Paweł Blajer wraca do telewizji. Poprowadzi codzienny program
Viki Gabor zastąpi Idę Nowakowską podczas transmisji z Eurowizji
Zakaz pytań o Dagmarę Kaźmierską na planie "Tańca z Gwiazdami". "To nie jest program o niej"
Koniec pierwszego sezonu „MasterChef Nastolatki”. Ilu widzów przyciągnął program?
Viaplay chce pozyskać klientów dzięki nowej promocji. Oferuje trzy miesiące za darmo
Kolejny reporter „Wiadomości” TVP w TV Republika
1,5 mln osób oglądało siódmą edycję „The Voice Kids”
800 tys. widzów „Tak to leciało!”. Program wróci z nowym gospodarzem
Koniec SuperHit Festiwalu. Polsat zmienia nazwę i logo imprezy
Łukasz Warzecha w "Super Expressie". Poprowadzi autorski format
Marco Gercke keynote speakerem na Forum IAB 2024
Olaf Lubaszenko powraca w nowym filmie Netfliksa
Planujecie rozwód kościelny? Netflix pokaże jak to zrobić
Szef serwisów DGP Infor odchodzi z firmy. Pracował tylko cztery miesiące
Amazon Prime Video z kolejną produkcją o polskim sporcie. Konieczny był ponowny montaż
Z Wirtualnej Polski odchodzi dziennikarka śledcza
Nowości SkyShowtime na maj. Co warto obejrzeć?
Polska platforma streamingowa urosła o 30 proc. Stoi za nią dystrybutor filmowy
Była dyrektorka w PAP dołączy do Newserii. Ma odpowiadać za rozwój
Szef serwisów DGP Infor odchodzi z firmy. Pracował tylko cztery miesiące
Dziennikarze z prawicowych mediów w obronie księdza zatrzymanego przez ABW
Kolporter będzie dostarczał prasę do kiosków Ruchu
Sekielski nie będzie już naczelnym „Newsweeka”. „Dobry czas, choć pozbawiony wystrzałowych dokonań”
PTWP coraz bliższa wejścia na główny parkiet giełdy
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” bez 2 mln zł zysku. Wzrosły wpływy
Kolejny dziennikarz w Rosji zatrzymany
Tomasz Sekielski odchodzi z "Newsweeka"
16 mln zł i trzyletni kontrakt do wzięcia w nowym przetargu BGK
Nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego w Answear.com
Majówkowa promocja cenowa na paliwa także na stacjach MOL
Znana aktorka ambasadorką marki kosmetycznej AA
Znana marka wódki ma nowe etykiety
Dystrybutor iRobot wybrał agencję do promocji
Szefowa marketingu Biedronki o rywalizacji z Lidlem: "Mamy prawo do obrony naszego wizerunku"
BMW do wygrania w loterii Black
Akademia Kopernikańska unieważnia przetarg marketingowy. Ekspertka: niejasne kryteria oceny