|
|
|
|
|
|
|
Reklama tv w 2023 roku: będzie drożej i bardziej streamingowo, adressable tv tylko dodatkiem
W 2023 roku nadawcy telewizyjni dalej będą mierzyć się z odpływem części widzów, zwłaszcza młodszych, do streamingu. Podnoszą cenniki reklamowe nie tylko w związku ze wzrostem kosztów, lecz także dlatego że przy utrzymującym się popycie na reklamę tv oglądalność systematycznie maleje. - Telewizja pozostaje podstawowym medium zasięgowym, ale niewątpliwie czekają ją zmiany związane ze zmieniającymi się trendami konsumpcyjnymi - mówi Paweł Melon z Polsat Media.
więcej
|
Piłkarskie mecze Polaków „Sylwester marzeń”, „Kevin sam w domu” i „M jak miłość” hitami w 2022 roku (top 50)
Największą widownię w 2022 roku zgromadziły transmisje związane z piłką nożną z udziałem reprezentacji Polski (mecz z Argentyną na mundialu oraz eliminacyjne spotkanie do MŚ ze Szwecją), „Sylwester marzeń”, siatkarski mecz Polska-Włochy, „Kevin sam w domu” i „M jak miłość”. Wśród 50 najchętniej oglądanych audycji 26 lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tajemniczy kanał na multipleksach naziemnych. „Testujemy HbbTV”
Na multipleksach eksperymentalnych i lokalnych Grupy MWE pojawił się kanał telewizyjny o ID: Test. Nadaje telezakupy, a emisji nie towarzyszy logo. - Testujemy HbbTV - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel firmy.
więcej
|
Sakiewicz liderem komentatorów w „Wiadomościach”, wypowiadał się częściej niż Karnowski i Stankowski
W ub.r. publicystą najczęściej pojawiającym się w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP był Tomasz Sakiewicz, wyprzedził pod tym względem Michała Karnowskiego i Adriana Stankowskiego. 84 razy w programie wypowiadał się poprzedni prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
„Korona Królów. Jagiellonowie”, czyli dlaczego TVP nie potrafi stworzyć udanego serialu historycznego. Recenzja nowej serii
„Korona Królów. Jagiellonowie” to kolejna odsłona serialu TVP1, który zadebiutował w 2018. Niestety tym razem także nieudana.
więcej
|
Do serwisu Canal+ online wraca biblioteka z filmami
Przez kilka pierwszych dni 2023 roku subskrybenci Canal+ online nie mogli korzystać z biblioteki Movies Fun. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przyczyną było wygaśnięcie umów licencyjnych. Treści wideo na żądanie są już ponownie dostępne w platformie.
więcej
|
Leszek Krawczyk odpowiada za główne wydanie informacyjnego magazynu News24
Były korespondent Telewizji Polskiej, Leszek Krawczyk, dołączył do newsroomu telewizji News24, by objąć kierownictwo w głównym wydaniu magazynu informacyjnego „24 minuty”.
więcej
|
Kanał Boomerang 18 marca zmieni się w Cartoonito. „Miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin”
W sobotę, 18 marca kanał Boomerang zmieni nazwę na Cartoonito. - Cartoonito to miejsce dla przedszkolaków i ich rodzin. Z otwartymi rękami wita ich indywidualizm i oryginalność - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Warner Bros. Discovery.
więcej
|
Eleven Sports będzie transmitował włoską ligę piłkarską w Ultra HD
W kanale Eleven Sports 1 4K wybrane mecze włoskiej ligi piłkarskiej będą pokazywane w standardzie natywnego 4K (Ultra HD), zazwyczaj najciekawsze spotkanie z każdej kolejki.
więcej
|
Rosja krytykuje Eutelsata za usuwanie jej kanałów. „Rażące naruszenie wolności słowa”
Po tym jak operator satelitarny Eutelsat zastosował się do sankcji Unii Europejskiej i decyzji francuskiego regulatora, usuwając propagandowe kanały, firmę skrytykowała rzeczniczka Ministerstwa Spraw Zagranicznych Federacji Rosyjskiej. Zdaniem Marii Zacharowej, mamy do czynienia z „rażącym naruszeniem wolności słowa”.
więcej
|
Reality-show „Kamper Polska” w TVP VOD, Izabela Krzan gospodynią
Od 12 stycznia w TVP VOD będzie można oglądać nowy reality-show „Kamper Polska”. Program poprowadzi Izabela Krzan.
więcej
|
W 2023 nastąpi spadek inwestycji w produkcję wideo
Według firmy Ampere Analysis nadchodzący rok przyniesie najwolniejszy wzrost wydatków na treści wideo od dekady, z wyjątkiem roku pandemii, czyli 2020. Dla widzów oznacza to mniej nowych i atrakcyjnych treści na platformach. Jak się jednak okazuje, nie wszystkie mają takie same plany.
więcej
|
TVP Sport pokaże Super Bowl 2023
W połowie lutego TVP Sport będzie transmitować mecz Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Stacja pokazuje spotkanie trzeci raz z rzędu.
więcej
|
Polsat Box z kampanią „Śpiesz się, póki promocja trwa”
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o ostatnich dniach promocji „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”.
więcej
|
Ziobro odpowiada Morawieckiemu: nigdy nie będzie naszej zgody na „artystyczne promocje” LGBT w TVP
- Nigdy nie będzie naszej zgody na „artystyczne promocje” LGBT w Telewizji Polskiej - stwierdził lider Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro, odnosząc się do słów Mateusza Morawieckiego, że PiS to partia tolerancyjna i nie będzie cenzurowania ekspresji artystycznej. Chodzi o występ Black Eyed Peas podczas „Sylwestra Marzeń” z tęczowymi opaskami na ramoniach.
więcej
|
Bajkowe święta nie muszą być drogie
Macie ochotę przeżyć święta, oglądając bajki kiedy macie na to czas i ochotę? Szukasz na ostatnią chwilę prezentu pod choinkę, który ucieszy nie tylko obdarowanego ale także jego bliskich? Czy Ty lub Twoja rodzina lubicie oglądać w telewizji swoje ulubione programy ale często macie problem aby zdążyć na początek? Czy Twoje ulubione programy są nadawane w czasie kiedy po prostu nie możesz oderwać się od pracy? Jeżeli przynajmniej raz odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie magiczną usługę GONET.TV, dzięki której możesz wyczarować magiczne, telewizyjne święta.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama tv w 2023 roku: będzie drożej i bardziej streamingowo, adressable tv tylko dodatkiem
W 2023 roku nadawcy telewizyjni dalej będą mierzyć się z odpływem części widzów, zwłaszcza młodszych, do streamingu. Podnoszą cenniki reklamowe nie tylko w związku ze wzrostem kosztów, lecz także dlatego że przy utrzymującym się popycie na reklamę tv oglądalność systematycznie maleje. - Telewizja pozostaje podstawowym medium zasięgowym, ale niewątpliwie czekają ją zmiany związane ze zmieniającymi się trendami konsumpcyjnymi - mówi Paweł Melon z Polsat Media.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej ze zleceniem od kancelarii premiera za 15 mln zł
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na kampanię o korzyściach z technologii cyfrowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.
więcej
|
Klienci Biedronki zobaczą trzy ceny produktu. Efekt Omnibusa
Klienci Biedronki sięgający po produkty w ramach promocji znajdą teraz na etykietach cenowych a trzy ceny - promocyjną, regularną i referencyjną (najniższą z 30 dni). Tak sieć wprowadza w życie unijną dyrektywę Omnibus.
więcej
|
T-Mobile po zarzutach od UOKiK zapowiada poprawienie reklam „1200 GB za darmo za rok”
Po tym jak prezes UOKiK postawił T-Mobile Polska zarzuty dotyczące kampanii reklamującej ofertę „1200 GB za darmo za rok”, telekom zapowiada, że będzie współpracować z Urzędem, aby „poprawić komunikację oferty na taką, która nie pozostawia wątpliwości co do jej warunków”.
więcej
|
Monika Sosnowska group account directorem w FCB&theMilkman
Monika Sosnowska rozpoczęła pracę na stanowisku group account director w agencji kreatywnej FCB&theMilkman.
więcej
|
Bart Kamienny rozpoczął pracę w Zenith Media Australia
Bart Kamienny, dotychczasowy regionalny media manager w Xiaomi Technology rozpoczął pracę w agencji mediowej Zenith Media w Sydney w Australii.
więcej
|
Jakub Szczygieł, Filip Kaźmierczak, Barbara Żuchniewicz i Piotr Grzegorzewski w SalesTube
Do agencji SalesTube (Group One) dołączają cztery nowe osoby. Jakub Szczygieł objął stanowisko marketing automation manager, Filip Kaźmierczak - data integration lead, Barbara Żuchniewicz - senior web analyst, a Piotr Grzegorzewski - data engineer.
więcej
|
Rodowita w gronie klientów Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę marki wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Zajmie się m.in. jej działaniami w social mediach.
więcej
|
Kalendarz Rossmanna pod znakiem przyrody i ekologii. Bohaterkami pracownice drogerii
Hasło przewodnie tegorocznej, 14. edycji kalendarza drogerii Rossmann to "Czujesz klimat". Bohaterkami zamieszczonych w nim zdjęć są pracownice drogerii, a tematyka nawiązuje do przyrody i ekologii.
więcej
|
Monika Sadowska przeszła z TVN Media do Empik Group
Monika Sadowska dołączyła z początkiem stycznia do Empik Group obejmując stanowisko senior ads manager - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez 12 lat pracowała w biurze reklamy TVN Media.
więcej
|
Mercedes-Benz z innowacyjną aktywacją "mixed reality"
Mercedes-Benz USA zrealizował aktywację łączącą rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, tzw. "mixed reality", w której cztery pojazdy elektryczne marki "ścigały się" po Mercedes-Benz Stadium na meczu futbolu amerykańskiego.
więcej
|
Krystian Wojtkowski awansował w agencji Przestrzeń
Krystian Wojtkowski po ponad 4 latach pracy w agencji reklamowej Przestrzeń awansował na nowe stanowisko. Obecnie jest senior copywriterem.
więcej
|
Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko business development manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.
więcej
|
GymBeam po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
Międzynarodowa marka fitness GymBeam chce mocniej zaistnieć na polskim rynku. W tym roku wychodzi poza dotychczasowe kanały promocji i rusza z kampanią w wybranych stacjach telewizyjnych.
więcej
|
Meet at Rift powraca - druga edycja już w lutym w Warszawie
Meet at Rift - festiwal gier komputerowych powraca, tym razem w zimowej scenerii. Już 4-5 lutego w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia, które zaskarbiło sobie sympatię tysięcy fanów dobrej rozrywki i miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.
materiał partnerski
więcej
|
|
|