|
|
|
|
|
|
|
Kiedy dodatkowe kanały naziemne? „Z naszej strony nie ma pośpiechu”
We wrześniu miały wznowić nadawanie multipleksy eksperymentalne BCAST i Grupy MWE. Wnioski do UKE nadal są kompletowane, więc pozwoleń wciąż nie ma. - Z naszej strony nie ma pośpiechu, gdyż wciąż dużo ludzi nie ma telewizorów DVB-T2/HEVC - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE.
więcej
|
Telewizja Polska ruszyła z TVP3 Info. „Poprawne serwisy, mało lokalnych treści”
W czwartek o godz. 10:00 ruszyło pasmo TVP3 Info: wspólne dla wszystkich regionalnych ośrodków TVP pasmo dotyczące głównie wydarzeń lokalnych. - Dzięki nowemu pasmu porządkujemy strukturę, a widz ma dostęp do swoich lokalnych informacji - mówił na antenie prezes TVP Mateusz Matyszkowicz. - Siłą lokalnego dziennikarstwa jest bycie blisko odbiorcy, nie da się być blisko, opowiadając o Kętach z Katowic, czy o Wieluniu z Łodzi - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Andrysiak, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
więcej
|
Wszystkie platformy Canal+ na świecie z dekoderem polskiej firmy. „Przyjazny dla środowiska”
Pochodząca z Zielonej Góry firma ADB będzie dostarczać dekoder nie tylko na potrzeby polskiego oddziału Canal+, ale także innych platform satelitarnych grupy na całej świecie. Podczas konferencji we Francji zaprezentowano urządzenie pod nazwą Global One. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że to ten sam sprzęt, co 4K Dualbox+.
więcej
|
Polska edycja „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” w Eska TV
Od 16 listopada w Eska TV będzie można oglądać nowy program „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uczestnikami w projekcie będą m.in. Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska, a w roli psychologów pojawią się Barbara Strójwąs, Marcin Mańka i Łukasz Darłak.
więcej
|
Kanały Polsatu zmniejszyły oznaczenia wiekowe
Kanały telewizyjne związane z Polsatem zmniejszyły oznaczenia wiekowe. Kilka tygodni wcześniej powiększono je w związku z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, które zostało źle zrozumiane przez część nadawców.
więcej
|
„Papiery na szczęście” w nowym paśmie mają o 261 tys. widzów mniej niż "BrzydUla"
Początek drugiego sezonu serialu Siódemki „Papiery na szczęście” w nowym paśmie ogląda średnio 191 tys. widzów, o 261 tys. osób mniej niż „BrzydUlę” nadawaną w tym czasie rok temu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
686 tys. widzów śledzi „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7” w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki reaktywowanego talent-show „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” oglądało średnio 686 tys. widzów.
więcej
|
834 tys. widzów „Pierwszej miłości” w Polsacie
Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 834 tys. widzów. W porównaniu do początku poprzedniego sezonu widownia produkcji niemal się nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Półfinałowy mecz EuroBasketu Polska-Francja relacjonowany także w TVP1
W piątek, 16 września odbędzie się półfinałowy mecz mistrzostw Europy w koszykówce, w którym Polska zmierzy się z Francją. Sportowe wydarzenie będzie można oglądać nie tylko w TVP Sport, ale i także w TVP1.
więcej
|
TVP1 liderem, siatkarskie mecze Polski z Włochami, Brazylią i USA wygrały z „M jak miłość”
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły siatkarskie mecze Polski z Włochami, Brazylią i USA oraz „M jak miłość” i „Fakty”. Liderem oglądalności była TVP1, a TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gala High League po raz pierwszy w Polsat Box i Polsat Box Go
W sobotę, 17 września br. w Gliwicach odbędzie się gala High League 4. Po raz pierwszy dostęp do wydarzenia mogą wykupić abonenci Polsat Box oraz użytkownicy serwisu Polsat Box Go - w ramach usługi „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł.
więcej
|
Sara James poza podium "America's Got Talent". Zwyciężyły tancerki Mayyas
Grupa tancerek z Libanu Mayyas zwyciężyła w czwartek w 17. edycji America's Got Talent (AGT). W finale występowała polska piosenkarka Sara James, która zajęła miejsce poza pierwszą piątką.
więcej
|
Jacek Kurski na czele Ministerstwa Kultury? Wiceminister: obecny skład kierownictwa jest optymalny
Obecny skład kierownictwa MKiDN jest optymalny zarówno dla dobrej polityki kulturalnej i historycznej prowadzonej przez państwo polskie w naszym resorcie, jak i dla interesów Zjednoczonej Prawicy - powiedział w czwartek wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców
Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy i muzyka od Team X dają zarobić: Spotlight Agency potroiła przychody
Zajmująca się influencer marketingiem Spotlight Agency, obsługująca m.in. członków Team X, w ub.r. osiągnęła 11,4 mln zł wpływów i 136,1 tys. zł zysku netto, podczas gdy rok wcześniej przy 3,7 mln zł przychodów zarobiła na czysto 54,6 tys. zł.
więcej
|
Netflix szacuje, że pakiet z reklamami dotrze do 40 mln widzów
Serwis streamingowy Netflix poinformował, że jego pakiet z reklamami dotrze do 40 mln widzów na całym świecie. Z informacji „Wall Street Journal” wynika, że wspólnie z Microsoftem, który pomaga wdrożyć usługę, taką prognozę platforma przedstawiła w dokumencie dla reklamodawców.
więcej
|
Agencja Gong z 3,8 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą
W ub.r. agencja marketingowa Gong (jej większościowym udziałowcem jest Group One) przy wzroście wpływów sprzedażowych o 24,4 proc. do 26,91 mln zł osiągnęła 3,76 mln zł zysku netto, wobec 2,86 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Agencja Whites rozpoczyna obsługę Domino's Pizza
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Whites dołączyła sieć pizzerii Domino's Pizza. Agencja zajmie się działaniami SEO i content marketingiem.
więcej
|
Emilia Hahn prezeską Stowarzyszenia Agencji Public Relations. SAPR z nowym zarządem
Emilia Hahn, założycielka agencji PR Hub, została prezeską Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Do zarządu weszli również Łukasz Dziedzic (Grupa PRC Holding), Sylwia Kuligowska (Scope PR), Paweł Soproniuk (Neuron APR) oraz Jakub Zajdel (more communications agency).
więcej
|
Łukasz Żuławski i Robert Kubicki - nowy team kreatywny w Plej
Do Plej dołączył team kreatywny w składzie Łukasz Żuławski i Robert Kubicki. Obaj zostali creative group headami w dziale kreacji kierowanym przez creative directora Barta Białego.
więcej
|
Właściciel Patagonii przekazuje firmę fundacji walczącej z kryzysem klimatycznym
Yvon Chouinard, właściciel marki odzieżowej Patagonia dwóm nowo utworzonym organizacjom walczącym z kryzysem klimatycznym. Roczne zyski firmy, szacowane na ok. 100 mln dolarów będą przekazywane na działania związane ze zmianą klimatu i ochroną zasobów przyrodniczych Ziemi oraz na ochronę bioróżnorodności.
więcej
|
Nałęczowianka wprowadza nowe, funkcjonalne warianty napojów NAŁ+
Marka Nałęczowianka (Nestle Waters) poszerzyła portfolio funkcjonalnych NAŁ+ o dwa nowe warianty – limonkową „Witalność” z witaminami B1, B3 i B6 oraz „Relaks” z nutą kwiatu pomarańczy i melisy z dodatkiem magnezu i niacyny.
więcej
|
Ministerstwo Kultury w kampanii "Puste Ramy" przypomina o zagrabionych Polsce dziełach sztuki w czasie II wojny światowej
Kilkanaście muzeów z całego kraju, w tym Łazienki Królewskie, bierze udział w kampanii "Puste ramy", która przypomina o dobrach kultury utraconych przez państwo polskie w czasie II wojny światowej. Jej inicjatorem jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
więcej
|
Burger King na czele 20 najlepszych marek w rankingu kreatywności Cannes Lions 2022
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions opublikowali coroczny raport z listami najlepszych agencji, twórców i marek na podstawie wyników tegorocznej edycji konkursu.
więcej
|
Marka Tous ma nowe logo i strategię rozwoju
Marka biżuteryjna Tous zmienia oblicze wprowadzając nowe logo, estetykę i język wizualny. Maja one oddawać nowy kierunek rozwoju marki, której ewolucja ma koncentrować się wokół wyrażania siebie i kreatywności.
więcej
|
Allianz w nowej kampanii "Jesteśmy z Tobą" przekonuje do ubezpieczeń
Allianz Polska rusza z nową kampanią w internecie. Ubezpieczyciel stawia na wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe. Wskazuje na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń na życie i majątkowych.
więcej
|
Grupa Muszkieterów stawia na komunikację z przyszłymi przedsiębiorcami
„Odmień swoje życie” to hasło przewodnie nowej platformy komunikacji modelu franczyzowego Grupy Muszkieterów. Ma ona zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do uruchomienia własnego biznesu w ramach marki Intermarché lub Bricomarché. Platforma wystartuje 23 września.
więcej
|
Marcin „Borkoś” Borkowski reprezentowany przez GetHero
Do grona podopiecznych GetHero dołączył twórca kanału "Borkoś" – Marcin Borkowski.
więcej
|
Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD
SFD, producent suplementów dla sportowców, wybrał agencję JU (Digitree Groupz) do współpracy przy stworzeniu nowej strony korporacyjnej marki.
więcej
|
Pizzerie Da Grasso z nowym właścicielem, to były udziałowiec „Rzeczpospolitej”
Norweski koncern Orkla poinformował o zawarciu umowę nabycia 74 proc. udziałów w Da Grasso, franczyzowej sieci pizzerii posiadającej 193 lokale w całej Polsce. Orkla przez lata była obecna u nas także w sektorze prasowym.
więcej
|
PZPN prezentuje nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski
PZPN zaprezentował nową koszulkę piłkarskiej reprezentacji Polski, w której polscy piłkarze zagrają już w najbliższych meczach Ligi Narodów oraz podczas mistrzostw świata w Katarze. Nowa kolekcja będzie obowiązywała do końca eliminacji do turnieju UEFA EURO 2024.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał
„Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Reklamy i muzyka od Team X dają zarobić: Spotlight Agency potroiła przychody
Zajmująca się influencer marketingiem Spotlight Agency, obsługująca m.in. członków Team X, w ub.r. osiągnęła 11,4 mln zł wpływów i 136,1 tys. zł zysku netto, podczas gdy rok wcześniej przy 3,7 mln zł przychodów zarobiła na czysto 54,6 tys. zł.
więcej
|
Trojmiasto.pl zwiększyło przychody i zysk
Spółka zarządzająca serwisem Trojmiasto.pl w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 8,1 proc. do 13,77 mln zł, z jej zysk netto zwiększył się ze 145,6 do 179,1 tys. zł.
więcej
|
Jakub Jasiński: z CCC do Allegro
Jakub Jasiński, ostatnio e-commerce/omnichannel director w spółce CCC (sieć sklepów obuwniczych) został category directorem na region Europy Centralnej i Wschodniej (CEE) w Allegro - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix szacuje, że pakiet z reklamami dotrze do 40 mln widzów
Serwis streamingowy Netflix poinformował, że jego pakiet z reklamami dotrze do 40 mln widzów na całym świecie. Z informacji „Wall Street Journal” wynika, że wspólnie z Microsoftem, który pomaga wdrożyć usługę, taką prognozę platforma przedstawiła w dokumencie dla reklamodawców.
więcej
|
Wirtualna Polska kupuje Benchmark.pl za 14 mln zł
Spółka zależna holdingu Wirtualna Polska kupiła 100 proc. udziałów spółki zarządzającej serwisem technologicznym Benchmark.pl. Kwota transakcji to ok. 14,1 mln zł.
więcej
|
Meta rozszerza funkcje nadzoru rodzicielskiego na Instagramie
W środę Meta zaczęła globalnie wprowadzać narzędzia nadzoru rodzicielskiego na Instagramie. Rodzice na całym świecie, w tym także w Polsce, będą mogli uzyskać dostęp do Family Center i skonfigurować narzędzia z nastolatkiem, aby nadzorować korzystanie przez niego z Instagrama.
więcej
|
TikTok chce, by użytkownicy informowali na żywo o tym, co robią
TikTok Now to nowa funkcja platformy społecznościowej, która będzie przypominać użytkownikom, by dzielili się filmami i nagraniami z miejsc, w których aktualnie się znajdują. Nowa funkcja pozwoli użytkownikom na uchwycenie momentów ze swojego życia w 10-sekundowym filmie lub na zdjęciu.
więcej
|
„Studio Biznes”, „Poranna Rozmowa” i „Sport.pl Live” wracają do ramówki Gazeta.pl
Do jesiennej ramówki wideo portalu Gazeta.pl (Agora) powracają popularne wśród internautów programy – w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa” z nową prowadzącą na pokładzie, a także „Sport.pl Live”. Gazeta.pl rozwija również swoją ofertę rozrywkową i programy dla młodszych odbiorców.
więcej
|
W 2026 r. e-commerce może stanowić 23 proc. handlu detalicznego w Polsce
Zakupy online w 2026 r. stanowić mogą 23 proc. handlu detalicznego w Polsce, a w całym regionie Europie Środkowo-Wschodniej do 20 proc. - prognozuje firma doradcza CBRE. W ciągu minionych pięciu lat udział e-commerce w sprzedaży w regionie urósł do 15 proc. - dodała.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO
Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem.
więcej
|
Samochód zastępczy po wypadku. W LINK4 dostaniesz go już z pakietem OC
Wypadki i kolizje są częścią drogowego świata. Jeśli samochód ulega uszkodzeniu, zawsze dzieje się to w niewłaściwym momencie. Dobrze, jeśli wszyscy są cali i nikt nie odniósł obrażeń. Oczywiście, mimo to pozostajemy z problemem. Nasza mobilność zostaje ograniczona, ponieważ w wyniku stłuczki nasz pojazd musi zostać naprawiony, albo w przypadku szkody całkowitej trzeba kupić nowe auto. Czy po kraksie możemy liczyć na samochód zastępczy? W LINK4 tak, i to posiadając już sam pakiet OC.
materiał partnerski
więcej
|
|
|