Canal+ Polska ułatwia aktywację dekoderów. Antena niepotrzebna
Canal+ Polska rozpoczął aktualizację oprogramowania dekoderów 4K DualBox+. Jedna ze zmian może przynieść firmie dodatkowych klientów. - Dekoder będzie można aktywować bez konieczności podłączenia anteny satelitarnej, niemniej dekoder pobierze wtedy wyłącznie listę kanałów dostępnych przez internet - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejBranża reklamowa w Polsce chce zmniejszyć ślad węglowy. Nowe inicjatywy dot. AI
Walne zebranie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR podsumowało działania zarządu za 2023 rok oraz zatwierdziło partnerską umowę z Ad NetZero. Z organizacją żegna się po wielu latach Anna Zimecka, director of innovation and operational excellence. więcejMax zamiast HBO Max. Na jakich urządzeniach będzie działać platforma?
We wtorek 11 czerwca platforma Max zastąpi HBO Max. Korzystanie z niej będzie możliwe na wielu telewizorach, przystawkach, konsolach do gier, smartfonach, tabletach czy przeglądarkach internetowych komputerów. Aplikacja Max pojawi się też na wybranych dekoderach Canal+ w Polsce. więcejRoszady w publicystyce Polsat News. Fijołek znika z „Gościa Wydarzeń”
Dariusz Ociepa dołączył do grona prowadzących „Gościa Wydarzeń” w Polsat News. Programu nie będzie prowadzić już Marcin Fijołek, który skupi się na „Politycznym graffiti” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejRMF Maxx potroiło zysk
Spółka Multimedia, nadająca radio RMF Maxx, w ub.r. przy wzroście przychodów o 30,4 proc. do 39,35 mln zł zarobiła na czysto 8,1 mln zł, wobec 2,75 mln zł rok wcześniej. więcejCanal+ Polska ułatwia aktywację dekoderów. Antena niepotrzebna
Canal+ Polska rozpoczął aktualizację oprogramowania dekoderów 4K DualBox+. Jedna ze zmian może przynieść firmie dodatkowych klientów. - Dekoder będzie można aktywować bez konieczności podłączenia anteny satelitarnej, niemniej dekoder pobierze wtedy wyłącznie listę kanałów dostępnych przez internet - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejMax zamiast HBO Max. Na jakich urządzeniach będzie działać platforma?
We wtorek 11 czerwca platforma Max zastąpi HBO Max. Korzystanie z niej będzie możliwe na wielu telewizorach, przystawkach, konsolach do gier, smartfonach, tabletach czy przeglądarkach internetowych komputerów. Aplikacja Max pojawi się też na wybranych dekoderach Canal+ w Polsce. więcejRoszady w publicystyce Polsat News. Fijołek znika z „Gościa Wydarzeń”
Dariusz Ociepa dołączył do grona prowadzących „Gościa Wydarzeń” w Polsat News. Programu nie będzie prowadzić już Marcin Fijołek, który skupi się na „Politycznym graffiti” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejCztery nowe kanały trafią do polskich sieci kablowych? Zmieniły dystrybutora
Choć Pogoda24.TV, Junior Channel, TVC Super I Szlagier TV działają już od kilku miesięcy, to nadal nie trafiły do żadnej większej sieci kablowej. Właściciel Grupy MWE Networks Michał Winnicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl liczy, że w poszerzeniu zasięgu pomoże zmiana firmy dystrybuującej stacje. więcejPrime Video mocniej reklamowany w Polsce niż Disney+. Netflix i SkyShowtime obcięły wydatki
Platformy streamingowe wydały na promocję swoich ofert w I kwartale br. 94,1 mln zł, obcinając te wydatki w skali roku o ponad 7 proc. Najmocniej promował się Amazon, który potroił wydatki rdr i dzięki temu wyprzedził Netflixa, SkyShowtime i Disneya - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejMniej dyrektorów i kierowników w TVP. Połączono dwa ważne biura
Kierownictwo Telewizji Polskiej podjęło decyzję o połączeniu biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej z biurem zakupów i standardów produkcyjnych. Dzięki tej reorganizacji, liczba dyrektorów została zredukowana z 5 do 2, a liczba kierowników z 11 do 7 - informuje TVP. więcejZmiany w kanale TVC
Kanał TVC należący do Grupy MWE Networks, 10 czerwca ma wprowadzić odświeżoną oprawę graficzną. Jest to kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD. więcejSerial „Gra na Maksa” podczas Euro 2024 w TVP
W piątek 14 czerwca br. TVP1 pokaże pierwszy odcinek trzeciego sezonu ,,Gry na Maksa”. To seria komediowych scen z życia trzydziestolatków - Maksa i Ali. Ich życiowe perypetie obserwują i komentują Jacek Laskowski, komentator sportowy TVP i Jakub Wawrzyniak, były reprezentant Polski, ekspert piłkarski. Serial emitowany będzie w trakcie Euro 2024. więcejW TV Republika zaraz po wyborach sondaż przedwyborczy. Korzystny dla PiS
Na antenie Telewizji Republika zaraz po zakończeniu ciszy wyborczej pokazano nie wyniki exit pollu realizowanego w trakcie głosowania do europarlamentu, tylko ostatniego sondażu przed ciszą wyborczą. W tym sondażu strata PiS do Koalicji Obywatelskiej jest dużo niższa niż w exit pollu. więcejTVP podała nazwiska komentatorów i ekspertów na igrzyska. Jest wypożyczenie z Canal+
Telewizja Polska ogłosiła nazwiska komentatorów i ekspertów poszczególnych zawodów sportowych rozgrywanych w trakcie nadchodzących igrzysk olimpijskich w Paryżu. Jest jeden zaskakujący transfer z Canal+ Sport. więcejNie żyje Marzena Kipiel-Sztuka
W wieku 58 lat zmarła aktorka Marzena Kipiel-Sztuka, najbardziej znana widzom z roli w serialu „Świat według Kiepskich”. więcejMarvel przeprasza się z telewizją. Po pięciu latach wycofują się z wielkiej pomyłki
Ostatnie lata nie były łatwe dla Marvel Cinematic Universe, co z kolei poskutkowało poważnymi zmianami w strukturach Disneya i ukuciem nowej strategii pod kolejne premiery filmów, seriali aktorskich i animacji. Po pięciu latach wycofano się też oficjalnie z pewnej kontrowersyjnej decyzji. więcejWażna informacja Canal+ w sprawie HBO Max i Max
Canal+ Polska poinformował w dziale pomocy technicznej o zmianach w związku z rebrandingiem HBO Max na Max. Abonenci zostaną przeniesieni do Pakietu Standardowego, ale czasowo będą mogli korzystać z Pakietu Premium, pozwalającego na odtwarzanie treści 4K. Aplikacja Max pojawi się na dekoderach 4K DualBox+, a następnie 4K UltraBox+. więcejKim był Karl Lagerfeld? Recenzja nowego serialu Disney+
„Becoming Karl Lagerfeld” to nowa produkcja Disney+ wpisująca się w popularny ostatnio trend opowiadania o wybitnych projektantach mody. W styczniu na platformie zadebiutował „Cristóbal Balenciaga”, a tym razem w sześcioodcinkowym miniserialu poznajemy niemieckiego dyrektora artystycznego domu mody Chanel, zanim z tego zasłynął. więcejProducent „The Voice of Poland” zwiększył zysk. Dalej bez dywidendy dla Rooyensa
Producent telewizyjny Rochstar, odpowiadający m.in. za realizację programów „The Voice of Poland” i „Doda - 12 kroków do miłości”, w ub.r. przy wzroście przychodów o 2,1 proc. do 30,91 mln zł zarobił na czysto 1,46 mln zł. więcejPo latach wraca serial „Białe kołnierzyki”
Po długim okresie spekulacji i plotek na temat powrotu serialu „Białe kołnierzyki”, Matt Bomer w wywiadzie dla amerykańskiego serwisu TVLine poinformował, że trwają zaawansowane rozmowy na temat kontynuacji produkcji, która miała premierę na USA Network w październiku 2009 roku i doczekała się sześciu sezonów. więcejKaczor Donald świętuje 90. urodziny. Jak wyglądał jego debiut? Spore zaskoczenie
W niedzielę 9 czerwca Kaczor Donald obchodzi swoje 90. urodziny. Jedna z najpopularniejszych postaci z animacji zadebiutowała w 1934 roku w krótkometrażowym filmie „Mała czerwona kurka”. A przynajmniej tak się powszechnie sądzi. Amerykański historyk Jerry Beck, specjalizujący się w tej tematyce, ustalił, że debiut odbył się w rzeczywistości wcześniej. więcejWspółdzielenie kont i PPV, czyli regulamin serwisu Max inny niż HBO Max
Serwis streamingowy Max zastąpi w Polsce HBO Max we wtorek 11 czerwca. Regulamin nowej usługi już dostępny. Można w nim znaleźć zapisy o dodatkowo płatnych treściach (pay-per-view). Nowa platforma Warner Bros. Discovery mniej pobłażliwie podchodzi też do kwestii współdzielenia kont z osobami z innego gospodarstwa domowego. więcejDlaczego holo-polo to nowa moda? Recenzja serialu „Tatuażysta z Auschwitz” SkyShowtime
Na SkyShowtime zadebiutował serial „Tatuażysta z Auschwitz” inspirowany popularną powieścią Heather Morris. Książka stała się bestsellerem przetłumaczonym na kilkadziesiąt języków. Czytelnicy zachwycili się „opartą na faktach” historią miłosną dwójki ludzi, którzy poznali się w obozie zagłady. Mimo że historycy i eksperci z Muzeum Auschwitz wielokrotnie kwestionowali wiarygodność historyczną literatury Morris, powieść dalej jest rozchwytywana, a nawet stała się przyczynkiem do rozkwitu beletrystyki romantyzującej niewolę więźniów obozów zagłady. Pytanie, czy trend holo-polo nie poszedł za daleko, nie ma już znaczenia, bo skoro jest popyt, jest i podaż. więcejJest zgoda na fuzję dokonywaną przez Canal+
Canal+ i MultiChoice wydały wspólne oświadczenie, w którym poinformowały, że porozumiały się w sprawie warunków fuzji. Francuska firma przejmie afrykańskiego dostawcę płatnej telewizji i serwisów streamingowych. więcejDisney numerem jeden na rynku telewizyjnym i streamingowym łącznie
Firma Nielsen uruchomiła w Stanach Zjednoczonych narzędzie The Media Distributor Gauge. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie łączne udziały w czasie przed telewizorem mają poszczególne grupy medialne. Chodzi zarówno o kanały linearne, jak i serwisy streamingowe. W kwietniu liderem była The Walt Disney Company. więcejShowrunnerzy „The Last of Us” zapowiadają cztery sezony: „Nie spieszymy się”
Craig Mazin potwierdził, że sezon trzeci będzie miał „znacznie większy zakres tematyczny” niż wcześniejsze odsłony i najprawdopodobniej doprowadzi do czwartego, mimo że materiał źródłowy zawiera tylko dwie gry wideo. więcejRuszyły zdjęcia do serialu Canal+ zatytułowanego „Edukacja XD”
W kwietniu w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl producentka Dorota Kośmicka potwierdziła, że wraz z Malcolmem XD pracuje nad serialem „Edukacja XD”. Wcześniej twórcy zrealizowali razem serial „Emigracja XD”, który zadebiutował w ofercie Canal+ w marcu ubiegłego roku. Teraz stacja ogłosiła start zdjęć do “Edukacji XD”. więcejFani Eurowizji wygrali w sądzie z Telewizją Polską. Chodzi o wyniki preselekcji
Telewizja Polska będzie musiała ujawnić szczegółowe wyniki polskich preselekcji do 67. Konkursu Piosenki Eurowizji - orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny. To efekt skargi złożonej przez Stowarzyszenie Miłośników Konkursu Eurowizji OGAE Polska. Organizacja zeszłorocznych preselekcji i podanie ich wyników budziło sporo kontrowersji. więcejJacek Kurski bez wstępu do programu TVP Info. „Zniszczył media publiczne”
Redakcja programu „Niebezpieczne związki” nie zgodziła się na propozycję biura prasowego PiS, żeby jednym z gości był Jacek Kurski. - Redakcja podjęła decyzję o niezapraszaniu do naszego programu człowieka, który zniszczył media publiczne w Polsce - stwierdziła Dorota Wysocka-Schnepf. więcejBack to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu
Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - Acer Polska oraz agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
RMF Maxx potroiło zysk
Spółka Multimedia, nadająca radio RMF Maxx, w ub.r. przy wzroście przychodów o 30,4 proc. do 39,35 mln zł zarobiła na czysto 8,1 mln zł, wobec 2,75 mln zł rok wcześniej. więcejNowe prawo o mediach. EMFA nie mówi wprost, jak odmienić KRRiT
Prawnicy podkreślają, że Europejskie Prawo o Wolności Mediów to ramy prawne. Medioznawca zaznacza, że brakuje w nim ważnych rozstrzygnięć: - Jak bronić demokratycznych dziennikarzy i eliminować zakamuflowanych propagandystów i wyraźnego podkreślenia, że pluralizm mediów „tak”, ale pod warunkiem, że mówimy o mediach szanujących i pielęgnujących rozsądną demokrację – mówi Wirtualnemedia.pl prof. Jacek Dąbała. Co mediom w Polsce daje EMFA? więcejNadawca Radia Eska2 zarobił więcej pod poprzednim szyldem
Spółka International Communication (Grupa ZPR Media), nadająca Radio Eska2, a do stycznia br. Radio SuperNova, w ub.r. przy wzroście przychodów o 11,8 proc. do 8,26 mln zł zwiększył zysk netto o 400 tys. zł. więcejBranża reklamowa w Polsce chce zmniejszyć ślad węglowy. Nowe inicjatywy dot. AI
Walne zebranie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR podsumowało działania zarządu za 2023 rok oraz zatwierdziło partnerską umowę z Ad NetZero. Z organizacją żegna się po wielu latach Anna Zimecka, director of innovation and operational excellence. więcejPrime Video mocniej reklamowany w Polsce niż Disney+. Netflix i SkyShowtime obcięły wydatki
Platformy streamingowe wydały na promocję swoich ofert w I kwartale br. 94,1 mln zł, obcinając te wydatki w skali roku o ponad 7 proc. Najmocniej promował się Amazon, który potroił wydatki rdr i dzięki temu wyprzedził Netflixa, SkyShowtime i Disneya - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej4Move partnerem polskich piłkarzy
Marka napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare została oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. więcejProducent Malibu wybrał agencję do obsługi mediowej w Europie
Firma Pernod Ricard, producent alkoholi, m.in. Malibu zakończył przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Do współpracy wybrała agencję Carat należącą do grupy Dentsu. więcejBluebird Artists Management z nowymi zarządzającymi
Agnieszka Franusiak oraz Zuzanna Tomczyńska od czerwca zarządzają impresariatem twórców Bluebird Artists Management. Zastąpiły na tym stanowisku Natalię Starowieyską. więcejŻabka w nowych reklamach pokazuje, co można w niej załatwić
Ruszyła kampania reklamowa „Załatw to w Żabce”, promująca usługi dodatkowe, które oferowane są w sklepach Żabki. więcej„Radosny dźwięk podróży” reklamuje platformę Fru
3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru, platformę internetową do rezerwacji biletów lotniczych więcejChromatique obsłuży trzy marki koncernu Henkel
W maju agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek środków do prania Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki proszku do prania E. więcejJustyna Fabijańczyk zarządza Attention Marketing
Justyna Fabijańczyk objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej w agencji Attention Marketing. więcejPolski panel pt. „Wszyscy jesteśmy imigrantami” na scenie festiwalu Cannes Lions
Polska jako kraj zaznaczy mocno swoją obecność na tegorocznym międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions realizując panel dyskusyjny “Wszyscy jesteśmy imigrantami!". Organizują go: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy KTR przy partnerstwie z Mastercard. więcejNowy niebieski napój od Pepsi, na razie w Żabce
Do oferty marki Pepsi dołączyła nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się swoim niebieskim kolorem i cytrusowym smakiem. Promowany jest kampanią “Złap ją, zanim zniknie”. więcejNesvita w kampanii inspiruje do bardziej uważnego jedzenia
Ruszyła ogólnopolska kampania wprowadzająca na rynek Owsianą Przekąskę Nesvita – nowy produkt w portfolio Nestlé Polska. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” marka inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Przestrzeń, która wygrała przetarg na ten projekt. więcejPortal X oficjalnie zezwala na publikowanie pornografii. Wielka zmiana czy nieistotne dziwactwo Elona Muska?
Od Twittera, przez X, aż po XXX? Najnowsza aktualizacja warunków użytkowania kontrowersyjnego portalu społecznościowego należącego do Elona Muska wywołała sporo dyskusji w związku z oficjalną zgodą na publikowanie tam pornografii. Czy ten ruch ostatecznie wyklucza X z grona poważnych kontrahentów dla reklamodawców? A może tak naprawdę nie ma się czym przejmować? więcejZnane osoby w całej Europie namawiały do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Robert Makłowicz, Tomasz Raczek i Magda Linette znaleźli się wśród znanych Polaków, którzy namawiali do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. W kampanię zaangażowanych było ponad 500 organizacji oraz europejskie i światowe firmy. więcejKuchnia Vikinga nowym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Firma cateringowa Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Brand jest sponsorem reprezentacji, a także sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. więcejIgor Kaleński odchodzi z Molecular Worldwide
Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead agencji Molecular Worldwide (Omnicom Europe). Był z nią związany od 8 lat. więcejKandydaci do Parlamentu Europejskiego wydali na promocję w sieci ponad cztery miliony złotych
Polscy kandydaci do Parlamentu Europejskiego i organizacje społeczne wydały co najmniej cztery miliony złotych na kampanię wyborczą w sieci – pokazuje raport Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. Najwięcej środków na promocję przeznaczyli kandydaci PiS, KO i Lewicy. - Warto zachować czujność w ostatnich dniach kampanii. Wtedy zachodzi największe prawdopodobieństwo zmasowanych akcji perswazyjnych oraz dezinformacji - mówi Jakub Szymik, założyciel Fundacji Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. więcejCzy kawa wypłukuje magnez? – Co jest faktem, a co mitem?
Kawa to jeden z najpopularniejszych napojów na świecie. Statystycznie każdy Polak rocznie wypija kawę przygotowaną z ponad 2 kg ziaren. Czy Ty też należysz do osób, które nie wyobrażają sobie poranka bez kawowego pobudzenia? materiał reklamowy więcejAnalityk Polityki Insight przechodzi do ministerstwa
Kastor Kużelewski po prawie dwóch latach żegna się z Polityką Insight. Zapowiedział, że przechodzi od jednego z ministerstw. więcejNowe prawo o mediach. EMFA nie mówi wprost, jak odmienić KRRiT
Prawnicy podkreślają, że Europejskie Prawo o Wolności Mediów to ramy prawne. Medioznawca zaznacza, że brakuje w nim ważnych rozstrzygnięć: - Jak bronić demokratycznych dziennikarzy i eliminować zakamuflowanych propagandystów i wyraźnego podkreślenia, że pluralizm mediów „tak”, ale pod warunkiem, że mówimy o mediach szanujących i pielęgnujących rozsądną demokrację – mówi Wirtualnemedia.pl prof. Jacek Dąbała. Co mediom w Polsce daje EMFA? więcejZmarł sekretarz generalny organizacji Reporterzy bez Granic. Środowisko w żałobie
Jak informuje francuski dziennik “Le Monde” w wieku zaledwie 53 lat zmarł. Christophe Deloire. Sekretarz generalny broniącej wolności słowa i mediów organizacji Reporterzy bez Granic (RsF) zmarł w sobotę. więcejMobbing problemem mediów. Ekspert: Powstaje przekonanie, że „więcej nam można”
Sprawa Tomasza Lisa przypomniała środowisku dziennikarskiemu o problemie mobbingu. - Pojawia się „syndrom Boga”, poczucie, że w tej branży robi się wyjątkowo ważne rzeczy. Taka narracja powoduje przekonanie, że „więcej nam można”, cel uświęca środki z racji misyjności, wyjątkowości - mówi Wirtualnemedia.pl mecenas Karolina Kędziora z Polskiego Towarzystwa Prawa Antydyskryminacyjnego. więcejTaka jest oglądalność Stanowskiego i Mazurka w Kanale Zero. Wyraźna zmiana
Program „Mazurek i Stanowski” w Kanale Zero ma lepszą oglądalność niż ta sama audycja emitowana wcześniej w Kanale Sportowym. To jedyny format na stałe przeniesiony do nowego projektu Krzysztofa Stanowskiego. więcejŚrednie zarobki internetowych twórców wcale nie powalają
Dla co trzeciego twórcy internetowego działalność w sieci jest źródłem utrzymania – pokazują badania Imker i Influencers Live Wrocław. Jednak tylko kilka procent może liczyć na bardzo wysokie zarobki. Większość osiąga dochody w przedziale od 1000 do 9999 zł miesięcznie. więcejAnna Kalczyńska na portalu Goniec. Poprowadzi autorski program
Współpracę z firmą Iberion, wydawcą m.in. portalu Goniec, zaczyna Anna Kalczyńska. Dziennikarka poprowadzi autorski program o tematyce geopolitycznej. więcejByli pracownicy Google'a i OpenAI ujawnili prawdę. Bali się zemsty za sprzeciw wobec sztucznej inteligencji
Do amerykańskich mediów trafił list otwarty przygotowany przez byłych oraz obecnych pracowników OpenAI i Google DeepMind. Apelują do gigantów Big Techa, by pozwolili na sprzeciw względem rozwoju sztucznej inteligencji ze strony ich własnych podwładnych. Sami bali się zemsty. więcejZnamy obsadę serialu „Dexter: Original Sin”. O czym opowie nowa odsłona?
Amerykański serwis Variety poinformował, że główną rolę w serialu „Dexter: Original Sin” zagra Patrick Gibson. W postać ojca Dextera wcieli się Christian Slater, a siostrę głównego bohatera zagra Molly Brown. W oryginalnym serialu te trzy role zagrali odpowiednio Michael C. Hall, James Remar i Jennifer Carpenter. Do obsady właśnie dołączyła czwórka kolejnych aktorów. więcejPortal X oficjalnie zezwala na publikowanie pornografii. Wielka zmiana czy nieistotne dziwactwo Elona Muska?
Od Twittera, przez X, aż po XXX? Najnowsza aktualizacja warunków użytkowania kontrowersyjnego portalu społecznościowego należącego do Elona Muska wywołała sporo dyskusji w związku z oficjalną zgodą na publikowanie tam pornografii. Czy ten ruch ostatecznie wyklucza X z grona poważnych kontrahentów dla reklamodawców? A może tak naprawdę nie ma się czym przejmować? więcejWspółdzielenie kont i PPV, czyli regulamin serwisu Max inny niż HBO Max
Serwis streamingowy Max zastąpi w Polsce HBO Max we wtorek 11 czerwca. Regulamin nowej usługi już dostępny. Można w nim znaleźć zapisy o dodatkowo płatnych treściach (pay-per-view). Nowa platforma Warner Bros. Discovery mniej pobłażliwie podchodzi też do kwestii współdzielenia kont z osobami z innego gospodarstwa domowego. więcejKanał Zero pobił rekord Kanału Sportowego. Ma już tyle subskrypcji
Kanał Zero ma już więcej subskrybentów niż Kanał Sportowy w swoim szczytowym momencie. Projekt Krzysztofa Stanowskiego przekroczył już 160 mln wyświetleń. więcejGrupa Weszło ze stratą. 13 proc. mniej z reklam
Trzy spółki zarządzające serwisem Krzysztofa Stanowskiego Weszło.com w ub.r. zanotowały spadek przychodów o 13,2 proc. do 3,8 mln zł, a przy wzroście kosztów o 6,3 proc. ich rentowność netto zmalała do 240,7 tys. zł straty. więcejPortale walczą o pieniądze od gigantów cyfrowych. „Powinni płacić kilkaset mln zł rocznie”
Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych szacuje, że globalne koncerny cyfrowe powinny płacić w Polsce wydawcom internetowym kilkaset mln zł rocznie za korzystanie z ich treści. Liczą, że odpowiednie przepisy zostaną dodane do nowelizacji prawa autorskiego. - To będzie w jakimś stopniu rekompensowało zmniejszenie ruchu na stronie wydawców i mniejsze wpływy reklamowe. W innym przypadku wielu krajowych wydawców może mieć problemy finansowe - mówi szef organizacji Maciej Kossowski. więcejCDA wypłaci akcjonariuszom prawie 25 mln zł
Walne zgromadzenie CDA postanowiło, że spółka wypłaci rekordowo wysoką dywidendę w swojej historii - 24,84 mln zł, po 2,40 zł na akcję. 97 proc. tej kwoty trafi do zarządzających firmą Łukasza i Jarosława Ćwieków. więcejPrawdziwa Martha pozywa Netflix za „Reniferka”
Fiona Harvey, która twierdzi, że Richard Gadd inspirował się znajomością z nią gdy pisał scenariusz „Reniferka”, złożyła w sądzie federalnym w Los Angeles pozew przeciwko Netfliksowi. Przypomnijmy, że serial „Reniferek” zadebiutował na platformie 11 kwietnia i zyskał ogromną popularność jako historia oparta na faktach opowiadająca o relacji Richarda Gadda z jego stalkerką. więcejZnany inwestor z zarzutami ws. handlu akcjami Merlin Group
Komisja Nadzoru Finansowego i prokuratura zarzucają znanemu inwestorowi Rafałowi Zaorskiemu, że wykorzystał poufną informację do handlu akcjami Merlin Group, chociaż jego spółka zakończyła tę inwestycję ze stratą. - Jestem spokojny, że zostanę uniewinniony - zapewnia Zaorski. więcejJak wykorzystać potencjał CTV. Studium przypadku kampanii dla Fundacji SEXEDPL
Marketerzy muszą upewnić się, że docierają do swoich odbiorców tam, gdzie ci spędzają najwięcej czasu. Zmiana preferencji konsumentów na treści na żądanie powoduje wzrost liczby urządzeń connected TV w domach. Odbiorcy coraz częściej wybierają platformy takie jak Disney+, Netflix, Player czy Viaplay, co stwarza dla reklamodawców wyjątkową okazję do dotarcia do swojej publiczności w sposób bardziej angażujący i przyjemny, korzystając z nowych kanałów komunikacji. materiał reklamowy więcejKO wygrywa wybory do europarlamentu
Według wyników badania exit poll Koalicja Obywatelska zwyciężyła w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Drugie miejsce zajęło Prawo i Sprawiedliwość. PKW podała, że frekwencja do godz. 17 wyniosła 28,2 proc. więcejRaków Częstochowa ma nowego rzecznika
Nowym rzecznikiem prasowym klubu piłkarskiego Raków Częstochowa został Jakub Piekut, ostatnio dziennikarz radiowy. więcejKurski i Lichocka nie wchodzą do europarlamentu. Obajtek z mandatem
Według badania exit poll do Parlamentu Europejskiego nie zostali wybrani były prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka. Mandat zdobyli Bartłomiej Sienkiewicz, do niedawna minister kultury i dziedzictwa narodowego, oraz były szef Orlenu Daniel Obajtek. więcejZnane osoby w całej Europie namawiały do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Robert Makłowicz, Tomasz Raczek i Magda Linette znaleźli się wśród znanych Polaków, którzy namawiali do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. W kampanię zaangażowanych było ponad 500 organizacji oraz europejskie i światowe firmy. więcejKandydaci do Parlamentu Europejskiego wydali na promocję w sieci ponad cztery miliony złotych
Polscy kandydaci do Parlamentu Europejskiego i organizacje społeczne wydały co najmniej cztery miliony złotych na kampanię wyborczą w sieci – pokazuje raport Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. Najwięcej środków na promocję przeznaczyli kandydaci PiS, KO i Lewicy. - Warto zachować czujność w ostatnich dniach kampanii. Wtedy zachodzi największe prawdopodobieństwo zmasowanych akcji perswazyjnych oraz dezinformacji - mówi Jakub Szymik, założyciel Fundacji Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. więcejIle ruchu w internecie generują boty? Zaskakujące dane
Prawie połowa całego ruchu internetowego w 2023 r. pochodziła z botów – pokazują dane z raportu Thales Imperva Bad Bot. To o 2 proc. więcej niż w roku 2022. więcejByli pracownicy Google'a i OpenAI ujawnili prawdę. Bali się zemsty za sprzeciw wobec sztucznej inteligencji
Do amerykańskich mediów trafił list otwarty przygotowany przez byłych oraz obecnych pracowników OpenAI i Google DeepMind. Apelują do gigantów Big Techa, by pozwolili na sprzeciw względem rozwoju sztucznej inteligencji ze strony ich własnych podwładnych. Sami bali się zemsty. więcejResort cyfryzacji: ponad 290 tys. obywateli zmieniło miejsce głosowania
Ponad 290 tys. obywateli zmieniło miejsce głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego - poinformowało w piątek ministerstwo cyfryzacji. Z kolei ponad 158 tys. osób pobrało zaświadczenie o prawie do głosowania. więcejNadchodzą obowiązkowe e-faktury. Prezydent podpisał ważną ustawę
Prezydent podpisał w piątek nowelizację ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw, która wprowadza obowiązkowe e-faktury od 1 lutego 2026 r. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj