|
|
|
|
|
|
|
Po skargach na materiały ,,Wiadomości" o NGO-sach szef KRRiT zaapelował do prezesa TVP o bezstronność i rzetelność
W odpowiedzi na skargę 135 przedstawicieli różnych organizacji pozarządowych na serię materiałów „Wiadomości” TVP1 w krytycznym tonie opisujących działalność niektórych NGO-sów przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zwrócił się do prezesa Telewizji Polskiej o wprowadzenie stosownych procedur umożliwiających przestrzeganie zasad bezstronności, rzetelności i pluralizmu.
więcej
|
Festiwal Filmowy w Gdyni bez dyrektora artystycznego. Jan Pawlicki w radzie programowej
Komitet organizacyjny Festiwalu Filmowego w Gdyni połączył funkcje dyrektora festiwalu i dyrektora programowego. Obie funkcje pełni Leszek Kopeć, a do rady programowej wchodzi Jan Pawlicki. - Trzeba wzmocnić kino niezależnych twórców, zderzających się z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej czy Stowarzyszeniem Filmowców Polskich - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Pawlicki.
więcej
|
,,Daleko od noszy. Reanimacja" od 4 marca w Polsacie
W sobotę 4 marca br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję serialu komediowego „Daleko od noszy. Reanimacja”.
więcej
|
,,Mów mi mistrzu" oglądało 460 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Nowy reality-show „Mów mi mistrzu” oglądało średnio 459 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu wypadła najsłabiej spośród wszystkich stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, pokazujących w tym czasie głównie filmy fabularne.
więcej
|
Alicja Węgorzewska, Maria Sadowska i Włodek Pawlik wybiorą reprezentanta na Eurowizję
W sobotę 18 lutego br. w TVP1 pokaże na żywo krajowe eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji. Polskiego reprezentanta wybiorą widzowie i komisja, m.in. Alicja Węgorzewska, Maria Sadowska i Włodek Pawlik.
więcej
|
Pensja prezesa TVP nie wzrosła, Jacek Kurski zarabia 25,7 tys. zł brutto
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski otrzymuje pensję w wysokości 25,7 tys. zł brutto, a jego wypłata nie zwiększyła się - podaje portal WP Money. Nazwiska Kurskiego nie ma również wśród pracowników, którym w 2016 roku przyznano nagrodę lub premię.
więcej
|
Kuba Wojewódzki odpowie na pytania swoich gości. Odcinek specjalny talk-show w Player.pl
We wtorek 7 lutego br. platforma Player.pl udostępni odcinek specjalny programu „Kuba Wojewódzki”, w którym pytania prowadzącemu zadawać będą goście z poprzedniego sezonu.
więcej
|
TVP1 liderem tygodnia, Polsat najlepszy w grupie komercyjnej. 6,5 mln widzów ,,M jak miłość"
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był serial „M jak miłość”, a na podium uplasowały się jeszcze: zawody PŚ w lotach z Oberstdorfu i „Teleexpress”. Wśród stacji najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat GO z nową aplikacją na iOS
W App Store pojawiła się nowa aplikacja Cyfrowy Polsat GO, w której użytkownicy znajdą kanały telewizyjne oraz materiały na życzenie.
więcej
|
Ponad 111 mln widzów Super Bowl 2017
Według danych udostępnionych przez firmę Nielsen tegoroczny finał Super Bowl nie był najlepiej oglądanym w telewizji finałem NFL w historii. Transmisja zgromadziła przed telewizorami 111,3 mln widzów, mniej niż Super Bowl przed rokiem i dwa lata temu.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Winter Camp" od 26 lutego w MTV Polska (wideo)
W niedzielę 26 lutego br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję siódmej serii formatu „Warsaw Shore”. W „Winter Camp” wystąpią m.in. Aleksandra „Mała” Aleksandrzak i Wojciech Gola.
więcej
|
Mindshare Polska odpowiada za promocję serialu ,,Legion" w Polsce
Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna serialu „Legion”, który na antenę FOX trafi 9 lutego br. Akcja obejmuje m.in. internet, telewizję i outdoor.
więcej
|
|
|
Zenek Martyniuk wprowadza na rynek napój energetyczny ,,Zenek Energy Drink"
Gwiazda muzyki disco-polo Zenek Martyniuk sygnuje swoim nazwiskiem nowy napój energetyczny - „Zenek Energy Drink”. Produkuje go spółka Just Food Polska.
więcej
|
Fox zarobił ponad 509 mln dolarów z reklam przy Super Bowl 2017, dodatkowe 20 mln dzięki dogrywce
Według nieoficjalnych informacji stacja Fox transmitująca tegoroczny finał Super Bowl zanotowała przychody z reklam na poziomie ponad 509 mln dolarów. Okazją do dodatkowego zarobku była pierwsza dogrywka w historii Super Bowl, w trakcie której wyemitowano cztery dodatkowe spoty reklamowe.
więcej
|
Krystyna Czubówna z dziką przygodą reklamuje nową promocję w programie Moja Biedronka (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej odsłony programu lojalnościowego opartego na karcie Moja Biedronka w sklepach Biedronka. Głosu do spotów, przygotowanych przez firmy Duda Polska i MEC, użyczyła znana lektorka Krystyna Czubówna.
więcej
|
Karol Okrasa reklamuje promocję Lidla z figurkami warzyw i owoców (wideo)
Sieć dyskontów Lidl Polska zaczęła promocję, w ramach której za zakupy za minimum za 40 zł obejmujące m.in. owoce lub warzywa otrzymuje się figurkę Stikeez dla dzieci. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Karola Okrasy.
więcej
|
Ewelina Nowińska dyrektorem biura reklamy w KinAds
Ewelina Nowińska awansowała w brokerze reklamy kinowej KinAds na stanowisko dyrektora biura reklamy. W firmie pracuje od siedmiu lat.
więcej
|
Amerykańscy żołnierze w Żaganiu oglądają Super Bowl z rodzinami w reklamie Hyundaia (wideo)
W spocie reklamującym markę Hyundai przy Super Bowl 2017 amerykańscy żołnierze z bazy w Żaganiu przekonują się, że dzięki technologii można obejrzeć mecz roku w towarzystwie najbliższych. „Oglądanie Super Bowl jest niesamowite, ale oglądanie go z tymi, których kochasz, jest lepsze” - głosi przesłanie spotu.
więcej
|
Piotr Haładus za Dorotę Bratowską-Świacką dyrektorem marketingu Promedica24
Piotr Haładus, poprzednio związany z Groupon Polska, zaczął pracę jako dyrektor marketingu i członek zarządu firmy Promedica24. Poprzednio jej szefową marketingu była Dorota Bratowska-Świacka.
więcej
|
"Myje, chroni, pielęgnuje" w kampanii mydeł Carex (wideo)
W telewizji i social media ruszyła nowa kampania mydeł marki Carex (PZ Cussons Polska). Akcję przygotowały firmy Iris, Cheil Polska, OMD, Feno i Tailor Media PR.
więcej
|
Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos
Marta Maksymowicz objęła stanowisko senior account managera w agencji San Markos. Wcześniej pracowała w Infinity.
więcej
|
Monika Więch: z MediaCom Warszawa do MEC
Monika Więch zaczęła pracę w domu mediowym MEC jako integrated communication director. Poprzednio była związana z MediaCom Warszawa.
więcej
|
Alicja Głowacka, Yana Bilas, Bartłomiej Lubecki i Piotr Cieślak w YieldRiser
Firma YieldRiser poszerzyła swój zespół o nowych pracowników. Alicja Głowacka i Yana Bilas rozpoczęły pracę w dziale obsługi klienta, zaś Bartłomiej Lubecki i Piotr Cieślak wzmocnili dział planowania i optymalizacji kampanii.
więcej
|
Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska w Stämpfli Polska
Do zespołu agencji kreatywnej Stämpfli Polska dołączyły Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska. Burbridge wcześniej pracowała m.in. w Dragon Rouge, Leo Burnett i Young&Rubicam, a Dąbrowska - w Dragon Rouge, Martis i Altavia.
więcej
|
D-Vitum Forte K2 reklamowany jako ,,mądry wybór" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety D-Vitum Forte K2 (produkowanego przez firmę Oleofarm). Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja SiL (dawniej Szynal i Lis).
więcej
|
Mindshare Polska odpowiada za promocję serialu ,,Legion" w Polsce
Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna serialu „Legion”, który na antenę FOX trafi 9 lutego br. Akcja obejmuje m.in. internet, telewizję i outdoor.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Pomorska" liderem dzienników regionalnych w 2016 roku. Wszystkie tytuły na minusie
W 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
Julian Reichelt szefem redaktorów naczelnych grupy Bild
Koncern Axel Springer dokonał roszady stanowisk w kierownictwie grupy Bild. Szefem redaktorów naczelnych mianowano Juliana Reichelta, Peter Huth został redaktorem naczelnym „Welt am Sonntag”, a Miriam Krekel pokieruje zespołem „B.Z.”.
więcej
|
Reporterzy Bez Granic zarzucają Donaldowi Trumpowi agresję wobec mediów. ,,To groźne nie tylko dla USA"
Christophe Deloire, sekretarz generalny organizacji Reporterzy bez Granic wyraził zaniepokojenie agresywną postawą prezydenta Donalda Trumpa wobec amerykańskich mediów. - To może być zagrożenie dla wolności mediów nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w innych krajach rządzonych w despotyczny sposób - przestrzega Deloire.
więcej
|
Monika Sękowska: z Edipresse Polska do ,,Przekroju"
Monika Sękowska zaczęła pracę jako managera marki kwartalnika „Przekrój”. Poprzednio przez osiem lat była związana z Edipresse Polska.
więcej
|
|
|
ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial ,,Ucho Prezesa"
Nowe odcinki serialu „Ucho Prezesa” Roberta Górskiego będą dostępne na debiutującym w przyszłym tygodniu w Polsce serwisie ShowMax, który należy do koncernu Naspers - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google i Facebook pomogą mediom walczyć z fake news. ,,Algorytmy to za mało"
Firmy Google i Facebook zapowiedziały, że w ramach porozumienia z francuskimi wydawcami będą ich wspierać w walce z dezinformacją w internecie. Ale Paweł Nowacki, były naczelny cyfrowej wersji „Dziennika Gazety Prawnej” ma wątpliwości co do skuteczności tych działań. - Algorytmy nie wystarczą. Platformy, nawet ze świetnymi automatami, nie wychwycą fałszywych treści tak skutecznie jak dziennikarze kojarzący fakty - prognozuje Nowacki.
więcej
|
,,W minutę" - nowy program wideo Wyborcza.pl. Odpowiada za niego Milena Kruszniewska
Serwis Wyborcza.pl (Agora) wystartował z nowym formatem wideo - „W minutę” w którym podsumowuje wszystko to, co zdaniem redakcji było najważniejsze w minionym dniu. Za projekt odpowiada Milena Kruszniewska.
więcej
|
Po siedmiu latach wraca Radiostacja - tym razem jako platforma muzyczna
Eurozet uruchomił w internecie platformę muzyczną Radiostacja.pl. Następnym krokiem ma być dodanie do niej działu wideo i aplikacji mobilnych.
więcej
|
Kuba Wojewódzki odpowie na pytania swoich gości. Odcinek specjalny talk-show w Player.pl
We wtorek 7 lutego br. platforma Player.pl udostępni odcinek specjalny programu „Kuba Wojewódzki”, w którym pytania prowadzącemu zadawać będą goście z poprzedniego sezonu.
więcej
|
Ferber VC inwestuje milion złotych w Muse Artura Kurasińskiego
Spółka Gunhed, właściciel Muse - narzędzia do analityki wideo podpisała umowę inwestycyjną o wartości miliona złotych z funduszem Ferber VC. - Dzięki środkom z inwestycji 2017 będzie dla nas bardzo ważnym i przełomowym rokiem, bo szykujemy jeszcze kilka spektakularnych wydarzeń - zapowiada Artur Kurasiński, prezes Gunhed.
więcej
|
PKP Intercity zapowiada rozwój sprzedaży biletów online i WiFi
PKP Intercity zamierza w tym roku rozwijać sprzedaż internetową biletów, która już dziś stanowi 40 proc. całej sprzedaży. Dodatkowe udogodnienia, jak WiFi w Pendolino, oraz zakup i modernizacja pociągów mają zachęcić do podróżowania koleją jeszcze więcej pasażerów niż w tym roku. Prognozy przewoźnika mówią o 39,2 mln pasażerów. Celem PKP Intercity jest utrzymanie dobrych wyników finansowych, które po raz pierwszy od wielu lat są na plusie.
więcej
|
|
|