Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Marca 2024
 
 
 
„Wydarzenia” Polsatu pokonały serwisy TVP. Liderem „Fakty”
 
Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. umocniły się „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia” nadawane na trzech kanałach Polsatu. Miały one w lutym br. więcej widzów niż serwisy “19.30” i “Teleexpress”, emitowane w na trzech antenach TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
 
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w czwartek wydał wyrok w sprawie reklam śledzących. Uznał, że system stworzony przez IAB Europe stanowi dane osobowe w rozumieniu RODO, a sam związek jest współadministratorem danych. Zdaniem ekspertki z Fundacji Panoptykon otwiera to drogę do zmian w branży reklamy internetowej. więcej
 
 
„Solidarność” w TVP chce dodatku dla pracowników na Wielkanoc
 
Szef działającej w Telewizji Polskiej Komisji Zakładowej „Solidarności” zwrócił się do władz nadawcy z prośbą o przyznanie wszystkim zatrudnionym osobom dodatku w związku z Wielkanocą. Podkreślił, że firma „ma moralne zobowiązanie wobec tych pracowników”. więcej
 
 
Kable Vectry pocięte. „Zostaliśmy zmuszeni do rozwiązania umów”
 
Podczas remontu jednego z osiedli w Lęborku dwukrotnie doszło do uszkodzenia światłowodów Vectry. Lokalny portal podał, że mieszkańcy od ponad miesiąca nie mają dostępu do internetu i telewizji. Firma tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w tej lokalizacji dostępne są usługi innych firm.  więcej
 
 
TVP1 i TVP2 na razie z dopiskami o emisji w HD. Co z kanałem TVP HD?
 
Logotypom większości stacji TVN Warner Bros. Discovery i Polsatu nie towarzyszy już dopisek o emisji w wysokiej rozdzielczości. Nowe władze Telewizji Polskiej na razie nie zdecydowały o jego likwidacji. - Decyzja o obecności dopisku HD w logotypach będzie podjęta w późniejszym terminie – informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dwa kanały tematyczne mają zasilić MUX-8. Dwa warianty w sprawie MUX-5 więcej
 
TVP zamyka kanały z archiwaliami. „Audycje mediów publicznych powinny być bezpłatne” więcej
 
UKE ma kontrolować czy samochody mają odbiorniki DAB+ więcej
 
TVN24 liderem rynku telewizyjnego. TVP2 przed TVN, Telewizja Republika w czołówce więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenie Kreatywna Polska
Koordynator PR Grupa Kino Polska
Redaktor/ Redaktorka Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Młodszy Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Brand Manager Ringier Axel Springer
Dziennikarz GoWork.pl Serwis Pracy
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 4 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do około 50 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
„Wydarzenia” Polsatu pokonały serwisy TVP. Liderem „Fakty”

Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. umocniły się „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia” nadawane na trzech kanałach Polsatu. Miały one w lutym br. więcej widzów niż serwisy “19.30” i “Teleexpress”, emitowane w na trzech antenach TVP - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

„Solidarność” w TVP chce dodatku dla pracowników na Wielkanoc

Szef działającej w Telewizji Polskiej Komisji Zakładowej „Solidarności” zwrócił się do władz nadawcy z prośbą o przyznanie wszystkim zatrudnionym osobom dodatku w związku z Wielkanocą. Podkreślił, że firma „ma moralne zobowiązanie wobec tych pracowników”. więcej

Kable Vectry pocięte. „Zostaliśmy zmuszeni do rozwiązania umów”

Podczas remontu jednego z osiedli w Lęborku dwukrotnie doszło do uszkodzenia światłowodów Vectry. Lokalny portal podał, że mieszkańcy od ponad miesiąca nie mają dostępu do internetu i telewizji. Firma tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w tej lokalizacji dostępne są usługi innych firm.  więcej

TVP1 i TVP2 na razie z dopiskami o emisji w HD. Co z kanałem TVP HD?

Logotypom większości stacji TVN Warner Bros. Discovery i Polsatu nie towarzyszy już dopisek o emisji w wysokiej rozdzielczości. Nowe władze Telewizji Polskiej na razie nie zdecydowały o jego likwidacji. - Decyzja o obecności dopisku HD w logotypach będzie podjęta w późniejszym terminie – informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej

Wiosenna ramówka TVP1 i TVP2 pełna nowości

Jedynka i Dwójka pokażą wiosną trzy nowe seriale: „Matylda”, "Będziemy mieszkać razem” i „Erynie”. W ofercie obu anten pojawią się nowe pozycje rozrywkowe jak „Muzyka na dobry wieczór” i publicystyczne jak „Reporterzy”. Nie zabraknie też wielu kontynuacji.  więcej

Agnieszka Gozdyra z Polsat News zaczyna pracę w radiu

Znana dziennikarka Agnieszka Gozdyra, która od kilku lat prowadzi „Debatę Dnia” w Polsat News, poprowadzi autorską audycję w rozgłośni RDC – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

„Hala odlotów” wraca na stałe do Telewizji Polskiej. Kto prowadzącym?

Program „Hala odlotów” w drugiej połowie marca br. wróci na stałe na antenę TVP Kultura, a jego powtórki trafią do TVP2. Magazyn ma znów prowadzić Katarzyna Janowska.   więcej

TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok

Biuro reklamy TVN Media, które obsługuje stacje należące do grupy TVN oraz kanały zewnętrzne ogłosiło właśnie zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązuje w 2024 roku. Negocjacje zamyka już 15 marca, kiedy to mija termin podpisania tzw. umów rocznych, które są premiowane dodatkowymi rabatami. Do najważniejszych wprowadzonych zmian należą m.in. zmodyfikowane progi w poszczególnych klastrach, nowe progi wydatków dla negocjowania indywidualnych rabatów, czy lekka modyfikacja grup rozliczeniowych w wybranych pakietach.  więcej

Rusza 20. edycja „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będą nowe zasady

W 20., jubileuszowej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”, która rusza w Polsacie w piątek 8 marca br., pojawią się najlepsi uczestnicy z poprzednich edycji. W związku z tym w programie będą nowe zasady - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Były dziennikarz TVP Info tworzy gminną telewizję. "Absolutny krajowy top"

Michał Rykowski, jeden z głównych prezenterów TVP Info za rządów PiS, na zlecenie gminy będzie tworzył telewizję internetową w Opatowie. Burmistrz Opatowa Grzegorz Gajewski mówi o nim: "Absolutny krajowy top jeśli chodzi o rzemiosło dziennikarskie". Przeciwko zatrudnieniu dziennikarz protestuje jednak KOD. więcej

TVP reaguje na wpisy Joanny Kurskiej. Chce przeprosin i 100 tys. zł

Telewizja Polska poinformowała, że żąda od Joanny Kurskiej przeprosin i wpłaty 100 tys. zł na WOŚP. Chodzi o wpis Kurskiej na Instagramie, w którym zasugerowała, że za tekstem “Newsweeka” o rzekomej łapówce dla niej stoją obecne władze TVP.   więcej

Znany festiwal wraca do Sopotu. W czasach PiS przeniesiono go do Zamościa

Magdalena Czarzyńska-Jachim, p.o. prezydentki Sopotu, zapowiedziała powrót festiwalu Telewizji Polskiej i Polskiego Radia "Dwa Teatry" z Zamościa do trójmiejskiego kurortu. Prezentacje słuchowisk radiowych i spektakli telewizyjnych odbędą się w drugiej połowie czerwca. więcej

Gwiazdy i influencerzy wrócą do szkoły. TTV rusza z show ”Back to school. Prawdziwy egzamin”

W drugiej połowie marca kanał TTV zacznie emisję reality-show "Back to school. Prawdziwy egzamin”, będącym eksperymentem społecznym. Grupa dorosłych będących rodzicami wróci w nim do szkoły, aby na własnej skórze poczuć to, z czym dziś mierzą się ich dzieci. więcej

Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu

Telewizja Polsat realizuje kampanię wizerunkową, w której promuje wiosenną ramówkę. Niektóre z jej elementów powstały z wykorzystanie sztucznej inteligencji.  więcej

Marta Kielczyk żegna się z Telewizją Polską

Z Telewizją Polską żegna się Marta Kielczyk, dziennikarka TVP Info i prowadząca główne wydanie “Wiadomości”. To kolejna osoba z poprzedniego zespołu TVP Info odchodząca z nadawcy. więcej

TVP Historia bez dyrektora. Odchodzi po siedmiu latach

Piotr Legutko żegna się ze stanowiskiem dyrektora TVP Historia. Zarządzął stacją przez siedem lat. Telewizja Polska w ramach reorganizacji likwiduje osobne dyrekcje części stacji tematycznych. więcej

TVN ukarany przez szefa KRRiT za reportaż o Janie Pawle II. Podstawą opinie historyka z IPN i wykładowczyni uczelni o. Rydzyka

Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył 550 tys. zł grzywny na TVN za reportaż Marcina Gutowskiego o Janie Pawle II i pedofilii. Jeśli zostanie podtrzymana przez sąd, będzie to najwyższa prawomocna kara dla tego nadawcy. Ekspertyzy krytyczne dla materiału Gutowskiego przygotowali na zlecenie KRRiT językoznawczyni dr hab. prof. UW Anna Cegieła, historyk dr Piotr Gontarczyk i medioznawczyni dr Klaudia Rosińska, związana z Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. więcej

Dwa odcinki „Kuchennych rewolucji” na start sezonu

Stacja TVN rozpoczyna emisję już 28. sezonu „Kuchennych rewolucji”, które prowadzi Magda Gessler. W dniu premiery widzowie TVN obejrzą jeden odcinek, ale dwa trafią tego dnia do serwisu streamingowego Player. więcej

Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków

Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy więcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wyleciała z radia, bo nazwała obchody rocznicy katastrofy pod Smoleńskiem „odbytnicami”. Teraz wraca

Krytyczka muzyczna Dorota Kozińska znowu będzie pojawiać się w radiowej Dwójce. Polskie Radio zerwało z nią współpracę po tym, jak Kozińska na swoim facebookowym profilu skrytykowała obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej. Publiczny nadawca zarzucił jej wówczas mowę nienawiści. więcej

 
Agnieszka Gozdyra z Polsat News zaczyna pracę w radiu

Znana dziennikarka Agnieszka Gozdyra, która od kilku lat prowadzi „Debatę Dnia” w Polsat News, poprowadzi autorską audycję w rozgłośni RDC – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Grzybowski w nowej audycji Polskiego Radia 24

W piątek na antenie Polskiego Radia 24 debiutuje magazyn historyczno-kulturalny „TurboHistoria”. Jego gospodarzem jest dziennikarz stacji Krzysztof Grzybowski. więcej

 
Natalia Nadolczak wydawczynią publicystyki w RMF FM

Do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączyła Natalia Nadolczak jako wydawczyni programów publicystycznych. Wcześniej pracowała m.in. w TVN24 i Polsat News. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. RMF MAXX awansowało na drugie miejsce

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXX i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Znany dziennikarz wrócił do wywiadów politycznych w Jedynce

Krzysztof Grzesiowski znów prowadzi wywiady politycznej w Programie I Polskiego Radia. Ostatnio przeprowadzał rozmowy głównie o tematyce społecznej czy ekonomicznej.  więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok

Biuro reklamy TVN Media, które obsługuje stacje należące do grupy TVN oraz kanały zewnętrzne ogłosiło właśnie zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązuje w 2024 roku. Negocjacje zamyka już 15 marca, kiedy to mija termin podpisania tzw. umów rocznych, które są premiowane dodatkowymi rabatami. Do najważniejszych wprowadzonych zmian należą m.in. zmodyfikowane progi w poszczególnych klastrach, nowe progi wydatków dla negocjowania indywidualnych rabatów, czy lekka modyfikacja grup rozliczeniowych w wybranych pakietach.  więcej

Biedronka zapowiada dalszą wojnę cenową. Za granicą nie zmieni marki

Właściciel Biedronki nie zamierza odpuścić ostrej od kilku miesięcy rywalizacji z Lidlem na ceny i promocje. Pierwsze sklepy sieci na Słowacji mają pojawić się w br., będą działały pod tym samym szyldem co w Polsce.  więcej

PKP Intercity wybiera agencję do obsługi mediowej

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jej działań reklamowych - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.  więcej

Michał Szczur head of digital strategy & training w Mindshare Polska

Michał Szczur awansował w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska (GroupM/WPP) na stanowisko head of digital strategy & training. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. więcej

Wiejskie Ziemniaczki klientem agencji Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się obsługą kanałów społecznościowych marki Wiejskie Ziemniaczki z portfolio Lorenz.  więcej

Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. więcej

Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów

Lipton Tea and Infusions, właściciel marki Pukka, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Dziadek do orzechów na 2024 rok. więcej

Branża cyfrowa edukuje najmłodszych o technologii. Rusza kampania „Cyfrowy Start”

Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje firmy z sektora technologii, rusza z kampanią “Cyfrowy Start”. Właśnie ukazał się bezpłatny podręcznik, w którym znalazły się kluczowe zasady bezpiecznego korzystania z internetu oraz porady dla rodziców i uczniów.Wkrótce ruszą warsztaty dla nauczycieli oraz ukaże się cykl rozmów z ekspertami od edukacji i cyfryzacji. więcej

Kerris zajmie się obsługą social media job boardu the:protocol

Agencja Kerris została wybrana do kompleksowej obsługi działań w obszarze mediów społecznościowych theprotocol.it – platformy rekrutacyjnej skierowanej do specjalistów z sektora IT i technologii, będącej częścią Grupy Pracuj.  więcej

Aleksandra Łysik w Mediahub

Agencja mediowa Mediahub wzmocniła zespół specjalizujący się w obsłudze digitalowej. Do teamu, jako senior digital account, dołączyła Aleksandra Łysik. więcej

Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1

Marka Heineken, globalny partner F1, po raz kolejny wystartowała z akcją promującą odpowiedzialną konsumpcję. Wspólnie z jednym z najlepszych kierowców świata, Maxem Verstappenem, przypomina, że najlepszym kierowcą podczas wieczornych wyjść jest zawsze ten, który nie pił alkoholu  więcej

Bioderma promuje kosmetyki do skóry

Rusza cross-channelowa, ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki Bioderma. Media zaplanował i zakupił PRO Media House. więcej

Wynik Orlenu zmaleje o miliardy. Przyczyną odpisy

Grupa Orlen w sprawozdaniu finansowym za ub.r. uwzględni odpisy aktualizujące wartość aktywów jej segmentu wydobycia. W konsekwencji wynik firmy zmaleje o ponad 3 mld zł. więcej

Sanostol z kampanią na motywach gamingowych

Wystartowała nowa, oparta na motywach gamingowych kampania reklamowa marki syropu Sanostol, należącej do Orifarm Healthcare A/S. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Adheads. więcej

Kuba Zarzycki w gronie Bluebird Artists

Reżyser i scenarzysta Kuba Zarzycki dołączył do Bluerird Artists, agencji reprezentującej twórców ze świata filmu i reklamy. więcej

Zysk Biedronki pod presją promocji i płac. Przybędzie ponad 100 sklepów

W br. Jeronimo Martins planuje otworzyć 130-150 nowych sklepów Biedronka. Zysk EBITDA sieci w ub.r. zwiększył się o 23 proc. rok do roku do 1,84 mld euro. W tym roku może być gorzej, właściciel Biedronki wskazuje na wyższą konkurencję oraz wzrost wynagrodzeń pracowników. więcej

Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków

Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy więcej

 
 
 
INTERNET
 
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w czwartek wydał wyrok w sprawie reklam śledzących. Uznał, że system stworzony przez IAB Europe stanowi dane osobowe w rozumieniu RODO, a sam związek jest współadministratorem danych. Zdaniem ekspertki z Fundacji Panoptykon otwiera to drogę do zmian w branży reklamy internetowej. więcej

Wirtualna Polska znów przed Interią z Polsatem, Temu straciło ponad milion użytkowników

W lutym br. Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła Grupę Polsat-Interia pod względem liczby użytkowników, natomiast na platformie Temu ubyło 1,3 mln polskich internautów. Na komputerach Netflix przyciąga na dłużej niż Facebook czy YouTube. więcej

Agora wybrała zarząd Gazeta.pl. Na czele Agnieszka Siuzdak

Z początkiem kwietnia pion Gazeta.pl w Agorze będzie funkcjonował jako osobna spółka. Powołano właśnie jej zarząd, prezeską została Agnieszka Siuzdak. więcej

X rozważa wyłączenie polubień i udostępniania postów

Sieć społecznościowa X (dawniej Twitter) może przestać wyświetlać liczbę polubień i repostów pod wpisami. - Takie informacje zaśmiecają publikacje - twierdzi właściciel sieci społecznościowej Elon Musk. Jego słowa cytuje Reuters. więcej

Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. więcej

Ten Fajny Management bez dyrektora zarządzającego. Odszedł Mateusz Bill

Mateusz Bill, współzałożyciel i dyrektor zarządzający w Ten Fajny Management, z końcem lutego br. odszedł z firmy. Z końcem ub.r. przestał już pełnić funkcję członka zarządu spółki. więcej

Patostreamer Marek M. „Czujny” na wolności. Poręczył Grzegorz Braun

Czeski sąd rozpoznający dwa Europejskie Nakazy Aresztowania wystawione wobec patostreamera Marka M. ps. „Czujny” zdecydował o wypuszczeniu go na wolność za poręczeniem posła Konfederacji Grzegorza Brauna. Decyzję tę zaskarżyła czeska prokuratura. więcej

Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków

Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Jamrogiewicz dyrektorem ds. rozwoju w K+PR

Do zespołu agencji K+PR dołączył Piotr Jamrogiewicz, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju.  więcej

PAD RES klientem PR Calling

PR Calling rozpoczęła współpracę z PAD RES, polskim deweloperem czystej energii, który specjalizuje się w projektach związanych z energią odnawialną, inwestycjami infrastrukturalnymi oraz nieruchomościami komercyjnymi.  więcej

Monika Borzdyńska odwołana z zarządu operatora PGE Narodowego. „Polityczna miotła”

Monika Borzdyńska nie pracuje już w PGE Narodowym, została odwołana z zarządu operatora obiektu, spółki PL.2012+.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sztuczna inteligencja w spocie promującym wiosenną ramówkę Polsatu
Branża cyfrowa edukuje najmłodszych o technologii. Rusza kampania „Cyfrowy Start”
Elon Musk zapowiada, że nie wesprze finansowo żadnego kandydata na prezydenta
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj