Związkowcy w Bauerze domagają się podwyżek. Grożą strajkiem
Związkowcy z działającej w Wydawnictwie Bauer i agencji AKPA Press Polska Inicjatywy Pracowniczej przedstawili postulaty dotyczące m.in. podwyższenia wynagrodzenia wszystkich zatrudnionych o 1 tys. zł, wprowadzenia siatki płac i stworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Dają zarządowi 14 dni na realizację postulatów. W przeciwnym razie grożą sporem zbiorowym, a później strajkiem. więcejPodwyżki w TVN Warner Bros. Discovery. "Wyższe niż średnia rynkowa"
TVN Warner Bros. Discovery Polska w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl poinformował o podwyżkach wprowadzonych w marcu br. w firmie. - Są średnio wyższe niż w poprzednim roku i wyższe niż średnia rynkowa, co wyróżnia nas na tle branży i innych organizacji w Polsce - czytamy w przesłanym komunikacie. więcejAktywista: Dom produkcyjny rozjechał łąkę, kręcąc reklamę. Firma odpowiada: nic nie zniszczyliśmy
Dom produkcyjny Tango Production kręcił reklamę na cennym przyrodniczo obszarze Łąk Oborskich, mimo zakazu ruchu - alarmuje Daniel Petryczkiewicz, aktywista ekologiczny. Wraz z jedną z fundacji złożył w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tango Production twierdzi, że dopełniło wszelkich formalności przy produkcji. - Bardzo krzywdząca i nieprawdziwa jest teza, że zniszczyliśmy teren – czytamy w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu. więcejPracownicy „Gazety Wyborczej”: Mamy dość
Pracownicy i współpracownicy „Gazety Wyborczej” (Agora) z Krakowa i Zakopanego napisali list do zarządów Agory i nowej spółki „Wyborcza”, w którym domagają się czterokrotnie większych podwyżek niż zaproponowane przez firmę i likwidacji „śmieciówek” - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Agora pisma nie komentuje, bo jeszcze go nie otrzymała więcejBędzie audyt Polskiego Radia za rządów PiS? Nowe władze szukają wykonawcy
Obecne kierownictwo Polskiego Radia zamierza zlecić audyt dotyczące funkcjonowania nadawcy w latach 2016-2023. Chciałby, żeby zrealizowano go w ciągu 100 dni. więcejPodwyżki w TVN Warner Bros. Discovery. "Wyższe niż średnia rynkowa"
TVN Warner Bros. Discovery Polska w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl poinformował o podwyżkach wprowadzonych w marcu br. w firmie. - Są średnio wyższe niż w poprzednim roku i wyższe niż średnia rynkowa, co wyróżnia nas na tle branży i innych organizacji w Polsce - czytamy w przesłanym komunikacie. więcejNowy kanał ma trafić do Canal+ i T-Mobile
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesję kanału Kabaret TV. Z dokumentu wydanego spółce Wirtualna Polska Media wynika m.in., że stacja ma być rozpowszechniana w sieciach telekomunikacyjnych operatorów Equinix Poland, Canal+ Polska i T-Mobile Polska. więcej„Czas na Show. Drag Me Out” ogląda 600 tys. widzów
„Czas na Show. Drag Me Out” po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 594 tys. widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejKto poprowadzi wieczór wyborczy w Polsat News?
Katarzyna Zdanowicz i Piotr Witwicki będą gospodarzami wieczoru wyborczego, który w niedzielę 7 kwietnia br. pokaże Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejCanal+ ma zabrać Polsatowi prawa do Ligi Mistrzów
Telewizja Polsat ma od przyszłego sezonu stracić prawa do transmitowania meczów Ligi Mistrzów - ustalił nieoficjalnie serwis Meczyki.pl. Spotkania tych rozgrywek w latach 2024-2027 mają trafić do Canal+ Polska. więcejRośnie widownia „Kanapowczyń” w TTV
Drugi sezon show „Kanapowczynie” w TTV ogląda 323 tys. widzów. Dało to stacji siódme miejsce wśród wszystkich widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejRekordowy udział streamingu na ekranie telewizora
W lutym 2024 roku 8,3 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,7 pkt. proc. wyższy niż w styczniu br. i o 2,5 pkt. proc. wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Najchętniej oglądane były treści na Netfliksie z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajęło YouTube - 1,9 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcejRośnie oglądalność „Ninja Warrior Polska 9”
715 tys. widzów zgromadziły średnio przed odbiornikami pierwsze odcinki dziewiątej serii reality show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. To o 143 tys. mniej niż gromadziła siódma odsłona emitowana rok temu. Każdy kolejny odcinek miał wyższą oglądalność od poprzedniego. więcejWłaściciel Euronews może zainwestować w projekt "TV PiS"
Fundusz Alpac Capital, do którego należy kanał Euronews, ma prowadzić negocjacje w sprawie stworzenia konserwatywnej stacji telewizyjnej w Polsce. Jacek Gądek z Gazeta.pl umownie nazywa projekt „TV PiS”. Zdaniem portalu, szefostwu Prawa i Sprawiedliwości zależy na starcie nowego kanału, jeszcze w tym roku. więcej„Dagmara szuka męża” z drugim sezonem. Trwają poszukiwania uczestników
Emitowany zimą w Super Polsacie program „Dagmara szuka męża” doczeka się drugiej serii. Ruszyły już poszukiwania kolejnych kandydatów na małżonka dla Dagmary Kaźmierskiej. więcejWodór od firmy Zygmunta Solorza już niebawem. Prezes podał datę
Zespół Elektrowni Pątnów Adamów Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, do końca czerwca powinien rozpocząć się produkcja wodoru - zapowiedział prezes spółki Piotr Woźny. więcej100 dni rządu: co zmieniono w mediach i kulturze. TVP, radio, tantiemy dla twórców
W ciągu 100 dni rządu Donalda Tuska dokonano zmian w mediach publicznych. Trwają kontrole i audyty w instytucjach podległych MKiDN. Zapowiedziano, że niebawem do Sejmu trafi ustawa o prawie autorskim wraz z przepisem o tantiemach dla twórców. więcejDisney+ zapowiedział nowe europejskie seriale podczas branżowego festiwalu Series Mania we Francji
Disney+ przedstawił nowe europejskie produkcje oryginalne. W czasie Series Manii zaprezentował, m.in. francuski kryminał „Lost Station Girls”, produkcję kostiumową „Vienna Game”, hiszpański dramat „Return To Las Sabinas” i serial true crime „Lucrecia: A Murder In Madrid”. więcejMateusz Hładki poprowadzi autorski program w TVN7
Mateusz Hładki poprowadzi subiektywny przegląd najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia w show-biznesie. Program „Mówię Wam” ruszy na antenie TVN7 w połowie kwietnia br. więcejSerial „Wywiad z wampirem” powraca z drugim sezonem. Znamy datę premiery
Serial AMC, który zadebiutował jesienią 2022 i reinterpretuje kultowy film „Wywiad z wampirem”, powróci z drugim sezonem. więcejRośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio niemal 500 tys. osób, o 120 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Z odcinka na odcinek programowi przybywa jednak widzów. więcejOd pomocy Polakom na emigracji do kreowania innowacji - Bank Pekao obchodzi swoje 95-lecie
Historia Banku Pekao to równocześnie historia polskiej bankowości. To on jako pierwszy w naszym kraju uruchomił bankomat, wydał kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował na szeroką skalę biometrię. Jako pierwszy na świecie połączył tokenizację sztuki z produktem bankowym. Pekao niedawno pochwaliło się najlepszymi w swojej historii wynikami finansowymi. Mimo upływu lat, bank wciąż wspiera rodaków, angażując się w transformację energetyczną i rozwój gospodarki, działając na rzecz kultury i sportu, edukując w obszarze finansów czy pomagając lokalnym społecznościom. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Będzie audyt Polskiego Radia za rządów PiS? Nowe władze szukają wykonawcy
Obecne kierownictwo Polskiego Radia zamierza zlecić audyt dotyczące funkcjonowania nadawcy w latach 2016-2023. Chciałby, żeby zrealizowano go w ciągu 100 dni. więcejKRRiT: Dwóch chętnych na częstotliwość w województwie mazowieckim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała listę nadawców zainteresowanych emisją FM w Woli koło Czerwińska. To miejscowość położona w województwie mazowieckim, w powiecie płońskim. O koncesję starają się tam dwa podmioty. więcejMaciej Świrski będzie mieć kłopoty? "Kierujemy sprawę do prokuratury"
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski nie przekazał Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu środków należnych im z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Złożył je do depozytu sądowego, jednak jeden z sądów odrzucił jego wniosek. - Dzisiaj w tej sprawie złożymy zawiadomienie do prokuratury przeciwko szefowi KRRiT - zapowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Zdrojewski, szef sejmowej komisji kultury i środków przekazu. więcej100 dni rządu: co zmieniono w mediach i kulturze. TVP, radio, tantiemy dla twórców
W ciągu 100 dni rządu Donalda Tuska dokonano zmian w mediach publicznych. Trwają kontrole i audyty w instytucjach podległych MKiDN. Zapowiedziano, że niebawem do Sejmu trafi ustawa o prawie autorskim wraz z przepisem o tantiemach dla twórców. więcejRadio Opole wyjeżdża w teren na debaty wyborcze z udziałem słuchaczy
Radio Opole odwiedzi wszystkie miasta powiatowe województwa opolskiego, żeby podczas spotkań z udziałem publiczności zapytać o pomysły na kierowanie miastem kandydatów na burmistrzów i prezydentów. - Wszystkie debaty odbędą się poza rozgłośnią, ponieważ chcemy być bliżej naszych słuchaczy. Chcemy ułatwić im spotkanie z kandydatami na żywo, wysłuchanie ich pomysłów, a także zadanie pytań - mówi Aneta Skomorowska-Kobza, redaktorka naczelna Radia Opole. więcejAktywista: Dom produkcyjny rozjechał łąkę, kręcąc reklamę. Firma odpowiada: nic nie zniszczyliśmy
Dom produkcyjny Tango Production kręcił reklamę na cennym przyrodniczo obszarze Łąk Oborskich, mimo zakazu ruchu - alarmuje Daniel Petryczkiewicz, aktywista ekologiczny. Wraz z jedną z fundacji złożył w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tango Production twierdzi, że dopełniło wszelkich formalności przy produkcji. - Bardzo krzywdząca i nieprawdziwa jest teza, że zniszczyliśmy teren – czytamy w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu. więcejSpółka z holdingu Palikota i Wojewódzkiego coraz bliżej upadłości. Ma 80 mln zł długów
Sąd nie zgodził się na ponowne otwarcie przyspieszonego postępowania układowego spółki Tenczynek Dystrybucja należącej do Manufaktury Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są m.in. Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki. Zwrócił uwagę, że spółka ma 79,7 mln zł zaległych wierzytelności, a jej aktywa wynoszą jedynie 2,9 mln zł. Warunków układu jesienią ub.r. nie zaakceptowali wierzyciele Tenczynka Dystrybucji. więcejStada Polska przenosi obsługę mediową z OMD do Mediaplus
Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy farmaceutycznej Stada w Polsce, do której należą takie marki, jak m.in. Nizoral czy Cholinex. Do tej pory budżet marketera obsługiwała agencja Media Data Mind należąca do Grupy OMD. więcejAgora z optymizmem o rynku reklamowym w tym roku. „Realne jest osiągnięcie górnego pułapu tych prognoz”
O 5-7 proc. wzrosnąć mają wydatki reklamowe w 2024 roku – prognozuje Agora. - Na dzisiaj oczekujemy, że raczej będzie to w granicach siedmiu niż pięciu procent – mówił w środę prezes spółki Bartosz Hojka. Rynek ma rosnąć we wszystkich segmentach poza reklamą w prasie. więcejJakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon
Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing director w Runmageddon, należącycm do grupy RMG S.A. Ostatnio pracował w Dentsu Creative. więcejSamsung rozszerza współpracę z VML
Współpraca marki Samsung i agencji VML, trwająca od 2016 roku, została poszerzona o dodatkowy zakres. Agencja zajmie się kompleksową obsługą kreatywną dywizji Mobile. więcejAMS wspólnie z Gemiusem zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
Firma reklamy zewnętrznej AMS podpisała umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania crossmediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. więcejUnilever wyodrębni spółkę lodową, w planach zwolnienia 7,5 tys. pracowników
Koncern Unilever, do którego należą takie marki, jak Dove, Axe czy Rexona planuje wyodrębnić ze swoich struktur spółkę zajmującą się produkcją lodów (m.in. Magnum, Ben&Jerry's). Chce w ten sposób zwiększyć wydajność i mieć silniejszy wzrost przychodów. więcejAnna Lewandowska i Tomasz Rożek pomogą dzieciom zaprzyjaźnić się z aktywnością fizyczną. Rusza akcja „Sport. To Lubię!”
Fundacja Nauka. To Lubię wraz z inicjatorami, Tomaszem Rożkiem i Anną Lewandowską, uruchamiają akcję społeczną „Sport. To Lubię”, mającą na celu zwiększenie aktywności fizycznej wśród dzieci w wieku 6-10 lat oraz ich rodziców. W obliczu alarmujących danych dotyczących kondycji fizycznej najmłodszych Polaków, projekt zachęca rodziców i ich dzieci do odkrywania radości płynącej ze wspólnego uprawiania sportu. więcejBadanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
Blisko 9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową – wynika z raportu IAB Polska. Liczba użytkowników programów blokujących reklamy w sieci wyhamowuje. więcejJabłka z Lidla mają więcej pestycydów niż te w Biedronce
Fundacja Pro-Test wykryła aż dziewięć różnych pestycydów w jabłkach z Lidla. W jabłkach z Biedronki były cztery pestycydy. Poza tym każdego z wykrytych związków chemicznych w jabłkach z Lidla było więcej – czasem nawet wielokrotnie – niż tych samych pestycydów w jabłkach kupionych w Biedronce (Jeronimo Martins Polska). więcejFriz i Wersow reklamują nowe lody Koral
Influencerzy Wersow (Weronika Sowa) i Friz (Karol Wiśniewski) są bohaterami kampanii reklamowej Grand G.O.A.T. - nowych lodów firmy Koral. Trzy lata temu furorę zrobiły lody Koral pod marką Ekipy, współtworzonej przez Friza i Wersow. więcejRosyjscy i białoruscy sportowcy wystąpią na olimpiadzie pod neutralną flagą
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zatwierdził flagę i hymn tzw. sportowców neutralnych. Pod tą symboliką rosyjscy i białoruscy sportowcy wystąpią na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu. więcej3,7 mln zł za promocję Poznania w trakcie IMPACT
Blisko 3,7 mln zł netto zapłacą władze Poznania Fundacji Impact za promocję miasta w ramach wydarzenia IMPACT do 2026 roku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejPaweł Kazimierczyk business developmenet managerem Cisco
Paweł Kazimierczyk objął stanowisko business development managera w Cisco. Wrócił do firmy po dwuletniej przerwie. więcejPolpharma promuje lek na przeziębienie Scorbolamid
Polpharma stawia na nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki preparatu na przeziębienie Scorbolamid. więcejUnique One organizuje loterię dla Rossmanna
Drogerie Rossmann ponownie powierzyły agencji Unique One organizację loterii, która odbywa się w aplikacji mobilnej sieci drogerii. więcejMeczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS
Firma z branży bukmacherskiej STS nawiązała strategiczne partnerstwo z portalem Meczyki.pl (Online Venture). więcejTrwa głosowanie na najlepszych w konkursie CMO Awards
Do 8 kwietnia top managerki i managerowie marketingu i reklamodawcy mogą głosować na koleżanki i kolegów, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji konkursu CMO Awards by Shortlist. więcejRomet rusza z wiosenną kampanią reklamową. Rowery w śniadaniówce i Radiu Zet
Producent rowerów Romet rozpoczął nowy sezon rowerowy szeroką akcją promocyjną obejmującą radio, telewizję oraz internet. więcej"Smakuj świadomie" - zachęca producent Milki
Firma Mondelēz International, producent m.in. czekolady Milka wystartowała z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”. Jej celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie jedzenia przekąsek w uważny sposób oraz wielkość spożywanych porcji. więcejWiększe moce produkcyjne Tymbarka, Kubusia i Lubelli. Będzie nowy zakład w Wadowicach
Koncern spożywczy Maspex, do którego należą m.in. marki Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Żubrówka i Soplica, zapowiada, że na inwestycje produkcyjne przeznaczy w br. ok. 650 mln zł. więcej„OOH Majówka Supreme Impact” – precyzyjny pakiet od Braughman Group Media
Braughman Group Media zaprezentował nowy, precyzyjny pakiet reklamowy o nazwie „OOH Majówka Supreme Impact”. Ta innowacyjna oferta ma na celu zmienić sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami w okresie wzmożonych zakupów przed majówką – szczególnie dla branży fmcg. materiał reklamowy więcejZwiązkowcy w Bauerze domagają się podwyżek. Grożą strajkiem
Związkowcy z działającej w Wydawnictwie Bauer i agencji AKPA Press Polska Inicjatywy Pracowniczej przedstawili postulaty dotyczące m.in. podwyższenia wynagrodzenia wszystkich zatrudnionych o 1 tys. zł, wprowadzenia siatki płac i stworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Dają zarządowi 14 dni na realizację postulatów. W przeciwnym razie grożą sporem zbiorowym, a później strajkiem. więcejPracownicy „Gazety Wyborczej”: Mamy dość
Pracownicy i współpracownicy „Gazety Wyborczej” (Agora) z Krakowa i Zakopanego napisali list do zarządów Agory i nowej spółki „Wyborcza”, w którym domagają się czterokrotnie większych podwyżek niż zaproponowane przez firmę i likwidacji „śmieciówek” - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Agora pisma nie komentuje, bo jeszcze go nie otrzymała więcejwPolityce.pl wyłącza komentarze internautów. „Bezprawny charakter treści”
Portal wPolityce.pl (Fratria) na czas nieokreślony zawiesił możliwość dodawania przez internautów wpisów pod tekstami. Usunął też dotychczasowe wpisy, jako przyczynę podaje „bezprawny charakter przechowywanych treści”. więcejZmiana na czele nadzoru w Polska Press
Na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej wydawnictwa Polska Press (należącego do Orlenu) został powołany prawnik Paweł Bzowski. Zastąpił Tomasza Jakubiaka. więcejPół miliona złotych zapłaci Komenda Główna Policji za druk i kolportaż "Gazety Policyjnej"
Komenda Główna Policji rozstrzygnęła przetarg na druk i kolportaż magazynu “Gazeta Policyjna”. Zapłaci za to blisko 500 tys. zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejAgora z optymizmem o rynku reklamowym w tym roku. „Realne jest osiągnięcie górnego pułapu tych prognoz”
O 5-7 proc. wzrosnąć mają wydatki reklamowe w 2024 roku – prognozuje Agora. - Na dzisiaj oczekujemy, że raczej będzie to w granicach siedmiu niż pięciu procent – mówił w środę prezes spółki Bartosz Hojka. Rynek ma rosnąć we wszystkich segmentach poza reklamą w prasie. więcejAgora nie chce kupić Polska Press
Agora nie jest zainteresowana kupnem Polska Press - poinformował w środę członek zarządu Agory Wojciech Bartkowiak w odpowiedzi na pytania dziennikarzy i analityków. więcejKrzysztof Stanowski o manipulacjach "Gazety Wyborczej" nt. Kanału Zero. Reagują jej dziennikarze
Krzysztof Stanowski w długim nagraniu odniósł się do artykułu „Gazety Wyborczej” na jego temat i Kanału Zero. Zarzucił autorom manipulacje w imię walki o budżety reklamowe. Do tez Stanowskiego odnieśli się dziennikarze “GW” Maria Korcz i Piotr Głuchowski. więcej100 dni rządu: co zmieniono w mediach i kulturze. TVP, radio, tantiemy dla twórców
W ciągu 100 dni rządu Donalda Tuska dokonano zmian w mediach publicznych. Trwają kontrole i audyty w instytucjach podległych MKiDN. Zapowiedziano, że niebawem do Sejmu trafi ustawa o prawie autorskim wraz z przepisem o tantiemach dla twórców. więcejWzrosty w kinach i radiu pomogły Agorze. Trzy kwartały z zyskiem
W czwartym kwartale ub.r. grupa Agora przy wzroście przychodów o prawie jedną trzecią zarobiła na czysto 50,9 mln zł. Po przejęciu Eurozetu skokowo zwiększyły się jej wyniki w pionie radiowym. więcejWirtualna Polska ma ponad miliard na przejęcia i obsługę długu. Nowa umowa z bankami
Wirtualna Polska Holding podpisała z konsorcjum banków umowę dotyczącą kredytów w łącznej kwocie do 1,067 mld zł. Maksymalnie 300 mln zł może przeznaczyć na akwizycje. więcejRekordowy udział streamingu na ekranie telewizora
W lutym 2024 roku 8,3 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,7 pkt. proc. wyższy niż w styczniu br. i o 2,5 pkt. proc. wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Najchętniej oglądane były treści na Netfliksie z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajęło YouTube - 1,9 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcejEkipa Friza mniej reklamowa. Podwoiła sprzedaż, chce mocniej wyjść za granicę
W ub.r. przychody influencerskiej Ekipa Holding, za którą stoi Karol „Friz” Wiśniewski, poszły w górę o 107 proc. do 55,58 mln zł, a zysk netto poszybował z 1,25 do 9,17 mln zł. - Ekipa Management to dla nas nadal najważniejsza spółka, ale dążymy do tego aby sfinalizować projekty w innych spółkach i efekty tego powinny być w najbliższym czasie widoczne - zapowiada prezes firmy Łukasz Wojtyca. więcejX zapłaciło twórcom treści ponad 45 milionów dolarów
Od lipca ubiegłego roku platforma X (dawniej Twitter) wypłaciła twórcom popularnych treści ponad 45 milionów dolarów, a pieniądze otrzymało ponad 150 tysięcy autorów. Poinformował o tym Team X, który zajmuje się tantiemami dla twórców. więcejBadanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
Blisko 9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową – wynika z raportu IAB Polska. Liczba użytkowników programów blokujących reklamy w sieci wyhamowuje. więcejYouTube wprowadził etykietowanie treści tworzonych przy użyciu AI
YouTube dodał narzędzie do oznaczania filmów utworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). W ten sposób platforma zamierza walczyć z fałszywymi informacjami, które użytkownicy serwisu mogą pomylić z prawdziwymi. więcejKolejna potężna grzywna dla Google
Francuski Urząd ds. Konkurencji ukarał Google’a grzywną wysokości 250 mln euro za brak przestrzegania przepisów dotyczących wynagradzania wydawców prasy za korzystanie z ich treści. To już kolejna taka kara dla technologicznego giganta. więcejMeczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS
Firma z branży bukmacherskiej STS nawiązała strategiczne partnerstwo z portalem Meczyki.pl (Online Venture). więcejJuż od 30 lat współpracują z największymi producentami opon
W 2024 roku mija 30 lat od spotkania wspólników, które z czasem doprowadziło do powstania Spółki ENiS sprzedającej opony m.in. za pośrednictwem SklepOpon.com. Pierwszy serwis oponiarski założony przez braci Wojciecha oraz Mirosława Nowakowskich powstał jeszcze u schyłku lat 80. W 1994 roku dołączył do nich Jacek Szymański. Rozpoczęła się wówczas działalność Spółki „Opony Serwis”, która na początku lat 90. nawiązała trwające po dziś dzień partnerstwa z największymi producentami ogumienia. materiał reklamowy więcejRekordowy udział streamingu na ekranie telewizora
W lutym 2024 roku 8,3 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,7 pkt. proc. wyższy niż w styczniu br. i o 2,5 pkt. proc. wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Najchętniej oglądane były treści na Netfliksie z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajęło YouTube - 1,9 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcejAMS wspólnie z Gemiusem zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
Firma reklamy zewnętrznej AMS podpisała umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania crossmediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. więcejBadanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
Blisko 9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową – wynika z raportu IAB Polska. Liczba użytkowników programów blokujących reklamy w sieci wyhamowuje. więcejJabłka z Lidla mają więcej pestycydów niż te w Biedronce
Fundacja Pro-Test wykryła aż dziewięć różnych pestycydów w jabłkach z Lidla. W jabłkach z Biedronki były cztery pestycydy. Poza tym każdego z wykrytych związków chemicznych w jabłkach z Lidla było więcej – czasem nawet wielokrotnie – niż tych samych pestycydów w jabłkach kupionych w Biedronce (Jeronimo Martins Polska). więcejMetformina odchudza, bo symuluje wysiłek
Metformina, powszechnie przepisywany lek przeciwcukrzycowy powodujący umiarkowaną utratę wagi, pobudza wytwarzanie lac-phe - związku wytwarzanego w dużych ilościach po wysiłku fizycznym – informuje pismo "Nature Metabolism". więcejByła dziennikarka TVN i Gazeta.pl w Ministerstwie Aktywów Państwowych
Pracę w departamencie komunikacji Ministerstwa Aktywów Państwowych zaczęła Karolina Hytrek-Prosiecka, w przeszłości m.in. dziennikarka TVN24 BiS, „Faktów” TVN i Gazeta.pl oraz menedżerka Ekstraklasy. więcejX zapłaciło twórcom treści ponad 45 milionów dolarów
Od lipca ubiegłego roku platforma X (dawniej Twitter) wypłaciła twórcom popularnych treści ponad 45 milionów dolarów, a pieniądze otrzymało ponad 150 tysięcy autorów. Poinformował o tym Team X, który zajmuje się tantiemami dla twórców. więcejYouTube wprowadził etykietowanie treści tworzonych przy użyciu AI
YouTube dodał narzędzie do oznaczania filmów utworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). W ten sposób platforma zamierza walczyć z fałszywymi informacjami, które użytkownicy serwisu mogą pomylić z prawdziwymi. więcejGamedust dokona odpisu aktualizacyjnego w kwocie blisko 24 mln zł
Gamedust dokona odpisu aktualizacyjnego na grę pod roboczym tytułem Edifice w wysokości blisko 219 tys. zł oraz wartości firmy w kwocie ponad 23,6 mln zł - podała spółka w komunikacie. Odpis będzie miał ujemny wpływ na wynik netto spółki za 2023 rok. więcejPrawie połowa Polaków odczuwa braki w wiedzy z cyberbezpieczeństwa
Do braków w wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa przyznaje się 47 proc. Polaków - wynika z badania "Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024". Braki dotyczą przede wszystkim inwestowania oraz systemu podatkowego - wskazano. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj