|
|
|
|
|
|
|
Polsat Box traci abonentów. „Spadek satelity kompensuje IPTV i OTT”
W 2022 roku Polsat Box stracił 110 tys. klientów indywidualnych, głównie korzystających z płatnej telewizji. Podczas konferencji poświęconej wynikom finansowym wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec zapewniał, że ten sektor działalności jest stabilny, bo coraz więcej klientów korzysta z usług IPTV i OTT spółki.
więcej
|
KRRiT zajmie się słowami prof. Engelking w „Kropce nad i”. Zgłoszono skargi
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostała siedem skarg dotyczących wypowiedzi prof. Barbary Engelking w środkowej „Kropce nad i” w TVN24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widzowie nie poskarżyli się natomiast na słowa Miniki Olejnik z wtorkowego programu, które skrytykował prezes IPN.
więcej
|
Polsat Film 2, Polsat X i Polsat Reality nadawane „do wybranych grup abonentów”
Choć pojemność transponderów jest ograniczona, a platformy satelitarne słono za nie płacą, Polsat Box od dwóch lat nadaje kanały Polsat Film 2, Polsat X i Polsat Reality. Nie wchodzą one w skład żadnego pakietu. Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu poinformował, że stacje są „nadawane do wybranych grup abonentów”.
więcej
|
Polsat szykuje program z udziałem seniorów. To nowy trend w telewizji
Telewizja Polsat zakupiła prawa do reality-show „The Fittest Pensionar”, w którym biorą udział seniorzy. Programów tego typu przybywa w polskiej telewizji - dotąd prym w tym wiodła TVP.
więcej
|
Netia i Gemius w przetargu TVP na dane z dekoderów
W przetargu Telewizji Polskiej na dane o widowni pochodzące z dekoderów oferty złożyły Netia i Gemius.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do nowego programu Ewy Chodakowskiej i Joanny Krupy, emisja w TVN
Kilka dni temu wystartowały prace na planie nowego programu Ewy Chodakowskiej i Joanny Krupy, który trafi do emisji w TVN. Najprawdopodobniej jego premiera odbędzie się jesienią - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec współpracy Mastercard Off Camera z TVN. Nowym partnerem Grupa Polsat Plus
Media TVN Warner Bros. Discovery nie będą już patronami medialnymi Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera. Patronem medialnym tegorocznej edycji wydarzenia została Grupa Polsat Plus, w związku z czym Polsat będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym.
więcej
|
„Hotel Paradise All Stars” od 25 maja w TVN7, emisja w czwartki i piątki
W czwartek, 25 maja br. telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję programu „Hotel Paradise All Stars”. Będzie można go oglądać w czwartkowym i piątkowym prime-time stacji.
więcej
|
Prawie 1,5 mln widzów ogląda „Twoja twarz brzmi znajomo 18” w Polsacie
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time 18. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,47 mln widzów, minimalnie mniej niż miała 16. seria pokazana przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Jesienią widzowie zobaczą kolejną odsłonę programu.
więcej
|
Globalne przychody z płatnej telewizji spadną o 26 mld dol.
Przychody z płatnej telewizji osiągnęły szczyt w 2016 roku, kiedy wyniosły 199 mld dol. Z badania Global Pay TV Forecasts firmy Digital TV Research wynika, że spadną ze 151 mld dol. w 2022 roku do 125 mld dol. w 2028. Spadek nastąpi, choć liczba abonentów pozostanie na poziomie niespełna miliarda.
więcej
|
TVP1 liderem. „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport 1 nowym liderem kanałów sportowych. Duży wzrost Polsatu Sport
W marcu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był Eurosport 1, który wyprzedził TVP Sport. Eurosport 1 pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, a najwięcej stracił Eleven Sports 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
86 tys. widzów „Body SOS: naga prawda” w Zoom TV
Nowy program Zoom TV „Body SOS: naga prawda” oglądało średnio 86 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat odporny na spadki reklamowe, mundial i DVB-T2 obniżyły widownię
Telewizja Polsat w ub.r. zwiększyła wpływy z reklamy telewizyjnej o 1,3 proc. mimo spadku całego rynku o 1,1 proc. i udziału nadawcy pod względem oglądalności. Firma spodziewa się, że w br. rynek urośnie o niskie kilka proc. Cały segment mediów grupy Cyfrowy Polsat osiągnął natomiast 190 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
Morawiecki o wywiadzie w „Kropce nad i”: skandaliczne słowa, Polacy nie byli współwinnymi Holocaustu
Polska i Polacy byli przeszkodą i barierą dla Holocaustu, a nie współwinnymi - napisał w czwartek premier Mateusz Morawiecki odnosząc się do rozmowy z prof. Barbarą Engelking w TVN24. W jego ocenie, "antypolska narracja w niektórych mediach to niestety wynik wieloletnich zaniedbań".
więcej
|
Cyfrowy Polsat zarobił więcej ze smartfonów, reklam i nieruchomości. Zysk najniższy od 4 lat
W ub.r. grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów sprzedażowych o 3,8 proc. do 12,91 mld zł osiągnęła 3,35 mld zł skorygowanego zysku EBITDA. Jej zysk netto pierwszy raz od 2018 roku był poniżej 1 mld zł, bo holding ponad trzy razy więcej wydał na obsługę zadłużenia. Ma 2 proc. abonentów mniej niż przed rokiem, ale każdy płaci prawie 4 proc. więcej.
więcej
|
Najeżdżasz kamerką na auto, aby je chronić. Innowacyjne rozwiązanie w ubezpieczeniu to duże ułatwienie dla kierowców
Stłuczka, złośliwość wandala albo niszczycielska moc żywiołu. W każdej chwili może spotkać Cię pech i sprawić, że zostaniesz bez auta, za to z dużym rachunkiem za jego naprawę. Nie będziesz miał takiego zmartwienia, posiadając autocasco. W LINK4 nie tylko w szybki sposób zlikwidujesz szkodę, ale również błyskawicznie kupisz takie ubezpieczenie. Teraz możesz skorzystać z innowacyjnego rozwiązania – wystarczy, że najedziesz kamerką na auto, aby firma oceniała jego stan przed objęciem go ochroną.
materiał reklamowy
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec współpracy Mastercard Off Camera z TVN. Nowym partnerem Grupa Polsat Plus
Media TVN Warner Bros. Discovery nie będą już patronami medialnymi Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera. Patronem medialnym tegorocznej edycji wydarzenia została Grupa Polsat Plus, w związku z czym Polsat będzie wyłącznym partnerem telewizyjnym.
więcej
|
Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę
Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła na kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
więcej
|
Agencja Dziadek do orzechów będzie reklamować piwo Karpackie
Firma Van Pur rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki piwa Karpackie. Do współpracy wybrała agencję Dziadek do orzechów.
więcej
|
Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes
Wczoraj odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. Nagrody i wyróżnienia wręczono w siedmiu kategoriach - Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz dodatkowej - Open.
więcej
|
Alessandro Renda dyrektorem marketingu w Stellantis, Jacek Nawara na nowym stanowisku
Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor marketingu w Stellantis Polska (importer aut Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Peugeot) objął nowe stanowisko w strukturze firmy. Jego funkcję przejął Allesandro Renda.
więcej
|
Auchan zmienia dyrektora generalnego w Polsce
Alexandre Saussard od 12 czerwca zostanie nowym dyrektorem generalnym w Auchan Retail Polska. Ma kontynuować misję przekształcania firmy i jej modeli biznesowych. Zastąpi Gérarda Galleta, który zostanie w Auchan liderem regionu Luksemburga i Polski.
więcej
|
Carrefour wypłacił klientom 300 tys. zł w bonach za zebrane opakowania
Sieć Carrefour od stycznia br. w 10 sklepach w woj. śląskim testuje własny system kaucyjny. W niecałe trzy miesiące zebrano w ten sposób 2 mln opakowań, wypłacając klientom w bonach łącznie ponad 300 tys. zł.
więcej
|
IKEA obala mity na temat zrównoważonego życia
Sieć sklepów IKEA rozpoczyna kampanię "Pogromcy mitów", w której pokaże, że zrównoważone życie wcale nie jest drogie, nie wymaga wysiłku i radykalnych zmian. Przekonuje w niej, że w prosty sposób można prowadzić lepszy dla siebie i dla środowiska styl życia.
więcej
|
Aleksander Balcerowski ambasadorem izotonika Gaminate
Aleksander Balcerowski, reprezentant Polski w koszykówce został ambasadorem marki Gaminate Hydration, napoju izotonicznego o niskiej kaloryczności.
więcej
|
PZU sponsorem tenisowej Lotto SuperLigi
PZU rozpoczyna współpracę ze spółką SuperLiga - wesprze rozwój tenisa ziemnego w Polsce. Umowa została podpisana na sezon 2023.
więcej
|
Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik
Agencja Peppermint po raz drugi stworzyła identyfikację wizualną Pikniku Naukowego, wspólnej imprezy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik.
więcej
|
Aplan Media wypromuje region z zabytkami UNESCO
Agencja Aplan Media wygrała przetarg dla Gminy Łęknica na stworzenie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii, która wypromuje województwo lubuskie jako miejsce o dużym potencjale gospodarczym i turystycznym. Kontrakt opiewa na kwotę ponad 1,5 mln zł.
więcej
|
Nowa reżyserka w Gifted
Reżyserka Nastka Gonera dołączyła do grona artystów filmowych reprezentowanych przez impresariat Gifted.
więcej
|
Wiceprezes Banku Pekao S.A. ambasadorką inicjatywy Bloomberg EU Women in Finance
Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., została ambasadorką programu EU Women in Finance, prowadzonego przez agencję Bloomberg. Zapoczątkowana w 2022 roku inicjatywa ma na celu pokazanie i wyjaśnienie młodym kobietom świata rynków finansowych, jak również inspirowanie ich do rozpoczęcia kariery w finansach. EU Women in Finance to pierwszy paneuropejski program oferujący dedykowane szkolenia z rynków kapitałowych oraz możliwość pozyskiwania wiedzy od liderek kształtujących usługi finansowe w Europie. Magdalena Zmitrowicz jest jedną z trzech ambasadorek z naszego kraju zaproszonych do udziału w tej inicjatywie.
materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska straciła na luksusowej odzieży. 15 mln zł dla doradców i prawników
Przy serii zeszłorocznych przejęć za 0,5 mld zł Wirtualna Polska wydała 14,6 mln zł na usługi obce, m.in. doradztwo i badanie finansów. Niewypałem okazał się natomiast zakup dwa lata temu za 10 mln zł akcji spółki modowej Moliera2, która mocno staniała na giełdzie.
więcej
|
Mniej gości w "Drugim śniadaniu Mellera", program nagrywany w domu. „Balansowanie budżetem”
Wyemitowany w ubiegłym tygodniu trzynasty odcinek „Drugiego śniadania Mellera” znów nagrano w domu Marcina Mellera, a zamiast czwórki gości pojawiły się dwie osoby. Tak samo ma być w tym tygodniu. - Chodzi o oszczędności i balansowanie budżetem - mówi nam Meller podkreślając, że „obiektywnie jest zadowolony” z wyników zbiórki prowadzonej na Zrzutce.
więcej
|
Martyna Wojciechowska na czele rankingu Influence Power Index
Na czele tegorocznej edycji rankingu Influence Power Index realizowanego przez agencję EssenceMediacom (GroupM) znalazła się Martyna Wojciechowska, która wg ankietowanych najsilniej kojarzy się z dbałością o środowisko.
więcej
|
Kolejne groźne wyzwanie na TikToku. Zmarł 13-latek
Na TikToku trwa kolejny "challenge" polegający na podejmowaniu skrajnie ryzykownego dla zdrowia i życia zachowania. Tym razem użytkownicy rywalizują w “Benadryl Challenge”. Niestety, "zabawa" tragicznie zakończyła się dla 13-latka z Ohio, który zmarł.
więcej
|
Koniec serwisu BuzzFeed News
Informacyjny portal BuzzFeed News zakończy działalność. To konsekwencja zwolnień w całej grupie medialnej BuzzFeed - poinformował pracowników dyrektor generalny Jonah Peretti.
więcej
|
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” dołączają do Google Showcase
Gremi Media rozpoczyna współpracę z Google. Wydawca będzie korzystać z narzędzia badawczego Pinpoint, a treści z „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” zostaną włączone do Showcase w Wiadomościach Google.
więcej
|
Netflix pokaże trzeci sezon serialu „Lupin” . Jest data premiery
Netflix zapowiedział trzeci sezon serialu „Lupin”. Produkcja trafi do serwisu 5 października tego roku. Obok Omara Sy w roli Assene Diopa w nowych odcinkach czarnej komedii wystąpią Ludivine Sagnier, Antoine Gouy, Soufiane Guerrab i Shirine Boutella. Netflix ujawnił też plakat serialu.
więcej
|
Rusza Onet Watch. RASP stawia na krótkie wideo
Od dziś użytkownicy Onetu na urządzeniach mobilnych mogą w pełni korzystać z nowego sposobu oglądania treści wideo. W Onet Watch są dostępne materiały z oferty autorskich programów Onetu, jak również od zewnętrznych twórców i partnerów – wszystkie w formie krótkich wertykalnych formatów wideo, znanej z social mediów.
więcej
|
CCC sprzeda akcje za 505 mln zł. Ile zainwestuje Dariusz Miłek?
Spółka CCC zakończyło proces przyspieszonego budowania księgi popytu na 14 mln akcji o łącznej wartości 505 mln zł. Minimum 194 mln zł zainwestuje w nie założyciel firmy Dariusz Miłek. - Popyt kilkukrotnie przewyższył liczbę oferowanych akcji - podkreśla wiceprezes CCC Karol Półtorak.
więcej
|
Jak zmieniają się media w czasach AI i SoME? Jaka będzie rola nowoczesnego wydawcy?
AI, czyli sztuczna inteligencja, to obecnie jedna z najważniejszych technologii, która realnie i masowo może zmienić oblicze mediów. Dostosowanie się do indywidualnych preferencji użytkowników, przewidywanie ich zachowania, automatyzacja procesów redakcyjnych i publikacji treści - to zaledwie kilka obszarów, w których coraz mocniej polegamy na AI.
materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Katarzyna Koper odchodzi z PKP Energetyka
Katarzyna Koper, director of external relations department w PKP Energetyka odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała w niej blisko 5 lat.
więcej
|
StrategyWise i HigherMedia łączą siły. Będą rozwijać praktykę public affair
Od maja 2023 roku StrategyWise i HigherMedia, butikowe firmy doradcze współpracujące dotąd projektowo, będą działać pod wspólną marką Grupa StrategyWise. Obie firmy specjalizują się w prowadzeniu złożonych projektów PA, także w międzynarodowej skali, różnią się za to specjalizacjami sektorowymi. Po połączeniu stworzą wspólny zespół public affairs.
więcej
|
38Content Communication kontynuuje działania dla UNICEF Polska
Agencja 38Content Communication ponownie wspiera kampanię „UNICEF dla Biznesu”. W ramach pierwszej odsłony UNICEF Polska wspólnie z przedstawicielami biznesu odpowiedział na pytanie, w jaki sposób działać efektywnie i skutecznie. Tegoroczna edycja została skierowana do środowiska marketerów.
więcej
|
|
|