Koniec „Polskich biesiad”. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP
Telewizja Polska po zmianie władz nie zamierza kontynuować części projektów, które były sztandarowymi dla poprzedniego kierownictwa nadawcy. Ten los czeka program „Polskie biesiady”, który nie pojawi już w wakacyjnej ramówce TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejDwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach
Czeska Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udzieliła należącej do Paramount Global spółce ViacomCBS Networks International Czech szeregu koncesji na nadawanie stacji dziecięcych. 12-letnie zgody na nadawanie otrzymały między innymi Nick Jr i NickToons. Licencje obejmują terytorium Polski. więcejViaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video
Viaplay, który zakończył działalność w Stanach Zjednoczonych w lutym, teraz wraca w tym kraju jako opcja dodatkowa z produkcjami oryginalnymi. Paczkę z serialami i dokumentami skandynawskiego serwisu streamingowego, mogą wykupić klienci Amazon Prime Video. więcejWieloletni wydawca „Wiadomości” znów w TVP. Wraca z TVN
Piotr Jaźwiński ma wrócić do Telewizji Polskiej i dołączyć do programu „19.30” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracuje obecnie w portalu tvn24.pl, a wcześniej przez prawie 25 lat był związany z redakcją „Wiadomości”. więcejReklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł
Od maja ceny spotów w TV Republika znów drożeją - o kilka tysięcy złotych. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy głównym wydaniu serwisu informacyjnego “Dzisiaj”. więcejKoniec „Polskich biesiad”. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP
Telewizja Polska po zmianie władz nie zamierza kontynuować części projektów, które były sztandarowymi dla poprzedniego kierownictwa nadawcy. Ten los czeka program „Polskie biesiady”, który nie pojawi już w wakacyjnej ramówce TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejDwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach
Czeska Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udzieliła należącej do Paramount Global spółce ViacomCBS Networks International Czech szeregu koncesji na nadawanie stacji dziecięcych. 12-letnie zgody na nadawanie otrzymały między innymi Nick Jr i NickToons. Licencje obejmują terytorium Polski. więcejViaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video
Viaplay, który zakończył działalność w Stanach Zjednoczonych w lutym, teraz wraca w tym kraju jako opcja dodatkowa z produkcjami oryginalnymi. Paczkę z serialami i dokumentami skandynawskiego serwisu streamingowego, mogą wykupić klienci Amazon Prime Video. więcejWieloletni wydawca „Wiadomości” znów w TVP. Wraca z TVN
Piotr Jaźwiński ma wrócić do Telewizji Polskiej i dołączyć do programu „19.30” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracuje obecnie w portalu tvn24.pl, a wcześniej przez prawie 25 lat był związany z redakcją „Wiadomości”. więcejReklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł
Od maja ceny spotów w TV Republika znów drożeją - o kilka tysięcy złotych. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy głównym wydaniu serwisu informacyjnego “Dzisiaj”. więcejCanal+ przed fuzją pozyskał dodatkowe udziały
Grupa Canal+ poinformowała, że kupiła 3,7 mln udziałów w firmie MultiChoice z Republiki Południowej Afryki. Tym samym posiada 40,83 proc. akcji. Niedługo Francuzi mogą być właścicielem wszystkich udziałów w dostawcy płatnej telewizji z RPA. więcejPolsat liderem tygodnia. "Matylda" wyżej niż "Taniec z Gwiazdami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Fakty”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajął Polsat – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTelewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów piłkarskiego Euro 2024. więcejPonad 90 tys. zł za reklamę przy "Faktach"
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na maj. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy niedzielnych “Faktach” - ponad 90 tys. zł. więcejKanał Disneya atakowany. Duży operator usunął go z oferty
Holenderskie i belgijskie media donoszą o serii ataków na dziecięcy kanał Baby TV. Jeden z operatorów czasowo usunął stację z oferty. Zamiast seriali animowanych, pokazywała rosyjską propagandę. - Absolutnie nie chcemy, aby dzieci i niemowlęta były narażone na tego typu obrazy - stwierdził w rozmowie z NU.nl rzecznik sieci kablowej Ziggo. więcejPolsat Sport będzie odliczać do igrzysk. Rusza Magazyn Olimpijski
Polsat Sport od 20 kwietnia br. emitować będzie Magazyn Olimpijski. Jerzy Mielewski i Aleksandra Szutenberg porozmawiają w m.in. z gośćmi i zaprezentują reportaże ukazujące przygotowania sportowców do igrzysk. więcejPremiera trzeciego sezonu „Komediantek” już wkrótce w HBO. Znamy szczegóły
Nagrodzony statuetką Emmy i dobrze przyjęty przez krytyków serial „Komediantki” (oryg. „Hacks”) wraca na platformę HBO Max wiosną tego roku. Do obsady trzeciego sezonu dołączyli między innymi: Christopher Lloyd, Helen Hunt, Christina Hendricks, Dan Bucatinsky, George Wallace oraz Tony Goldwyn. więcejDagmara Kaźmierska zrezygnowała z udziału w „Tańcu z Gwiazdami”
Dagmara Kaźmierska poinformowała, że rezygnuje z dalszego udziału w 14. edycji programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowanego w Polsacie. Powodem odejścia celebrytki z tanecznego show są problemy zdrowotne. Zgodnie z regulaminem do programu wróci w niedzielę Krzysztof Szczepaniak, który odpadł w ostatnim odcinku. więcejNowa oferta kredytu hipotecznego w Banku Pekao S.A. z niską marżą
Bank Pekao S.A. startuje z nową ofertą kredytu hipotecznego z niską marżą od 1,79 proc. na zakup i/lub remont mieszkania lub domu, konsolidację lub refinansowanie. Okres kredytowania może zostać wydłużony nawet do 35 lat, z finansowaniem do 90 proc. wartości lokalu mieszkalnego. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Koleejny reporter odszedł z RMF FM
Paweł Pyclik zdecydował się odejść z RMF FM. To kolejny dziennikarz, który w ostatnich tygodniach rozstał się z rozgłośnią. więcejŚwirski nasyła skarbówkę na TOK FM. Eurozet: nie ma uzasadnienia w stanie prawnym
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski chce, żeby Urząd Skarbowy ściągnął od nadawcy Radia TOK FM 88 tys. zł nałożonej na niego kary. Przekonuje, że tak samo jak w przypadku TVN, działa zgodnie z prawem. - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji egzekwuje wykonania prawa w mediach - podkreśla. Innego zdania jest nadawca TOK FM, który twierdzi, że nie znajduje uzasadnienia do takich działań w stanie prawnym. więcejRoman Czejarek z odznaczeniem państwowym
W czwartku w Zamku Królewskim w Warszawie, podczas inauguracji obchodów Międzynarodowego Dnia Ochrony Zabytków 2024, odbyło się wręczenie odznaczeń dla służb konserwatorskich, społecznych opiekunów zabytków i osób zasłużonych dla bezpieczeństwa dziedzictwa kultury. Wśród uhonorowanych znalazł się dziennikarz radiowej Jedynki Roman Czejarek. więcejZmiana na czele agencji mediowej Orlenu i PZU. Marcin Dec odwołany
Marcin Dec od piątku przestanie być CEO i prezesem agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PZU i Orlenu. Na stanowiskach tych zastąpi go Jaromir Sroga, w przeszłości związany z GroupM i Eurozetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejZmiana na czele Publicis Groupe. Maurice Lévy przechodzi na emeryturę
Publicis Groupe, holding do którego należą takie agencje, jak m.in. Leo Burnett, Starcom, Zenith zmienić strukturę zarządzania poprzez połączenie zarządu i rady nadzorczej w jeden zarząd. Arthur Sadoun, który jest obecnie dyrektorem generalnym i prezesem zarządu, obejmie te same role w nowym, jednolitym zarządzie Publicis Groupe. więcejSamsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki Samsung Customer Care w obszarze BTL i digital. więcejYoung Creatives 2024 wręczone. Laureaci pojadą do Cannes
W warszawskim Kinie Luna wręczono nagrody Young Creatives. Zdobyły je teamy z agencji Brand New Galaxy, EssenceMediacom Warszawa, 180heartbeats + Jung v. Matt, Plej, SEC Newgate CEE, LUCKYYOU, Bosko, DDB Warszawa oraz Grupy Maspex. Teraz zespoły będą reprezentować Polskę na finałach Cannes Lions. więcejLyreco Polska klientem Imagine Nation
Lyreco Polska zostało nowym klientem agencji eventowej Imagine Nation. Pierwszym wydarzeniem zorganizowanym w ramach współpracy z klientem był Lyreco Convention 2024, czyli coroczne spotkanie gromadzące 650 pracowników firmy. więcejKraków Live Festival odwołany
Organizatorzy Kraków Live Festival poinformowali w czwartek o odwołaniu festiwalu muzycznego. To już drugi rok z rzędu, kiedy event nie dojdzie do skutku. więcejŁukasz Kujawa w zespole Wills Integrated
Do zespołu agencji Wills Integrated dołączył Łukasz Kujawa na stanowisku account managera. więcejPolscy siatkarze ambasadorami Xiaomi
Siatkarze Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Na swoich kanałach społecznościowych z pomocą smartfonów chińskiej marki będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. więcejCiemnoskóry „Król Nocy” w reklamie energetyków Black
Ruszyła kampania napojów energetycznych Black, produkowanych przez Foodcare. Hasło akcji brzmi „King of the night”. więcejKinesso dla Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric, firma wytwarzająca produkty do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands). więcejW tych strojach biało-czerwoni zawalczą o medale olimpijskie w Paryżu
Firma adidas pokazała oficjalne stroje polskiej kadry olimpijskiej i paraolimpijskiej. Wszystkie kostiumy zostały zaprojektowane w ten sam sposób, tak by zapewnić sportowcom maksymalny komfort i wsparcie w trakcie wydarzenia. więcejCzołowy tenisista globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Włoski tenisista Jannik Sinner został ambasadorem gamy filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay. Współpraca ma na celu dalsze szerzenie edukacji na temat konieczności ochrony przed promieniowaniem UV. więcejDigitree Group przedstawia wyniki finansowe za 2023 rok w kontekście ostatnich wyzwań rynkowych branży
Digitree Group, jedna z czołowych grup specjalizujących się w digital marketingu w Polsce, pomimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego oraz licznych wyzwań zanotowała znaczący wzrost EBITDA w porównaniu z rokiem 2022, przy uwzględnieniu wyłączenia wpływu zdarzenia jednorazowego. materiał reklamowy więcej„Tygodnik Powszechny” ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP
Monika Lech została promotorką marki „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Odpowiada za rozpoznawalność marki pisma na rynku medialnych i wśród czytelników. więcejKandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa „Polityki”. Wytyka konflikt interesów
Krakowski radny i kandydat na prezydenta miasta Łukasz Gibała opublikował list otwarty do prezesa i redaktora naczelnego „Polityki” Jerzego Baczyńskiego. Zwraca w nim uwagę, że autorem artykułów m.in. o nim jest w tygodniku Krzysztof Burnetko, który równocześnie współpracuje z tytułem podlegającym krakowskiemu magistratowi. więcejWorld Press Photo 2024: na zdjęciu roku palestyńska kobieta opłakuje śmierć 5-latki
Fotografia wykonana w Strefie Gazy przez Mohammeda Salema z agencji Reutera, ukazująca palestyńską kobietę opłakującą swoją martwą pięcioletnią siostrzenicę, została uznana za Zdjęcie Roku w konkursie World Press Photo 2024. Zwyzięzców i wyróżnionych ogłoszono też z kilku kategoriach więcejGrupa PTWP uruchomiła serwis o weterynarii
Grupa PTWP stworzyła w swoim portfolio kolejny serwis specjalistyczny – InfoWet.pl, gromadzący szeroko pojętą wiedzę weterynaryjną aktualizowaną „tu i teraz”. więcejNetflix zarabia jak nigdy dotąd. Ilu subskrybentów przybyło?
W zeszłym kwartale Netflix osiągnął rekordowe wyniki finansowe w swojej historii, pierwszy raz przekraczając pułap 2 mld dolarów zysku netto. Liczba subskrybentów platformy przez kwartał zwiększyła się o 9,33 mln. więcejZnana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl
Jagoda Grondecka będzie współpracować z portalem Goniec.pl (Iberion) - potwierdził nam redaktor naczelny Janusz Schwertner. Dziennikarka zajmuje się tematyką międzynarodową. więcejNetflix zapowiada koniec „Wiedźmina”
Platforma Netflix zaczyna prace nad czwartym sezonem serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Równocześnie zapowiada, że piąty sezon „Wiedźmina” będzie ostatnim. więcejNowe nazwisko w obsadzie. Wszystko co wiemy o drugim sezonie „Wednesday” Netfliksa
Steve Buscemi dołączył do obsady drugiego sezonu serialu „Wednesday”. Szczegółowe informacje na temat jego postaci są trzymane w tajemnicy, ale źródła amerykańskiego serwisu Variety podają, że Buscemi zagra nowego dyrektora Nevermore Academy. Co jeszcze wiemy o drugim sezonie serialu? więcejKolejny dziennikarz Eleven Sports w Kanale Sportowym
Antoni Partum dołącza do serwisu internetowego Kanału Sportowego. Dziennikarz przez ostatnie lata pracował w portalu Sport.pl (Agora). więcejNowa oferta kredytu hipotecznego w Banku Pekao S.A. z niską marżą
Bank Pekao S.A. startuje z nową ofertą kredytu hipotecznego z niską marżą od 1,79 proc. na zakup i/lub remont mieszkania lub domu, konsolidację lub refinansowanie. Okres kredytowania może zostać wydłużony nawet do 35 lat, z finansowaniem do 90 proc. wartości lokalu mieszkalnego. materiał reklamowy więcejGPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu
Były dziennikarz TVN CNBC Robert Stankiewicz został nowym dyrektorem działu komunikacji i marketingu Giełdy Papierów Wartościowych. Stankiewicz zastąpił na tym stanowisku Tomasza Marciniuka. więcejPolskie agencje nagrodzone na Sabre Awards 2024. Platyna dla kampanii KOD-u
Główną Platynową Nagrodę SABRE Awards podczas gali w Londynie zdobyła kampania społeczna Komitetu Obrony Demokracji oraz agencji K+ Group i Must Be Loud "Wybory bez picu". Na gali nagrodzono też projekt Publiconu. Z Londynu z wyróżnieniem wyjeżdża VeloBanku. więcejGarden of Words Group ma nową identyfikację wizualną
Garden of Words Group w ramach zmiany identyfikacji wizualnej zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). Działania przygotował wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna. więcejWysokie odprawy zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Umowy zmieniono tuż przed dymisją
Według "Rzeczpospolitej" trójce członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej krótko przed ich odwołaniem zmieniono umowy, gwarantując im gigantyczne odprawy. więcejPolska aplikacja biletowa wychodzi za granicę. Pomoże w przelewach do Ukrainy
Operator platformy mPay, służącej m.in. do zakupu biletów na przejazdy komunikacją publiczną w wielu miastach, podpisała list intencyjny z ukraińskim Universal Bankiem. Celem jest uruchomienie systemu przekazów pieniężnych do mieszkańców Ukrainy. więcej„Lords of the Fallen” dało CI Games rekordowe wpływy. Ile egz. sprzedano?
Grupa kapitałowa CI Games wypracowała w ub.r. 245 mln zł przychodów, z czego 83 proc. zapewniła gra „Lords of the Fallen”. Zysk netto firmy poszedł w górę z 8,57 do 14,47 mln zł. więcejTelekomy pomogą w walce z oszustwami SMS-wymi. Podłączyli się do państwowego systemu
Przedsiębiorcy telekomunikacyjni świadczący usługi SMS podłączyli się do systemu Telegraf.cert.pl, służącego do przekazywania wzorca fałszywej wiadomości SMS - poinformowało Ministerstwo Cyfryzacji. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj