Vectra przejęła abonentów Multimedia Polska. Co się dla nich zmieni?
2 kwietnia zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Operator zapewnia, że w najbliższym czasie wszyscy klienci przejętej sieci kablowej otrzymają stosowne powiadomienie. więcejTelewizja Polska rozstaje się z dyrektorką TVP Kobieta. Pracowała w spółce niemal 30 lat
Iwona Bocian-Zaciewska, ostatnio dyrektorka kanału TVP Kobieta, zakończy pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z telewizją publiczną była związana była od 1995 roku. więcej„Dzień Dobry TVN” wyprzedziło "Pytanie na śniadanie"
“Pytanie na śniadanie”, które na początku roku zmieniło wszystkich prowadzących, w marcu br. zanotowało spadek widowni aż o 127 tys. widzów. Konkurencyjne “Dzień Dobry TVN” straciło tylko 21 tys. widzów i minimalnie wyprzedziło konkurenta z TVP pod względem całkowitej oglądalności. Śniadaniówka TVN była liderem także w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejKolejny prezeter stracił pracę w TVP. "Mam nowe plany zawodowe"
Telewizja Polska rozwiązała umowę z Aleksandrem Sikorą, prezenterem znanym z programów “Pytanie na śniadanie” i “The Voice od Poland” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz potwierdził nam te informacje. - Mam nowe plany zawodowe, ale nie chcę na razie o nich wspominać - powiedział nam Sikora. więcejNowy program Doroty Gawryluk ma 750 tys. widzów w Polsacie
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” wyniosła 748 tys. osób w samym Polsacie. 259 tys. osób oglądało go na antenie Polsat News, a 151 tys. na kanale Wydarzenia 24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejVectra przejęła abonentów Multimedia Polska. Co się dla nich zmieni?
2 kwietnia zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Operator zapewnia, że w najbliższym czasie wszyscy klienci przejętej sieci kablowej otrzymają stosowne powiadomienie. więcejTelewizja Polska rozstaje się z dyrektorką TVP Kobieta. Pracowała w spółce niemal 30 lat
Iwona Bocian-Zaciewska, ostatnio dyrektorka kanału TVP Kobieta, zakończy pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z telewizją publiczną była związana była od 1995 roku. więcej„Dzień Dobry TVN” wyprzedziło "Pytanie na śniadanie"
“Pytanie na śniadanie”, które na początku roku zmieniło wszystkich prowadzących, w marcu br. zanotowało spadek widowni aż o 127 tys. widzów. Konkurencyjne “Dzień Dobry TVN” straciło tylko 21 tys. widzów i minimalnie wyprzedziło konkurenta z TVP pod względem całkowitej oglądalności. Śniadaniówka TVN była liderem także w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejKolejny prezeter stracił pracę w TVP. "Mam nowe plany zawodowe"
Telewizja Polska rozwiązała umowę z Aleksandrem Sikorą, prezenterem znanym z programów “Pytanie na śniadanie” i “The Voice od Poland” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz potwierdził nam te informacje. - Mam nowe plany zawodowe, ale nie chcę na razie o nich wspominać - powiedział nam Sikora. więcejNowy program Doroty Gawryluk ma 750 tys. widzów w Polsacie
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” wyniosła 748 tys. osób w samym Polsacie. 259 tys. osób oglądało go na antenie Polsat News, a 151 tys. na kanale Wydarzenia 24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTVN wyprzedził w marcu TVP2 i TVP1, TV Republika dwa razy popularniejsza od Polsat News
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w marcu 2024 roku wśród wszystkich widzów został kanał TVN, który rok wcześniej był trzeci. Ósme miejsce zajęła Telewizja Republika. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy niezmiennie był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejDziennikarz po ośmiu latach wraca do "Teleexpressu"
Krzysztof Nakonieczny, ostatnio związany z Ringier Axel Springer Polska, po ośmiu latach wraca do Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie reporterem „Teleexpressu”. więcejReporterka "Wiadomości" żegna się z TVP. Przygotowała reportaż o TVN
Anna Pawelec rozstaje się z Telewizją Polską. - To było wspaniałe pięć lat - napisała na Instagramie była dziennikarka „Wiadomości”. więcejViaplay sprzedaje nadawcę stacji sportowych
Borykająca się z problemami finansowymi Grupa Viaplay sfinalizuje 4 kwietnia sprzedaż brytyjskich kanałów sportowych. Wrócą do poprzedniego właściciela, czyli SSBL Limited, który posiada stacje Premier Sports w Irlandii. więcejTelewizja Republika ma własny e-sklep. Co w ofercie?
TV Republika uruchomiła sklep internetowy, w którym sprzedaje gadżety z logo stacji. W ofercie są m.in. koszulki, kubki, parasolki, naklejki, przypinki i torby na zakupy. Nadawca twierdzi, że kupując je można wyrazić swoje przywiązanie do kanału i jego wartości. więcejMarek Czyż oskarżany o udział w kampanii kandydatki KO. Reaguje TVP
W mediach społecznościowych kandydatki na prezydentkę Zabrza Agnieszki Rupniewskiej pojawiły się nagrania z udziałem prowadzącego „19.30” Marka Czyża. Dziennikarzowi zarzucono popieranie polityczki. - Materiał z udziałem kandydatki i dziennikarza był jedynie zapowiedzią wywiadu, jaki pojawił się na autorskim kanale Marka Czyża w serwisie YouTube - poinformowała TVP w komunikacie. więcejMarek Czyż i Joanna Dunikowska-Paź poprowadzą wieczór wyborczy TVP
W niedzielę 7 kwietnia Telewizja Polska pokaże „Samorządowy Wieczór Wyborczy 2024”, który poprowadzą Marek Czyż i Joanna Dunikowska-Paź. Program będzie nadawany w TVP1 i TVP Info. więcejNowy reporter w TVP Info. Kiedyś był rzecznikiem
Dominik Lebda dołączył do zespołu reporterów newsowych TVP Info. Ostatnio pracował w Urzędzie Transportu Kolejnowego. więcejStreaming nie wystarcza? Viaplay ma nową usługę
Grupa Viaplay i Talpa Network nawiązały współpracę, dzięki której holenderski linearny kanał telewizyjny SBS9 zmieni nazwę na Viaplay TV. Do zmiany dojdzie już 5 kwietnia. Obie firmy mają dzielić się zyskami pochodzącymi z nadawanej stacji. więcejDrugi sezon serialu „Krew” w internecie. Jest data premiery
W piątek 5 kwietnia br. serwis streamingowy Polsat Box Go udostępni pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu „Krew”. Będzie to kontynuacja mrocznej historii, w centrum, której jest rodzina Gajewskich. więcejRobert Downey Jr. gwiazdą nowego serialu HBO Max. Premiera już w kwietniu
„Sympatyk” to serial oparty na nagrodzonej Pulitzerem powieści autorstwa Viet Than Nguyen. Robert Downey Jr. wciela się w kilku bohaterów. Czy będzie to nowy hit HBO? więcejNowy polski kanał już nadaje w dwóch dużych sieciach kablowych
We wtorek 2 kwietnia Wirtualna Polska uruchomiła Kabaret TV, kanał telewizyjny w pełni poświęcony rozrywce. To pierwsza tego typu stacja w Polsce - jej widzowie będą mogli oglądać swoje kabarety przez 24 godziny na dobę. Kabaret TV trafił do oferty UPC/Play i sieci Toya. więcejZmiany w rozmowach po "19.30". Nowa nazwa i prowadzący
Polityczne rozmowy nadawane po głównym wydaniu serwisu TVP1 “19.30” od wtorku zyskają nową nazwę i prowadzących - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród gospodarzy audycji “Pytanie dnia” znajdą się: Justyna Dobrosz-Oracz, Dorota Wysocka-Schnepf i Marek Czyż. więcejProwadząca „Studio Wschód” żegna się z TVP po 17 latach. Ma współpracować ze znanym portalem
Maria Przełomiec poinformowała w mediach społecznościowych, że rozstaje się z TVP. Dziennikarka przez 17 lat prowadziła w telewizji publicznej program „Studio Wschód”, który znika z anteny. Przełomiec zapowiedziała w rozmowie z nami, że będzie kontynuować format we współpracy z Defence24. więcejNowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan od 16 kwietnia. TVN ujawnia ekspertów
Od 16 kwietnia br. we wtorkowe wieczory telewizja TVN emitować będzie nowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Stacja ujawniła, że ekspertkami w reality-show będą Joanna Jędrzejczyk i Zofia Szawernowska. więcejNowy dziennikarz w „19.30”. Przeszedł z warszawskiej spółki miejskiej
Do zespołu programu informacyjnego Telewizji Polskiej „19.30” dołączył Marek Smółka. Poprzednio był rzecznikiem prasowym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie, a wcześniej przez ponad dwie dekady pracował jako dziennikarz. więcejTV Republika z nowym programem. Jak "W tyle wizji" i "Szkło kontaktowe"
W wieczornej ramówce Telewizji Republika pojawił się program „Piachem w tryby”. Gospodarze jego pierwszego wydania to Michał Rachoń, Łukasz Jankowski i Piotr Lisiewicz. więcejSzef TVP zawiadomił prokuraturę ws. Adamczyka. Chodzi o konto bankowe
Były szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Michał Adamczyk próbował założyć bankowe konto na Telewizję Polską. Likwidator spółki twierdzi, że miały na nie wpłynąć zamrożone przez KRRiT miliony złotych z abonamentu - podaje Radio Zet. O sprawie została powiadomiona prokuratura. Ustaleniom Radia Zet zaprzecza przewodniczący KRRiT. więcejOdchodzi dziennikarz TVP Info. Wcześniej pożegnał się z Polskim Radiem
Z Telewizją Polską żegna się Łukasz Sobolewski, w ostatnich latach gospodarz pasm informacyjnych w TVP Info. W połowie lutego Sobolewski rozstał się z Polskim Radiem. więcejOblicza Karola Paciorka
W polskim świecie influencerów, znalezienie twórców prowadzących dwa ambitne projekty z równym zaangażowaniem skierowanymi do różnych grup docelowych, jest rzadkością. Jednak, w tej otchłani internetowych treści, gdzie często zalewają nas materiały o niskim poziomie merytorycznym, istnieją twórcy wyróżniający się kreatywnością i wszechstronnością, przynoszący świeże spojrzenie i inspirację dla swoich odbiorców w świecie mediów społecznościowych. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Szerszy zasięg DAB+ w Polsce
W piątek o godzinie 15 uruchomiono emisję multipleksu DAB+ Polskiego Radia w Rybniku. Przedstawicielka Emitela, operatora nadajników naziemnej telewizji i radia zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w ciągu półtora miesiąca MUX pojawi się w dwóch kolejnych lokalizacjach. więcejZmiana w Polskim Radiu. Jedynka i Trójka będą odpowiadać ze serwisy informacyjne
Serwisy informacyjne Programu I Polskiego Radia oraz Programu III Polskiego Radia zostaną wyłączone ze struktur Informacyjnej Agencji Radiowej i wrócą do podlegania antenom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W IAR atmosfera daleka od optymizmu - słyszymy. więcejDwaj nowi reporterzy w Radiu ZET
Od kwietnia br. do działu informacji Radia ZET dołączyło dwóch nowych reporterów. Szymon Kastelik został reporterem na Śląsku, a Jan Kielak - w Warszawie. więcejRMF Maxx z nowościami w ramówce. Dołącza popularny tiktoker
Od 2 kwietnia br. radio RMF Maxx modyfikuje swoją ramówkę. Pojawią się dwa nowe programy: „Kanał nadawczy” i „Próba mikrofonu”, do zespołu dołącza też popularny tiktoker DJ Zimny Gulasz znany też jako Jano. więcej"Bang, bang" Sylwii Grzeszczak reklamuje Radio Zet
Dzisiaj startuje kampania „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”. Towarzyszy jej zabawa antenowa, w której słuchacze mogą wygrać premie do swojej pensji, a dodatkowo ekspresy do parzenia kawy. więcejTotalizator Sportowy wybierze sześć firm do badań marketingowych
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na realizację badań marketingowych. Zamierza w nim wybrać maksymalnie 6 firm do współpracy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejLamborghini z nowym logo. Zmiana po 20 latach
Włoski producent samochodów Lamborghini po raz pierwszy od dwóch dekad zaktualizował swoje logo. Nowe ma być prostsze i bardziej powściągliwe. więcejLech promuje się jako „piwo generacji L”
Marka Lech (Kompania Piwowarska) w nowej kampanii marketingowej, przygotowanej przez VML, pokazuje odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. więcejKuba Miński: z newonce.media do Cape Morris
Kuba Miński dołączył do zespołu kreacji w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko senior copywritera i team leadera. Ostatnio był zwiąany z newonce.media. więcejWojciech Maślanka na nowym stanowisko w WE!RE Fantasy
Wojciech Maślanka objął stanowisko creative strategy specialist w agencji WE!RE Fantasy należącej do grupy Fantasyexpo. Jego zadaniem jest tworzenie kreatywnych strategii łączących marki ze światem influencerów, gamingu i esportu. więcejIgo i Brodka z nową piosenką w kampanii piwa Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W kampanii występują gwiazdy Męskiego Grania – Brodka i Igo. więcej„Wiosenne Grzeszki” w nowej reklamie Grześków
2 kwietnia wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki (Colian). Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w kilku kanałach komunikacji. więcejMarcin Sosiński chief creative officerem w Dentsu Creative
Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński obejmując stanowisko chief creative officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach. więcejPatrycja Majsik i Gabriela Łacińska awansowały w Labcon
Patrycja Majsik oraz Gabriela Łacińska awansowały w strukturach należącej do Group One agencji kreatywnej Labcon. Majsik obejmuje stanowisko social media team leaderki, Łacińska pełni funkcję senior social media managerki. więcejAdam Zdeb pokieruje kreacją w FCB i Keino
Adam Zdeb objął stanowisko creative directora połączonych struktur Grupy Keino i FCB&theMilkman. Jednocześnie został włączony do management teamu zarządzającego Grupą Keino, FCB&theMilkman, agencją mediową Mido oraz domem produkcyjnym Joho. więcejMariusz Dankowski w agencji Roberta Lewandowskiego
Do zespołu agencji marketingowej Stor9 dołączył Mariusz Dankowski obejmując stanowisko influencer marketing managera - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejBiedronka w promocji zwróci równowartość zakupów za 500 zł
Klienci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), którzy w najbliższych dniach zrobią zakupy łącznie za 500 zł otrzymają 5 voucherów po 100 zł każdy na zakupy w okresie od lipca do grudnia tego roku. więcejWięcej „cichych godzin” w Aldi. Pomoc dla osób w spektrum autyzmu
Sieć Aldi rozszerza akcję “Cichych Godzin” i w kwietniu wprowadza aż 42 godziny na zakupy w ciszy dla osób ze spektrum autyzmu. więcej"Orange tu jest" - 5G i światłowód w nowej kampanii
Z początkiem kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa, wpisująca się w nowy, globalny format komunikacyjny marki: “Orange tu jest”. Firma postawiła na dynamiczną opowieść, w centrum której są ludzie codziennych sytuacjach, kiedy towarzyszy im technologia. Wielokanałowa kampania pojawi się w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu. więcejSAR przyjął dwie nowe agencje
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych członków – agencje Lettly oraz DDOB, obie specjalizujące się w influencer marketingu. więcejAdidas banuje koszulki niemieckich piłkarzy na Euro 2024 z liczbą "44"
Koncern Adidas zakazał personalizacji koszulki niemieckiej reprezentacji piłkarskiej na Euro 2024 z numerem „44”. Powodem jest symbolika kojarząca się z jedną z nazistowskich organizacji. więcejMichał Żebrowski jako bezczelny polityk w kampanii SexedPL przed wyborami samorządowymi
Pod hasłem “Młodym już dziękujemy” rusza profrekwencyjna kampania Fundacji SexedPL przed wyborami samorządowymi. W pewnego siebie polityka wciela się aktor Michał Żebrowski. więcejRobert Makłowicz nie wyskakuje z lodówki w reklamie Credit Agricole
W nowej kampanii banku Credit Agricole razem z piosenkarzem Dawidem Podsiadło występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Reklamują oferowaną przez bank lokatę dla nowych klientów. więcejJak zoptymalizować wydajność League of Legends na starszych komputerach?
Gra League of Legends (LoL), pomimo że została wypuszczona w 2009 roku pozostaje jedną z najpopularniejszych gier MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) na świecie. Niemniej jednak starsze komputery mogą mieć problemy z wydajnością i tak zwanym FPS, czyli liczbą klatek na sekundę. Słaba wydajność i niska liczba klatek na sekundę utrudnia osiąganie najlepszych wyników w grze, wpływając na wszystko, od czasu reakcji po przyjemność z gry. Jeśli chcesz zoptymalizować wydajność League of Legends na starszych komputerach, ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. materiał reklamowy więcejKanał Zero z reklam na YouTubie zarobił 19 proc. mniej
Kanał Zero osiągnął w marcu br. przychody w wysokości 630 tys. zł. To mniej niż w lutym (780 tys. zł), który był pierwszym miesiącem działalności projektu Krzysztofa Stanowskiego. więcej„Żart” z parkingów tylko dla Ukraińców w lokalnym serwisie. „Nie na miejscu”
Lokalny wrocławski serwis na prima aprilis uraczył czytelników tekstem, że „we Wrocławiu powstaną parkingi tylko dla Ukraińców”. Artykuł krytykowano w mediach społecznościowych, pojawiły się opinie, że „wygląda [on] jak celowe działanie redakcji, która liczy na podgrzanie nastrojów, podjudzanie i że rasiści przyjdą nabić wam komentarzy”. Redakcja poinformowała jedynie, że tekst był żartem. więcejSukcesja w Android.com.pl. Piotr Pilewski nowym redaktorem naczelnym
Piotr Pilewski zostanie nowym redaktorem naczelnym serwisu technologicznego Android.com.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jakub Bereziewicz, dotychczasowy redaktor naczelny i założyciel serwisu skupi się na nowych projektach, w tym rozwoju fundacji przeciwdziałającej wykluczeniu cyfrowemu oraz działalności naukowej. Do zespołu dołączy także Paweł Myśliwiec. więcejDiscord wkrótce zacznie wyświetlać reklamy
Po raz pierwszy od dziesięciu lat Discord, platforma mediów społecznościowych znana z transmisji na żywo, planuje rozpocząć wyświetlanie reklam, aby zwiększyć przychody. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu najbliższego tygodnia. więcejTikTok z nową funkcją. Promocja nauk ścisłych
TikTok uruchamia w Europie STEM - nową kartę poświęconą treściom z dziedzin takich jak nauka, technologia, inżynieria i matematyka. Od początku kwietnia karta STEM będzie dostępna w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W Polsce ma pojawić się w najbliższych tygodniach. więcejTomasz Terlikowski z nowym podcastem
Tomasz Terlikowski będzie miał stały podcast „Wciąż tak myślę” w serwisie Więź.pl. Pierwszy odcinek cotygodniowych nagrań pojawi się w piątek 5 kwietnia. więcejAllegro na dłużej łączy siły z Orlen Paczka
Ruch podpisał umowę z Allegro dotyczącą dostaw zakupów z platformy, współpraca ma potrwać do 2030 roku. logo Allegro będzie umieszczane na automatach Orlen Paczka. więcejEobuwie, czyli modowe zakupy w zasięgu jednego kliknięcia
Trudno dziś znaleźć osobę, która choć raz w życiu nie kupiłaby czegoś w sklepie internetowym. Zakupy online cieszą się ogromną popularnością w różnych grupach wiekowych, pozwalając nabyć to, co potrzebne bez wychodzenia z domu. Poszukując modnych butów oraz dodatków odzieżowych, warto zapoznać się z ofertą sklepu internetowego Eobuwie. Co w niej znajdziemy? materiał reklamowy więcejTotalizator Sportowy wybierze sześć firm do badań marketingowych
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na realizację badań marketingowych. Zamierza w nim wybrać maksymalnie 6 firm do współpracy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejAgnieszka Kłusek awansowała w Walk PR
Agnieszka Kłusek awansowała na stanowisko account director w agencji Walk PR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej od ponad 3 lat. więcejSztuczna inteligencja pomaga UOKiK
Organ antymonopolowy - UOKiK - zaprzągł system AI do pomocy przy wykrywaniu klauzul abuzywnych w umowach. Teraz przygotowuje podobne narzędzie do wykrywania oszukańczych interfejsów - pisze wtorkowy "Dziennik Gazeta Prawna". więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj