Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Marca 2024
 
 
 
Związkowcy zaniepokojeni reorganizacją w TVP. „Pracownicy w skrajnie trudnej sytuacji”
 
Działająca w Telewizji Polskiej „Solidarność” chce, żeby władze nadawcy omówiły z nią wprowadzone z początkiem marca zmiany organizacyjne. - To właśnie pracownicy, a zwłaszcza związani z tworzeniem i produkcją programów, ponoszą największy koszt wynikający ze zmian. Równocześnie istnieje dla nich ograniczenie wynikające z zakazu pracy w konkurencji. To oni znaleźli się skrajnie trudnej sytuacji, wynikającej ze zmian w Spółce – argumentują związkowcy. więcej
 
 
KRRiT zdecyduje o przyszłości MUX-8 i MUX-5. Szansa dla TV Republika
 
Na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pozostały dwa wolne miejsca. Piąty w ogóle nie jest używany. Wkrótce może to się zmienić. Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że m.in. tymi tematami zajmie się regulator w środę.  więcej
 
 
Muzyczne Radio „umiarkowanie zadowolone” z emisji DAB+ w 12 miejscach
 
Choć Muzyczne Radio jest rozgłośnią o charakterze lokalnym z Jeleniej Góry, to dzięki emisji w DAB+ nadaje w 12 dodatkowych lokalizacjach. Prezes stacji Ryszard Pragłowski twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dostrzega pozytywny odzew słuchaczy z różnych części kraju. Problem tkwi jednak w badaniach słuchalności. więcej
 
 
Nowość na multipleksach naziemnych. „Nie zagłuszycie głosu polskich patriotów”
 
Kanał TVMN zadebiutował na multipleksach lokalnych Grupy MWE. - Jako neutralny operator naziemnej telewizji cyfrowej nie odmawiamy żadnemu klientowi, który posiada koncesję i jest wypłacalny. Telewizja TVMN posiada ważną koncesję wydaną przez Przewodniczącego KRRiT – mówi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE.  więcej
 
 
"Tańsza niż nasza droga konkurencja" nowym hasłem reklamowym Biedronki
 
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła stosować nowe hasło “Tańsza niż nasza droga konkurencja”. W komunikacji nie odnosi się już wprost do swojego głównego konkurenta, Lidla.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP zamyka kanały z archiwaliami. „Audycje mediów publicznych powinny być bezpłatne” więcej
 
UKE ma kontrolować czy samochody mają odbiorniki DAB+ więcej
 
TVN24 liderem rynku telewizyjnego. TVP2 przed TVN, Telewizja Republika w czołówce więcej
 
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Koordynator PR Grupa Kino Polska
Redaktor/ Redaktorka Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Młodszy Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Brand Manager Ringier Axel Springer
Dziennikarz GoWork.pl Serwis Pracy
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 4 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do około 50 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Związkowcy zaniepokojeni reorganizacją w TVP. „Pracownicy w skrajnie trudnej sytuacji”

Działająca w Telewizji Polskiej „Solidarność” chce, żeby władze nadawcy omówiły z nią wprowadzone z początkiem marca zmiany organizacyjne. - To właśnie pracownicy, a zwłaszcza związani z tworzeniem i produkcją programów, ponoszą największy koszt wynikający ze zmian. Równocześnie istnieje dla nich ograniczenie wynikające z zakazu pracy w konkurencji. To oni znaleźli się skrajnie trudnej sytuacji, wynikającej ze zmian w Spółce – argumentują związkowcy. więcej

KRRiT zdecyduje o przyszłości MUX-8 i MUX-5. Szansa dla TV Republika

Na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pozostały dwa wolne miejsca. Piąty w ogóle nie jest używany. Wkrótce może to się zmienić. Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że m.in. tymi tematami zajmie się regulator w środę.  więcej

Nowość na multipleksach naziemnych. „Nie zagłuszycie głosu polskich patriotów”

Kanał TVMN zadebiutował na multipleksach lokalnych Grupy MWE. - Jako neutralny operator naziemnej telewizji cyfrowej nie odmawiamy żadnemu klientowi, który posiada koncesję i jest wypłacalny. Telewizja TVMN posiada ważną koncesję wydaną przez Przewodniczącego KRRiT – mówi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE.  więcej

TVP ujawnia pierwsze szczegóły festiwalu w Opolu. Ruszają poszukiwania artystów

61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu potrwa trzy dni i zostanie zorganizowany w dniach 31 maja do 2 czerwca br. Telewizja Polska ogłosiła właśnie nabór do koncertów Premiery i Debiuty, które co roku odbywają się w ramach imprezy - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. więcej

PiS przejmie kanał z naziemnego MUX-1? Nadawca odnosi się do spekulacji

Portal Gazeta.pl poinformował, że Prawo i Sprawiedliwość prowadziło rozmowy z Grupą MWE w sprawie jej przejęcia. To właściciel m.in. kanału Antena HD, dostępnego na MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. Marcin Kowalski, prezes Grupy MWE zaprzecza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jakoby cokolwiek negocjowano z PiS-em.  więcej

Canal+ znowu dąży do fuzji. Zaoferował więcej pieniędzy za udziały

Canal+ ponownie złożył propozycję fuzji firmie MultiChoice, działającej na rynkach afrykańskich. Proponuje gigantowi płatnej telewizji i streamingu z RPA około 1,77 mld dol. za pozostałe udziały. Tym samym zwiększył kwotę, jaką jest gotowy zapłacić za pojedynczą akcję ze 105 do 125 randów południowoafrykańskich. więcej

"Ojciec Mateusz" wraca na antenę TVP1

TVP1, która w grudniu ub.r. przerwała emisję “Ojca Mateusza”, w wiosennej ramówce, będzie kontynuować serial. Widzowie zobaczą wtedy 31. sezon produkcji.   więcej

Rewolucja w ramówce kanału Polo TV

W wiosennej ramówce muzycznej stacji Polo TV znajdzie się 12 nowych pasm muzycznych.   więcej

Nowy serial „Chirurdzy” w TVP1

W środę, 6 marca w telewizyjnej Jedynce zadebiutuje nowy serial medyczny „Chirurdzy”, którego pomysłodawcami są Iwona Kania i Piotr Poraj Poleski. Od stycznia produkcja dostępna jest w TVP VOD. więcej

Kolejna korespondentka zagraniczna żegna się z Telewizją Polską

Z Telewizją Polską po 17 latach pracy żegna się dziennikarka Joanna Pinkwart. W ostatnich latach przygotowywała relacje ze Stanów Zjednoczonych, a wcześniej była w redakcji „Teleexpressu”. więcej

Powstanie reboot „Słonecznego patrolu”

Nowa wersja kultowego serialu z lat 90., zatytułowanego „Słoneczny patrol”, będzie koprodukcją Fremantle i Fox Entertainment. Już w kwietniu ubiegłego roku amerykański serwis Deadline ujawnił, że firma Fremantle pracuje nad wznowieniem produkcji. Reboot przedstawi losy kolejnego pokolenia ratowników w tych samych czerwonych kostiumach, które znamy z hitu z Davidem Hasselhoffem i Pamelą Anderson w rolach głównych. więcej

Premiera drugiego sezonu „Rodu smoka” na HBO już w czerwcu

Ogłoszenie czerwcowej premiery drugiego sezonu „Rodu smoka” przez HBO, ucina wcześniejsze spekulacje fanów i dziennikarzy typujących sierpień jako moment powrotu serialu. Władze HBO dotychczas informowały, że najprawdopodobniej będzie to drugi kwartał, wczesne lato, ale teraz jasne stało się, że produkcja aspirująca do przejęcia widowni „Gry o tron”, wróci w czerwcu. więcej

Telewizja narodowców wchodzi na multipleksy naziemne. Gdzie można ją oglądać?

Telewizja Media Narodowe pojawiła się na trzech lokalnych multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej: MUX-L1, MUX-L3 i MUX-L4. TVMN będą mogli oglądać w ten sposób mieszkańcy pięciu miejscowości. więcej

Teatr Telewizji będzie wypełniony premierami (wywiad)

Cały maj będzie w Teatrze Telewizji premierowy. Naszą ambicją jest to, żeby w każdy poniedziałek w Jedynce odbyła się premiera. Być może uda się także wyemitować jedną premierę w TVP Kultura - mówią PAP dyrektor Teatru TVP Michał Kotański i jego zastępca Wojciech Majcherek. więcej

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”

Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w nowym programie TVN „Czas na Show. Drag Me Out”.  Za realizację projektu odpowiada agencja Wavemaker (GroupM/WPP).  więcej

Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.

Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy więcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Muzyczne Radio „umiarkowanie zadowolone” z emisji DAB+ w 12 miejscach

Choć Muzyczne Radio jest rozgłośnią o charakterze lokalnym z Jeleniej Góry, to dzięki emisji w DAB+ nadaje w 12 dodatkowych lokalizacjach. Prezes stacji Ryszard Pragłowski twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dostrzega pozytywny odzew słuchaczy z różnych części kraju. Problem tkwi jednak w badaniach słuchalności. więcej

 
Dziennikarz „Raportu o stanie świata” dołącza do Radia 357

Dziennikarz Adrian Bąk na stałe dołącza do Radia 357. - W ostatnim czasie poczułem, że dojrzewam do zmiany. A jeśli już zmieniać otoczenie, to na takie, w którym będzie się czuło co najmniej tak samo dobrze. Nie mam wątpliwości, że społeczność Radia 357 jest takim miejscem – podkreśla Bąk w facebookowej grupie patronów Radia 357. więcej

 
Wiosenna ramówka Radia Opole ze skróconym magazynem reporterów

Radio Opole ruszyło z marcową, odświeżoną ramówką. Wróciły serwisy ekonomiczne i kulturalne. - Zapowiadanie i relacjonowanie wydarzeń kulturalnych regionu to element misji publicznego radia, nie wyobrażam sobie anteny Radia Opole bez serwisów kulturalnych. Podobnie, jeśli chodzi o serwisy ekonomiczne, w których mówimy nie tylko o gospodarce kraju, ale także regionu – mówi redaktorka naczelna rozgłośni Aneta Skomorowska-Kobza. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, awans VOX FM

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Nowi dziennikarze w radiu RMF FM

RMF FM uzupełnia skład dziennikarzy po ostatnich odejściach ze stacji. Nowym reporterem w Warszawie został Michał Radkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Analogiczne stanowisko objął też Jakub Rybski. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
"Tańsza niż nasza droga konkurencja" nowym hasłem reklamowym Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła stosować nowe hasło “Tańsza niż nasza droga konkurencja”. W komunikacji nie odnosi się już wprost do swojego głównego konkurenta, Lidla.  więcej

Crunchips dołącza do grona klientów Altavia Kamikaze + K2

Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok.  więcej

Bank Millenium ma nowego ambasadora reklamowego

Ruszyła nowa kampania telewizyjna Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. W najnowszej reklamie do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza aktor Maciej Musiał.  więcej

Cenowa mapa Polski w spocie Lidla

Pod hasłem “Lidlowy przegląd cenowy” ruszyła wizerunkowa kampania, w której sieć sklepów Lidl Polska pokazuje, że niezależnie, w którym jej sklepie w kraju zrobimy zakupy, to za te same produkty zapłacimy tyle samo. W przeciwieństwie do sklepów Biedronka - podkreśla Lidl.  więcej

Muszkieterowie znów reklamują kabanosy Tarczyński

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Tarczyński, prezentująca nowości w kategorii kabanosów. Szeroko zakrojone działania promocyjne prowadzone będą m.in. w telewizji, digitalu oraz w kinach. więcej

Powstaje kodeks influencer marketingu

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu.  więcej

Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam

Firma Gemius, w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.   więcej

Polacy wskazali ulubionych sportowców

Iga Świątek jest najbardziej lubianym polskim sportowcem, a Robert Lewandowski najbardziej znanym – pokazuje wynik badania instytutu ARC Rynek i Opinia. Świątek jest obok Kamila Stocha i Jakuba Błaszczykowskiego najbardziej ulubioną polską sportsmenką.  więcej

Sara James i Jann twarzami Pumy

Puma w nowej kampanii reklamowej postawiła na gwiazdy rynku muzycznego – Sarę James i Janna. Wraz z nimi widzowie przenoszą się do słonecznej Sycylii.  więcej

Dove w trosce o zdrowie psychiczne nastolatków. Ambasadorką akcji Martyna Wojciechowska

Marka Dove (Unilever) i projekt Młode Głowy fundacji Unaweza podjęły wspólne działania, by dbać o zdrowie psychiczne nastolatków w Polsce. Ambasadorką akcji została Martyna Wojciechowska.  więcej

Jet Line udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line od marca udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów są udostępniane w raportach posprzedażowych. więcej

Debiutują lody Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza na rynek połączenia smaków lodów, które pozostają tajemnicą aż do momentu degustacji.  więcej

Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku

Oatly, firma specjalizująca się w produkcji napojów owsianych, startuje ze swoją pierwszą, dużą kampanią w Polsce. Slogan „It’s like milk but made for humans” ma zachęcić Polaków do przejścia na bardziej zrównoważoną i świadomą dietę.   więcej

Dan Cake promuje się świątecznie

Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” ruszyła wielkanocna kampania marki Dan Cake. więcej

Nowa osoba w zarządzie Kantar Polska

Z początkiem marca Dorota Cudna-Sławińska dołączyła do zarządu firmy badawczej Kantar Polska. Pracuje w niej od 2001 roku.  więcej

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”

Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w nowym programie TVN „Czas na Show. Drag Me Out”.  Za realizację projektu odpowiada agencja Wavemaker (GroupM/WPP).  więcej

Bank Pekao S.A. w filmie „Okiem liryka” przybliża historię obrazu „Bitwa pod piramidami” autorstwa Wojciecha Kossaka

Galeria Sztuki Banku Pekao S.A. przedstawia film pt. „Okiem liryka”, który przybliża historię namalowanego przez Wojciecha Kossaka obrazu „Bitwa pod piramidami”. Materiał powstał dzięki współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. materiał reklamowy więcej

 
 
 
PRASA
 
Pobicie Jasia Kapeli. Jest decyzja prokuratury i sądu

Lewicowy publicysta Jaś Kapela kilka miesięcy temu został pobity przez nieznanego mężczyznę. Napastnik zapowiedział, że bije go za obrażenie papieża. Zarówno prokuratura, jak i sąd, umorzyły sprawę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal, że sąd, prokuratura i policja przyzwalają na atakowanie ludzi za ich poglądy, wymigują się pseudoargumentami i nie zamierzają ścigać przestępcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jaś Kapela.  więcej

Znany reporter odchodzi z "Faktu". Pracował tam prawie 20 lat

Marek Juśkiewicz, reporter łódzkiego oddziału “Faktu”, odchodzi z dziennika - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz był związany z gazetą od 2005 r.  więcej

„Gazeta Wyborcza” znów kupuje depesze PAP. W czasach PiS zrezygnowała

Od 1 marca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) znów korzysta z materiałów tworzonych przez Polską Agencję Prasową. Zawarta umowa przewiduje dostęp do Codziennego Serwisu Informacyjnego, Codziennego Serwisu Fotograficznego, Codziennego Serwisu Wideo i Bazy Zdjęć Archiwalnych. więcej

„Rzeczpospolita” poszerza grono felietonistów

W środę po raz pierwszy na łamach „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) ukaże się felieton profesora Jarosława Kuisza – założyciela i redaktora naczelnego „Kultury Liberalnej”, historyka państwa i prawa. Profesor Kuisz dołączy do grona felietonistów dziennika, regularnie publikując swoje teksty na drugiej stronie „Rzeczpospolitej”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Światowa awaria Facebooka i Instagrama. "W czasie awarii mediów społecznościowych czekajmy na jej usunięcie"

W czasie awarii mediów społecznościowych czekajmy na jej usunięcie; nie działajmy pochopnie i włączmy uwierzytelnianie dwuskładnikowe - radzi inżynier europejskiego dostawcy rozwiązań do ochrony sieci Stormshield z grupy Airbusa, Aleksander Kostuch. więcej

Spotify reaguje na słowa ministra kultury. Sugeruje podwyżkę cen

Platforma streamingowa Spotify odniosła się do zapowiedzi ministra kultury Bartłomieja Sienkiewicza, że na mocy nowelizacji prawa autorskie tantiemy będą też płacić wydawcy internetowi. Koncern tłumaczy, że „nie jest w stanie wchłonąć dodatkowych kosztów podwójnej płatności”, sugerując podwyżkę cen dla użytkowników. więcej

Michalik analizuje z prawnikami słowa Stanowskiego. "Tak robią przemocowcy"

Eliza Michalik przyznała w nagraniu na swoim youtubowym kanale, że analizuje z prawnikami wypowiedź Krzysztofa Stanowskiego. - Teksty typu „jesteś pier***” to typowe teksty przemocowca, które słyszy każda kobieta, która doznała przemocy psychicznej. To jest penalizowane w Kodeksie Karnym i Kodeksie Cywilnym. Nie chcę reagować pod wpływem emocji, a rozmów z prawnikami - powiedziała dziennikarka.   więcej

Piłkarski program Kanału Zero traci widzów. Przegrywa z Kanałem Sportowym

Kanał Zero emituje od swojego startu program piłkarski „Zero do Zera”, który początkowo miał więcej wyświetleń niż „Moc Futbolu” Kanału Sportowego, ale ostatnio zaczął przegrywać pod względem liczby odsłon.  więcej

Powstaje kodeks influencer marketingu

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu.  więcej

Awaria Facebooka. Wylogowano osoby z całego świata

We wtorek po południu wystąpiła globalna awaria platform należących do firmy Meta: Facebooka, Instagrama i Messengera. więcej

Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.

Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam

Firma Gemius, w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.   więcej

Polacy wskazali ulubionych sportowców

Iga Świątek jest najbardziej lubianym polskim sportowcem, a Robert Lewandowski najbardziej znanym – pokazuje wynik badania instytutu ARC Rynek i Opinia. Świątek jest obok Kamila Stocha i Jakuba Błaszczykowskiego najbardziej ulubioną polską sportsmenką.  więcej

Sztuczna inteligencja ma przynieść polskiej gospodarce 90 mld dol. rocznie

Sztuczna inteligencja może przynieść polskiej gospodarce dodatkowe 90 miliardów dolarów rocznie, jednak wymaga to inwestycji w edukację i nowe technologie - wskazano w raporcie przygotowanym przez EY i Liberty Global. więcej

Nowa osoba w zarządzie Kantar Polska

Z początkiem marca Dorota Cudna-Sławińska dołączyła do zarządu firmy badawczej Kantar Polska. Pracuje w niej od 2001 roku.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Była dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” w biurze Rzecznika Praw Dziecka

Paulina Nowosielska (ostatnio w „Dzienniku Gazecie Prawnej”) została dyrektorką zespołu prasowego biura Rzecznika Praw Dziecka. Dyrektorką zespołu komunikacji społecznej została Monika Kamińska, była rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.  więcej

Jedna trzecia kancelarii Sławomira Mentzena na sprzedaż. Podano ceny akcji

Kancelaria prawna Sławomira Mentzena zaczyna sprzedaż swoich akcji przed debiutem giełdowym. Zapisy na kupno akcji potrwają do 28 marca. Spółka wycenia się na ponad 30 mln zł. więcej

Polskie projekty nominowane do prestiżowych nagród branży PR

Projekty K+Group, Publiconu, MSL, Icon Strategies znalazły się na liście nominowanych do tegorocznych nagród SABRE Awards EMEA.  więcej

38 Content Communication dla Fundacji Nutricia

Agencja 38 Content Communication będzie realizowała IX edycję kampanii „Żywienie medyczne - twoje posiłki w walce z chorobą” prowadzoną przez Fundację Nutricię. Agencję wybrano w drodze przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Światowa awaria Facebooka i Instagrama. "W czasie awarii mediów społecznościowych czekajmy na jej usunięcie"
Spotify reaguje na słowa ministra kultury. Sugeruje podwyżkę cen
USA nałożyły sankcje na producentów oprogramowania szpiegowskiego Predator
Awaria Facebooka. Wylogowano osoby z całego świata
Sztuczna inteligencja ma przynieść polskiej gospodarce 90 mld dol. rocznie
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj