|
|
|
|
|
|
|
W Polsce ceny płatnej telewizji najniższe w strefie OECD, liderem Cyfrowy Polsat. ,,Efekt rozdrobnienia rynku"
Z raportu firmy Strategy Analytics wynika, że wśród krajów obszaru OECD w Polsce jest najtańsza oferta płatnych telewizji. Nasz kraj wyprzedza bezpośrednio Szwecję, Finlandię i Węgry z najniższą miesięczną opłatą w wysokości 5,29 dolara. - Niskie ceny abonamentów to efekt bogatej oferty nadawców i znacznego rozdrobnienia polskiego rynku. W najbliższych latach należy spodziewać się raczej stabilizacji opłat niż ich dalszych spadków - prognozują dla Wirtualnemedia.pl Artur Dominik z nc+ i Tomasz Żurański z Vectry.
więcej
|
,,Studio Polska" hitem TVP Info. Program śledziło 470 tys. widzów
Program „Studio Polska” pokazywany na antenie TVP Info w sezonie 2016/2017 oglądało średnio 472 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania audycji wygrała walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
więcej
|
Jerzy Mielewski poprowadzi ,,The Brain. Genialny umysł". W jury Anita Sokołowska, Cezary Żak i Mariusz Pudzianowski
We wtorek, 7 marca 2017 roku Polsat rozpocznie emisję pierwszej polskiej edycji „The Brain. Genialny umysł”. W jury talent-show zasiądą: Anita Sokołowska, Cezary Żak i Mariusz Pudzianowski. Program poprowadzi Jerzy Mielewski.
więcej
|
Producenci telewizorów kończą z technologią 3D. ,,Nie spełniła oczekiwań odbiorców"
Sony i LG to ostatni producenci, którzy zapowiedzieli koniec wytwarzania telewizorów wspierających 3D. W segmencie telewizyjnym oznacza to schyłek technologii obecnej wciąż w salach kinowych. - Jest dobra „od święta” dla entuzjastów, ale nie sprawdza się w codziennych zastosowaniach - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki i Maciej Maciejowski.
więcej
|
O 11 proc. wzrósł rynek reklamy telewizyjnej w styczniu. Aflofarm na czele wydatków
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu br. były o 11 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Nina Cieślińska współprowadzącą program ,,Rela[K]cja" w Hip Hop TV
Nina Cieślińska, czyli Lady Nina została nową współprowadzącą hiphopowego magazynu „Rela[K]cja”, który na antenie Hip Hop TV nadawany jest w środy o godz. 18.00.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności w prime-time
Na pozycji lidera oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w ub.r. utrzymała się TVP1, która zmniejszyła przewagę nad TVN. Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został już jednak TVN, który wyprzedził Polsat - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Sherlock 4" od 5 marca w TVP2
5 marca 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Sherlock”.
więcej
|
Agnieszka Winiarska-Milnikiel: z nc+ na PR managera TV Puls. Odchodzi Tomasz Wiaderek
Od lutego br. Agnieszka Winiarska-Milnikiel objęła stanowisko PR managera w Telewizji Puls. Zastąpiła Tomasza Wiaderka, który rozstał się z firmą.
więcej
|
UPC promuje internet hasłem ,,Król internetu jest tylko jeden!"
Wystartowała kampania promocyjna sieci UPC Polska pod hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”. Akcja jest prowadzona m.in. w radiu i mediach społecznościowych.
więcej
|
,,Geniusz: Einstein" od 23 kwietnia w National Geographic. Oto spot reklamowy na Super Bowl
23 kwietnia na antenie National Geographic odbędzie się polska premiera serialu „Geniusz: Einstein”. Nadawca udostępnił właśnie pierwszy spot reklamowy produkcji, który przygotowała agencja McCann.
więcej
|
Ewa Drzyzga: W ,,36,6°C" nie pokażę kontrowersji, od tego są ,,Fakty" i ,,Uwaga"
- To nie będą medyczne „Rozmowy w toku”, chociaż program też będzie realizowany z udziałem publiczności i w „moim” starym studiu. Nie pokażemy niczego kontrowersyjnego. Czasami ludziom trzeba dać nadzieję - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Drzyzga, mająca na antenie TVN prowadzić nowy program - „36,6°C”.
więcej
|
Robert Górski: TVP chciała w ,,Uchu prezesa" więcej o opozycji, odszedłem stamtąd, bo Jacek Kurski skrytykował kabarety
Robert Górski ujawnił, że w połowie ub.r. Telewizja Polska proponowała mu i Marcinowi Wójcikowi dalszą realizację programu „Latający klub Dwójki”, ale odmówili m.in. ze względu na słowa prezesa TVP, że kabarety, nie licząc wyjątków, to symbol upadku telewizji publicznej. Według Górskiego TVP była ostatnio zainteresowana emisję miniserialu „Ucho prezesa”, o ile pojawią się w nim żarty z polityków opozycji.
więcej
|
Nuta.TV dostępny na satelicie Hot Bird
Od lutego br. kanał muzyczny Nuta.TV jest dostępny bezpłatnie na satelicie Eutelsat Hot Bird.
więcej
|
Dziennikarze wyśmiali sugestię TVP Info, że maseczka z ,,Gazety Wyborczej" przypomina czapkę Armii Czerwonej
W serwisie internetowym TVP Info pojawiła się notka, w której zauważono, że dołączona w czwartek do „Gazety Wyborczej” (Agora) maseczka antysmogowa może kojarzyć się z budionówką - czapką noszoną przez żołnierzy Armii Czerwonej. W tekście zacytowano wpis twitterowy, w którym do maseczki dodano czerwoną gwiazdę. Wielu dziennikarzy wyśmiało tekst jako absurdalny i oparty na zmanipulowanej grafice.
więcej
|
,,Życie na warunku" w CBS Reality
6 lutego 2017 roku CBS Reality rozpocznie emisję dokumentalnej serii „Życie na warunku”.
więcej
|
|
|
Radio ZET o ,,10 sierotach z Aleppo": zarzuty ,,Wiadomości" ze złej woli, jeśli to fakenews - czekamy na pozew
Radio ZET jako pierwsze poinformowało o negatywnej opinii MSWiA na temat możliwości sprowadzenia do Polski grupy osieroconych dzieci z Aleppo i ich rodzin, o co wnioskował prezydent Sopotu. Niektórzy internauci zarzucają stacji, że zmanipulowała tę informację, twierdząc, że rząd nie zgodził się na przyjęcie 10 sierot z Aleppo. - Trzęsę się ze strachu, trolle. Znam tą sprawę od podszewki, mam dokumenty i nagrania. Jeżeli to fakenews czekam na pozew i na kalendarium działań rządu ws. sprowadzenia do PL syryjskich sierot. Jeżeli to nie była odmowa - skomentował Przemysław Taranek, dziennikarz Radia ZET.
więcej
|
|
TOK FM rozstaje się z Wojciechem Krzyżaniakiem. ,,Usłyszałem, że nie pasuję do nowego TOK-u"
Kierownictwo Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) zdecydowało o zakończeniu współpracy z dziennikarzem Wojciechem Krzyżaniakiem, który w każdą sobotę prowadził południowe pasmo „Program telewizyjny”. - Argumentem są zmiany programowe i przebudowanie weekendów - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Krzyżaniak.
więcej
|
|
,,Solidarność" zaniepokojona sytuacją w Radiu Merkury. ,,Nie akceptujemy obecnego stylu i metod zarządzania"
Zarząd Regionu Wielkopolska NSZZ „Solidarność” w oświadczeniu do przewodniczącego Rady Mediów Narodowych wyraża swoje zaniepokojenie sytuacją w poznańskim publicznym Radiu Merkury.
więcej
|
|
Radio Szczecin na czele w Szczecinie w II półroczu. Trójka wyprzedziła RMF FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Szczecinie należała do Radia Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Paweł Szefernaker z PiS wyszedł ze ,,Śniadania w Radiu ZET". ,,Nie da się rozmawiać, miało być o liście Tuska"
Poseł PiS Paweł Szefernaker, minister w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, wyszedł w proteście z programu „Śniadanie w Radiu ZET” emitowanego w Polsat News i Radiu ZET. Narzekał, że jednym z tematów dyskusji miał być niedawny list Donalda Tuska oraz że inni goście przerywali mu wypowiedzi. - Zawsze może pan nie uczestniczyć w dyskusji, może też pan wyjść. Zgodził się pan tutaj przyjść - powiedział do Szefernakera współprowadzący Bartosz Kurek.
więcej
|
|
|
|
Super Bowl 2017: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
Finał Super Bowl był w USA nie tylko największym wydarzeniem dla branży sportowej, ale także reklamowej. Z tegorocznej imprezy zrezygnowało kilka największych marek, pojawili się też debiutanci. Prezentujemy spoty wyemitowane przy transmisji meczu.
więcej
|
Reklamy piwa: liderem Grupa Żywiec, duży wzrost Carlsberga, w dół Kompania Piwowarska i Perła
Producenci piwa w 2016 roku zmniejszyli wydatki reklamowe w porównaniu z rokiem 2015 o 2,5 proc. Zredukowali je we wszystkich mediach, poza radiem. Najwięcej wydała Grupa Żywiec, a Carlsberg Polska zwiększył je z czołówki reklamodawców najbardziej.
więcej
|
Polacy coraz chętniej chodzą do kina (raport za 2016 rok)
W 2016 roku Polacy kupili 52,1 mln biletów do kin, o 17 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei wpływy ze sprzedaży biletów wzrosły o 18 proc. do 967,5 zł. Najchętniej oglądanym filmem był „Pitbull. Niebezpieczne kobiety". - Polski widz docenia i lubi rodzime kino - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Jagiełło, prezes zarządu sieci Helios.
więcej
|
O 11 proc. wzrósł rynek reklamy telewizyjnej w styczniu. Aflofarm na czele wydatków
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu br. były o 11 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Jakub Bieńkowski COO w agencji Value Media
Jakub Bieńkowski awansował w strukturach agencji Value Media (Group One), gdzie objął stanowisko Chief Operations Officer.
więcej
|
Maciej Wokitajtis szefem kreacji BBDO Warszawa
Maciej Wokitajtis objął w agencji reklamowej BBDO Warszawa stanowisko head of interaction and engagement design . Wcześniej pracował m.in. w K2 i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
Rzymski poranek Małgorzaty Kożuchowskiej w reklamach perfum Avon Viva la Vita (wideo)
W pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Avon z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej promowane są perfumy Viva la Vita. Akcję przygotowały firmy marketingowe Santo Buenos Aires, Indiana Productions i SMG Polska.
więcej
|
,,20 lat w krainie miękkości i komfortu" w jubileuszowej kampanii marki Velvet (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa produktów higienicznych Velvet (produkowanych przez Velvet Care) z okazji 20-lecia obecności tej marki na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”, przygotowały firmy marketingowe Concept House, Zenith i PR Room.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej. W akcji, przygotowanej przez spółkę wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia, promowane są ubezpieczenie na zdrowie i życie Nowa Perspektywa oraz nowe ubezpieczenie - juniorGo.
więcej
|
McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce
Agencja McCann & MRM będzie obsługiwać markę Wyborowa (Pernod Ricard) w Polsce. Ma odpowiadać za strategie i kreację.
więcej
|
Verizon wybrał McCann zamiast Wieden+Kennedy do obsługi reklamowej
Firma telekomunikacyjna Verizon zakończył dwuletnią współpracę z agencją reklamową Wieden+Kennedy. Teraz obsługą reklamową operatora zajmie się agencja McCann z Nowego Jorku.
więcej
|
"Unleash Your Creativity" - adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności (wideo)
Pod hasłem "Unleash Your Creativity" ruszyła globalna kampania marki adidas. Ma inspirować i zachęcać kobiety do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki spotów pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.
więcej
|
,,Na wszystko, co byś chciał" w kampanii serwisu pożyczkowego hapipożyczki.pl (wideo)
Grupa IPF Polska zaczęła kampanię swojego serwisu internetowego pożyczek gotówkowych hapipożyczki.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil i OMD.
więcej
|
UPC promuje internet hasłem ,,Król internetu jest tylko jeden!"
Wystartowała kampania promocyjna sieci UPC Polska pod hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”. Akcja jest prowadzona m.in. w radiu i mediach społecznościowych.
więcej
|
,,Geniusz: Einstein" od 23 kwietnia w National Geographic. Oto spot reklamowy na Super Bowl
23 kwietnia na antenie National Geographic odbędzie się polska premiera serialu „Geniusz: Einstein”. Nadawca udostępnił właśnie pierwszy spot reklamowy produkcji, który przygotowała agencja McCann.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Volvo, Panorama Firm, PomóżPamiętać.pl (wideo)
Do zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia tym razem wytypowaliśmy dwie kampanie polskie i jedną międzynarodową. Są to: reklama Panoramy Firm i akcja związana z uruchomioną stroną PomóżPamiętać.pl oraz międzynarodowe działania reklamowe Volvo.
więcej
|
|
|
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prywatne SMS-y Petru i Schmidt w ,,Super Expressie": obowiązek informowania czy cynizm tabloidu (opinie)
Opublikowanie przez „Super Express” prywatnej korespondencji SMS-owej Ryszarda Petru i Joanny Schmidt wywołało ponowne wątpliwości dotyczące granic prywatności osób publicznych. Dziennikarze pytani o to przez Wirtualnemedia.pl mają różne opinie: jedni uważają, że dziennikarze mają obowiązek informować o wszystkim, dla innych „Super Express” w cyniczny sposób chce zwiększyć swoją sprzedaż. Komentują Bogusław Chrabota, Jacek Karnowski, Mariusz Ziomecki, Cezary Łazarewicz i Wojciech Maziarski.
więcej
|
Dyrektor PR-u Grupy Energa wykpił pytania nt. zawierzenia spółki Opatrzności Bożej
Krzysztof M. Załuski, prezes Fundacji Energa i dyrektor biura prasowego Grupy Energa, ujawnił, że dziennikarz „Gazety Wyborczej”, który zrelacjonował uroczyste zawierzenia spółki Opatrzności Bożej, przestał firmie pytania m.in. o to, jakie są podstawy prawne tego zawierzenia i jaki wpływ będzie ono miało na kurs akcji spółki. - Nie jest wykluczone, że jego alergiczna reakcja na manifestację wiary środowiska pomorskich energetyków nie miała wiele wspólnego z motywem działania Zmotoryzowanych Oddziałów Milicji Obywatelskiej sprzed trzech dekad - ocenił Załuski.
więcej
|
Czterostronicowy dodatek promocyjny o Michale Bonim w ,,GW". ,,To ogłoszenie, wykupiła je Grupa EPL"
Do papierowego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora) z piątku został dodany czterostronicowy dodatek w całości poświęcony europosłowi Platformy Obywatelskiej Michałowi Boniemu. Materiał opatrzono m.in. logiem PO. - Grupa EPL wykupiła ogłoszenie płatne na takich samych zasadach jak każdy inny reklamodawca - wyjaśnia Agora.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" promuje subskrypcję cyfrową, obniżając ceny o 30 proc.
Agora zaczęła kolejną promocję płatnego dostępu do serwisów internetowych i wydań cyfrowych „Gazety Wyborczej”. W ramach nowej oferty ceny są o ok. 30 proc. niższe niż poprzednio.
więcej
|
Bartłomiej Mayer dziennikarzem ,,Pulsu Biznesu"
Dziennikarz gospodarczy Bartłomiej Mayer zaczął pracę w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska). Wcześniej był związany m.in. z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, „Wprost”, „Rzeczpospolitą” i „Eurogospodarką”.
więcej
|
Jarosław Sellin o dekoncentracji kapitałowej w mediach: trzeba wzmocnić UOKiK i czekać na okazje do przejęć
Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin zapowiedział, że w efekcie prac zespołu analizującego koncentrację kapitałową w sektorze mediów resort zaproponuje rozwiązania legislacyjne mające m.in. wzmocnić narzędzia UOKiK-u w tym zakresie. - Trzeba być przygotowanym na ten moment, żeby były polskie podmioty, może też wsparte jakoś przez państwo, gotowe do wykupienia takich udziałów od kapitału zagranicznego, który będzie chciał te media sprzedawać - stwierdził Sellin.
więcej
|
Adam Buła z Polska Press przeprosił za napisanie na Twitterze o internautce: śmieć, kłamliwa gówniara
Adam Buła, zastępca szefa Agencji Informacyjnej Polska Press, zarzucając kłamstwo internautce Marcie Smolańskiej, napisał o niej na Twitterze m.in. „dla mnie śmieć. bez różnicy, jakiej płci”, „kłamliwa gówniara”, „zachowała się jak ruski troll” i że „moja mama zwyczajnie brzydziła się kłamców i obkuriewńców”. Szybko przeprosił za te wpisy przyznając, że nie powinien dać się sprowokować.
więcej
|
,,Fakt" liderem, ,,Super Express" przed ,,Gazetą Wyborczą", która straciła 17 proc. (sprzedaż gazet w grudniu)
W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”, który względem grudnia 2015 roku wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Dyrektor Polskich Orłów o wycieku ,,Jestem mordercą": współpracujemy z VoD.pl od kilku lat. Onet: też jesteśmy poszkodowani
Dyrektor konkursu Polskie Nagrody Filmowe Orły poinformowała, że w ramach przeglądu przed tegorocznym finałem konkursu w serwisie VoD.pl (Grupa Onet-RASP) został udostępnionych 29 z 51 zgłoszonych filmów, a kopia „Jestem mordercą” wyciekła, zanim została udostępniona członkom Polskiej Akademii Filmowej. - Niezwłocznie podjęliśmy działania mające na celu wyjaśnienie sytuacji. Jako jedna z poszkodowanych stron liczymy na szybkie wyjaśnienie sprawy przez organy ścigania - deklaruje Tomasza Gawła, dyrektor zarządzający segmentem VoD.pl.
więcej
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w styczniu 2017 r., tak jak w poprzednich miesiącach, zanotowała spadek udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. Stracił też drugi Firefox, a najlepiej wypadła przeglądarka Safari firmy Apple.
więcej
|
Sympatia.pl z nowym logo. ,,Daj się poznać na walentynki!"
Serwis randkowy Sympatia.pl (należący do Grupy Onet-RASP) zmienił logotyp. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” realizowana w telewizji, radiu, interneci i kinach.
więcej
|
"Ucho prezesa" budzi uśmiech niż niechęć. Ociepla wizerunek polityków PiS (opinie)
Humor to idealny sposób na ocieplanie wizerunku, także polityków. W tym kontekście „Ucho prezesa” to dar niebios dla rządu i prezesa Kaczyńskiego. Serial pierwszorzędnie i trafnie parodiuje mowę ciała, język i mimikę polityków, oraz pewne aspekty polityki rządu, w dodatku robi to z taką klasą, że wywołuje bardziej uśmiech i dystans odbiorcy niż niechęć do wielkiej polityki - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Jestem mordercą" zgłosił do prokuratury wyciek filmu z VoD.pl. ,,34 włamania w kilka godzin"
Firma RE Studio, producent filmu „Jestem mordercą”, zgłosiła do Prokuratury Okręgowej w Warszawie wyciek kopii tego filmu z serwisu VoD.pl (należącego do Grupy Onet-RASP). Kopia miała tam zostać udostępniona tylko członkom Polskiej Akademii Filmowej, ale jeszcze przed tym dokonano 34 prób włamania do serwisu.
więcej
|
|
|
Dyrektor PR-u Grupy Energa wykpił pytania nt. zawierzenia spółki Opatrzności Bożej
Krzysztof M. Załuski, prezes Fundacji Energa i dyrektor biura prasowego Grupy Energa, ujawnił, że dziennikarz „Gazety Wyborczej”, który zrelacjonował uroczyste zawierzenia spółki Opatrzności Bożej, przestał firmie pytania m.in. o to, jakie są podstawy prawne tego zawierzenia i jaki wpływ będzie ono miało na kurs akcji spółki. - Nie jest wykluczone, że jego alergiczna reakcja na manifestację wiary środowiska pomorskich energetyków nie miała wiele wspólnego z motywem działania Zmotoryzowanych Oddziałów Milicji Obywatelskiej sprzed trzech dekad - ocenił Załuski.
więcej
|
Agnieszka Winiarska-Milnikiel: z nc+ na PR managera TV Puls. Odchodzi Tomasz Wiaderek
Od lutego br. Agnieszka Winiarska-Milnikiel objęła stanowisko PR managera w Telewizji Puls. Zastąpiła Tomasza Wiaderka, który rozstał się z firmą.
więcej
|
"Ucho prezesa" budzi uśmiech niż niechęć. Ociepla wizerunek polityków PiS (opinie)
Humor to idealny sposób na ocieplanie wizerunku, także polityków. W tym kontekście „Ucho prezesa” to dar niebios dla rządu i prezesa Kaczyńskiego. Serial pierwszorzędnie i trafnie parodiuje mowę ciała, język i mimikę polityków, oraz pewne aspekty polityki rządu, w dodatku robi to z taką klasą, że wywołuje bardziej uśmiech i dystans odbiorcy niż niechęć do wielkiej polityki - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
GutPR dla firmy Agas
Dostawca okuć budowlanych i meblowych - firma Agas - z początkiem lutego 2017 roku powierzyła obsługę komunikacyjną agencji GutPR.
więcej
|
ForBET klientem agencji Public Dialog
Agencja Public Dialog rozpoczęła z początkiem lutego br. współpracę z ForBET, firmą bukmacherską działającą w internecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
|
|