Znamy ceny platformy Max w Polsce. Trzy pakiety, oferta „konkurencyjna cenowo”
We wtorek, 11 czerwca na polskim rynku zadebiutuje nowa platforma Max, która zastąpi HBO Max. Dostęp do nowego serwisu będzie dostępny w ramach trzech pakietów w cenach 19,99 zł, 29,99 zł i 49,99 zł. Dodatkowo będzie można wykupić pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport" w cenie 20 zł, aby uzyskać dostęp do nawet 29 kanałów telewizyjnych i wydarzeń sportowych na żywo. - Oferta będzie bezkonkurencyjna pod względem treści, a jednocześnie bardzo konkurencyjna pod względem cenowym - informuje Warner Bros. Discovery. więcejJak wdrażać ESG i ile to kosztuje? Debata portalu Wirtualne Media
Jak radzić sobie z ESG w zarządzaniu i komunikacji? O kosztach, wyzwaniach i praktykach dotyczących tej tematyki dyskutowali uczestnicy specjalnej debaty “Uwaga ESG! Koszty, wyzwania, praktyka”, która odbyła się w środę 29 maja br. Wydarzenie było transmitowane w portalu Wirtualne Media. więcejSzef RMN spotkał się z nadzorującymi media publiczne. „Likwidatorzy są w spółkach nielegalnie”
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych wziął udział w spotkaniu z szefami rad nadzorczych spółek mediów publicznych. - Omówiono bezprawne działania rządu wobec spółek mediów publicznych, zagrożenia z tego wynikające dla państwa polskiego oraz obowiązki, jakie spoczywają na radach nadzorczych – mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański. więcejIlu widzów oglądało festiwal w Opolu? Hitem niedzielny koncert
Tegoroczny, 61. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, oglądało w TVP1 i TVP Polonia średnio 1,78 mln widzów. Największą widownię zgromadził niedzielny koncert z piosenkami Janusza Kondratowicza, a pod względem udziałów najlepszy był kabareton, który powrócił do Opola po ośmiu latach. więcejPolska reklama urosła o 11,5 proc. Ponad połowa budżetów na wideo
Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 roku przeszło 2,8 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 11,5 proc., wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Rosną inwestycje w wideo, internet, outdoor i kina, maleją w prasie. więcejSprawa Scarlett Johansson to nie pierwszy krok w stronę apokalipsy AI. Ale i tak jesteśmy w tyle za technologią
więcejZnamy ceny platformy Max w Polsce. Trzy pakiety, oferta „konkurencyjna cenowo”
We wtorek, 11 czerwca na polskim rynku zadebiutuje nowa platforma Max, która zastąpi HBO Max. Dostęp do nowego serwisu będzie dostępny w ramach trzech pakietów w cenach 19,99 zł, 29,99 zł i 49,99 zł. Dodatkowo będzie można wykupić pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport" w cenie 20 zł, aby uzyskać dostęp do nawet 29 kanałów telewizyjnych i wydarzeń sportowych na żywo. - Oferta będzie bezkonkurencyjna pod względem treści, a jednocześnie bardzo konkurencyjna pod względem cenowym - informuje Warner Bros. Discovery. więcejSzef RMN spotkał się z nadzorującymi media publiczne. „Likwidatorzy są w spółkach nielegalnie”
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych wziął udział w spotkaniu z szefami rad nadzorczych spółek mediów publicznych. - Omówiono bezprawne działania rządu wobec spółek mediów publicznych, zagrożenia z tego wynikające dla państwa polskiego oraz obowiązki, jakie spoczywają na radach nadzorczych – mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański. więcejIlu widzów oglądało festiwal w Opolu? Hitem niedzielny koncert
Tegoroczny, 61. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, oglądało w TVP1 i TVP Polonia średnio 1,78 mln widzów. Największą widownię zgromadził niedzielny koncert z piosenkami Janusza Kondratowicza, a pod względem udziałów najlepszy był kabareton, który powrócił do Opola po ośmiu latach. więcejZnany nadawca walczy o MUX-8. „Nowość nie tylko w Polsce, ale i Europie”
Marcin Kowalski, prezes Grupy MWE Networks przesłał Wirtualnemedia.pl dokładny opis kanału Polska24, który walczy o miejsce na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja ma mieć charakter informacyjno-edukacyjno-publicystyczny i ma być adresowana do widzów od 16 do 74 roku życia. więcejPromocyjny dostęp do serwisu Max dla użytkowników Playera
Subskrybenci serwisu streamingowego Player otrzymują powiadomienie o specjalnej promocji, która ma towarzyszyć startowi serwisu streamingowego Max. Jeśli podadzą e-maila, to po 11 czerwca otrzymają kod promocyjny na dostęp do platformy, która zastąpi HBO Max. więcejWięcej kanałów naziemnej telewizji cyfrowej na Śląsku
Do MUX-L2, nadającego z obiektów w Rybniku i Ornontowicach, dołączył kanał Kabaret TV. To debiut nowej stacji Wirtualnej Polski w naziemnej telewizji cyfrowej. więcejTVP udziela licencji na strefy kibica na Euro 2024. Już 600 zgłoszeń
Telewizja Polska jako jedyny uprawniony podmiot w Polsce udziela licencji i zgód na publiczne pokazy wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2024, które startują 14 czerwca. Przyjęto już ok. 600 zgłoszeń. więcejNowość w Red Carpet TV i ViDoc TV. Ma przypominać „Teleexpress”
Na antenach Red Carpet TV i ViDoc TV debiutuje program z przeglądem mediów społecznościowych, który ma mieć formułę informacyjną. - Magazyn „Klik News” to taki „Teleexpress” w nowoczesnym wydaniu, bo jest to bardzo dynamiczny program – mówi Wirtualnemedia.pl Damian „Dejman” Biedrzycki, prowadzący nowy format. więcejWarner Bros. Television tworzy serialowy prequel filmu „300”. Wszystko co wiemy o nowej produkcji
Amerykański serwis Variety poinformował, że prace nad serialem „300” są na wczesnym etapie produkcji w Warner Bros. Television. więcejByła dziennikarka TV Republika i TVP Info w stacji braci Karnowskich
Do zespołu Telewizji wPolsce.pl (Fratria) dołącza dziennikarka Marta Piasecka. W latach 2016-2023 była związana z Telewizją Polską, a wcześniej z TV Republika. więcejSzefowa "Pytania na śniadanie" o niższej oglądalności. "Widzowie muszą się przyzwyczaić"
„Pytanie na śniadanie” straciło ostatnio ponad 100 tys. widzów. Szefowa programu Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy przyczyny spadków. Komenuje też rywalizację z TVN, gdzie emitowane jest “Dzień dobry TVN” i Polsatem, gdzie jesienią ruszy śniadaniówka. - Życzę im powodzenia - mówi Dobrzyńska. więcejDziennikarz TVP Info pojawia się także w TVP3
Wojciech Szeląg został jednym z prowadzących program "Gość regionów" w TVP 3. Dziennikarz pozostaje także w stacji TVP Info, do której dołączył w styczniu br. więcejBack to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu
Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Szef RMN spotkał się z nadzorującymi media publiczne. „Likwidatorzy są w spółkach nielegalnie”
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych wziął udział w spotkaniu z szefami rad nadzorczych spółek mediów publicznych. - Omówiono bezprawne działania rządu wobec spółek mediów publicznych, zagrożenia z tego wynikające dla państwa polskiego oraz obowiązki, jakie spoczywają na radach nadzorczych – mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański. więcejPolska reklama urosła o 11,5 proc. Ponad połowa budżetów na wideo
Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 roku przeszło 2,8 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 11,5 proc., wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Rosną inwestycje w wideo, internet, outdoor i kina, maleją w prasie. więcejRobert Lewandowski w reklamach Zalando
Platforma Zalando rozpoczyna kampanię “Najlepsze jeszcze przed Tobą”, którą chce motywować do nowych wyzwań w sporcie. Gwiazdami akcji są: Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Ebru Önal oraz Pusha T, a sama kampania podkreśla pozytywny wpływ sportu na dobre samopoczucie i poczucie przynależności. więcejZnana marka lodów zaprasza do strefy "House of Kaktus"
Ruszyła nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której marka stworzyła przestrzeń “House of Kaktus”. Hostem i przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego - Kaktus Jeżor. Kampania wystartowała 1 czerwca, a pierwsza z czterech lokalizacji House of Kaktus zostanie uruchomiona już 14 czerwca w warszawskim Koneserze. więcejEmilia Czerwiec: z Ancymony do agencji Insignia
Emilia Czerwiec, która niedawno po 6 latach odeszła z agencji Ancymony rozpoczęła pracę w agencji Insignia - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejOranżada Hellena ma brand hero
Grupa Colian kampanię Oranżady Hellena Mussującej kieruje do najmłodszej grupy konsumentów - pokolenia Alfa. Z myślą o nich stworzono postać brand hero marki - to Popy. więcejGwiazdy futbolu pokazują w spocie adidasa, jak walczyć z presją
Marka adidas rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której pomaga sportowcom mierzyć się z presją. Łącząc ikony światowej piłki m.in.: Leo Messiego, Jude'a Bellinghama, czy Ousmane'a Dembele pokazuje młodym piłkarzom, jak w najlepszy sposób radzić sobie z ciężarem oczekiwań. więcejJest nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Wcześniej funkcję tę pełniła Małgorzata Lubelska. więcejBartek Szymeczko head of creative content w Saatchi & Saatchi
Bartek Szymeczko poprowadzi dział Creative Content w agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). Na stanowisku head of creative content odpowiadać będzie za rozwój zespołu dostarczającego Klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe. więcejVichy w gronie klientów Performance Media
Agencja Performance Media wygrała przetarg L’Oreal Polska na obsługę strategiczną i kreatywną marki dermokosmetyków Vichy w Polsce oraz krajach bałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii. więcejHerbapol-Lublin kampanią świętuje jubileusz
Z początkiem czerwca wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu. więcej„I love Rock 'n' Roll” reklamuje OC w Link4
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Link4. Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska w rytm przeboju „I love Rock 'n' Roll” śpiewają o benefitach pakietu OC. więcejInPost i VeloBank nowymi członkami IAA Polska
Do IAA Polska dołączają dwie nowe organizacje: firma logistyczna InPost i VeloBank. Wzmocnią szeregi kurii marketerów. więcej„Jeż, które chcesz!” hasłem ciastek Jeżyki
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz", promującej pełną gamę ośmiu smaków ciastek Jeżyki (Colian). Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska. więcejTworzą miejsca pracy i chronią klimat: jak fabryki BAT w Polsce konsekwentnie realizują założenia ESG
Neutralność klimatyczna stała się biznesowym trendem, ale też – na razie nieformalnym – wymogiem współczesnych czasów. Przed firmami działającymi na każdym poziomie – lokalnym, krajowym czy globalnym, stają zatem wyzwania związane z szeroko rozumianą troską o środowisko. I choć nie wszyscy za trendami nadążają, są też przykłady jednostek, które już teraz poszły o krok do przodu i osiągają neutralność węglową. Dotyczy to wielu fabryk działających na terenie Polski i Europy. Wśród nich wyróżnia się BAT, którego potężne zakłady produkcyjne w Augustowie i Rojowie stają się przykładami miejsc pracy, które są przyjazne środowisku. materiał reklamowy więcejPolska Press Grupa wybrała nowego redaktora naczelnego
Polska Press Grupa ogłosiła oficjalnie, kto został jej nowym redaktorem naczelnym. Na stanowisko wybrany został doświadczony manager, wieloletni naczelny “Dziennika Zachodniego”, ostatnio zarządzający Press.pl - Marek Twaróg. To dla niego powrót do PPG. więcejAgnieszka Burzyńska nie pisze już do „Dziennika Gazety Prawnej”
Agnieszka Burzyńska rozstaje się z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor PL) - potwierdza portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka pracuje jeszcze jedynie przy formatach wideo. Z „DGP” nawiązała współpracę na początku marca br. więcejRedaktor naczelny PAP z wieściami o ataku hakerskim: "Ustaliliśmy źródło wycieku danych"
W piątek 31 maja doszło do groźnego ataku hakerskiego na Polską Agencję Prasową, który poskutkował wysłaniem fałszywej depeszy o mobilizacji do mediów. Zakończył się pierwszy etap sprawdzania przyczyn całej sytuacji. Odkryto choćby źródło przecieku. Oświadczenie w tej sprawie wydał Wojciech Tumidalski, redaktor naczelny PAP. więcejProrosyjski publicysta w Kanale Zero. Stanowski nic sobie nie robi z krytyki
Krzysztof Stanowski podzielił się w mediach społecznościowych zestawem najważniejszych programów, które ukażą się w pierwszym tygodniu czerwca na Kanale Zero. Przy okazji wyjawił też listę zaproszonych gości, a jedno z wymienionych nazwisk wywołało prawdziwą burzę wśród komentujących. Leszek Sykulski znany z prorosyjskich poglądów pojawi się u Stanowskiego już w ten weekend. więcejPublicysta „Do Rzeczy” kończy współpracę z Red is Bad. „Nie otrzymaliśmy żadnych pieniędzy”
Piotr Zychowicz, publicysta historyczny związany z tygodnikiem „Do Rzeczy”, kończy na swoim kanale youtube’owym Historia Realna współpracę z marką odzieży Red is Bad. Onet w poniedziałek ujawnił, że firmy należące do twórcy Red is Bad Pawła Szopy za rządów PiS dostały zlecenia za setki mln zł od Rządowej Agencji Rezerw Stategicznych. Prokuratura zabezpieczyła ponad 117 mln zł w śledztwie dotyczącym RASR. więcejByły dziennikarz "DGP" dołącza do zespołu "Rzeczpospolitej". Po 12 latach u konkurencji
Dziennikarz Piotr Szymaniak po 12 latach przechodzi z “Dziennika Gazety Prawnej” do bezpośredniej konkurencji. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie prasowym, specjalizujący się w dziedzinie prawa gospodarczego redaktor wraz z początkiem czerwca znalazł nowe miejsce zatrudnienia. więcejPiątka nowych naczelnych w Polska Press. Kolejne nominacje wkrótce
W efekcie otwartych rekrutacji Polska Press (należąca do Orlenu) powołała redaktorów naczelnych w swoich ośmiu serwisach i tytułach prasowych. Szefem wydawniczym serwisów tematycznych firmy został Rafał Kerger. więcejWydawca „Krytyki Politycznej” urósł na grantach. Znów z zyskiem
Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego, wydające m.in. „Krytykę Polityczną”, w ub.r. wypracowało wzrost przychodów o 54,8 proc. do 13,01 mln zł i 163,5 tys. zł zysku netto. więcejByły znany dziennikarz sportowy wraca do dziennikarstwa. Ostatnio był listonoszem
Paweł Czado wraca do pracy w mediach i dołącza do redakcji katowickiego „Sportu” - informuje dziennik. Dziennikarz przez lata pracował w „Gazecie Wyborczej”, a ostatnio jako listonosz. więcejRedaktor naczelna „Washington Post” złożyła dymisję
Redaktor naczelna „The Washington Post” Sally Buzbee, pierwsza kobieta na tym stanowisku, złożyła w niedzielę rezygnację. Decyzja jest o tyle zaskakująca, iż wydawnictwo przechodzi właśnie proces restrukturyzacji. więcejNowa redaktorka naczelna w czasopiśmie "Charaktery". Edyta Żmuda odchodzi
Czasopismo “Charaktery” poświęcone tematyce zdrowia psychicznego zmienia redaktor naczelną. Jak podano w oficjalnym komunikacie, ze stanowiskiem i Forum Media Polska żegna się Edyta Żmuda, dotychczasową naczelna. Wiemy, kto ją zastąpi. więcejWicepremier potwierdza: doszło do cyberataku na PAP
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski w wywiadzie opublikowanym w poniedziałkowej „Gazecie Wyborczej” przekazał, że polski rząd ma potwierdzenie, iż piątkowa fałszywa depesza PAP po częściowej mobilizacji była cyberatakiem. - Wskazują na to nasze systemy – powiedział wicepremier i minister cyfryzacji. Poinformował, że podobnych ataków udaremniono w ostatnich dniach więcej. więcejProrosyjski publicysta w Kanale Zero. Stanowski nic sobie nie robi z krytyki
Krzysztof Stanowski podzielił się w mediach społecznościowych zestawem najważniejszych programów, które ukażą się w pierwszym tygodniu czerwca na Kanale Zero. Przy okazji wyjawił też listę zaproszonych gości, a jedno z wymienionych nazwisk wywołało prawdziwą burzę wśród komentujących. Leszek Sykulski znany z prorosyjskich poglądów pojawi się u Stanowskiego już w ten weekend. więcejDuże zmiany w Empiku. Większy zarząd i rada nadzorcza
W pierwszym półroczu tego roku Grupa Empik dokonała zmian w strukturze zarządczej. Funkcję Chief Operating Officera i wiceprezesa objął Karol Ignatowicz. Do zarządu dołączyli zaś Natalia Korzeniecka-Walak, Wojciech Kudaś oraz Łukasz Sitko. Zmiany objęły także radę nadzorczą, do której powołani zostali, Damian Zapłata i Jacek Owczarek. więcejNetflix prezentuje nowy zwiastun i zdjęcia z drugiej części trzeciego sezonu „Bridgertonów”
Netflix i Shondaland podzielili się dzisiaj zwiastunem drugiej części trzeciego sezonu „Bridgertonów”. Udostępniono również zupełnie nowe zdjęcia, które dają przedsmak tego, co wydarzy się w nadchodzących odcinkach. więcejNetflix ujawnił, ile sezonów serialu „Problem trzech ciał” zamówił
W połowie maja Netflix zamówił kontynuację „Problemu trzech ciał”, ale nie nazywał nowych odcinków całym sezonem, co zrodziło wiele spekulacji, odnośnie dalszych losów produkcji. Przedstawiciele platformy dodali, że liczba nadchodzących sezonów i odcinków „zostanie ujawniona w późniejszym terminie”. Z kolei oświadczenie współtwórców serialu, Davida Benioffa, D.B. Weissa i Alexandra Woo, wyraźnie sugerowało, że nowe odcinki będą zarazem ostatnimi. W końcu Netflix wyjaśnił, jakie ma plany wobec „Problemu trzech ciał”. więcejSkarbówka dostanie dane o e-sprzedaży. Allegro i OLX uspokajają
Ustawa wprowadzająca do polskiego prawa dyrektywę UE nie nakłada dodatkowych zobowiązań podatkowych na sprzedających za pośrednictwem platform internetowych; proces zbierania danych od użytkowników ma być jak najmniej uciążliwy - poinformowali PAP przedstawiciele serwisów Allegro i OLX. więcejSetki milionów zł dla firm twórcy Red is Bad. Zlecenia od rządowej agencji
Spółki Pawła Szopy, binzesmena i twórcy marki “Red is Bad” z odzieżą patriotyczną, miał w czasie pandemii i wojny w Ukrainie dostawać lukratywne zlecenia z Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych z pominięciem przepisów o zamówieniach publicznych - pisze Onet. Szopa miał także zlecać nieformalną kampanię wyborczą polityków PiS, prowadzoną z użyciem tzw. farm trolli. więcej200 zł kieszonkowego i 7 proc. na koncie oszczędnościowym na Dzień Dziecka od Banku Pekao
W Banku Pekao S.A. rozpoczęła się promocja, w której dzieci i nastolatkowie mogą otrzymać 200 zł kieszonkowego na start oraz 7 proc. na koncie oszczędnościowym Mój Skarb. Oferta obejmie również rodziców, którzy będą mieli możliwość zyskania 8 tys. punktów w programie Mastercard Bezcenne Chwile. materiał reklamowy więcejJak wdrażać ESG i ile to kosztuje? Debata portalu Wirtualne Media
Jak radzić sobie z ESG w zarządzaniu i komunikacji? O kosztach, wyzwaniach i praktykach dotyczących tej tematyki dyskutowali uczestnicy specjalnej debaty “Uwaga ESG! Koszty, wyzwania, praktyka”, która odbyła się w środę 29 maja br. Wydarzenie było transmitowane w portalu Wirtualne Media. więcejSigma Bis ma PR directora
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU ma PR directora. Funkcję tę pełni Łukasz Franiak - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. więcejByły dziennikarz TVN dołącza do kancelarii prawnej KPLA
Robert Socha, były dziennikarz “Superwizjera” TVN, dołącza do zespołu firmy prawniczej KPLA. więcejRafał Sałak w BaseLinker
Rafał Sałak objął stanowisko szefa komunikacji w firmie e-commerce BaseLinker. więcejOdchodzi fotograf prezydenta Andrzeja Dudy
Jakub Szymczuk rezygnuje z funkcji fotografa prezydenta Andrzeja Dudy. Pełnił ją przez 6,5 roku. - Czuję, że muszę iść dalej, szukać nowych wyzwań, eksplorować „nowe lądy” - uzasadnia. więcejTrufle.PRO Hub PR obsługuje Wonder Fine Jewellery
Trufle.PRO, agencja PR specjalizująca się w komunikacji B2C i B2B, rozpoczęła współpracę z marką biżuterii premium Wonder Fine Jewellery. więcejRedaktor naczelny PAP z wieściami o ataku hakerskim: "Ustaliliśmy źródło wycieku danych"
W piątek 31 maja doszło do groźnego ataku hakerskiego na Polską Agencję Prasową, który poskutkował wysłaniem fałszywej depeszy o mobilizacji do mediów. Zakończył się pierwszy etap sprawdzania przyczyn całej sytuacji. Odkryto choćby źródło przecieku. Oświadczenie w tej sprawie wydał Wojciech Tumidalski, redaktor naczelny PAP. więcejMinister zapowiada miliardy zł na cybertarczę. Zatrzymano kolejne ataki
Chcemy na cybertarczę, która będzie gwarancją bezpieczeństwa Polski i Polaków, przeznaczyć ponad 3 mld zł - zapowiedział wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Jego zdaniem Polska jest „już nie na zimnej” wojnie cybernetycznej z Rosją. więcejWicepremier potwierdza: doszło do cyberataku na PAP
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski w wywiadzie opublikowanym w poniedziałkowej „Gazecie Wyborczej” przekazał, że polski rząd ma potwierdzenie, iż piątkowa fałszywa depesza PAP po częściowej mobilizacji była cyberatakiem. - Wskazują na to nasze systemy – powiedział wicepremier i minister cyfryzacji. Poinformował, że podobnych ataków udaremniono w ostatnich dniach więcej. więcejPlus oferuje internet na sieci operatora kablowego
Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, zaczyna realizację umowy dotyczącej dostępu hurtowego do infrastruktury Grupy Vectra. Osobom w jej zasięgu oferuje internet szerokopasmowy. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj