|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Września 2014 |
|
|

|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. Wzrosty zanotowały „Wprost” i „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
"Kuba Wojewódzki" stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski
Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim.
więcej
|
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach
|
Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 jesienią nie pokaże show ,,Talent, zgłoś się!"
TVP1 w jesiennej ramówce - wbrew pierwotnym planom - nie wyemituje programu „Talent, zgłoś się!”, w którym poszukiwani są innowatorzy, pasjonaci i ludzie przedsiębiorczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widzowie zobaczą go dopiero wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Urszula Rzepczak korespondentką TVP tylko do końca roku. Zastąpi ją Magdalena Wolińska-Riedi
Telewizja Polska nie przedłużyła kontraktu z Urszulą Rzepczak, włoską korespondentką TVP, oraz z jej mężem Witoldem. Dziennikarkę ma zastąpić Magdalena Wolińska-Riedi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,1 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. Cały czas jednak reality-show daje stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 500 tys. widzów, ale dystansuje konkurencję
12. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,03 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 10. serii produkcja straciła 490 tys. widzów. Serial nadal daje jednak TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TV Puls pokaże ,,Warsaw Shore". ,,To emisja testowa"
TV Puls wprowadza do ramówki zrealizowany przez MTV Polska kontrowersyjny reality-show „Warsaw Shore” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Format będzie można oglądać w poniedziałki po północy.
więcej
|
|
Dekodery platformy nc+ z nowymi funkcjami
Platforma nc+ od poniedziałku 22 września br. wprowadza nowe oprogramowanie dla dekoderów Box+. Pozowali to ich użytkownikom korzystać z nowych funkcji.
więcej
|
|
Canal+ wraca do koprodukowania filmów i seriali. Stacja poszukuje scenarzystów
Canal+ wznawia produkcję polskich filmów i seriali. - Jesteśmy gotowi wspierać także ambitne i przemyślane kino dokumentalne - zapowiedział Manuel Rougeron, wiceprezes zarządu platformy nc+.
więcej
|
|
Rusza ,,Miłość w rytmie disco" w Polo TV. W obsadzie aktor z ,,Wawy Non Stop"
Kanał Polo TV w najbliższą sobotę rozpocznie emisję pierwszego serialu w historii stacji - paradokumentalnej produkcji „Miłość w rytmie disco”. W produkcji gra m.in. aktor znany z „Wawy Non Stop”, a piosenkę do czołówki nagrał zespół Weekend.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVN o 36 proc. w dół. Najdroższe ,,MasterChef" i ,,Mam talent!"
W październikowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 36 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy programach rozrywkowych „MasterChef” i „Mam talent!”.
więcej
|
|
Kino Polska TV z telezakupami - za 60 tys. zł kupiło TV Okazje
Firma Kino Polska TV, mająca w portfolio m.in. stacje Kino Polska i Filmbox, kupiła 80 proc. udziałów w zajmującej się teleshoppingiem spółce TV Okazje za 59,5 tys. zł. Dzięki transakcji nadawca oferować będzie bloki z telezakupami innym stacjom.
więcej
|
|
TTV reklamuje program Huberta Urbańskiego ,,Handlarze"
W poniedziałek 22 września startuje kampania promująca nowy program stacji TTV „Handlarze”, który poprowadzi Hubert Urbański. Działania obejmą m.in. prasę i internet.
więcej
|
|
,,Wielki Test o filmie" w TVP1. Gospodarzami Paulina Chylewska, Maciej Orłoś i Radek Brzózka
W poniedziałek 29 września Jedynka pokaże „Wielki Test o filmie”. Na pytania dotyczące kina odpowiadać będą w studiu m.in. aktorzy, reżyserzy i scenarzyści.
więcej
|
|
Otwarty Polsat pokaże finał mistrzostw świata z polskimi siatkarzami
Niedzielny finał siatkarskich mistrzostw świata, w którym Polska zagra z Brazylią, będzie transmitowany w otwartym Polsacie. Kierownictwo stacji udostępni transmisję na prośbę prezydenta Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
Polsat zablokował transmisję meczu Polaków w niemieckiej telewizji
Niemiecka stacja Sport1 wycofała się z transmisji półfinału siatkarskich mistrzostw świata Polska - Niemcy, ponieważ nie zgodziła się na to Telewizja Polsat, transmitująca u nas cały turniej w kodowanych kanałach Polsat Volleyball.
więcej
|
|
Mecz Polska-Rosja hitem siatkarskiego mundialu. Prawie 2 mln widzów
Czwartkowy mecz Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, w którym Polska pokonała Rosję 3:2, oglądało niemal 1,8 mln widzów. To dotąd najchętniej oglądane spotkanie siatkarskiego mundialu spośród meczów nadawanych w kodowanych kanałach Polsat Volleyball.
więcej
|
|
,,Cała prawda o seksie" w BBC Knowledge
W październiku 2014 roku BBC Knowledge emitować będzie cykl programów „Cała prawda o seksie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kluby sportowe dostają zlecenia bez przetargów. Najwięcej wydają Warszawa i Gdańsk
Sport to ulubiona forma promocji wielu miast; kluby sportowe często dostają zamówienia bez przetargu, choć nie ma ku temu przesłanek; w latach 2011-13 miasta wydały tak - łamiąc ustawę o finansach publicznych - aż 12,5 proc. środków na promocję - twierdzi w raporcie NIK.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVN o 36 proc. w dół. Najdroższe ,,MasterChef" i ,,Mam talent!"
W październikowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 36 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy programach rozrywkowych „MasterChef” i „Mam talent!”.
więcej
|
|
Hochland Camembert reklamowany ,,na pyszny początek dnia" (wideo)
W telewizji i sklepach zaczęła się kampania reklamowa serów pleśniowych Camembert marki Hochland. Akcję przygotowały firmy Grasp Group i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Sue Frogley: z Dentsu Aegis Media na globalnego dyrektora handlowego Starcom MediaVest
Sue Frogley objęła nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora ds. handlowych w grupie Starcom MediaVest. Poprzednio pracowała jako prezes ds. działalności handlowej w Dentsu Aegis Media.
więcej
|
|
Lech Pils za kapsle od kibiców sfinansuje oprawę meczu Lecha Poznań
Kompania Piwowarska w ramach sponsorowania klubu piłkarskiego Lech Poznań sfinansuje oprawę jednego z meczów tej drużyny, o ile jej kibice zbiorą 600 kg kapsli po piwie Lech Pils.
więcej
|
|
Bank Pocztowy z aniołami stróżami reklamuje konto ZawszeDarmowe (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku Pocztowe Konto ZawszeDarmowe oferowanego przez Bank Pocztowy. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.
więcej
|
|
Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych
Największa część globalnych nakładów na reklamę w portalach społecznościowych pochodzi z Ameryki Północnej - wynika z danych firmy eMarketer.
więcej
|
|
KinAds uruchamia sieć Moje Kino (wideo)
Broker reklamy kinowej KinAds tworzy sieć Moje Kino, w ramach której niezależne kina będą mogły korzystać m.in. ze wspólnego systemu internetowej sprzedaży biletów oraz wsparcia marketingowego.
więcej
|
|
Schulz Brand Friendly i Maxus zareklamują Tygryski od TBM Snacks
Agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy Maxus Polska wygrały przetarg na kompleksową obsługą reklamową produkującej przekąski firmy TBM Snacks, której wiodącą marką są Tygryski.
więcej
|
|
Delia Cosmetics reklamuje hennę do brwi
Firma Delia Cosmetics rozpoczęła kampanię reklamową produkowanej przez siebie henny do brwi. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
więcej
|
|
Kobiety i mężczyźni to zupełnie inni klienci. Handlowcy muszą dostosowywać techniki sprzedażowe do płci
Zakupy robią już nie tylko kobiety, lecz także coraz częściej mężczyźni. Według sondaży Silesia City podczas jednorazowej wizyty w galerii handlowej panowie wydają ok. 199 zł, gdy tymczasem panie 174 zł. Kobiety jednak znacznie częściej zaglądają do sklepów, a dokonując zakupów, kierują się innymi kryteriami, dlatego sprzedawcy opracowują techniki sprzedażowe, mając na uwadze płeć klienta.
więcej
|
|
Purple Day 2014: Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu
Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu - to hasło przewodnie Purple Day 2014. Czwarta już edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska odbędzie się 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Tradycyjnie nie zabraknie znamienitych gości oraz inspirujących wystąpień i dyskusji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora mocniej postawi na telewizję. Powstała spółka TV Zone
Agora realizuje plan rozwoju biznesu telewizyjnego, który jest jednym z celów koncernu na najbliższe lata. Spółka utworzyła właśnie dedykowaną tej działalności spółkę TV Zone na której czele stanął Tomasz Billik.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży tygodników lokalnych
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
PMPG scali akcje, bo ich kurs spadł poniżej 50 groszy
Podczas nadzwyczajnego walnego zgromadzenia, które odbędzie się 16 października br., akcjonariusze Platformy Mediowej Point Group, mają zdecydować o scaleniu akcji spółki w stosunku 10:1. To konieczne do usunięcia firmy z tzw. listy alertów.
więcej
|
|
,,Twoje Imperium" odkupuje archiwalne egzemplarze. 1000 zł za pierwszy numer
Z okazji 1000. wydania tygodnika „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer) tytuł organizuje akcję odkupowania archiwalnych wydań pisma od czytelników. W jej ramach za jeden numer magazynu można otrzymać nawet tysiąc złotych.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski i Michał Majewski o kulisach taśm ,,Wprost" w książce ,,Afera podsłuchowa"
W poniedziałek 29 września br. ukaże się książka Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego pt. „Afera podsłuchowa. Taśmy Wprost”, wydana nakładem wydawnictwa Zysk i Spółka.
więcej
|
|
Gmyz i Lisicki nie muszą płacić Turowskiemu za teksty o ,,szpiegu-jezuicie"
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił prawomocnie pozew Tomasza Turowskiego przeciwko Cezaremu Gmyzowi i Pawłowi Lisickiemu dotyczący artykułów Gmyza z 2010 roku o pracy Turowskiego jako agenta komunistycznego wywiadu. Gmyz wygrał też proces wytoczony przez Krzysztofa Bondaryka.
więcej
|
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa na Mazowszu. Wyprzedził ,,Gazetę Wyborczą"
W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Elżbieta Ruebenbauer wiceszefową ,,Gazety Stołecznej"
Elżbieta Ruebenbauer od października br. będzie nowym zastępcą redaktora naczelnego „Gazety Stołecznej” - warszawskiego dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora).
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" promuje się darmowymi tekstami w internecie
W ramach promocji - do czwartku 25 września - wszystkie teksty z papierowych wydań „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) będą bezpłatnie dostępne w serwisie internetowym dziennika. To odpowiedź na kampanie reklamowe „Gazety Giełdy Parkiet” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Magazyn ,,Focus" stawia na multimedia
Od październikowego wydania miesięcznika „Focus” (Grupa Burda), które ukazało się w poniedziałek 22 września br., magazyn umożliwia czytelnikom dostęp do materiałów multimedialnych w ramach tzw. rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
,,Jesienna Zdrapka" w ,,Super Expressie". Do wygrania od 100 do 5 tys. zł
W poniedziałek 22 września startuje nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Jesienna Zdrapka”. Zabawa potrwa jedenaście tygodni, a wygrać można w niej nagrody pieniężne.
więcej
|
|
Weekendowe wydania ,,Gazety Olsztyńskiej" także w wersji dla niesłyszących
„Gazeta Olsztyńska” (Edytor) rozpoczęła publikowanie wybranych materiałów z weekendowych wydań w wersji dla osób niesłyszących.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|