|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchomi muzeum telewizyjno-filmowe
Na terenie siedziby głównej Telewizji Polskiej w przyszłym roku ma pojawić się wystawa z eksponatami telewizyjnymi i filmowymi. Nadawca w przetargu szuka podmiotu, który wybuduje modułowy pawilon na jej potrzeby - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność stacji sportowych w styczniu wzrosła o 3,4 proc., Eurosport nowym liderem
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1, który wyprzedził TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Eleven Sports 2, z kolei najwięcej stracił nSport+.
więcej
|
Polsat kręci nowy serial „Kuchnia”
Wystartowały zdjęcia do nowego komediowego serialu Polsatu „Kuchnia”. W obsadzie produkcji znajdą się m.in. Tomasz Karolak, Maria Dębska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Eryk Lubos i młody aktor Patryk Cebulski, który wcieli się w główną rolę.
więcej
|
„BrzydUla”, „Hotel Paradise 3” i „Ślub od pierwszego wejrzenia 5” filarami wiosennej ramówki TVN7. „Formaty dość świeże”
Telewizyjna Siódemka w wiosennej ramówce pokaże nowe odcinki „BrzydUli”, „Zakochanych po uszy” i „19+”. W ramówce pojawią się także trzeci sezon „Hotelu Paradise”, piąta seria „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oraz scripted-docu „Ten moment”. - Pracujemy nad nowymi pomysłami dla Siódemki i myślę, że pojawią się one wkrótce - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Nowy rozrywkowo-naukowy program „Sekretne życie kotów” od 28 marca w TVP1
Od 28 marca w niedziele o godz. 16.00 telewizyjna Jedynka będzie emitować nowy rozrywkowo-naukowy program „Sekretne życie kotów”, którego bohaterami będą koty oraz ich właściciele.
więcej
|
„Twoja twarz brzmi znajomo 14” od 5 marca w Polsacie
Czternasta edycja rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” emitowana będzie w nowym paśmie - w piątki o godz. 20.05, czyli w dotychczasowym paśmie emisji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Pierwszy odcinek show zostanie pokazany 5 marca.
więcej
|
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na marzec br. najwyżej wyceniono spoty przy "Faktach TVN" i przy programie "Uwaga! Koronawirus". Za każdy z nich trzeba zapłacić ponad 60 tys. zł netto.
więcej
|
Izabella Krzan za Marzenę Rogalską w „Pytaniu na Śniadanie”
Marzenę Rogalską jako współprowadzącą „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 zastąpiła modelka Izabella Krzan. Nie zdecydowano jeszcze, że Krzan dołączyła do gospodarzy programu na stałe. - Myślę, że świetnie daje sobie radę - komentuje Aleksandra Zawłocka, szefowa „Pytania na Śniadanie”.
więcej
|
Jan Kałucki i Remigiusz Kula prowadzącymi magazyn „News+” w nSport+
W ostatni wtorek Jan Kałucki zadebiutował w roli prowadzącego program „News+” na kanale nSport+ (Canal+ Polska). Natomiast w środę po raz pierwszy jako gospodarz pojawił się Remigiusz Kula.
więcej
|
Po interwencji posła KO policja ukarze kierowcę auta TVP, który wjechał w protestujących
Poseł KO Michał Szczerba nagrał w październiku, jak kierowca TVP w czasie protestów Ogólnopolskiego Strajku Kobiet wjechał pod prąd w ul. Marszałkowską, stanął na światłach, by po chwili ruszyć rozpędzając manifestantów. Poseł złożył zawiadomienie na policję. - Policja potwierdziła spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zostanie ukarany - poinformował w środę Szczerba.
więcej
|
Gdańsk wygrał z TVP ws. spotu o migrantach. Przeprosiny w „Minęła 20”, 50 tys. zł na cel społeczny
Telewizja Polska ma przeprosić miasto Gdańsk za naruszenie dóbr osobistych, a także wpłacić 50 tys. zł zadośćuczynienia na konto Centrum Wsparcia Imigrantów i Imigrantek. Tak orzekł warszawski Sąd Apelacyjny w sprawie spotu sprzed 4 lat w TVP Info, w którym sugerowano, że miasto zaprasza imigrantów celem wywoływania burd.
więcej
|
Discovery Science wiosną z cyklem o planecie i starożytnym Egipcie
Wiosną w Discovery Science (TVN Grupa Discovery) w ramówce znajdą się takie propozycje jak: „Największa tajemnica Mount Everest”, „Ocalić życie na Evereście”, „Pomoc drogowa na Alasce” oraz „Śmierć w cieniu Everestu”.
więcej
|
„Random” - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel
Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,8 mln użytkowników i ponad 7 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 53 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy informacyjne w Radiu 357. Korespondenci m.in. w Tokio, Paryżu, Los Angeles
Od wtorku, 2 marca internetowe Radio 357 rozpocznie nadawanie serwisów informacyjnych oraz sportowych na żywo w paśmie porannym i popołudniowym. Stacja nawiąże także współpracę z korespondentami m.in. w Tokio, Los Angeles, Paryżu czy Nowej Zelandii.
więcej
|
|
Andrzej Krajewski odchodzi z Halo.Radia, Mariusz Gzyl zawieszony
Z Halo.Radiem rozstał się Andrzej Krajewski, zaś prowadzący codzienne pasmo Mariusz Gzyl został zawieszony i na razie nie pojawi się na antenie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Redaktor naczelny Mariusz Rokos zapewnia, że Gzyl wciąż jest współpracownikiem rozgłośni, lecz sam zainteresowany temu zaprzecza.
więcej
|
|
Sister Cities kończy współpracę z Radiem 357. Sołtys: umawialiśmy się na muzykę, nie publicystykę
"Sister Cities" kończy współpracę z Radio 357. Powodem było zdjęcie z anteny audycji poświęconej terminacji niechcianej ciąży. - Autorzy mieli świadomość w ramach jakiego pasma i w jakich godzinach będzie emitowana ich audycja, a także naszych oczekiwań co do formatu - odpowiada prezes Radia 357, Paweł Sołtys.
więcej
|
|
Łukasz Ciechański prowadzi w Trójce „Cztery strony dźwięku”
Od minionego piątku Łukasz Ciechański prowadzi w radiowej Trójce audycję „Cztery strony dźwięku”. Ze stacją Ciechański jest związany od jesieni ub.r.
więcej
|
|
Radio Wawa z przedłużoną koncesją na nadawanie w Rzeszowie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe MAKS otrzymało zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na rozpowszechnianie programu Radio Wawa w Rzeszowie przez kolejne 10 lat.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję na nadawanie Eski w Zamościu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o udzieleniu koncesji na kolejny okres Radiu Eska, na nadawanie w Zamościu i okolicach.
więcej
|
|
|
|
Państwowe spółki wydają miliardy na reklamy. Beneficjantami TVP, media braci Karnowskich czy "Gazeta Polska”
W latach 2015-20 spółki skarbu państwa wydały na reklamę ponad 5,4 mld zł. Faworyzowały TVP, Polskie Radio, media braci Karnowskich czy "Gazetę Polską", a unikały mediów krytycznie nastawionych wobec obozu PiS takich jak "Gazeta Wyborcza", "Polityka" czy TVN.
więcej
|
Gowin rozmawiał z wydawcami prasowymi. Oczekuje wycofania się z projektu podatku medialnego lub głębokiej rewizji
Wicepremier Jarosław Gowin spotkał się w środę z zarządem Izby Wydawców Prasy. Tematem było wypracowanie stanowiska kierowanego przez niego resortu w kwestii rządowej propozycji podatku od reklamy. - To było interesujące spotkanie, zgodziliśmy się, że nowa danina nie powinna zostać uchwalona - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby.
więcej
|
Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie
Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg reklamowy marki Lay’s (należy do PepsiCo).
więcej
|
Bartosz Załęcki w Grupie K2 jako partner in growth services
Do Grupy K2 po kilkuletniej przerwie powrócił Bartosz Załęcki, który objął nowo utworzone stanowisko partner in growth services.
więcej
|
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na marzec br. najwyżej wyceniono spoty przy "Faktach TVN" i przy programie "Uwaga! Koronawirus". Za każdy z nich trzeba zapłacić ponad 60 tys. zł netto.
więcej
|
T-Mobile w promocji daje abonentom światłowód do końca roku za darmo
T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. Przygotowały ją departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland, VMLY&R oraz Starcom.
więcej
|
PGE sponsorem Polskiej Ligi Esportowej
PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z rozrywką dla starszych i młodszych (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji satelitarnej lub internetowej, zapewniającej różnorodną rozrywkę dla całej rodziny. Odpowiadają za nią agencje Grey Group i Vizeum (dentsu).
więcej
|
Energa dalej sponsorem koszykówki
Energa z Grupy Orlen do 2023 roku pozostanie sponsorem strategicznym polskiej koszykówki.
więcej
|
Klub Agencji Eventowych SAR ma nowy zarząd
Dorota Wojtczak (Emlab / Grupa S/F), Rafał Krawczuk (Plej), Łukasz Klimczak (Bespoke) oraz Dominik Górka (LiveAge) zostali wybrani do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.
więcej
|
PGNiG Obrót Detaliczny z kampanią "PGNiG lubię to"
PGNiG Obrót Detaliczny wystartował z kampanią informacyjną „PGNiG lubię to”. Zachęca w niej swoich klientów i pracowników, aby tworzyli wspólnie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiada NAV agency.
więcej
|
Danuta Godłoza odpowiada za HR w Plej
Danuta Godłoza awansowała na stanowisko head of HR w agencji eventowej Plej. Z agencją związana jest od 12 lat.
więcej
|
Rahel Rasu globalną szefową komunikacji w IPG Mediabrands
Sieć IPG Mediabrands, do której należą m.in. agencje mediowe UM i Initiative powołała Rahel Rasu na stanowisko global chief communications oficer. Ostatnio pracowała w DDB Worldwide.
więcej
|
Spar w nowej kampanii stawia na polskich przedsiębiorców i lokalne marki
Sieć Spar rozpoczyna kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach.
więcej
|
Styczeń z nowym rekordem oglądalności w HelloZdrowie.pl. Ponad 3 mln użytkowników
W styczniu serwis HelloZdrowie.pl odwiedziło łącznie, według danych Google Analytics, 3,17 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 4,5 mln odsłon. Obecnie serwis jest jednym z najchętniej czytanych serwisów o tematyce zdrowotnej skierowanych do kobiet.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Facebook wyłączył treści od wydawców z Australii, krytykuje nową opłatę
Facebook zablokował możliwość zamieszczania i wyświetlania użytkownikom w Australii treści informacyjnych od zewnętrznych wydawców, protestując przeciw planowanej przez tamtejsze władze opłacie. Przekonuje, że na takich treściach zyskują wydawcy, którzy, inaczej niż w przypadku Google, publikują je dobrowolnie.
więcej
|
Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl
Liderujący wśród witryn o tematyce show-biznesowej Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników, a procentowo większy wzrost osiągnęła sekcja Eska.pl z tej kategorii. Natomiast milion internautów ubyło w serwisie WP Gwiazdy.
więcej
|
Twórcy internetowi pod lupą fiskusa
Jeśli prowadzenie działalności twórczej w internecie, takiej jak blogi, vlogi i konta w mediach społecznościowych jest źródłem zarobków, to z reguły podlega opodatkowaniu. Z fiskusem można rozliczyć się na wiele sposobów - przypominają eksperci KPMG.
więcej
|
YouTube stawia ma e-commerce i telewizję. W marcu w USA pojawi YouTube Shorts
Serwis YouTube zaprezentował strategię rozwoju swoich produktów w 2021 roku. Neal Mohan, dyrektor ds. produktów zapowiada m.in. łatwiejszą nawigację, Shorts, dodatkowe opcje w YouTube Kids i e-commerce.
więcej
|
Wyszkowski w TV Republika porównał dziennikarzy Onetu do volksdeutschów. Węglarczyk: ten hejt zakończy się tragedią
Były działacz opozycji antykomunistycznej Krzysztof Wyszkowski, komentując w Telewizji Republika zapowiedź pozwania go przez Ringier Axel Springer Polska, porównał dziennikarzy Onetu do volksdeutschów. - Ten hejt zakończy się tragedią, bo poziom nienawiści, jaki każdego dnia wylewa się z państwowych mediów, nie może się tak nie skończyć - skomentował Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu.
więcej
|
Poczta Polska w trzy lata zainwestuje 1,2 mld zł. Zapowiada e-listy urzędowe, e-commerce i prace nad doręczeniami przez drony
Cyfryzacja usług jest jednym z najważniejszych strategicznych celów, jakie Poczta Polska stawia sobie na najbliższe trzy lata. Spółka zapowiada także budowanie preferencyjnych relacji z największymi platformami zakupowymi oraz uruchomienie własnej platformy e-commerce. W środę firma przedstawiła strategię na lata 2021-2023.
więcej
|
Była dyrektorka w administracji Obamy w zarządzie Spotify
Mona Sutphen dołączy w kwietniu tego roku do zarządu platformy streamingu audio Spotify. Zgodę na to muszą jeszcze wyrazić akcjonariusze spółki.
więcej
|
Albicla zachęca użytkowników do zmiany hasła. Sakiewicz: nie było wycieku danych
Serwis społecznościowy Albicla.com zaczął ostrzegać użytkowników, którzy założyli w nim profile przez pierwsze dwa dni działania, że na forum informatycznym ktoś twierdzi, że doszło wycieku ich danych. Albicla radzi na wszelki wypadek zmienić hasło na platformie. - Próbujemy uspokoić ludzi, że nie było żadnego wycieku danych - zapewnia Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Zmarł Szymon Chabior, szef Oswiecimskie24.pl
W wieku 36 lat zmarł nagle Szymon Chabior, założyciel i redaktor naczelny lokalnego serwisu Oswiecimskie24.pl.
więcej
|
Sokołów sprzedaje własne produkty w internecie
Producent produktów mięsnych Sokołów uruchomił kanał sprzedaży online.
więcej
|
„Random” - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel
Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki.
materiał partnerski
więcej
|
|
|