|
|
|
|
|
|
|
12 proc. naziemnych gospodarstw domowych zostało ze starym standardem emisji
82 proc. gospodarstw domowych z telewizją naziemną zdecydowało się przełączyć sygnał na DVB-T2/HEVC – wynika z wrześniowych danych Nielsena. 6 proc. porzuciło odbiór naziemny i wybrało płatną telewizję. Ze starym standardem nadawania pozostało na razie 12 proc. domostw.
więcej
|
Mundialowa rewolucja w ramówce TVP1, tylko 10 minut na główne wydanie „Wiadomości”
Telewizja Polska w ostatnich dniach przed rozpoczęciem piłkarskiego mundialu zakończy emisję m.in. programów „The Voice of Poland” i „Tak to leciało!” oraz serialu „Wojenne dziewczyny”. Na czas sportowej imprezy TVP1 przerwie nadawanie wszystkich tytułów z access prime-time i prime-time z wyjątkiem „Wiadomości”, które będą trwać krócej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecz Real-Barcelona z Lewandowskim miał rekordową oglądalność w Eleven Sports i Canal+
Transmisję meczu pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą niedzielę oglądało 1,04 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Eleven Sports 1 transmitując mecz odnotował najwyższą oglądalność w historii nadawania.
więcej
|
ATM Grupa: trudno nam oficjalnie skomentować przejęcie „Ojca Mateusza” przez TVP
ATM Grupa oficjalnie nadal czeka na wyniki konkursu w sprawie realizacji nowych odcinków „Ojca Mateusza”. - Możemy tylko wyrazić ubolewanie, że standardy komunikacji publicznego nadawcy o rozstrzygnięciu publicznych przetargów dopuszczają do takiej sytuacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe producenta.
więcej
|
Więcej kanałów HD w multipleksie eksperymentalnym
W multipleksie eksperymentalnym Grupy MWE w Katowicach kanały TVC i Filmax są teraz w wysokiej rozdzielczości. Wcześniej w jakości HD była tylko nadawana stacje Power TV. Nadawca zamierza w różnych etapach trwania testu, prowadzić emisje poszczególnych stacji w różnej jakości obrazu.
więcej
|
Emitel przekazał kolejnych 50 nadajników telewizyjnych Ukrainie
Operator radiodyfuzji i radiotelekomunikacji Emitel przekazał kolejną partię urządzeń na potrzeby odbudowy sieci nadawczej w Ukrainie. Dostawa 50 sztuk nadajników telewizyjnych umożliwi wznowienie i utrzymanie stabilnej transmisji sygnału telewizyjnego na wyzwolonych terenach kraju.
więcej
|
Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"
Niespełna 200 tys. zł netto kosztuje 30-sek. reklama w TVP1, która zostanie wyemitowana w bloku przy transmisji piłkarskiego meczu towarzyskiego pomiędzy Polską a Chile. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.
więcej
|
Firma należąca do Canal+ pomaga wejść ekologicznej stacji do Europy
Dostawca usług płatnej telewizji M7 Group, który należy do Grupy Canal+, zawarł długoterminową umowę w sprawie dystrybucji drogą satelitarną oraz OTT stacji EarthxTV. Kanał z siedzibą w Teksasie skupia się na dzikiej przyrodzie, ochronie środowiska, ekologii i zrównoważonym rozwoju.
więcej
|
TVP pokaże dokument krytykujący politykę Radosława Sikorskiego wobec Rosji
W TVP Info zapowiedziano, że wkrótce publiczny nadawca wyemituje dokument „Pan z Chobielina” o europośle PO Radosławie Sikorskim, byłym ministrze spraw zagranicznych.
więcej
|
Marina Owsiannikowa uciekła z Rosji
Rosyjska dziennikarka Marina Owsiannikowa, znana z marcowego protestu przeciwko inwazji na Ukrainę przed kamerami państwowej telewizji, opuściła areszt domowy i znajduje się pod ochroną w jednym z państw Europy - powiadomiło w poniedziałek Radio Swoboda za adwokatem Owsiannikowej Dmitrijem Zachwatowem.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Polsat Seriale zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych we wrześniu 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Superliga rozpoczyna proces sprzedaży praw mediowych
Spółka Superliga przygotowuje się do sprzedaży krajowych praw telewizyjnych i internetowych. Prawa mediowe obejmują produkcję i transmisję ponad 300 spotkań z rozgrywek męskiej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Będą przyznane na okres od trzech do pięciu sezonów rozpoczynając od sezonu 2023/2024.
więcej
|
Zmarł Łukasz Owsiany, dziennikarz TVP3 Wrocław
W wieku 31 lat zmarł dziennikarz TVP3 Wrocław Łukasz Owsiany. Pod koniec lipca br. doznał udaru mózgu.
więcej
|
„Złota Piłka 2022” na antenach TVP Sport i Polsat Sport. Lewandowski wśród faworytów
Tegoroczną galę „Złotej Piłki 2022”, najbardziej prestiżowego plebiscytu piłkarskiego, organizowanego przez „France Football”, pokażą na żywo zarówno Polsat Sport jak i TVP Sport. Transmisja będzie do obejrzenia także na internetowych kanałach nadawców.
więcej
|
NBP upamiętnia największych polskich ekonomistów na monetach kolekcjonerskich
Serią srebrnych monet kolekcjonerskich „Wielcy polscy ekonomiści” NBP przypomina sylwetki wielkich Polaków, których dorobek tworzy historię rodzimej ekonomii. Michał Kalecki i Władysław Zawadzki – ich wizerunki znajdą się na monetach kolekcjonerskich, które NBP wprowadzi do obiegu 26 października 2022 r.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"
Niespełna 200 tys. zł netto kosztuje 30-sek. reklama w TVP1, która zostanie wyemitowana w bloku przy transmisji piłkarskiego meczu towarzyskiego pomiędzy Polską a Chile. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.
więcej
|
Move Federation - rusza federacja piłkarska dla influencerów
Move Federation to nowo utworzona federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy. Zmierzą się w niej drużyny gwiazd internetu, których kapitanami zostali najbardziej rozpoznawalni twórcy. Premierowy turniej odbędzie się 19 listopada w Arenie Gliwice.
więcej
|
Marek Kaleta nowym szefem designu w 180heartbeats + Jung v Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt, na nowe stanowisko design director, powrócił Marek Kaleta. Z agencją związany był już w latach 2017-2019.
więcej
|
Zakłady bukmacherskie Fortuna mają brand hero
Od połowy października wraz z nową kampanią rusza nowa platforma kreatywna zakładów bukmacherskich Fortuna, z hasłem przewodnim „Fortuna sprzyja tym, którzy grają”. Koncept stworzyła Punchline Agency.
więcej
|
Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie "Dnia na U"
Fundacja Rak’n’Roll rozpoczęła kolejna edycję kampanii społecznej "Dnia na U", zachęcającą kobiety do badań profilaktycznych piersi. Do udziału w kampanii fundacja zaprosiła Aleksandrę Hamkało, Martę Wierzbicką, Zofię Zborowską, Larę Gessler czy Mery Spolsky.
więcej
|
Salamandra Sandra i Smok Krakusek maskotkami Igrzysk Europejskich
Smok Krakusek oraz Salamandra Sandra będą maskotkami Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023.
więcej
|
Orlen z Robertem Kubicą po raz czwarty prezentuje kampanię #DobryKierowca „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią"
Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN Orlen #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Działania przygotowała agencja City z Krakowa.
więcej
|
Ralph Kamiński zaprasza na "bal" w McDonald's
Wokalista Ralph Kamiński został ambasadorem nowej akcji reklamowej sieci restauracji McDonald's. Artysta "zaprasza na bal w Maku".
więcej
|
Aspirin C ratuje randki w kampanii od MullenLowe Warsaw
Bayer wystartował z kampanią leku na przeziębienie Aspirin C, przygotowaną przez agencję MullenLowe Warsaw. Promocja trwa na sześciu europejskich rynkach.
więcej
|
Rodzina Atomickich w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Klimatu i Środowiska o energii jądrowej
Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. „Poznaj Atomickich" będzie pokazywać, czym jest energetyka jądrowa. Akcję przygotowała Five Media, ze wsparciem PR SEC Newgate CEE.
więcej
|
Havas Market i Persooa razem w obszarze e-commerce
Agencja Havas Media Group nawiązała strategiczną współpracę w obszarze e-commerce i technologii z firmą Persooa, poszerzając ofertę Havas Market, jednostki odpowiedzialnej za kompleksowe działania e-commerce i marketplace dla klientów agencji.
więcej
|
Cleo reklamuje nowe serki Almette
Hochland Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe produkty z linii marki Almette - Serki Wiejskie. Twarzą marki została piosenkarka Cleo.
więcej
|
Hortex promuje warzywa na patelnię
Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy agencji Opus B z firmą Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot tv oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.
więcej
|
Piotr Krzysztofik art directorem w Kamikaze
Piotr Krzysztofik objął stanowisko art directora w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna - Imagine), gdzie przez ostatnie 4 lata pracował jako creative group head.
więcej
|
Rankomat partnerem Kanału Sportowego
Multiporównywarka Rankomat to nowy partner Kanału Sportowego.
więcej
|
Żabka Jush przekonuje w kampanii, że "zakupy robią się same"
Pod hasłem „No i super, że nie macie czasu na zakupy” ruszyła nowa kampania reklamowa Żabki Jush w związku z pierwszym rokiem działalności marki.
więcej
|
Artur Roguski w Focus Nation
Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Nation dołącza Artur Roguski na stanowisko senior social media manager.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawca „Gazety Olsztyńskiej” kontynuuje restrukturyzację. W ub.r. 7 mln zł straty przy 10 mln zł wpływów
Spółka Grupa WM wydająca „Gazetę Olsztyńską”, „Dziennik Elbląski” i „Nowy Kurier Mławski”, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 6,9 proc. do 10,33 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 3,99 do 7,14 mln zł.
więcej
|
Finał zbiórki Sławomira Sierakowskiego: Polski Bayraktar nazwano „Marik”, wkrótce trafi na front
Sławomir Sierakowski poinformował, że turecka firma wyprodukowała właśnie "polskiego drona Bayraktar", na którego latem br. dziennikarz prowadził zbiórkę w internecie. Sierakowski przekazał też, że dron będzie nosił imię „Marik” – bo tak Ukraińcy w skrócie nazywają dotknięty wojną Mariupol.
więcej
|
Jest wniosek o kasację wyroku w sprawie dziennikarza oskarżonego o zniesławienie gminy
Wójt gminy Rędziny złożył kilka dni temu w częstochowskim Sądzie Okręgowym wniosek o kasację prawomocnego wyroku, wydanego w sierpniu sprawie Pawła Gąsiorskiego – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wniosek trafi teraz do Sądu Najwyższego. – To zwykłe marnotrawienie publicznych środków – komentuje w rozmowie z nami Gąsiorski.
więcej
|
Marina Owsiannikowa uciekła z Rosji
Rosyjska dziennikarka Marina Owsiannikowa, znana z marcowego protestu przeciwko inwazji na Ukrainę przed kamerami państwowej telewizji, opuściła areszt domowy i znajduje się pod ochroną w jednym z państw Europy - powiadomiło w poniedziałek Radio Swoboda za adwokatem Owsiannikowej Dmitrijem Zachwatowem.
więcej
|
Wydawnictwo Agora zapowiada książkę z przemówieniami Wołodymyra Zełenskiego. Dochód na wsparcie Ukrainy
Na początku 2023 roku nakładem Wydawnictwa Agora ukażą się przemówienia Wołodymyra Zełenskiego, zebrane w jednym tomie zatytułowanym „Przesłanie z Ukrainy". Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na inicjatywę United24, stworzoną przez prezydenta Zełenskiego celem zbierania funduszy na pomoc Ukrainie.
więcej
|
Adam Michnik skończył 76 lat
Założyciel i redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik skończył w poniedziałek 76 lat. - W imieniu całego zespołu redakcyjnego składamy mu najserdeczniejsze życzenia - napisano w okolicznościowym materiale "Wyborczej", w którym znalazły się zdjęcia Michnika z różnych okresów jego życia.
więcej
|
|
|
WP Holding: zwolnienia w spółkach Totalmoney i Extradom
Grupa Wirtualna Polska rozstała się z częścią pracowników społek e-commerce'owych Totalmoney.pl i Extradom.pl.
więcej
|
Sąd orzekł, że Marcin Rola może być nazywany patostreamerem
Marcin Rola pozwał Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych za nazwanie go patostreamerem. Sąd pozew oddalił, teraz OMZRiK opublikował uzasadnienie, w którym zaznaczono, że Rola „używając licznych epitetów nacechowanych bardzo dużym negatywnym ładunkiem emocjonalnym w swojej działalności publicznej” może liczyć się z takim określeniem.
więcej
|
Spore zwolnienia w polskim oddziale Shopee
Polski oddział platformy e-commerce Shopee przeprowadzi zwolnienia, podobnie jak inne oddziały firmy. Globalnie cięcia obejmą one mniej niż 10 proc. pracowników. - Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii Shopee, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy - czytamy w lakonicznym oświadczeniu firmy przesłanym Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje 33 mln zł w e-sklep meblarski
Wirtualna Polska podpisała przedwstępną umowę zakupu za 20,9 mln zł 44,5 proc. udziałów sklepu internetowego Selsey z meblami, wyposażenie wnętrz i akcesoriami ogrodowymi. Ponadto ma wnieść do niego aportem swoją platformę Homebook, wycenioną na 12 mln zł.
więcej
|
Kayne West kupi prawicową aplikację Parler
Raper Kanye West kupuje Parler, aplikację społecznościową kojarzoną z bazą skrajnie prawicowych odbiorców.
więcej
|
No Fluff Jobs podwoiło biznes, nadal bez dywidendy dla Ringier Axel Springer
W ub.r. internetowa platforma No Fluff Jobs zwiększyła wpływy o 128 proc. do 20,52 mln zł i zysk netto z 325 do 845 tys. zł. Firma jest zyskowna od 2020 roku, ale nie wypłaciła jeszcze dywidendy. W 2018 roku w spółkę zainwestował Ringier Axel Springer Media, niedawno dokupił udziały.
więcej
|
Move Federation - rusza federacja piłkarska dla influencerów
Move Federation to nowo utworzona federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy. Zmierzą się w niej drużyny gwiazd internetu, których kapitanami zostali najbardziej rozpoznawalni twórcy. Premierowy turniej odbędzie się 19 listopada w Arenie Gliwice.
więcej
|
Google zmienia reklamy w wyszukiwarce, będą dodatkowe informacje
Po trwających ponad rok testach Google wprowadza nowy wygląd reklam tekstowych w swojej wyszukiwarce. Zmiany w pierwszej kolejności pojawią się w mobile’u.
więcej
|
Rankomat partnerem Kanału Sportowego
Multiporównywarka Rankomat to nowy partner Kanału Sportowego.
więcej
|
Firma Donalda Trumpa zwalnia wiceprezesa za ujawnienie, że może naruszać prawo
Spółka Trump Media and Technology, rozwijająca aplikację Truth Social, zwolniła Will Wilkerson pełniącego funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych. Wilkerson przekazał nadzorcy amerykańskiej giełdy i dziennikowi „Washington Post” dane świadczące, że firma może naruszać przepisy, starając się wejść na giełdę.
więcej
|
Jest nowa aplikacja mobilna sklepu eobuwie.pl
Kanały mobilne generują już 80 proc. sprzedaży online w całej sieci eobuwie.pl, należącej do spółki Modivo. Teraz marka udostępniła nową wersję aplikacji mobilnej. Klienci zyskali m.in. możliwość jeszcze szybszej finalizacji transakcji. Zmianie uległ także system "Rezerwuj i Przymierz".
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami
Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|