|
|
|
|
|
|
|
Trzy nowe kanały telewizyjne z koncesjami KRRiT. „Świetna wiadomość”
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o udzieleniu koncesji kanałom Szlagier TV, TVC Super (Grupa MWE) oraz Kabaret TV (Wirtualna Polska Media). – Wystartujemy w dniu otrzymania podpisanej koncesji, dziękuję za świetną wiadomość - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE. więcej
|
Dwa kanały tematyczne mają zasilić MUX-8. Dwa warianty w sprawie MUX-5
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że znowu będzie chciała wybrać kanały wyspecjalizowane, które zasilą MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że treść ogłoszenia powinna być gotowa w ciągu około tygodnia. Regulator poruszył podczas posiedzenia także kwestię zagospodarowania MUX-5. więcej
|
CTV9 chce zmienić nazwę na Vidoc TV. „Nie opóźni to startu w żadnym razie”
Choć kanał CTV9 ma rozpocząć nadawanie na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej 18 marca, to jego nadawca wystąpił do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazwy na Vidoc TV. - Nie opóźni to startu w żadnym razie - zapewnia Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group. więcej
|
KRRiT zdecydowała w sprawie stacji Polsatu. Koncesja innej kończy się w kwietniu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas środowego posiedzenia zdecydowała o przedłużeniu o 10 lat koncesji dla kanału Polsat Cafe. Dotychczasowa wygasała 28 lipca. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że podobnej decyzji nie podjęto na razie w kontekście Disco Polo Music. Koncesja tej stacji kończy się 24 kwietnia. więcej
|
Byli pracownicy TVP apelują do Tomasza Syguta. "Nie schlebiać tanim gustom"
Byli pracownicy TVP ze stowarzyszenia „Woronicza 17” spotkają się z dyrektorem generalnym Telewizji Publicznej Tomaszem Sygutem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVP nie powinna gonić za wynikami oglądalności, schlebiać tanim gustom - mówi nam Barbara Bilińska, prezeska stowarzyszenia. więcej
|
Roman Czejarek dostał propozycję od Telewizji Polskiej
Roman Czejarek, dziennikarz radiowej Jedynki, rozmawia o współpracy z Telewizją Polską, z którą był związany do 2011 roku. - Mogę powiedzieć tylko tyle, że dostałem ciekawą propozycję i się zastanawiam - mówi Wirtualnemedia.pl Czejarek. więcej
|
Szef KRRiT karze TVN za reportaż o Janie Pawle II i pedofilii
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski nałożył karę pieniężną na TVN za reportaż „Bielmo. Franciszkańska 3” autorstwa Marcina Gutowskiego pokazany w TVN24 wiosną ub.r. Nadawca odwoła się od grzywny. - Kara finansowa dla TVN24 jest kolejną próbą zastraszenia naszej i wielu innych redakcji. Stanowi zagrożenie dla prawa widzów do informacji - podkreśla Michał Samul, naczelny stacji. więcej
|
Koniec konserwatywnej stacji telewizyjnej. Jej gwiazdą był Piers Morgan
Należąca do Ruperta Murdocha brytyjska stacja TalkTV zostaje zamknięta w dotychczasowej formie. Jej główną gwiazdą był kontrowersyjny dziennikarz i publicysta Piers Morgan. więcej
|
Drożeją pakiety w serwisie Player
Platforma streamingowa Player (należąca do TVN Warner Bros. Discovery) podniosła ceny miesięcznej subskrypcji kilku pakietów. więcej
|
Producent „Familiady” przyznał się do wręczenia łapówki. Jego inwestor zabiera głos
Ryszard Krajewski, większościowy akcjonariusz spółki Astro, twierdzi, że wręczył 350 tys. zł łapówki przedstawicielce Telewizji Polskiej w zamian za umowę na realizację teleturnieju „Va banque”. - Stanowczo odcinam się i potępiam działania Ryszarda Krajewskiego - stwierdził Kamil Bilecki, prezes firmy Tier Investment, mniejszościowego akcjonariusza Astro. więcej
|
Monika złamała zasady gry „The Traitors. Zdrajcy”. O konsekwencjach rozmawiamy z prowadzącą show TVN, Malwiną Wędzikowską
W środowy wieczór, w drugim odcinku programu „The Traitors. Zdrajcy”, jedna z uczestniczek, jako pierwsza w historii show, złamała zasady gry, ujawniając innym uczestnikom swoją prawdziwą tożsamość. - Monika wyszła kompletnie poza schemat i złamała regulamin. Taka sytuacja nie wydarzyła się w żadnej innej edycji programu, a aktualnie jest on emitowany w 25 krajach – w rozmowie z Wirtualnymi Mediami, mówi Malwina Wędzikowska. więcej
|
Polsat Media rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 43,3 tys. zł
Biuro reklamy Polsat Media w piątek 8 marca rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Będą emitowane w Polsacie, Polsacie News, TV Puls, Telewizji WP, TV Republika i wPolsce.pl. Najdroższy spot w Polsacie kosztuje 43,3 tys. zł. więcej
|
Starcie rolników z policją. Zaatakowano dziennikarzy
Podczas środowego protestu rolników pod Sejmem niezidentyfikowane osoby zaatakowały ekipę reporterską Polsatu News. Natomiast wskutek użycia gazu łzawiącego przez policjantów ucierpiał fotoreporter “Tygodnika Solidarność”. więcej
|
Były pracownik TVP Info znów na antenie. Przeszkadzał reporterom stacji
Podczas środowego protestu rolników Rafał Jarząbek, pracownik poprzedniej odsłony TVP Info, zakłócać relacje reporterom stacji. Przekonywał, że obecne władze Telewizji Polskiej wybrano nielegalnie. więcej
|
Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.
Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerzy Hołub na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji w Mastercard
Jerzy Hołub awansował na wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji w Mastercard. W firmie pracuje blisko pięć lat. więcej
|
PGE wybiera w przetargu agencje eventowe
PGE Polska Grupa Energetyczna prowadzi przetarg na wybór agencji eventowych - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym
Agencja Arskom zajmuje się obsługą Kanału Zero od strony sponsoringowej. więcej
|
PBS zbada wizerunek i efektywność kampanii dla PKP Intercity
Spółka PKP Intercity wybrała firmę badawczą PBS do realizacji badania rynkowego wizerunku i efektywności kampanii komunikacyjnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zwycięska firma pokonała w przetargu 7 konkurentów. więcej
|
Polsat Media rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 43,3 tys. zł
Biuro reklamy Polsat Media w piątek 8 marca rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Będą emitowane w Polsacie, Polsacie News, TV Puls, Telewizji WP, TV Republika i wPolsce.pl. Najdroższy spot w Polsacie kosztuje 43,3 tys. zł. więcej
|
Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"
Właśnie swoją działalność zainaugurowała agencja SpecCamp. Współtworzą ją Łukasz Kamiński, były żołnierz zawodowy, oficer rezerwy Wojska Polskiego oraz Tomasz Kamyk, były dziennikarz i założyciel agencji Warsaw Public Relations. więcej
|
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencje social media
PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji do kompleksowej obsługi banku, spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego oraz Fundacji PKO Banku Polskiego w mediach społecznościowych. więcej
|
Penelope Cruz i Brad Pitt jako para z dawnych lat w reklamie Chanel
Gwiazdorska obsada nowej reklamy Chanel. Słynną francuską markę promują Penelope Cruz i Brad Pitt. więcej
|
Martyna Rogozińska head of business w Mediaplus
Martyna Rogozińska objęła stanowisko head of business w agencji mediowej Mediaplus (Group One). więcej
|
Paweł Zaorski i Magdalena Wieczorek na nowych stanowiskach w Henkel Consumer Brands
Magdalena Wieczorek została nową dyrektor generalną Henkel Consumer Brands. Zastąpiła Pawła Zaorskiego, który został przeniesiony do globalnych struktur firmy. więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Golden Drum
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. W tym roku konkurs świętuje 30. urodziny. 80 proc. mniejsze opłaty konkursowe przewidziano dla uczestników z Ukrainy. więcej
|
Agencja Public Dialog z odświeżoną identyfikacją wizualną
Agencja Public Dialog przeszła rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma uwypuklić specjalizację zespołu w komunikacji korporacyjnej i PA. więcej
|
Krosno Glass rusza z tegorocznymi aktywnościami reklamowymi
Agencja Focus Nation w ramach współpracy długoterminowej planuje dla marki Krosno Glass szereg działań komunikacyjnych na ten rok obejmujących głównie kampanie digital, social media, prasę i OOH. więcej
|
Kuba Przygoński reklamuje Wilkinson Sword
W najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), skupia się na podkreśleniu cech maszynek dzięki pasji i umiejętnościom trzech ambasadorów. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie. Twarzą polskiej części akcji jest kierowca Kuba Przygoński. więcej
|
Plus reklamuje pakiet streamingów
W nowej kampanii reklamowej Plus promuje zakup pakietowy aż trzech serwisów streamingowych – Disney+, HBO Max oraz Polsat Box Go Plus w jednym pakiecie. więcej
|
I.D.C. Polonia promuje markę Andante aktywacją konsumencką
Wystartowała kolejna odsłona konkursu konsumenckiego marki Andante z portfolio I.D.C. Polonia. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. więcej
|
MullenLowe Warsaw powiększa zespoły client service i content e-commerce
Do zespołów client service i content e-commerce w agencji MullenLowe Warsaw dołączyła Natalia Dobosz na stanowisku junior account executive oraz Franciszek Kowalski, jako junior ecommerce manager. więcej
|
Bank Pekao S.A. w filmie „Okiem liryka” przybliża historię obrazu „Bitwa pod piramidami” autorstwa Wojciecha Kossaka
Galeria Sztuki Banku Pekao S.A. przedstawia film pt. „Okiem liryka”, który przybliża historię namalowanego przez Wojciecha Kossaka obrazu „Bitwa pod piramidami”. Materiał powstał dzięki współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Tomasz Pruszczyński, współtwórca OS3 i SARE, startuje na prezydenta
Biznesmen z Rybnika Tomasz Pruszczyński, który stworzył i rozwijał wiele firm, m.in. OS3 i SARE (notowana na GPW Digitree SA), a obecnie jest wydawcą sieci portali na Śląsku, startuje w wyborach samorządowych na prezydenta Rybnika. więcej
|
Weszło w życie rozporządzenie UE o rynkach cyfrowych. "Swobodny wybór usług w sieci, ogranicza targetowanie reklam"
Rozporządzenie UE o rynkach cyfrowych, które weszło w życie w środę, jest korzystne dla konsumentów, bo zapewnia im swobodny wybór usług w sieci i ogranicza targetowanie reklam – ocenili w rozmowie z PAP eksperci w dziedzinie prawa unijnego, Dorota Głowacka i prof. Artur Nowak-Far. więcej
|
Rekordowy rok Brand24. Przychody w górę o jedną czwartą
Według szacunkowych danych podanych przez zarząd spółki Brand24, zajmującej się monitoringiem sieci, jej całkowite przychody w 2023 roku wyniosły 27,7 mln zł (+25 proc.). Pozwoliło to na wygenerowanie 5 mln zł zysku operacyjnego i 8,2 mln zł EBITDA. O 39-proc. wrosły przychody dolarowe Brand24, które odpowiadają za 80 proc. całego biznesu. więcej
|
Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym
Agencja Arskom zajmuje się obsługą Kanału Zero od strony sponsoringowej. więcej
|
Spowiedź Rocco Siffrediego, gwiazdora filmów porno. Recenzja serialu „Supersex” Netfliksa
W zeszłym roku Netflix udostępnił głośny serial dokumentalny „Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba”, w którym opowiedział historię najsłynniejszej internetowej platformy dla dorosłych. Tym razem gigant streamingu, bez żadnej promocji, wprowadził do swojej oferty serial fabularny o Rocco Siffredim, popularnym aktorze filmów pornograficznych. „Ojciec chrzestny ostrego seksu” ukrywał przed światem wiele tajemnic. „Supersex” to swobodna biografia Siffrediego, udanie eksploatująca ważne wątki z życia bohatera: seks, kościół i przywiązanie do włoskiej tradycji. więcej
|
Netflix zamówił drugi sezon serialu „1670”. Kiedy premiera?
Netflix oficjalnie potwierdził, że powstanie drugi sezon serialu „1670”, który trafił do serwisu pod koniec ubiegłego roku. Ruszyły już prace nad kolejnym rozdziałem historii mieszkańców Adamczychy, w tym Jana Pawła. Premiera drugiego sezonu zaplanowana jest na 2025 r. więcej
|
Michał Wilgocki przeszedł z "Gazety Wyborczej" do Wirtualnej Polski
Michał Wilgocki, dotąd dziennikarz “Gazety Wyborczej”, dołączył do zespołu Wirtualnej Polski. Jest w firmie wydawcą strony głównej. więcej
|
NASK ostrzega przed oszustami podającymi się jako "pomoc techniczna"
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK) ostrzega przed oszustami, którzy podszywają się pod "pomoc techniczną". W ten sposób wyłudzają dane logowania i przejmują dostęp do poczty elektronicznej. więcej
|
Shoper kupuje resztę platformę e-commerce’owej
Firma Shoper przejęła pozostałe 20 proc. udziałów spółki Apilo do zarządzania sprzedażą internetową. Cena wyniosła 2,4 mln zł plus maksymalnie 8 mln zł w ramach tzw. earn out. więcej
|
W dobie deepfejków przyszłość mediów społecznościowych jest pod znakiem zapytania
Z powodu deepfejków i fake newsów coraz mniej możemy ufać temu, co jest zamieszczone w sieci. Ludzie wrócą więc do kontaktów osobistych. W tej sytuacji przyszłość mediów społecznościowych stoi pod znakiem zapytania - uważa ekspert od AI dr Tomasz Michalak z IDEAS NCBR. więcej
|
Barometr sektorowy w branżach polskiej gospodarki w 2023 r. i przewidywania na rok 2024 - raport Banku Pekao S.A.
Rok 2023, pomimo spowolnienia wzrostu gospodarczego, nie przyniósł gwałtownego pogorszenia zagregowanej sytuacji finansowej polskich przedsiębiorstw, choć w niektórych branżach słabsza koniunktura była silnie odczuwalna. O tym, jakie perspektywy rysują się przed polskim sektorem przedsiębiorstw i jego poszczególnymi gałęziami, piszą w najnowszym raporcie analitycy Banku Pekao S.A. materiał reklamowy
więcej
|
|
|