|
|
|
|
|
|
|
„Wydarzenia” Polsatu pokonały serwisy TVP. Liderem „Fakty”
Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. umocniły się „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia” nadawane na trzech kanałach Polsatu. Miały one w lutym br. więcej widzów niż serwisy “19.30” i “Teleexpress”, emitowane w na trzech antenach TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
„Solidarność” w TVP chce dodatku dla pracowników na Wielkanoc
Szef działającej w Telewizji Polskiej Komisji Zakładowej „Solidarności” zwrócił się do władz nadawcy z prośbą o przyznanie wszystkim zatrudnionym osobom dodatku w związku z Wielkanocą. Podkreślił, że firma „ma moralne zobowiązanie wobec tych pracowników”. więcej
|
Kable Vectry pocięte. „Zostaliśmy zmuszeni do rozwiązania umów”
Podczas remontu jednego z osiedli w Lęborku dwukrotnie doszło do uszkodzenia światłowodów Vectry. Lokalny portal podał, że mieszkańcy od ponad miesiąca nie mają dostępu do internetu i telewizji. Firma tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w tej lokalizacji dostępne są usługi innych firm. więcej
|
TVP1 i TVP2 na razie z dopiskami o emisji w HD. Co z kanałem TVP HD?
Logotypom większości stacji TVN Warner Bros. Discovery i Polsatu nie towarzyszy już dopisek o emisji w wysokiej rozdzielczości. Nowe władze Telewizji Polskiej na razie nie zdecydowały o jego likwidacji. - Decyzja o obecności dopisku HD w logotypach będzie podjęta w późniejszym terminie – informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej
|
Wiosenna ramówka TVP1 i TVP2 pełna nowości
Jedynka i Dwójka pokażą wiosną trzy nowe seriale: „Matylda”, "Będziemy mieszkać razem” i „Erynie”. W ofercie obu anten pojawią się nowe pozycje rozrywkowe jak „Muzyka na dobry wieczór” i publicystyczne jak „Reporterzy”. Nie zabraknie też wielu kontynuacji. więcej
|
Agnieszka Gozdyra z Polsat News zaczyna pracę w radiu
Znana dziennikarka Agnieszka Gozdyra, która od kilku lat prowadzi „Debatę Dnia” w Polsat News, poprowadzi autorską audycję w rozgłośni RDC – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
„Hala odlotów” wraca na stałe do Telewizji Polskiej. Kto prowadzącym?
Program „Hala odlotów” w drugiej połowie marca br. wróci na stałe na antenę TVP Kultura, a jego powtórki trafią do TVP2. Magazyn ma znów prowadzić Katarzyna Janowska. więcej
|
TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok
Biuro reklamy TVN Media, które obsługuje stacje należące do grupy TVN oraz kanały zewnętrzne ogłosiło właśnie zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązuje w 2024 roku. Negocjacje zamyka już 15 marca, kiedy to mija termin podpisania tzw. umów rocznych, które są premiowane dodatkowymi rabatami. Do najważniejszych wprowadzonych zmian należą m.in. zmodyfikowane progi w poszczególnych klastrach, nowe progi wydatków dla negocjowania indywidualnych rabatów, czy lekka modyfikacja grup rozliczeniowych w wybranych pakietach. więcej
|
Rusza 20. edycja „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będą nowe zasady
W 20., jubileuszowej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”, która rusza w Polsacie w piątek 8 marca br., pojawią się najlepsi uczestnicy z poprzednich edycji. W związku z tym w programie będą nowe zasady - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Były dziennikarz TVP Info tworzy gminną telewizję. "Absolutny krajowy top"
Michał Rykowski, jeden z głównych prezenterów TVP Info za rządów PiS, na zlecenie gminy będzie tworzył telewizję internetową w Opatowie. Burmistrz Opatowa Grzegorz Gajewski mówi o nim: "Absolutny krajowy top jeśli chodzi o rzemiosło dziennikarskie". Przeciwko zatrudnieniu dziennikarz protestuje jednak KOD. więcej
|
TVP reaguje na wpisy Joanny Kurskiej. Chce przeprosin i 100 tys. zł
Telewizja Polska poinformowała, że żąda od Joanny Kurskiej przeprosin i wpłaty 100 tys. zł na WOŚP. Chodzi o wpis Kurskiej na Instagramie, w którym zasugerowała, że za tekstem “Newsweeka” o rzekomej łapówce dla niej stoją obecne władze TVP. więcej
|
Znany festiwal wraca do Sopotu. W czasach PiS przeniesiono go do Zamościa
Magdalena Czarzyńska-Jachim, p.o. prezydentki Sopotu, zapowiedziała powrót festiwalu Telewizji Polskiej i Polskiego Radia "Dwa Teatry" z Zamościa do trójmiejskiego kurortu. Prezentacje słuchowisk radiowych i spektakli telewizyjnych odbędą się w drugiej połowie czerwca. więcej
|
Gwiazdy i influencerzy wrócą do szkoły. TTV rusza z show ”Back to school. Prawdziwy egzamin”
W drugiej połowie marca kanał TTV zacznie emisję reality-show "Back to school. Prawdziwy egzamin”, będącym eksperymentem społecznym. Grupa dorosłych będących rodzicami wróci w nim do szkoły, aby na własnej skórze poczuć to, z czym dziś mierzą się ich dzieci. więcej
|
Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu
Telewizja Polsat realizuje kampanię wizerunkową, w której promuje wiosenną ramówkę. Niektóre z jej elementów powstały z wykorzystanie sztucznej inteligencji. więcej
|
Marta Kielczyk żegna się z Telewizją Polską
Z Telewizją Polską żegna się Marta Kielczyk, dziennikarka TVP Info i prowadząca główne wydanie “Wiadomości”. To kolejna osoba z poprzedniego zespołu TVP Info odchodząca z nadawcy. więcej
|
TVP Historia bez dyrektora. Odchodzi po siedmiu latach
Piotr Legutko żegna się ze stanowiskiem dyrektora TVP Historia. Zarządzął stacją przez siedem lat. Telewizja Polska w ramach reorganizacji likwiduje osobne dyrekcje części stacji tematycznych. więcej
|
TVN ukarany przez szefa KRRiT za reportaż o Janie Pawle II. Podstawą opinie historyka z IPN i wykładowczyni uczelni o. Rydzyka
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył 550 tys. zł grzywny na TVN za reportaż Marcina Gutowskiego o Janie Pawle II i pedofilii. Jeśli zostanie podtrzymana przez sąd, będzie to najwyższa prawomocna kara dla tego nadawcy. Ekspertyzy krytyczne dla materiału Gutowskiego przygotowali na zlecenie KRRiT językoznawczyni dr hab. prof. UW Anna Cegieła, historyk dr Piotr Gontarczyk i medioznawczyni dr Klaudia Rosińska, związana z Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. więcej
|
Dwa odcinki „Kuchennych rewolucji” na start sezonu
Stacja TVN rozpoczyna emisję już 28. sezonu „Kuchennych rewolucji”, które prowadzi Magda Gessler. W dniu premiery widzowie TVN obejrzą jeden odcinek, ale dwa trafią tego dnia do serwisu streamingowego Player. więcej
|
Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków
Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok
Biuro reklamy TVN Media, które obsługuje stacje należące do grupy TVN oraz kanały zewnętrzne ogłosiło właśnie zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązuje w 2024 roku. Negocjacje zamyka już 15 marca, kiedy to mija termin podpisania tzw. umów rocznych, które są premiowane dodatkowymi rabatami. Do najważniejszych wprowadzonych zmian należą m.in. zmodyfikowane progi w poszczególnych klastrach, nowe progi wydatków dla negocjowania indywidualnych rabatów, czy lekka modyfikacja grup rozliczeniowych w wybranych pakietach. więcej
|
Biedronka zapowiada dalszą wojnę cenową. Za granicą nie zmieni marki
Właściciel Biedronki nie zamierza odpuścić ostrej od kilku miesięcy rywalizacji z Lidlem na ceny i promocje. Pierwsze sklepy sieci na Słowacji mają pojawić się w br., będą działały pod tym samym szyldem co w Polsce. więcej
|
PKP Intercity wybiera agencję do obsługi mediowej
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jej działań reklamowych - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Michał Szczur head of digital strategy & training w Mindshare Polska
Michał Szczur awansował w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska (GroupM/WPP) na stanowisko head of digital strategy & training. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. więcej
|
Wiejskie Ziemniaczki klientem agencji Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się obsługą kanałów społecznościowych marki Wiejskie Ziemniaczki z portfolio Lorenz. więcej
|
Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. więcej
|
Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów
Lipton Tea and Infusions, właściciel marki Pukka, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Dziadek do orzechów na 2024 rok. więcej
|
Branża cyfrowa edukuje najmłodszych o technologii. Rusza kampania „Cyfrowy Start”
Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje firmy z sektora technologii, rusza z kampanią “Cyfrowy Start”. Właśnie ukazał się bezpłatny podręcznik, w którym znalazły się kluczowe zasady bezpiecznego korzystania z internetu oraz porady dla rodziców i uczniów.Wkrótce ruszą warsztaty dla nauczycieli oraz ukaże się cykl rozmów z ekspertami od edukacji i cyfryzacji. więcej
|
Kerris zajmie się obsługą social media job boardu the:protocol
Agencja Kerris została wybrana do kompleksowej obsługi działań w obszarze mediów społecznościowych theprotocol.it – platformy rekrutacyjnej skierowanej do specjalistów z sektora IT i technologii, będącej częścią Grupy Pracuj. więcej
|
Aleksandra Łysik w Mediahub
Agencja mediowa Mediahub wzmocniła zespół specjalizujący się w obsłudze digitalowej. Do teamu, jako senior digital account, dołączyła Aleksandra Łysik. więcej
|
Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1
Marka Heineken, globalny partner F1, po raz kolejny wystartowała z akcją promującą odpowiedzialną konsumpcję. Wspólnie z jednym z najlepszych kierowców świata, Maxem Verstappenem, przypomina, że najlepszym kierowcą podczas wieczornych wyjść jest zawsze ten, który nie pił alkoholu więcej
|
Bioderma promuje kosmetyki do skóry
Rusza cross-channelowa, ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki Bioderma. Media zaplanował i zakupił PRO Media House. więcej
|
Wynik Orlenu zmaleje o miliardy. Przyczyną odpisy
Grupa Orlen w sprawozdaniu finansowym za ub.r. uwzględni odpisy aktualizujące wartość aktywów jej segmentu wydobycia. W konsekwencji wynik firmy zmaleje o ponad 3 mld zł. więcej
|
Sanostol z kampanią na motywach gamingowych
Wystartowała nowa, oparta na motywach gamingowych kampania reklamowa marki syropu Sanostol, należącej do Orifarm Healthcare A/S. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Adheads. więcej
|
Kuba Zarzycki w gronie Bluebird Artists
Reżyser i scenarzysta Kuba Zarzycki dołączył do Bluerird Artists, agencji reprezentującej twórców ze świata filmu i reklamy. więcej
|
Zysk Biedronki pod presją promocji i płac. Przybędzie ponad 100 sklepów
W br. Jeronimo Martins planuje otworzyć 130-150 nowych sklepów Biedronka. Zysk EBITDA sieci w ub.r. zwiększył się o 23 proc. rok do roku do 1,84 mld euro. W tym roku może być gorzej, właściciel Biedronki wskazuje na wyższą konkurencję oraz wzrost wynagrodzeń pracowników. więcej
|
Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków
Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w czwartek wydał wyrok w sprawie reklam śledzących. Uznał, że system stworzony przez IAB Europe stanowi dane osobowe w rozumieniu RODO, a sam związek jest współadministratorem danych. Zdaniem ekspertki z Fundacji Panoptykon otwiera to drogę do zmian w branży reklamy internetowej. więcej
|
Wirtualna Polska znów przed Interią z Polsatem, Temu straciło ponad milion użytkowników
W lutym br. Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła Grupę Polsat-Interia pod względem liczby użytkowników, natomiast na platformie Temu ubyło 1,3 mln polskich internautów. Na komputerach Netflix przyciąga na dłużej niż Facebook czy YouTube. więcej
|
Agora wybrała zarząd Gazeta.pl. Na czele Agnieszka Siuzdak
Z początkiem kwietnia pion Gazeta.pl w Agorze będzie funkcjonował jako osobna spółka. Powołano właśnie jej zarząd, prezeską została Agnieszka Siuzdak. więcej
|
X rozważa wyłączenie polubień i udostępniania postów
Sieć społecznościowa X (dawniej Twitter) może przestać wyświetlać liczbę polubień i repostów pod wpisami. - Takie informacje zaśmiecają publikacje - twierdzi właściciel sieci społecznościowej Elon Musk. Jego słowa cytuje Reuters. więcej
|
Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. więcej
|
Ten Fajny Management bez dyrektora zarządzającego. Odszedł Mateusz Bill
Mateusz Bill, współzałożyciel i dyrektor zarządzający w Ten Fajny Management, z końcem lutego br. odszedł z firmy. Z końcem ub.r. przestał już pełnić funkcję członka zarządu spółki. więcej
|
Patostreamer Marek M. „Czujny” na wolności. Poręczył Grzegorz Braun
Czeski sąd rozpoznający dwa Europejskie Nakazy Aresztowania wystawione wobec patostreamera Marka M. ps. „Czujny” zdecydował o wypuszczeniu go na wolność za poręczeniem posła Konfederacji Grzegorza Brauna. Decyzję tę zaskarżyła czeska prokuratura. więcej
|
Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków
Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy
więcej
|
|
|