TVP zorganizuje debatę przed wyborami UE. Zaskakujący skład prowadzących
Telewizja Polska zorganizuje debatę przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego. Poprowadzą ją Dorota Wysocka-Schnepf i Justyna Dobrosz-Oracz. - Przełamujemy telewizyjne schematy - przekazało nam TVP. więcejTomasz Lis miał próbować je pocałować. Prokuratura umorzyła śledztwo
Prokuratorskie śledztwo związane z działaniami byłego redaktora naczelnego “Newsweeka” Tomasza Lisa dobiegło końca. Sprawa została umorzona, choć świadkowie wskazali na szereg karygodnych zachowań dziennikarza. Znamy powód. więcejBiedronka wysyła spersonalizowane SMS-y do klientów. Wiedzą, gdzie robicie zakupy
Sieć Biedronka w ostatnich miesiącach znacząco zaostrzyła swoją rywalizację z Lidlem i dlatego stale szuka nowych sposobów zdobywania klientów. Na początku roku sieć zaczęła wysyłać SMS-y ze swoją ofertą, w której porównywała się z konkurentem. Sprawie przyjrzał się UOKiK, ale nie powstrzymuje to dyskontu przed testowaniem kolejnych rozwiązań. więcejSztuczna inteligencja w polskim wojsku. Szef MON zapowiada zmiany
Sztuczna inteligencja ma stać się w najbliższych latach stałym elementem funkcjonowania polskiego wojska. Jak poinformował w środę w Sejmie szef MON Władysław Kosiniak-Kamysz, nastąpi rozbudowa komponentu wojsk obrony cyberprzestrzeni. Minister mówił też o tworzeniu wojsk bezzałogowych i wojsk medycznych. więcejW serwisie do tworzenia CV subskrypcja zamiast jednej opłaty. UOKiK stawia zarzuty
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty spółce Bold LLC, operatorowi serwisu Interviewme.pl oferującego narzędzie do tworzenia CV i listów motywacyjnych. Firmie grozi kara wynosząca do 10 proc. rocznych przychodów. więcejTVP zorganizuje debatę przed wyborami UE. Zaskakujący skład prowadzących
Telewizja Polska zorganizuje debatę przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego. Poprowadzą ją Dorota Wysocka-Schnepf i Justyna Dobrosz-Oracz. - Przełamujemy telewizyjne schematy - przekazało nam TVP. więcejNowa minister kultury o mediach publicznych: nie zatrzymamy się
W sprawie mediów publicznych podstawowy komunikat jest taki, że się nie zatrzymamy, idziemy ścieżką wyznaczoną przez ministra Sienkiewicza – zapowiada w rozmowie z PAP ministra kultury Hanna Wróblewska. Dodała także, że „Jeśli komuś wydaje się, że przyszła miła pani zamiast siepacza Sienkiewicza, jest w błędzie”. Nowa szefowa resortu kultury zapowiedziała także kolejne kroki w sprawie ustawy medialnej. więcejEmpik Go rozszerza swoją ofertę. Nowe usługi abonamentowe
W cenniku Empik Go właśnie pojawiły się nowe pozycje. Do oferty dołączają abonamenty „Go Single”, „Go Standard” oraz „Go Max”. Propozycje to odpowiedź na dynamicznie rosnący, ale także zmieniający się rynek subskrypcji. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Nowa minister kultury o mediach publicznych: nie zatrzymamy się
W sprawie mediów publicznych podstawowy komunikat jest taki, że się nie zatrzymamy, idziemy ścieżką wyznaczoną przez ministra Sienkiewicza – zapowiada w rozmowie z PAP ministra kultury Hanna Wróblewska. Dodała także, że „Jeśli komuś wydaje się, że przyszła miła pani zamiast siepacza Sienkiewicza, jest w błędzie”. Nowa szefowa resortu kultury zapowiedziała także kolejne kroki w sprawie ustawy medialnej. więcejBiedronka wysyła spersonalizowane SMS-y do klientów. Wiedzą, gdzie robicie zakupy
Sieć Biedronka w ostatnich miesiącach znacząco zaostrzyła swoją rywalizację z Lidlem i dlatego stale szuka nowych sposobów zdobywania klientów. Na początku roku sieć zaczęła wysyłać SMS-y ze swoją ofertą, w której porównywała się z konkurentem. Sprawie przyjrzał się UOKiK, ale nie powstrzymuje to dyskontu przed testowaniem kolejnych rozwiązań. więcejPolskie firmy chcą sprzedawać na Zachodzie. Oto najpopularniejsze kierunki ekspansji
Jak wynika z nowego raportu Adyen Retail Report 2024 zdecydowana większość polskich przedsiębiorstw ma zamiar wejść na zagraniczne rynki. Jednym ze sposobów ekspansji ma być sprzedaż online. więcejMural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej
Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. materiał reklamowy więcejTomasz Lis miał próbować je pocałować. Prokuratura umorzyła śledztwo
Prokuratorskie śledztwo związane z działaniami byłego redaktora naczelnego “Newsweeka” Tomasza Lisa dobiegło końca. Sprawa została umorzona, choć świadkowie wskazali na szereg karygodnych zachowań dziennikarza. Znamy powód. więcejW serwisie do tworzenia CV subskrypcja zamiast jednej opłaty. UOKiK stawia zarzuty
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty spółce Bold LLC, operatorowi serwisu Interviewme.pl oferującego narzędzie do tworzenia CV i listów motywacyjnych. Firmie grozi kara wynosząca do 10 proc. rocznych przychodów. więcejPolskie firmy chcą sprzedawać na Zachodzie. Oto najpopularniejsze kierunki ekspansji
Jak wynika z nowego raportu Adyen Retail Report 2024 zdecydowana większość polskich przedsiębiorstw ma zamiar wejść na zagraniczne rynki. Jednym ze sposobów ekspansji ma być sprzedaż online. więcejMedia biją na alarm! Chodzi o Google i innych gigantów (art. sponsorowany)
- Bezpłatne treści, czyli treści, w zamian, za które użytkownik ogląda reklamy, stoją pod znakiem zapytania - powiedział Jacek Świderski prezes spółki Wirtualna Polska Holding podczas kongresu Impact’24. Wskazywał w ten sposób na problem coraz większej dominacji globalnych platform technologicznych na rynku reklamowym, które wykorzystują do rozwoju treści wydawców internetowych. - Muszą być jasne zasady gry. Jeżeli korzystasz z efektu mojej pracy, to zapłać za to - dodał Aleksander Kutela, prezes Ringer Axel Springer Polska. materiał reklamowy więcejSztuczna inteligencja w polskim wojsku. Szef MON zapowiada zmiany
Sztuczna inteligencja ma stać się w najbliższych latach stałym elementem funkcjonowania polskiego wojska. Jak poinformował w środę w Sejmie szef MON Władysław Kosiniak-Kamysz, nastąpi rozbudowa komponentu wojsk obrony cyberprzestrzeni. Minister mówił też o tworzeniu wojsk bezzałogowych i wojsk medycznych. więcejNowe badania pokazały niepokojący efekt uboczny korzystania z AI. Chatboty gorsze od wyszukiwarek
Najnowsze badania naukowców z Johns Hopkins University wskazują, że chatboty podają ograniczone informacje i wzmacniają postawy ideologiczne osób zadających pytania. Oznacza to, że mają potencjał, by prowadzić do tworzenia jeszcze bardziej spolaryzowanego społeczeństwa. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj