|
|
|
|
|
|
|
Związkowcy zaniepokojeni reorganizacją w TVP. „Pracownicy w skrajnie trudnej sytuacji”
Działająca w Telewizji Polskiej „Solidarność” chce, żeby władze nadawcy omówiły z nią wprowadzone z początkiem marca zmiany organizacyjne. - To właśnie pracownicy, a zwłaszcza związani z tworzeniem i produkcją programów, ponoszą największy koszt wynikający ze zmian. Równocześnie istnieje dla nich ograniczenie wynikające z zakazu pracy w konkurencji. To oni znaleźli się skrajnie trudnej sytuacji, wynikającej ze zmian w Spółce – argumentują związkowcy. więcej
|
KRRiT zdecyduje o przyszłości MUX-8 i MUX-5. Szansa dla TV Republika
Na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pozostały dwa wolne miejsca. Piąty w ogóle nie jest używany. Wkrótce może to się zmienić. Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że m.in. tymi tematami zajmie się regulator w środę. więcej
|
Nowość na multipleksach naziemnych. „Nie zagłuszycie głosu polskich patriotów”
Kanał TVMN zadebiutował na multipleksach lokalnych Grupy MWE. - Jako neutralny operator naziemnej telewizji cyfrowej nie odmawiamy żadnemu klientowi, który posiada koncesję i jest wypłacalny. Telewizja TVMN posiada ważną koncesję wydaną przez Przewodniczącego KRRiT – mówi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE. więcej
|
TVP ujawnia pierwsze szczegóły festiwalu w Opolu. Ruszają poszukiwania artystów
61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu potrwa trzy dni i zostanie zorganizowany w dniach 31 maja do 2 czerwca br. Telewizja Polska ogłosiła właśnie nabór do koncertów Premiery i Debiuty, które co roku odbywają się w ramach imprezy - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
PiS przejmie kanał z naziemnego MUX-1? Nadawca odnosi się do spekulacji
Portal Gazeta.pl poinformował, że Prawo i Sprawiedliwość prowadziło rozmowy z Grupą MWE w sprawie jej przejęcia. To właściciel m.in. kanału Antena HD, dostępnego na MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. Marcin Kowalski, prezes Grupy MWE zaprzecza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jakoby cokolwiek negocjowano z PiS-em. więcej
|
Canal+ znowu dąży do fuzji. Zaoferował więcej pieniędzy za udziały
Canal+ ponownie złożył propozycję fuzji firmie MultiChoice, działającej na rynkach afrykańskich. Proponuje gigantowi płatnej telewizji i streamingu z RPA około 1,77 mld dol. za pozostałe udziały. Tym samym zwiększył kwotę, jaką jest gotowy zapłacić za pojedynczą akcję ze 105 do 125 randów południowoafrykańskich. więcej
|
"Ojciec Mateusz" wraca na antenę TVP1
TVP1, która w grudniu ub.r. przerwała emisję “Ojca Mateusza”, w wiosennej ramówce, będzie kontynuować serial. Widzowie zobaczą wtedy 31. sezon produkcji. więcej
|
Rewolucja w ramówce kanału Polo TV
W wiosennej ramówce muzycznej stacji Polo TV znajdzie się 12 nowych pasm muzycznych. więcej
|
Nowy serial „Chirurdzy” w TVP1
W środę, 6 marca w telewizyjnej Jedynce zadebiutuje nowy serial medyczny „Chirurdzy”, którego pomysłodawcami są Iwona Kania i Piotr Poraj Poleski. Od stycznia produkcja dostępna jest w TVP VOD. więcej
|
Kolejna korespondentka zagraniczna żegna się z Telewizją Polską
Z Telewizją Polską po 17 latach pracy żegna się dziennikarka Joanna Pinkwart. W ostatnich latach przygotowywała relacje ze Stanów Zjednoczonych, a wcześniej była w redakcji „Teleexpressu”. więcej
|
Powstanie reboot „Słonecznego patrolu”
Nowa wersja kultowego serialu z lat 90., zatytułowanego „Słoneczny patrol”, będzie koprodukcją Fremantle i Fox Entertainment. Już w kwietniu ubiegłego roku amerykański serwis Deadline ujawnił, że firma Fremantle pracuje nad wznowieniem produkcji. Reboot przedstawi losy kolejnego pokolenia ratowników w tych samych czerwonych kostiumach, które znamy z hitu z Davidem Hasselhoffem i Pamelą Anderson w rolach głównych. więcej
|
Premiera drugiego sezonu „Rodu smoka” na HBO już w czerwcu
Ogłoszenie czerwcowej premiery drugiego sezonu „Rodu smoka” przez HBO, ucina wcześniejsze spekulacje fanów i dziennikarzy typujących sierpień jako moment powrotu serialu. Władze HBO dotychczas informowały, że najprawdopodobniej będzie to drugi kwartał, wczesne lato, ale teraz jasne stało się, że produkcja aspirująca do przejęcia widowni „Gry o tron”, wróci w czerwcu. więcej
|
Telewizja narodowców wchodzi na multipleksy naziemne. Gdzie można ją oglądać?
Telewizja Media Narodowe pojawiła się na trzech lokalnych multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej: MUX-L1, MUX-L3 i MUX-L4. TVMN będą mogli oglądać w ten sposób mieszkańcy pięciu miejscowości. więcej
|
Teatr Telewizji będzie wypełniony premierami (wywiad)
Cały maj będzie w Teatrze Telewizji premierowy. Naszą ambicją jest to, żeby w każdy poniedziałek w Jedynce odbyła się premiera. Być może uda się także wyemitować jedną premierę w TVP Kultura - mówią PAP dyrektor Teatru TVP Michał Kotański i jego zastępca Wojciech Majcherek. więcej
|
Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”
Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w nowym programie TVN „Czas na Show. Drag Me Out”. Za realizację projektu odpowiada agencja Wavemaker (GroupM/WPP). więcej
|
Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.
Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Muzyczne Radio „umiarkowanie zadowolone” z emisji DAB+ w 12 miejscach
Choć Muzyczne Radio jest rozgłośnią o charakterze lokalnym z Jeleniej Góry, to dzięki emisji w DAB+ nadaje w 12 dodatkowych lokalizacjach. Prezes stacji Ryszard Pragłowski twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dostrzega pozytywny odzew słuchaczy z różnych części kraju. Problem tkwi jednak w badaniach słuchalności. więcej
|
|
Dziennikarz „Raportu o stanie świata” dołącza do Radia 357
Dziennikarz Adrian Bąk na stałe dołącza do Radia 357. - W ostatnim czasie poczułem, że dojrzewam do zmiany. A jeśli już zmieniać otoczenie, to na takie, w którym będzie się czuło co najmniej tak samo dobrze. Nie mam wątpliwości, że społeczność Radia 357 jest takim miejscem – podkreśla Bąk w facebookowej grupie patronów Radia 357. więcej
|
|
Wiosenna ramówka Radia Opole ze skróconym magazynem reporterów
Radio Opole ruszyło z marcową, odświeżoną ramówką. Wróciły serwisy ekonomiczne i kulturalne. - Zapowiadanie i relacjonowanie wydarzeń kulturalnych regionu to element misji publicznego radia, nie wyobrażam sobie anteny Radia Opole bez serwisów kulturalnych. Podobnie, jeśli chodzi o serwisy ekonomiczne, w których mówimy nie tylko o gospodarce kraju, ale także regionu – mówi redaktorka naczelna rozgłośni Aneta Skomorowska-Kobza. więcej
|
|
RMF FM liderem w Lublinie, awans VOX FM
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej
|
|
Nowi dziennikarze w radiu RMF FM
RMF FM uzupełnia skład dziennikarzy po ostatnich odejściach ze stacji. Nowym reporterem w Warszawie został Michał Radkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Analogiczne stanowisko objął też Jakub Rybski. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
"Tańsza niż nasza droga konkurencja" nowym hasłem reklamowym Biedronki
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła stosować nowe hasło “Tańsza niż nasza droga konkurencja”. W komunikacji nie odnosi się już wprost do swojego głównego konkurenta, Lidla. więcej
|
Crunchips dołącza do grona klientów Altavia Kamikaze + K2
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok. więcej
|
Bank Millenium ma nowego ambasadora reklamowego
Ruszyła nowa kampania telewizyjna Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. W najnowszej reklamie do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza aktor Maciej Musiał. więcej
|
Cenowa mapa Polski w spocie Lidla
Pod hasłem “Lidlowy przegląd cenowy” ruszyła wizerunkowa kampania, w której sieć sklepów Lidl Polska pokazuje, że niezależnie, w którym jej sklepie w kraju zrobimy zakupy, to za te same produkty zapłacimy tyle samo. W przeciwieństwie do sklepów Biedronka - podkreśla Lidl. więcej
|
Muszkieterowie znów reklamują kabanosy Tarczyński
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Tarczyński, prezentująca nowości w kategorii kabanosów. Szeroko zakrojone działania promocyjne prowadzone będą m.in. w telewizji, digitalu oraz w kinach. więcej
|
Powstaje kodeks influencer marketingu
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu. więcej
|
Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam
Firma Gemius, w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland. więcej
|
Polacy wskazali ulubionych sportowców
Iga Świątek jest najbardziej lubianym polskim sportowcem, a Robert Lewandowski najbardziej znanym – pokazuje wynik badania instytutu ARC Rynek i Opinia. Świątek jest obok Kamila Stocha i Jakuba Błaszczykowskiego najbardziej ulubioną polską sportsmenką. więcej
|
Sara James i Jann twarzami Pumy
Puma w nowej kampanii reklamowej postawiła na gwiazdy rynku muzycznego – Sarę James i Janna. Wraz z nimi widzowie przenoszą się do słonecznej Sycylii. więcej
|
Dove w trosce o zdrowie psychiczne nastolatków. Ambasadorką akcji Martyna Wojciechowska
Marka Dove (Unilever) i projekt Młode Głowy fundacji Unaweza podjęły wspólne działania, by dbać o zdrowie psychiczne nastolatków w Polsce. Ambasadorką akcji została Martyna Wojciechowska. więcej
|
Jet Line udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line od marca udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów są udostępniane w raportach posprzedażowych. więcej
|
Debiutują lody Hortex Mystery Ice
Hortex lodami Mystery Ice wprowadza na rynek połączenia smaków lodów, które pozostają tajemnicą aż do momentu degustacji. więcej
|
Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku
Oatly, firma specjalizująca się w produkcji napojów owsianych, startuje ze swoją pierwszą, dużą kampanią w Polsce. Slogan „It’s like milk but made for humans” ma zachęcić Polaków do przejścia na bardziej zrównoważoną i świadomą dietę. więcej
|
Dan Cake promuje się świątecznie
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” ruszyła wielkanocna kampania marki Dan Cake. więcej
|
Nowa osoba w zarządzie Kantar Polska
Z początkiem marca Dorota Cudna-Sławińska dołączyła do zarządu firmy badawczej Kantar Polska. Pracuje w niej od 2001 roku. więcej
|
Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”
Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w nowym programie TVN „Czas na Show. Drag Me Out”. Za realizację projektu odpowiada agencja Wavemaker (GroupM/WPP). więcej
|
Bank Pekao S.A. w filmie „Okiem liryka” przybliża historię obrazu „Bitwa pod piramidami” autorstwa Wojciecha Kossaka
Galeria Sztuki Banku Pekao S.A. przedstawia film pt. „Okiem liryka”, który przybliża historię namalowanego przez Wojciecha Kossaka obrazu „Bitwa pod piramidami”. Materiał powstał dzięki współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Pobicie Jasia Kapeli. Jest decyzja prokuratury i sądu
Lewicowy publicysta Jaś Kapela kilka miesięcy temu został pobity przez nieznanego mężczyznę. Napastnik zapowiedział, że bije go za obrażenie papieża. Zarówno prokuratura, jak i sąd, umorzyły sprawę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal, że sąd, prokuratura i policja przyzwalają na atakowanie ludzi za ich poglądy, wymigują się pseudoargumentami i nie zamierzają ścigać przestępcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jaś Kapela. więcej
|
Znany reporter odchodzi z "Faktu". Pracował tam prawie 20 lat
Marek Juśkiewicz, reporter łódzkiego oddziału “Faktu”, odchodzi z dziennika - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz był związany z gazetą od 2005 r. więcej
|
„Gazeta Wyborcza” znów kupuje depesze PAP. W czasach PiS zrezygnowała
Od 1 marca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) znów korzysta z materiałów tworzonych przez Polską Agencję Prasową. Zawarta umowa przewiduje dostęp do Codziennego Serwisu Informacyjnego, Codziennego Serwisu Fotograficznego, Codziennego Serwisu Wideo i Bazy Zdjęć Archiwalnych. więcej
|
„Rzeczpospolita” poszerza grono felietonistów
W środę po raz pierwszy na łamach „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) ukaże się felieton profesora Jarosława Kuisza – założyciela i redaktora naczelnego „Kultury Liberalnej”, historyka państwa i prawa. Profesor Kuisz dołączy do grona felietonistów dziennika, regularnie publikując swoje teksty na drugiej stronie „Rzeczpospolitej”. więcej
|
|
|
Światowa awaria Facebooka i Instagrama. "W czasie awarii mediów społecznościowych czekajmy na jej usunięcie"
W czasie awarii mediów społecznościowych czekajmy na jej usunięcie; nie działajmy pochopnie i włączmy uwierzytelnianie dwuskładnikowe - radzi inżynier europejskiego dostawcy rozwiązań do ochrony sieci Stormshield z grupy Airbusa, Aleksander Kostuch. więcej
|
Spotify reaguje na słowa ministra kultury. Sugeruje podwyżkę cen
Platforma streamingowa Spotify odniosła się do zapowiedzi ministra kultury Bartłomieja Sienkiewicza, że na mocy nowelizacji prawa autorskie tantiemy będą też płacić wydawcy internetowi. Koncern tłumaczy, że „nie jest w stanie wchłonąć dodatkowych kosztów podwójnej płatności”, sugerując podwyżkę cen dla użytkowników. więcej
|
Michalik analizuje z prawnikami słowa Stanowskiego. "Tak robią przemocowcy"
Eliza Michalik przyznała w nagraniu na swoim youtubowym kanale, że analizuje z prawnikami wypowiedź Krzysztofa Stanowskiego. - Teksty typu „jesteś pier***” to typowe teksty przemocowca, które słyszy każda kobieta, która doznała przemocy psychicznej. To jest penalizowane w Kodeksie Karnym i Kodeksie Cywilnym. Nie chcę reagować pod wpływem emocji, a rozmów z prawnikami - powiedziała dziennikarka. więcej
|
Piłkarski program Kanału Zero traci widzów. Przegrywa z Kanałem Sportowym
Kanał Zero emituje od swojego startu program piłkarski „Zero do Zera”, który początkowo miał więcej wyświetleń niż „Moc Futbolu” Kanału Sportowego, ale ostatnio zaczął przegrywać pod względem liczby odsłon. więcej
|
Powstaje kodeks influencer marketingu
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy rozpoczęły współpracę, mającą na celu wypracowanie i wprowadzenie standardów i edukacji rynku w kontekście influencer marketingu. więcej
|
Awaria Facebooka. Wylogowano osoby z całego świata
We wtorek po południu wystąpiła globalna awaria platform należących do firmy Meta: Facebooka, Instagrama i Messengera. więcej
|
Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.
Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy
więcej
|
|
|