|
|
|
|
|
|
|
1,21 mln widzów serialu „Szadź”, TVN wiceliderem
Serial „Szadź” w TVN ogląda średnio 1,21 mln widzów, minimalnie więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią”. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Szef KRRiT: TVN24 ma nie używać określenia „Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej”, to może być nękanie
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wezwał stację TVN24, żeby nie stosowała określenia „Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej” w kontekście wyroku dotyczącego aborcji. - Tego rodzaju, niezgodne z prawdą informacje, wprowadzają odbiorców w błąd. Może to stanowić element nękania, zastraszenia, a nawet mowy nienawiści - uzasadnił szef KRRiT.
więcej
|
Prezenterka odchodzi z TVP3 Poznań. Wspiera strajk kobiet
Prezenterka Żaneta Rosińska po prawie czterech latach pracy zdecydował się odejść z TVP3 Poznań. W ostatnich dniach poparła w mediach społecznościowych protest przeciw zaostrzeniu prawa o aborcji.
więcej
|
TVP usunęła odcinek „Rodzinnego Ekspresu” z sugestią o karaniu kobiet jak w średniowieczu. „Mało wysublimowany żart autorki”
W „Rodzinnym Ekspresie” wyemitowanym kilka dni temu w TVP2 zasugerowano, że kary takie jak spacer z kamieniem u szyi dla kobiety za wszczęcie kłótni można by przywrócić. Po tym jak to nagłośniono, Telewizja Polska usunęła odcinek ze swojego portalu oraz poinformowała, że za jego zawartość odpowiada dziennikarka z redakcji audycji katolickich.
więcej
|
Jeff Bezos może kupić CNN
Jeff Bezos, szef koncernu Amazon i jeden z najbogatszych ludzi na świecie może kupić stację telewizyjną CNN.
więcej
|
Platforma Canal+ z nowym oprogramowaniem dekoderów 4K UltraBox+
Platforma Canal+ udostępniła nowe oprogramowanie dla dekoderów 4K UltraBox+ z serii Jada.
więcej
|
UPC Polska po decyzji UOKiK-u zwróci klientom koszty podwyżek za szybszy internet
UPC Polska zrekompensuje byłym i obecnym klientom koszty dwóch podwyżek usługi internetowej, którą uzasadnił zwiększeniem prędkości łączy. To efekt decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
W Europie wystartuje esportowy kanał eSportsONE
Na początek listopada przewidziano premierę nowego kanału o nazwie eSportsONE. Będzie on nadawał transmisje z rozgrywek esportowych, a także własne treści dotyczące branży. Na początek kanał pojawi się w Belgii, Czechach, Holandii i na Słowacji.
więcej
|
Premier League na razie nie zmienia cen w systemie pay-per-view. Małe zainteresowanie usługą
Brytyjska Premier League w najbliższym czasie zamierza utrzymać na niezmienionym poziomie cenę za obejrzenie meczu w systemie pay-per-view.
więcej
|
Członkowie KRRiT wyrażają sprzeciw wobec ataków na dziennikarzy mediów publicznych i katolickich
W związku z powtarzającymi się brutalnymi atakami na dziennikarzy mediów publicznych i katolickich wyrażamy stanowczy sprzeciw dotyczący stosowania przemocy wobec dziennikarzy - napisano w oświadczeniu podpisanym przez trzech członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Duży spadek oglądalności Polo TV we wrześniu, 4Fun Gold z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło 4Fun Gold, a najwięcej straciła stacja Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Games, Polsat Rodzina i TV Regio w ofercie Orange
Sieć Orange wprowadziła do swojej oferty telewizyjnej trzy nowe kanały: Polsat Games, Polsat Rodzina i TV Regio.
więcej
|
Postacie z animacji „Rodzina Treflików” na trybunach meczów Trefli zamiast widzów
Od poniedziałku, 26 października podczas meczów Trefl Sopot i Trefl Gdańsk miejsca kibiców na stadionach zajmują postacie z animacji „Rodzina Treflików”.
więcej
|
RMF Digital – kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spadają przychody, rośnie liczba klientów sieci Orange. Zmiany strategii w II kw. 2021
W trzecim kwartale br. Orange Polska wypracował przychody w kwocie 2,8 mld złotych - były one niższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku o 2,7 proc. Zysk EBITDA wyniósł 742 mln zł po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL). Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, z Orange Love korzysta 31 tysięcy klientów więcej. Firma planuje w II kw. 2021 roku przedstawić aktualizację strategii - poinformowała spółka w raporcie. Liczba klientów usług TV wyniósł 1 001 tys. na koniec III kw. br. wobec 996 tys. kwartał wcześniej i 521 tys. na koniec 2019 r.
więcej
|
Mniejszy zysk i wyższe przychody Grupy Żywiec po trzech kwartałach 2020 r. "Zmiany w zachowaniach konsumentów"
Po trzech kwartałach 2020 roku Grupa Żywiec miała 168,4 mln zł zysku netto i 2,987 mld zł przychodów. W analogicznym okresie 2019 roku zysk netto wynosił 207,2 mln zł, a przychody 2,806 mld zł.
więcej
|
Biedronka mocno zyskuje w trakcie pandemii. Polska napędza wyniki grupy Jeronimo Martins
Grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w trzecim kwartale 115 mln euro zysku netto, o 11,2 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie.
więcej
|
„Pozwól sobie na jeszcze więcej!” w hip-hopowej reklamie Kauflandu (wideo)
Sieć supermarketów Kaufland rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pozwól sobie na jeszcze więcej!”. Jest oparta na spocie w konwencji teledysku hip-hopowego.
więcej
|
Tomasz Kot jako Zbigniew Religa w kampanii promujące dawstwo narządów do transplantacji (wideo)
W najbliższą sobotę rozpocznie się społeczna kampania promująca zgodę na donację narządów po śmierci do przeszczepów. Akcja, przygotowana przez agencję K2, jest oparta na ujęciach z filmu „Bogowie”, w którym Tomasz Kot wcielił się w Zbigniewa Religę.
więcej
|
LPP stawia na technologię. Udział e-commerce w sprzedaży przekroczy w tym roku 20 proc.
LPP zwiększy nakłady na wdrażanie i rozwój nowych technologii do 600 mln zł w perspektywie kolejnych 3 lat, tj. do 2023 r., poinformowała spółka. Udział e-commerce w sprzedaży może przekroczyć w tym roku 20 proc.
więcej
|
Skivak dla firmy Ofix w social media
Firma Ofix oferująca artykuły i urządzenia biurowe w dwuetapowym przetargu wybrała agencję Skivak do obsługi komunikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
RMF Digital – kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Media włączyły się w środowy Strajk Kobiet: wolny dzień dla dziennikarek, publikacje manifestów i kobieca muzyka na antenach
Dziennikarki Grupy naTemat nie przyszły w środę do pracy, natomiast zamieściły w sieci wspólny apel. Newsweek.pl zamiast tekstów reporterek zamieszczał czarne prostokąty z czerwoną błyskawicą - logo Strajku kobiet. Podobnie zrobiła też redakcja Noizz.pl. Redakcje w rozmaity sposób włączyły się w protesty przeciw zaostrzeniu aborcyjnego prawa. Wczoraj Radio ZET w przeważającej mierze serwowało muzykę w wykonaniu kobiet.
więcej
|
„Gazeta Wyborcza” pieniądze z prenumerat cyfrowych przekaże na Strajk Kobiet, promuje się jego wulgarnym hasłem
„Gazeta Wyborcza” (Agora) ruszyła z akcją promocyjnej sprzedaży prenumerat cyfrowych pod hasłem „Wesprzyj #wypierdalać”. Akcja ma trwać tydzień, pieniądze ze sprzedaży trafią na Ogólnopolski Strajk Kobiet. - Wulgaryzm mi nie przeszkadza, media poszukują rozmaitych sposobów na powiększenie subskrypcji - komentuje Paweł Nowacki, ekspert rynku mediów.
więcej
|
Szef policyjnych związkowców chce pozywać dziennikarzy „GW” i Tok FM za nierzetelne relacje z manifestacji
Szef związku zawodowego policjantów, Rafał Jankowski, zaapelował do dziennikarzy, by „nie zakłamywali rzeczywistości” podczas relacjonowania ulicznych protestów. W przeciwnym wypadku zagroził im krokami prawnymi. - Jeśli opublikowano nieprawdę, dochodzić swoich racji należy przed sądem, a nie poprzez oświadczenia z połajankami - komentuje Marcin Lewicki, prezes Press Club Polska.
więcej
|
Byli premierzy Australii chcą komisji śledczej ws. dominacji mediów Murdocha
B. premier Australii Kevin Rudd zbiera podpisy pod petycją o powołanie parlamentarnej komisji śledczej ws. koncentracji australijskich mediów w rękach koncernu News Corp. Ruperta Murdocha. Podpisało się pod nią do wtorku ponad 380 tys. osób, w tym b. premier Malcolm Turnbull.
więcej
|
|
|
DAZN od grudnia na 200 nowych rynkach. Także w Polsce, na początek walki bokserskie
DAZN, płatna platforma oferująca transmisje i programy sportowe w streamingu zapowiedziała, że od początku grudnia 2020 r. będzie dostępna w dwustu nowych krajach - w tym także w Polsce. Na początek serwis zaproponuje transmisje z walk bokserskich, ale nie wszystkie będą dostępne dla polskich użytkowników.
więcej
|
Startuje Knajp.pl. Pomoże restauratorom w dobie lockdownu gastronomii
Wystartował serwis Knajp.pl. Platforma ma pozwalać restauratorom na sprzedaż pozycji z ich menu w sieci bez ponoszenia kosztów prowizji. Inicjatywa ma za zadanie wsparcie branży gastronomicznej zablokowanej rosnącą pandemią koronawirusa.
więcej
|
Grupa CCC: ponad 60 proc. więcej z e-commerce, 108 sklepów stacjonarnych do zamknięcia
W trzecim kwartale br. Grupa CCC (należą też do niej marki eobuwie, Gino Rossi i DeeZee) osiągnęła wzrost wpływów o 8 proc. do 1,45 mld zł, a jej strata netto wzrosła z 43,4 do 60,4 mln zł. Przychody z e-commerce wzrosły o 61 proc. Firma mocno zwolniła tempo otwierania nowych sklepów stacjonarnych, w br. zamknie 108 takich placówek.
więcej
|
Premier League na razie nie zmienia cen w systemie pay-per-view. Małe zainteresowanie usługą
Brytyjska Premier League w najbliższym czasie zamierza utrzymać na niezmienionym poziomie cenę za obejrzenie meczu w systemie pay-per-view.
więcej
|
Frisco.pl wystartuje we Wrocławiu. To pierwsze miasto poza Warszawą
Internetowa platforma Frisco.pl pozwalająca na zamawianie produktów spożywczych online zapowiedziała start swoich usług na terenie Wrocławia. Według planów mieszkańcy tego miasta do końca 2020 roku otrzymają możliwość dokonywania zakupów na Frisco.pl. Wrocław to pierwsza lokalizacja w której Frisco.pl będzie operowało poza Warszawą.
więcej
|
LPP stawia na technologię. Udział e-commerce w sprzedaży przekroczy w tym roku 20 proc.
LPP zwiększy nakłady na wdrażanie i rozwój nowych technologii do 600 mln zł w perspektywie kolejnych 3 lat, tj. do 2023 r., poinformowała spółka. Udział e-commerce w sprzedaży może przekroczyć w tym roku 20 proc.
więcej
|
Facebook z pozwem w sprawie Instagrama. Chodzi o fałszywe lajki generowane przez boty
Facebook wniósł pozew dotyczący dwóch firm marketingowych działających w środowisku Instagrama. Są one oskarżane o to, że wykorzystując boty generowały one fałszywe lajki oraz sztuczną liczbę obserwujących na konkretnych kontach. - Wykorzystywanie botów przynosi jedynie krótkofalowe korzyści. Ewentualni reklamodawcy dadzą się nabrać tylko raz - ocenia Mariusz Politowicz z firmy Marken.
więcej
|
Piotr Wesołowicz: z „Gazety Stołecznej” do Sport.pl
Dziennikarz sportowy Piotr Wesołowicz od listopada będzie pracował w Sport.pl. Z końcem sierpnia został zwolniony ze stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”, która tak jak Sport.pl należy do Agory.
więcej
|
Zatrzymania na Zanzibarze i blokowanie internetu w czasie wyborów
Podczas trwających w środę w Tanzanii wyborów prezydenckich i parlamentarnych doszło do zatrzymań protestujących w półautonomicznym regionie Zanzibaru. Tanzańczycy zgłaszają również problemy z dostępem do internetu i mediów społecznościowych.
więcej
|
RMF Digital – kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|