Programy TVN24 w TVN7 i Telewizji WP. „Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie”
W związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi widzowie TVN7 mogą oglądać program „Czarno na białym”, a Telewizja WP emituje magazyn „Polska i świat” TVN24. - Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na treści newsowe i publicystyczne - informują Wirtualnemedia.pl biura prasowe TVN Warner Bros. Discovery i WP. więcejW24 trafi na naziemny MUX-1, ale Cyfrowy Polsat może stracić MUX-4
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że wolne miejsce w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej zajmie informacyjny kanał W24, zgłoszony przez Telewizję Polsat. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, KRRiT rekomenduje, żeby nie przedłużać decyzji rezerwacyjnej dotyczącej MUX-4. Miałyby tam trafić niekodowane kanały. więcejPolski rynek mediów i rozrywki wart niemal 50 mld zł. Kiedy internet wyprzedzi telewizję?
W tym roku polski rynek mediów i rozrywki wart jest 48,1 mld zł - wynika z corocznego raportu firmy PwC. Ma on rosnąć do 2027 r. o 4,6 proc. rocznie. Za dwa lata przychody z dostępu do internetu wyprzedzą wpływy telewizji tradycyjnej. więcej„Wiadomości” liderem programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze spadkiem oglądalności
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. awansowały „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które wyprzedziły „Fakty” w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejKRRiT zapowiada konkursy na wolne częstotliwości radiowe
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek decyzję o zagospodarowaniu wolnych częstotliwości radiowych na terenie całego kraju. Do wzięcia w drodze konkursów będzie 17 wolnych częstotliwości – regulator ich listę ogłaszał już w sierpniu. więcejProgramy TVN24 w TVN7 i Telewizji WP. „Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie”
W związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi widzowie TVN7 mogą oglądać program „Czarno na białym”, a Telewizja WP emituje magazyn „Polska i świat” TVN24. - Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na treści newsowe i publicystyczne - informują Wirtualnemedia.pl biura prasowe TVN Warner Bros. Discovery i WP. więcejW24 trafi na naziemny MUX-1, ale Cyfrowy Polsat może stracić MUX-4
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że wolne miejsce w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej zajmie informacyjny kanał W24, zgłoszony przez Telewizję Polsat. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, KRRiT rekomenduje, żeby nie przedłużać decyzji rezerwacyjnej dotyczącej MUX-4. Miałyby tam trafić niekodowane kanały. więcej„Wiadomości” liderem programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze spadkiem oglądalności
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. awansowały „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które wyprzedziły „Fakty” w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejTVP Info wraca do Canal+. Wysoka pozycja w zakładce „Live TV”
Subskrybenci Canal+ online znów mogą oglądać kanał TVP Info. Kanał informacyjny Telewizji Polskiej jest widoczny zaraz po naciśnięciu zakładki „Live TV”. Stację umieszczono tuż obok TVN24, TVN24 BiS oraz Biznes24. więcejStruktura właścicielska Polsatu zbadana
Po trzech miesiącach Polsat nadesłał do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji opis swojej struktury właścicielskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wszystko jest czytelnie opisane, Rada nie ma więc żadnych wątpliwości - mówi nam prof. Tadeusz Kowalski, który w czerwcu był inicjatorem podjęcia uchwały o zbadaniu tej struktury. więcejSkarga do KRRiT na powtórzony 27 razy pasek „Wiadomości” TVP
Krzysztof Luft, członek Rady Programowej Telewizji Polskiej poskarżył się do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na często powtarzający się w „Wiadomościach” TVP pasek „Polacy stawiają na Prawo i Sprawiedliwość”. Były członek KRRiT udokumentował 27 przypadków wykorzystania tej belki od 2019 roku. więcej345 tys. widzów „Kanapowczyń”, TTV wiceliderem rynku w 16-49
Nowy cykl „Kanapowczynie” po trzech tygodniach emisji ogląda w TTV średnio 345 tys. widzów. Produkcja wyraźnie podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejNa początku 2024 roku ruszą dwa kanały 4K telewizji publicznej
France 2 UHD i France 3 UHD, czyli dwa kanały w 4K nadawcy publicznego France Télévisions, rozpoczną nadawanie pod koniec pierwszego kwartału 2024 roku. Będą dostępne bezpłatnie za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej i serwisów streamingowych. więcej„Nasi w mundurach 2” od 28 października w TTV, wśród uczestników kobiety (wideo)
Od 28 października TTV emitować będzie drugi sezon programu „Nasi w mundurach”, w którym gwiazdy stacji odbędą szkolenie wojskowe. Tym razem uczestnicy po połowie będą się składać z kobiet i mężczyzn - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja udostępniła zwiastun produkcji. więcejCDA Premium z nowym kanałem dla kobiet
Kierowana dla kobiet z Polski i Ukrainy stacja CTV – Dla Ciebie wystartowała we wtorek 3 października. Poza platformą Canal+ oraz Orange kanał w dniu startu pojawił się też w ofercie serwisu streamingowego CDA Premium - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejKanały telewizyjne Fox już pod nowymi szyldami
Kanały Fox na Bałkanach przeszły do historii. Od 1 października zamiast Fox, Fox Life, Fox Crime i Fox Movies są tam nadawane: Star Channel, Star Life, Star Crime i Star Movies. W Polsce do podobnego rebranding, ale na FX dojdzie za miesiąc. więcejTrzeci sezon „Skazanej” od 10 listopada w Player.pl
W piątek, 10 listopada br. do oferty Player.pl trafi trzeci sezon serialu „Skazana” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W roli głównej ponownie wystąpi Agata Kulesza, a do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Gabriela Muskała, Leszek Lichota, Marek Kalita i Monika Obara. Serial został już nakręcony. więcejCaroline Derpieński uczestniczką „Dam i wieśniaczek PL 7”, wystąpi w środowym odcinku (wideo)
W środę, 4 października TTV pokaże odcinek programu „Damy i wieśniaczki PL 7” z udziałem Caroline Derpieński. więcejOperator ukarany za nieumieszczenie satelity na „orbicie cmentarnej”
Federalna Komisja Łączności (FCC) ze Stanów Zjednoczonych po raz pierwszy w historii nałożyła na operatora satelitarnego grzywnę za śmieci kosmiczne. Satelita EchoStar-7 powinien trafić na „orbitę cmentarną”, ale tak się nie stało. więcejTelewizja Puls i Komenda Główna Policji z kampanią dla seniorów #ZnamTeNumery (wideo)
Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji stworzyły kampanię edukacyjną #ZnamTeNumery, która skierowana jest dla seniorów. - Wspólnie opracowaliśmy listę działań, które - mamy nadzieję - pomogą zminimalizować ryzyko nabrania się na psychomanipulacje oszustów - mówi nam Justyna Ganczarek, dyrektor marketingu i sprzedaży w Telewizji Puls. więcejKanał erotyczny zmienił nazwę
Począwszy od 1 października holenderski kanał erotyczny X-MO został przemianowany na MEN.TV. więcejSpółka energetyczna Cyfrowego Polsatu spłaciła 570 mln zł długu
Firma PAK-Polska Czysta Energia, której większościowym udziałowcem od trzech miesięcy jest Cyfrowy Polsat, spłaciła we wtorek ok. 568 mln zł z kredytu inwestycyjnego od EFG Banku i pożyczek od podmiotów spoza grupy Cyfrowy Polsat. więcejSpółka Cyfrowego Polsatu kupuje turbiny wiatrowe. Poręczenie do 180 mln euro
Spółka zależna Cyfrowego Polsatu zawarła umowę dotyczącą 63 turbin wiatrowych na potrzeby czterech elektrowni wiatrowych planowanych w powiecie słupskim. Cyfrowy Polsat ustanowił poręczenie płatności dla swojej spółki do kwoty 180 mln euro. więcejPracownicy LINK4 oddali swoją krew. Dzięki nim kilkadziesiąt osób otrzyma dar życia
W każdym z nas tkwi ten niezwykły dar, zdolny uratować czyjeś życie. Płynie on w naszych żyłach. Dzieląc się nim, stajesz się prawdziwym bohaterem. Do grona honorowych dawców krwi dołączyli teraz pracownicy LINK4. Z krwi oddanej podczas akcji potencjalnie może skorzystać nawet ponad 50 osób. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT zapowiada konkursy na wolne częstotliwości radiowe
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek decyzję o zagospodarowaniu wolnych częstotliwości radiowych na terenie całego kraju. Do wzięcia w drodze konkursów będzie 17 wolnych częstotliwości – regulator ich listę ogłaszał już w sierpniu. więcejMaciej Świrski: konieczne regulacje dotyczące sztucznej inteligencji
Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zapowiedział, że chce pomóc rynkowi telewizyjnym, który radzić sobie musi z wieloma wyzwaniami. Chciałby stworzenia polskiego korpusu językowego sztucznej inteligencji i uregulowania pewnych kwestii dotyczące wykorzystywania AI. więcejPaweł Majorczyk dyrektorem finansowym Grupy Eurozet
Paweł Majorczyk dołącza do zarządu Grupy Eurozet. 9 października obejmie funkcję dyrektora finansowego Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Zastąpi na stanowisku Tomasza Zakrzewskiego, który odchodzi z firmy. więcejRadio 357 w trzecie urodziny będzie pomagać telefonowi zaufania dla dzieci. „Jesteśmy Radiem 116 111”
W czwartek internetowe Radio 357 obchodzi trzecią rocznicę istnienia. W ramach świętowania zachęca słuchaczy i patronów do wykupowania bądź powiększania patronatów, obiecując, że tego dnia każda wyłożona na to kwota zostanie podwojona i przekazana na telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111, prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. więcejAgnieszka Woźniak odchodzi z Radia Zet
Agnieszka Woźniak związana z Radiem Zet od 2010 roku, odchodzi z Grupy Eurozet. Od września 2022 roku pracowała jako zastępczyni dyrektora muzycznego rozgłośni, Łukasza Pietera. więcejZmarł Zbigniew Bodnar z Radia Zachód
Nie żyje Zbigniew Bodnar, wieloletni dziennikarz Radia Zachód. Zmarł w czasie wycieczki rowerowej. więcejRMF FM liderem słuchalności w Częstochowie. Radio ZET wyprzedziło Radio Jura i RMF MAXX
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF Classic - wynika z badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcejZmiana na czele Fabrity Holding, odchodzi Paweł Wujec
Z końcem października z funkcji prezesa Fabrity Holding (poprzednio K2 Holding) odejdzie Paweł Wujec, zastąpi go Tomasz Burczyński. Spółka zamierza wypłacić jako dywidendę większość wpływów z niedawnej sprzedaży agencji K2 Create i K2 Precise za 21,7 mln zł. więcejAnna Rybkiewicz jako chief of staff w Kerris
Anna Rybkiewicz objęła nowo utworzone stanowisko head of staff w agencji Kerris. więcejWody Polskie wybierają agencję do dwuletniej współpracy
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie wybiera agencję do obsługi PR oraz produkcji spotów i zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować 2 lata. więcejMcCann Poland z 14 nominacjami na festiwalu reklamowym Golden Drum
Agencja McCann Poland otrzymała 14 nominacji do nagród na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum w Portoroż. Na shortlisty trafiły też kampanie autorstwa agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Liquid Thread (Publicis Group), Publicis Worldwide Polska, Gong i Molecular Worldwide Warszawa. więcejMaspex reklamuje nowość w ofercie marki Łowicz
Od początku października rusza kampania „Nie wygląda jak typowe ciacho, ale liczy się wnętrze” nowego produktu marki Łowicz z Grupy Maspex. Odpowiadają za nią agencje Punchline Agency i Filmokracja. więcejPHD rozpoczyna obsługę Krajowego Rejestru Długów
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Krajowego Rejestru Długów BIG SA. To nowy klient domu mediowego PHD. więcejPoczta Polska świętuje 465 lat istnienia
Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Działania reklamowe pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony. więcejDawid Kwiatkowski, Karolina Erdmann i Karolina Marczak w reklamie Garnier Fructis
Marka kosmetyków do włosów Garnier Fructis, należąca do Grupy L’Oréal, rozpoczęła nową kampanię „Uwolnij swoją moc”, poświęconą rozwijaniu swoich pasji i inspirowaniu do odkrywania tego, co sprawia nam radość. Jej twarzami zostali: artysta Dawid Kwiatkowski, założycielka jednej z najpopularniejszych szkół jogi w Polsce Karolina Erdmann oraz Mistrzyni Polski w surfingu Karolina Marczak. więcejTelewizja Puls i Komenda Główna Policji z kampanią dla seniorów #ZnamTeNumery (wideo)
Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji stworzyły kampanię edukacyjną #ZnamTeNumery, która skierowana jest dla seniorów. - Wspólnie opracowaliśmy listę działań, które - mamy nadzieję - pomogą zminimalizować ryzyko nabrania się na psychomanipulacje oszustów - mówi nam Justyna Ganczarek, dyrektor marketingu i sprzedaży w Telewizji Puls. więcejSaatchi&Saatchi z drugą odsłoną kampanii dla Muzeum Polin
Nowa reklama Muzeum Polin towarzyszy instalacji „Dwie strony muru”, która stanęła w centrum Warszawy na historycznej granicy getta. Przywołuje ona pamięć o losach Żydów i Żydówek – cywilów ukrywających się w płonącym getcie podczas powstania 1943 roku. Kampania promuje wystawę „Wokół nas morze ognia”, którą można oglądać w Muzeum Polin. więcejSztuczna inteligencja w kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS
Najnowsze spoty reklamowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS zostały wyprodukowane przy pomocy technologii wykorzystującej sztuczną inteligencję (AI). W jesiennej kampanii internetowej wykorzystane zostaną też geotargetowanie i personalizację. więcejIga Świątek promuje ubezpieczenia komunikacyjne PZU
Firma ubezpieczeniowa PZU ruszyła z nową kampanią marketingową, w której stawia na kompleksowość oferty ubezpieczeń PZU Auto. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek. więcejCCC i Grupa Żywiec z zatorami płatniczymi. Ponad 3,2 mln zł kary dla operatora KFC i Pizzy Hut
Przez ostatnie trzy miesiące prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał 20 decyzji w sprawach zatorów płatniczych. Od początku br. wydano zaś 50 decyzji, a łączna kwota nałożonych kar to ponad 33 mln zł. więcejPrecyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media
W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowy więcejZmiany w strukturach Bauera. Jacek Szmidt przestał kierować „Show”
Od poniedziałku dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) znalazł się w segmencie czasopism poradniczo-rozrywkowych. Redagować będzie go zespół Centralnej Redakcji Czasopism Rozrywkowych pod kierownictwem Marty Lubartowskiej. Dotychczas naczelnym „Show” był Jacek Szmidt. W związku ze zmianami z redakcją pisma rozstały się dwie osoby – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcejNie żyje wdowa po Jerzym Urbanie. Należał do niej tygodnik „Nie”
We wtorek zmarła Małgorzata Daniszewska, właścicielka spółki Urma wydającej tygodnik „Nie”. Miała 68 lat. To wdowa po Jerzym Urbanie, zmarła dokładnie rok po jego śmierci. więcejKluby Gazety Polskiej z akcją na temat referendum
„Tour deReferendum” to nazwa akcji Klubów Gazety Polskiej, w ramach której eksperci od prawa wyborczego mają odwiedzić 50 miast w całej Polsce i wyjaśnić wątpliwości dotyczące najbliższego referendum. więcejFundacja mediów Sakiewicza przed referendum straszy imigrantami i „tajnymi planami Tuska”. Ulotkę dystrybuuje Poczta Polska
Fundacja Niezależne Media, związana z mediami zarządzanymi przez Tomasza Sakiewicza, przygotowała kilkustronicową broszurę, która w tabloidowej stylistyce zachęca do głosowania 4 razy „nie” w referendum. Ulotkę dystrybuuje Poczta Polska. Wiosną br. Mateusz Morawiecki przyznał fundacji 5,7 mln zł z rezerwy budżetowej. więcejTomasz Sakiewicz ma sprostować słowa dot. Andrzeja Rozenka. Orzeczenie prawomocne
Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz musi sprostować wypowiedź o Andrzeju Rozenku (KO) - orzekł prawomocnie sąd apelacyjny. Nie utrzymał jednak orzeczonego wcześniej zakazu rozpowszechniania przez Sakiewicza informacji jakoby m.in. "Rozenek dopuszczał się prób tłumienia krytyki prasowej". więcejPolski rynek mediów i rozrywki wart niemal 50 mld zł. Kiedy internet wyprzedzi telewizję?
W tym roku polski rynek mediów i rozrywki wart jest 48,1 mld zł - wynika z corocznego raportu firmy PwC. Ma on rosnąć do 2027 r. o 4,6 proc. rocznie. Za dwa lata przychody z dostępu do internetu wyprzedzą wpływy telewizji tradycyjnej. więcej„Znachor” hitem Netfliksa na świecie
Po pięciu dniach od premiery „Znachora” z główną rolą Leszka Lichoty, wiadomo już, że film odniósł sukces frekwencyjny. Jak poinformował Netflix, obraz w reżyserii Michała Gazdy zajął pierwsze miejsce w zestawieniu najpopularniejszych filmów platformy w Polsce. więcejStuu i nastoletnie fanki: Wardęga ujawnia erotyczne wiadomości i spotkania
Były youtuber Stuart Kluz-Burton, znany jako Stuu, kilka razy spotkał się prywatnie ze swoimi nastoletnimi fankami, także w wieku poniżej 15 lat, jednej opisywał swoje erotyczne sny - ujawnił Sylwester Wardęga. Na potwierdzenie opublikował wiadomości wymieniane przez Stuu z tymi dziewczynami i ich relacje. więcejPłatny Facebook i Instagram coraz bliżej. Subskrypcje od 10 euro
Meta Platforms już w najbliższych miesiącach ma wprowadzić opcję odpłatnego korzystania z Facebooka i Instagrama bez reklam. Będzie to kosztować przynajmniej 10 euro miesięcznie. więcejYoutuber Boxdel wykluczony przez Fame MMA. Po ujawnieniu wiadomości do 14-latki
Youtuber Michał Baron, znany lepiej jako Boxdel, został wykluczony z federacji freak-fightowej Fame MMA, po tym jak Sylwester Wardęga ujawnił, że wysłał wulgarne wiadomości o seksie do 14-letniej dziewczyny. - Nie pozostaniemy obojętni względem takich zachowań - zapewnia Fame MMA. więcejPiS wydaje najwięcej na kampanię w mediach społecznościowych
Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości pozostaje liderem wydatków na kampanię w mediach społecznościowych - wynika z badania Fundacji Batorego. W nowej fali badania, obejmującej tydzień od 20 do 27 września 2023 roku, wydał na ten cel 340 tys. zł. Koalicja Obywatelska w tym czasie przeznaczyła na reklamy w social media 216 tys. zł, ale to ona wygrywała pod względem zasięgów. więcejPrecyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media
W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowy więcejPolski rynek mediów i rozrywki wart niemal 50 mld zł. Kiedy internet wyprzedzi telewizję?
W tym roku polski rynek mediów i rozrywki wart jest 48,1 mld zł - wynika z corocznego raportu firmy PwC. Ma on rosnąć do 2027 r. o 4,6 proc. rocznie. Za dwa lata przychody z dostępu do internetu wyprzedzą wpływy telewizji tradycyjnej. więcejPiS wydaje najwięcej na kampanię w mediach społecznościowych
Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości pozostaje liderem wydatków na kampanię w mediach społecznościowych - wynika z badania Fundacji Batorego. W nowej fali badania, obejmującej tydzień od 20 do 27 września 2023 roku, wydał na ten cel 340 tys. zł. Koalicja Obywatelska w tym czasie przeznaczyła na reklamy w social media 216 tys. zł, ale to ona wygrywała pod względem zasięgów. więcejPolacy a sztuczna inteligencja. Tylko co siódmy badany jest przeciw tej technologii
Aż 88 proc. Polaków zetknęło się z terminem sztuczna inteligencja. W podejściu do AI dominuje tolerancja i akceptacja (85 proc.), a zdecydowany sprzeciw wobec tej technologii deklaruje jedynie co siódmy badany - wynika z badania „Technologia w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?”, przygotowanego przez Fundację Digital Poland wraz z GfK Polonia i T-Mobile Polska. więcejOktawia Rączy PR managerką Xiaomi Polska
Oktawia Rączy została nową PR managerką w Xiaomi Polska. Zastąpiła Rafała Gajerskiego, który w firmie nie pracuje od czerwca br. więcejByła szefowa media relations Nest Banku założyła agencję AI Teammate
Marta Zalewska, była dyrektor media relations w Nest Banku, otwiera agencję AI specjalizującą się w PR i marketingu. AI Teammate ma tworzyć wirtualnych pracowników, wyszkolonych przez ekspertów rynkowych i wspieranych najnowszymi narzędziami i automatyzacjami AI. Partnerem technologicznym i współzałożycielem jest Aws Naser. więcejMaciej Świrski: konieczne regulacje dotyczące sztucznej inteligencji
Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zapowiedział, że chce pomóc rynkowi telewizyjnym, który radzić sobie musi z wieloma wyzwaniami. Chciałby stworzenia polskiego korpusu językowego sztucznej inteligencji i uregulowania pewnych kwestii dotyczące wykorzystywania AI. więcejPłatny Facebook i Instagram coraz bliżej. Subskrypcje od 10 euro
Meta Platforms już w najbliższych miesiącach ma wprowadzić opcję odpłatnego korzystania z Facebooka i Instagrama bez reklam. Będzie to kosztować przynajmniej 10 euro miesięcznie. więcejOperator ukarany za nieumieszczenie satelity na „orbicie cmentarnej”
Federalna Komisja Łączności (FCC) ze Stanów Zjednoczonych po raz pierwszy w historii nałożyła na operatora satelitarnego grzywnę za śmieci kosmiczne. Satelita EchoStar-7 powinien trafić na „orbitę cmentarną”, ale tak się nie stało. więcejPolacy a sztuczna inteligencja. Tylko co siódmy badany jest przeciw tej technologii
Aż 88 proc. Polaków zetknęło się z terminem sztuczna inteligencja. W podejściu do AI dominuje tolerancja i akceptacja (85 proc.), a zdecydowany sprzeciw wobec tej technologii deklaruje jedynie co siódmy badany - wynika z badania „Technologia w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?”, przygotowanego przez Fundację Digital Poland wraz z GfK Polonia i T-Mobile Polska. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj