|
|
|
|
|
|
|
Władze Telewizji Polskiej i Polskiego Radia z absolutorium za ubiegły rok
Zarząd i rada nadzorcza TVP otrzymały absolutorium za działalność w 2016 roku. Walne zgromadzenie udziałowców udzieliło też we wtorek absolutorium zarządowi Polskiego Radia za analogiczny okres działania.
więcej
|
Sieci kablowe szykują promocje omijające nowelizację abonamentu rtv, na razie uspokajają klientów
- Obserwujemy bardzo dużą ilość pytań abonentów o sprawy związane z procedowaną ustawą o nowelizacji abonamentu rtv - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Kacprowicz, prezes Mediakomu. Zapowiada, że operatorzy przygotowują podobne promocje dla osób zwolnionych z płacenia z abonamentu jak ta platformy nc+.
więcej
|
,,Fakty" na czele oglądalności dzienników w czerwcu. ,,Teleexpress" stracił 590 tys. widzów
W czerwcu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły serwisy TVP1: „Teleexpress” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Daria Barycka kierownikiem redakcji rozrywki i oprawy TVP1. Ewa Nowicka szefową TVP HD
Daria Barycka obejmie stanowisko kierownika redakcji rozrywki i oprawy w TVP1 i przejmie obowiązki po Ewie Nowickiej, która będzie teraz szefową TVP HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Donald Trump w Polsce. TVP, TVN i Polsat szykują obszerne relacje z wizyty prezydenta USA
5 i 6 lipca br. Telewizja Polska, TVN i Telewizja Polsat będą relacjonowali na swoich antenach wszystkie najważniejsze wydarzenia związane z wizytą prezydenta USA Donalda Trumpa. Portal Tvn24.pl uruchomi anglojęzyczną wersję serwisu.
więcej
|
TVN24 najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w czerwcu. Rosną TVP Info i TVP ABC
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w czerwcu 2017 roku zajęło TVN24. Największy wzrostem w top 25 pochwalić się mogła stacja HGTV, a najwięcej stracił Polsat Sport - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Karwowski doradcą zarządu ds. publicystyki TVP
Krzysztof Karwowski został powołany na stanowisko doradcy zarządu Telewizji Polskiej i zajmie się koncentracją publicystyki anten nadawcy publicznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nowa Maja w ogrodzie" hitem HGTV. Jesienią nowe odcinki
Magazyn „Nowa Maja w ogrodzie” śledziło średnio 86 tys. widzów. Program Mai Popielarskiej miał wyraźnie wyższą oglądalność od średnich danych HGTV, a wpływy z reklam wyniosły 281 tys. zł. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce br.
więcej
|
BBC wyda 34 miliony funtów na programy dla dzieci jako alternatywę dla YouTube'a i Netflixa
BBC zapowiada, że w ciągu najbliższych 3 lat przeznaczy 34 miliony funtów na produkcję programów online przeznaczone dla dzieci. Brytyjski nadawca chce w ten sposób stworzyć programową alternatywę dla takich platform jak Netflix czy YouTube, na których według badań najmłodsi spędzają coraz więcej czasu.
więcej
|
,,Wiadomości" skrytykowały Gazeta.pl za wywiad sugerujący im ,,granie seksualnym napięciem"
W „Wiadomościach” odpowiedziano na zamieszczony na portalu Gazeta.pl (Agora) w weekend wywiadzie, którym Piotr Osęka wytknął programowi „obsesję erotyczną” i „Granie seksualnym napięciem”. Według materiału „Wiadomości” taka opinia jest całkowicie bezpodstawna.
więcej
|
|
|
Play przeznaczył w ub.r. na reklamy 198 mln zł, 4,2 proc. swoich wydatków
W ub.r. faktyczne wydatki marketingowe operatora sieci telekomunikacyjnej Play wyniosły 198,1 mln zł, o 9,4 proc. więcej niż rok wcześniej, przy całkowitych kosztach operacyjnych firmy w wysokości 4,75 mld zł. W pierwszym kwartale br. telekom przeznaczył na promocję 49,5 mln zł.
więcej
|
Kluby piłkarskiej Ekstraklasy zarobiły w ub.r ponad 250 mln zł na transmisjach telewizyjnych
W ciągu ostatnich dziesięciu lat na konta klubów Ekstraklasy wpłynęło w sumie 3,58 mld zł. W ub.r. najlepiej zarabiającą drużyną była Legia Warszawa z 207,4 mln przychodów, a kolejne pod tym względem Lech Poznań i Lechia Gdańsk. Na transmisjach telewizyjnych kluby zarobiły w ub.r ponad 250 mln zł - wynika z raportu Deloitte.
więcej
|
Magdalena Kicińska dyrektorem marketingu PZU
Magdalena Kicińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie ubezpieczeniowej PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała w firmie Arysta LifeScience, która jest producentem środków ochrony roślin.
więcej
|
PKN Orlen chce wprowadzić na rynek własny energetyk
Koncern paliwowy PKN Orlen chce wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliwowych napój energetyczny pod marką własną. Szuka firmy, która go wyprodukuje.
więcej
|
Heart&Brain będzie reklamować sklepy Media Markt
Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na całościową obsługę strategiczno-kreatywną sieci elektromarketów Media Markt na polskim rynku. Poprzednio obsługiwała je w tym zakresie wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann.
więcej
|
Michał Dolny odszedł z Multimedia Polska, Ewa Widawska na czele marketingu
Michał Dolny nie jest już dyrektorem marketingu sieci kablowej Multimedia Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zwolnione przez niego stanowisko objęła Ewa Widawska.
więcej
|
Wojciech Kardyś odchodzi z Szeri Szeri. Założył dom produkcyjny Kardyś&Kilar
Wojciech Kardyś, dotychczasowy new business manager Szeri Szeri, po trzech latach zdecydował się odejść z firmy. Wraz z Adrianem Kilarem założyli dom produkcyjny - Kardyś&Kilar.
więcej
|
Herbapol znów reklamuje Raphacholin C (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa sztandarowego produktu Herbapolu Wrocław - Raphacholinu C. Odpowiadają za nią agencje Optima Marketing Group, Propeller Film i Mediaconcept.
więcej
|
Mecenas i Mazur szukają skarbów w promocji piwa Tyskie (wideo)
Ruszyła promocja piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Towarzyszy jej kampania reklamowa z udziałem Mecenasa i Mazura, za którą odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Juice, Platige Image, Zenith, Hand Made, Q&A Communications i IQ Marketing.
więcej
|
STS jako sponsor na strojach piłkarzy Jagiellonii Białystok i Lecha Poznań
Firma bukmacherska STS przez najbliższe dwa lata będzie głównym sponsorem klubu piłkarskiego Jagiellonia Białystok. Ponadto przedłużyła o trzy lata umowę z Lechem Poznań - nie będzie już jego sponsorem głównym, tylko premium.
więcej
|
Ada Palka reklamuje konto Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbank (wideo)
W kolejnej kampanii banku Raiffeisen Polbank z udziałem trenerki fitness Ady Palki reklamowane jest konto Wymarzony Cel. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency i Starcom.
więcej
|
Żołądkowa Gorzka z nową platformą komunikacji od John Pitcher
Agencja John Pitcher zwyciężyła w przetargu Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka. Odpowiada za nową platformę komunikacji tej marki.
więcej
|
Po interwencji UOKiK-u Walmark zmieni reklamy suplementów diety Pneumolan błędnie sugerujące, że to leki
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenił, że reklamy suplementów diety Pneumolan i Pneumolan Plus wbrew prawdzie mogły sugerować, że są to produkty lecznicze. Wytwarzająca je firma Walmark zobowiązała się, że zmieni zakwestionowane przekazy marketingowe.
więcej
|
,,Lato z Family" - kawa Tchibo Family reklamowana w ,,Projekcie Plaża" TVN (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa kawy Tchibo Family. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Lato z Family”, przygotowały i realizują firmy DDB&tribal, Gutenberg Networks Warszawa, Media DDB&tribal i CutCut.
więcej
|
Nju mobile z koleżanką na tandemie reklamuje ofertę roamingową (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowe warunki roamingu w ofercie nju mobile (należącej do Orange Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Initiative Media.
więcej
|
Radio Katowice z kampanią bilbordową promująca letnią ramówkę
Polskie Radio Katowice rozpoczęło kampanię bilbordową promująca letnią ramówkę oraz wakacyjny program „Przystanek lato”.
więcej
|
|
|
Burda z nowym miesięcznikiem ,,Sezon w ogrodzie". 75 zł za tekst, 300 zł za okładkę
W środę, 5 lipca, ukaże się nowy miesięcznik - „Sezon w Ogrodzie”, wydawany przez Grupę Burda. Skierowany jest do pasjonatów ogrodnictwa.
więcej
|
,,Wprost" nie musi przeprosić Sławomira Nowaka. ,,Roman Giertych pozostaje mistrzem fake newsów"
„Wprost” nie musi przepraszać Sławomira Nowaka za tekst „Nowak-złote dziecko Tuska” - zdecydował Sąd Apelacyjny w Warszawie. Wymiar sprawiedliwości powinien natomiast jeszcze raz rozpoznać kwestię odpowiedzialności tygodnika za komentarze internautów - brzmi wyrok. Roman Giertych ogłasza zwycięstwo, a wydawca tygodnika odpowiada: - To twitterowy fake news.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w kwietniu
W kwietniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Gala”, a na czele spadków znalazło się „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Niski prezesem zarządu Arena Gdańsk Operator, odchodzi Tomasz Kowalski
Tomasz Kowalski po czterech latach zrezygnował z funkcji prezesa zarządu spółki Arena Gdańsk Operator. Na stanowisku zastąpił go Tomasz Niski, który wcześniej pracował w Polskapresse.
więcej
|
,,Newsweek Extra O zwierzętach" z tekstami Adama Wajraka i Stanisława Tyma
W środę, 5 lipca ukaże się na rynku specjalne wydanie tygodnika „Newsweek Polska” - „Newsweek Extra O zwierzętach”. W numerze znalazły się m. in. teksty o przeżywaniu emocji przez zwierzaki i zwierzęcej empatii.
więcej
|
Burda Digital Lab współpracuje z firmą Wyjątkowy Prezent
Burda Digital Lab rozpoczęła współpracę z firmą Wyjątkowy Prezent. To pierwszy klient tej utworzonej na początku maja zewnętrznej firmy, wydzielonej z Burda International Polska.
więcej
|
|
|