TVN zimą nakręci show „Drag Me Out”. W jury Michał Szpak
Nowy program rozrywkowy TVN „Drag Me Out” będzie kręcony w styczniu przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiadomo, że w jury obok Andrzeja Seweryna ma znaleźć się Michał Szpak. Emisja programu prawdopodobnie wiosną 2024 roku. więcejKanał Sportowy traci reklamodawców, Krzysztof Stanowski przeprasza. „Naprawdę poważna sytuacja”
Marki Lipton i Sharp zakończyły współpracę z Kanałem Sportowym, po tym jak w jednej z audycji żartowano z nieletnich ofiar influencerów. Czy to już kryzys wizerunkowy kanału Stanowskiego, Pola, Borka i Smokowskiego? - I to taki w pełnym tego słowa znaczeniu, w przeciwieństwie do notorycznych afer w polskich mediach, które nie mają bezpośredniego przełożenia na rzeczywistość – podkreśla Klaudia Charzyńska, managing director w agencji FIRST Public Relations. więcejUKE: TVP może nadawać w DVB-T lub DVB-T2
Urząd Komunikacji Elektronicznej zmodyfikował pozwolenia na nadawanie MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. W zgodach na emisję multipleksu widnieje już nie tylko standard DVB-T, ale także DVB-T2. - MUX-3 może nadawać w standardzie DVB-T lub DVB-T2 do końca 2023 roku - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE. więcejPowołano Radę Polskich Mediów, na jej czele Bartosz Węglarczyk. Nowa nagroda na dziennikarza roku
Redaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów. Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje. Przewodniczącym na dwuletnią kadencję został redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. Wśród celów rady jest przyznawanie Polskich Nagród Dziennikarskich. więcejZ firmy Palikota i Wojewódzkiego odchodzi wiceprezes. Miliony na reklamy, chwilówki miały być na miesiąc
Z przeżywającą ogromne problemy finansowe Manufakturą Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są m.in. Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, żegna się wiceprezes Tomasz Czechowski. Palikot ujawnił, że jedna z kampanii reklamowych piw BUH kosztowała 8 mln zł, natomiast pożyczki z oprocentowaniem przekraczającym 200 proc. miały zostać spłacone w ciągu miesiąca. więcejTVN zimą nakręci show „Drag Me Out”. W jury Michał Szpak
Nowy program rozrywkowy TVN „Drag Me Out” będzie kręcony w styczniu przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiadomo, że w jury obok Andrzeja Seweryna ma znaleźć się Michał Szpak. Emisja programu prawdopodobnie wiosną 2024 roku. więcejUKE: TVP może nadawać w DVB-T lub DVB-T2
Urząd Komunikacji Elektronicznej zmodyfikował pozwolenia na nadawanie MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. W zgodach na emisję multipleksu widnieje już nie tylko standard DVB-T, ale także DVB-T2. - MUX-3 może nadawać w standardzie DVB-T lub DVB-T2 do końca 2023 roku - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE. więcejKraśko, Werner, Kajdanowicz, Olejnik wśród gospodarzy wieczoru wyborczego TVN i TVN24
Anita Werner, Grzegorz Kajdanowicz, Monika Olejnik, Konrad Piasecki, Piotr Kraśko, Diana Rudnik i Małgorzata Łaszcz znajdą się wśród gospodarzy wieczoru wyborczego “Czas decyzji”, który pokazany zostanie w dniu wyborów parlamentarnych, czyli 15 października. Cały program znajdzie się na antenie TVN24, a między 20.30 a 22.00 pokazywać go będzie też główny TVN. więcejNa multipleksie testowym firmy Polsatu ponownie 8 kanałów telewizyjnych
Należąca do Cyfrowego Polsatu firma BCAST wznowiła nadawanie kanału EWTN Polska na multipleksie eksperymentalnym, który jest dostępny w Gdańsku, Warszawie i we Wrocławiu. W skład MUX-u ponownie wchodzi 8 stacji telewizyjnych. więcej663 tys. widzów serialu „Pati” w TVN
Nowy serial „Pati” oglądało w TVN średnio 663 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w grupach 4+ i 16-49 oraz drugie w 20-54, komercyjnej dla nadawcy - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej5,61 mln widzów debaty wyborczej, najwięcej w TVP1
Łącznie 5,61 mln widzów oglądało środową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejDebata przedwyborcza dostępna w TVP VOD, ale niełatwo ją znaleźć
Choć do starcia liderów politycznych doszło w poniedziałek, to debatę w TVP VOD udostępniono dopiero we wtorek. Nie jest eksponowana w serwisie streamingowym. Po wpisaniu do wyszukiwarki słowa „Debata”, wyświetla się w kategorii „Seriale”. Program można znaleźć też na YouTube i w aplikacji TVP Go. więcejTVP Sport liderem we wrześniu, Motowizja z największym wzrostem
We wrześniu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Motowizja, a najwięcej straciła stacja Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej„Autentyczni” nowym show TVN. Robert Makłowicz i Natalia Kukulska pierwszymi gośćmi
1 i 2 listopada stacja TVN pokaże dwa odcinki polskiej wersji formatu „The A talks”, która nosić będzie nazwę „Autentyczni”. W programie osoby w spektrum autyzmu przeprowadzą wywiady ze znanymi osobami. Gośćmi talk-show będą Robert Makłowicz i Natalia Kukulska. W roli moderatora wystąpi Maciej Stuhr. więcejNowy kanał sportowy w ofercie Canal+
Francuska platforma cyfrowa Canal+ i jej serwis streamingowy MyCanal dołączyły do oferty DAZN1. To kanał sportowy prowadzony przez serwis streamingowy DAZN. W ofercie nowej stacji są m.in. sporty walki, mecze kobiecej Ligi Mistrzyń UEFA czy ligi belgijskiej Pro League. więcej„To nie ze mną 2” od 1 listopada w Stopklatce
W środę, 1 listopada br. Stopklatka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „To nie ze mną”. więcejNowe odcinki „Frasiera” w listopadzie na SkyShowtime
Platforma SkyShowtime potwierdziła, że już w listopadzie będzie można obejrzeć nowy sezon kultowego serialu „Frasier”. W roli głównej powróci Kelsey Grammer, ale zabraknie kilku ważnych członków obsady. Pojawią się za to nowe postacie i nowe okoliczności. więcejInteria zrelacjonuje wyniki wyborów, portal będzie transmitować wieczór wyborczy Polsat News
Interia w niedzielny wieczór będzie nadawać realizowaną przez Telewizję Polsat audycję „Polska Wybiera. Wybory Parlamentarne 2023”. Ponadto reporterzy portalu będą zdawać relacje ze sztabów najważniejszych komitetów wyborczych. więcejJak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej
W dzisiejszym dynamicznym środowisku reklamowym, sukces kampanii reklamowej nie ogranicza się tylko do liczby kliknięć czy wyświetleń. Równie ważne jest zrozumienie, w jaki sposób kampanie wpływają na postrzeganie marki przez odbiorców. W tym kontekście, pojęcie "Brand Lift" zyskuje na znaczeniu. W artykule tym omówimy, czym jest Brand Lift, jak skutecznie go mierzyć oraz jak można przeprowadzić kampanię z wykorzystaniem przykładu kampanii marki Garnier. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio Best dostaje niewiele pieniędzy od słuchaczy
W trzy tygodnie po starcie śląskie Radio Best ma ponad 20 patronów na Patronite, którzy wpłacać chcą zaledwie 2 tys. miesięcznie. Drugie ze źródeł utrzymania - Zrzutka - to prawie 70 wspierających. – Potrzebujemy 15 tys. zł miesięcznie na normalne funkcjonowanie, z internetu tyle na razie nie mamy, ale jesteśmy dobrej myśli – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Janota z zarządu nadawcy. Radia słucha średnio 200 osób dziennie. więcejRadosław Włoda dyrektorem sprzedaży online w Grupie Eurozet
Radosław Włoda objął stanowisko dyrektora sprzedaży online Grupy Eurozet w zespole sprzedaży agencyjnej. Dołączył do niego również Jarosław Żurawski jako doradca ds. sprzedaży, a Dorota Pawlikowska objęła stanowisko menadżera ds. projektów specjalnych w zespole akcji niestandardowych i promocji. więcejBeata Lubecka poprowadzi „Wieczór wyborczy w Radiu ZET”
W niedzielę 15 października w Radiu ZET zostanie nadana specjalna audycja „Wieczór wyborczy”, który poprowadzi Beata Lubecka. Z kolei na stronie Radiozet.pl dostępne będą specjalne wydania podcastów politycznych na żywo. więcejRMF FM na czele słuchalności. Radio i w czołówce
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcejKanał Sportowy traci reklamodawców, Krzysztof Stanowski przeprasza. „Naprawdę poważna sytuacja”
Marki Lipton i Sharp zakończyły współpracę z Kanałem Sportowym, po tym jak w jednej z audycji żartowano z nieletnich ofiar influencerów. Czy to już kryzys wizerunkowy kanału Stanowskiego, Pola, Borka i Smokowskiego? - I to taki w pełnym tego słowa znaczeniu, w przeciwieństwie do notorycznych afer w polskich mediach, które nie mają bezpośredniego przełożenia na rzeczywistość – podkreśla Klaudia Charzyńska, managing director w agencji FIRST Public Relations. więcejZ firmy Palikota i Wojewódzkiego odchodzi wiceprezes. Miliony na reklamy, chwilówki miały być na miesiąc
Z przeżywającą ogromne problemy finansowe Manufakturą Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są m.in. Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, żegna się wiceprezes Tomasz Czechowski. Palikot ujawnił, że jedna z kampanii reklamowych piw BUH kosztowała 8 mln zł, natomiast pożyczki z oprocentowaniem przekraczającym 200 proc. miały zostać spłacone w ciągu miesiąca. więcejLifetube odpiera zarzuty Video Brothers o kłamstwa. W tle Pandora Gate
Sieć partnerska Lifetube nie zgadza się z zarzutami Video Brothers o mijanie się z prawdą na temat końca współpracy z kilkoma youtuberami oskarżanymi w Pandora Gate. W poniedziałek agencja Video Brothers publicznie w pytaniu zasugerowała, że ludzie z Lifetube'a mogli wiedzieć o niestosownych zachowaniach partnerów biznesowych, dziś uwikłanych w seks aferę. "Sugerowanie, że mieliśmy jakąkolwiek wiedzę w tej kwestii ma znamiona pomówienia" - przekazał portalowi Michał Dębski, odpowiedzialny za komunikację w Lifetube. więcejPrzestrzeń wygrywa przetarg Philipsa
Przestrzeń wygrała przetarg na platformę kreatywną promującą nowy model urządzenia do gotowania Air Fryer, w Polsce obecnego pod nazwą Philips Ovi Smart 2.0. więcejPudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz
Właśnie ruszyła nowa kampania marki Pudliszki "Smaczne i kropka”. więcej"Chwytaj dżem" hasłem kampanii Łowicz. Nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba
"Chwytaj Dżem!" – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany codziennych potraw, w coś apetycznego dzięki dodaniu dżemu Łowicz. więcejRadosław Włoda dyrektorem sprzedaży online w Grupie Eurozet
Radosław Włoda objął stanowisko dyrektora sprzedaży online Grupy Eurozet w zespole sprzedaży agencyjnej. Dołączył do niego również Jarosław Żurawski jako doradca ds. sprzedaży, a Dorota Pawlikowska objęła stanowisko menadżera ds. projektów specjalnych w zespole akcji niestandardowych i promocji. więcejMarta Życińska z Mastercard Europe przewodniczącą jury Innovation 2023
Marta Życińska, general manager Poland w Mastercard Europe została przewodniczącą jury konkursy Innovation 2023. Na czele trzech głównych kategorii konkursowych staneli: Sebastian Szaraniec (Żabka Polska) - Innowacje w Biznesie, Iwona Jarosińska-Opiela (BNP Paribas Bank Polska) - Innowacje w Komunikacji oraz Rafał Madajczak (Gazeta.pl) - Innowacje w Mediach. więcejMata twarzą nowej platformy komunikacyjnej adidas. „To co lokalne może być globalne”
"We gave the world an original. You gave us a thousand back" - pod tym hasłem ruszyła kampania adidas Originals, w której główną rolę na polskim rynku gra raper Mata - obok takich gwiazd światowej popkultury, jak Zinedine Zidane, Jenna Ortega, Pusha T czy David Beckham. Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland. więcejZ polskiego giganta odzieżowego odchodzi wiceprezes od logistyki i IT
Ze stanowiska wiceprezesa koncernu odzieżowego LPP, do którego należą marki House, Reserved, Mohito, Cropp i Sinsay, zrezygnował Jacek Kujawa. W zarządzie był przez 14 lat. więcejNowa usługa w sklepach Auchan. Sieć wprowadza zakupy ze smartfonem
Auchan Retail Polska wprowadza do swoich sklepów nową możliwość robienia zakupów - usługę Scan&Go. To rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów. Usługa już działa w dwóch warszawskich sklepach. Do końca roku pojawi się w kolejnych siedmiu placówkach Auchan na terenie Polski. Od lat taką samą usługę ma sieć Carrefour. więcejDr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji
Nowa platforma komunikacji marki Dr.Max Drogeria - pod hasłem „Maxymalnie sprytna strona zakupów” - ma być odpowiedzią na zmianę postaw zakupowych Polaków, związaną z rosnącymi cenami na rynku. więcej"Graj o nagrody prosto z serka" w kampanii loteryjnej Rolmlecz
Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol ruszyła z kampanią loteryjną – „Graj o nagrody prosto z serka”. Za komunikację oraz organizację loterii odpowiedzialna jest agencja oS3. więcejPapaya Films London z nową produkcją dla Gamrfirst
Papaya Films London wraz z agencją Family i reżyserem Lonanem García odpowiada za realizację nowej kampanii „The Hunt" dla szwajcarskiego kasyna online Gamrfirst. więcejIngrid Cosmetics i Rossmann odcinają się do Teamu X. Kosmetyki znikają ze sprzedaży
Sieć drogerii Rossmann wycofuje ze sprzedaży produkty oznaczone marką i wizerunkami influencerów z Team X, przede wszystkim kosmetyki Ingrid Cosmetics. - Skandaliczne zachowania, o których aktualnie jest bardzo głośno w sieci są dla nas bulwersujące i zaskakujące - podkreśla marka Ingrid Cosmetics. więcejMlekpol zachęca, by "nie zrywać zakrętki" z Łaciatego
Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z kampanią „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. więcejSharp zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. Odcina się od żartów z seks afery youtuberskiej
Firma Sharp nie będzie już sponsorowała prognozy pogody w porannym programie Kanału Sportowego. Jako powód wskazuje żarty z minionego czwartku nawiązujące stawianych kilku youtuberom zarzutów o kontakty seksualne z dziewczynami w wieku poniżej 15 lat. więcejPluxee podbija rynek… przyjemnościami
Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowy więcejPowołano Radę Polskich Mediów, na jej czele Bartosz Węglarczyk. Nowa nagroda na dziennikarza roku
Redaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów. Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje. Przewodniczącym na dwuletnią kadencję został redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. Wśród celów rady jest przyznawanie Polskich Nagród Dziennikarskich. więcejPolska Press odmówiła publikacji materiałów wyborczych. Jest stanowisko PKW
Warunkiem demokratycznych wyborów jest poszanowanie przez wszystkie organy państwa i wszystkich uczestników życia publicznego zasad leżących u podstaw państwa prawa, w tym zasady równości podmiotów uczestniczących w wyborach - podkreśla PKW w stanowisku ws. przypadków odmowy publikacji materiałów wyborczych. Taka sytuacja miała miejsce ostatnio w gazetach należących do Polska Press. więcejReporterzy bez Granic rekomendują przyszłemu rządowi likwidację RMN i „depolonizację” orlenowskich mediów
Międzynarodowa organizacja Reporterzy bez Granic (RsF) tuż przed wyborami spotykają się z politykami, i przedstawicielami mediów, aby wypracować sposób na poprawę sytuacji mediów w Polsce. RSF opublikowało też 15-punktowe rekomendacje dla przyszłego rządu, a wśród nich znalazły się m.in. likwidacja art. 212 kodeksu karnego, likwidacja Rady Mediów narodowych i porzucenie repolonizacji mediów. więcejDyrektor strategii medialnych w PAP z dodatkową funkcją
Lidia Garbaczuk, dyrektor biura strategii medialnych w Polskiej Agencji Prasowej, objęła też w spółce stanowisko prokurenta. więcej„Sieci” przepraszają Bronisława Wildsteina
Redakcja tygodnika „Sieci” (Fratria) przeprosiła swojego publicystę Bronisława Wildsteina za błąd, który zmienił brzmienie jednego z akapitów jego eseju zamieszczonego w poprzednim numerze. więcejKanał Sportowy traci reklamodawców, Krzysztof Stanowski przeprasza. „Naprawdę poważna sytuacja”
Marki Lipton i Sharp zakończyły współpracę z Kanałem Sportowym, po tym jak w jednej z audycji żartowano z nieletnich ofiar influencerów. Czy to już kryzys wizerunkowy kanału Stanowskiego, Pola, Borka i Smokowskiego? - I to taki w pełnym tego słowa znaczeniu, w przeciwieństwie do notorycznych afer w polskich mediach, które nie mają bezpośredniego przełożenia na rzeczywistość – podkreśla Klaudia Charzyńska, managing director w agencji FIRST Public Relations. więcejPowołano Radę Polskich Mediów, na jej czele Bartosz Węglarczyk. Nowa nagroda na dziennikarza roku
Redaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów. Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje. Przewodniczącym na dwuletnią kadencję został redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. Wśród celów rady jest przyznawanie Polskich Nagród Dziennikarskich. więcejLifetube odpiera zarzuty Video Brothers o kłamstwa. W tle Pandora Gate
Sieć partnerska Lifetube nie zgadza się z zarzutami Video Brothers o mijanie się z prawdą na temat końca współpracy z kilkoma youtuberami oskarżanymi w Pandora Gate. W poniedziałek agencja Video Brothers publicznie w pytaniu zasugerowała, że ludzie z Lifetube'a mogli wiedzieć o niestosownych zachowaniach partnerów biznesowych, dziś uwikłanych w seks aferę. "Sugerowanie, że mieliśmy jakąkolwiek wiedzę w tej kwestii ma znamiona pomówienia" - przekazał portalowi Michał Dębski, odpowiedzialny za komunikację w Lifetube. więcejYouTube w Polsce ogranicza oglądanie filmów z adblockami
„Odtwarzacz zostanie zablokowany po odtworzeniu 3 filmów” - taką informację zaczęli dostawać w Polsce użytkownicy YouTube'a, którzy korzystają z adblocków. więcejWirtualna Polska z grantem od NCBR. Ponad 5 mln zł na bezpieczeństwo poczty
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wybrało do dofinansowania projekt Wirtualnej Polski dotyczący narzędzi służących bezpieczeństwu poczty elektronicznej. Wydawca ma otrzymać 5,37 mln zł. więcejInteria zrelacjonuje wyniki wyborów, portal będzie transmitować wieczór wyborczy Polsat News
Interia w niedzielny wieczór będzie nadawać realizowaną przez Telewizję Polsat audycję „Polska Wybiera. Wybory Parlamentarne 2023”. Ponadto reporterzy portalu będą zdawać relacje ze sztabów najważniejszych komitetów wyborczych. więcejPo debacie w TVP internauci najmocniej zainteresowali się kandydatką Lewicy Joanną Scheuring-Wielgus
Na fali wczorajszej debaty przedwyborczej w Telewizji Polskiej internauci w Google najczęściej szukali informacji o Joannie Scheuring-Wielgus z Lewicy - wynika z danych wyszukiwarki. więcejKrzysztof Stanowski przeprasza za słowa o Stuu i „wykorzystanej jedenastce”. „Żart z pedofila, nie z pedofilii”
Krzysztof Stanowski przeprosił za swoje słowa w Kanale Sportowym, że youtuber Stuu, którego kontakty o podtekście seksualnym z nastolatkami ujawniono niedawno, mógłby prowadzić program piłkarski „Wykorzystana jedenastka”.- To żart ze sprawcy, a nie z potencjalnych ofiar. Żart z pedofila, a nie z pedofilii. I pod tym względem uważam, że tak - można żartować ze sprawcy - zaznaczył. więcejPluxee podbija rynek… przyjemnościami
Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowy więcejKto wygra wybory? Tak typują Polacy
Która partia zdobędzie najwięcej głosów? Jaki wynik procentowy osiągną poszczególne komitety? Jaka będzie frekwencja wyborów? Czy referendum będzie wiążące? Sonduje to bukmacher STS. więcejMarta Mikliszańska director group public affairs & ESG Allegro
Marta Mikliszańska awansowała w grupie Allegro na stanowisko director group public affairs & ESG. więcejNowa usługa w sklepach Auchan. Sieć wprowadza zakupy ze smartfonem
Auchan Retail Polska wprowadza do swoich sklepów nową możliwość robienia zakupów - usługę Scan&Go. To rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów. Usługa już działa w dwóch warszawskich sklepach. Do końca roku pojawi się w kolejnych siedmiu placówkach Auchan na terenie Polski. Od lat taką samą usługę ma sieć Carrefour. więcejSztuczna inteligencja może przewidzieć trzęsienie ziemi
W ciągu siedmiu miesięcy algorytm AI poprawnie przewidział 70 proc. okolicznych trzęsień ziemi w Chinach na tydzień przed ich wystąpieniem - podał “Bulletin of the Seismological Society of America”. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj