„Breslau” to pierwsza polska produkcja Disney+. Znamy szczegóły
Platforma Disney+ niemal dwa lata po wejściu do Polski ogłosiła start zdjęć do serialu „Breslau”. To pierwsza polska produkcja oryginalna serwisu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znajdą się m.in. Tomasz Schuchardt, Agata Kulesza i Sandra Drzymalska. więcejWniosek w sprawie nowej koncesji dla TVN Style odrzucony
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji już ponad 10 miesięcy rozpatruje wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN Style. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że prawnicy TVN Warner Bros. Discovery wysłali do regulatora trzecie ponaglenie w tej sprawie. Mimo tego, w poniedziałek decyzja nie zapadła i nie zapadnie co najmniej do 22 maja. więcejTV Republika ma nowy kanał z plusem. Szykuje go na MUX-8?
Telewizja Republika przemianowała jeden ze swoich kanałów youtube’owych na TV Republika Plus, podkreślając w opisie, że to nowa stacja o profilu publicystyczno-informacyjnym. Nadawca chce być obecny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Kompletujemy wszystkie papiery, wniosek składamy na dniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef TV Republika Tomasz Sakiewicz. więcejKRRiT ustaliła wysokość abonamentu RTV
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała podczas poniedziałkowego posiedzenia o wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2025 roku. Jak informuje Wirtualnemedia.pl zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, stawki te będą identyczne, jak w 2024 roku. więcejPolsat kręci serial na podstawie brytyjskiego hitu. W obsadzie gwiazdy
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu pod tytułem „Powrót do życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To adaptacja brytyjskiej serii o nazwie „Back to Life”, nominowanej m.in. do nagrody Emmy. W roli głównej zobaczymy Magdalenę Popławską, a premiera „Powrotu do życia” planowana jest w serwisie Polsat Box Go. więcej„Breslau” to pierwsza polska produkcja Disney+. Znamy szczegóły
Platforma Disney+ niemal dwa lata po wejściu do Polski ogłosiła start zdjęć do serialu „Breslau”. To pierwsza polska produkcja oryginalna serwisu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znajdą się m.in. Tomasz Schuchardt, Agata Kulesza i Sandra Drzymalska. więcejWniosek w sprawie nowej koncesji dla TVN Style odrzucony
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji już ponad 10 miesięcy rozpatruje wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN Style. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że prawnicy TVN Warner Bros. Discovery wysłali do regulatora trzecie ponaglenie w tej sprawie. Mimo tego, w poniedziałek decyzja nie zapadła i nie zapadnie co najmniej do 22 maja. więcejTV Republika ma nowy kanał z plusem. Szykuje go na MUX-8?
Telewizja Republika przemianowała jeden ze swoich kanałów youtube’owych na TV Republika Plus, podkreślając w opisie, że to nowa stacja o profilu publicystyczno-informacyjnym. Nadawca chce być obecny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Kompletujemy wszystkie papiery, wniosek składamy na dniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef TV Republika Tomasz Sakiewicz. więcejKRRiT ustaliła wysokość abonamentu RTV
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała podczas poniedziałkowego posiedzenia o wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2025 roku. Jak informuje Wirtualnemedia.pl zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, stawki te będą identyczne, jak w 2024 roku. więcejPolsat kręci serial na podstawie brytyjskiego hitu. W obsadzie gwiazdy
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu pod tytułem „Powrót do życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To adaptacja brytyjskiej serii o nazwie „Back to Life”, nominowanej m.in. do nagrody Emmy. W roli głównej zobaczymy Magdalenę Popławską, a premiera „Powrotu do życia” planowana jest w serwisie Polsat Box Go. więcejZespół Wojciecha Bojanowskiego w TVN24 rozwiązany. Kompletnie zniknął z anteny
Od wielu miesięcy materiały i relacje na żywo Wojciecha Bojanowskiego nie ukazują się w „Faktach” TVN. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, rozwiązano także Zespół Projektów Specjalnych TVN24, na którego czele stał reporter. Stacja nie informacje o przyczynach. więcejTVP przywróci zdjęty po 27 latach program. To już pewne
Poprzednie władze Telewizji Polskiej zdecydowały, że z powodu oszczędności w 2024 roku nie będzie produkowany program „Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie”. Teraz twórcy nadawanego przez 27 lat formatu o zaginionych zapowiedzieli powrót na antenę TVP. więcejFinał Eurowizji bez Polski nie przyciągnął widzów. Ogromny spadek widowni
Tegoroczny finał Konkursu Piosenki Eurowizji miał w TVP oglądalność o niemal dwa miliony mniejszą niż rok temu. W przeciwieństwie do finałów z 2023 roku i 2022 roku nie wystąpił w nim reprezentant Polski. Luna odpadła bowiem w półfinale. więcejGratka dla kibiców. Polsat pokaże wszystkie mecze prestiżowych rozgrywek
Polscy siatkarze i siatkarki rozpoczynają walkę w tegorocznej Lidze Narodów. Sezon kobiecy rusza już we wtorek 14 maja, a tydzień później do boju ruszą panowie. Wyłącznym polskim nadawcą siatkarskich rozgrywek jest Telewizja Polsat, która pokaże wszystkie 208 spotkań. więcej„Sanatorium miłości” straciło sporo widzów. Hitem finał
Szósta edycja reality-show „Sanatorium miłości” przyciągnęła do TVP1 średnio 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 13,6 proc. udziału stacji w rynku w gronie wszystkich widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. To aż 765 tys. oglądających mniej niż wynosiła widownia poprzedniego sezonu, który jednak był nadawany zimą. więcejPolsat szykuje program oparty na formacie stworzonym dla HBO Max
Polsat znów szuka uczestników do nowego reality-show „Dobry czas na miłość”. Program, oparty na formacie stworzonym dla HBO Max, może trafić już do jesiennej ramówki stacji. - Wszystko zależy od tego, kto zgłosi się na casting - usłyszeliśmy w stacji. więcejKino Polska TV chce wypłacić inwestorom najwięcej od 7 lat
Władze Kino Polska TV proponują, żeby spóła wypłaciła akcjonariuszom 12,5 mln zł dywidendy, po 63 groszy na akcję. To najwyższa dywidenda od 2017 roku. więcejTVP3 i TVP3 Warszawa z nowym kierownikiem od internetu
Karol Kobos został kierownikiem redakcji serwisów internetowych TVP3 i TVP3 Warszawa. Do Telewizji Polskiej przeszedł po trzech miesiącach pracy w Grupie ZPR Media. więcejWulgaryzm w TVP oburzył widzów. Jest reakcja Krajowej Rady
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła postępowanie wyjaśniające po wpadce reportera „Panoramy” Marcina Dryszela w niedzielnym wydaniu programu. Dziennikarz w czasie relacji na żywo posłużył się wulgarnym słowem. więcejNowy skład Komisji Etyki TVP. Bez Holeckiej i Wenerskiego
Telewizja Polska powołała nowy skład jej Komisji Etyki. W poprzednim byli m.in. Danuta Holecka i Przemysław Wenerski. więcejWięcej transmisji w kanałach premium Polsatu Sport. Tak chcą utrzymać widzów
Polsat Sport poinformował, że zwiększy liczbę transmisji tenisowych męskich rozgrywek począwszy od turnieju Masters w Rzymie, który trwa obecnie w stolicy Włoch. W tym celu wykorzysta swoje kanały premium. więcejSportowa promocja Vectry. Do pół roku bez większości opłat
Vectra przygotowała specjalną promocję dla kibiców. Dzięki niej można uzyskać w prezencie do sześciu miesięcy dostępu do usługi telewizyjnej i internetowej. Klienci sieci kablowej muszą jednak opłacić aktywację tego pakietu i płacić za wypożyczanie modemu. Atutem operatora ma być paczka z 27 kanałami sportowymi. więcejCzy powstanie drugi sezon „Szōguna” dla Disney+? W tle problem z nominacjami do Emmy
Początkowo twórcy „Szōguna” konsekwentnie odpowiadali, że serial jest zamkniętą całością i zobaczymy tylko dziesięć odcinków opartych na powieści Jamesa Clavella. Jednak wielka popularność i wysokie oceny sprawiły, że najprawdopodobniej obejrzymy ciąg dalszy superprodukcji FX, w Polsce dostępnej na Disney+. więcejWpadka reportera „Panoramy”. Widzowie usłyszeli wulgaryzm
W niedzielnym wydaniu „Panoramy” TVP2 reporter Marcin Dryszel wypowiedział wulgarne słowo w czasie relacji na żywo. więcejAkcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb…
To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT ustaliła wysokość abonamentu RTV
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała podczas poniedziałkowego posiedzenia o wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2025 roku. Jak informuje Wirtualnemedia.pl zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, stawki te będą identyczne, jak w 2024 roku. więcejTych stacji Polacy słuchają najchętniej. Radio ZET znów z wynikiem najlepszym od dekady
W okresie od lutego do kwietnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcejRMF FM rusza w Polskę. To miasto odwiedzą najpierw
Akcja „Twoje fajne miasto w RMF FM” wystartuje w sobotę 18 maja br. Co tydzień ekipa rozgłośni odwiedzać będzie polskie miasta i miasteczka. Pierwszym miejscem na trasie stacji będzie Rawicz. więcejOshee ma 9 nowych ambasadorów. To znani sportowcy
Marka napojów izotonicznych Oshee zaprosiła do współpracy polskich mistrzów i wielokrotnych medalistów imprez sportowych. Promują markę w kampanii pod hasłem “Team O Hydrated by Oshee”. więcejEkipa Friza podwoiła biznes. Ponad milion zł zysku
W pierwszym kwartale br. influencerska Ekipa Holding zwiększyła przychody o 92 proc. do 12,65 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 811,9 tys. do 1,01 mln zł. więcejYoung Leosia ambasadorką gum do żucia Orbit
Raperka Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley, Orbit Refreshers. Zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”. więcejPlatige Image z oddziałem w urlopowej destynacji Polaków
Las Palmas na Wyspach Kanaryjskich zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. O lokacji zdecydowały m.in. ulgi podatkowe. więcejUnilever Kreatywnym Marketerem Roku
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions ogłosili koncern Unilever Kreatywnym Marketerem Roku 2024. Tytuł ten przyznawany jest marketerowi, który „przez dłuższy czas zgromadził pokaźny zbiór kultowych, nagrodzonych Lwami prac, a firma Unilever zyskała reputację producenta odważnych, kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych”. więcejEwa Senk w zespole Altavia Kamikaze + K2
Do działu business development agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Ewa Senk, obejmując stanowisko business development specialist. więcejKolejna państwowa spółka tnie sponsoring sportu
Z umów sponsoringowych z podmiotami sportowymi wycofuje się państwowy przewoźnik PKP Cargo. Miał je zawarte z Widzewem Łódź, Polskim Komitetem Olimpijskim i Unią Skierniewice. Spółka podkreśla, że zaoszczędzi miliony zł. więcejProdukty Wittchen po roku znowu w Lidlu. Specjalna oferta rusza na dniach
Produkty marki Wittchen po latach ponownie trafią do oferty sieci supermarketów Lidl. Walizki od luksusowej marki będą dostępne w sklepach już na dniach. Jakich cen mogą się spodziewać klienci? więcejŻywiec z najdłuższą w historii loterią. Do wygrania bilety na Męskie Granie
Marka piwa Żywiec ruszyła z aktywacją pod hasłem „Wygrywaj Codziennie”. To najdłuższa w historii marki loteria. Potrwa kilka miesięcy. więcejZupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze
Firma Colian wprowadziła nowe opakowania wafelków Familijnych. Promuje je kampanią autorstwa agencji Opus B. więcejIzotoniki reklamowane przez Sochana teraz z loterią. Takie można wygrać nagrody
Startuje wielka loteria napojów energetycznych 4MOVE (FoodCare) z atrakcyjnymi nagrodami. Ambasadorem reklamowym marki jest Jeremy Sochan. więcejPru zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze
Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. więcejC&A zatrudnia Rebell Concept
Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A. więcejTeads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe
Teads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe w przełomowym badaniu Cross-Channel Attention Study, dla marki Corega - firmy Haleon, przygotowanym przez Teads, we współpracy z Lumen Research w regionie CEE. materiał reklamowy więcejZespół Wojciecha Bojanowskiego w TVN24 rozwiązany. Kompletnie zniknął z anteny
Od wielu miesięcy materiały i relacje na żywo Wojciecha Bojanowskiego nie ukazują się w „Faktach” TVN. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, rozwiązano także Zespół Projektów Specjalnych TVN24, na którego czele stał reporter. Stacja nie informacje o przyczynach. więcejBurda Media Polska zmienia strukturę. Odeszła szefowa HR
Małgorzata Górska, people, culture & communication director w Burda Media Polska, odeszła z firmy. Spółka zmieniła strukturę - obowiązki Górskiej przejęły Renata Wilczyńska i Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej„Polityka” ma nowego felietonistę. Do niedawna pisał do „Gazety Wyborczej”
Felietony Wojciecha Orlińskiego od środy będą gościły na łamach tygodnika „Polityka” (Polityka) – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Zaproponowano mu kontynuację tematyki, o której pisał do magazynu „Duży Format” „Gazety Wyborczej”. więcejNowa twarz w naTemat.pl. Alicja Jabłońska-Krzywy będzie tłumaczyć trudne tematy
Do redakcji naTemat.pl dołączyła Alicja Jabłońska-Krzywy, która wcześniej przez 15 lat pracowała w firmie farmaceutycznej. Pracować będzie w dziale Zdrowie. więcejByły naczelny „Głosu Wielkopolskiego” na czele Holistic News
Redaktorem naczelnym serwisu Holistic News został Wojciech Wybranowski, wcześniej m.in. naczelny „Głosu Wielkopolskiego” i publicysta „Do Rzeczy”. więcejW środę wręczenie nagrody money.pl
Jedni pracują nad technologiami zmieniającymi świat, inni rozwijają prężne firmy działające globalnie. O niektórych Polacy nawet nie słyszeli, a powinni. Już po raz szósty, money.pl nagrodzi pionierów i liderów biznesu. Gala wręczenia nagród odbędzie się w środę 15 maja o godzinie 19:00 podczas konferencji Impact w Poznaniu. więcejKolejny transfer z Telewizji Polskiej do Kanału Zero
Idalia Baryła, do niedawna związana z Fundacją Telewizji Polskiej dołączyła do zespołu Kanału Zero - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. więcejInfluencer znany z „Tygodnika Nie” na kilkanaście godzin zawieszony na Instagramie
Konto Michała Marszała, jednego z najpopularniejszych twórców w polskim internecie zajmujących się tematyką polityczną, zostało zawieszone na Instagramie. Po kilkunastu godzinach profil został przywrócony na Instagram. więcej„Reniferek” bije rekordy oglądalności na Netfliksie. Zaraz wyrzuci „Wiedźmina”
„Reniferek” zaskoczył swoją popularnością zarówno Netflix, jak i samego twórcę serialu, czyli Richarda Gadda. Oparty na osobistych przeżyciach komika i scenarzysty serial o stalkerce oraz uwikłaniu w toksyczne relacje, żyje także poza ekranami telewizorów. A to sprawia, że kolejni widzowie chcą sprawdzić, na czym polega jego fenomen. więcejMichał Brański nadzoruje kolejną inwestycję subskrypcyjną Wirtualnej Polski
Michał Brański, wiceprezes i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski Holding, został członkiem rady nadzorczej spółki zarządzającej platformą Patronite. WP prawie dwa lata temu kupiła 40 proc. jej udziałów. więcejDo Netfliksa wracają „Różowe lata 90.”. Znamy datę premiery
Netflix opublikował zwiastun drugiego sezonu „Różowych lat 90.”. Emisja serialu została podzielona na dwie części. Połowę odcinków zobaczymy latem, a kolejne dopiero jesienią. Ostatnio na temat premiery wypowiedziała się Mila Kunis, gwiazda oryginalnych „Różowych lat 70.” i poinformowała, czy pojawi się w kolejnej odsłonie produkcji dla nastoletnich widzów. więcejNowa twarz w naTemat.pl. Alicja Jabłońska-Krzywy będzie tłumaczyć trudne tematy
Do redakcji naTemat.pl dołączyła Alicja Jabłońska-Krzywy, która wcześniej przez 15 lat pracowała w firmie farmaceutycznej. Pracować będzie w dziale Zdrowie. więcejCzy świat widzi potrzeby silversów?
Kiedyś seniorzy, dziś raczej – silversi. To określenie osób między 50, a 70 rokiem życia, najczęściej jeszcze aktywnych w pracy, głodnych wiedzy, podróżujących po świecie i realizujących swoje pasje. A jednocześnie, borykających się z wykluczeniem zawodowym i obarczonych opieką nad wiekowymi rodzicami. Mimo że “silversów” jest wśród nas coraz więcej, ta grupa wciąż wymyka się uwadze mediów, pracodawców czy instytucji kultury. Czas to zmienić. materiał reklamowy więcejBranżowa organizacja ustala zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
Związek Firm Public Relations przyjął „Warsaw Principles”, czyli zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, opracowane przez Międzynarodową Organizację Konsultantów do Spraw Komunikacji (The International Communications Consultancy Organisation - ICCO). więcejWeronika Skibska zasila team PR Resibo
Weronika Skibska została starszą specjalistką ds. PR w firmie produkującej kosmetyki Resibo. więcejRząd PiS wydał miliony na akcję przeciw Rosji. Zarobiła spółka żony byłego wiceprezesa TVP
Na antywojennej kampanii #StopRussiaNow zarobili "złoci chłopcy" PiS. NIK zapowiada doniesienie do prokuratury - poinformował w poniedziałek portal Onet. więcejC&A zatrudnia Rebell Concept
Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A. więcejSteam i PlayStation Store ograniczają konkurencję? UOKiK wszczął postępowanie
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejrzewa, że właścicielem platform z grami wideo Steam i PlayStation Store mogą stosować praktyki antykonkurencyjne. Przeprowadził w tej sprawie kontrole w siedzibie spółki zależnej Sony oraz u dwóch twórców i wydawców gier wideo. więcejTo może być koniec dubbingu, jaki znamy. Hollywoodzkie wytwórnie testują szokujące rozwiązanie
Coraz więcej wskazuje na to, że do Hollywood zmierza zupełnie nowe rozwiązanie, które ma szansę na zawsze zmienić sztukę dubbingu. Największe amerykańskie wytwórnie rozpoczęły szeroko zakrojone testy sztucznej inteligencji zdolnej czytać z ruchu warg aktorów. Oto co nas czeka. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj