Spółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze
Firma PSMM Monitoring&More, od kilku miesięcy w grupie kapitałowej Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), oznajmiła wybranym klientom duże podwyżki cen za usługi monitoringu mediów. Ci reagują oburzeniem – raz, że nikt skoków cen z nimi nie negocjował, dwa – w obecnej sytuacji rynkowej niezadowolony klient nie ma dokąd „uciec”, bo IMM utrzymuje pozycję dominującą. PSMM wzrosty tłumaczy głównie wymogami regulatora rynku. więcejKto skomentuje mecze Polaków na Euro? Pięcioro prowadzących studio
Pięcioro dziennikarzy będzie prowadzić studio w TVP w trakcie trwania Euro 2024. Znamy też nazwiska komentatorów, którzy mają pracować przy meczach reprezentacji Polski oraz harmonogram spotkań naszej kadry. więcejCanal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Canal+ Polska zaprezentował zmodyfikowany logotyp. Symbol „+” jest teraz wypełniony kolorem czerwonym. - Niebawem zaprezentujemy szczegóły i powody tej zmiany, która powiązana jest z bardzo ważną inicjatywą – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ w naszym kraju. więcejEmpik przestał sprzedawać dzienniki. Zainteresowanie tylko malało
W salonach sieci Empik przestano sprzedawać prasę codzienną – potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest wycofanie się Ruchu z kolportażu prasy i malejące zainteresowanie dziennikami. więcejKolejny kanał Red Carpet Media Group ruszy jeszcze w czerwcu
Red Carpet Media Group kończy przygotowania do uruchomienia specjalnego kanału na potrzeby działającego w wielu krajach serwisu streamingowego. - Kanał Red Carpet International TV dla Rakuten TV ruszy jeszcze w czerwcu - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG. więcejKto skomentuje mecze Polaków na Euro? Pięcioro prowadzących studio
Pięcioro dziennikarzy będzie prowadzić studio w TVP w trakcie trwania Euro 2024. Znamy też nazwiska komentatorów, którzy mają pracować przy meczach reprezentacji Polski oraz harmonogram spotkań naszej kadry. więcejCanal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Canal+ Polska zaprezentował zmodyfikowany logotyp. Symbol „+” jest teraz wypełniony kolorem czerwonym. - Niebawem zaprezentujemy szczegóły i powody tej zmiany, która powiązana jest z bardzo ważną inicjatywą – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ w naszym kraju. więcejKolejny kanał Red Carpet Media Group ruszy jeszcze w czerwcu
Red Carpet Media Group kończy przygotowania do uruchomienia specjalnego kanału na potrzeby działającego w wielu krajach serwisu streamingowego. - Kanał Red Carpet International TV dla Rakuten TV ruszy jeszcze w czerwcu - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG. więcejSzef Gazeta.pl zakwestionował wyniki Grupy Polsat-Interia. Ostra riposta Witwickiego
W maju Grupa Polsat-Interia pokonała pod względem zasięgu w internecie polskich konkurentów. Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak zasugerował, że stało się to za pomocą pewnego triku. - Występując przed całą branżą, zaatakował nas za pomysł, który od nas skopiował - odpowiedział Piotr Witwicki, dyrektor pionu informacji i publicystki Polsatu. więcejZwolnienia w kierownictwie TVP Lublin
„Gazeta Wyborcza” podaje, że Piotr Raszewski i Dominik Rudnicki po raptem kilkunastu dniach pracy stracili stanowiska dyrektorskie w TVP Lublin. Gazeta informowała, że za czasów Jacka Kurskiego obaj dziennikarze mieli w telewizji publicznej przygotowywać materiały atakujące ówczesną opozycję. więcejTVP Info zmienia ramówkę na czas Euro oraz igrzysk
Telewizja Polska informuje o propozycjach TVP Info związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej oraz igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. Relacje z obu wydarzeń na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i w serwisach online, ale także w kanale informacyjnym TVP, który na czas imprez szykuje specjalną ramówkę. więcejNowe kanały w Polsat Box Go. Inna stacja poprawiła jakość
Serwis streamingowy Polsat Box Go udostępnił subskrybentom kanały: CBS Europa, CBS Reality i Polsat JimJam. “Wszystkie trzy kanały trafiły do pakietu Polsat Box Go Premium” - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamczyk z biura prasowego Cyfrowego Polsatu. To nie koniec zmian. TV Republika jest teraz dostępna w jakości HD. więcejNowy program TVP Info. Gospodynią prowadząca „19.30”
W połowie czerwca br. na antenie TVP Info zadebiutuje program „Teraz kobiety”. Poprowadzi go Monika Sawka, jedna z prowadzących „19.30”. więcej"Farma" Polsatu wraca na plan. Następny sezon już w styczniu 2025 roku
Polsat oficjalnie ogłosił, że ruszyły zdjęcia do czwartego sezonu popularnego reality show. Widzów programu “Farma” czekają zmiany. Premiera nowych odcinków w styczniu 2025 roku. więcejBohater "Chyłki" w nowym serialu. Nakręci go SkyShowtime
Platforma SkyShowtime zrealizuje w Polsce serial „Langer” oparty o powieść Remigiusza Mroza. W tytułowej roli wystąpi Jakub Gierszał, który grał już Langera w serialu “Chyłka” produkowanym przez Playera. więcejNadawca nowej naziemnej telewizji zawieszony na giełdzie
Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zawiesił handel akcjami spółki Red Carpet Media Group, nadawcy m.in. stacji Red Carpet TV i ViDoc TV, która zadebiutowała niedawno w naziemnej telewizji cyfrowej więcejFikcyjne zatrudnienie gwiazdy „Smoleńska” w TVP. Spółka zawiadamia prokuraturę
Telewizja Polska w likwidacji złożyła zawiadomienie do prokuratury o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o możliwie fikcyjne zatrudnienie za czasów prezesury Jacka Kurskiego aktorki Beaty Fido, znanej z filmu “Smoleńsk”. więcejStacje TVP, Polsatu i TVN pokażą w niedzielę sondaż exit poll Ipsosu
Wyniki sondaży exit poll po wyborach do Parlamentu Europejskiego, przeprowadzonych przez pracownię Ipsos, pojawią się w niedzielę po godz. 21:00 w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się one na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News. więcejTVP stawia na byłych piłkarzy jako ekspertów Euro 2024. Będą "wartością dodaną"
Piłkarskie mistrzostwa Europy w Telewizji Polskiej to około 300 godzin transmisji, siedem duetów komentatorskich, a w gronie ekspertów m.in. Jakub Błaszczykowski, Łukasz Piszczek i Łukasz Fabiański. "Oni będą naszą wartością dodaną" - powiedział dyrektor TVP Sport Jakub Kwiatkowski. więcejBack to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu
Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - Acer Polska oraz agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Ruszył konkurs na na prezesa Audytorium 17
Paweł Paluch nie jest już prezesem zarządu Audytorium 17, czyli spółki zrzeszającej 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Nowy CEO zostanie wyłoniony w ramach rozpisanego właśnie konkursu. Jakich kompetencji wymagają rozgłośnie? więcejStacje Polskiego Radia chcą dymisji szefa KRRiT. „Niszczy demokrację”
Likwidatorzy regionalnych rozgłośni Polskiego Radia wezwali w środę przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego do złożenia dymisji. Zarzucają mu m.in. niewypłacenie spółkom 80 mln zł z abonamentu. więcejMinistra kultury o abonamencie rtv: to nie prywatne pieniądze KRRiT ani Macieja Świrskiego
Środki z abonamentu nie są prywatnymi pieniędzmi KRRiT ani przewodniczącego Macieja Świrskiego - powiedziała w środę ministra kultury Hanna Wróblewska. - Jeżeli ktoś stoi na czele publicznej instytucji, to nie być ona odzwierciedleniem jego ego i politycznych zobowiązań, tylko ma służyć publiczności - dodała. więcejSzef Radia Maryja oburzony na materiał TVN24 sprzed lat. Domaga się jego usunięcia
Stacja TVN24 udostępniła na YouTube reportaż dotyczący szefa Radia Maryja o. Tadeusza Rydzyka i jego działalności. Oburzyło to bohateria materiału. Toruńska rozgłośnia zamieściła pismo skierowane do telewizji TVN, w którym adwokat o. Rydzyka żąda usunięcia materiału i przeprosin. więcejNie żyje dziennikarz Radia Katowice. Miał 41 lat
W wieku 41 lat zmarł Andrzej Zowada - dziennikarz sportowy Radia Katowice, związany też z GKS Katowice i spółką Tramwaje Śląskie. więcejAgencja Jarosława Kuźniara ma dyrektorkę zarządzającą
Klaudia Łepkowska-Suska, związana z agencją content marketingową Kuźniar Media od początku działalności firmy, awansowała na stanowisko managing director. Nominacja ta ma na celu umocnienie zarządzania w obliczu dynamicznego rozwoju firmy i rosnących wymagań rynku. więcejPo masło i pieluchy - do Biedronki, po mięso i dania gotowe - do Lidla
Aplikacja Listonic sprawdziła, po które marki własne 10 podstawowych produktów konsumenci sięgają najchętniej w Lidlu i w Biedronce. Jak wynika z analizy paragonów, zrealizowanej przez Centrum Monitorowania Rynku, średnie ceny niektórych produktów wyraźnie spadły. więcej"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii
Serwis OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy. więcejRuszyły zgłoszenia do Effie Awards Europe
Otwarto etap zgłaszania prac do tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards Europe. Wprowadzono w nim nową kategorię dotyczącą sztucznej inteligencji (AI). więcejTomasz Trojnar odchodzi z Sigma Bis
Tomasz Trojnar, trading director w Sigma Bis odchodzi z agencji. Pracował w niej blisko 5 lat. więcejInfluencerzy na puszkach Żywca Zdrój
Niedługo do sklepów trafi woda Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta w puszkach z wizerunkami influencerów. Nowy design firma stworzyła we współpracy z youtuberem Patec Wariatec oraz streamerką gamingową Nieuczesaną. więcejByła szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy „Super Expressu”
Ewelina Czuba, poprzednio szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej, objęła stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media, wydającej m.in. „Super Express”. więcejAnna Ozga awansowała w Social Lama
Wraz z początkiem czerwca Anna Ozga awansowała w strukturach agencji Social Lama (Good One) na stanowisko senior social media manager. więcejSylwester Wrona nowym dyrektorem zarządzającym w agencji Insignia
Z początkiem czerwca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Insignia objął Sylwester Wrona, który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego. Zastąpił Roberta Wieję. więcejLife On Wheelz w kampanii Komputronik
Komputronik połączył siły z kanałem Life On Wheelz w ramach nowej kampanii #SmartNotHard, której celem jest podkreślenie roli nowoczesnych technologii w codziennym życiu, zwłaszcza dla osób z niepełnosprawnościami. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw. więcejTworzą miejsca pracy i chronią klimat: jak fabryki BAT w Polsce konsekwentnie realizują założenia ESG
Neutralność klimatyczna stała się biznesowym trendem, ale też – na razie nieformalnym – wymogiem współczesnych czasów. Przed firmami działającymi na każdym poziomie – lokalnym, krajowym czy globalnym, stają zatem wyzwania związane z szeroko rozumianą troską o środowisko. I choć nie wszyscy za trendami nadążają, są też przykłady jednostek, które już teraz poszły o krok do przodu i osiągają neutralność węglową. Dotyczy to wielu fabryk działających na terenie Polski i Europy. Wśród nich wyróżnia się BAT, którego potężne zakłady produkcyjne w Augustowie i Rojowie stają się przykładami miejsc pracy, które są przyjazne środowisku. materiał reklamowy więcejEmpik przestał sprzedawać dzienniki. Zainteresowanie tylko malało
W salonach sieci Empik przestano sprzedawać prasę codzienną – potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest wycofanie się Ruchu z kolportażu prasy i malejące zainteresowanie dziennikami. więcejIWP ostrzega wydawców przed polskim modelem do AI. Sugeruje umowy licencyjne
Izba Wydawców Prasy przestrzega swoje firmy członkowskie, że jeśli nieodpłatnie przekażą swoje dane tekstowe na potrzeby polskiego modelu językowego PLLuM, mogą stracić kontrolę nad ich wykorzystywaniem. Zdaniem organizacji systemy generatywnej sztucznej inteligencji powinny podpisywać umowy licencyjne dotyczące materiałów prasowych. więcejZ Agory odchodzi członek zarządu ds. internetu i technologii
Z funkcji członka zarządu Agory rezygnuje Tomasz Grabowski, nadzorujący m.in. spółki zależne z obszaru internetu oraz pion technologii. We władzach firmy jest od trzech lat. więcejByła szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy „Super Expressu”
Ewelina Czuba, poprzednio szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej, objęła stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media, wydającej m.in. „Super Express”. więcejPrestiżowy kongres WAN-IFRA o mediach w Polsce. Partnerem Agora
W przyszłym roku do Polski zawita Kongres Mediów Informacyjnych, organizowany przez World Association of News Publishers (WAN-IFRA), największą organizację mediową na świecie. W maju 2025 r. miastem-gospodarzem wydarzenia będzie Kraków, a jego partnerem – Grupa Agora. więcejOgłoszono komisję ds. wpływów rosyjskich i białoruskich. W składzie były publicysta „Gazety Wyborczej”
Jednym z członków 12-osobowej komisji ds. wpływów rosyjskich i białoruskich, która jeszcze w środę rozpocznie prace, jest Adam Leszczyński - od niedawna dyrektor Instytutu Dziedzictwa Myśli Narodowej, wcześniej jako publicysta związany m.in. z „Gazetą Wyborczą” i „Krytyką Polityczną”. więcejSpółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze
Firma PSMM Monitoring&More, od kilku miesięcy w grupie kapitałowej Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), oznajmiła wybranym klientom duże podwyżki cen za usługi monitoringu mediów. Ci reagują oburzeniem – raz, że nikt skoków cen z nimi nie negocjował, dwa – w obecnej sytuacji rynkowej niezadowolony klient nie ma dokąd „uciec”, bo IMM utrzymuje pozycję dominującą. PSMM wzrosty tłumaczy głównie wymogami regulatora rynku. więcejRynek reklamy cyfrowej na koniec roku osiągnie wartość 8,8 mld zł
Wartość rynku reklamowego online może przekroczyć granicę 10 mld zł w 2025 roku, a w tym roku osiągnie wartość 8,8 mld zł - wynika z Raportu Strategicznego Internet 2023/2024 IAB Polska. więcejSzef Gazeta.pl zakwestionował wyniki Grupy Polsat-Interia. Ostra riposta Witwickiego
W maju Grupa Polsat-Interia pokonała pod względem zasięgu w internecie polskich konkurentów. Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak zasugerował, że stało się to za pomocą pewnego triku. - Występując przed całą branżą, zaatakował nas za pomysł, który od nas skopiował - odpowiedział Piotr Witwicki, dyrektor pionu informacji i publicystki Polsatu. więcej„Emily w Paryżu” powraca w czwartym sezonie. Netflix ujawnił datę premiery
Netflix ogłosił szczegóły dotyczące premiery czwartego sezonu serialu „Emily w Paryżu”. Seria, zapowiadana jako kolejna emocjonująca odsłona przygód Emily Cooper, obiecuje widzom niezapomnianą podróż po kolejnych europejskich destynacjach, nowe postacie, zwiększoną dawkę humoru, ekscytujące romanse oraz przepiękne, odważne kreacje. więcejAplikacja Gemini od Google niedługo po polsku
Aplikacja Gemini od Google zostanie udostępniona w większej liczbie języków, w tym po polsku – podała firma. więcejDwie dziennikarki dołączyły do "Super Expressu". Szefowa Rozrywki zapowiada walkę o ruch
“Super Express” wykonał kolejny ruch w stronę rozwoju działu poświęconego rozrywce. Jak ujawniono w oficjalnym komunikacie, ekipa se.pl powiększy się o dwie nowe dziennikarki, a także specjalistkę od SEO. Sytuację skomentowała szefująca redakcji Aleksandra Pajewska-Klucznik. więcejNetflix musi oddać 5 proc. krajowego zysku na lokalne produkcje. To już pewne
Netflix i inne serwisy streamingowe będą musiały oddać 5 proc. zysku zarobionego w Kanadzie na rzecz lokalnych produkcji i tradycyjnych broadcasterów. Decyzja oznacza dla tych firm stratę w wysokości prawie 150 mln dolarów rocznie. więcejShein wchodzi na rynek second hand w Europie
Chińska marka Shein oficjalnie wystartowała w Europie z funkcją Shein Exchange pozwalającą na odsprzedanie ubrań zakupionych przez jej aplikację. W USA platforma z używanymi rzeczami przyciągnęła w 2023 roku aż 4,2 mln użytkowników. więcejByła prezenterka TVP prowadzącą flagowego formatu w Kanale Zero
Izabella Krzan zadebiutuje w roli prowadzącej flagowy program „Godzina Zero” w Kanale Zero. W środę wieczorem jej gościem będzie youtuber i influencer Jakub "Patec" Patecki. więcejReporter Gońca zaatakowany przez patostreamera
Dziennikarz portalu Goniec.pl (Iberion) Daniel Arciszewski został uderzony przez patostreamera Wojciecha Olszańskiego (znanego też jako „Jaszczur”). więcejJak wykorzystać potencjał CTV. Studium przypadku kampanii dla Fundacji SEXEDPL
Marketerzy muszą upewnić się, że docierają do swoich odbiorców tam, gdzie ci spędzają najwięcej czasu. Zmiana preferencji konsumentów na treści na żądanie powoduje wzrost liczby urządzeń connected TV w domach. Odbiorcy coraz częściej wybierają platformy takie jak Disney+, Netflix, Player czy Viaplay, co stwarza dla reklamodawców wyjątkową okazję do dotarcia do swojej publiczności w sposób bardziej angażujący i przyjemny, korzystając z nowych kanałów komunikacji. materiał reklamowy więcejPiS i KO idą łeb w łeb przed wyborami do Parlamentu Europejskiego
Zjednoczona Prawica o włos wyprzedza Koalicję Obywatelską w sondażu przed wyborami do Parlamentu Europejskiego – wynika z sondażu Research Partner. więcejStacje TVP, Polsatu i TVN pokażą w niedzielę sondaż exit poll Ipsosu
Wyniki sondaży exit poll po wyborach do Parlamentu Europejskiego, przeprowadzonych przez pracownię Ipsos, pojawią się w niedzielę po godz. 21:00 w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się one na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News. więcejSpółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze
Firma PSMM Monitoring&More, od kilku miesięcy w grupie kapitałowej Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), oznajmiła wybranym klientom duże podwyżki cen za usługi monitoringu mediów. Ci reagują oburzeniem – raz, że nikt skoków cen z nimi nie negocjował, dwa – w obecnej sytuacji rynkowej niezadowolony klient nie ma dokąd „uciec”, bo IMM utrzymuje pozycję dominującą. PSMM wzrosty tłumaczy głównie wymogami regulatora rynku. więcejRadosław Kietliński dyrektorem w Totalizatorze Sportowym
Były dziennikarz Radosław Kietliński objął stanowisko p.o. dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejBurda Media Polska z nową PR menadżerką. Przeszła z Orange
Agata Rokita, dotąd związana z Orange Polska, objęła nowo utworzone stanowisko PR menadżerki w Burda Media Polska. Będzie odpowiadać za kompleksową komunikację firmy oraz wsparcie w realizacji zadań z obszaru employer branding. więcejCompass PR dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego
Agencja Compass PR wygrała przetarg na obsługę działań komunikacyjnych dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego. więcejDominika Gaweł i Julia Zawada w LoveBrands Group
Do agencji LoveBrands Group dołączyły Dominika Gaweł i Julia Zawada, które zasilą zespół komunikacji medycznej i farmaceutycznej oraz dział social media marketingu. więcejAnna Szarek ponownie w first aid communication team
Po blisko 4 latach przerwy, Anna Szarek ponownie dołączyła do zespołu agencji first aid communication team. Objęła stanowisko senior communication managera. więcejIWP ostrzega wydawców przed polskim modelem do AI. Sugeruje umowy licencyjne
Izba Wydawców Prasy przestrzega swoje firmy członkowskie, że jeśli nieodpłatnie przekażą swoje dane tekstowe na potrzeby polskiego modelu językowego PLLuM, mogą stracić kontrolę nad ich wykorzystywaniem. Zdaniem organizacji systemy generatywnej sztucznej inteligencji powinny podpisywać umowy licencyjne dotyczące materiałów prasowych. więcejAplikacja Gemini od Google niedługo po polsku
Aplikacja Gemini od Google zostanie udostępniona w większej liczbie języków, w tym po polsku – podała firma. więcejDonald Tusk odbył pilne spotkanie z prezydentem Microsoftu. Tuż po cyberataku na PAP
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przekazała oficjalnie, że Donald Tusk spotkał się z Bradem Smithem. Premier rządu rozmawiał z wiceprezesem i prezydentem Microsoftu na temat zwalczania dezinformacji i wprowadzania nowych technologii. więcejNASK przypomina o opcji zgłaszania dezinformacji
Już 9 czerwca wybory do Parlamentu Europejskiego. W końcówce kampanii NASK przypomina, że treści o charakterze dezinformacyjnym można zgłaszać przez formularz na stronie bezpiecznewybory.pl. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj