|
|
|
|
|
|
|
Mniej przestępstw związanych z piractwem telewizyjnym w Polsce
W 2023 roku stwierdzono 212 przestępstw związanych z piractwem telewizyjnym w Polsce – wynika z danych Komedy Głównej Policji, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, w 2022 roku przestępstw było 469. Policja zastrzega jednak, że dane mogą ulec zmianie. więcej
|
Kanał TVP nie trafi na multipleks. Dwa miejsca na MUX-6 niewykorzystane
Choć kanał TVP World wznowił nadawanie, to na razie nie jest dostępny na MUX-6, tylko jako stacja wirtualna. Tym samym dwa miejsca na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pozostają niezagospodarowane. Centrum Informacji TVP wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że nie jest planowana emisja naziemna TVP Parlament. więcej
|
W TVP skarżą się na umowy "na słupa" i brak wypłat
Część osób tworzących redakcje TVP, w tym dziennikarze, nadal czeka na wynagrodzenia. Skarżą się także na propozycje umów. - Umowy o dzieło, jakie zaoferowali nam w TVP są do końca lutego lub ewentualnie do końca marca. Po tym czasie oferowane będą dwa rozwiązania: B2B albo „umowa na słupa” - mówi nam jeden z dziennikarzy. więcej
|
Duża awaria TV Republika. "Pierwszy raz taka rzecz się zdarzyła"
W poniedziałek po południu odbiorcy TV Republika nie mogli oglądać kanału na żywo na YouTube i w serwisach streamingowych. - Nie było przez kilkadziesiąt minut sygnału. Pierwszy raz od kiedy ta telewizja istnieje, taka rzecz się zdarzyła. Zdarzały się przerwy, które ratowaliśmy awaryjnym zasilaniem. Ta przerwa była trochę dłuższa - powiedział na antenie Tomasz Sakiewicz, szef stacji. więcej
|
1,59 mln widzów „The Voice Kids 7” w TVP2
Siódmą edycję „The Voice Kids” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 240 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu szóstej odsłony widowiska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Emitel przeprasza za awarię MUX-1 i MUX-2 naziemnej telewizji cyfrowej
W sobotę wieczorem widzowie naziemni, którzy oglądali TVN i TTV narzekali na problemy z dźwiękiem. Dotknęły one m.in. program „Mam talent!”. Stacja poinformowała w mediach społecznościowych, że to awaria po stronie Emitela, operatora multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes firmy Andrzej Kozłowski przeprasza za zaistniałą sytuację. więcej
|
„Pamiętniki z wakacji” wróciły do telewizji. Ilu widzów mają w Czwórce?
Nadawany w Czwórce piąty sezon reaktywowanego serialu „Pamiętniki z wakacji” ogląda średnio 265 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Realizator pracował w TVP ponad 30 lat. Dziś wraca
Jacek Dybowski pracujący w TVP przez ponad 30 lat wraca do publicznego nadawcy - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Realizator telewizyjny stracił pracę w telewizji publicznej w ubiegłym roku. więcej
|
TVP zmienia decyzję poprzednich władz. Będą msze nie tylko rzymskokatolickie
Od kwietnia Telewizja Polska znów będzie transmitować raz w tygodniu nabożeństwa innych obrządków niż Kościoła Rzymskokatolickiego. Msze będzie można oglądać w TVP Kultura. więcej
|
Z anteny TVP Kultura znika program Piotra Nowaka. W poniedziałek miał być odcinek z Iloną Łepkowską
TVP przestaje nadawać filozoficzno-kulturalny program „Kronos" prof. Piotra Nowaka. Nie pojawią się dziś w kolejnym odcinku na antenie wraz z prowadzącym: Ilona Łepkowska, Szymon Wróbel, Miłka Maltzhan i Paulina Banaszkiewicz. więcej
|
Błażej Filipiak nowym reporterem Polsatu
Błażej Filipiak, dotąd związany z WTK, jest nowym reporterem Polsatu w Poznaniu - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Telewizja szuka ludzi żyjących w tradycyjnych i otwartych związkach. Chodzi o nowy program
Kanał TVN Style szuka kobiet i mężczyzn żyjących w związkach tradycyjnych jak i w otwartych relacjach. Mają oni wystąpić w nowym programie pod roboczym tytułem „Jak dobrze znasz swojego faceta?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVP2 emituje show z influencerami. 300 tys. widzów pierwszego odcinka
W sobotę na antenie TVP2 zadebiutował program „No... wiadomo”. Obejrzało go niemal 289 tys. widzów, co oznaczało 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. więcej
|
Kino Polska TV z rekordowym zyskiem. Pomaga współpraca z Canal+
Według wstępnych danych grupa kapitałowa Kino Polska TV w ub.r. przy wzroście przychodów od klientów o 3 proc. do 294,2 mln zł pierwszy raz przekroczyła poziom 50 mln zł zysku netto. Przyczyniła się do tego m.in. produkcja kanałów zagranicznych dla Grupy Canal+. więcej
|
"Oppenheimer" Christophera Nolana z siedmioma Oscarami. Sukces "Strefy interesów"
"Oppenheimer" Christophera Nolana otrzymał w nocy z niedzieli na poniedziałek siedem Oscarów, m.in. za najlepszy film i reżyserię. Dwie nagrody przypadły brytyjsko-polsko-amerykańskiej koprodukcji "Strefa interesów" Jonathana Glazera. Poruszającym momentem gali było przyznanie statuetki za dokument "20 dniom w Mariupolu" Mstyslava Chernova. więcej
|
Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków
Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 4 mln użytkowników i ponad 14 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 250 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bank Gospodarstwa Krajowego unieważnił przetarg reklamowy
Bank Gospodarstwa Krajowego, który prowadził przetarg na wybór agencji reklamowej do współpracy przez 3 lata, unieważnił postępowanie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Justyna Rusinowska na czele zespołu client service agencji Altavia
Do zespołu agencji Altavia dołączyła Justyna Rusinowska obejmując stanowisko account director. Kieruje zespołem obsługi klienta i jest współodpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji. więcej
|
Nowa inicjatywna Anny Lewandowskiej. Pomoże młodym
Trenerka i bizneswoman Anna Lewandowska startuje z programem społecznym “Active8 with Ann”, tworzonym we współpracy z Fundacją Zwolnieni z Teorii. Jest skierowany do młodzieży, ma pomagać w zmianie nawyków Polaków na zdrowsze oraz umacniać młodych ludzi w ich poczucie własnej sprawczości. więcej
|
Małgorzata Jakimowicz na czele marketingu w Resibo
Małgorzata Jakimowicz dołączyła do działu marketingu firmy kosmetycznej Resibo. Objęła stanowisko marketing managerki. Ostatnio pracowała w Lifetube. więcej
|
Hołowczyc i Małysz reklamują bezalkoholowe piwo Tyskie
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc zostali ambasadorami kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera” – bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). więcej
|
Znany producent chipsów wycofuje kampanię z transpłciową influencerką
Po fali krytyki marka chipsów Doritos (należąca do PepsiCo) zakończyła kampanię z udziałem Samanthy Hudson - transpłciowej influencerki i piosenkarki z Hiszpanii. Część konsumentów wzywała wcześniej do bojkotu marki. więcej
|
Kamil Gontarski i Karolina Michalcewicz w Ancymony
Do agencji Ancymony dołączyły dwie nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach marketing & business development oraz client service: Kamil Gontarski i Karolina Michalcewicz. więcej
|
Klaudia Brzeska i Marta Kierszka w Value Media
Do zespołu strategii Value Media (Group One) dołączyły dwie nowe osoby - Klaudia Brzeska w roli business integration managera oraz Marta Kierszka jako strategy manager. Ich dołączenie oznacza rozszerzenie kompetencji strategicznych agencji. więcej
|
Samsung z grą edukacyjną w Roblox
Agencja Gamingowa Game Changer stworzyła dla Samsung pierwszą konsultowaną z nauczycielami grę edukacyjną „Stacja Galaxy – bezpieczne miejsce w sieci” na platformie gamingowej Roblox. więcej
|
Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę
Wystartowała nowa kampania lojalnościowa sieci sklepów Stokrotka „Skomponuj swój włoski zestaw”. Zebrane znaczki wymienimy na porcelanowe talerze luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. To pierwsze w Polsce działania przygotowane przez agencję Promotica, która rozpoczyna właśnie działalność w naszym kraju. więcej
|
Dafi w kampanii pokazuje, jak pozytywnie zmieniać świat
Wystartowała najnowsza kampania Dafi, w której marka wraz z agencją Opus B wzywa do zmiany postaw, a w konsekwencji ograniczenia ilości plastikowych odpadów. więcej
|
Kanał Zero rozda złoto w nowym konkursie
Kanał Zero we współpracy z marką Goldsaver rozda w konkursie dwie sztabki złota. więcej
|
Betclic reklamuje Grę bez podatku
Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-produktową. Promuje w niej przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. więcej
|
C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim
Sieć sklepów odzieżowych C&A kontynuuje współpracę z aplikacją ciążowo-parentingową Preglife w Polsce i Niemczech. Kampania ma na celu wzrost zainteresowania gamą produktów C&A przeznaczonych dla przyszłych mam, niemowląt i dzieci. W ramach akcji, użytkowniczki Preglife otrzymały od marki kod rabatowy w wysokości 20 proc. więcej
|
Tomasz Sakiewicz traci funkcję w komisji PZPN
Tomasz Sakiewicz, szef Telewizji Republika i redaktor naczelny „Gazety Polskiej” nie zasiada już w komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej – podało Radio Zet. więcej
|
PZU promuje ubezpieczenia upraw. Rusza konkurs dla rolników
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń upraw przed niekorzystnymi zjawiskami pogodowymi, występującymi w okresie wiosenno-letnim. Równocześnie rusza z kampanią je promującą i konkursem dla rolników. więcej
|
Branża wydawnicza rośnie dzięki streamingowi. Empik Go podsumowuje rok
425 milionów przeczytanych stron e-booków, 32 miliony godzin przesłuchanych audiobooków oraz podcastów to bilans aktywności użytkowników Empik Go w 2023 r. Polacy już regularnie sięgają po treści cyfrowe, aż milion osób odwiedziło aplikację w poszukiwaniu publikacji idealnej dla siebie. Czy czytelnictwo wzrośnie dzięki rosnącemu trendowi na usługi streamingowe? materiał reklamowy
więcej
|
|
|
Szefowa działu politycznego odchodzi z "Faktu"
Sylwia Nowosińska, szefowa działu politycznego, odchodzi z “Faktu” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To kolejna osoba z redakcji, która w ostatnim czasie rozstała się z gazetą. więcej
|
Associated Press, Reuters, AFP i Getty Images wycofały zdjęcie księżnej Kate bo było edytowane. Księżna przeprasza
Księżna Kate, żona brytyjskiego następcy tronu, księcia Williama, przyznała się w poniedziałek do edycji opublikowanego dzień wcześniej jej zdjęcia z dziećmi i przeprosiła za związane z tym zamieszanie. Z powodu edycji zdjęcie wycofały ze swoich serwisów cztery agencje prasowe. więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak oburzona okładką "Twojego Stylu". Magazyn odpowiada na zarzuty
Agnieszka Woźniak-Starak pojawiła się na okładce kwietniowego wydania magazynu “Twój Styl”. Dziennikarkę oburzył podpis pod swoim zdjęciem, który sugeruje, że jej makijaż został wykonany kosmetykami francuskiej marki. - Nie został. Nikt mojej makijażystki nie pytał o to, jakich produktów używała. A na pewno nie marki Lancome, która może testować swoje produkty na zwierzętach - powiedziała Woźniak-Starak. więcej
|
Szef działu sport rozstaje się z tygodnikiem 'Wprost"
Mariusz Bielski żegna się z tygodnikiem „Wprost” (PMPG), gdzie przez ostatnie prawie trzy lata kierował działem sportowym. - Zostaję w dziennikarstwie sportowym - zapewnia nas. więcej
|
Znamy finalistów nagrody im. Jarosława Ziętary za dziennikarstwo śledcze 2024
Kapituła Nagrody im. Jarosława Ziętary za dziennikarstwo śledcze 2024 wyłoniła finalistów tegorocznej edycji. więcej
|
|
|
Nowy lider w newsach i publicystyce. Portal Polsat News wyprzedził Goniec.pl
W informacjach i publicystyce WP.pl awansowała na pozycję lidera zasięgowego, wyprzedzając Onet. Interia zwiększyła przewagę nad TVN24.pl, a portal Polsat News wysunął się nad Goniec.pl. więcej
|
Nowy program Kanału Zero. A w nim prezenter Radia ZET i szef Filmwebu
Kanał Zero zaczął nadawanie nowy programu „Zero Kultury”, który prowadzą Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), Marcin Sońta i Michał Walkiewicz. Więcej treści kulturalnych i rozrywkowych zapowiadał Krzysztof Stanowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Rośnie zainteresowanie usługami internetowymi banków
Wyniki bankowości elektronicznej potwierdzają coraz większe zainteresowanie klientów aplikacjami mobilnymi oraz usługami dodatkowymi, takimi jak np. zakup biletów komunikacji miejskiej. Trend jest widoczny m.in. w aplikacji PeoPay. - Za liczbą aktywnych użytkowników idzie wzrost liczby transakcji o 41 proc., wzrost liczby przelewów o prawie 28 proc., wzrost liczby klientów transakcyjnych o ponad 17 proc. - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. materiał reklamowy
więcej
|
|
|