|
|
|
|
|
|
|
KRRiT szybko uzupełni skład MUX-8? „Chętnych do zajęcia miejsc po TVP nie brakuje”
Po Nowym Roku kanały TVP Kultura i TVP Kobieta zostaną przeniesione z MUX-8 do MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już w styczniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może zacząć przygotowania do konkursu, w którym zostaną rozdysponowane zwolnione miejsca na multipleksie.
więcej
|
Telewizja „a la carte” w praktyce, czyli pojedynczy kanał za równowartość 10-22 zł
Już niedługo polskie sieci kablowe i platformy cyfrowe mogą zostać zmuszone do zaoferowania możliwości wykupienia dostępu do pojedynczych kanałów telewizyjnych. Takie przepisy od 6 lat obowiązują w Kanadzie. Tamtejsi operatorzy płatnej telewizji najczęściej oferują stacje za 3-7 dol. miesięcznie. Większość klientów musi też płacić blisko 20 dol. za wynajem dekodera.
więcej
|
Prezes TVP zapowiada, że współpracownicy TAI będą mogli zawierać umowy o pracę z Telewizją Polską
Zatrudniani przez zewnętrzne firmy współpracownicy TAI będą w 2023 roku stopniowo zatrudniani przez Telewizję Polską, jeżeli wyrażą taką wolę. Taką obietnicę złożył podczas wigilijnego spotkania w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej prezes Mateusz Matyszkowicz. - Propozycje dotyczy kilkuset osób, trudno powiedzieć, czy TVP jest na to przygotowana - mówią nam anonimowo pracownicy TAI.
więcej
|
Canal+ Polska rezygnuje z transpondera na Hot Birdzie
Topnieje liczba kanałów nadawanych z transpondera 116 Hot Birda 13C, dostępnego na pozycji orbitalnej 13E i dzierżawionego przez platformę cyfrową Canal+. Jej rzecznik prasowy informuje Wirtualnemedia.pl, że operator płatnej telewizji zdecydował się zrezygnować z tego pasma.
więcej
|
Zmiany w ofercie programowej multipleksu lokalnego
W nocy z środy na czwartek doszło do zmian programowych w multipleksie lokalnym, działającym w województwie dolnośląskim. Z MUX-L4 zniknęły kanały Power TV i Nuta TV. W zamian pojawiły się Telewizja Puls i Puls 2.
więcej
|
Unijna grupa: Naziemna telewizja cyfrowa w paśmie UHF priorytetem
W opublikowanej ostatnio opinii Zespół Unii Europejskiej do spraw Polityki Spektrum Radiowego (RSPG) zaleca, aby emisja naziemnej telewizji cyfrowej w UHF była traktowana przez poszczególne państwa jako priorytetowa. Za 8 lat część tego pasma może przypaść operatorom telekomunikacyjnym.
więcej
|
Aplikacja Viaplay dostępna także z dekoderów UPC
Abonenci sieci kablowej UPC Polska mogą już skorzystać z serwisu streamingowego Viaplay za pośrednictwem dekoderów. Aplikacja została udostępniona na urządzeniach UPC 4K Box.
więcej
|
Świąteczny odcinek brytyjskiego “Lego Masters” nakręcono w Polsce
Spółka Endemol Shine Polska wyprodukowała świąteczny odcinek specjalny brytyjskiej edycji “Lego Masters” dla Tuesday’s Child Television, czyli firmy producenckiej, która jest pomysłodawcą tego formatu. Program nagrano w studiu pod Warszawą, gdzie realizowano też zdjęcia do edycji pokazywanej w TVN.
więcej
|
Telewizja Polska opuszcza ósmy multipleks. TVP Kultura i TVP Kobieta trafią na MUX-6
W styczniu przestanie obowiązywać umowa Telewizji Polskiej ze spółką Emitel, dotycząca usługi nadawania na MUX-8 stacji TVP Kultura i TVP Kobieta. Kanały te nie znikną jednak z naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od 3 stycznia 2023 roku będą emitowane na nadającym w nowym standardzie DVB-T2/HEVC - multipleksie szóstym.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz przegrał z KOD-em ws. zniesławienia. Mówił w TVP Info o „obrzydliwej hołocie”
Jarosław Jakimowicz przegrał proces o zniesławienie, wytoczony mu przez Komitet Obrony Demokracji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Musi teraz oddać koszty procesu, zapłacić 10 tys. grzywny plus pięć tys. zł nawiązki na PCK. Poszło o słowa, wypowiedziane przez dziennikarza na początku 2022 roku w programie „#Jedziemy!”: Jakimowicz zarzucił wówczas członkom KOD-u, że chodzą na demonstracje dla osobistych korzyści. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzi Agnieszka Pelc-Sławińska
Dział PR Warner Bros. Discovery w Polsce, kierowany przez Joanną Górską, przejmuje opiekę nad wszystkimi kanałami i serwisami grupy w Polsce, w tym za HBO i HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku tym z firmą żegna się Agnieszka Pelc-Sławińska, senior PR coordinator HBO Max w regionie EMEA.
więcej
|
Spółka Solorza pożyczy do 50 mln zł od państwowego funduszu na fabrykę autobusów wodorowych
PAK-PCE Polski Autobus Wodorowy, spółka zależna kontrolowanego właścicielsko przez Zygmunta Solorz holdingu ZE PAK, zawarła umowę pożyczki do 50 mln zł od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Środki zostaną przeznaczone na budowę fabryki autobusów wodorowych w Świdniku. Do ok. 45 proc. spłaty może zostać umorzono, o ile spółka osiągnie wyznaczone efekty.
więcej
|
EBOR kupił obligacje Cyfrowego Polsatu za 800 mln zł
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju zainwestował 800 mln zł (170 mln euro) w obligacje serii D Cyfrowego Polsatu. Łącznie firma sprzedała 7-letnie papiery dłużne o wartości nominalnej 2,7 mld zł.
więcej
|
Bajkowe święta nie muszą być drogie
Macie ochotę przeżyć święta, oglądając bajki kiedy macie na to czas i ochotę? Szukasz na ostatnią chwilę prezentu pod choinkę, który ucieszy nie tylko obdarowanego ale także jego bliskich? Czy Ty lub Twoja rodzina lubicie oglądać w telewizji swoje ulubione programy ale często macie problem aby zdążyć na początek? Czy Twoje ulubione programy są nadawane w czasie kiedy po prostu nie możesz oderwać się od pracy? Jeżeli przynajmniej raz odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie magiczną usługę GONET.TV, dzięki której możesz wyczarować magiczne, telewizyjne święta.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesław Michniewicz nie jest już trenerem reprezentacji Polski. "Współpraca zaczęta od skandalu kończy się podobnie"
Po niecałym roku PZPN zakończył współpracę z selekcjonerem reprezentacji Czesławem Michniewiczem. - Współpraca zaczęła się w atmosferze skandalu i kończy się podobnie. Zaczęło się źle, kończy się źle. Historia zatoczyła wizerunkowe koło - podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl pl dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk., ekspertka komunikacji i PR oraz medioznawca.
więcej
|
Adrian Kawecki: rolą agencji mediowej ma być analiza strategiczna i wsparcie decyzji biznesowych klienta
Czym jest dzisiaj agencja mediowa, która przez lata traktowana była jako dostawca mediów? Jak duży udział w rozwoju biznesu firm mają współcześnie agencje mediowe i czym jest marketing 5.0 - na te pytania odpowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
więcej
|
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. tylko telewizja i reklama OOH w Metrze notują spadki wpływów reklamowych. W radiu, prasie, kinach i na outdoorze wydatki rosną. Budżety reklamowe w omawianym okresie zredukowały: Lidl, Euro-Net, Ferrero i USP Zdrowie. Z kolei spółka P4, operator sieci Play zwiększył wydatki o ponad połowę - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska
Kampania „Będzie dobrze” Allianz Polska została przygotowana przez wybraną w przetargu agencję Plej, a także Flotę Filmową.
więcej
|
Żabka debiutuje z nowym formatem. Otworzyła sklepy numer 9000 i 9001
Od 22 grudnia klienci jadący Autostradą Wielkopolską będą mogli zrobić szybkie zakupy w dwóch Żabkach zlokalizowanych w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec (ostatni punkt postojowy przed niemiecką granicą) oraz Sosna (pierwszy punkt postojowy po wjeździe do Polski z Niemiec). Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
więcej
|
Kolejna sieć redukuje oświetlenie w sklepach
Sieć dyskontów Aldi zredukowała oświetlenie na parkingach i we wnętrzach sklepów. Poza oświetleniem głównym sali sprzedaży zmiany dotyczą też oświetlenia przy regałach alkoholami, kosmetykami i produktami dla dzieci. Dzięki temu sieć zmniejszy zużycie energii elektrycznej o 12-15 proc.
więcej
|
Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa
Netflix w ramach promocji nowego sezonu serialu "Emily w Paryżu" włączył fabułę w prawdziwą kampanię reklamową sieci McDonald's.
więcej
|
Digital Network z programem motywacyjnym dla menedżerów za prawie 9 mln zł
Akcjonariusze spółki reklamy zewnętrznej Digital Network uchwalili 4-letni program motywacyjny dla menedżerów. Obejmie on maksymalnie 664 tys. akcji, obecna wycena tego pakietu to 8,8 mln zł.
więcej
|
Jacek Baron director of business development w Chromatique
Do agencji Chromatique dołączył Jacek Baron objął nowe stanowisko director of business development. Do zespołu agencji dołączyły także cztery inne nowe osoby.
więcej
|
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych
Oferująca usługi audiomarketingu firma IMS podpisała 4-letni kontrakt o wartości 10 mln zł. To znaczące poszerzenie dotychczasowej współpracy.
więcej
|
Sąd: IKEA ma przywrócić pracownika, którego zwolniła za homofobiczne cytaty z Biblii
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowi przywrócił do pracy pracownika IKEI zwolnionego za cytowanie Biblii na wewnętrznym firmowym forum - dowiedziała się PAP. Pracownik umieścił tam cytaty mówiące m.in. o śmierci w kontekście losu homoseksualistów. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Michał Cieciak po siedmiu latach odchodzi z agencji Ancymony
Michał Cieciak, business development director w agencji Ancymony, po siedmiu latach pracy odchodzi z firmy. Jego następca zostanie wybrany w styczniu.
więcej
|
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 zachęca do lektury w święta Bożego Narodzenia
W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie oraz w komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce wystartowała świąteczna kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 pod hasłem „Czy to czas, by razem czytać?”.
więcej
|
Firmy reklamowe rozpoczynają globalną kampanię zachęcającą do działań na rzecz zmian klimatu
Założyciele AdTechCares, partnerzy InMobi, Pinterest, Verve Group, Index Exchange, Amobee, Media.net, SeenThis, SmartNews, Media.Monks i Smartly.io, rozpoczynają kampanię mającą na celu ograniczenie dezinformacji na temat zmian klimatu rozpowszechnianej za pomocą formatów reklamowych.
więcej
|
Meet at Rift powraca - druga edycja już w lutym w Warszawie
Meet at Rift - festiwal gier komputerowych powraca, tym razem w zimowej scenerii. Już 4-5 lutego w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia, które zaskarbiło sobie sympatię tysięcy fanów dobrej rozrywki i miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Magazyny Burdy żegnają się z czytelniczkami. „Dziękujemy, że byłyście z nami”
W sprzedaży są już ostatnie wydania miesięczników „Claudia” i „Dobre Rady” czy dwutygodnika „Party”, które - decyzją Burda Media Polska - znikają z rynku. Zamieszczono w nich pożegnania redakcyjne od zespołów tych tytułów.
więcej
|
Polska Press po tekście Onetu o „Kurierze Lubelskim” zapowiada „środki przewidziane prawem”
Sebastian Białach napisał w Onecie, że „Kurier Lubelski" (Polska Press Grupa) miał otrzymać zakaz pisania krytycznych materiałów o marszałku województwa lubelskiego z PiS. Miało to być pokłosiem spotkania Doroty Kani z marszałkiem. W odpowiedzi Polska Press wystosowała oświadczenie, w którym nazywa tekst „skrajnie nieobiektywnym” i zapowiada podjęcie „działań przewidzianych w polskim porządku prawnym”. Autor tekstu w Onecie mówi nam: – Zadałem pytania Polska Press, ale nie było odpowiedzi.
więcej
|
|
|
W obliczu kryzysu Polacy sięgają na zakupach po marki własne
Marki własne sieci handlowych stanowią już ponad 20 proc. sprzedaży koszyka FMCG, a co najmniej raz w roku po tego typu produkty sięga już 13,5 mln polskich gospodarstw domowych - wynika z najnowszego opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
więcej
|
|
|