|
|
|
|
|
|
|
SkyShowtime z brakami w ofercie i pierwszymi problemami. „Nieidealny start”
Osoby, które zdecydują się na subskrypcję SkyShowtime przynajmniej do końca marca, będą płacić połowę ceny. Promocji towarzyszy jednak rozczarowanie części użytkowników. Nowy serwis streamingowy nie udostępnił wszystkich odcinków wyemitowanych już w USA produkcji. Brakuje niektórych klasyków i treści w jakości 4K. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że ciężko mówić o starcie idealnym.
więcej
|
Nadawca TV Trwam zmienił statut. Powołuje się na działalność pożytku publicznego
Fundacja Lux Veritatis, nadająca Telewizję Trwam, przyjęła nowy statut, w którym odwołano się do ustawy o działalności pożytku publicznego oraz podano kilka szczegółowych celów, m.in. przeciwdziałanie uzależnieniom i przyczynom przestępczości, pomoc Polonii oraz promocję kraju za granicą. - Być może jest to kwestia czysto techniczna, być może fundacja chce uzyskać status organizacji pożytku publicznego - komentuje prawnik Michał Świąder.
więcej
|
Po co TVN Warner Bros. Discovery VOD.pl? „Darmowe platformy wracają do łask”
Dwa lata po wprowadzaniu obowiązkowych opłat za Playera, TVN Warner Bros. Discovery przejął VOD.pl, który działa teraz jako darmowy serwis streamingowy z reklamami. Znawcy branży zauważają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że platformy typu AVoD są na świecie coraz popularniejsze, a VOD.pl może być też narzędziem promującym Playera i HBO Max.
więcej
|
Polski Canal+ nie pójdzie w ślady francuskiego i zachowa Canal+1
Choć już latem 2022 roku we Francji zakończono emisję Canal+ Décalé, stacji emitującej programy z głównego Canal+ z opóźnieniem, to w Polsce firma na razie nie planuje podobnego ruchu. - Nie mamy w planach likwidacji Canal+1 - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
więcej
|
Prezes TVP przedstawi Radzie Mediów Narodowych plany dotyczące streamingu
Najbliższe posiedzenie Rady Mediów Narodowych odbędzie się w siedzibie Telewizji Polskiej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, członkowie RMN wysłuchają informacji na temat planów nadawcy dotyczących m.in. streamingu. Organ rozpatrzy także wnioski dotyczące powołania dyrektorów TVP3 Kielce i TVP3 Białystok.
więcej
|
Nowy cykl „Mamma mia” od 1 marca w TTV
Od 1 marca w TTV będzie można oglądać nowy cotygodniowy program „Mamma mia”.
więcej
|
Telewizja Polska chce wydać 4 mln zł na remonty
Telewizja Polska na najbliższe 24 miesiące zaplanowała szereg remontów w swoich warszawskich siedzibach i ośrodkach wypoczynkowych. Zamierza na nie przeznaczyć maksymalnie 4,2 mln zł.
więcej
|
TVP pokaże reality show „Love Me Or Leave Me”. Gospodynią Sandra Kubicka
Wiosną w serwisie streamingowym TVP VOD pojawi się nowy reality show „Love Me Or Leave Me. Kochaj albo rzuć”, zrealizowany na hiszpańskiej Gran Canarii. Prowadzącą formatu została modelka Sandra Kubicka.
więcej
|
Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w styczniu. Active Family z największym wzrostem
W styczniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN pokaże dokument o WOŚP i Jerzym Owsiaku „Fenomen”
We wtorek, 28 lutego TVN wyemituje film dokumentalny o WOŚP i Jerzym Owsiaku „Fenomen”. Obraz wyprodukowała Dominika Kulczyk i powiązana z nią spółka dFlights.
więcej
|
Samuel Pereira po krótkiej nieobecności wrócił na Twittera. „Szkoda by było…”
11 dni trwała nieobecność Samuela Pereiry na Twitterze. Jeden z aktywniejszych dziennikarzy wrócił na mikrobloga we wtorek - i niemal od razu wywołał kontrowersje, zamieszczając wątek o Donaldzie Tusku i jego kontaktach z Władimirem Putinem.
więcej
|
Viaplay zyskała przez kwartał 890 tys. subskrybentów, w Polsce ma ponad 1,2 mln
Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W zeszłym kwartale, który Viaplay Group zakończyła z 250 mln koron straty netto, zapewniła już prawie połowę przychodów firmy.
więcej
|
„Wednesday” to najczęściej oglądana premiera 2022 roku, wyprzedziła nawet „Ród smoka”. Raport Samba TV
Według najnowszego raportu Samba TV, twórcy seriali mają tylko dwa tygodnie od premiery, żeby przyciągnąć uwagę widza. Najczęściej 75% oglądalności badanej przez okres 2 miesięcy, przypada na 15 dni od debiutu danej produkcji. Jest jeden wyjątek. To „Wednesday” Netfliksa.
więcej
|
Show „Body SOS: naga prawda” od 4 marca w Zoom TV, stacja rozważa produkcję polskiej wersji
W sobotę, 4 marca w Zoom TV zadebiutuje nowy program „Body SOS: naga prawda”. Stacja ma w planach realizację polskiej wersji produkcji. Stacja wstępnie planuje realizację polskiej odsłony projektu.
więcej
|
Koniec zdjęć do nowego serialu „Rafi”, premiera jesienią w Polsat Box Go (zdjęcia)
Grupa Polsat zakończyła zdjęcia do nowego serialu „Rafi”, w którym w głównych wystąpią Paweł Domagała i Zuzanna Grabowska. Premiera produkcji w Polsat Box Go planowana jest na jesień tego roku.
więcej
|
Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie
Telewizja Fox podała, że finałowy mecz Super Bowl, w którym Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles był trzecim najczęściej oglądanym programem telewizyjnym w historii. Łącznie - w telewizji linearnej i platformach cyfrowych - obejrzało go 113 mln widzów.
więcej
|
Producent „Familiady” po starcie News24 dalej na minusie. Strata dwie trzecie większa od wpływów
W ub.r. firma Astro przy wzroście przychodów o 13 proc. do 3,23 mln zł zanotowała 5,43 mln zł straty netto, najwięcej od 2011 roku. Koszty spółki mocno obciąża uruchomiony przed rokiem kanał News24.
więcej
|
Nowa kreskówka „Jade Armor” w Cartoon Network
Od 20 lutego w Cartoon Network będzie można oglądać nową animację „Jade Armor”.
więcej
|
Turniej US Open do 2027 roku w Eurosporcie i Playerze
Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata - US Open - będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku. Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA).
więcej
|
Nie tylko IT. Gdzie jeszcze zarabia się najlepiej w Warszawie?
Wysokie wynagrodzenia w stolicy nikogo nie dziwią. Jeśli dodamy do tego niskie bezrobocie i dużą liczbę ofert pracy stanie się jasne, dlaczego to Warszawa jest postrzegana jako finansowe El Dorado Polski. Pracy szukają tu nie tylko miejscowi, ale i przyjezdni, często z daleka. Sprawdziliśmy, ile faktycznie można zarobić w stolicy i które branże są najlepiej opłacane.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiedy zacznie działać ogólnopolski multipleks DAB+?
Po pięciu miesiącach od zawieszenia konkursów na nadawanie na ogólnopolskim multipleksie radia cyfrowego nic się w tej sprawie nie dzieje. Urząd Komunikacji Elektronicznej przekonuje, że prowadzi rozmowy z nadawcami i operatorami, ale na razie żadnych konkretnych efektów tych spotkań nie ma. - Nikomu nie zależy na przyspieszeniu tej sprawy - słyszymy od jednego z nadawców.
więcej
|
|
Michał Migała bez audycji w Trójce. "Zostałem taksówkarzem"
- Nie zostałem zwolniony, ale robię sobie teraz przerwę, żeby nabrać inspiracji i odpocząć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Migała, który w ostatnich latach był związany z radiową Trójką. Dziennikarz nie pracuje już w mediach. Jest warszawskim taksówkarzem.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Marki drwią z InPostu. "Założyciel balansuje na granicy wielkości i śmieszności"
InPost zakazał e-sklepom odmieniania słowa "paczkomat". W sieci zawrzało, a dziesiątki marek i instytucji podchwyciło temat publikując posty z deklinacją własnych nazw. Rafał Brzoska, CEO firmy wyjaśnił, że jednak można odmieniać słowo "paczkomat". Eksperci od wizerunku przyznają, że zawiódł w tej sytuacji sposób zakomunikowania wprowadzanej zmiany. - Ton tej wypowiedzi [prezesa- przyp.red] wydawać się może nieco megalomański albo wręcz absurdalny. Mam wrażenie, że w tym przypadku założyciel, co by nie mówić niezwykle silnej i ekspansywnej marki, balansuje nieco na granicy wielkości i śmieszności - ocenia Marek Staniszewski.
więcej
|
Filip Beźnicki partnerem zarządzającym Stratosfery
Filip Beźnicki został nowym partnerem zarządzającym w firmie strategicznego doradztwa marketingowego – Stratosfera. Ostatnio pracował w firmie Accenture Song.
więcej
|
36 mln zł budżetu mediowego NASK do wzięcia
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W grę wchodzi budżet w wysokości blisko 36 mln zł.
więcej
|
Coca-Cola będzie "dynamicznie" inwestować w tym roku w marketing
Koncern Coca-Cola zapowiedział, że będzie w tym roku dynamicznie inwestować w reklamę oraz „szybko i łatwo dostosowywać" wydatki marketingowe do wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej. Firma planuje zwiększyć zarówno przystępność cenową, jak i premię, aby zaspokoić różne potrzeby konsumentów i osiągnąć wzrost w „dynamicznym” środowisku makroekonomicznym.
więcej
|
Iwona Mnich, Tomasz Skrodzki i Sebastian Jurczek na nowych stanowiskach w Papaya Films
Iwona Mnich, do tej pory head of production, pokieruje w Papaya Films zespołem międzynarodowym jako executive producer international. Tomek Skrodzki i Sebastian Jurczek objęli stanowiska liderów lokalnych zespołów produkcyjnych.
więcej
|
Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie
Telewizja Fox podała, że finałowy mecz Super Bowl, w którym Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles był trzecim najczęściej oglądanym programem telewizyjnym w historii. Łącznie - w telewizji linearnej i platformach cyfrowych - obejrzało go 113 mln widzów.
więcej
|
Monika Kamińska i Karolina Czarnota awansowały w agencji Freundschaft
Monika Kamińska i Karolina Czarnota objęły stanowisko creative lead w agencji Freundschaft. Będą nadzorować i samodzielnie prowadzić wybrane projekty dla marki Plus wspierając przy tym Weronkę Zielińską, creative group head.
więcej
|
"Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" w reklamie Ptasiego Mleczka
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca Ptasie Mleczko (E.Wedel) hasłem "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej". Przygotowały je agencje należące do Publicis Groupe oraz Walk PR i Golden Submarine.
więcej
|
Szef InPostu: zakaz odmiany Paczkomatów tylko dla e-sklepów, chronimy nasz brand
Prezes InPostu Rafał Brzoska zapewnia, że sugestia firmy, żeby nie odmieniać nazwy Paczkomat, była skierowana jedynie do sklepów internetowych, a nie użytkowników. - W ciągu wielu lat wydaliśmy miliardy złotych, żeby ten brand zbudować, więc nie chcemy ułatwiać życia nieuczciwej konkurencji - podkreślił.
więcej
|
Iker Casillas reklamuje XTB
Były bramkarz piłkarski Iker Casillas został ambasadorem marketingowym platformy inwestycyjnej XTB. To kolejny reklamujący ją sportowiec.
więcej
|
Lubimy radio
Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Po co TVN Warner Bros. Discovery VOD.pl? „Darmowe platformy wracają do łask”
Dwa lata po wprowadzaniu obowiązkowych opłat za Playera, TVN Warner Bros. Discovery przejął VOD.pl, który działa teraz jako darmowy serwis streamingowy z reklamami. Znawcy branży zauważają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że platformy typu AVoD są na świecie coraz popularniejsze, a VOD.pl może być też narzędziem promującym Playera i HBO Max.
więcej
|
Kanał Sportowy z drugiego studia. „Czuliśmy potrzebę od jakiegoś czasu”
Część programów Kanału Sportowego jest już realizowana z drugiego studia. Powstają tam m.in. „Loża prasowa” Mateusza Borka czy „Mazurek & Stanowski”. - Czuliśmy od jakiegoś czasu potrzebę uruchomienia kolejnego studia, w odmiennej scenografii, z wielkim interaktywnym ekranem - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Pol.
więcej
|
Strony główne: Onet z większą przewagą nad WP, portal Radia ZET przed Fakt.pl
W styczniu strona główna Onetu zyskała użytkowników, za to w analogicznej witrynie WP.pl mocniej wydłużył się czas korzystania. Strona główna portalu Radia ZET po duży wzroście wysunęła się nad tę portalu „Faktu”.
więcej
|
Viaplay zyskała przez kwartał 890 tys. subskrybentów, w Polsce ma ponad 1,2 mln
Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W zeszłym kwartale, który Viaplay Group zakończyła z 250 mln koron straty netto, zapewniła już prawie połowę przychodów firmy.
więcej
|
Google udostępnia na niektóre urządzenia wersję beta Android Privace Sandbox
Niemal w rok po tym, jak ogłoszono wdrażanie rozwiązanie Privacy Sandbox dla Androida, Google wprowadza testową wersję tej inicjatywy. Sanbox dostępny będzie dla wybranych urządzeń z zainstalowanym Androidem 13. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome.
więcej
|
Legimi ma 210 tys. użytkowników, sprzedaż 31 proc. w górę
W czwartym kwartale ub.r. Legimi, oferujące audiobooki i e-booki w modelu subskrypcyjnym, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 30,9 proc. do 17,67 mln zł zmniejszyło stratę netto z 563,3 do 65 tys. zł.
więcej
|
Szef InPostu: zakaz odmiany Paczkomatów tylko dla e-sklepów, chronimy nasz brand
Prezes InPostu Rafał Brzoska zapewnia, że sugestia firmy, żeby nie odmieniać nazwy Paczkomat, była skierowana jedynie do sklepów internetowych, a nie użytkowników. - W ciągu wielu lat wydaliśmy miliardy złotych, żeby ten brand zbudować, więc nie chcemy ułatwiać życia nieuczciwej konkurencji - podkreślił.
więcej
|
„Jak pisać o klimacie?” – Gazeta.pl publikuje poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek
Gazeta.pl aspiruje do miana najbardziej zielonego medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały oraz wypowiedzi naukowców zajmujących się klimatem. Portal chce jednak nie tylko informować, ale także mieć wpływ na język, jakim opisywane są zmiany klimatyczne. Serwis Zielona.Gazeta.pl opublikował właśnie opracowanie „Jak pisać o klimacie? Poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek”, przygotowany wspólnie z Purpose Climate Lab, z którego mogą korzystać wszyscy przedstawiciele mediów w Polsce. To kolejna publikacja Gazeta.pl po m.in. „Jak pisać o kobietach w mediach” i „Jak pisać o LGBT+” stworzona z troską o dziennikarskie wypowiedzi.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wyższe zarobki najczęstszą przyczyną zmiany pracy
Perspektywa wyższych zarobków i ciekawszych zadań to najważniejsze czynniki skłaniające do szukania nowej pracy - wynika z raportu agencji zatrudnienia Manpower. W obecnym miejscu pracy pracowników najbardziej demotywują zbyt niskie zarobki oraz zły styl zarządzania.
więcej
|
|
|
Marki drwią z InPostu. "Założyciel balansuje na granicy wielkości i śmieszności"
InPost zakazał e-sklepom odmieniania słowa "paczkomat". W sieci zawrzało, a dziesiątki marek i instytucji podchwyciło temat publikując posty z deklinacją własnych nazw. Rafał Brzoska, CEO firmy wyjaśnił, że jednak można odmieniać słowo "paczkomat". Eksperci od wizerunku przyznają, że zawiódł w tej sytuacji sposób zakomunikowania wprowadzanej zmiany. - Ton tej wypowiedzi [prezesa- przyp.red] wydawać się może nieco megalomański albo wręcz absurdalny. Mam wrażenie, że w tym przypadku założyciel, co by nie mówić niezwykle silnej i ekspansywnej marki, balansuje nieco na granicy wielkości i śmieszności - ocenia Marek Staniszewski.
więcej
|
Dekoral i Drwnochron będa obsługiwane przez Practum Consulting
Agencja Practum Consulting będzie - w wyniku wygranego przetargu - realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG Deco Polska, m.in. Dekoral i Drewnochron.
więcej
|
Filip Kozusznik content & digital directorem w 24/7 Communication
Filip Kożusznik objął nowo utworzone stanowisko content & digital directora w agencji 24/7Communication.
więcej
|
Polskie Towarzystwo Alergologiczne dalej z Flywheel
Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją Flywheel PR&Digital. Strony kooperują ze sobą od 2021 roku.
więcej
|
Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”
Stanowisko PR managerki firmy Time, wydającej m.in. „Super Express” i sprzedającej ofertę reklamową kilku stacji z Grupy Radiowej Time, objęła Magdalena Godzik. Wcześniej pracowała m.in. TVN Warner Bros. Discovery, „Wprost” i AVT Korporacja.
więcej
|
|
|