Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
W ub.r. Kanał Sportowy mimo braku największych imprez sportowych i zamieszania wokół odejścia Krzysztofa Stanowskiego zwiększył przychody sprzedażowe o 5,3 proc., jego zysk netto zmalał nieznacznie, do 5,15 mln zł. Sporo zmniejszono natomiast dywidendę dla udziałowców, m.in. Mateusza Borka, Michała Pol i Tomasza Smokowskiego - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcejReakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
Po tym, jak firma Hindenburg Research podała, że spółka LPP, właściciel marek m.in. Reserved, House czy Mohito nadal zaopatruje sklepy w Rosji jej akcje poleciały mocno w dół. Firma w krótkim czasie wydała kilka komunikatów giełdowych, jeden po drugim. - W komunikacji LPP słabe jest to, że firma poświęciła zbyt wiele uwagi temu, by zdyskredytować Hindenburg Reasearch, a zbyt mało, by udowodnić rzekomą niesłuszność ich zarzutów - uważa Barbara Krysztofczyk. - Ten kryzys nie zniknie za zakrętem kolejnego tygodnia jak to jest w przypadku większości problemów wizerunkowych na naszym rynku - dodaje. więcejTV Republika będzie miała swój program śniadaniowy. Pojawi się w nim Anna Popek?
W TV Republika pojawi się nowy poranny program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy mieli program śniadaniowy i ogłosimy, jakie nazwiska się w nim pojawią - zapowiada Tomasz Sakiewicz, prezes stacji. więcej"Pytanie na śniadanie" zyska nową czołówkę i oprawę
W programie “Pytanie śniadanie” TVP2 pojawiło się ostatnio kilka nowych cykli, takich jak “Ekologicznie” czy “Czas na zwierza”. Ale to nie koniec zmian. - Będziemy też w ciągu roku częściej wychodzić ze studia. Nie chcemy, żeby program to były tylko rozmowy na kanapach. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Po Wielkanocy zaczną się zaś prace nad nową oprawą i czołówką. więcejWojciech Iwański dyrektorem artystycznym Opola. „Znów festiwal piosenki, a nie tańca”
Wojciech Iwański został dyrektorem artystycznym 61. Krajowego Festiwalu Piosenki w Opolu, który TVP1 transmitować będzie na przełomie maja i czerwca br. - Tegoroczne Opole wraca do korzeni - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Iwański. W programie festiwalu znów znajdą się Superjedynki i kabareton. więcejTV Republika będzie miała swój program śniadaniowy. Pojawi się w nim Anna Popek?
W TV Republika pojawi się nowy poranny program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy mieli program śniadaniowy i ogłosimy, jakie nazwiska się w nim pojawią - zapowiada Tomasz Sakiewicz, prezes stacji. więcej"Pytanie na śniadanie" zyska nową czołówkę i oprawę
W programie “Pytanie śniadanie” TVP2 pojawiło się ostatnio kilka nowych cykli, takich jak “Ekologicznie” czy “Czas na zwierza”. Ale to nie koniec zmian. - Będziemy też w ciągu roku częściej wychodzić ze studia. Nie chcemy, żeby program to były tylko rozmowy na kanapach. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Po Wielkanocy zaczną się zaś prace nad nową oprawą i czołówką. więcejWojciech Iwański dyrektorem artystycznym Opola. „Znów festiwal piosenki, a nie tańca”
Wojciech Iwański został dyrektorem artystycznym 61. Krajowego Festiwalu Piosenki w Opolu, który TVP1 transmitować będzie na przełomie maja i czerwca br. - Tegoroczne Opole wraca do korzeni - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Iwański. W programie festiwalu znów znajdą się Superjedynki i kabareton. więcejZnana dziennikarka TVP Info rozstała się z telewizją publiczną
Ewa Bugała rozstała się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Informacje potwierdziło nam biuro prasowe TVP. więcej„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki 14. sezonu show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowane w niedzielne wieczory oglądało średnio 1,87 mln osób. Jest to o 590 tys. oglądających więcej niż miała poprzednia odsłona pokazana półtora roku temu w poniedziałki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej1,64 mln widzów „Mam talent!” w TVN. Stacja wygrywa z konkurencją
Po trzech odcinkach średnia oglądalność 15. edycji „Mam talent!” w TVN wyniosła 1,64 mln widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. To o 120 tys. więcej oglądających niż śledziło początek poprzedniej edycji. więcej900 tys. widzów „MasterChef Nastolatki” w TVN. Stacja wiceliderem w grupie 16-49
Niemal 901 tys. widzów gromadziły średnio odcinki reality-show „MasterChef Nastolatki” w TVN – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Dało to stacji trzecie miejsce w paśmie w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49. więcejAXN w Polsce z nowym programming managerem. Transfer z Canal+
Agnieszka Zawadzka-Jopek, dotąd związana z Canal+ Polska, została nowym programming managerem, odpowiedzialnym za kanały AXN w polskim oddziale Antenna Entertainment - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejTVP przegrało proces ze znaną uczelnią. Musi przeprosić i zapłacić 100 tys. zł
Uniwersytet SWPS wygrał przed warszawskim sądem sprawę o ochronę dóbr osobistych z Telewizją Polską – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o artykuł portalu TVP Info z 2019 roku, który już zniknął ze strony nadawcy. Sąd nakazał TVP przeprosiny i zapłatę 100 tys. zł na cele społeczne. więcejAgnieszka Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP
Agnieszka Romaszewska-Guzy, dotąd dyrektor Biełsatu, nie jest już pracownikiem Telewizji Polskiej. Spółka zdecydowała się jej wręczyć zwolnienie dyscyplinarnie. więcejByły reporter „Wiadomości” odchodzi z TVP
Adam Giza rozstaje się z Telewizją Polską. - Dziś oficjalnie kończy się moja przygoda z Telewizją Polską – oświadczył były reporter “Wiadomości”. więcejZmiany w sportowej ofercie Canal+. Przesunięcia między stacjami
Od 12 kwietnia Canal+ zacznie modyfikować ramówkę swoich kanałów pod względem treści sportowych. Dotyczyć to będzie spotkań m.in. PGE Ekstraligi, PKO BP Ekstraklasy czy tenisowych turniejów WTA Tour. Canal+ poinformował, że zmiany podyktowane są chęcią optymalizacji czasu antenowego z uwagi na dużą liczbę wydarzeń na żywo. więcejByły menadżer Apple na czele wspólnej platformy Disneya i Warner Bros. Discovery
Były dyrektor wykonawczy Apple Pete Distad, będzie dyrektorem generalnym spółki joint venture, utworzonej przez The Walt Disney Company, Warner Bros Discovery i Fox Corporation. Jeszcze w tym roku firmy te chcą uruchomić wspólną usługę streamingową, adresowaną do fanów sportu. więcejPolityk nie może być prezenterem newsów i publicystyki jednocześnie. Stacja upomniana
Brytyjska stacja GB News nie powinna zatrudniać do programów informacyjnych polityków – orzekł regulator rynku Ofcom. W ocenie urzędu, telewizja pięć razy złamała przez to zasady bezstronności w przekazywaniu wiadomości. więcejTVP szuka firmy, która będzie mierzyć treści multimedialne i ruch w internecie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok. więcejCyfrowy Polsat rozkręca wodorową komunikację. Jego spółka dostarczy autobusy kolejnemu miastu
Spółka pośrednio zależna grupy Cyfrowy Polsat i wygrała przetarg Urzędu Miasta Chełm na dostawcę 26 autobusów wodorowych pod marką NesoBus. Wcześniej pozyskały podobne zlecenia od dwóch innych miast. więcejNowe nazwiska w obsadzie „Białego Lotosu” HBO
„Biały Lotos” to przewrotna komedia o kurorcie wycieczkowym na Hawajach (sezon 1) i w Taorminie na Sycylii (sezon 2), gdzie na wakacje przyjeżdżają uprzywilejowani przedstawiciele amerykańskiej klasy wyższej. Serial pokazuje nam dwie, przeplatające się, perspektywy: pracowników resortu i jego gości. Twórcą jest Mike White, znany wcześniej z głośnej „Iluminacji” z Laurą Dern w roli głównej. Aktualnie powstaje sezon trzeci serialu i cały czas do obsady dołączają kolejni aktorzy. więcejOd pomocy Polakom na emigracji do kreowania innowacji - Bank Pekao obchodzi swoje 95-lecie
Historia Banku Pekao to równocześnie historia polskiej bankowości. To on jako pierwszy w naszym kraju uruchomił bankomat, wydał kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował na szeroką skalę biometrię. Jako pierwszy na świecie połączył tokenizację sztuki z produktem bankowym. Pekao niedawno pochwaliło się najlepszymi w swojej historii wynikami finansowymi. Mimo upływu lat, bank wciąż wspiera rodaków, angażując się w transformację energetyczną i rozwój gospodarki, działając na rzecz kultury i sportu, edukując w obszarze finansów czy pomagając lokalnym społecznościom. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Maciej Świrski na zjeździe SDP: "My się na pewno nie zgodzimy na likwidację Biełsatu"
- Zwolnienie Agnieszki Romaszewskiej może być wstępem do likwidacji Biełastu. My się na pewno na nią nie zgodzimy – zapowiedział przewodniczący KRRiT Maciej Świrski podczas Zjazdu Delegatów SDP. Władze stowarzyszenia dodają w przyjętym stanowisku, że brak informacji o wsparciu Radia Racja i Radia Unet (białoruskiej redakcji Tadia Wnet) przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz przerwę w nadawaniu “Studia Wschód" również można uznać za próbę likwidacji. więcejZmiany w Radiu Lublin. Jest nowa p.o. redaktorka naczelna
Sekretarz redakcji Kinga Hendzel będzie przez jakiś czas pełniła obowiązki redaktorki naczelnej Radia Lublin. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Piasecką. więcejGrupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci
Z końcem marca w Polsce przestanie działać sklep internetowy sieci HalfPrice, rozwijanej przez grupę CC od trzech lat. Platforma ma być dalej dostępna w kilku innych krajach. więcejPrudential rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną
Ubezpieczyciel Prudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Zwyciężyła w nim agencja Just. więcejŁukasz Chudy na czele zespołu produkcyjnego w Altavia Polska
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku dyrektora produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC. więcejNationale-Nederlanden nowym klientem K+PR
Za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej. Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR przetargu. więcejDaniel Przygoda na czele działu kreacji w Fabryce Marketingu
Do Fabryki Marketingu dołączył Daniel Przygoda, który jako dyrektor kreatywny będzie odpowiadał za kreację, tworzenie strategii komunikacji i content dla klientów agencji. więcejIga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” ruszyła kampania reklamowa nowego elektrycznego Porsche Macan z udziałem polskiej ambasadorki marki, Igi Świątek. więcejMateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska
Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko account directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR account directora. więcejMinisterstwo Cyfryzacji zaprasza agencje do konsultacji rynkowych, będzie przetarg reklamowy
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje do konsultacji rynkowych nt. planowanego przetargu na kampanię promującą e-usługi publiczne. Resort planuje m. in. kolejną odsłonę kampanii promującej aplikację mObywatel w latach 2024-2025. więcejLidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką
Lidl Polska dokonał porównania wartości zakupów w poznańskich sklepach Lidl i Biedronki, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub gramaturach. To kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci dyskontów. więcejMangusta otwiera studio postprodukcji, wykorzystuje technologię AI
Mangusta Film otwiera studio pełnowymiarowej postprodukcji, oferując takie usługi, jak: montaż obrazu i dźwięku, korekcję barwną, efekty specjalne, animację 2D i 3D, a także wykorzystanie sztucznej inteligencji. więcejKarolina Fijołek-Gajewska dyrektorką działu usług w MediaMarkt Polska
Do zespołu MediaMarkt Polska dołączyła Karolina Fijołek-Gajewska w roli services&solutions department director. Ostatnie 15 lat pełniła funkcje menedżerskie głównie w branży telekomunikacyjnej i świadczeń pozapłacowych (T-Mobile, Play, Benefit Systems). więcejKinesso agencją digitalową Vectry
Vectra wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands). więcejLoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena (Colian) w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla Oranżady Hellena Zero oraz Oranżady Strzelającej. Kontynuowana będzie również kampania #Hellendż dla marki głównej. więcejFaktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu
Agencja Brand Kolektyw rozpoczyna współpracę z Faktorią Win, marką z portfolio grupy Eurocash. więcejPZPN prezentuje nowe koszulki reprezentacji Polski
Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową koszulkę reprezentacji Polski. To w tych strojach piłkarze i piłkarki od marca reprezentują kraj na oficjalnych meczach. więcejContinental stawia na Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki producenta opon Continental. więcejInfluencerzy Fit Lovers promują markę Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers. więcejMAX Premium Burgers wprowadzi do oferty nowego burgera. Najpier niespodzianka
MAX Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji fast food, wprowadza do swojego menu kolejnego nowego burgera. Przedpremierowo można go zamówić za pomocą aplikacji Glovo i Uber Eats z restauracji MAX zlokalizowanych w Złotych Tarasach i Wilanowie. Goście biorący udział w tym projekcie nie znają smaku ani rozmiaru burgera, dopóki nie otrzymają zamówienia. więcejTrudna relacja gracza z poborcami podatkowymi w nowej odsłonie kampanii Betclic
Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-produktową. Produkcja ma międzynarodowy charakter, ale całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jej głównym elementem są spoty reklamowe przedstawiające trudną relację gracza z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów. więcejBrad Pitt w wiosennej kampanii De'Longhi
Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, wystartowała z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta. więcejLabcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza ofertę Advocacy. Będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i spójność wizerunkową. Za rozwój kompleksowej oferty odpowiedzialna będzie Monika Dobaj, head of PR & Advocacy Labcon. więcejZimowe żniwa Reserved i Sinsay. Właściciel odpowiada na zarzuty ws. Rosji
Według szacunkowych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa kapitałowa LPP, właściciel marek Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay, zwiększyła przychody sprzedażowe o 15,7 proc., a jej zysk netto podskoczył ze 183,9 do 484,4 mln zł. Na koniec stycznia br. miała prawie 2,3 tys. sklepów stacjonarnych. Firma zapewnia, że wbrew zarzutom amerykańskiej wywiadowni nie prowadzi ukrytej działalności w Rosji ani nie przesyła tam towarów przez Kazachstan. więcej„OOH Majówka Supreme Impact” – precyzyjny pakiet od Braughman Group Media
Braughman Group Media zaprezentował nowy, precyzyjny pakiet reklamowy o nazwie „OOH Majówka Supreme Impact”. Ta innowacyjna oferta ma na celu zmienić sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami w okresie wzmożonych zakupów przed majówką – szczególnie dla branży fmcg. materiał reklamowy więcejZarząd SDP będzie mógł pobierać wynagrodzenie. "To ja się z takiej korporacji wypiszę"
Uchwalenie nowego statutu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich było głównym celem Nadzwyczajnego Statutowo – Programowego Zjazdu Delegatów, który odbył się w miniony weekend w Domu Dziennikarza w Kazimierzu Dolnym. Jedną ze zmian jest zapis o możliwości zarabiania przez członków zarządu głównego o zarządów oddziałów. – Jest to sprawa zasadnicza, jeżeli zarząd zacznie pobierać wynagrodzenie, to ja się z takiej korporacji wypiszę – mówiła honorowa prezes SDP Krystyna Mokrosińska podczas dyskusji nad tym tematem. więcejZmiany personalne w tygodniku „Nie”
Edyta Baker została sekretarzem redakcji tygodnika „Nie” (Urma), zaś Agnieszka Wołk-Łaniewska objęła stanowisko redaktorki prowadzącej tytułu – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Z pismem pożegnał się natomiast wicenaczelny Andrzej Rozenek. więcejMaciej Świrski na zjeździe SDP: "My się na pewno nie zgodzimy na likwidację Biełsatu"
- Zwolnienie Agnieszki Romaszewskiej może być wstępem do likwidacji Biełastu. My się na pewno na nią nie zgodzimy – zapowiedział przewodniczący KRRiT Maciej Świrski podczas Zjazdu Delegatów SDP. Władze stowarzyszenia dodają w przyjętym stanowisku, że brak informacji o wsparciu Radia Racja i Radia Unet (białoruskiej redakcji Tadia Wnet) przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz przerwę w nadawaniu “Studia Wschód" również można uznać za próbę likwidacji. więcejKuriozalne pytanie dziennikarza „Faktu” do Roberta Lewandowskiego. „Jesteś żugajką”?
Na poniedziałkowej konferencji prasowej Robert Lewandowski otrzymał od reportera „Faktu” pytanie o młodą influencerkę Julię Żugaj. Sam dziennikarz ocenił po konferencji, że jego pytanie "jest niepoważne". więcejSebastian Kucharski wiceszefem redakcji Dziennik.pl
Sebastian Kucharski został wiceszefem redakcji portalu Dziennik.pl (Infor PL). więcejKanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
W ub.r. Kanał Sportowy mimo braku największych imprez sportowych i zamieszania wokół odejścia Krzysztofa Stanowskiego zwiększył przychody sprzedażowe o 5,3 proc., jego zysk netto zmalał nieznacznie, do 5,15 mln zł. Sporo zmniejszono natomiast dywidendę dla udziałowców, m.in. Mateusza Borka, Michała Pol i Tomasza Smokowskiego - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcejGrupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci
Z końcem marca w Polsce przestanie działać sklep internetowy sieci HalfPrice, rozwijanej przez grupę CC od trzech lat. Platforma ma być dalej dostępna w kilku innych krajach. więcejSpółka turystyczna Wirtualnej Polski z węgierskim nadzorem
W spółce Nocowanie.pl, przejętej kilka lat temu przez Wirtualną Polskę, zlikwidowano radę nadzorczą. W jej składzie byli m.in. członkowie zarządu Wirtualna Polska Jacek Świderski, Michał Brański, Elżbieta Bujniewicz-Belka i Krzysztof Sierota. Teraz zarząd Nocowanie.pl jest nadzorowany przez radę nadzorczą Szallas Group. więcejAllegro ruszyło w kolejnym kraju. Liczy na polskich sprzedawców
W poniedziałek Allegro uruchomiło swoją platformę na Słowacji. To drugi po Czechach zagraniczny rynek jej działalności. Grupa Allegro dwa lata temu przejęła Mall Group i WE|Do obecne w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej. więcejOrange przyspiesza światłowód do 8 Gb/s. Na razie w dwóch miastach
Orange Polska wprowadza do swojej oferty Orange Światłowód o prędkości aż do 8 Gb/s. Na razie usługa jest dostępna w Warszawie i Krakowie. więcejWakacje.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję we własnych działaniach EB
Serwis Wakacje.pl (Wirtualna Polska Holding) startuje z kampanię rekrutacyjną, której przygotowanie „zlecił” sztucznej inteligencji. więcejGdzie oglądać baraże Euro 2024. Kto może awansować?
Nadchodzący turniej piłkarski Euro 2024 skupia uwagę kibiców na całym świecie, a Polska, mimo początkowych przeszkód, wciąż ma szansę na udział. Eliminacje nie przyniosły oczekiwanego awansu bezpośrednio do turnieju, lecz drzwi do Euro 2024 są dla Polski wciąż otwarte dzięki systemowi baraży. Płynące stąd napięcie i nadzieja pozwala społeczeństwu żywo przeżywać każdą grę. Przyjrzyjmy się bliżej, jakie mecze czekają na naszą reprezentację, jakie są jej szanse na awans i potencjalni rywale, których może spotkać w grupach na Euro 2024. więcejTwórcy znani z Kanału Sportowego w nowym programie Kanału Zero
Kanał Zero ruszył z nowym programem „Zero Presji”. To audycja z udziałem stand-uperów, którą prowadzą Kacper Ruciński i Cezary Sikora. Projekt Krzysztofa Stanowskiego zbliża się do miliona subskrypcji na YouTube. więcejByły minister finansów USA tworzy grupę inwestorów chcących kupić TikToka
Były minister finansów USA Steven Mnuchin zapowiedział, że stworzy grupę inwestorów, którzy kupią chińską aplikację TikTok - przekazał telewizji CNBC. więcejZimowe żniwa Reserved i Sinsay. Właściciel odpowiada na zarzuty ws. Rosji
Według szacunkowych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa kapitałowa LPP, właściciel marek Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay, zwiększyła przychody sprzedażowe o 15,7 proc., a jej zysk netto podskoczył ze 183,9 do 484,4 mln zł. Na koniec stycznia br. miała prawie 2,3 tys. sklepów stacjonarnych. Firma zapewnia, że wbrew zarzutom amerykańskiej wywiadowni nie prowadzi ukrytej działalności w Rosji ani nie przesyła tam towarów przez Kazachstan. więcejJuż od 30 lat współpracują z największymi producentami opon
W 2024 roku mija 30 lat od spotkania wspólników, które z czasem doprowadziło do powstania Spółki ENiS sprzedającej opony m.in. za pośrednictwem SklepOpon.com. Pierwszy serwis oponiarski założony przez braci Wojciecha oraz Mirosława Nowakowskich powstał jeszcze u schyłku lat 80. W 1994 roku dołączył do nich Jacek Szymański. Rozpoczęła się wówczas działalność Spółki „Opony Serwis”, która na początku lat 90. nawiązała trwające po dziś dzień partnerstwa z największymi producentami ogumienia. materiał reklamowy więcejReakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
Po tym, jak firma Hindenburg Research podała, że spółka LPP, właściciel marek m.in. Reserved, House czy Mohito nadal zaopatruje sklepy w Rosji jej akcje poleciały mocno w dół. Firma w krótkim czasie wydała kilka komunikatów giełdowych, jeden po drugim. - W komunikacji LPP słabe jest to, że firma poświęciła zbyt wiele uwagi temu, by zdyskredytować Hindenburg Reasearch, a zbyt mało, by udowodnić rzekomą niesłuszność ich zarzutów - uważa Barbara Krysztofczyk. - Ten kryzys nie zniknie za zakrętem kolejnego tygodnia jak to jest w przypadku większości problemów wizerunkowych na naszym rynku - dodaje. więcejNationale-Nederlanden nowym klientem K+PR
Za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej. Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR przetargu. więcejLuiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
Luiza Jurgiel-Żyła objęła stanowisko head of Public Relations w agencji kreatywnej N42. Na tym stanowisku zastąpiła Monikę Kubacką. więcejLoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena (Colian) w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla Oranżady Hellena Zero oraz Oranżady Strzelającej. Kontynuowana będzie również kampania #Hellendż dla marki głównej. więcejNetia ma umowę dotyczącą realizacji projektu "East West Gate"
Netia podpisała umowę grantową z Europejską Agencją Wykonawczą ds. Zdrowia i Cyfryzacji (HADEA) dotyczącą realizacji projektu "East West Gate" - poinformowała spółka na swojej stronie internetowej. więcejWzrost ataków typu DDoS. "Należy stosować dotychczasowe wytyczne"
W związku ze wzrostem zagrożeń atakami typu DDoS (niedostępność usługi) należy stosować dotychczas wydawane wytyczne, mające na celu minimalizację skutków ewentualnego cyberataku - poinformował w poniedziałek pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa. więcejOrange przyspiesza światłowód do 8 Gb/s. Na razie w dwóch miastach
Orange Polska wprowadza do swojej oferty Orange Światłowód o prędkości aż do 8 Gb/s. Na razie usługa jest dostępna w Warszawie i Krakowie. więcejWakacje.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję we własnych działaniach EB
Serwis Wakacje.pl (Wirtualna Polska Holding) startuje z kampanię rekrutacyjną, której przygotowanie „zlecił” sztucznej inteligencji. więcejByły minister finansów USA tworzy grupę inwestorów chcących kupić TikToka
Były minister finansów USA Steven Mnuchin zapowiedział, że stworzy grupę inwestorów, którzy kupią chińską aplikację TikTok - przekazał telewizji CNBC. więcejHuuuge inwestuje miliony w kasyno na smartfony
Producent gier mobilnych Huuuge podpisał umowę dotyczącą zainwestowania do 6 mln dolarów w firmę Bananaz Studios, do której należy gra „Slots Cash”. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj