|
|
|
|
|
|
|
TVP1 szykuje telenowelę ,,Leśniczówka". Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie
Wiosną 2018 roku do ramówki TVP1 trafi nowa telenowela „Leśniczówka”, w której wystąpią m.in. Krzysztof Globisz, Anna Seniuk, Jolanta Fraszyńska, Weronika Książkiewicz i Marian Dziędziel - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce
Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce w październiku br. była „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł. - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC.
więcej
|
208 tys. widzów ,,Watahy 2". Względem pierwszego sezonu premiery serialu straciły 127 tys. oglądających
Premierowe odcinki drugiego sezonu „Watahy” na antenie HBO oglądało średnio 208 tys. osób, o 127 tys. widzów mniej niż premiery pierwszego sezonu pokazywane jesienią 2014 roku. Mimo tego stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników.
więcej
|
,,Mali giganci" mają o 1,26 mln widzów więcej niż ,,Drzewo marzeń". TVN liderem rynku
Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Małych gigantów” oglądało średnio 2,04 mln osób. W porównaniu do „Drzewa marzeń”, emitowanego w tym paśmie w tygodniach poprzedzających, dziecięce reality-show zyskało 1,26 mln widzów. TVN w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,76 mln osób, o 550 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 38,08 mln zł.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24 przed TVP Info - liderem TVN. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Meksyk hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Meksyk i PŚ w skokach narciarskich w Wiśle. Wśród stacji liderem był TVN, a z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dokument ,,Ethiopiques: Muzyka duszy" Macieja Bochniaka 3 grudnia w HBO i HBO GO
W niedzielę 3 grudnia br. do HBO i HBO GO trafi nowy film dokumentalny produkcji HBO Europe „Ethiopiques: Muzyka duszy” w reżyserii Macieja Bochniaka.
więcej
|
Thomas Ebeling odejdzie ze stanowiska CEO ProSiebenSat.1, firma poszukuje następcy
Thomas Ebeling, obecny CEO koncernu medialnego ProSiebenSat.1 zapowiedział odejście ze stanowiska. Menedżer nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych, firma zapowiada poszukiwania następcy na jego miejsce.
więcej
|
Kogo wyróżniono podczas nagród Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP?
Telewizja Polska przyznała nagrody 24. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP. Wyróżniono dziennikarzy w siedmiu kategoriach, przyznano także nagrodę specjalną prezesa zarządu.
więcej
|
,,Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" - rusza nowa kampania teleToon+
Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe.
więcej
|
"Gunpowder" - nowy serial HBO. Kit Harington chce zabić króla Anglii
W sieci pojawiła się nowa zapowiedź miniserialu "Gunpowder" z Kitem Haringtonem, gwiazdorem "Gry o tron" w roli głównej.
więcej
|
,,Wielka Gilly", ,,Dziennik cwaniaczka" i ,,Zakwakani" na Mikołajki w Canal+ Family
W środę 6 grudnia br. na antenie Canal+ Family wyemituje filmy i animacje dla całej rodziny, m.in. „Heidi”, „Wielka Gilly”, „Dziennik cwaniaczka” czy „Zakwakani”.
więcej
|
|
|
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w ciągu dwóch lat wzrost o 40 proc.
W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith.
więcej
|
Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media
W styczniu 2018 roku Anna Dzierzędzka zacznie pracę jako chief growth officer w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One). Poprzednio przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, ostatnio pełniła funkcję partnera zarządzającego.
więcej
|
Totalizator Sportowy szykuje nową strategię komunikacji dla Multi Multi
Totalizator Sportowy na 2018 rok planuje szerokie działania reklamowe gry Multi Multi. Będą one realizowane w oparciu o zupełnie nową koncepcję kreatywną - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rama ważniejsza od ,,Zbawiciela świata" Leonardo da Vinci w przewrotnej reklamie Ikei
Sieć Ikea szybko i z poczuciem humorem wykorzystała reklamowo ostatnią głośną sprzedaż obrazu „Zbawiciel świata” pędzla Leonarda da Vinci. Marka przewrotnie skierowała uwagę odbiorców nie na cenne płótno, ale na otaczającą je ramę.
więcej
|
Historia miłości pluszowych misiów w świątecznej reklamie lotniska Heathrow (wideo)
Dwuminutowy spot pokazujący 50-letnią historię miłości dwóch pluszowych misiów Doris i Edwarda jest głównym elementem nowej, bożonarodzeniowej kampanii londyńskiego lotniska Heathrow. Za jego kreację odpowiada agencja Havas London.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski i Tomasz Rożek reklamują promocję Lotosu ,,Podwajamy tankowanie" (wideo)
Na stacjach paliwowych Lotos ruszyła promocja „Podwajamy tankowanie”. Kierowcy, którzy zatankują dowolny rodzaj paliwa i zarejestrują specjalny kupon, mogą wygrać darmowe tankowanie. Akcję wspiera kampania przygotowana przez Havas Warsaw.
więcej
|
Wzruszająca kampania świąteczna brytyjskiego McDonald's ,,#ReindeerReady" (wideo)
Tegoroczna kampania McDonald’s w Wielkiej Brytanii pokazuje radość z oczekiwania na świąteczny czas. Za przygotowanie spotu odpowiada londyńska filia agencji Leo Burnett.
więcej
|
Natalia Makowska, Kamil Przybyszewski i José María Alonso w zespole Brand New Galaxy
Do zespołu platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy dołączyli w listopadzie Natalia Makowska, Kamil Przybyszewski i José María Alonso. Łącznie grono firmy powiększyło się o 20 nowych specjalistów.
więcej
|
Robert Lewandowski reklamuje Huawei Mate 10 Pro (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego promująca serię smartfonów Huawei Mate 10 Pro.
więcej
|
,,Święta to rodzina, nie mają jej tysiące dzieci w Polsce" - przypomina w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce po raz trzynasty rozpoczyna świąteczną kampanię charytatywną. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce." Za jej realizację odpowiadają Dziadek do orzechów, Truskavka i Value Media.
więcej
|
Minimalistyczna reklama KFC na święta, bez śniegu, choinek, bombek, Mikołaja (wideo)
W przygotowanej na święta Bożego Narodzenia reklamie sieć KFC postawiła na minimalizm. W spocie pokazano jedynie sześć młodych kobiet, które tańczą w rytmy wystukiwane na charakterystycznych dla tej sieci fast food kubełkach. Autorem reklamy jest agencja Mother z Londynu.
więcej
|
Zespoły 180heartbeats + Jung v. Matt i Havas PR tryumfują na Young Creatives Eurobest 2017
Nagrody główne w konkursie kreatywności dla młodych pracowników branży komunikacji marketingowej Young Creatives Eurobest zdobyły zespoły z agencji 180heartbeats Jung v. Matt (w kategorii Integrated) oraz Havas PR (w kategorii Young Planners). Nominacje otrzymały ponadto cztery inne zespoły.
więcej
|
Vizeum reklamuje premierę ,,Morderstwa w Orient Expressie"
Dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network) odpowiada za działania reklamowe ekranizacji powieści Agathy Christie „Morderstwo w Orient Expressie". Film wchodzi na ekrany polskich kin 24 listopada.
więcej
|
"Love is in the air" - nowy spot w kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham" (wideo)
Aviva udostępniła drugi spot wspierający program społeczno-edukacyjny "Wiem, czym oddycham", którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Film "Love is in the air" można zobaczyć w telewizji i internecie.
więcej
|
Rob Norman, chief digital officer odchodzi z GroupM
Rob Norman global chief digital officer odchodzi GroupM (holding WPP). Z firmą rozstanie się z początkiem stycznia 2018 roku. Z firmą związany był 30 lat.
więcej
|
Napoje Coca-Coli w bożonarodzeniowej loterii Makro
W hurtowniach Makro ruszyła loteria zdrapkowa, w której należy kupić dwie zgrzewki napojów produkowanych przez Coca-Cola Poland Services. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Delecta promuje pierniczki korzenne ,,prosto z serca" (wideo)
Ruszyła kampania świąteczna marki Delecta (należącej do Bakalland), promująca pierniczki korzenne. Za działania odpowiadają MullenLowe Warsaw, Banana Split, Starcom, Opus B i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Soki Kubuś w ,,Dziecięcych standardach" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś, promowana hasłem „dziecięce standardy”. Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.
więcej
|
,,Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" - rusza nowa kampania teleToon+
Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" patronem medialnym Polskiej Ligi Esportowej
Polska Liga Esportowa, skupiająca zawodników i drużyny sportów elektronicznych, nawiązała współpracę medialną z „Przeglądem Sportowym”.
więcej
|
Darmowy McMuffin Farmerski przez godzinę w promocji McDonald's
Sieć restauracji McDonald’s zaczęła kolejną promocję, w ramach której kanapkę McMuffin Farmerski w godz. 7:00-8:00 można otrzymać za darmo.
więcej
|
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w dziale sprzedaży Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do zespołu sprzedaży firmy Jet Line. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH w ramach platformy MyLED.
więcej
|
|
|
,,Gość Niedzielny" szybko złagodził tekst zarzucający Donaldowi Tusku, że ,,zapisał się do Wehrmachtu"
„Tusk zapisał się do Wehrmachtu” - tak Bartosz Bartczak z „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) zatytułował felieton na stronie internetowej tygodnika. Tytuł i lead szybko zostały zmienione, a autor nie poniósł konsekwencji. - Artykuł nie powinien się pojawić, ale zareagowaliśmy natychmiast - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszych trzech kwartałach br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" patronem medialnym Polskiej Ligi Esportowej
Polska Liga Esportowa, skupiająca zawodników i drużyny sportów elektronicznych, nawiązała współpracę medialną z „Przeglądem Sportowym”.
więcej
|
|
|
Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii
Rozstaliśmy się z Lifetube, ponieważ nie mogliśmy dłużej prowadzić sprzedaży na zewnątrz naszej firmy. Teraz stawiamy na rozwój, nowe kanały wprowadzimy na YouTube jeszcze w tym roku. W perspektywie mamy też produkcję filmową i ekspansję zagraniczną - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Masny, współwłaściciel i jeden z założycieli Grupy Abstra.
więcej
|
,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce
Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce w październiku br. była „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł. - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC.
więcej
|
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w ciągu dwóch lat wzrost o 40 proc.
W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith.
więcej
|
Wedding.pl z 3 mln zł od Protos VC oraz menedżerów Docplanner.com, Brainly i Joymile
Serwis Wedding.pl za 3 mln zł sprzedał kolejną część swoich udziałów funduszowi Protos VC, swoim kluczowym pracownikom oraz grupie tzw. aniołów biznesu, wśród których są byli i obecni menedżerowie m.in. serwisów Docplanner.com, Brainly.pl, Goldenline.pl i Joymile.com.
więcej
|
W Polsce użytkownicy Airbnb to głównie kobiety oraz wykształceni młodzi ludzie
Według badań Gemiusa 67 procent użytkowników polskiej wersji serwisu Airbnb to kobiety, dominują młodzi ludzie do 34 lat z wyższym wykształceniem. Największy odsetek użytkowników serwisu w Polsce mieszka na Mazowszu.
więcej
|
Interia: więcej sportu na stronie głównej, Białoński i Sak szefami serwisu tworzonego z Eurosportem
Portal Interia.pl zmienia swoją stronę główną, wzmacniając sekcję sportową dzięki nawiązanej w listopadzie współpracy z Eurosportem. Wspólną witrynę obu wydawców redagują zespoły kierowane przez Michała Białońskiego i Rafała Saka.
więcej
|
Wartość Tencenta przekroczyła 500 miliardów dolarów, koncern jest najcenniejszą firmą w Chinach
Po zamknięciu poniedziałkowych notowań na giełdzie w Hong Kongu wartość holdingu Tencent przekroczyła kwotę 500 miliardów dolarów. To czyni spółkę najcenniejszą marką na chińskim rynku, na drugim miejscu jest Alibaba z kapitalizacją na poziomie 474 miliardów dolarów.
więcej
|
LG U+ i Huawei testują transmisję obrazu UHD w technologii 5G
Firmy LG U+ i Huawei z powodzeniem zakończyły testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet ProtocolTelevision– IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA).
więcej
|
Brand24 sprzedał też obecne akcje za 2,5 mln zł, 562 tys. zł dla Larq
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 oprócz sprzedaży nowej serii akcji za 3,49 mln zł zbyła w ramach oferty prywatnej pakiet swoich obecnych akcji za 2,54 mln zł. Ogółem pozyskała więc od inwestorów 6,03 mln zł. Akcje Brand24 za 562,1 tys. zł sprzedała spółkę Larq.
więcej
|
|
|