Rusza konkurs dotyczący MUX-8
Lada dzień rozpocznie się konkurs odnośnie dwóch wolnych miejsc w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji informuje Wirtualnemedia.pl, że ogłoszenie przewodniczącego KRRiT trafiło już do Rządowego Centrum Legislacyjnego. więcejZnamy pensje dyrektorów w TVP
Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do zarobków dyrektorów biur i agencji w TVP. Okazało się, że najwyższe wynagrodzenie otrzymuje Maciej Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy. Najmniej zarabiają Magdalena Piekorz i Piotr Maslak, szefowie agencji. więcejChaos wokół zablokowanych przez KRRiT pieniędzy dla spółek Polskiego Radia
Jedne sądy chcą, inne nie chcą przyjmować do depozytu pieniędzy z abonamentu, wstrzymanych przez KRRiT. Radio Gdańsk czeka na 4,153 mln zł. - W przedmiotowej sprawie Referendarz sądowy nie ma wątpliwości, że nie zachodzą przesłanki uwzględniające wniosek o złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu sądowego — podaje w uzasadnieniu Anna Śmiałek, referendarz sądowa Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku. więcejKanały Polsat Sport zmienią nazwy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpatrzyła pozytywnie wnioski Telewizji Polsat dotyczące zmian nazw stacji sportowych. Polsat Sport będzie działać jako Polsat Sport 1, Polsat Sport Extra zmieni nazwę na Polsat Sport 2, natomiast Polsat Sport News na Polsat Sport 3. więcejZarząd Agory ostro o Stanowskim. „Postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański”
- Wiem, że pan Stanowski postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański w świecie globalnych mediów, ale wydaje mi się, że jakoś przetrwamy ten wstrząs - mówił członek zarządu Agory Wojciech Bartkowiak. Zarząd pytany był o reakcję Krzysztofa Stanowskiego na teksty „Gazety Wyborczej” na jego temat. Czy to gwóźdź do trumny tytułu? - Wyniki segmentów pokazują, że nie kładziemy się do trumny. Wręcz odwrotnie, raczej jesteśmy niebezpiecznym zombie, wstajemy i wychodzimy na światło dzienne - dodał Bartkowiak. więcejRusza konkurs dotyczący MUX-8
Lada dzień rozpocznie się konkurs odnośnie dwóch wolnych miejsc w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji informuje Wirtualnemedia.pl, że ogłoszenie przewodniczącego KRRiT trafiło już do Rządowego Centrum Legislacyjnego. więcejZnamy pensje dyrektorów w TVP
Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do zarobków dyrektorów biur i agencji w TVP. Okazało się, że najwyższe wynagrodzenie otrzymuje Maciej Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy. Najmniej zarabiają Magdalena Piekorz i Piotr Maslak, szefowie agencji. więcejKanały Polsat Sport zmienią nazwy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpatrzyła pozytywnie wnioski Telewizji Polsat dotyczące zmian nazw stacji sportowych. Polsat Sport będzie działać jako Polsat Sport 1, Polsat Sport Extra zmieni nazwę na Polsat Sport 2, natomiast Polsat Sport News na Polsat Sport 3. więcejSzerszy zasięg naziemny i lepsza jakość obrazu TV Republika
TV Republika jest już dostępna na wszystkich multipleksach lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej. Trafiła w czwartek do MUX-L7, który nadaje w Lubinie i Głogowie. Emisja prowadzona jest w jakości HD. Ruszyła też emisja kanału w wysokiej rozdzielczości na multipleksie eksperymentalnym BCAST, dostępnym w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu. więcejZmiana u steru producenta „M jak miłość”. Tadeusz Lampka nie jest już prezesem
Stanowisko prezesa firmy MTL Maxfilm, produkującej m.in. telenowelę „M jak miłość” i kolejne filmy z serii „Kogel mogel”, została Magdalena Nalepa. Zastąpiła założyciela spółki Tadeusza Lampkę. więcejCo dalej z Przemysławem Babiarzem w TVP? Nowe informacje
Przemysław Babiarz zostaje w TVP Sport i poleci do Paryża na letnie igrzyska olimpijskie - potwierdził Wirtualnemedia.pl Jakub Kwiatkowski, dyrektor stacji. więcejJest zgoda na zmianę nazwy nowego kanału naziemnego
Kanał CTV9, dostępny na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, zmieni nazwę na ViDoc TV. Zgodziła się na to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. - Jak tylko dostaniemy formalna decyzję KRRiT, to natychmiast dokonamy stosownej zmiany oprawy - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, prezes Red Carpet TV, nadawcy stacji. więcejKRRiT zdecydowała w sprawie koncesji kanału z disco polo
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o 10 lat koncesję kanału Disco Polo Music. Wcześniej zastrzeżenia regulatora budziła produkcja „Wesela z piekła rodem”. Paradokument pokazuje m.in. awantury i skutki nadużywania alkoholu towarzyszące ślubom. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że analiza programu nie wykazała naruszeń przepisów. więcejPiS wraca do TVP i Polskiego Radia
Władze Prawa i Sprawiedliwości zdecydowały, że politycy tej partii znów będą przyjmowali zaproszenia do programów w ogólnopolskich stacjach Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. - W żadnym wypadku nie oznacza to akceptacji sposobu przejęcia mediów publicznych! - zaznaczył rzecznik partii Rafał Bochenek. więcejWiadomo, kiedy ruszy serwis Max. Są szczegóły oferty i pakietów
Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce w czerwcu tego roku, zastępując HBO Max. Platforma streamingowa zaoferuje dostęp do treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i produkcji lokalnych od TVN. W ofercie znajdą się cztery pakiety, w jednym z nich treści będą oferowane z reklamami. Ich cen na razie nie podano. więcejTVN liderem, TVN24 dogania TVP1. „Uwaga!" wyżej od "Teleexpressu"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera pozycję lidera oglądalności zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejAndrzej Grabowski jako Malanowski. Wraca znany serial Polsatu
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do serialu kryminalnego „Malanowski. Nowe rozdanie”, będącego kontynuacją docu-crime „Malanowski i partnerzy”. W rolę brata detektywa Bronisława Malanowskiego, którego grał nieżyjący już Bronisław Cieślak, wcieli się Andrzej Grabowski. więcejCzarownice, gusła, wierzenia. Recenzja offowego serialu Polsat Box Go „Strachy”
„Strachy” to rzecz absolutnie nietypowa w ofercie Polsat Box Go. Kameralny serial o dwójce bohaterów, którzy przez przypadek wkraczają w obcy im świat transcendencji, nie pasuje do dotychczasowego portfolio platformy. Produkcja stworzona przez debiutantów, Łukasza Kobylarza i Łukasza Sawickiego, zderza współczesne sytuacje z ludowymi wierzeniami, polowaniem na czarownice i zabawami czarną magią. więcejO życiowym zakręcie u kobiet w wieku balzakowskim. Recenzja nowego serialu „Klara” od Playera
Izabela Kuna w 2010 roku opublikowała powieść „Klara”, w której opowiedziała losy bohaterki sfrustrowanej związkiem z żonatym mężczyzną i problemami z toksyczną matką. Po latach, perypetie Klary możemy oglądać na małym ekranie. W tytułową postać wciela się autorka powieści. Czy to przełom w produkcji polskich seriali dla kobiet? więcej„Va Banque” bez Przemysława Babiarza. Jest nowy prowadzący
Trwają nagrania do kolejnych odcinków teleturnieju TVP2 „Va Banque”. Nie będzie ich już prowadzić Przemysław Babiarz. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, w roli nowego gospodarza programu pojawi się Radosław Kotarski, twórca kanału Polimaty. więcejByłeś dzieckiem w latach 90.? Ta animacja jest dla ciebie. Recenzja „X-Men’97”
Disney+ postanowił sprawdzić, czy nostalgiczne powroty do przeszłości działają na dorosłych widzów wychowanych w latach 90. Na platformie pojawiły się dwa pierwsze odcinki nowego sezonu animacji „X-Men’97”, a bohaterowie znajdują się dokładnie w tym samym miejscu, gdzie rozstaliśmy się z nimi w sezonie piątym 27 lat temu. Okazuje się, że w świecie mutantów minął zaledwie jeden dzień. więcejCanal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
Grupa Canal+ połączyła biura reklamy Grupy Kino Polska i Canal+. Działa pod nazwą Canal+ Advertising i oferuje różnorodne produkty reklamowe, m.in. lokowanie produktu, sponsoring oraz zintegrowane kampanie 360 stopni. Na jego czele stanął Michał Wojtczak. więcejRuszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na kwiecień. W cenniku najwyżej wyceniono spoty emitowane przy emitowanym w niedzielne wieczory show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” - kosztują ponad 90 tys. zł. więcejKoniec zdjęć do nowego serialu Canal+ „Algorytm miłości”. Znamy datę premiery
„Algorytm miłości” to nowy serial komediowy Canal+ będący parodią popularnych plażowych formatów reality show. Produkcja stworzona przez autorów „Emigracji XD” oraz „The Office PL” ma przyciągać widzów kontrowersyjnym humorem, prowokacją i działać jak rasowy odmóżdżacz. Właśnie zakończyły się zdjęcia do serialu. więcej10 lat kanału Stopklatka. Jest specjalne rocznicowe logo
Stopklatka 15 marca obchodziła 10-lecie istnienia. Z okazji rocznicy na antenie stacji pojawiają się nowości programowe, kanał zyskał również jubileuszowe logo. więcejZnamy datę polskiej premiery drugiego sezonu „Rodu smoka” od HBO Max
Na festiwalu Series Mania w Lille we Francji, HBO zaprezentowało specjalne zwiastuny drugiego sezonu „Rodu smoka”. Ujawniono też w końcu datę premiery nowych odcinków w serwisie Max. więcejSetki tysięcy złotych od Orlenu na promocję filmu o Martyniuku
Jak ustalił Jacek Harłukowicz z Onetu, w czasie pandemii koronawirusa Orlen wydał ponad 438 tys. złotych na promocję filmu TVP „Zenek” o gwieździe disco polo, Zenonie Martyniuku. Kolejne 158 tys. wyłożyła na ten sam cel należąca do płockiego koncernu Energa. więcejOd pomocy Polakom na emigracji do kreowania innowacji - Bank Pekao obchodzi swoje 95-lecie
Historia Banku Pekao to równocześnie historia polskiej bankowości. To on jako pierwszy w naszym kraju uruchomił bankomat, wydał kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował na szeroką skalę biometrię. Jako pierwszy na świecie połączył tokenizację sztuki z produktem bankowym. Pekao niedawno pochwaliło się najlepszymi w swojej historii wynikami finansowymi. Mimo upływu lat, bank wciąż wspiera rodaków, angażując się w transformację energetyczną i rozwój gospodarki, działając na rzecz kultury i sportu, edukując w obszarze finansów czy pomagając lokalnym społecznościom. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Chaos wokół zablokowanych przez KRRiT pieniędzy dla spółek Polskiego Radia
Jedne sądy chcą, inne nie chcą przyjmować do depozytu pieniędzy z abonamentu, wstrzymanych przez KRRiT. Radio Gdańsk czeka na 4,153 mln zł. - W przedmiotowej sprawie Referendarz sądowy nie ma wątpliwości, że nie zachodzą przesłanki uwzględniające wniosek o złożenie przedmiotu świadczenia do depozytu sądowego — podaje w uzasadnieniu Anna Śmiałek, referendarz sądowa Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku. więcejKultowe dżingle wracają do Radia Zet
Po 21 latach wróciły do Radia Zet kultowe dżingle pogodowe. - To nowy element poprawy dźwiękowej stacji - przekazało nam biurowe prasowe Eurozet. więcejPiS wraca do TVP i Polskiego Radia
Władze Prawa i Sprawiedliwości zdecydowały, że politycy tej partii znów będą przyjmowali zaproszenia do programów w ogólnopolskich stacjach Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. - W żadnym wypadku nie oznacza to akceptacji sposobu przejęcia mediów publicznych! - zaznaczył rzecznik partii Rafał Bochenek. więcejPosłowie PO donieśli do prokuratury na szefa KRRiT
Posłowie Koalicji Obywatelskiej Paweł Adamowicz i Bogdan Zdrojewski złożyli do prokuratury zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Maciej Świrskiego, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejRadio VOX FM zmienia logo. Jest nowa osoba w poranku
W czwartek rozpoczął się proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany identyfikacji wizualnej Radia VOX FM (Grupa ZPR Media). To niejedyna zmiana w stacji – do ekipy porannego pasma dołącza Julia Chren. więcejSpołeczność Radia 357 dołącza do Operacji Czysta Rzeka
ZaWodnicy 357 to wiosenna akcja Społeczności Radia 357, poprzez którą włącza się w ogólnopolską Operację Czysta Rzeka. We wspólnym projekcie zachęcamy do posprzątania rzek i “poprawy warunków brzegowych”. więcejSpore zmiany w Radiu Poznań. Nowi prowadzący poranki
Publiczne Radio Poznań wprowadza zmiany w swojej ramówce. W pasmach porannych pojawili się nowe audycje i prowadzących. Będzie więcej serwisów. więcejNetflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje
Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce. więcejMarta Krzemińska na czele działu obsługi klienta w Peppermint powered by Quad
Marta Krzemińska, dotychczasowa group account manager, awansowała na stanowisko head of client service w Peppermint powered by Quad. Z agencją związana jest od 2019 roku. więcejCanal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
Grupa Canal+ połączyła biura reklamy Grupy Kino Polska i Canal+. Działa pod nazwą Canal+ Advertising i oferuje różnorodne produkty reklamowe, m.in. lokowanie produktu, sponsoring oraz zintegrowane kampanie 360 stopni. Na jego czele stanął Michał Wojtczak. więcejRuszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na kwiecień. W cenniku najwyżej wyceniono spoty emitowane przy emitowanym w niedzielne wieczory show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” - kosztują ponad 90 tys. zł. więcejHavas uruchamia nową globalną sieć marek i projektów
Grupa Havas uruchomiła sieć Conran Design Group, nową globalną ofertę poświęconą marce i wzornictwu, która łączy talenty z istniejącej grupy Conran Design Group będącej własnością Havas, a także francuskiej agencji kreatywnego brandingu „W” – Havas. więcejSześć nowych w zespole Lettly
Agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zatrudniła sześć nowych osób, koleje otrzymały awanse. więcej"Chrupnij życie" nową platformą komunikacyjną Nussbeisser
Marka czekolad Nussbeisser we współpracy z Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo). więcejOrbit w nowej komunikacji opowiada o „mikrostresach” Zetek
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit na polskim rynku. Nowa kampania „Żuje się dobrze" jest adaptacją globalnej komunikacji brandu, która zadebiutowała już jakiś czas temu. więcej38 Content Communication prowadzi drugą edycję kampanii 1,5% dla Puckiego Hospicjum
Agencja 38 Content Communication realizuje drugą odsłonę kampanii “Nieśmiertelne gesty”, wspierającej przekazywanie 1,5% podatku na rzecz Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio. więcejReżyser Szymon Pawlik w The Reel Friends
Reżyser Szymon Pawlik dołączył do managementu The Reel Friends. więcej„OOH Majówka Supreme Impact” – precyzyjny pakiet od Braughman Group Media
Braughman Group Media zaprezentował nowy, precyzyjny pakiet reklamowy o nazwie „OOH Majówka Supreme Impact”. Ta innowacyjna oferta ma na celu zmienić sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami w okresie wzmożonych zakupów przed majówką – szczególnie dla branży fmcg. materiał reklamowy więcejZarząd Agory ostro o Stanowskim. „Postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański”
- Wiem, że pan Stanowski postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański w świecie globalnych mediów, ale wydaje mi się, że jakoś przetrwamy ten wstrząs - mówił członek zarządu Agory Wojciech Bartkowiak. Zarząd pytany był o reakcję Krzysztofa Stanowskiego na teksty „Gazety Wyborczej” na jego temat. Czy to gwóźdź do trumny tytułu? - Wyniki segmentów pokazują, że nie kładziemy się do trumny. Wręcz odwrotnie, raczej jesteśmy niebezpiecznym zombie, wstajemy i wychodzimy na światło dzienne - dodał Bartkowiak. więcejPolska Press rozstaje się z dwoma redaktorami naczelnymi
Z wydawnictwem Polska Press (należy do Orlenu) żegnają się redaktor naczelny portalu i.pl Piotr Kotomski oraz Marcin Habel - naczelny „Gazety Pomorskiej”, „Expressu Bydgoskiego” i „Nowości - Dziennika Toruńskiego”. więcejAgora już nie chce burgerowni. Ruszyły negocjacje
Należąca do Agory firma Helios zaczęła negocjacje dotyczące sprzedaży posiadanych udziałów spółki Step Inside, właściciela sieci gastronomicznej Pasibus. więcejNowy szef działu opinii w „Rzeczpospolitej”
Szefem działu opinii w „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) został Michał Płociński. Poprzednio był sekretarzem w tym dziale. więcejU wydawcy „Super Expressu” nowy wiceprezes. Odpowiada za technologie
Do zarządów spółek Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe i Time (ta druga wydaje „Super Express”) dołączył Adam Mańka, obejmując funkcję wiceprezesa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej„Newsweek” ma przeprosić biskupa. Kleryk zarzucił mu molestowanie
Wydawca tygodnika "Newsweek Polska" Ringier Axel Springer Polska ma przeprosić biskupa świdnickiego Marka Mendyka za publikację wywiadu w 2022 r., w którym były kleryk oskarżał hierarchę o molestowanie seksualne – orzekł w procesie cywilny Sąd Okręgowy w Świdnicy. więcejSzymon Hołownia zlecił kontrolę u o. Rydzyka. CWMP oburzone, pisze o powielaniu metod komunistów
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia zlecił NIK kontrolę finansowania Kościołów i związków wyznaniowych ze środków publicznych w latach 2019-23. - To jest taki trick, że do Rydzyka zapuka NIK - stwierdził w mediach społecznościowych. Działające przy SDP Centrum Monitoringu Wolności Prasy wyraziło protest „przeciwko atakowi marszałka Sejmu na Radio Maryja i jego założyciela”. więcejZarząd Agory ostro o Stanowskim. „Postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański”
- Wiem, że pan Stanowski postrzega swoją działalność jako przewrót kopernikański w świecie globalnych mediów, ale wydaje mi się, że jakoś przetrwamy ten wstrząs - mówił członek zarządu Agory Wojciech Bartkowiak. Zarząd pytany był o reakcję Krzysztofa Stanowskiego na teksty „Gazety Wyborczej” na jego temat. Czy to gwóźdź do trumny tytułu? - Wyniki segmentów pokazują, że nie kładziemy się do trumny. Wręcz odwrotnie, raczej jesteśmy niebezpiecznym zombie, wstajemy i wychodzimy na światło dzienne - dodał Bartkowiak. więcejWiadomo, kiedy ruszy serwis Max. Są szczegóły oferty i pakietów
Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce w czerwcu tego roku, zastępując HBO Max. Platforma streamingowa zaoferuje dostęp do treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i produkcji lokalnych od TVN. W ofercie znajdą się cztery pakiety, w jednym z nich treści będą oferowane z reklamami. Ich cen na razie nie podano. więcejKredyty z Allegro Pay się nie skończą. Współpraca z nowym bankiem
Spółka zależna Allegro podpisało umowę, w ramach której Banco Santander zapewni do 3 mld zł finansowania na potrzeby kredytów udzielanych w ramach usługi Allegro Pay. więcejNetflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje
Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce. więcejGoniec.pl z nowymi formatami wideo
Mateusz Baczyński ruszył z rozmowami „Na osobności” w Goniec.pl (Iberion). Jakub Wątor, jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, będzie natomiast nagrywał filmy commentary. więcejGoogle chce walczyć z dezinformacją przed wyborami europejskimi
Google i YouTube – wraz z Europejskim Instytutem Uniwersyteckim i Fundacją Calouste Gulbenkiana - organizują wydarzenie „Fighting Misinformation Online: Elections 2024”.Będzie poświęcone zwalczaniu dezinformacji w internecie w kontekście wyborów. Platforma udostępnia także Centrum wyborcze w Trendach Google oraz dostęp do danych o trendach krajowych z Niemiec, Francji, Hiszpanii i Polski. więcejNowy dziennikarz sportowy w Iberionie
Dziennikarz sportowy Karol Osiński dołączył do portalu Goniec.pl (Iberion). Do końca ub.r. Osiński współpracował z „Wprost” (PMPG Polskie Media). więcejDoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla marketerów w obszarze brand safety i brand suitability
Platforma DoubleVerify oferuje marketerom nowe narzędzia w obszarze brand safety i brand suitability, związane z unikaniem witryn MFA („Made for Advertising”). więcejSetki tysięcy złotych od Orlenu na promocję filmu o Martyniuku
Jak ustalił Jacek Harłukowicz z Onetu, w czasie pandemii koronawirusa Orlen wydał ponad 438 tys. złotych na promocję filmu TVP „Zenek” o gwieździe disco polo, Zenonie Martyniuku. Kolejne 158 tys. wyłożyła na ten sam cel należąca do płockiego koncernu Energa. więcejMediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym
Sieć elektromarketów MediaMarkt wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję reklam sponsorowanych. więcejKonkurs: Zadaj Pytanie Prelegentowi Kongresu Futurist of The Year 2024. Wygraj wejściówkę - to ostatnia szansa na udział w Kongresie FOTY2024
Już za 3 tygodnie, 9-11 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się największy w Europie futurologiczny kongres naukowy 2024 roku. Kongres Futurist of The Year 2024 zgromadzi podczas trzydniowego wydarzenia światową czołówkę futurologów, naukowców i znakomitych mówców, którzy rozprawiać będą na temat przyszłości technologii, ekonomii i edukacji. materiał reklamowy więcejNetflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje
Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce. więcejPatrycja Rogowska-Tomaszycka wraca do zarządu Provident Polska
Po półtora roku pracy poza strukturami firmy, Patrycja Rogowska-Tomaszycka wraca na stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. korporacyjnych w Providencie. więcejKolejny gigant technologiczny ma problem z prawem. Monopol na rynku smartfonów
Resort sprawiedliwości USA 16 prokuratur stanowych pozywają Apple za zmonopolizowanie rynku smartfonów. Prokuratura twierdzi, że praktyki koncernu podnoszą ceny dla konsumentów, utrudniają zmianę telefonów na aparaty innych firm i uderzają w gospodarkę USA. więcejGoogle chce walczyć z dezinformacją przed wyborami europejskimi
Google i YouTube – wraz z Europejskim Instytutem Uniwersyteckim i Fundacją Calouste Gulbenkiana - organizują wydarzenie „Fighting Misinformation Online: Elections 2024”.Będzie poświęcone zwalczaniu dezinformacji w internecie w kontekście wyborów. Platforma udostępnia także Centrum wyborcze w Trendach Google oraz dostęp do danych o trendach krajowych z Niemiec, Francji, Hiszpanii i Polski. więcej1,5 mln Polaków w aplikacji biletowej mPay. Rekordowy zysk właściciela
Liczba użytkowników aplikacji mPay, służącej m.in. do kupowania biletów do komunikacji publicznej, przekroczyła poziom 1,5 mln. Spółka mPay w ub.r. przy wzroście przychodów o jedną trzecią osiągnęła rekordowy zysk netto w swojej historii. więcejAstronom: szykujmy się na obserwacje ciekawych komet
Jeszcze w marcu na niebie można wypatrywać komety Pons-Brooks, która powraca do nas co 71 lat. Jesienią zaś nadarzy się jedyna za naszego życia okazja na obserwację komety C/2023 A3, która na "naszym" niebie pojawi się po raz pierwszy - mówi astronom Jerzy Rafalski. więcejDwie sztuczne inteligencje ze sobą rozmawiają
Naukowcy stworzyli sztuczną inteligencję zdolną do nauki nowych zdań opisanych tylko zwykłym językiem. Instrukcji udzielała przy tym inna sztuczna inteligencja. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj