|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 26 Czerwca 2015 |
|
|

|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Fratria zwalnia dziennikarzy tygodnika ,,ABC". ,,Tytuł pozostaje na rynku"
Część dziennikarzy z redakcji wydawanego przez Fratrię tygodnika „ABC” otrzymała w tym tygodniu wypowiedzenia. Wydawca zapewnia jednak, że tytuł nie znika z rynku. - Pracujemy nad kolejnym numerem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Biedroń, wicenaczelny pisma.
więcej
|
|
Agencje PR o rankingu wg zarobków: dobry przekrój rynku i motywacja do rywalizacji
Ranking firm PR wg fee income dyscyplinuje w pewnym stopniu uczestników, po drugie daje trochę informacji o rynku. Nie można wprawdzie odnosić go do całej branży, ale ponieważ na liście są największe agencje - daje dobry przekrój. Takie rankingi stanowią swoistą motywację do rywalizacji, a tym samym mogą przyczynić się do poprawy jakości usług w branży - mówią Wirtualnemedia.pl przedstawiciele agencji public relations.
więcej
|
|
Aflofarm wydaje na reklamy ponad dwa razy więcej niż Orange, Kino Świat i Lidl (TOP10)
Aflofarm Farmacja Polska niezmiennie pozostaje zdecydowanym liderem w wydatkach reklamowych w mediach tradycyjnych. W br. firma ma budżet ponad dwa większy niż inni czołowi markaterzy: Orange Polska, Kino Świat i Lidl Polska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydawca ,,The Wall Street Journal": Media dogadujące się z Facebookiem czy Google mogą stracić kontrolę nad swoimi treściami
Will Lewis, dyrektor generalny Dow Jonesa, wydawcy „The Wall Street Journal” przestrzega media, które zbyt łatwo angażują się w takie platformy jak Instant Articles Facebooka. - Poważne treści są wypierane przez koty na deskorolkach, a umowy z platformami internetowymi powinny zawierać element subskrypcji - podkreśla Lewis.
więcej |
|
,,Odwaga ratuje życie" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
Rzecznik Praw Dziecka zaczął kampanię społeczną zachęcającą dzieci i młodzież do asertywnych postaw i mądrych decyzji, które pozwalają uniknąć niebezpiecznych sytuacji. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Telescope, Kombinat Medialny i Mojo Films.
więcej |
|
Platforma nc+ od października tylko w systemie MPEG-4. Znikną duble w SD
Platforma nc+ od października br. będzie nadawać swoje kanały jedynie w systemie DVB-S2/MPEG-4. Operator wyłączy też większość wersji SD tych stacji, które nadają także w HD. Abonenci posiadający jeszcze stare dekodery mogą je bezpłatnie wymienić.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu
Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie.
więcej
|
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group.
więcej
|
Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe
|
,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Platforma nc+ od października tylko w systemie MPEG-4. Znikną duble w SD
Platforma nc+ od października br. będzie nadawać swoje kanały jedynie w systemie DVB-S2/MPEG-4. Operator wyłączy też większość wersji SD tych stacji, które nadają także w HD. Abonenci posiadający jeszcze stare dekodery mogą je bezpłatnie wymienić.
więcej
|
|
MTV stawia na materiały z social mediów (wideo)
MTV Polska wprowadziła nową oprawę antenową. Jej elementami są materiały stworzone przez artystów i widzów, którzy udostępniają je w mediach społecznościowych wraz z hashtagiem #MTVBump.
więcej
|
|
Regionalny System Ostrzegania z powiadomieniami SMS-owymi
Od 1 lipca br. w aplikacji alarmowej Regionalny System Ostrzegania uruchomione zostaną powiadamiania SMS-owe. System - dzięki któremu komunikaty o zagrożeniach i klęskach żywiołowych pojawiają się na ekranach telewizorów - obejmie teraz wszystkie kanały naziemne TVP.
więcej
|
|
Rusza druga edycja akcji ,,Twoje miasto w RMF FM i TVP Info"
Radio RMF FM i kanał TVP Info podczas tegorocznych wakacji zorganizują drugą edycję akcji „Twoje miasto w RMF FM i TVP Info”, podczas której dziennikarze obu mediów odwiedzą dziewięć polskich miast.
więcej
|
|
Turniej tenisowy Wimbledon w kanałach sportowych Polsatu. Ponad 200 godzin transmisji
Od 29 czerwca do 12 lipca br. w Londynie rozgrywany będzie turniej tenisowy Wimbledon, który transmitować będą Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News. Na ich antenach zaplanowano ponad 200 godzin transmisji.
więcej
|
|
,,Lato z Polsat News" w wakacyjne poranki na antenie Polsatu i Polsat News
W sobotę 27 czerwca br. na antenie Polsatu i Polsat News startuje weekendowe pasmo poranne „Lato z Polsat News”, które nadawca przygotowuje wspólnie z operatorem sieci Plus i we współpracy ze służbami ratowniczymi.
więcej
|
|
,,Tropiciel zła" w Puls 2
24 lipca 2015 roku Puls 2 rozpocznie emisję amerykańskiego serialu dokumentalnego „Tropiciel zła”.
więcej
|
|
Specjalny program Stars.tv na rocznicę śmierci Michaela Jacksona
Kanał Stars.tv w czwartek 25 czerwca br. w związku z szóstą rocznicą śmierci Michaela Jacksona nada specjalne pasmo z teledyskami artysty.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm wydaje na reklamy ponad dwa razy więcej niż Orange, Kino Świat i Lidl (TOP10)
Aflofarm Farmacja Polska niezmiennie pozostaje zdecydowanym liderem w wydatkach reklamowych w mediach tradycyjnych. W br. firma ma budżet ponad dwa większy niż inni czołowi markaterzy: Orange Polska, Kino Świat i Lidl Polska.
więcej
|
|
,,Odwaga ratuje życie" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
Rzecznik Praw Dziecka zaczął kampanię społeczną zachęcającą dzieci i młodzież do asertywnych postaw i mądrych decyzji, które pozwalają uniknąć niebezpiecznych sytuacji. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Telescope, Kombinat Medialny i Mojo Films.
więcej
|
|
,,Szlaban na ryzyko" w kampanii społecznej PKP (wideo)
Polskie Koleje Państwowe rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Szlaban na ryzyko”. Pokazywane w niej jest, jak ryzyko, brawura, rutyna i pośpiech doprowadzają do wypadków na przejazdach kolejowych.
więcej
|
|
Po co Marylin Manson, Kim Kardashian i Pharrell Williams na Cannes Lions (relacja)
Marylin Manson, Pharrell Williams czy Kim Kardashian to osoby, które wpływają na masową wyobraźnię, silniej niż jakakolwiek marka. O tym, co będzie kształtować branżę, przynajmniej przez najbliższy rok, opowiada Filip Beźnicki ze Starcom Mediavest Group, relacjonując dla Wirtualnemedia.pl festiwal Cannes Lions 2015.
więcej
|
|
Storytelling, cyfrowy outdoor i walka ze stereotypami (meldunki z Cannes Lions)
Wydarzenia z tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions relacjonują dla Wirtualnemedia.pl Adam Szałamacha z Allegro i Agnieszka Szlaska z Clear Channel Polska.
więcej
|
|
Serce i Rozum z gołębiem bez załącznika reklamują Neostradę ,,najtańszą w historii" (wideo)
Orange Polska w rozpoczętej właśnie kampanii reklamującej nową ofertę Neostrady, przekonuje, że „tak tanio jeszcze nie było”. Reklamy, których bohaterami są Serce i Rozum, zostały przygotowane przez firmy Publicis Poland, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Nairobia zareklamuje sklepy Netto na 20-lecie
Agencja Nairobia wygrała konkurs ofert na przygotowanie strategii i kreacji kampanii reklamowej z okazji 20-lecia sklepów osiedlowych Netto w Polsce.
więcej
|
|
Mała czkawka po pierwszej połowie Cannes Lions (fotorelacja)
- Warsztaty trzymają poziom. Ale seminariom i forom, jakby brakowało pazura i jakże charakterystycznej dla wystąpień Cannes Lions energii. Ubiegły rok był po prostu najlepszy od lat. W tym świetle tegorocznej edycji czegoś brakuje - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl relacjonuje Arek Szulczyński z K2.
więcej
|
|
Fat Baby będzie reklamować Wola Park
IKEA Centres Polska powierzyła obsługę reklamową stołecznego centrum handlowego Wola Park agencji Fat Baby.
więcej
|
|
Anwil sponsorem koszykarzy we Włocławku przez kolejne trzy sezony
Firma Anwil przedłużyła o trzy sezony umowę, w ramach której jest sponsorem tytularnym klubu koszykarskiego Anwil Włocławek. Po raz pierwszy podpisała kontrakt od razu na dłużej niż rok.
więcej
|
|
Hanna Olszewska i Andrzej Sarzała w Peppermint
Pracę w interaktywnej agencji kreatywnej Peppermint jako copywriter zaczęła Hanna Olszewska, a jako front-end-developer Andrzej Sarzała.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Fratria zwalnia dziennikarzy tygodnika ,,ABC". ,,Tytuł pozostaje na rynku"
Część dziennikarzy z redakcji wydawanego przez Fratrię tygodnika „ABC” otrzymała w tym tygodniu wypowiedzenia. Wydawca zapewnia jednak, że tytuł nie znika z rynku. - Pracujemy nad kolejnym numerem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Biedroń, wicenaczelny pisma.
więcej
|
|
Wydawca ,,The Wall Street Journal": Media dogadujące się z Facebookiem czy Google mogą stracić kontrolę nad swoimi treściami
Will Lewis, dyrektor generalny Dow Jonesa, wydawcy „The Wall Street Journal” przestrzega media, które zbyt łatwo angażują się w takie platformy jak Instant Articles Facebooka. - Poważne treści są wypierane przez koty na deskorolkach, a umowy z platformami internetowymi powinny zawierać element subskrypcji - podkreśla Lewis.
więcej
|
|
Debiutuje miesięcznik kulturalny ,,W Krakowie"
W lipcu br. wydawnictwo ABW Graf wyda pierwszy numer miesięcznika kulturalnego „W Krakowie”. Czytelnicy znajdą w nim informacje o wydarzeniach kulturalnych odbywających się w stolicy Małopolski.
więcej
|
|
Leszek Świerszcz szefem produkcji multimedialnych portalu Fakt.pl
Leszek Świerszcz, dotąd związany z Wirtualną Polską, dołączył do zespołu portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Objął tam nowo utworzone stanowisko head of multimedia production.
więcej
|
|
XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się w styczniu 2016 roku
Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy rozpoczęła przygotowania do XVII Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Impreza odbędzie się 23 stycznia 2016 roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej.
więcej
|
|
Roman Giertych rezygnuje z reprezentowania Zbigniewa Stonogi. ,,Jest zaangażowany medialno-polityczne"
Mecenas Roman Giertych zrezygnował wczoraj z prowadzenia dwóch spraw karnych biznesmena Zbigniewa Stonogi, który wydaje swój własny tabloid. - Przyczyną wypowiedzenia pełnomocnictwa jest jego zaangażowanie medialno-polityczne - poinformował mecenas. - Adwokat jednak nie powinien mieć poglądów politycznych - odpowiedział Stonoga.
więcej
|
|
,,Fakt" nowym liderem w trzech województwach, a ,,Gazeta Wyborcza" - w dwóch
W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „Naj”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wydawca ,,The Wall Street Journal": Media dogadujące się z Facebookiem czy Google mogą stracić kontrolę nad swoimi treściami
Will Lewis, dyrektor generalny Dow Jonesa, wydawcy „The Wall Street Journal” przestrzega media, które zbyt łatwo angażują się w takie platformy jak Instant Articles Facebooka. - Poważne treści są wypierane przez koty na deskorolkach, a umowy z platformami internetowymi powinny zawierać element subskrypcji - podkreśla Lewis.
więcej
|
|
Huffington Post z własnym 24-godzinnym programem telewizyjnym, filmami, dokumentami i serialami
Na drugą połowę br. Huffington Post planuje start platformy telewizyjnej HuffPost 24, która przez całą dobę ma nadawać wiadomości, filmy, seriale i formy dokumentalne. - To część naszego planu by stać się serwisem, w którym wideo będzie stanowić połowę treści - zdradza Arianna Huffington, szefowa Huffington Post.
więcej
|
|
Leszek Świerszcz szefem produkcji multimedialnych portalu Fakt.pl
Leszek Świerszcz, dotąd związany z Wirtualną Polską, dołączył do zespołu portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Objął tam nowo utworzone stanowisko head of multimedia production.
więcej
|
|
Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi
Z badań firmy analitycznej Locowise wynika, że 87 procent firm nie odpowiada na wpisy klientów na portalach społecznościowych. Wśród marek najlepiej działających w social media są Domino’s Pizza, Virgin Media i Vodafone.
więcej
|
|
Facebook pozwala niezarejestrowanym użytkownikom korzystać z Messengera
Facebook zapowiedział, że użytkownicy komunikatora Messenger nie będą już musieli posiadać konta na Facebooku, aby korzystać z aplikacji. Wystarczy nazwisko i numer telefonu. Na razie opcja dostępna jest jedynie w wybranych krajach.
więcej
|
|
,,Internetowe Rewolucje" Google'a mają nauczyć polskie firmy funkcjonowania w sieci
Google rozpoczyna w Polsce program „Internetowe Rewolucje”. Do końca 2016 roku chce przygotować do funkcjonowania w internecie 100 tysięcy małych i drobnych przedsiębiorstw. - Poziom przyswajania technologii cyfrowych przez nasz sektor MŚP jest wciąż bardzo niski - podkreśla Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor Google Polska.
więcej
|
|
Prawie 26 mln Polaków z dostępem do bankowości online, mniej kart
Prawie 26 milionów indywidualnych klientów banków ma zapewniony dostęp do bankowości internetowej, a połowa z nich aktywnie korzysta z tej możliwości. W I kwartale 2015 r. nastąpił również 10-proc. wzrost średniej wartości rozliczeń aktywnych klientów - wynika z raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
więcej
|
|
Onet.pl i "Przegląd Sportowy" pokażą na żywo sparingi Legii Warszawa
Onet.pl i "Przegląd Sportowy" uzyskały wyłączność na transmisję dwóch meczów sparingowych Legii Warszawa - z klubami Steaua Bukareszt oraz Dynamo Kijów. Oba spotkania zostaną pokazane na Eurosport.onet.pl oraz Przegladsportowy.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|