Polskie Radio zaczęło poszerzenie zasięgu DAB+. Nowe nadajniki już działają
Ruszyła emisja multipleksu DAB+ Polskiego Radia z czterech nowych obiektów. Są to: Jelenia Góra (Śnieżne Kotły), Rabka (Góra Luboń Wielki), Trzebnica (Góra Farna) i Zakopane (Gubałówka). Tym samym rozpoczął się opóźniony proces poszerzenia MUX nadawcy publicznego. więcejPonad 2 mln widzów Marszu Miliona Serc. TVN24 wygrała z TVP Info, które pokazywało konwencję PiS
2,17 mln widzów oglądało relację z „Marszu miliona serc”, który odbył się w niedzielę. Spośród poszczególnych stacji zdecydowanie najwięcej widzów transmisję śledziło w TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejPieniądze z budżetu nie tylko dla TVP? „Szansa dla telewizji lokalnych”
Telewizje lokalne w Polsce borykają się z problemem braku finansowania. Powstał projekt ustawy tworzącej specjalny fundusz, który miałby wesprzeć ich działalność, która ma misyjny charakter. Zdaniem Roberta Kwiatkowskiego, członka Rady Mediów Narodowych, do telewizji lokalnych mogłoby trafić część pieniądze, której szerokim strumieniem od rządu wędrują dziś do TVP. więcejKRRiT i Krajowy Instytut Mediów dostaną 650 mln zł z państwowej kasy
W przyszłym roku dotacja budżetowa na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Krajowy Instytut Mediów wyniesie 210 mln zł, a w ciągu najbliższych trzech lat sięgnie 650 mln zł. więcejTVP zaprasza komitety na debatę wyborczą. Czy się odbędzie? Sprawa otwarta
Telewizja Polska wysłała komitetom wyborczym zaproszenia na debatę wyborczą. Data, jaką wyznaczono, to najbliższy poniedziałek, 9 października. Jednak aby debata się odbyła, zaproszone komitety muszą zadeklarować wydelegowanie na nią wysłanników, a z tym – jak dowiadujemy się nieoficjalnie – na razie nie jest najlepiej. Komitety, w tym oba główne (KO i ZP), mają czas na deklaracje do jutra. więcejPonad 2 mln widzów Marszu Miliona Serc. TVN24 wygrała z TVP Info, które pokazywało konwencję PiS
2,17 mln widzów oglądało relację z „Marszu miliona serc”, który odbył się w niedzielę. Spośród poszczególnych stacji zdecydowanie najwięcej widzów transmisję śledziło w TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejPieniądze z budżetu nie tylko dla TVP? „Szansa dla telewizji lokalnych”
Telewizje lokalne w Polsce borykają się z problemem braku finansowania. Powstał projekt ustawy tworzącej specjalny fundusz, który miałby wesprzeć ich działalność, która ma misyjny charakter. Zdaniem Roberta Kwiatkowskiego, członka Rady Mediów Narodowych, do telewizji lokalnych mogłoby trafić część pieniądze, której szerokim strumieniem od rządu wędrują dziś do TVP. więcejTVP zaprasza komitety na debatę wyborczą. Czy się odbędzie? Sprawa otwarta
Telewizja Polska wysłała komitetom wyborczym zaproszenia na debatę wyborczą. Data, jaką wyznaczono, to najbliższy poniedziałek, 9 października. Jednak aby debata się odbyła, zaproszone komitety muszą zadeklarować wydelegowanie na nią wysłanników, a z tym – jak dowiadujemy się nieoficjalnie – na razie nie jest najlepiej. Komitety, w tym oba główne (KO i ZP), mają czas na deklaracje do jutra. więcejNowy serial „Dewajtis” hitem TVP1, produkcję śledzi 2,27 mln widzów
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Dewajtis” obejrzało średnio w Jedynce 2,27 mln widzów, o 630 tys. osób więcej niż przed rokiem miały „Wojenne dziewczyny 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej2,14 mln widzów „Rolnik szuka żony 10”, widownia rośnie z odcinka na odcinek
10. sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 2,14 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 510 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejWe wrześniu duże spadki TVP1, Polsatu i TVN. Rośnie TVP2
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego we wrześniu 2023 roku wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejZmiany w TVP Info. Cykl reporterski Marii Stepan wcześnie rano
W weekendowej ramówce TVP Info nastąpiło kilka roszad: „Czym żyje świat Extra” jest pokazywane w południe, cykl reporterski „Głębia ostrości” Marii Stepan - wcześnie rano, a „Info V4+” zostało przeniesione z niedzieli na sobotnie południe. więcej668 tys. widzów „Rytmów Dwójki” w TVP2
Nowe widowisko „Rytmy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w Dwójce średnio 668 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejKanały Eleven Sports od 3 października drożej
Serwis streamingowy Pilot WP wysłał do użytkowników informację o podwyżce pakietów, które zawierają 4 kanały Eleven Sports. Od 3 października dostęp do paczki, która obejmie m.in. mecze La Ligi z udziałem Roberta Lewandowskiego, zdrożeje o 1-2 zł w ujęciu miesięcznym. więcej207 tys. widzów „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 4” w TTV
Czwarty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 207 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejFormuła 1 może trafić do Apple TV+
Koncern Apple, do którego należy m.in. serwis streamingowy Apple TV+, jest zainteresowany pozyskaniem globalnych praw do transmisji Formuły 1. Business F1 doniósł, że firma jest gotowana na ten cel przeznaczyć nawet 2 mld dol. rocznie. Liczbą subskrybentów platformy znacznie wzrosła dzięki licencji na Major League Soccer. więcejTVP Info pokazuje spot z konwencji PiS. Wulgaryzmów nie zagłusza
W poniedziałek TVP Info wyemitowało w całości nowy spot wyborczy Prawa i Sprawiedliwości zarzucający opozycji mowę nienawiści. W filmiku pada kilka wulgaryzmów, których w TVP Info nie wypikano. więcejLosowania Lotto rzadziej w TVP3. Totalizator Sportowy stawia na internet
Od początku października wieczorne transmisje losowań gier Lotto będą pokazywane w TVP3 nie codziennie, tylko trzy razy w tygodniu. Totalizator Sportowy tłumaczy to “skoncentrowaniem się nad rozwojem i uatrakcyjnieniem internetowego przekazu treści związanych z wynikami losowań gier Lotto”. więcejPracownicy LINK4 oddali swoją krew. Dzięki nim kilkadziesiąt osób otrzyma dar życia
W każdym z nas tkwi ten niezwykły dar, zdolny uratować czyjeś życie. Płynie on w naszych żyłach. Dzieląc się nim, stajesz się prawdziwym bohaterem. Do grona honorowych dawców krwi dołączyli teraz pracownicy LINK4. Z krwi oddanej podczas akcji potencjalnie może skorzystać nawet ponad 50 osób. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Polskie Radio zaczęło poszerzenie zasięgu DAB+. Nowe nadajniki już działają
Ruszyła emisja multipleksu DAB+ Polskiego Radia z czterech nowych obiektów. Są to: Jelenia Góra (Śnieżne Kotły), Rabka (Góra Luboń Wielki), Trzebnica (Góra Farna) i Zakopane (Gubałówka). Tym samym rozpoczął się opóźniony proces poszerzenia MUX nadawcy publicznego. więcejKRRiT i Krajowy Instytut Mediów dostaną 650 mln zł z państwowej kasy
W przyszłym roku dotacja budżetowa na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Krajowy Instytut Mediów wyniesie 210 mln zł, a w ciągu najbliższych trzech lat sięgnie 650 mln zł. więcejZmiany w ofercie platformy RMF Classic+
Platforma RMF Classic+ przeszła gruntowane zmiany. Zostały wycofane cztery audycje muzyczne nadawane równolegle do głównej anteny, a także cena subskrypcji uległa obniżeniu. Najpopularniejsze funkcje wciąż są dostępne.? więcejRMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans VOX FM
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcejMiłosz Jacyna pokieruje agencją Havas Play
Do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko digital content managing director Havas Play. więcejHubert Niedzielski nowym kierownikiem ds. PR i eventów Porsche w Polsce
Hubert Niedzielski objął nowo utworzone stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki. więcejKatarzyna Modelewska na nowym stanowisku w adidasie, przechodzi do centrali
Katarzyna Modelewska po ponad trzech latach pracy w polskim oddziale adidasa awansowała do centrali firmy w Niemczech. Objęła stanowisko senior manager brand communication strategy na region Europy Centralnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejKrzysztof Bińkowski rozwinie kompetencje digitalowe i e-commerce Grupy Mullenlowe
Do zespołu Grupy MullenLowe dołączył Krzysztof Bińkowski, obejmując nową funkcję group digital growth directora. Będzie współpracował z zarządem oraz szefami poszczególnych agencji oraz jednostek działających w ramach organizacji: domu mediowego Mediahub, agencji reklamowej MullenLowe Warsaw i spółki technologicznej Octopus Tech. więcejRadek Miklaszewski chief business development officer Czteryczwarte Brand Design
Radek Miklaszewski, który w maju br. dołączył do zespołu agencji Czteryczwarte Brand Design awansował na nowe stanowisko - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Obecnie pełni funkcję chief business development officer. więcej„Polacy! Pokonajmy to zło!” na plakatach WOŚP. Owsiak: zgrało się terminowo z wyborami
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zaczęła kampanię opartą na billboardach z dużym hasłem „Polacy! Pokonajmy to zło!” i dużo mniejszym napisem, że chodzi o walkę z sepsą. Jerzy Owisak, który w niedzielę przemawiał na marszu zorganizowanym przez Koalicję Obywatelską, zapewnia, że akcję planowano już wiosną br., bez związku z wyborami parlamentarnymi. więcejPoczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach
Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network, działającą na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu w minimum 500 placówkach pojawią się ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny. Umowa została zawarta na pięć lat. więcejJustyna Zawadzka i Magdalena Marek-Terelak wzamcniają zespół Space Cat Industries
Do agencji Space Cat Industries dołączają Justyna Zawadzka w roli head of influencer marketing oraz Magdalena Marek-Terelak jako creative director. Obie wzmocnią kompetencje agencji znanej z działań short video na TikToku i rozszerzą je na inne platformy. więcejMoja Biedronka najpopularniejszym programem lojalnościowym w Polsce
2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym; 90 proc. uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card. ARC Rynek i Opinia publikuje raport Monitor Programów Lojalnościowych 2023. więcejKluby Ekstraklasy z 921 mln zł przychodów w sezonie 2022/23
Kluby PKO Bank Polski Ekstraklasy osiągnęły łącznie 921 mln zł przychodów w sezonie 2022/2023, co oznacza poziom najwyższy w historii. To także o 47 proc. więcej niż pięć lat temu oraz o 7 proc. wobec sezonu 2021/22. Tym razem na pierwsze miejsce finansowego podium wspiął się Lech Poznań – wynika z raportu „Finansowa Ekstraklasa”, przygotowanego przez firmę audytorsko-doradczą Grant Thornton we współpracy z Ekstraklasą SA. więcejAgnieszka Byczot i Ewa Kot w zespole Warsaw Creatives
Do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie objęły stanowiska senior PR managerek w dedykowanych dla siebie obszarach działań. więcejSpółdzielcza Grupa Bankowa w nowej kampanii promuje loterię
Wystartowała nowa kampania Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB), którą przygotowała GPD Agency. więcejneo-angin rusza z nową platformą komunikacji
neo-angin, marka leków na ból gardła firmy M.C.M Klosterfrau Healthcare, rozpoczęła nową komunikację marketingową. Za kampanię, jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja BeDigital. więcejJuż 425 tys. widzów „Zielony granicy”. W drugi weekend wynik lepszy niż w pierwszy
Film Agnieszki Holland „Zielona granica” w ciągu 10 dni od premiery zgromadził w kinach dokładnie 425,2 tys. widzów. W drugi weekend widownia była wyższa niż w pierwszy. więcejDaria Zawiałow reklamuje Play na Kartę
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Daria Zawiałow. Natomiast ofertę dla firm kolejny raz reklamuje Michał Żebrowski. więcejPolska to największy producent jabłek w Unii Europejskiej. "Jabłek jemy mało"
Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę. więcejPatryk Duczmalewski country managerem w Solplanet
Patryk Duczmalewski objął stanowisko country managera w Solplanet. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój marki na polskim rynku odnawialnych źródeł energii. więcejPrecyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media
W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowy więcejBartłomiej Łęczek: z „Super Expressu” do PLL LOT
Z początkiem października Bartłomiej Łęczek objął funkcję kierownika działu mediów społecznościowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Wcześniej pracował m.in. w „Super Expressie” i „Fakcie”. więcejZyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
Książka "Ten się śmieje, kto ma zęby" Zyty Rudzkiej zdobyła Nagrodę Literacką Nike 2023. Nagrodę Nike Publiczności 2023 za "Gdynia obiecana. Miasto, modernizm, modernizacja 1920-1939" odebrał Grzegorz Piątek. Gala odbyła się wczoraj w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie. więcejWirtualna Polska ogłasza swój kodeks reklamowy
Wirtualna Polska przyjęła własny kodeks odpowiedzialnej reklamy zakładający m.in. jasne oznaczanie reklam i usuwanie przekazów wprowadzających użytkowników w błąd. Nad przestrzeganiem wytycznych czuwać będzie wewnętrzny komitet ds. weryfikacji reklam. więcejMarsz Miliona Serc z 300 mln zasięgu w sieci. „Nowy rekord”
Niedzielny Marsz Miliona Serc odbywający się w Warszawie dotarł do 300 mln użytkowników w internecie – podaje Polityka w sieci. „Z perspektywy danych jest to największy event polityczny w historii polskich politycznych internetów” - zaznaczono. więcejJakub Wątor dziennikarzem Goniec.pl
Do Iberionu dołączy Jakub Wątor - w charakterze dziennikarza serwisu informacyjnego Goniec.pl. To piąty z zapowiedzianych przez firmę transferów, które ogłaszane są w ramach procesu rebrandingu. więcejPrecyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media
W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowy więcejMoja Biedronka najpopularniejszym programem lojalnościowym w Polsce
2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym; 90 proc. uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card. ARC Rynek i Opinia publikuje raport Monitor Programów Lojalnościowych 2023. więcejCzy opozycja powinna sprawować władzę po wyborach? Polacy podzieleni
Opinia publiczna jest podzielona na dwie niemal identyczne połowy co do tego, czy opozycja powinna sprawować władzę po wyborach - wynika z sondażu IBRIS na zlecenie „Rzeczpospolitej” i RMF FM. więcejMasowe awarie dystrybutorów na stacjach Orlenu. "Komunikacyjny galimatias"
W weekend social media zalała masa postów i zdjęć ze stacji paliwowych Orlenu, na których kierowcy nie mogli zatankować paliwa, bo dystrybutory miały awarię. Spółka sytuacji nie wyjaśnia, ograniczając się jedynie do suchych, krótkich wpisów na X (dawny Twitter). - Orlen w drażliwych obszarach komunikuje się reaktywnie, nie traktuje poważnie doniesień kierowców i nie wyjaśnia przyczyn swoich decyzji, uparcie powtarza tylko przekaz spójny z potrzebami PiS i uznaje głosy podważające swoją wersję za dezinformację, zamiast je uwzględnić i się z nimi zmierzyć - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Klaudia Charzyńska z First PR. - Zespolenie przekazu tej spółki z narracją PiS jest dziś oczywistością, a wpisana w DNA partii polaryzacja społeczeństwa skutkuje limitowaniem dostępu do rzetelnej informacji - dodaje. więcejHubert Niedzielski nowym kierownikiem ds. PR i eventów Porsche w Polsce
Hubert Niedzielski objął nowo utworzone stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki. więcejBartłomiej Łęczek: z „Super Expressu” do PLL LOT
Z początkiem października Bartłomiej Łęczek objął funkcję kierownika działu mediów społecznościowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Wcześniej pracował m.in. w „Super Expressie” i „Fakcie”. więcejAgnieszka Byczot i Ewa Kot w zespole Warsaw Creatives
Do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie objęły stanowiska senior PR managerek w dedykowanych dla siebie obszarach działań. więcejPetExpert by Trupanion dołącza do grona klientów Good-PR
Agencja public relations Good-PR rozpoczęła współpracę z firmą PetExpert by Trupanion, dostawcą ubezpieczeń dla zwierząt. więcejFormuła 1 może trafić do Apple TV+
Koncern Apple, do którego należy m.in. serwis streamingowy Apple TV+, jest zainteresowany pozyskaniem globalnych praw do transmisji Formuły 1. Business F1 doniósł, że firma jest gotowana na ten cel przeznaczyć nawet 2 mld dol. rocznie. Liczbą subskrybentów platformy znacznie wzrosła dzięki licencji na Major League Soccer. więcejRządy nie mogą zwlekać z uregulowaniem kwestii sztucznej inteligencji. "Niedługo może być już na to za późno"
Błyskawiczny rozwój sztucznej inteligencji (AI) zmieni światową gospodarkę, ekonomię i politykę; podobnie jak poprzednie rewolucje technologiczne AI stworzy ogromne możliwości rozwoju, ale towarzyszyć im będą niespotykane dotychczas zagrożenia, w tym zmiany geopolityczne - piszą Ian Bremmer i Mustafa Suleyman na łamach magazynu "Foreign Affiars". Dlatego AI wymaga stworzenia nowych, ponadnarodowych regulacji, jeżeli prace nad nimi nie zaczną się teraz, niedługo może być na to za późno - ostrzegają autorzy. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj