Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Listopada 2017
 
 
 
TVP1 szykuje telenowelę ,,Leśniczówka". Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie
 
Wiosną 2018 roku do ramówki TVP1 trafi nowa telenowela „Leśniczówka”, w której wystąpią m.in. Krzysztof Globisz, Anna Seniuk, Jolanta Fraszyńska, Weronika Książkiewicz i Marian Dziędziel - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii
 
Rozstaliśmy się z Lifetube, ponieważ nie mogliśmy dłużej prowadzić sprzedaży na zewnątrz naszej firmy. Teraz stawiamy na rozwój, nowe kanały wprowadzimy na YouTube jeszcze w tym roku. W perspektywie mamy też produkcję filmową i ekspansję zagraniczną - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Masny, współwłaściciel i jeden z założycieli Grupy Abstra. więcej
 
 
,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce
 
Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce w październiku br. była „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł. - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC. więcej
 
 
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
 
Przeciętne wynagrodzenie w polskiej branży public relations wynosi od 2,5 tys. złotych na stanowisku asystenckim do ponad 22 tys. złotych dla osoby stojącej na czele firmy - wynika z danych przygotowanych przez Związek Firm Public Relations. Kadra zarządzająca wyższego szczebla może liczyć na pensje od 11 do ponad 18 tys. złotych, ekspert zarabia zaś średnio 12 tysięcy. więcej
 
 
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w ciągu dwóch lat wzrost o 40 proc.
 
W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Radosław Kotarski: self-publishing to głos sprzeciwu wobec patologii wydawniczych, a dla autorów kilkukrotnie wyższe zarobki więcej
 
Vod.tvp.pl, Player.pl i Ipla przyciągają najbardziej, Netflix mocno w górę (analiza serwisów i aplikacji VoD) więcej
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Wprost" o 23 proc. w dół więcej
 
Onet, Interia i Gazeta.pl też poprawiają viewability reklam, nowa oferta Wirtualnej Polski przyspieszy zmiany (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Regionalny kierownik rozwoju online Agora
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Specjalista ds. promocji VoD Onet.pl
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Account Manager PMPG Polskie Media
E-commerce Manager Onet.pl
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Programme Planner [Comedy Central] Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Inżynier w Zespole Transmisji TVN
Event Manager Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 szykuje telenowelę ,,Leśniczówka". Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie

Wiosną 2018 roku do ramówki TVP1 trafi nowa telenowela „Leśniczówka”, w której wystąpią m.in. Krzysztof Globisz, Anna Seniuk, Jolanta Fraszyńska, Weronika Książkiewicz i Marian Dziędziel - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce

Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce w październiku br. była „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł. - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC. więcej

208 tys. widzów ,,Watahy 2". Względem pierwszego sezonu premiery serialu straciły 127 tys. oglądających

Premierowe odcinki drugiego sezonu „Watahy” na antenie HBO oglądało średnio 208 tys. osób, o 127 tys. widzów mniej niż premiery pierwszego sezonu pokazywane jesienią 2014 roku. Mimo tego stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. więcej

,,Mali giganci" mają o 1,26 mln widzów więcej niż ,,Drzewo marzeń". TVN liderem rynku

Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Małych gigantów” oglądało średnio 2,04 mln osób. W porównaniu do „Drzewa marzeń”, emitowanego w tym paśmie w tygodniach poprzedzających, dziecięce reality-show zyskało 1,26 mln widzów. TVN w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

,,Kabaret na żywo" w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,76 mln osób, o 550 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 38,08 mln zł. więcej

TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24 przed TVP Info - liderem TVN. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Meksyk hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Meksyk i PŚ w skokach narciarskich w Wiśle. Wśród stacji liderem był TVN, a z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dokument ,,Ethiopiques: Muzyka duszy" Macieja Bochniaka 3 grudnia w HBO i HBO GO

W niedzielę 3 grudnia br. do HBO i HBO GO trafi nowy film dokumentalny produkcji HBO Europe „Ethiopiques: Muzyka duszy” w reżyserii Macieja Bochniaka. więcej

Thomas Ebeling odejdzie ze stanowiska CEO ProSiebenSat.1, firma poszukuje następcy

Thomas Ebeling, obecny CEO koncernu medialnego ProSiebenSat.1 zapowiedział odejście ze stanowiska. Menedżer nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych, firma zapowiada poszukiwania następcy na jego miejsce. więcej

Kogo wyróżniono podczas nagród Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP?

Telewizja Polska przyznała nagrody 24. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP. Wyróżniono dziennikarzy w siedmiu kategoriach, przyznano także nagrodę specjalną prezesa zarządu. więcej

,,Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" - rusza nowa kampania teleToon+

Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe. więcej

"Gunpowder" - nowy serial HBO. Kit Harington chce zabić króla Anglii

W sieci pojawiła się nowa zapowiedź miniserialu "Gunpowder" z Kitem Haringtonem, gwiazdorem "Gry o tron" w roli głównej. więcej

,,Wielka Gilly", ,,Dziennik cwaniaczka" i ,,Zakwakani" na Mikołajki w Canal+ Family

W środę 6 grudnia br. na antenie Canal+ Family wyemituje filmy i animacje dla całej rodziny, m.in. „Heidi”, „Wielka Gilly”, „Dziennik cwaniaczka” czy „Zakwakani”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Zmarł były prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński

W wieku 61 lat zmarł Jarosław Hasiński. W ostatnim okresie był dyrektorem cyfryzacji i administracji w Polskim Radiu Koszalin, a wcześniej m.in. prezesem Polskiego Radia i szefem TVP Poznań. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET wyprzedziło Trójkę

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od maja do października 2017 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w ciągu dwóch lat wzrost o 40 proc.

W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. więcej

Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media

W styczniu 2018 roku Anna Dzierzędzka zacznie pracę jako chief growth officer w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One). Poprzednio przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, ostatnio pełniła funkcję partnera zarządzającego. więcej

Totalizator Sportowy szykuje nową strategię komunikacji dla Multi Multi

Totalizator Sportowy na 2018 rok planuje szerokie działania reklamowe gry Multi Multi. Będą one realizowane w oparciu o zupełnie nową koncepcję kreatywną - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rama ważniejsza od ,,Zbawiciela świata" Leonardo da Vinci w przewrotnej reklamie Ikei

Sieć Ikea szybko i z poczuciem humorem wykorzystała reklamowo ostatnią głośną sprzedaż obrazu „Zbawiciel świata” pędzla Leonarda da Vinci. Marka przewrotnie skierowała uwagę odbiorców nie na cenne płótno, ale na otaczającą je ramę. więcej

Historia miłości pluszowych misiów w świątecznej reklamie lotniska Heathrow (wideo)

Dwuminutowy spot pokazujący 50-letnią historię miłości dwóch pluszowych misiów Doris i Edwarda jest głównym elementem nowej, bożonarodzeniowej kampanii londyńskiego lotniska Heathrow. Za jego kreację odpowiada agencja Havas London. więcej

Kuba Błaszczykowski i Tomasz Rożek reklamują promocję Lotosu ,,Podwajamy tankowanie" (wideo)

Na stacjach paliwowych Lotos ruszyła promocja „Podwajamy tankowanie”. Kierowcy, którzy zatankują dowolny rodzaj paliwa i zarejestrują specjalny kupon, mogą wygrać darmowe tankowanie. Akcję wspiera kampania przygotowana przez Havas Warsaw. więcej

Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald's ,,#ReindeerReady" (wideo)

Tegoroczna kampania McDonald’s w Wielkiej Brytanii pokazuje radość z oczekiwania na świąteczny czas. Za przygotowanie spotu odpowiada londyńska filia agencji Leo Burnett. więcej

Natalia Makowska, Kamil Przybyszewski i José María Alonso w zespole Brand New Galaxy

Do zespołu platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy dołączyli w listopadzie Natalia Makowska, Kamil Przybyszewski i José María Alonso. Łącznie grono firmy powiększyło się o 20 nowych specjalistów. więcej

Robert Lewandowski reklamuje Huawei Mate 10 Pro (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego promująca serię smartfonów Huawei Mate 10 Pro. więcej

,,Święta to rodzina, nie mają jej tysiące dzieci w Polsce" - przypomina w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce po raz trzynasty rozpoczyna świąteczną kampanię charytatywną. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce." Za jej realizację odpowiadają Dziadek do orzechów, Truskavka i Value Media. więcej

Minimalistyczna reklama KFC na święta, bez śniegu, choinek, bombek, Mikołaja (wideo)

W przygotowanej na święta Bożego Narodzenia reklamie sieć KFC postawiła na minimalizm. W spocie pokazano jedynie sześć młodych kobiet, które tańczą w rytmy wystukiwane na charakterystycznych dla tej sieci fast food kubełkach. Autorem reklamy jest agencja Mother z Londynu. więcej

Zespoły 180heartbeats + Jung v. Matt i Havas PR tryumfują na Young Creatives Eurobest 2017

Nagrody główne w konkursie kreatywności dla młodych pracowników branży komunikacji marketingowej Young Creatives Eurobest zdobyły zespoły z agencji 180heartbeats Jung v. Matt (w kategorii Integrated) oraz Havas PR (w kategorii Young Planners). Nominacje otrzymały ponadto  cztery inne zespoły. więcej

Vizeum reklamuje premierę ,,Morderstwa w Orient Expressie"

Dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network) odpowiada za działania reklamowe ekranizacji powieści Agathy Christie „Morderstwo w Orient Expressie". Film wchodzi na ekrany polskich kin 24 listopada. więcej

"Love is in the air" - nowy spot w kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham" (wideo)

Aviva udostępniła drugi spot wspierający program społeczno-edukacyjny "Wiem, czym oddycham", którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Film "Love is in the air" można zobaczyć w telewizji i internecie. więcej

Rob Norman, chief digital officer odchodzi z GroupM

Rob Norman global chief digital officer odchodzi GroupM (holding WPP). Z firmą rozstanie się z początkiem stycznia 2018 roku. Z firmą związany był 30 lat. więcej

Napoje Coca-Coli w bożonarodzeniowej loterii Makro

W hurtowniach Makro ruszyła loteria zdrapkowa, w której należy kupić dwie zgrzewki napojów produkowanych przez Coca-Cola Poland Services. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unique One. więcej

Delecta promuje pierniczki korzenne ,,prosto z serca" (wideo)

Ruszyła kampania świąteczna marki Delecta (należącej do Bakalland), promująca pierniczki korzenne. Za działania odpowiadają MullenLowe Warsaw, Banana Split, Starcom, Opus B i  Kolterman Media Communications. więcej

Soki Kubuś w ,,Dziecięcych standardach" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś, promowana hasłem „dziecięce standardy”. Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare. więcej

,,Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" - rusza nowa kampania teleToon+

Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe. więcej

,,Przegląd Sportowy" patronem medialnym Polskiej Ligi Esportowej

Polska Liga Esportowa, skupiająca zawodników i drużyny sportów elektronicznych, nawiązała współpracę medialną z „Przeglądem Sportowym”. więcej

Darmowy McMuffin Farmerski przez godzinę w promocji McDonald's

Sieć restauracji McDonald’s zaczęła kolejną promocję, w ramach której kanapkę McMuffin Farmerski w godz. 7:00-8:00 można otrzymać za darmo. więcej

Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w dziale sprzedaży Jet Line

Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do zespołu sprzedaży firmy Jet Line. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH w ramach platformy MyLED. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gość Niedzielny" szybko złagodził tekst zarzucający Donaldowi Tusku, że ,,zapisał się do Wehrmachtu"

„Tusk zapisał się do Wehrmachtu” - tak Bartosz Bartczak z „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) zatytułował felieton na stronie internetowej tygodnika. Tytuł i lead szybko zostały zmienione, a autor nie poniósł konsekwencji. - Artykuł nie powinien się pojawić, ale zareagowaliśmy natychmiast - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny pisma. więcej

Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszych trzech kwartałach br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Przegląd Sportowy" patronem medialnym Polskiej Ligi Esportowej

Polska Liga Esportowa, skupiająca zawodników i drużyny sportów elektronicznych, nawiązała współpracę medialną z „Przeglądem Sportowym”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii

Rozstaliśmy się z Lifetube, ponieważ nie mogliśmy dłużej prowadzić sprzedaży na zewnątrz naszej firmy. Teraz stawiamy na rozwój, nowe kanały wprowadzimy na YouTube jeszcze w tym roku. W perspektywie mamy też produkcję filmową i ekspansję zagraniczną - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Masny, współwłaściciel i jeden z założycieli Grupy Abstra. więcej

,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce

Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce w październiku br. była „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł. - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC. więcej

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w ciągu dwóch lat wzrost o 40 proc.

W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. więcej

Wedding.pl z 3 mln zł od Protos VC oraz menedżerów Docplanner.com, Brainly i Joymile

Serwis Wedding.pl za 3 mln zł sprzedał kolejną część swoich udziałów funduszowi Protos VC, swoim kluczowym pracownikom oraz grupie tzw. aniołów biznesu, wśród których są byli i obecni menedżerowie m.in. serwisów Docplanner.com, Brainly.pl, Goldenline.pl i Joymile.com. więcej

W Polsce użytkownicy Airbnb to głównie kobiety oraz wykształceni młodzi ludzie

Według badań Gemiusa 67 procent użytkowników polskiej wersji serwisu Airbnb to kobiety, dominują młodzi ludzie do 34 lat z wyższym wykształceniem. Największy odsetek użytkowników serwisu w Polsce mieszka na Mazowszu. więcej

Interia: więcej sportu na stronie głównej, Białoński i Sak szefami serwisu tworzonego z Eurosportem

Portal Interia.pl zmienia swoją stronę główną, wzmacniając sekcję sportową dzięki nawiązanej w listopadzie współpracy z Eurosportem. Wspólną witrynę obu wydawców redagują zespoły kierowane przez Michała Białońskiego i Rafała Saka. więcej

Wartość Tencenta przekroczyła 500 miliardów dolarów, koncern jest najcenniejszą firmą w Chinach

Po zamknięciu poniedziałkowych notowań na giełdzie w Hong Kongu wartość holdingu Tencent przekroczyła kwotę 500 miliardów dolarów. To czyni spółkę najcenniejszą marką na chińskim rynku, na drugim miejscu jest Alibaba z kapitalizacją na poziomie 474 miliardów dolarów. więcej

LG U+ i Huawei testują transmisję obrazu UHD w technologii 5G

Firmy LG U+ i Huawei z powodzeniem zakończyły testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet ProtocolTelevision– IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA). więcej

Brand24 sprzedał też obecne akcje za 2,5 mln zł, 562 tys. zł dla Larq

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 oprócz sprzedaży nowej serii akcji za 3,49 mln zł zbyła w ramach oferty prywatnej pakiet swoich obecnych akcji za 2,54 mln zł. Ogółem pozyskała więc od inwestorów 6,03 mln zł. Akcje Brand24 za 562,1 tys. zł sprzedała spółkę Larq. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta

Przeciętne wynagrodzenie w polskiej branży public relations wynosi od 2,5 tys. złotych na stanowisku asystenckim do ponad 22 tys. złotych dla osoby stojącej na czele firmy - wynika z danych przygotowanych przez Związek Firm Public Relations. Kadra zarządzająca wyższego szczebla może liczyć na pensje od 11 do ponad 18 tys. złotych, ekspert zarabia zaś średnio 12 tysięcy. więcej

Łukasz Kubiak: z ARiMR na szefa komunikacji i promocji w PWPW

Łukasz Kubiak objął funkcję kierownika działu komunikacji i promocji w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. Poprzednio był rzecznikiem prasowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a wcześniej pracował m.in. w Polskim Radiu i Budimeksie. więcej

Monday PR przekształca się w Monday. Magdalena Skarżyńska dyrektor zarządzającą

Firma Monday PR przeszła rebranding i przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej Monday. Dyrektorem zarządzającym została Magdalena Skarżyńska. więcej

Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości i fundacji Wolontariat Równości

Grzegorz Miecznikowski został rzecznikiem prasowym Parady Równości i fundacji Wolontariat Równości. Wraz z prowadzoną przez niego agencją S Words odpowiada za relacje z mediami oraz społecznością LGBT. Ostatnio obowiązki te pełniła Jej Perfekcyjność (metrykalnie Mariusz Drozdowski). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber kupi 24 tysiące aut Volvo na potrzeby autonomicznych taksówek
Plus wprowadza do oferty platformę edukacyjną Squla (wideo)
McDonald's: dostawy w UberEATS także w Poznaniu
SlimNote 15.6 HDD - laptop z możliwością rozbudowy dysków za 1199 zł (wideo)
Smartfon Gigaset GS160 w Lidlu za 399 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
W Polsce użytkownicy Airbnb to głównie kobiety oraz wykształceni młodzi ludzie
Uber kupi 24 tysiące aut Volvo na potrzeby autonomicznych taksówek
Polski przemysł rośnie jak na drożdżach
Piotr Dulnik pierwszym Polakiem na czele Suzuki Motor Poland
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP1 szykuje telenowelę ,,Leśniczówka". Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie
Dokument ,,Ethiopiques: Muzyka duszy" Macieja Bochniaka 3 grudnia w HBO i HBO GO
"Gunpowder" - nowy serial HBO. Kit Harington chce zabić króla Anglii
"Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi": Sprawdź, co słychać u Finna
"Liga Sprawiedliwości" podbija kina, 281 milion dol. w pierwszy weekend
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj