|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Października 2012 |
|
|

|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
Z końcem roku amerykański „Newsweek” po 79 latach przestanie się ukazywać na papierze, przechodząc wyłącznie do dystrybucji w formie cyfrowej. Ten los czeka w przyszłości również polskie tygodniki opinii, ale nie nastąpi to szybko - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mniej wydań ,,Studia TTV" Richardson i Czejarka. Zwolnienia w zespole
Należący do Grupy TVN, kanał TTV zdecydował o zdjęciu z anteny jednego z dwóch emitowanych wydań emitowanego w weekendy programu „Studio TTV”. W związku z tym ze stacją rozstaje się kilkoma osobami z jego zespołu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
Kamil Kaniewski z agencji Socializer zamieścił na facebookowym fanpage’u Play pytanie do sieci, będąc zalogowanym jako... administrator tego fanpage’a. Został dyscyplinarnie zwolniony, a inny pracownik Socializera, który skomentował to pytanie, dostał upomnienie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się może „Newsweek Polska”, z kolei najwięcej straciły „Przekrój” i "Wprost".
więcej |
|
Cennik reklamowy Polsatu w dół. Finał ,,Tylko muzyka" za 60,7 tys. zł
W listopadowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - nawet 60,7 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy finałowym odcinku show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.
więcej |
|
RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)
We wrześniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały RMF FM i Radio ZET, a duże wzrosty - Jedynka i Eska Rock.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mniej wydań ,,Studia TTV" Richardson i Czejarka. Zwolnienia w zespole
Należący do Grupy TVN, kanał TTV zdecydował o zdjęciu z anteny jednego z dwóch emitowanych wydań emitowanego w weekendy programu „Studio TTV”. W związku z tym ze stacją rozstaje się kilkoma osobami z jego zespołu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu w dół. Finał ,,Tylko muzyka" za 60,7 tys. zł
W listopadowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - nawet 60,7 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy finałowym odcinku show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.
więcej
|
|
Maciej Dowbor: Marzę o ... równowadze w życiu prywatnym i zawodowym
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Maciej Dowbor, prowadzący „Tylko taniec. Got to dance” w Polsacie.
więcej
|
|
Durczok, Gonera, Czerkawski i Jordan w jury Męskiej Rzeczy
Szef „Faktów” TVN Kamil Durczok, aktor Robert Gonera, były hokeista Mariusz Czerkawski, sztangista Adrian Zieliński, motocyklista Orlen Team Jakub Przygoński oraz szef TVN Turbo Paweł Jordan znaleźli się w jury plebiscytu Męska Rzecz TVN Turbo 2012.
więcej
|
|
Ponad 7 mln widzów meczu Polska-Anglia
Transmitowany w środę 17 października br. mecz eliminacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Polska - Anglia obejrzało w telewizji ponad 7 mln widzów. Niemal 95 proc. tej widowni śledziło spotkanie na antenie ogólnodostępnej Jedynki.
więcej
|
|
MON ma przeprosić Milana Suboticia, b. sekretarza programowego TVN
MON ma przeprosić b. sekretarza programowego TVN Milana Suboticia za to, że w raporcie z weryfikacji WSI został opisany jako ich agent. W czwartek Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie zmienił niekorzystny dla Suboticia wyrok I instancji, która oddaliła jego pozew.
więcej
|
|
Sąd: Irena Dziedzic nie jest kłamcą lustracyjnym
Irena Dziedzic nie jest kłamcą lustracyjnym - orzekł w czwartek warszawski sąd. Wbrew pionowi lustracyjnemu IPN stwierdził on, że nie można uznać tej znanej w PRL dziennikarki za agentkę służb specjalnych PRL.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik reklamowy Polsatu w dół. Finał ,,Tylko muzyka" za 60,7 tys. zł
W listopadowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - nawet 60,7 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy finałowym odcinku show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)
We wrześniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały RMF FM i Radio ZET, a duże wzrosty - Jedynka i Eska Rock.
więcej
|
|
Robert Makłowicz z Heniem łowi smaki w kampanii Tesco (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa hipermarketów Tesco z udziałem Roberta Makłowicza jako łowcą smaku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Easy Hell, Platige Image, Czart i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Małgorzata Węgierek: to było zasłużone złoto dla ,,Uważam Rze"
W ubiegłym tygodniu wręczone zostały nagrody Effie Awards. Nie przyznano żadnego Grand Prix, ale za to trzy bardzo mocne i zasłużone „złota”.
więcej
|
|
Nielsen: nakłady na reklamę rosną niemal we wszystkich mediach, internet liderem wzrostu
W pierwszej połowie bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 2,7 proc. Wzrosty odnotowano w przypadku prawie każdego rodzaju mediów, najwyższy - w segmencie internetowym.
więcej
|
|
Trybunał Sprawiedliwości: Nie wolno wysyłać agresywnych, podstępnych reklam i ulotek
Zakazane jest wysyłanie ulotek, listów, kuponów itp. stwarzających fałszywe wrażenie, że klient wygrał nagrodę, podczas gdy w rzeczywistości, żeby ją otrzymać, musi ponieść konkretne wydatki - orzekł w czwartek unijny Trybunał Sprawiedliwości.
więcej
|
|
,,Zrób interes, tak jak lubisz" w kampanii aut dostawczych Mercedes-Benz
W radiu, internecie, prasie i salonach ruszyła kampania reklamowa samochodów dostawczych Mercedes-Benz. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zrób interes, tak jak lubisz”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i MEC.
więcej
|
|
Bonduelle reklamowane po napoleońsku. Pierwsza kampania w internecie
Ruszyła pierwsza na polskim rynku internetowa kampania reklamowa warzyw Bonduelle. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Netizens Peppermint.
więcej
|
|
Bartosz Cywiński w Sarigato
Do zespołu firmy Sarigato dołączył Bartosz Cywiński, który objął stanowisko new business managera.
więcej
|
|
Monika Wakulińska w Jet Line
Do działu handlowego firmy Jet Line dołączyła Monika Wakulińska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
Z końcem roku amerykański „Newsweek” po 79 latach przestanie się ukazywać na papierze, przechodząc wyłącznie do dystrybucji w formie cyfrowej. Ten los czeka w przyszłości również polskie tygodniki opinii, ale nie nastąpi to szybko - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się może „Newsweek Polska”, z kolei najwięcej straciły „Przekrój” i "Wprost".
więcej
|
|
Topowe dzienniki regionalne: ,,Dziennik Polski" wyprzedził ,,Fakt"
Tylko w woj. łódzkim i małopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety regionalne.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz negocjuje ze skarbem państwa zakup PW "Rzeczpospolita"
Resort skarbu dopuścił należącą do Grupy Gremi spółkę Jupiter NFI do dalszego etapu prywatyzacji Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" - poinformował wczoraj resort skarbu. MSP chce zbyć 85 proc. akcji PW "Rzeczpospolita".
więcej
|
|
,,Bloomberg Businessweek" wraca w poniedziałek. Cezary Szymanek naczelnym
Presspublica podpisała z agencją Bloomberg L.P. umowę na wydawanie polskiej edycji magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”. Pierwszy numer przygotowywany przez nowego wydawcę ukaże się w poniedziałek 22 października br.
więcej
|
|
Małgorzata Węgierek: to było zasłużone złoto dla ,,Uważam Rze"
W ubiegłym tygodniu wręczone zostały nagrody Effie Awards. Nie przyznano żadnego Grand Prix, ale za to trzy bardzo mocne i zasłużone „złota”.
więcej
|
|
Koniec papierowego "Newsweeka". "Decyzja ryzykowna, ale na pewno dobrze skalkulowana"
Decyzja amerykańskiego wydawcy "Newsweeka" o rezygnacji z jego drukowanej wersji nie ma wpływu na tygodnik "Newsweek Polska" - poinformowała rzeczniczka wydawcy polskiego tytułu Anna Gancarz-Luboń. Ostatnie papierowe wydanie "Newsweeka" ukaże się w grudniu.
więcej
|
|
Koniec drukowanego "Newsweeka"
Ostatnie drukowane wydanie renomowanego amerykańskiego tygodnika "Newsweek", który w przyszłym roku będzie miał 80 lat, trafi na rynek 31 grudnia 2012 roku. Później "Newsweek" będzie dostępny już tylko w wersji cyfrowej.
więcej
|
|
Krystyna Janda w listopadowym ,,Zwierciadle"
Listopadowy numer miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) trafił do sprzedaży w czwartek 18 października br. Na jego okładce znalazła się Krystyna Janda, a wydanie zawiera dodatek „Piękno w zdrowiu”.
więcej
|
|
Listopadowy ,,Sens" z Ewą Drzyzgą
W czwartek 18 października br. ukazało się listopadowe wydanie miesięcznika psychologicznego „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znalazła się Ewa Drzyzga.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|