|
|
|
|
|
|
|
Polsat uruchomił 700-metrowe studio do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy (wideo)
Telewizja Polsat uruchomiła we wtorek nowe studio sportowe, przeznaczone głównie do omawiania rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Oprawę wizualną do studia przygotował Platige Image.
więcej
|
Kolejny sezon ,,Familiady" od 1 września w TVP2. ,,Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu"
Telewizyjna Dwójka 1 września br. rozpocznie emisję nowych odcinków „Familiady”. Bez zmian gospodarzem teleturnieju będzie Karol Strasburger. - Bez niego ten program nie ma sensu - „Familiada” to Karol, a Karol to „Familiada” - komentuje nam Ryszard Krajewski, producent formatu.
więcej
|
Producent ,,Projektu Lady" i ,,Iron Majdan" ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 530 tys. zł straty
W ub.r. firma produkcyjna Golden Media Polska zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 22,9 proc. do 14,92 mln zł oraz 529,7 tys. zł straty netto (wobec 38,1 tys. zł zysku rok wcześniej). Spółka ma 2,48 mln zł zadłużenia długoterminowego.
więcej
|
Talk-show Alicji Resich-Modlińskej w sobotnie wieczory w Polsat News
Od soboty 8 września br. premierowe odcinki talk-show Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” będą emitowane w nowym paśmie - o godz. 19.30, czyli tuż przed „Skandalistami”.
więcej
|
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością w lipcu, FOX na podium
W lipcu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Graffiti" równolegle w Polsat News i na głównej antenie Polsatu, ale godzinę wcześniej
W poniedziałek 3 września br. stacja Polsat News rozpocznie emisję politycznych rozmów „Graffiti” w nowym paśmie - o 7.45, czyli godzinę wcześniej niż do tej pory. Program będzie emitowany równolegle na głównej antenie Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 3" od 3 września w TVN
Od 3 września 2018 na antenie TVN wystartuje trzecia edycja kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który bez zmian będzie emitowany w poniedziałki o godz. 22.30. Ekspertami ponownie będą Bogusław Pawłowski oraz Piotr Mosak, a Monikę Staruch zastąpi Magdalena Chorzewska.
więcej
|
Olivia Colman najpotężniejszą postacią brytyjskiej telewizji, Hugh Grant i Benedict Cumberbatch w pierwszej dziesiątce (Top 20)
Aktorka Olivia Colman, aktorka odtwarzająca główną rolę w nadchodzącym sezonie serialu „The Crown” została uznana za najbardziej wpływową i potężną postać brytyjskiej telewizji. W pierwszej dziesiątce zestawienia znaleźli się także aktorzy Hugh Grant i Benedict Cumberbatch oraz autor znanych programów przyrodniczych David Attenborough.
więcej
|
,,Mega Hit" i ,,Śpiewajmy razem. All together now" z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu
W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy nowym talent show „Śpiewajmy razem. All together now”.
więcej
|
Andrzej Rosiewicz w ,,Minęła 20" stepował przed rozmową o korniku drukarzu i ekologach (wideo)
W „Minęła 20”w TVP Info regularnie zaczął gościć piosenkarz Andrzej Rosiewicz. W wtorek w programie doszło do niecodziennej sytuacji: Rosiewicz przed rozmową o wycince drzew w Niemczech stepował przez parę sekund.
więcej
|
,,Ex na plaży Polska 4" jesienią w MTV. Wystąpi Anna Ryśnik
W jesiennej ramówce MTV Polska (Viacom) znajdzie się czwarta odsłona reality-show „Ex na plaży Polska”. W nowej edycji wystąpi Anna Ryśnik, znana z „Warsaw Shore”.
więcej
|
Pin Up Candy w jury ,,Śpiewajmy razem. All Together Now"
Pin Up Candy, czyli Katarzyna Kraszewska, znajdzie się w jury muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now”. Nowy talent-show Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września 2018 roku.
więcej
|
Polsat Sport Premium w UPC Polska kosztuje 29,99 zł miesięcznie z roczną umową
UPC Polska wprowadziło do swojej oferty stacje i serwisy Polsat Sport Premium. Będą kosztować 29,99 zł miesięcznie, a wraz z kanałami Eleven Sports - 34,99 zł od początku przyszłego roku. Osobno kosztują 49 zł. Promocja z darmowym dostępem potrwa do początku listopada.
więcej
|
Europoseł PiS krytykowany za atak na dziennikarza TVN24. ,,Prowokował i popychał, by dostać się do premiera"
Tomasz Poręba, europoseł PiS i szef sztabu tej partii przed wyborami samorządowymi, odepchnął reportera TVN24 Radomira Wita. Został za to skrytykowany przez wielu dziennikarzy. - Prosiłem raz, drugi i trzeci, aby Pan z TVN24 odszedł, bo to nie czas na pytania. On prowokował, agresywnie na mnie wpadał i popychał, by dostać się do Premiera - tłumaczy Poręba.
więcej
|
Wystartowały kanały Polsat Sport Premium. Gdzie oglądać?
Od 21 sierpnia 2018 roku Telewizja Polsat rozpoczęła nadawanie nowych kanałów Polsat Sport Premium, które będą transmitować mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy.
więcej
|
Wysokobudżetowy dokument ,,Dzieje Europy" w Polsat Viasat History (wideo)
Od 20 sierpnia 2018 roku Polsat Viasat History rozpoczął emisję dokumentalnego serialu „Dzieje Europy”. Nadawca informuje, że jest to jedna z najdroższych produkcji zakupionych przez niego na polski rynek.
więcej
|
UPC Polska z nową oferta na internet dla studentów
UPC Polska przygotował nową ofertą „Studencki Internet”, z której z korzystać nie tylko studenci, ale wszyscy pełnoletni klienci.
więcej
|
UPC Polska przyspiesza prędkość internetu klientom z 60 do 150 Mb/s
Abonenci sieci UPC Polska z ofertą internetową Fiber Power 60 zostali automatycznie przeniesieni do oferty Fiber Power 150 z prawie dwukrotnie większą prędkością pobierania.
więcej
|
8. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu
Od 20 sierpnia do 30 września br. kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat organizują ósmą edycję tzw. Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego.
więcej
|
Eurosport Player na żywo pokazuje kwalifikacje US Open
Od 21 do 24 sierpnia 2018 roku rozegrane są kwalifikacje do ostatniego w tym sezonie turnieju z cyklu Wielkiego Szlema. Wyłączne transmisje zmagań tenisistów będzie można oglądać w Eurosport Player.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki
Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. - Wprowadzenie tej usługi to odpowiedź na zachowania wielu klientów, a także forma poszerzenia grona naszych użytkowników wśród osób po 50. roku życia - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki.
więcej
|
Dom mediowy UM ze spadkiem wpływów o 29 proc. i 1,37 mln zł straty
Przychody domu mediowego UM (należy do IPG Mediabrands) wyniosły na koniec 2017 roku 140,62 mln zł, czyli były 29 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka zanotowała stratę w kwocie 1,37 mln zł wobec 524,8 tys. zł zysku netto rok wcześniej. Było to prawdopodobnie skutkiem utraty takich klientów, jak m.in. Allegro, PLL LOT, HBO czy Goodyear.
więcej
|
Marta Najbert-Sykulska global marketing directorem w OTCF
Marta Najbert-Sykulska objęła nowo utworzone stanowisko global marketing directora w spółce OTCF, właściciela marki 4F.
więcej
|
Anna Dereszowska w kampanii samorządu województwa wielkopolskiego przekonuje, że alkohol "traktuje kobiety gorzej"
Po części teaserowej, ruszyła główna akcja pod hasłem "Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej", realizowana na zlecenie Samorząd Województwa Wielkopolskiego przez agencję Chromatique. Ambasadorką projektu jest aktorka Anna Dereszowska.
więcej
|
Pawełek w reklamach ,,budzi radność" na imprezie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów Pawełek, w której występuje zebra znana z reklam innych produktów E.Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.
więcej
|
Jacek Krauzowicz odpowiada w Procter&Gamble za marketing Vicks
Jacek Krauzowicz objął stanowisko personal health care brand managera marki Vicks w Procter&Gamble – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za region Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej (CE&SEE).
więcej
|
Berlinki z indyka i kurcząt kłócą się o koronę księżniczki (wideo)
Animex ruszył z nową kampanią parówek Berlinki, promującą warianty z indyka i kurcząt. Akcję przygotowała agencja Publicis, we współpracy z Human Ark.
więcej
|
Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland
Do zespołu agencji Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Łukasz Kotliński, obejmując stanowisko deputy creative directora.
więcej
|
Nike po oskarżeniach o utrwalanie rasowych stereotypów wycofał czarne kominiarki ze sprzedaży
Firma Nike wycofała z internetu zdjęcia czarnej kominiarki z serii Nike Training po tym, jak została oskarżona o propagowanie kultury gangów dla zysku i utrwalanie stereotypów rasowych. Produkt nie jest też już dostępny w sprzedaży internetowej.
więcej
|
,,Mega Hit" i ,,Śpiewajmy razem. All together now" z najdroższymi reklamami we wrześniowym cenniku Polsatu
W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy nowym talent show „Śpiewajmy razem. All together now”.
więcej
|
Greenpeace w kampanii przeciwko plastikowym słomkom
Pod hasłem „Don’t suck the life from our oceans” ["Nie wysysaj życia z oceanów"] ruszyła kampania społeczna Greenpeace. Organizacja chce zachęcić do ograniczania używania plastikowych słomek.
więcej
|
,,Z całego sera kochamy burgery i tosty" w reklamach nowego sera żółtego Hochland (wideo)
Hochland Polska rozpoczął kampanię reklamową swojego nowego produktu - sera żółtego Burger & Toast. Obejmuje ona prasę, internet oraz punkty sprzedaży.
więcej
|
Egipski Huawei przyłapany na manipulacji w reklamie smartfona Nova 3
W reklamie Huawei, przygotowanej na egipski rynek, zdjęcia rzekomo wykonane smartfonem, naprawdę były dziełem profesjonalnej lustrzanki. Manipulację marki wychwycili internauci.
więcej
|
Adrianna Kubik-Przybył w zarządzie They.pl
Adrianna Kubik-Przybył dołączyła do zarządu spółki They.pl, z którą związana jest od czterech lat. Objęła stanowisko business directora.
więcej
|
Unilever wprowadza do Carrefoura wegańskie lody Ben&Jerry
Firma Unilever wprowadza do oferty marki Ben&Jerry lody wegańskie. Ich premierę wesprze event w Carrefour Arkadia w Warszawie.
więcej
|
Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"
Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).
więcej
|
Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą
Do sprzedaży na całym świecie trafiły nowe puszki piwa Heineken (Grupa Żywiec).
więcej
|
Cape Morris zdobywa w przetargu obsługę marki Krups
Groupe SEB Polska rozstrzygnęła przetarg na repozycjonowanie marki ekspresów do kawy Krups. Zlecenie zdobyła agencja Cape Morris.
więcej
|
TVP: Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+
Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.
więcej
|
Głównym motorem decyzji zakupowych klientów staje się wygoda
Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych. Te oczekiwania to wyzwanie dla branży FMCG i handlu detalicznego. Obok dobrej jakości za odpowiednią cenę, to właśnie wygoda staje się dziś głównym motorem decyzji zakupowych – wynika z globalnego raportu Nielsena „The Quest for Convenience”.
więcej
|
Audi wspiera piłkarski klub Tottenham Hotspur
Koncern motoryzacyjny Audi został nowym partnerem angielskiego klubu piłkarskiego Tottenham Hotspur. Umowę podpisano na cztery lata.
więcej
|
Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej
Sieć telewizyjna Sky prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną odpowiedzialną za obsługę jej flagowej marki.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Motor-Presse Polska przy spadku wpływów poprawił wynik netto o 2,1 mln zł. Więcej z reklam niż ze sprzedaży prasy
W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca kilku czasopism lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 10,9 proc. do 20,31 mln zł oraz 68,4 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miał 2,08 mln zł straty). W ub.r. wpływy ze sprzedaży prasy wyniosły 8,17 mln zł, a z reklam - 11,09 mln zł.
więcej
|
,,Polityka" odcięła się od tekstu Rafała Wosia na Gazeta.pl o współpracy lewicy z PiS. ,,Jest naszym dziennikarzem ekonomicznym"
Tygodnik „Polityka” po krytycznych opiniach od czytelników zdystansował się od artykułu swojego dziennikarza Rafała Wosia zamieszczonego na Gazeta.pl. W tytule tekstu Woś zaapelował: „Lewico, czas na współpracę z PiS. Trzeba budować z Kaczyńskim demokratyczny socjalizm”. - Rafał Woś jest naszym dziennikarzem ekonomicznym, nie politycznym. Naszą linię programową reprezentują m.in . Jerzy Baczyński, Mariusz Janicki, Wiesław Władyka i Adam Szostkiewicz - skomentowała „Polityka”.
więcej
|
Raiffeisen zaleca kupić akcje Agory, ale cenę docelową obniżył do 12 zł
Analityk Raiffeisen Centrobank AG Dominik Niszcz w raporcie z 20 sierpnia podniósł rekomendację dla Agory do "kupuj" z "trzymaj", ale cenę docelową akcji tej spółki obniżył do 12 zł z 15,80 zł wcześniej.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym półroczu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis i Seweryn Blumsztajn podpisali apel o pozwolenie Ludmile Kozłowskiej na powrót do Unii Europejskiej
Kilkanaście osób ze świata polityki, nauki i mediów we wspólnym stanowisku zaapelowało do władz krajów członkowski Unii Europejskiej, żeby umożliwiono powrót do UE Ludmile Kozłowskiej, prezes Fundacji Otwarty Dialog. Wśród sygnatariuszy apelu są dziennikarze Tomasz Lis, Seweryn Błumsztajn i Maximilian Steinbeis oraz Towarzystwo Dziennikarskie.
więcej
|
|
|
Głównym motorem decyzji zakupowych klientów staje się wygoda
Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych. Te oczekiwania to wyzwanie dla branży FMCG i handlu detalicznego. Obok dobrej jakości za odpowiednią cenę, to właśnie wygoda staje się dziś głównym motorem decyzji zakupowych – wynika z globalnego raportu Nielsena „The Quest for Convenience”.
więcej
|
|
|