Szefowa marketingu Biedronki o rywalizacji z Lidlem: "Mamy prawo do obrony naszego wizerunku"
Biedronka w ostatnim czasie nasiliła wyścig z Lidlem na promocje. Niedawno wprowadziła trzecią gazetkę w tygodniu i rozdawała pokaźne vouchery za zakupy. - Tak duża liczba promocji wynika z uwarunkowań biznesowych, ale przede wszystkim z naszego nastawienia na klienta, który dzięki naszej polityce promocyjnej może liczyć na realne oszczędności - zapewnia Wirtualnemedia.pl Dorota Wrotek-Gut, szefowa marketingu Biedronki. W rozmowie także o koszykach cenowych, paragonach i czy pojawi się kolejny gang maskotek. więcejWładze Polskiego Radia do pracowników: Najbliższe miesiące nie będą łatwe
Likwidator Polskiego Radia Paweł Majcher oraz doradca zarządu Juliusz Kaszyński skierowali list do pracowników spółki. - Jesteśmy Wam winni kilku wyjaśnień dotyczących sytuacji finansowej. Najbliższe miesiące nie będą łatwe - napisali. więcejSzef serwisów DGP Infor odchodzi z firmy. Pracował tylko cztery miesiące
Dominika Sikora-Malicka i Łukasz Bielak od maja br. obejmą stanowiska redaktorów naczelnych serwisów internetowych wchodzących w skład Grupy DGP Infor. Zastąpią Krzysztofa Fijałka, który po czterech miesiącach rozstaje się z firmą. Grupa Infor DGP pożegnała się ostatnio też z kilkoma dziennikarzami. więcejNadchodzi nowy kanał podróżniczo-kulinany. Znamy szczegóły koncesji
Programy o podróżach po Polsce i najciekawszych krajach świata trafią do ramówki kanał Patronite Travel. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesję dla nowej stacji podróżniczo-kulinarnej, którą regulator udzielił spółce Wirtualna Polska Media. więcejRada Polskich Mediów uderza w szefa KRRiT. "Jawne naruszenie prawa"
Rada Polskich Mediów sprzeciwia się "bezprawnym i szkodliwym społecznie" działaniom Macieja Świrskiego, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - napisano w uchwale Rady. Mimo odwołań nadawców do sądu, Świrski dąży do ściągnięcia nałożonych przez niego kar. więcejNadchodzi nowy kanał podróżniczo-kulinany. Znamy szczegóły koncesji
Programy o podróżach po Polsce i najciekawszych krajach świata trafią do ramówki kanał Patronite Travel. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesję dla nowej stacji podróżniczo-kulinarnej, którą regulator udzielił spółce Wirtualna Polska Media. więcejRada Polskich Mediów uderza w szefa KRRiT. "Jawne naruszenie prawa"
Rada Polskich Mediów sprzeciwia się "bezprawnym i szkodliwym społecznie" działaniom Macieja Świrskiego, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - napisano w uchwale Rady. Mimo odwołań nadawców do sądu, Świrski dąży do ściągnięcia nałożonych przez niego kar. więcejTVP1 zmienia pasmo emisji „Ojca Mateusza” i „Sprawy dla reportera”
Telewizyjna Jedynka zmienia godziny emisji czwartkowych pozycji z wieczornego pasma - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To efekt zmian dni nadawania serialu „Korona królów. Jagiellonowie”. więcejOsiem dodatkowych kanałów sportowych w Play
Play i Warner Bros. Discovery porozumiały się w sprawie kanałów związanych z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. Od 26 lipca do 11 sierpnia abonenci operatora będą mogli oglądać siedem stacji okolicznościowych Eurosportu, a także Eurosport 4K. więcejTTV odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. „Królowe życia” usunięte z Playera
Reality-show stacji TTV „Królowe życia” został usunięty z serwisu streamingowego Player (TVN Warner Bros. Discovery) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja nastąpiła dzień po ujawnieniu kolejnych szczegółów działalności przestępczej Dagmary Kaźmierskiej, która stała się znana dzięki występowi w programie. więcejWymiana telewizorów i wiele kanałów w 4K? Nadchodzi MPEG-5 - LCEVC
W ostatnich latach mieliśmy w Polsce do czynienia ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2 z kodekiem HEVC, która wiązała się z wymianą telewizorów i dekoderów. Teraz pojawił się głos, żeby przyspieszyć prace nad wdrożeniem standardu MPEG-5 (kodek LCEVC). Pozwoliłoby to na oferowanie znacznie większej liczby kanałów 4K. więcejZmiany w Teatrze Telewizji. Nowa oprawa, zmieniona godzina i Krystyna Janda
Teatr Telewizji od poniedziałku 6 maja prezentować będzie premierowe spektakle w nowej oprawie graficznej. Po kilkudziesięciu latach logo i czołówka zostaną odświeżona, a godzina emisji spektakli zostanie przesunięta z 21.00 na 20.30. więcejKoniec FilmBox. Kanały SPI z nowymi nazwami
SPI International, spółka należąca do Canal+, wycofała się z tureckiego rynku. Zamiast kanałów FilmBox, DoucuBox, FightBox i Gametoon rozpoczęto tam nadawanie FilmScreen, DocuScreen, FightScreen i GameScreen. więcejCanal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów
Platforma cyfrowa Canal+ we Francji w nocy z wtorku na środę usunęła z oferty satelitarnej sześć kanałów. Trzy z nich będą dalej dostępne, ale tylko za pośrednictwem serwisu streamingowego MyCanal. więcejNowy kanał naziemny pojawi się na globalnej platformie streamingowej
Red Carpet Media Group podpisała umowę dotyczącą obecności jej kanałów telewizyjnych, m.in. uruchomionego niedawno ViDoc TV obecnego w naziemnej tv cyfrowej, platformie streamingowej Rakuten TV. więcejAndrzej Morozowski zniknął z TVN24. Stacja podaje przyczynę
W ostatnim czasie Andrzej Morozowski przestał prowadzić swój autorski program „Tak jest!” na antenie TVN24. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl w stacji, dziennikarz dochodzi do zdrowia po operacji i wróci tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. więcejKto skomentuje mecze reprezentacji Polski na Euro 2024?
Telewizja Polska ogłosiła, kto będzie komentował poszczególne spotkania nadchodzących mistrzostw Europy w piłce nożnej. Wiemy także, kto będzie pracował przy meczach reprezentacji Polski. więcejKino Polska chce wchłonąć Stopklatkę
Zarząd Kino Polska TV podjął decyzje o zamiarze połączenia ze swoją spółką zależną – Stopklatka, gdzie ma 100 proc. udziałów. W zmianie koncesji wymagana będzie zgoda przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejFestiwal w Opolu: znamy listę uczestników dwóch koncertów
Rada Artystyczna 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, powołana przez Telewizję Polską i Miasto Opole, wyłoniła uczestników konkursów „Debiuty” i „Premiery”. Tegoroczny festiwal będzie trwał od 31 maja do 2 czerwca. Koncerty „Debiuty” i „Premiery” widzowie obejrzą w pierwszy dzień festiwalu. więcejBank Pekao S.A. partnerem wydarzenia Red Bull Konkurs Lotów
Po 5 latach przerwy powraca Red Bull Konkurs Lotów, kolejna edycja odbędzie się w sierpniu br. w Gdyni. Partnerem wydarzenia został Bank Pekao S.A. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Władze Polskiego Radia do pracowników: Najbliższe miesiące nie będą łatwe
Likwidator Polskiego Radia Paweł Majcher oraz doradca zarządu Juliusz Kaszyński skierowali list do pracowników spółki. - Jesteśmy Wam winni kilku wyjaśnień dotyczących sytuacji finansowej. Najbliższe miesiące nie będą łatwe - napisali. więcejNowe podium słuchalności radia we Wrocławiu
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od października ub.r. do marca br. jest Radio RMF FM, które wyprzedziło Radio Eska (Wrocław) oraz Radio TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcejSzefowa marketingu Biedronki o rywalizacji z Lidlem: "Mamy prawo do obrony naszego wizerunku"
Biedronka w ostatnim czasie nasiliła wyścig z Lidlem na promocje. Niedawno wprowadziła trzecią gazetkę w tygodniu i rozdawała pokaźne vouchery za zakupy. - Tak duża liczba promocji wynika z uwarunkowań biznesowych, ale przede wszystkim z naszego nastawienia na klienta, który dzięki naszej polityce promocyjnej może liczyć na realne oszczędności - zapewnia Wirtualnemedia.pl Dorota Wrotek-Gut, szefowa marketingu Biedronki. W rozmowie także o koszykach cenowych, paragonach i czy pojawi się kolejny gang maskotek. więcejAkademia Kopernikańska unieważnia przetarg marketingowy. Ekspertka: niejasne kryteria oceny
Zajmująca się promocją nauki Akademia Kopernikańska unieważniła przetarg na obsługę w mediach społecznościowych – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Według mnie oceny zgłoszeń dokonano nierzetelnie i niekonkretnie - komentuje w rozmowie z naszym serwisem Olivia Drost, której agencja Olive Media brała udział w tym postępowaniu. więcejWłaściciel TVN uruchomił nową platformę dla reklamodawców
Warner Bros. Discovery wystartował z Olli, autorską platformą planowania i realizacji kampanii reklamowych. - Dzięki tej ofercie odnieśliśmy już pierwsze sukcesy i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie jej szerzej na rynek – komentuje Ryan Gould, szef sprzedaży reklam cyfrowych w Warner Bros. Discovery. więcejJak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Kilka dni temu podano, że Fundusz Sprawiedliwości w ostatnich latach wydawał całkiem pokaźne kwoty nie tylko w prawicowych, sprzyjających władzy mediach, ale też w tych postrzeganych jako niezależne. Wśród nich są m.in. Ringier Axel Springer Polska, Wirtualna Polska, Gremi Media. - Obecność na liście beneficjentów Funduszu Sprawiedliwości to poważny cios w wiarygodność, który może spowodować odpływ kolejnych użytkowników. Odwrócenie narracji, że są to „media za kasę”, nie będzie łatwe – uważa Urszula Podraza. więcej13 ofert w przetargu kancelarii premiera na produkcję spotów
W odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczący produkcji spotów reklamowych wpłynęło 13 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie firmy, jak Flota Filmowa, Stor9 czy Graffitti Films. więcejMarka Honor intensywną kampanią promuje serię urządzeń Magic
Marka Honor prowadzi intensywne działania marketingowe z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony Honor Magic6 Pro, Honor Magic V2 oraz Honor Magic6 Lite. więcejPeppermint z pierwszą kampania dla Heinza
Aegncja Peppermint przygotował dla marki Heinz kampanię, która zaprasza odbiorców do odkrycia wyjątkowych smaków i miłości w świecie Heinz. więcejBeDigital po wygranym przetargu z kampanią marki Ballamin
Agencja BeDigital wygrała przetarg na rozwinięcie strategiczne, kreatywne i mediowe marki Ballamin, należącej do Klosterfrau Healthcare. więcejNowy operations&growth director w Initiative
Maciej Kowalczyk dołączył do zespołu agencji mediowej Initiative (IPG Mediabrands) obejmując stanowisko operations & growth director. więcejOlive media odpowiada za rebranding kosmetyków Fergio Bellaro
Agencja Olive media przeprowadziła proces rebrandingu dla Fergio Bellaro, polskiej marki kosmetyków naturalnych do pielęgnacji włosów, ciała, twarzy oraz produktów SPA. Zespół specjalistów opracował także nową strategię komunikacji i dba o obecność marki w mediach społecznościowych. więcejSpektakl Teatru Wielkiego w Poznaniu rozpoczął kampanię społeczną o osobach z niepełnosprawnościami
„Łabędzie” w reżyserii i choreografii Tobiasza Sebastiana Berga to spektakl, w którym biorą udział osoby z niepełnosprawnościami, głównie osoby niewidzące lub słabowidzące. Wydarzenie to oficjalne rozpoczęcie kampanii społecznej „Osoba z_,” której autorem jest agencja 2KOMA7. więcejUnia Europejska nakłada na Shein nowe obowiązki
Zgodnie z zapisami unijnego aktu o usługach cyfrowych, specjalizująca się w sprzedaży ubrań chińska platforma internetowa Shein będzie musiała m.in. kontrolować, czy na platformie nie handluje się podróbkami lub towarami zakazanymi. więcejPromocje cenowe kosztowne dla Biedronki. Ile ma sklepów?
Grupa Jeronimo Martins na koniec pierwszego kwartału 2024 odnotowała spadek zysku netto jednostki dominującej o 30,7 proc. do 97 mln euro. W górę poszły za to przychody i w raportowanym okresie wyniosły 8,07 mld euro – podała spółka w komunikacie. więcejAkcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb…
To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowy więcejSzef serwisów DGP Infor odchodzi z firmy. Pracował tylko cztery miesiące
Dominika Sikora-Malicka i Łukasz Bielak od maja br. obejmą stanowiska redaktorów naczelnych serwisów internetowych wchodzących w skład Grupy DGP Infor. Zastąpią Krzysztofa Fijałka, który po czterech miesiącach rozstaje się z firmą. Grupa Infor DGP pożegnała się ostatnio też z kilkoma dziennikarzami. więcejKolporter będzie dostarczał prasę do kiosków Ruchu
Firma Kolporter została wybrana na dostawcę prasy do punktów sprzedaży sieci Ruch – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejPTWP coraz bliższa wejścia na główny parkiet giełdy
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) w piątek zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości. Został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie. więcejKolejny dziennikarz w Rosji zatrzymany
Dziennikarz "Forbes Russia" Siergiej Mingazow został zatrzymany pod zarzutem propagowania fake newsów o rosyjskiej armii - poinformowała w piątek na swojej stronie internetowej jego macierzysta redakcja. więcejSzef serwisów DGP Infor odchodzi z firmy. Pracował tylko cztery miesiące
Dominika Sikora-Malicka i Łukasz Bielak od maja br. obejmą stanowiska redaktorów naczelnych serwisów internetowych wchodzących w skład Grupy DGP Infor. Zastąpią Krzysztofa Fijałka, który po czterech miesiącach rozstaje się z firmą. Grupa Infor DGP pożegnała się ostatnio też z kilkoma dziennikarzami. więcejAmazon Prime Video z kolejną produkcją o polskim sporcie. Konieczny był ponowny montaż
Serial dokumentalny o drużynie polskich skoczków narciarskich pojawi w serwisie Prime Video przyszłą zimą. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, produkcja obecnie jest montowana ponownie, bo zdjęcia do niej ukończono zeszłej wiosny. więcejZ Wirtualnej Polski odchodzi dziennikarka śledcza
Dziennikarka Bianka Mikołajewska żegna się z Wirtualną Polską. Pracowała w WP dwa lata, wcześniej była związana m.in. z OKO.press, „Polityką” i „Gazetą Wyborczą”. więcejNowości SkyShowtime na maj. Co warto obejrzeć?
SkyShowtime wraca w maju z drugim sezonem historii rodziny Stallone. Ostatnio gwiazdor nie miał dobrej prasy w związku ze skandalem na planie serialu „Tulsa King”. Czy kolejny sezon produkcji o życiu jego bliskich, pozwoli aktorowi odbudować nadszarpnięty wizerunek? więcejPolska platforma streamingowa urosła o 30 proc. Stoi za nią dystrybutor filmowy
Spółka zarządzająca platformą streamingową Cineman.pl w ub.r. zwiększyła przychody o 29 proc. do 7,6 mln zł, a przy dużo niższym wzroście jej zysk netto sięgnął 1,3 mln zł. więcejTego nie powiedział nam twórca „Reniferka" Netfliksa
W ubiegłym tygodniu serial „Reniferek” szturmem zdobył miejsca w top 10 Netfliksa, zachwycił widzów i krytyków. Samo dzieło filmowe nadal jest godne polecenia, ponieważ opowiada wciągającą, brutalną, niejednoznaczną historię, w której role kata i ofiary nie są przyporządkowane nikomu raz na zawsze. W związku z popularnością serialu, opartego na rzeczywistych doświadczeniach twórcy, musimy jednak zapytać o zaplecze etyczne i konsekwencje emisji obrazu, mające wpływ na życie realnych osób. więcejProgram Pierwszy Polskiego YouTube’a. Bez polityków
Program Pierwszy Polskiego YouTube’a to nowy kanał od znanych youtuberów. Nie zobaczymy tam na razie polityków. - Dziś są oni specjalistami od wywiadów i sztuczek retorycznych pozwalających wyprowadzić rozmowę na przychylne im tory - tłumaczy nam Rafał Masny, jeden z twórców projektu. więcejNie żyje polski youtuber i gracz w FIFA
Zmarł Dawid "DEV" Błach, youtuber związany z piłkarską sceną EA Sports FC 24, a wcześniej z FIFA. Miał 31 lat. więcejNetflix pokaże film „Bokser”. Eryk Kulm Jr. w roli głównej
Najnowszy film Mitji Okorna, zatytułowany „Bokser”, to historia o pogoni za marzeniami, odwadze, ale i o gorzkiej cenie sukcesu. W rolach głównych zobaczymy Adę Chlebicką oraz Eryka Kulma Jr, który by wcielić się w rolę profesjonalnego pięściarza, przeszedł znaczącą metamorfozę. więcejNaczelny WP staje w obronie swojej redakcji. „Mówię stanowcze «nie» opluwaniu”
Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski, zareagował oświadczeniem na pojawiające się od kilkunastu dni internetowe ataki na dziennikarzy tej redakcji, oskarżanych o współpracę z politykami. „Jako redaktor naczelny, współodpowiedzialny za tworzenie WP po 2020 roku, mówię stanowcze »nie« opluwaniu w imię politycznej nawalanki tych 400 zatrudnionych w redakcji WP wspaniałych ludzi” - podkreślił Kapusta. więcejGoogle i YouTube zarabiają coraz więcej. Będzie pierwsza dywidenda
W zeszłym kwartale Alphabet, właściciel m.in. Google’a i YouTube’a, zwiększył wpływy o 15 proc. do 80,54 mld dolarów, a jego zysk netto poszedł w górę z 15,05 do 23,66 mld dolarów. Koncern wypłaci pierwszą dywidendę w swojej historii. więcejChińczycy nie chcą sprzedać TikToka Amerykanom
Friam ByteDance nie ma zamiaru sprzedać amerykańskiej części TikToka - podał w piątek portal BBC powołując się na oświadczenie firmy. więcejTeads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB
Ostatnia deklaracja Google dotycząca przyjęcia przez siebie nowych definicji IAB, odnośnie reklam wideo instream i outstream wzbudziła dyskusje w środowisku reklamowym, sygnalizując także znaczące zmiany w branży. Od 1 kwietnia, Google AdX został zaktualizowany, aby dostosować się do nowych standardów branżowych dotyczących reklam wideo instream i outstream. materiał reklamowy więcejNaukowcy szukają osób z nadwagą i zestresowanych. Szykują nowy produkt
Naukowcy z Olsztyna poszukują chętnych do współpracy przy tworzeniu produktu mlecznego. W szczególności zapraszane są osoby zmagające się z nadwagą i narażone na stres - poinformował Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN. więcejKtórym politykom ufają Polacy? Donald Tusk na czele
Premierowi Donaldowi Tuskowi ufa 45 proc. ankietowanych, prezydentowi Andrzejowi Dudzie - 44,5 proc., a marszałkowi Sejmu Szymonowi Hołowni - 44,4 proc. - wynika z kwietniowego sondażu IBRiS dla portalu Onet. Poza podium znalazł się dotychczasowy lider rankingu - prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. więcejJak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Kilka dni temu podano, że Fundusz Sprawiedliwości w ostatnich latach wydawał całkiem pokaźne kwoty nie tylko w prawicowych, sprzyjających władzy mediach, ale też w tych postrzeganych jako niezależne. Wśród nich są m.in. Ringier Axel Springer Polska, Wirtualna Polska, Gremi Media. - Obecność na liście beneficjentów Funduszu Sprawiedliwości to poważny cios w wiarygodność, który może spowodować odpływ kolejnych użytkowników. Odwrócenie narracji, że są to „media za kasę”, nie będzie łatwe – uważa Urszula Podraza. więcejRzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego już poza spółką
Aida Bella nie jest już dyrektorką departamentu komunikacji korporacyjnej i dyrektorem biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego. więcejKarolina Hytrek-Prosiecka z nową funkcją w Ministerstwie Aktywów Państwowych
Karolina Hytrek-Prosiecka została powołana na stanowisko doradcy ds. sponsoringu w Ministerstwie Aktywów Państwowych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejMarka Honor intensywną kampanią promuje serię urządzeń Magic
Marka Honor prowadzi intensywne działania marketingowe z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony Honor Magic6 Pro, Honor Magic V2 oraz Honor Magic6 Lite. więcejHP i Ferrari rozpoczynają współpracę przy Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 Scuderia Ferrari, zespole e-sportowym Scuderia Ferrari i Akademii Kierowców Scuderia Ferrari. więcejNaukowcy szukają osób z nadwagą i zestresowanych. Szykują nowy produkt
Naukowcy z Olsztyna poszukują chętnych do współpracy przy tworzeniu produktu mlecznego. W szczególności zapraszane są osoby zmagające się z nadwagą i narażone na stres - poinformował Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN. więcejStanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni
Krzysztof Stanowski i Sławomir Mentzen to kolejne ofiary spoofingu w Polsce. Na czym polega to niebezpieczne zjawisko i jak z nim walczyć? - Wszyscy jesteśmy narażeni - przekonują nas eksperci z państwowego instytutu NASK. więcejChińczycy nie chcą sprzedać TikToka Amerykanom
Friam ByteDance nie ma zamiaru sprzedać amerykańskiej części TikToka - podał w piątek portal BBC powołując się na oświadczenie firmy. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj