|
|
|
|
|
|
|
,,Studio Polska" nie znika z TVP Info, Macieja Pawlickiego zastąpi nowy prowadzący
Telewizja Polska zamierza dalej emitować program „Studio Polska” w TVP Info, przy czym w najbliższą sobotę zamiast niego pokaże „W tyle wizji”. W miejsce odsuniętego Macieja Pawlickiego pojawi się nowy prowadzący „Studio Polska”.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów tematycznych. Udany debiut kanału Super Polsat, rośnie Eurosport 1
W styczniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Pięć czołowych stacji zwiększyło swoje udziały w rynku, a na 16. Miejscu uplasował się Super Polsat. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" w styczniu 2017 roku
W styczniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych był „Teleexpress”, który odnotował jednak największy spadek. Drugie miejsce zajęły „Fakty”, które wyprzedziły „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" od 5 marca w Jedynce (wideo)
W niedzielę 5 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje serial historyczny „Wojenne dziewczyny” o trzech kobietach, które walczą z hitlerowcami w czasie okupacji Warszawy.
więcej
|
,,Ale numer!" - nowy program z ukrytą kamerą w TV Puls. Prowadzi Katarzyna Kołeczek
W poniedziałek 13 lutego br. stacja TV Puls rozpocznie emisję codziennego programu „Ale numer!”, w którym ukryta kamera zarejestruje reakcje ludzi. Prowadzącą będzie aktorka Katarzyna Kołeczek.
więcej
|
Nowoczesna: nie wystarczy usunięcie Pawlickiego z TVP Info, chcemy przeprosin i dymisji Jacka Kurskiego
Partia Nowoczesna uważa, że odsunięcie Macieja Pawlickiego od prowadzenia „Studia Polska” w TVP Info to niewystarczające konsekwencje prowokacji w tym programie z podaniem nieprawdziwej informacji o Ryszardzie Petru. - Oczekujemy, że do dymisji poda się prezes Telewizji Publicznej Jacek Kurski. To on odpowiada za całość tego, co się dzieje w TVP - ocenia Nowoczesna.
więcej
|
Aleksandra Skwarek: z TVN Media do Endemol Shine Polska
Od lutego br. Aleksandra Skwarek objęła funkcję PR managera w Endemol Shine Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Jabłczyńska, Katarzyna Popowska i Sławomir Zapała w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 7"
W sobotę 4 marca br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję siódmej edycji reality-show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Wśród uczestników programu znaleźli się m.in. aktorzy Joanna Jabłczyńska, Katarzyna Popowska i Sławomir Zapała.
więcej
|
Oxygen zmieni profil: zamiast treści o zdrowiu i lifestylu firmy i seriale kryminalne
Należący do NBCUniversal kanał Oxygen ma latem 2017 roku zmienić swoją zawartość. Zamiast treści o tematyce zdrowotnej, komediowej czy lifestylowej będzie nadawał programy, filmy i seriale kryminalne.
więcej
|
Maciej Pawlicki odsunięty od prowadzenia ,,Studia Polska"
Maciej Pawlicki został odsunięty przez prezesa TVP Jacka Kurskiego od prowadzenia programu „Studio Polska” w TVP Info. Pawlicki twierdzi, że program znika z ramówki stacji.
więcej
|
Serial ,,24: Dziedzictwo" w telewizji FOX
7 lutego 2017 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu „24: Dziedzictwo”.
więcej
|
Eleven Extra w ofercie Inei
Od 1 lutego br. sieć Inea dołączyła do oferty kanał sportowy Eleven Extra.
więcej
|
|
|
W Polsce najbardziej cenione marki to Nivea, Google i Rossman, globalnie - Google, PayPal i WhatsApp (raport)
Najbardziej cenionymi markami w Polsce są Nivea, Google i Rossman. Globalnie w rankingu prowadzą Google, PayPal i WhatsApp. Gdyby 74 proc. z nich zniknęło, konsumenci nie odczuliby ich straty - wynika z najnowszej edycji badania Meaningful Brands realizowanego przez Havas Media.
więcej
|
Mniej reklam samochodów w telewizji i na outdoorze, liderem Volkswagen mocno w górę BMW (analiza)
W 2016 roku importerzy samochodów osobowych zredukowali wydatki reklamowe o kilka procent. Zredukowali je w telewizji i na reklamę zewnętrzną przesuwając część budżetów do gazet, kin i indooru. Liderem pod tym względem jest Volkswagen Group Polska, a największą dynamikę zanotowało BMW Polska.
więcej
|
PZU szykuje się do wyboru agencji BTL i performance marketingowej
Grupa PZU planuje dwa przetargi. Jeden dotyczyć będzie wyboru agencji od performance marketingu, drugi agencji BTL.
więcej
|
Krzysztof Nowicki dyrektorem marketingu Synerise
Krzysztof Nowicki zaczął pracę jako dyrektor marketingu w firmie Synerise. Wcześniej pracował m.in. w spółkach IgnitionOne, K2, SARE i Kwanko.
więcej
|
Piotr Gnyp: z Kinguin.net do Platige Image
Z początkiem lutego Piotr Gnyp zaczął pracę jako head of research w domu produkcyjnym Platige Image. Wcześniej pracował m.in. w Kinguin.net, Polygamia.pl i Gadzetomania.pl.
więcej
|
Opowieść Radosława Kotarskiego o bursztynie zakochanych reklamuje konto Profit w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął nową kampanię reklamującą konto oszczędnościowe Profit, w której Radosław Kotarski opowiada historię o bursztynie podarowanym kobiecie przez zakochanego w niej mężczyznę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA
Grupa SARE zaprezentowała swoje strategię korporacyjną na lata 2017-2019. Najważniejsze priorytety to 20-procentowy wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel.
więcej
|
Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)
W telewizji ruszyła nowa kampania marki Łowicz, która przypomina o jej ubiegłorocznej nowości - linii trzech prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.
więcej
|
Paprocki&Brzozowski ze spotem od Iwony Bieleckiej i Papaya Films
Studio Papaya Films wyprodukowało film do najnowszej kampanii duetu projektantów Paprocki&Brzozowski. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka, a przy jego produkcji pracowało też Bites Studio.
więcej
|
IPG Mediabrands otwiera globalną agencję Mediabrands Society
Grupa reklamowa IPG Mediabrands uruchamia globalną agencję specjalizującą się w social media i content marketingu - Mediabrands Society.
więcej
|
Procter&Gamble zapowiada przegląd ofert domów mediowych
Koncern Procter&Gamble planuje przegląd zasad współpracy z pracującymi dla niego domami mediowymi. Szykuje też przetargi mediowe, m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech innych krajach europejskich.
więcej
|
Joanna Dziwisińska-Grzelak: z Mediacom Warszawa do IPG Mediabrands
Nowo utworzone stanowisko PR managera w sieci IPG Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM, Initiative, U2 i BPN objęła Joanna Dziwisińska-Grzelak. Przeszła z Mediacom Warszawa.
więcej
|
PZL zajmie się obsługą reklamową marki Przysnacki
Agencja reklamowa PZL zajmie się obsługą reklamową marki Przysnacki należącej do Intersnack Poland. To druga marka tej firmy, po Felix, obsługiwana przez PZL.
więcej
|
Agencja Byss.pl rozpoczyna obsługę reklamową marki Febrisan
Do grona marek obsługiwanych przez agencję Byss.pl dołączyła marka Febrisan, należąca do koncernu farmaceutycznego Takeda Polska.
więcej
|
Sex Hunter i Wall Street - nowe wersje napoju Tiger Energy Drink
Do sprzedaży trafiły dwa nowe warianty napoju energetycznego Tiger Energy Drink (Grupa Maspex) - Tiger Sex Hunter i Tiger Wall Street.
więcej
|
|
|
Krzysztof Kłopotowski wraca do ,,Plusa Minusa" z krytykującym Trumpa tekstem, którego nie chciało ,,Do Rzeczy"
Publicysta Krzysztof Kłopotowski wznowił współpracę z „Plusem Minusem”, weekendowym wydaniem „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), ponieważ tygodnik „Do Rzeczy” nie zdecydował się opublikować zamówionego tekstu krytycznie opisującego Donalda Trumpa.
więcej
|
Wyroki w procesach Leszek Szymowski kontra Cezary Gmyz: przeprosiny w ,,Rzeczpospolitej" i ,,GPC", bez odszkodowania
Warszawski sąd orzekł, że Cezary Gmyz ma przeprosić Leszka Szymowskiego za skrytykowanie go za pytanie, czy mógł być współpracownikiem SB i UOP-u, związane z rozdziałem, który ostatecznie nie znalazł się w książce Szymowskiego. Cezary Gmyz ma przeprosić Szymowskiego także za napisanie w „Rzeczpospolitej”, że wydawca jego innej książki próbował zastraszyć Gmyza, żeby nie dopuścić do publikacji krytykującego ją tekstu. Publicysta „Do Rzeczy” nie musi natomiast płacić Szymowskiemu odszkodowania. Gmyz odwoła się od obu wyroków.
więcej
|
,,The New York Times" ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu
Koncern New York Times Co. opublikował raport finansowy dotyczący 2016 roku. Firma zakończyła rok na minusie. Przychody spadły rok do roku o 2 procent do poziomu 1,6 mld dolarów, a zysk operacyjny do 102 milionów dolarów.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer zadowolone ze sprzedaży tygodnika ,,100 rad"
Pierwsze trzy wydania tygodnika „100 rad” (Wydawnictwo Bauer) miały średnią sprzedaż na poziomie 166 tys. egzemplarzy. Zdaniem wydawcy taki wynik magazynu oznacza osiągnięcie celów wyznaczonych przed wprowadzeniem tytułu na rynek.
więcej
|
,,Bravo" utrzymało pozycję lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W październiku 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję lidera sprzedaży segmentu.
więcej
|
Barbara Jednacz nową dyrektor sprzedaży w Grupie ZPR Media
Barbara Jednacz, dotąd związana z Grupą Pelion, dołączyła do Grupy ZPR Media. Objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w segmencie „Zdrowie i Parenting”.
więcej
|
Marquard Media Polska zmienia szefów działów Moda oraz Uroda i zdrowie w ,,Cosmopolitan"
Martyna Zagórska została nową szefową działu mody w „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), zastępując Justynę Moraczewską. Z kolei Izabella Mazur-Poniatowska objęła stanowisko szefowej sekcji uroda i zdrowie.
więcej
|
|
|