Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 22 Sierpnia 2018
 
 
 
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki
 
Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. - Wprowadzenie tej usługi to odpowiedź na zachowania wielu klientów, a także forma poszerzenia grona naszych użytkowników wśród osób po 50. roku życia - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki. więcej
 
 
Polsat uruchomił 700-metrowe studio do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy (wideo)
 
Telewizja Polsat uruchomiła we wtorek nowe studio sportowe, przeznaczone głównie do omawiania rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Oprawę wizualną do studia przygotował Platige Image. więcej
 
 
Rada Mediów Narodowych zajmie się zawieszonym Jackiem Sobalą na posiedzeniu 28 sierpnia
 
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych zwołał posiedzenie na wtorek 28 sierpnia br., podczas którego Rada zajmie się m.in. zawieszeniem w obowiązkach prezesa Polskiego Radia Jacka Sobali - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Motor-Presse Polska przy spadku wpływów poprawił wynik netto o 2,1 mln zł. Więcej z reklam niż ze sprzedaży prasy
 
W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca kilku czasopism lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 10,9 proc. do 20,31 mln zł oraz 68,4 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miał 2,08 mln zł straty). W ub.r. wpływy ze sprzedaży prasy wyniosły 8,17 mln zł, a z reklam - 11,09 mln zł. więcej
 
 
Kolejny sezon ,,Familiady" od 1 września w TVP2. ,,Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu"
 
Telewizyjna Dwójka 1 września br. rozpocznie emisję nowych odcinków „Familiady”. Bez zmian gospodarzem teleturnieju będzie Karol Strasburger. - Bez niego ten program nie ma sensu - „Familiada” to Karol, a Karol to „Familiada” - komentuje nam Ryszard Krajewski, producent formatu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Sieci" z największym spadkiem w I półroczu, ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Przegląd" ze wzrostami więcej
 
Jacek Sobala pozwie Polskie Radio o ochronę dóbr osobistych za komunikat o naruszeniu ładu korporacyjnego więcej
 
Telewizja Republika szykuje anglojęzyczną stację Poland Daily. W ub.r. miała 13,3 mln zł wpływów i 2,4 mln zł straty więcej
 
Blamaż Legii Warszawa w Lidze Europy osłabi jej finanse i wizerunek, ale nie pogorszy atrakcyjności Ekstraklasy (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Traffic Specialist Zenith
Web Designer LiquidThread
(Młodszy) Specjalista ds. Koordynacji Ramówek / Materiałów Reklamowych TVN
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
UI Designer TVN
Redaktor działu męskiego Elle.pl Burda International Poland
Redaktor eCommerce Elle.pl Burda International Poland
Motion Designer 2d / 3D Grupa ZPR Media
Account Executive LiquidThread
Junior Content Designer LiquidThread
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat uruchomił 700-metrowe studio do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy (wideo)

Telewizja Polsat uruchomiła we wtorek nowe studio sportowe, przeznaczone głównie do omawiania rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Oprawę wizualną do studia przygotował Platige Image. więcej

Kolejny sezon ,,Familiady" od 1 września w TVP2. ,,Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu"

Telewizyjna Dwójka 1 września br. rozpocznie emisję nowych odcinków „Familiady”. Bez zmian gospodarzem teleturnieju będzie Karol Strasburger. - Bez niego ten program nie ma sensu - „Familiada” to Karol, a Karol to „Familiada” - komentuje nam Ryszard Krajewski, producent formatu. więcej

Producent ,,Projektu Lady" i ,,Iron Majdan" ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 530 tys. zł straty

W ub.r. firma produkcyjna Golden Media Polska zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 22,9 proc. do 14,92 mln zł oraz 529,7 tys. zł straty netto (wobec 38,1 tys. zł zysku rok wcześniej). Spółka ma 2,48 mln zł zadłużenia długoterminowego. więcej

Talk-show Alicji Resich-Modlińskej w sobotnie wieczory w Polsat News

Od soboty 8 września br. premierowe odcinki talk-show Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” będą emitowane w nowym paśmie - o godz. 19.30, czyli tuż przed „Skandalistami”. więcej

TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w lipcu, FOX na podium

W lipcu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Graffiti" równolegle w Polsat News i na głównej antenie Polsatu, ale godzinę wcześniej

W poniedziałek 3 września br. stacja Polsat News rozpocznie emisję politycznych rozmów „Graffiti” w nowym paśmie - o 7.45, czyli godzinę wcześniej niż do tej pory. Program będzie emitowany równolegle na głównej antenie Telewizji Polsat. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia 3" od 3 września w TVN

Od 3 września 2018 na antenie TVN wystartuje trzecia edycja kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który bez zmian będzie emitowany w poniedziałki o godz. 22.30. Ekspertami ponownie będą Bogusław Pawłowski oraz Piotr Mosak, a Monikę Staruch zastąpi Magdalena Chorzewska. więcej

Olivia Colman najpotężniejszą postacią brytyjskiej telewizji, Hugh Grant i Benedict Cumberbatch w pierwszej dziesiątce (Top 20)

Aktorka Olivia Colman, aktorka odtwarzająca główną rolę w nadchodzącym sezonie serialu „The Crown” została uznana za najbardziej wpływową i potężną postać brytyjskiej telewizji. W pierwszej dziesiątce zestawienia znaleźli się także aktorzy Hugh Grant i Benedict Cumberbatch oraz autor znanych programów przyrodniczych David Attenborough. więcej

,,Mega Hit" i ,,Śpiewajmy razem. All together now" z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu

W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy nowym talent show „Śpiewajmy razem. All together now”. więcej

Andrzej Rosiewicz w ,,Minęła 20" stepował przed rozmową o korniku drukarzu i ekologach (wideo)

W „Minęła 20”w TVP Info regularnie zaczął gościć piosenkarz Andrzej Rosiewicz. W wtorek w programie doszło do niecodziennej sytuacji: Rosiewicz przed rozmową o wycince drzew w Niemczech stepował przez parę sekund. więcej

,,Ex na plaży Polska 4" jesienią w MTV. Wystąpi Anna Ryśnik

W jesiennej ramówce MTV Polska (Viacom) znajdzie się czwarta odsłona reality-show „Ex na plaży Polska”. W nowej edycji wystąpi Anna Ryśnik, znana z „Warsaw Shore”. więcej

Pin Up Candy w jury ,,Śpiewajmy razem. All Together Now"

Pin Up Candy, czyli Katarzyna Kraszewska, znajdzie się w jury muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now”. Nowy talent-show Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września 2018 roku. więcej

Polsat Sport Premium w UPC Polska kosztuje 29,99 zł miesięcznie z roczną umową

UPC Polska wprowadziło do swojej oferty stacje i serwisy Polsat Sport Premium. Będą kosztować 29,99 zł miesięcznie, a wraz z kanałami Eleven Sports - 34,99 zł od początku przyszłego roku. Osobno kosztują 49 zł. Promocja z darmowym dostępem potrwa do początku listopada. więcej

Europoseł PiS krytykowany za atak na dziennikarza TVN24. ,,Prowokował i popychał, by dostać się do premiera"

Tomasz Poręba, europoseł PiS i szef sztabu tej partii przed wyborami samorządowymi, odepchnął reportera TVN24 Radomira Wita. Został za to skrytykowany przez wielu dziennikarzy. - Prosiłem raz, drugi i trzeci, aby Pan z TVN24 odszedł, bo to nie czas na pytania. On prowokował, agresywnie na mnie wpadał i popychał, by dostać się do Premiera - tłumaczy Poręba. więcej

Wystartowały kanały Polsat Sport Premium. Gdzie oglądać?

Od 21 sierpnia 2018 roku Telewizja Polsat rozpoczęła nadawanie nowych kanałów Polsat Sport Premium, które będą transmitować mecze  Ligi Mistrzów i Ligi Europy. więcej

Wysokobudżetowy dokument ,,Dzieje Europy" w Polsat Viasat History (wideo)

Od 20 sierpnia 2018 roku Polsat Viasat History rozpoczął emisję dokumentalnego serialu „Dzieje Europy”. Nadawca informuje, że jest to jedna z najdroższych produkcji zakupionych przez niego na polski rynek. więcej

UPC Polska z nową oferta na internet dla studentów

UPC Polska przygotował nową ofertą „Studencki Internet”, z której z korzystać nie tylko studenci, ale wszyscy pełnoletni klienci. więcej

UPC Polska przyspiesza prędkość internetu klientom z 60 do 150 Mb/s

Abonenci sieci UPC Polska z ofertą internetową Fiber Power 60 zostali automatycznie przeniesieni do oferty Fiber Power 150 z prawie dwukrotnie większą prędkością pobierania. więcej

8. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu

Od 20 sierpnia do 30 września br. kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat organizują ósmą edycję tzw. Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego. więcej

Eurosport Player na żywo pokazuje kwalifikacje US Open

Od 21 do 24 sierpnia 2018 roku rozegrane są kwalifikacje do ostatniego w tym sezonie turnieju z cyklu Wielkiego Szlema. Wyłączne transmisje zmagań tenisistów będzie można oglądać w Eurosport Player. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rada Mediów Narodowych zajmie się zawieszonym Jackiem Sobalą na posiedzeniu 28 sierpnia

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych zwołał posiedzenie na wtorek 28 sierpnia br., podczas którego Rada zajmie się m.in. zawieszeniem w obowiązkach prezesa Polskiego Radia Jacka Sobali - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Wawa z nową oprawą muzyczną. ,,Najlepsze Polskie Hity" hasłem pozycjonującym (posłuchaj)

Na antenie Radia Wawa zadebiutowała nowa oprawa muzyczna, w której dżingle wykonuje Sara Chmiel. Stacja zmieniła również hasło pozycjonujące z „Zawsze Polska Muzyka” na „Najlepsze Polskie Hity”. więcej

 
33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio tuż za podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki

Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. - Wprowadzenie tej usługi to odpowiedź na zachowania wielu klientów, a także forma poszerzenia grona naszych użytkowników wśród osób po 50. roku życia - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki. więcej

Dom mediowy UM ze spadkiem wpływów o 29 proc. i 1,37 mln zł straty

Przychody domu mediowego UM (należy do IPG Mediabrands) wyniosły na koniec 2017 roku 140,62 mln zł, czyli były 29 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka zanotowała stratę w kwocie 1,37 mln zł wobec 524,8 tys. zł zysku netto rok wcześniej. Było to prawdopodobnie skutkiem utraty takich klientów, jak m.in. Allegro, PLL LOT, HBO czy Goodyear. więcej

Marta Najbert-Sykulska global marketing directorem w OTCF

Marta Najbert-Sykulska objęła nowo utworzone stanowisko global marketing directora w spółce OTCF, właściciela marki 4F. więcej

Anna Dereszowska w kampanii samorządu województwa wielkopolskiego przekonuje, że alkohol "traktuje kobiety gorzej"

Po części teaserowej, ruszyła główna akcja pod hasłem "Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej", realizowana na zlecenie Samorząd Województwa Wielkopolskiego przez agencję Chromatique. Ambasadorką projektu jest aktorka Anna Dereszowska. więcej

Pawełek w reklamach ,,budzi radność" na imprezie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa batonów Pawełek, w której występuje zebra znana z reklam innych produktów E.Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR. więcej

Jacek Krauzowicz odpowiada w Procter&Gamble za marketing Vicks

Jacek Krauzowicz objął stanowisko personal health care brand managera marki Vicks  w Procter&Gamble – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za region Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej (CE&SEE). więcej

Berlinki z indyka i kurcząt kłócą się o koronę księżniczki (wideo)

Animex ruszył z nową kampanią parówek Berlinki, promującą warianty z indyka i kurcząt. Akcję przygotowała agencja Publicis, we współpracy z Human Ark. więcej

Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland

Do zespołu agencji Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Łukasz Kotliński, obejmując stanowisko deputy creative directora. więcej

Nike po oskarżeniach o utrwalanie rasowych stereotypów wycofał czarne kominiarki ze sprzedaży

Firma Nike wycofała z internetu zdjęcia czarnej kominiarki z serii Nike Training po tym, jak została oskarżona o propagowanie kultury gangów dla zysku i utrwalanie stereotypów rasowych. Produkt nie jest też już dostępny w sprzedaży internetowej. więcej

,,Mega Hit" i ,,Śpiewajmy razem. All together now" z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu

W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy nowym talent show „Śpiewajmy razem. All together now”. więcej

Greenpeace w kampanii przeciwko plastikowym słomkom

Pod hasłem „Don’t suck the life from our oceans” ["Nie wysysaj życia z oceanów"] ruszyła kampania społeczna Greenpeace. Organizacja chce zachęcić do ograniczania używania plastikowych słomek. więcej

,,Z całego sera kochamy burgery i tosty" w reklamach nowego sera żółtego Hochland (wideo)

Hochland Polska rozpoczął kampanię reklamową swojego nowego produktu - sera żółtego Burger & Toast. Obejmuje ona prasę, internet oraz punkty sprzedaży. więcej

Egipski Huawei przyłapany na manipulacji w reklamie smartfona Nova 3

W reklamie Huawei, przygotowanej na egipski rynek, zdjęcia rzekomo wykonane smartfonem, naprawdę były dziełem profesjonalnej lustrzanki. Manipulację marki wychwycili internauci. więcej

Adrianna Kubik-Przybył w zarządzie They.pl

Adrianna Kubik-Przybył dołączyła do zarządu spółki They.pl, z którą związana jest od czterech lat. Objęła stanowisko business directora. więcej

Unilever wprowadza do Carrefoura wegańskie lody Ben&Jerry

Firma Unilever wprowadza do oferty marki Ben&Jerry lody wegańskie. Ich premierę wesprze event w  Carrefour Arkadia w Warszawie. więcej

Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar). więcej

Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą

Do sprzedaży na całym świecie trafiły nowe puszki piwa Heineken (Grupa Żywiec). więcej

Cape Morris zdobywa w przetargu obsługę marki Krups

Groupe SEB Polska rozstrzygnęła przetarg na repozycjonowanie marki ekspresów do kawy Krups. Zlecenie zdobyła agencja Cape Morris. więcej

TVP: Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+

Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP. więcej

Głównym motorem decyzji zakupowych klientów staje się wygoda

Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych. Te oczekiwania to wyzwanie dla branży FMCG i handlu detalicznego. Obok dobrej jakości za odpowiednią cenę, to właśnie wygoda staje się dziś głównym motorem decyzji zakupowych – wynika z globalnego raportu Nielsena „The Quest for Convenience”. więcej

Audi wspiera piłkarski klub Tottenham Hotspur

Koncern motoryzacyjny Audi został nowym partnerem angielskiego klubu piłkarskiego Tottenham Hotspur. Umowę podpisano na cztery lata. więcej

Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej

Sieć telewizyjna Sky prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną odpowiedzialną za obsługę jej flagowej marki. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Motor-Presse Polska przy spadku wpływów poprawił wynik netto o 2,1 mln zł. Więcej z reklam niż ze sprzedaży prasy

W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca kilku czasopism lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 10,9 proc. do 20,31 mln zł oraz 68,4 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miał 2,08 mln zł straty). W ub.r. wpływy ze sprzedaży prasy wyniosły 8,17 mln zł, a z reklam - 11,09 mln zł. więcej

,,Polityka" odcięła się od tekstu Rafała Wosia na Gazeta.pl o współpracy lewicy z PiS. ,,Jest naszym dziennikarzem ekonomicznym"

Tygodnik „Polityka” po krytycznych opiniach od czytelników zdystansował się od artykułu swojego dziennikarza Rafała Wosia zamieszczonego na Gazeta.pl. W tytule tekstu Woś zaapelował: „Lewico, czas na współpracę z PiS. Trzeba budować z Kaczyńskim demokratyczny socjalizm”. - Rafał Woś jest naszym dziennikarzem ekonomicznym, nie politycznym. Naszą linię programową reprezentują m.in . Jerzy Baczyński, Mariusz Janicki, Wiesław Władyka i Adam Szostkiewicz - skomentowała „Polityka”. więcej

Raiffeisen zaleca kupić akcje Agory, ale cenę docelową obniżył do 12 zł

Analityk Raiffeisen Centrobank AG Dominik Niszcz w raporcie z 20 sierpnia podniósł rekomendację dla Agory do "kupuj" z "trzymaj", ale cenę docelową akcji tej spółki obniżył do 12 zł z 15,80 zł wcześniej. więcej

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym półroczu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Lis i Seweryn Blumsztajn podpisali apel o pozwolenie Ludmile Kozłowskiej na powrót do Unii Europejskiej

Kilkanaście osób ze świata polityki, nauki i mediów we wspólnym stanowisku zaapelowało do władz krajów członkowski Unii Europejskiej, żeby umożliwiono powrót do UE Ludmile Kozłowskiej, prezes Fundacji Otwarty Dialog. Wśród sygnatariuszy apelu są dziennikarze Tomasz Lis, Seweryn Błumsztajn i Maximilian Steinbeis oraz Towarzystwo Dziennikarskie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zdjęcia do "Wiedźmina" Netflixa startują na początku listopada

Od 5 listopada ruszą zdjęcia do serialu "Wiedźmin", nad którym pracuje Netflix. Premierę zaplanowano na 2020 rok. więcej

Amazon Prime Video wprowadza polską wersję strony i aplikacji mobilnej

Po 1,5 roku od wejścia na polski rynek serwis Amazon Prime Video udostępnił lokalną wersję strony internetowej. Język polski został też wprowadzony w mobilnej aplikacji oraz na platformie obsługującej SmartTV. więcej

Użytkownicy platformy Twitch Prime będą musieli oglądać reklamy

Należący do Amazona serwis Twitch zapowiedział zmiany w sposobie korzystania z płatnej wersji Twitch Prime. Od połowy września 2018 roku użytkownikom tej platformy będą wyświetlane reklamy, choć wcześniej ich brak był jednym z bonusów związanych z Twitch Prime. Serwis wyjaśnia, że przychody z reklam mają wesprzeć twórców zamieszczających w nim swoje treści. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Głównym motorem decyzji zakupowych klientów staje się wygoda

Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych. Te oczekiwania to wyzwanie dla branży FMCG i handlu detalicznego. Obok dobrej jakości za odpowiednią cenę, to właśnie wygoda staje się dziś głównym motorem decyzji zakupowych – wynika z globalnego raportu Nielsena „The Quest for Convenience”. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
POiNTB PR wypromuje wrocławskie osiedle Małe Wilczyce

BNM-1 Development, inwestor osiedla mieszkaniowego Małe Wilczyce we Wrocławiu, powierzył działania public relations agencji POiNTB (należącej do spółki Bees & Honey). więcej

On Board Think Kong obsłuży Profim w mediach społecznościowych

Firma Profim, produkująca siedziska i meble biurowe, wybrała do obsługi w social mediach agencję On Board Think Kong. więcej

Magdalena Radecka: z Clue PR do Havas PR Warsaw

Magdalena Radecka rozpoczęła pracę jako junior junior consultant w agencji Havas PR Warsaw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Clue PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki
Play zwiększa limit danych w usługach internetowych, od 45 złotych miesięcznie za 50 GB
Nowe iPhone'y zadebiutują 12 września, zapewnią szybsze ładowanie bezprzewodowe
Egipski Huawei przyłapany na manipulacji w reklamie smartfona Nova 3
CD Projekt przejmuje spółkę Spokko. Stawia na urządzenia mobilne
LG: pralki z True Steam, nowa kategoria suszarek i LG Styler (wideo)
GS100 i GS180 - nowe smartfony Gigaset w Polsce za 499 zł i 649 zł
Smartfony Doogee X60L i X55 w Polsce za 519,99 zł i 419,99 zł (wideo)
Bank ING udostępnia w Warszawie 60 skuterów elektrycznych do wypożyczenia
 
 
 
GOSPODARKA
 
IKEA testuje nowy, mniejszy format sklepu
CD Projekt przejmuje spółkę Spokko. Stawia na urządzenia mobilne
Bank ING udostępnia w Warszawie 60 skuterów elektrycznych do wypożyczenia
Boom na rynku budowlanym. Kiedy koniec rekordów deweloperów?
Głównym motorem decyzji zakupowych klientów staje się wygoda
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zdjęcia do "Wiedźmina" Netflixa startują na początku listopada
W październiku premiera serialu "Czarodziejki"
Powstanie trzeci sezon serialu "Glow"
Agata Młynarska będzie pomagać kobietom po rozwodzie. ,,Wiem, jak bardzo jest wtedy potrzebna osoba, która cię pociągnie za rękę"
"Outlaw King" - nowy film Netflix. Chris Pine jest królem Szkocji
Eva Longoria zagra w filmie "Dora poznaje świat"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj