Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 21 Kwietnia 2023
 
 
 
Polsat Box traci abonentów. „Spadek satelity kompensuje IPTV i OTT”
 
W 2022 roku Polsat Box stracił 110 tys. klientów indywidualnych, głównie korzystających z płatnej telewizji. Podczas konferencji poświęconej wynikom finansowym wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec zapewniał, że ten sektor działalności jest stabilny, bo coraz więcej klientów korzysta z usług IPTV i OTT spółki. więcej
 
 
Wirtualna Polska straciła na luksusowej odzieży. 15 mln zł dla doradców i prawników
 
Przy serii zeszłorocznych przejęć za 0,5 mld zł Wirtualna Polska wydała 14,6 mln zł na usługi obce, m.in. doradztwo i badanie finansów. Niewypałem okazał się natomiast zakup dwa lata temu za 10 mln zł akcji spółki modowej Moliera2, która mocno staniała na giełdzie. więcej
 
 
Mniej gości w "Drugim śniadaniu Mellera", program nagrywany w domu. „Balansowanie budżetem”
 
Wyemitowany w ubiegłym tygodniu trzynasty odcinek „Drugiego śniadania Mellera” znów nagrano w domu Marcina Mellera, a zamiast czwórki gości pojawiły się dwie osoby. Tak samo ma być w tym tygodniu. - Chodzi o oszczędności i balansowanie budżetem - mówi nam Meller podkreślając, że „obiektywnie jest zadowolony” z wyników zbiórki prowadzonej na Zrzutce. więcej
 
 
Drożeje subskrypcja cyfrowa "Gazety Wyborczej"
 
Agora rozsyła abonentom cyfrowym "Gazety Wyborczej" informację o podwyżce ceny. Ceny za pakiet Premium wzrosną o około 20 proc., z 29,90 zł do 36 zł. więcej
 
 
KRRiT zajmie się słowami prof. Engelking w „Kropce nad i”. Zgłoszono skargi
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostała siedem skarg dotyczących wypowiedzi prof. Barbary Engelking w środkowej „Kropce nad i” w TVN24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widzowie nie poskarżyli się natomiast na słowa Miniki Olejnik z wtorkowego programu, które skrytykował prezes IPN. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Skoczyły wyniki SkyShowtime i VOD.pl. W górę także platformy Polsatu i Player, Disney+ przed HBO Max więcej
 
Szef Warner Bros. Discovery: TVN nie jest na sprzedaż. W czwartek spotka się z Andrzejem Dudą więcej
 
Sztuczna inteligencja napisała artykuł w "Gazecie Wyborczej". „Nikt się nie zorientował, tekst był słaby” więcej
 
Kanał Sportowy zarabia miliony. "Powinni zmienić nazwę na showbiznesowy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Nocny Onet.pl Ringier Axel Springer
Wydawca /Wydawczyni Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktorka, Wydawca / Wydawczyni Przegląd Sportowy Onet Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktorka do serwisów Onetu Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktorka Prowadzący/a (Tygodnik Poradnikowy) Ringier Axel Springer
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Manager ds. sprzedaży powierzchni online w Dziale Sprzedaży Krajowej Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Programatycznej TVN Warner Bros. Discovery
Specjalista ds. Komunikacji Polska Izba Przemysłu Chemicznego
TV Technology Engineer Kino Polska TV SA
Technik emisji / Broadcast technician Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat Box traci abonentów. „Spadek satelity kompensuje IPTV i OTT”

W 2022 roku Polsat Box stracił 110 tys. klientów indywidualnych, głównie korzystających z płatnej telewizji. Podczas konferencji poświęconej wynikom finansowym wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec zapewniał, że ten sektor działalności jest stabilny, bo coraz więcej klientów korzysta z usług IPTV i OTT spółki. więcej

KRRiT zajmie się słowami prof. Engelking w „Kropce nad i”. Zgłoszono skargi

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostała siedem skarg dotyczących wypowiedzi prof. Barbary Engelking w środkowej „Kropce nad i” w TVN24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widzowie nie poskarżyli się natomiast na słowa Miniki Olejnik z wtorkowego programu, które skrytykował prezes IPN. więcej

Polsat Film 2, Polsat X i Polsat Reality nadawane „do wybranych grup abonentów”

Choć pojemność transponderów jest ograniczona, a platformy satelitarne słono za nie płacą, Polsat Box od dwóch lat nadaje kanały Polsat Film 2, Polsat X i Polsat Reality. Nie wchodzą one w skład żadnego pakietu. Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu poinformował, że stacje są „nadawane do wybranych grup abonentów”. więcej

Polsat szykuje program z udziałem seniorów. To nowy trend w telewizji

Telewizja Polsat zakupiła prawa do reality-show „The Fittest Pensionar”, w którym biorą udział seniorzy. Programów tego typu przybywa w polskiej telewizji - dotąd prym w tym wiodła TVP. więcej

Netia i Gemius w przetargu TVP na dane z dekoderów

W przetargu Telewizji Polskiej na dane o widowni pochodzące z dekoderów oferty złożyły Netia i Gemius. więcej

Wystartowały zdjęcia do nowego programu Ewy Chodakowskiej i Joanny Krupy, emisja w TVN

Kilka dni temu wystartowały prace na planie nowego programu Ewy Chodakowskiej i Joanny Krupy, który trafi do emisji w TVN. Najprawdopodobniej jego premiera odbędzie się jesienią - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec współpracy Mastercard Off Camera z TVN. Nowym partnerem Grupa Polsat Plus

Media TVN Warner Bros. Discovery nie będą już patronami medialnymi Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera. Patronem medialnym tegorocznej edycji wydarzenia została Grupa Polsat Plus, w związku z czym Polsat będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym.  więcej

„Hotel Paradise All Stars” od 25 maja w TVN7, emisja w czwartki i piątki

W czwartek, 25 maja br. telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję programu „Hotel Paradise All Stars”. Będzie można go oglądać w czwartkowym i piątkowym prime-time stacji. więcej

Prawie 1,5 mln widzów ogląda „Twoja twarz brzmi znajomo 18” w Polsacie

Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time 18. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,47 mln widzów, minimalnie mniej niż miała 16. seria pokazana przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Jesienią widzowie zobaczą kolejną odsłonę programu. więcej

Globalne przychody z płatnej telewizji spadną o 26 mld dol.

Przychody z płatnej telewizji osiągnęły szczyt w 2016 roku, kiedy wyniosły 199 mld dol. Z badania Global Pay TV Forecasts firmy Digital TV Research wynika, że spadną ze 151 mld dol. w 2022 roku do 125 mld dol. w 2028. Spadek nastąpi, choć liczba abonentów pozostanie na poziomie niespełna miliarda. więcej

TVP1 liderem. „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Eurosport 1 nowym liderem kanałów sportowych. Duży wzrost Polsatu Sport

W marcu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był Eurosport 1, który wyprzedził TVP Sport. Eurosport 1 pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, a najwięcej stracił Eleven Sports 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

86 tys. widzów „Body SOS: naga prawda” w Zoom TV

Nowy program Zoom TV „Body SOS: naga prawda” oglądało średnio 86 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat odporny na spadki reklamowe, mundial i DVB-T2 obniżyły widownię

Telewizja Polsat w ub.r. zwiększyła wpływy z reklamy telewizyjnej o 1,3 proc. mimo spadku całego rynku o 1,1 proc. i udziału nadawcy pod względem oglądalności. Firma spodziewa się, że w br. rynek urośnie o niskie kilka proc. Cały segment mediów grupy Cyfrowy Polsat osiągnął natomiast 190 mln zł zysku EBITDA. więcej

Morawiecki o wywiadzie w „Kropce nad i”: skandaliczne słowa, Polacy nie byli współwinnymi Holocaustu

Polska i Polacy byli przeszkodą i barierą dla Holocaustu, a nie współwinnymi - napisał w czwartek premier Mateusz Morawiecki odnosząc się do rozmowy z prof. Barbarą Engelking w TVN24. W jego ocenie, "antypolska narracja w niektórych mediach to niestety wynik wieloletnich zaniedbań". więcej

Cyfrowy Polsat zarobił więcej ze smartfonów, reklam i nieruchomości. Zysk najniższy od 4 lat

W ub.r. grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów sprzedażowych o 3,8 proc. do 12,91 mld zł osiągnęła 3,35 mld zł skorygowanego zysku EBITDA. Jej zysk netto pierwszy raz od 2018 roku był poniżej 1 mld zł, bo holding ponad trzy razy więcej wydał na obsługę zadłużenia. Ma 2 proc. abonentów mniej niż przed rokiem, ale każdy płaci prawie 4 proc. więcej. więcej

Najeżdżasz kamerką na auto, aby je chronić. Innowacyjne rozwiązanie w ubezpieczeniu to duże ułatwienie dla kierowców

Stłuczka, złośliwość wandala albo niszczycielska moc żywiołu. W każdej chwili może spotkać Cię pech i sprawić, że zostaniesz bez auta, za to z dużym rachunkiem za jego naprawę. Nie będziesz miał takiego zmartwienia, posiadając autocasco. W LINK4 nie tylko w szybki sposób zlikwidujesz szkodę, ale również błyskawicznie kupisz takie ubezpieczenie. Teraz możesz skorzystać z innowacyjnego rozwiązania – wystarczy, że najedziesz kamerką na auto, aby firma oceniała jego stan przed objęciem go ochroną. materiał reklamowy więcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Mimo zapowiedzi radio Muzo.fm wciąż nie zmieniło właściciela

W pierwszym kwartale 2023 roku Telewizja Polsat miała sprzedać radio Muzo.fm Grupie ZPR Media. Choć zbliża się koniec kwietnia, transakcja nie została jeszcze sfinalizowana. - Transakcja jest w toku. Jak będziemy mieli coś więcej do zakomunikowania, to oczywiście powiemy w odpowiednim czasie - stwierdził jedynie na konferencji Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, Radio ZET spadło na miejsce trzecie

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zostało RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Hejtowi w komentarzach da się skutecznie przeciwdziałać. Jak to robić?

Hejt nie jest domyślnym sposobem komunikacji w sieci. A walka z toksycznym językiem nie oznacza łamania wolności słowa - tłumaczy językoznawca dr Paweł Trzaskowski. Badacz opisuje mechanizmy hejtu i skuteczne sposoby na ograniczenie tego zjawiska. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Koniec współpracy Mastercard Off Camera z TVN. Nowym partnerem Grupa Polsat Plus

Media TVN Warner Bros. Discovery nie będą już patronami medialnymi Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera. Patronem medialnym tegorocznej edycji wydarzenia została Grupa Polsat Plus, w związku z czym Polsat będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym.  więcej

Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła na kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu. więcej

Agencja Dziadek do orzechów będzie reklamować piwo Karpackie

Firma Van Pur rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki piwa Karpackie. Do współpracy wybrała agencję Dziadek do orzechów. więcej

Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes

Wczoraj odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. Nagrody i wyróżnienia wręczono w siedmiu kategoriach - Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz dodatkowej - Open. więcej

Alessandro Renda dyrektorem marketingu w Stellantis, Jacek Nawara na nowym stanowisku

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor marketingu w Stellantis Polska (importer aut Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Peugeot) objął nowe stanowisko w strukturze firmy. Jego funkcję przejął Allesandro Renda. więcej

Auchan zmienia dyrektora generalnego w Polsce

Alexandre Saussard od 12 czerwca zostanie nowym dyrektorem generalnym w Auchan Retail Polska. Ma kontynuować misję przekształcania firmy i jej modeli biznesowych. Zastąpi Gérarda Galleta, który zostanie w Auchan liderem regionu Luksemburga i Polski. więcej

Carrefour wypłacił klientom 300 tys. zł w bonach za zebrane opakowania

Sieć Carrefour od stycznia br. w 10 sklepach w woj. śląskim testuje własny system kaucyjny. W niecałe trzy miesiące zebrano w ten sposób 2 mln opakowań, wypłacając klientom w bonach łącznie ponad 300 tys. zł.  więcej

IKEA obala mity na temat zrównoważonego życia

Sieć sklepów IKEA rozpoczyna kampanię "Pogromcy mitów", w której pokaże, że zrównoważone życie wcale nie jest drogie, nie wymaga wysiłku i radykalnych zmian. Przekonuje w niej, że w prosty sposób można prowadzić lepszy dla siebie i dla środowiska styl życia. więcej

Aleksander Balcerowski ambasadorem izotonika Gaminate

Aleksander Balcerowski, reprezentant Polski w koszykówce został ambasadorem marki Gaminate Hydration, napoju izotonicznego o niskiej kaloryczności. więcej

PZU sponsorem tenisowej Lotto SuperLigi

PZU rozpoczyna współpracę ze spółką SuperLiga - wesprze rozwój tenisa ziemnego w Polsce. Umowa została podpisana na sezon 2023. więcej

Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik

Agencja Peppermint po raz drugi stworzyła identyfikację wizualną Pikniku Naukowego, wspólnej imprezy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. więcej

Aplan Media wypromuje region z zabytkami UNESCO

Agencja Aplan Media wygrała przetarg dla Gminy Łęknica na stworzenie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii, która wypromuje województwo lubuskie jako miejsce o dużym potencjale gospodarczym i turystycznym. Kontrakt opiewa na kwotę ponad 1,5 mln zł. więcej

Nowa reżyserka w Gifted

Reżyserka Nastka Gonera dołączyła do grona artystów filmowych reprezentowanych przez impresariat Gifted. więcej

Wiceprezes Banku Pekao S.A. ambasadorką inicjatywy Bloomberg EU Women in Finance

Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., została ambasadorką programu EU Women in Finance, prowadzonego przez agencję Bloomberg. Zapoczątkowana w 2022 roku inicjatywa ma na celu pokazanie i wyjaśnienie młodym kobietom świata rynków finansowych, jak również inspirowanie ich do rozpoczęcia kariery w finansach. EU Women in Finance to pierwszy paneuropejski program oferujący dedykowane szkolenia z rynków kapitałowych oraz możliwość pozyskiwania wiedzy od liderek kształtujących usługi finansowe w Europie. Magdalena Zmitrowicz jest jedną z trzech ambasadorek z naszego kraju zaproszonych do udziału w tej inicjatywie. materiał reklamowy więcej

 
 
 
PRASA
 
Drożeje subskrypcja cyfrowa "Gazety Wyborczej"

Agora rozsyła abonentom cyfrowym "Gazety Wyborczej" informację o podwyżce ceny. Ceny za pakiet Premium wzrosną o około 20 proc., z 29,90 zł do 36 zł. więcej

Niemiecka gazeta dostanie pozew za "fake-wywiad" z Michaelem Schumacherem. Został wygenerowany przez sztuczną inteligencję

Niemiecki magazyn "Die Aktuelle" opublikowała "ekskluzywny wywiad" z legendą F1 Michaelem Schumacherem, od 2013 w śpiączce po wypadku. Rodzina jest oburzona publikacją i zapowiada pozew. Okazuje się, że "wywiad" został stworzony z pomocą sztucznej inteligencji. więcej

World Press Photo: ranna Ukrainka w ciąży na Zdjęciu Roku

W tegorocznej edycji World Press Photo w kategorii Zdjęcie Roku główną nagrodę otrzymał Jewhen Małoletka za fotografię z wojny w Ukrainie. więcej

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” dołączają do Google Showcase

Gremi Media rozpoczyna współpracę z Google. Wydawca będzie korzystać z narzędzia badawczego Pinpoint, a treści z „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” zostaną włączone do Showcase w Wiadomościach Google. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska straciła na luksusowej odzieży. 15 mln zł dla doradców i prawników

Przy serii zeszłorocznych przejęć za 0,5 mld zł Wirtualna Polska wydała 14,6 mln zł na usługi obce, m.in. doradztwo i badanie finansów. Niewypałem okazał się natomiast zakup dwa lata temu za 10 mln zł akcji spółki modowej Moliera2, która mocno staniała na giełdzie. więcej

Mniej gości w "Drugim śniadaniu Mellera", program nagrywany w domu. „Balansowanie budżetem”

Wyemitowany w ubiegłym tygodniu trzynasty odcinek „Drugiego śniadania Mellera” znów nagrano w domu Marcina Mellera, a zamiast czwórki gości pojawiły się dwie osoby. Tak samo ma być w tym tygodniu. - Chodzi o oszczędności i balansowanie budżetem - mówi nam Meller podkreślając, że „obiektywnie jest zadowolony” z wyników zbiórki prowadzonej na Zrzutce. więcej

Martyna Wojciechowska na czele rankingu Influence Power Index

Na czele tegorocznej edycji rankingu Influence Power Index realizowanego przez agencję EssenceMediacom (GroupM) znalazła się Martyna Wojciechowska, która wg ankietowanych najsilniej kojarzy się z dbałością o środowisko. więcej

Kolejne groźne wyzwanie na TikToku. Zmarł 13-latek

Na TikToku trwa kolejny "challenge" polegający na podejmowaniu skrajnie ryzykownego dla zdrowia i życia zachowania. Tym razem użytkownicy rywalizują w “Benadryl Challenge”. Niestety, "zabawa" tragicznie zakończyła się dla 13-latka z Ohio, który zmarł.  więcej

Koniec serwisu BuzzFeed News

Informacyjny portal BuzzFeed News zakończy działalność. To konsekwencja zwolnień w całej grupie medialnej BuzzFeed - poinformował pracowników dyrektor generalny Jonah Peretti. więcej

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” dołączają do Google Showcase

Gremi Media rozpoczyna współpracę z Google. Wydawca będzie korzystać z narzędzia badawczego Pinpoint, a treści z „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” zostaną włączone do Showcase w Wiadomościach Google. więcej

Netflix pokaże trzeci sezon serialu „Lupin” . Jest data premiery

Netflix zapowiedział trzeci sezon serialu „Lupin”. Produkcja trafi do serwisu 5 października tego roku. Obok Omara Sy w roli Assene Diopa w nowych odcinkach czarnej komedii wystąpią Ludivine Sagnier, Antoine Gouy, Soufiane Guerrab i Shirine Boutella. Netflix ujawnił też plakat serialu. więcej

Rusza Onet Watch. RASP stawia na krótkie wideo

Od dziś użytkownicy Onetu na urządzeniach mobilnych mogą w pełni korzystać z nowego sposobu oglądania treści wideo. W Onet Watch są dostępne materiały z oferty autorskich programów Onetu, jak również od zewnętrznych twórców i partnerów – wszystkie w formie krótkich wertykalnych formatów wideo, znanej z social mediów. więcej

CCC sprzeda akcje za 505 mln zł. Ile zainwestuje Dariusz Miłek?

Spółka CCC zakończyło proces przyspieszonego budowania księgi popytu na 14 mln akcji o łącznej wartości 505 mln zł. Minimum 194 mln zł zainwestuje w nie założyciel firmy Dariusz Miłek. - Popyt kilkukrotnie przewyższył liczbę oferowanych akcji - podkreśla wiceprezes CCC Karol Półtorak. więcej

Jak zmieniają się media w czasach AI i SoME? Jaka będzie rola nowoczesnego wydawcy?

AI, czyli sztuczna inteligencja, to obecnie jedna z najważniejszych technologii, która realnie i masowo może zmienić oblicze mediów. Dostosowanie się do indywidualnych preferencji użytkowników, przewidywanie ich zachowania, automatyzacja procesów redakcyjnych i publikacji treści - to zaledwie kilka obszarów, w których coraz mocniej polegamy na AI. materiał reklamowy więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Koper odchodzi z PKP Energetyka

Katarzyna Koper, director of external relations department w PKP Energetyka odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  Pracowała w niej blisko 5 lat. więcej

StrategyWise i HigherMedia łączą siły. Będą rozwijać praktykę public affair

Od maja 2023 roku StrategyWise i HigherMedia, butikowe firmy doradcze współpracujące dotąd projektowo, będą działać pod wspólną marką Grupa StrategyWise. Obie firmy specjalizują się w prowadzeniu złożonych projektów PA, także w międzynarodowej skali, różnią się za to specjalizacjami sektorowymi. Po połączeniu stworzą wspólny zespół public affairs. więcej

38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska

Agencja 38Content Communication ponownie wspiera kampanię „UNICEF dla Biznesu”. W ramach pierwszej odsłony UNICEF Polska wspólnie z przedstawicielami biznesu odpowiedział na pytanie, w jaki sposób działać efektywnie i skutecznie. Tegoroczna edycja została skierowana do środowiska marketerów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Niemiecka gazeta dostanie pozew za "fake-wywiad" z Michaelem Schumacherem. Został wygenerowany przez sztuczną inteligencję
Globalne przychody z płatnej telewizji spadną o 26 mld dol.
Kolejne groźne wyzwanie na TikToku. Zmarł 13-latek
Grozi nam armia cyfrowych zombie sterowanych przez algorytmy
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj