Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 15 Lutego 2023
 
 
 
SkyShowtime z brakami w ofercie i pierwszymi problemami. „Nieidealny start”
 
Osoby, które zdecydują się na subskrypcję SkyShowtime przynajmniej do końca marca, będą płacić połowę ceny. Promocji towarzyszy jednak rozczarowanie części użytkowników. Nowy serwis streamingowy nie udostępnił wszystkich odcinków wyemitowanych już w USA produkcji. Brakuje niektórych klasyków i treści w jakości 4K. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że ciężko mówić o starcie idealnym. więcej
 
 
Marki drwią z InPostu. "Założyciel balansuje na granicy wielkości i śmieszności"
 
InPost zakazał e-sklepom odmieniania słowa "paczkomat". W sieci zawrzało, a dziesiątki marek i instytucji podchwyciło temat publikując posty z deklinacją własnych nazw. Rafał Brzoska, CEO firmy wyjaśnił, że jednak można odmieniać słowo "paczkomat". Eksperci od wizerunku przyznają, że zawiódł w tej sytuacji sposób zakomunikowania wprowadzanej zmiany. - Ton tej wypowiedzi [prezesa- przyp.red] wydawać się może nieco megalomański albo wręcz absurdalny. Mam wrażenie, że w tym przypadku założyciel, co by nie mówić niezwykle silnej i ekspansywnej marki, balansuje nieco na granicy wielkości i śmieszności - ocenia Marek Staniszewski. więcej
 
 
Nadawca TV Trwam zmienił statut. Powołuje się na działalność pożytku publicznego
 
Fundacja Lux Veritatis, nadająca Telewizję Trwam, przyjęła nowy statut, w którym odwołano się do ustawy o działalności pożytku publicznego oraz podano kilka szczegółowych celów, m.in. przeciwdziałanie uzależnieniom i przyczynom przestępczości, pomoc Polonii oraz promocję kraju za granicą. - Być może jest to kwestia czysto techniczna, być może fundacja chce uzyskać status organizacji pożytku publicznego - komentuje prawnik Michał Świąder. więcej
 
 
Kiedy zacznie działać ogólnopolski multipleks DAB+?
 
Po pięciu miesiącach od zawieszenia konkursów na nadawanie na ogólnopolskim multipleksie radia cyfrowego nic się w tej sprawie nie dzieje. Urząd Komunikacji Elektronicznej przekonuje, że prowadzi rozmowy z nadawcami i operatorami, ale na razie żadnych konkretnych efektów tych spotkań nie ma. - Nikomu nie zależy na przyspieszeniu tej sprawy - słyszymy od jednego z nadawców. więcej
 
 
Michał Migała bez audycji w Trójce. "Zostałem taksówkarzem"
 
- Nie zostałem zwolniony, ale robię sobie teraz przerwę, żeby nabrać inspiracji i odpocząć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Migała, który w ostatnich latach był związany z radiową Trójką. Dziennikarz nie pracuje już w mediach. Jest warszawskim taksówkarzem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
UOKiK chce ukarać Chajzera, Dodę i Rozenek-Majdan za nieoznaczone reklamy. „Pokazówka w dobrym celu” więcej
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Jedynka i Trójka z największymi wzrostami więcej
 
Polsat Box Go dzięki Miszczakowi dogoni Playera? „Wyjątkowo trudne zadanie” więcej
 
Dodatkowe miliardy dla TVP. „Trzeba rozmawiać o zmianach systemowych” więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dokumentalista TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Line Producer / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Development Producer Under Ski Tower
Content Creator Selfish 3
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Budapeszcie i Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Producent TVP
Specjalista ds. sprzedaży Adtelier
Senior Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
MID/SENIOR ONLINE ARTIST COLOROFFON
MENEDŻER DS. PROMOCJI STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
SkyShowtime z brakami w ofercie i pierwszymi problemami. „Nieidealny start”

Osoby, które zdecydują się na subskrypcję SkyShowtime przynajmniej do końca marca, będą płacić połowę ceny. Promocji towarzyszy jednak rozczarowanie części użytkowników. Nowy serwis streamingowy nie udostępnił wszystkich odcinków wyemitowanych już w USA produkcji. Brakuje niektórych klasyków i treści w jakości 4K. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że ciężko mówić o starcie idealnym. więcej

Nadawca TV Trwam zmienił statut. Powołuje się na działalność pożytku publicznego

Fundacja Lux Veritatis, nadająca Telewizję Trwam, przyjęła nowy statut, w którym odwołano się do ustawy o działalności pożytku publicznego oraz podano kilka szczegółowych celów, m.in. przeciwdziałanie uzależnieniom i przyczynom przestępczości, pomoc Polonii oraz promocję kraju za granicą. - Być może jest to kwestia czysto techniczna, być może fundacja chce uzyskać status organizacji pożytku publicznego - komentuje prawnik Michał Świąder. więcej

Po co TVN Warner Bros. Discovery VOD.pl? „Darmowe platformy wracają do łask”

Dwa lata po wprowadzaniu obowiązkowych opłat za Playera, TVN Warner Bros. Discovery przejął VOD.pl, który działa teraz jako darmowy serwis streamingowy z reklamami. Znawcy branży zauważają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że platformy typu AVoD są na świecie coraz popularniejsze, a VOD.pl może być też narzędziem promującym Playera i HBO Max. więcej

Polski Canal+ nie pójdzie w ślady francuskiego i zachowa Canal+1

Choć już latem 2022 roku we Francji zakończono emisję Canal+ Décalé, stacji emitującej programy z głównego Canal+ z opóźnieniem, to w Polsce firma na razie nie planuje podobnego ruchu. - Nie mamy w planach likwidacji Canal+1 - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

Prezes TVP przedstawi Radzie Mediów Narodowych plany dotyczące streamingu

Najbliższe posiedzenie Rady Mediów Narodowych odbędzie się w siedzibie Telewizji Polskiej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, członkowie RMN wysłuchają informacji na temat planów nadawcy dotyczących m.in. streamingu. Organ rozpatrzy także wnioski dotyczące powołania dyrektorów TVP3 Kielce i TVP3 Białystok. więcej

Nowy cykl „Mamma mia” od 1 marca w TTV

Od 1 marca w TTV będzie można oglądać nowy cotygodniowy program „Mamma mia”. więcej

Telewizja Polska chce wydać 4 mln zł na remonty

Telewizja Polska na najbliższe 24 miesiące zaplanowała szereg remontów w swoich warszawskich siedzibach i ośrodkach wypoczynkowych. Zamierza na nie przeznaczyć maksymalnie 4,2 mln zł. więcej

TVP pokaże reality show „Love Me Or Leave Me”. Gospodynią Sandra Kubicka

Wiosną w serwisie streamingowym TVP VOD pojawi się nowy reality show „Love Me Or Leave Me. Kochaj albo rzuć”, zrealizowany na hiszpańskiej Gran Canarii. Prowadzącą formatu została modelka Sandra Kubicka. więcej

Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w styczniu. Active Family z największym wzrostem

W styczniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN pokaże dokument o WOŚP i Jerzym Owsiaku „Fenomen”

We wtorek, 28 lutego TVN wyemituje film dokumentalny o WOŚP i Jerzym Owsiaku „Fenomen”. Obraz wyprodukowała Dominika Kulczyk i powiązana z nią spółka dFlights. więcej

Samuel Pereira po krótkiej nieobecności wrócił na Twittera. „Szkoda by było…”

11 dni trwała nieobecność Samuela Pereiry na Twitterze. Jeden z aktywniejszych dziennikarzy wrócił na mikrobloga we wtorek - i niemal od razu wywołał kontrowersje, zamieszczając wątek o Donaldzie Tusku i jego kontaktach z Władimirem Putinem. więcej

Viaplay zyskała przez kwartał 890 tys. subskrybentów, w Polsce ma ponad 1,2 mln

Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W zeszłym kwartale, który Viaplay Group zakończyła z 250 mln koron straty netto, zapewniła już prawie połowę przychodów firmy. więcej

„Wednesday” to najczęściej oglądana premiera 2022 roku, wyprzedziła nawet „Ród smoka”. Raport Samba TV

Według najnowszego raportu Samba TV, twórcy seriali mają tylko dwa tygodnie od premiery, żeby przyciągnąć uwagę widza. Najczęściej 75% oglądalności badanej przez okres 2 miesięcy, przypada na 15 dni od debiutu danej produkcji. Jest jeden wyjątek. To „Wednesday” Netfliksa. więcej

Show „Body SOS: naga prawda” od 4 marca w Zoom TV, stacja rozważa produkcję polskiej wersji

W sobotę, 4 marca w Zoom TV zadebiutuje nowy program „Body SOS: naga prawda”. Stacja ma w planach realizację polskiej wersji produkcji. Stacja wstępnie planuje realizację polskiej odsłony projektu. więcej

Koniec zdjęć do nowego serialu „Rafi”, premiera jesienią w Polsat Box Go (zdjęcia)

Grupa Polsat zakończyła zdjęcia do nowego serialu „Rafi”, w którym w głównych wystąpią Paweł Domagała i Zuzanna Grabowska. Premiera produkcji w Polsat Box Go planowana jest na jesień tego roku. więcej

Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie

Telewizja Fox podała, że finałowy mecz Super Bowl, w którym Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles był trzecim najczęściej oglądanym programem telewizyjnym w historii. Łącznie - w telewizji linearnej i platformach cyfrowych - obejrzało go 113 mln widzów. więcej

Producent „Familiady” po starcie News24 dalej na minusie. Strata dwie trzecie większa od wpływów

W ub.r. firma Astro przy wzroście przychodów o 13 proc. do 3,23 mln zł zanotowała 5,43 mln zł straty netto, najwięcej od 2011 roku. Koszty spółki mocno obciąża uruchomiony przed rokiem kanał News24. więcej

Nowa kreskówka „Jade Armor” w Cartoon Network

Od 20 lutego w Cartoon Network będzie można oglądać nową animację „Jade Armor”. więcej

Turniej US Open do 2027 roku w Eurosporcie i Playerze

Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata - US Open - będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku. Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA). więcej

Nie tylko IT. Gdzie jeszcze zarabia się najlepiej w Warszawie?

Wysokie wynagrodzenia w stolicy nikogo nie dziwią. Jeśli dodamy do tego niskie bezrobocie i dużą liczbę ofert pracy stanie się jasne, dlaczego to Warszawa jest postrzegana jako finansowe El Dorado Polski. Pracy szukają tu nie tylko miejscowi, ale i przyjezdni, często z daleka. Sprawdziliśmy, ile faktycznie można zarobić w stolicy i które branże są najlepiej opłacane. materiał partnerski więcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kiedy zacznie działać ogólnopolski multipleks DAB+?

Po pięciu miesiącach od zawieszenia konkursów na nadawanie na ogólnopolskim multipleksie radia cyfrowego nic się w tej sprawie nie dzieje. Urząd Komunikacji Elektronicznej przekonuje, że prowadzi rozmowy z nadawcami i operatorami, ale na razie żadnych konkretnych efektów tych spotkań nie ma. - Nikomu nie zależy na przyspieszeniu tej sprawy - słyszymy od jednego z nadawców. więcej

 
Michał Migała bez audycji w Trójce. "Zostałem taksówkarzem"

- Nie zostałem zwolniony, ale robię sobie teraz przerwę, żeby nabrać inspiracji i odpocząć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Migała, który w ostatnich latach był związany z radiową Trójką. Dziennikarz nie pracuje już w mediach. Jest warszawskim taksówkarzem. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marki drwią z InPostu. "Założyciel balansuje na granicy wielkości i śmieszności"

InPost zakazał e-sklepom odmieniania słowa "paczkomat". W sieci zawrzało, a dziesiątki marek i instytucji podchwyciło temat publikując posty z deklinacją własnych nazw. Rafał Brzoska, CEO firmy wyjaśnił, że jednak można odmieniać słowo "paczkomat". Eksperci od wizerunku przyznają, że zawiódł w tej sytuacji sposób zakomunikowania wprowadzanej zmiany. - Ton tej wypowiedzi [prezesa- przyp.red] wydawać się może nieco megalomański albo wręcz absurdalny. Mam wrażenie, że w tym przypadku założyciel, co by nie mówić niezwykle silnej i ekspansywnej marki, balansuje nieco na granicy wielkości i śmieszności - ocenia Marek Staniszewski. więcej

Filip Beźnicki partnerem zarządzającym Stratosfery

Filip Beźnicki został nowym partnerem zarządzającym w firmie strategicznego doradztwa marketingowego – Stratosfera. Ostatnio pracował w firmie Accenture Song. więcej

36 mln zł budżetu mediowego NASK do wzięcia

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W grę wchodzi budżet w wysokości blisko 36 mln zł. więcej

Coca-Cola będzie "dynamicznie" inwestować w tym roku w marketing

Koncern Coca-Cola zapowiedział, że będzie w tym roku dynamicznie inwestować w reklamę oraz „szybko i łatwo dostosowywać" wydatki marketingowe do wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej. Firma planuje zwiększyć zarówno przystępność cenową, jak i premię, aby zaspokoić różne potrzeby konsumentów i osiągnąć wzrost w „dynamicznym” środowisku makroekonomicznym. więcej

Iwona Mnich, Tomasz Skrodzki i Sebastian Jurczek na nowych stanowiskach w Papaya Films

Iwona Mnich, do tej pory head of production, pokieruje w Papaya Films zespołem międzynarodowym jako executive producer international. Tomek Skrodzki i Sebastian Jurczek objęli stanowiska liderów lokalnych zespołów produkcyjnych. więcej

Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie

Telewizja Fox podała, że finałowy mecz Super Bowl, w którym Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles był trzecim najczęściej oglądanym programem telewizyjnym w historii. Łącznie - w telewizji linearnej i platformach cyfrowych - obejrzało go 113 mln widzów. więcej

Monika Kamińska i Karolina Czarnota awansowały w agencji Freundschaft

Monika Kamińska i Karolina Czarnota objęły stanowisko creative lead w agencji Freundschaft. Będą nadzorować i samodzielnie prowadzić wybrane projekty dla marki Plus wspierając przy tym Weronkę Zielińską, creative group head. więcej

"Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" w reklamie Ptasiego Mleczka

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca Ptasie Mleczko (E.Wedel) hasłem "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej". Przygotowały je agencje należące do Publicis Groupe oraz Walk PR i Golden Submarine. więcej

Szef InPostu: zakaz odmiany Paczkomatów tylko dla e-sklepów, chronimy nasz brand

Prezes InPostu Rafał Brzoska zapewnia, że sugestia firmy, żeby nie odmieniać nazwy Paczkomat, była skierowana jedynie do sklepów internetowych, a nie użytkowników. - W ciągu wielu lat wydaliśmy miliardy złotych, żeby ten brand zbudować, więc nie chcemy ułatwiać życia nieuczciwej konkurencji - podkreślił. więcej

Iker Casillas reklamuje XTB

Były bramkarz piłkarski Iker Casillas został ambasadorem marketingowym platformy inwestycyjnej XTB. To kolejny reklamujący ją sportowiec. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ostatni numer „Auto Moto”. Redakcja żegna się z czytelnikami. „Znaczący wzrost kosztów papieru i druku, spadek wpływów reklamowych”

W środę do sprzedaży trafił ostatni numer miesięcznika „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer). „Nasze pismo także odczuło znaczący wzrost kosztów papieru i druku oraz towarzyszący temu spadek wpływów reklamowych. W tej sytuacji zdecydowaliśmy się na zakończenie wydawania miesięcznika Auto Moto” - napisał w pożegnaniu redaktor naczelny Wojciech Jurko. więcej

Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”

Stanowisko PR managerki firmy Time, wydającej m.in. „Super Express” i sprzedającej ofertę reklamową kilku stacji z Grupy Radiowej Time, objęła Magdalena Godzik. Wcześniej pracowała m.in. TVN Warner Bros. Discovery, „Wprost” i AVT Korporacja. więcej

Europosłowie PiS piszą do właściciela TVN ws. pozwania Niezalezna.pl za słowa Sakiewicza. „Znamiona cenzury prewencyjnej”

Delegacja Prawa i Sprawiedliwości w Parlamencie Europejskim wysłała we wtorek list do Warner Bros. Discovery, w którym "wyraża głębokie zaniepokojenie" pozwami skierowanymi przez TVN wobec wydawcy Niezalezna.pl w sprawie słów Tomasza Sakiewicza. Według europosłów te działania „mają jednoznaczne znamiona cenzury prewencyjnej”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Po co TVN Warner Bros. Discovery VOD.pl? „Darmowe platformy wracają do łask”

Dwa lata po wprowadzaniu obowiązkowych opłat za Playera, TVN Warner Bros. Discovery przejął VOD.pl, który działa teraz jako darmowy serwis streamingowy z reklamami. Znawcy branży zauważają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że platformy typu AVoD są na świecie coraz popularniejsze, a VOD.pl może być też narzędziem promującym Playera i HBO Max. więcej

Kanał Sportowy z drugiego studia. „Czuliśmy potrzebę od jakiegoś czasu”

Część programów Kanału Sportowego jest już realizowana z drugiego studia. Powstają tam m.in. „Loża prasowa” Mateusza Borka czy „Mazurek & Stanowski”. - Czuliśmy od jakiegoś czasu potrzebę uruchomienia kolejnego studia, w odmiennej scenografii, z wielkim interaktywnym ekranem - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Pol. więcej

Strony główne: Onet z większą przewagą nad WP, portal Radia ZET przed Fakt.pl

W styczniu strona główna Onetu zyskała użytkowników, za to w analogicznej witrynie WP.pl mocniej wydłużył się czas korzystania. Strona główna portalu Radia ZET po duży wzroście wysunęła się nad tę portalu „Faktu”. więcej

Viaplay zyskała przez kwartał 890 tys. subskrybentów, w Polsce ma ponad 1,2 mln

Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W zeszłym kwartale, który Viaplay Group zakończyła z 250 mln koron straty netto, zapewniła już prawie połowę przychodów firmy. więcej

Google udostępnia na niektóre urządzenia wersję beta Android Privace Sandbox

Niemal w rok po tym, jak ogłoszono wdrażanie rozwiązanie Privacy Sandbox dla Androida, Google wprowadza testową wersję tej inicjatywy. Sanbox dostępny będzie dla wybranych urządzeń z zainstalowanym Androidem 13. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome. więcej

Legimi ma 210 tys. użytkowników, sprzedaż 31 proc. w górę

W czwartym kwartale ub.r. Legimi, oferujące audiobooki i e-booki w modelu subskrypcyjnym, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 30,9 proc. do 17,67 mln zł zmniejszyło stratę netto z 563,3 do 65 tys. zł. więcej

Szef InPostu: zakaz odmiany Paczkomatów tylko dla e-sklepów, chronimy nasz brand

Prezes InPostu Rafał Brzoska zapewnia, że sugestia firmy, żeby nie odmieniać nazwy Paczkomat, była skierowana jedynie do sklepów internetowych, a nie użytkowników. - W ciągu wielu lat wydaliśmy miliardy złotych, żeby ten brand zbudować, więc nie chcemy ułatwiać życia nieuczciwej konkurencji - podkreślił. więcej

„Jak pisać o klimacie?” – Gazeta.pl publikuje poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek

Gazeta.pl aspiruje do miana najbardziej zielonego medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały oraz wypowiedzi naukowców zajmujących się klimatem. Portal chce jednak nie tylko informować, ale także mieć wpływ na język, jakim opisywane są zmiany klimatyczne. Serwis Zielona.Gazeta.pl opublikował właśnie opracowanie „Jak pisać o klimacie? Poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek”, przygotowany wspólnie z Purpose Climate Lab, z którego mogą korzystać wszyscy przedstawiciele mediów w Polsce. To kolejna publikacja Gazeta.pl po m.in. „Jak pisać o kobietach w mediach” i „Jak pisać o LGBT+” stworzona z troską o dziennikarskie wypowiedzi. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Wyższe zarobki najczęstszą przyczyną zmiany pracy

Perspektywa wyższych zarobków i ciekawszych zadań to najważniejsze czynniki skłaniające do szukania nowej pracy - wynika z raportu agencji zatrudnienia Manpower. W obecnym miejscu pracy pracowników najbardziej demotywują zbyt niskie zarobki oraz zły styl zarządzania. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marki drwią z InPostu. "Założyciel balansuje na granicy wielkości i śmieszności"

InPost zakazał e-sklepom odmieniania słowa "paczkomat". W sieci zawrzało, a dziesiątki marek i instytucji podchwyciło temat publikując posty z deklinacją własnych nazw. Rafał Brzoska, CEO firmy wyjaśnił, że jednak można odmieniać słowo "paczkomat". Eksperci od wizerunku przyznają, że zawiódł w tej sytuacji sposób zakomunikowania wprowadzanej zmiany. - Ton tej wypowiedzi [prezesa- przyp.red] wydawać się może nieco megalomański albo wręcz absurdalny. Mam wrażenie, że w tym przypadku założyciel, co by nie mówić niezwykle silnej i ekspansywnej marki, balansuje nieco na granicy wielkości i śmieszności - ocenia Marek Staniszewski. więcej

Dekoral i Drwnochron będa obsługiwane przez Practum Consulting

Agencja Practum Consulting będzie - w wyniku wygranego przetargu - realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG Deco Polska, m.in. Dekoral i Drewnochron. więcej

Filip Kozusznik content & digital directorem w 24/7 Communication

Filip Kożusznik objął nowo utworzone stanowisko content & digital directora w  agencji 24/7Communication. więcej

Polskie Towarzystwo Alergologiczne dalej z Flywheel

Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją Flywheel PR&Digital. Strony kooperują ze sobą od 2021 roku. więcej

Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”

Stanowisko PR managerki firmy Time, wydającej m.in. „Super Express” i sprzedającej ofertę reklamową kilku stacji z Grupy Radiowej Time, objęła Magdalena Godzik. Wcześniej pracowała m.in. TVN Warner Bros. Discovery, „Wprost” i AVT Korporacja. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rząd ma przepisy przeciw cyberoszustwom: nowe obowiązki dla telekomów i platform e-mailowych
Ten Sqaure Games planuje nowe gry. Szykuje się do aktualizacji polityki Google
Google udostępnia na niektóre urządzenia wersję beta Android Privace Sandbox
Poczta Polska sprzedaje Kryptoznaczki jako NFT. Jeden zaprojektowała sztuczna inteligencja
Prezydent USA powołał zespół do zbadania niezidentyfikowanych obiektów
Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj