Rusza Euro 2024 w TVP. Siedem par komentatorów i nowinki technologiczne
Telewizja Polska jest jedynym nadawcą Euro 2024 w naszym kraju. Jak będą wyglądały transmisje turnieju? Co przygotowali dziennikarze TVP na antenie oraz w internecie? więcejOferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?
Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br. więcejFacebook usuwa wpisy lokalnych mediów. Błąd algorytmu?
Facebook kasuje bez ostrzeżenia posty lokalnych mediów, linkujące do artykułów o bieżących wydarzeniach czy rocznicach. – Cała sytuacja jest bardzo szkodliwa dla wydawców lokalnych. Post oznaczony jako spam oznacza spadek zasięgu całego fanpage – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Ślęzak ze Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. więcej"Dzień dobry TVN” liderem. „Pytanie na śniadanie” straciło 111 tys. widzów
Spory spadek widowni „Pytania na śniadania” przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to „Dzień dobry TVN” miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach. więcejPromocja na Max. Żużlowe Grand Prix dla wszystkich użytkowników
W sobotę 15 czerwca żużlowe Grand Prix Szwecji. Dotychczas wyścigi można było oglądać w Playerze. Teraz transmisję pokaże też Max. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmagania zawodników będą mogli śledzić wszyscy subskrybenci serwisu. W ten weekend nie będzie potrzebny do tego pakiet Kanały TV i Sport. więcejRusza Euro 2024 w TVP. Siedem par komentatorów i nowinki technologiczne
Telewizja Polska jest jedynym nadawcą Euro 2024 w naszym kraju. Jak będą wyglądały transmisje turnieju? Co przygotowali dziennikarze TVP na antenie oraz w internecie? więcejOferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?
Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br. więcej"Dzień dobry TVN” liderem. „Pytanie na śniadanie” straciło 111 tys. widzów
Spory spadek widowni „Pytania na śniadania” przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to „Dzień dobry TVN” miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach. więcejPromocja na Max. Żużlowe Grand Prix dla wszystkich użytkowników
W sobotę 15 czerwca żużlowe Grand Prix Szwecji. Dotychczas wyścigi można było oglądać w Playerze. Teraz transmisję pokaże też Max. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmagania zawodników będą mogli śledzić wszyscy subskrybenci serwisu. W ten weekend nie będzie potrzebny do tego pakiet Kanały TV i Sport. więcejDorota Wysocka-Schnepf z kolejnym programem w Telewizji Polskiej
„Jak nas widzą” to nowy program Doroty Wysockiej-Schnepf, który zagości po raz pierwszy na antenie TVP Polonia w niedzielę 16 czerwca br. Gośćmi dziennikarki będą co tydzień korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni. więcejCanal+ promuje serwis Max w swoich pakietach
11 czerwca HBO Max zmienił się w Max. Z tej okazji Canal+ rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę Max w Canal+. W spocie wykorzystano fragmenty filmu „Diuna”, dostępnego w nowym serwisie streamingowym, a także serialu „Prosta Sprawa”, najnowszej produkcji oryginalnej Canal+ Polska. więcejOrange Polska wdrożył na dekodery odtwarzacz Viaccess-Orca
Viaccess-Orca, dostawca systemów dostępu warunkowego, pochwalił się dostarczeniem dla Orange Polska bezpiecznego odtwarzacza wideo VO do streamingu IPTV i OTT. Oprogramowanie zostało zainstalowane na nowych dekoderach operatora, które wyprodukował Sagemcom. więcejTV Puls kupiła baśnie od Czeskiej Telewizji
Publiczna Česká televize poinformowała w komunikacie o sprzedaży licencji na emisję wielu filmowych adaptacji czeskich baśni Telewizji Puls. Najstarsze produkcje pochodzą z 2012 roku, a najnowsze z 2023 roku. Współpraca nadawców rozpoczęła się sześć lat temu. więcejTrwa kampania platformy Max. „Podbija przestrzeń swoim kolorem”
W sobotę 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce, który ruszył 11 czerwca br. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję, prowadzone są też działania outdoroowe i ambientowe. Wykorzystano w niej m.in. wizerunek Igi Świątek. więcejScreen Network uruchomiła ogromny ekran na Galerii Katowickiej
Screen Network - spółka zależna Digital Network - uruchomiła ekran Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie - tuż obok na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. więcejMax ogłosił plany ws. hitu z uniwersum „Gry o tron”
Trzeci sezon widowiskowej produkcji HBO Original „Ród Smoka” został właśnie potwierdzony. Pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu będzie można oglądać już od 17 czerwca w serwisie Max i HBO. więcejGospodarz "Panoramy" i "Pytania na śniadanie" żegna się z TVP. Miesiącami czekał na decyzję
Kolejny prezenter związany z TVP przed zmianą władzy w spółce właśnie oficjalnie pożegnał się z pracą na Woronicza. Tomasz Wolny był gospodarzem m.in. “Panoramy” i “Pytania na śniadanie”, a także koncertów “Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki”. Skomentował pożegnanie z telewizją. więcejWiadomo, kto pokaże mecze Legii i Śląska w europejskich pucharach
Polsat Sport pokaże mecze Legii Warszawa i Śląska Wrocław w eliminacjach europejskich pucharów - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcejLewandowski i Błaszczykowski to nie koniec. Amazon kręci film o kolejnym polskim piłkarzu
Serwis Prime Video w ciągu półtora roku wypuścił dwa filmy dokumentalne poświęcone najważniejszym postaciom reprezentacji Polski w piłce nożnej. Po produkcjach o Robercie Lewandowskim i Kubie Błaszczykowskim nadszedł czas na kolejnego kadrowicza. Tym razem bohaterem dokumentu będzie Wojciech Szczęsny. więcejTVP Sport uruchamia nowe studio i format na Euro 2024
Stacja TVP Sport przygotowała z okazji nadchodzących mistrzostw Europy nowe studio dedykowane platformie YouTube. Pojawi się też nowy format „Euro Fest” o mniej sportowym charakterze. więcejObserwator Finansowy uruchomił kanał „OF TV” nadający na żywo!
10 czerwca rozpoczął emisję „OF TV” - nowy tematyczny telewizyjny kanał informacyjno-publicystyczny prowadzony przez portal ekonomiczny Obserwator Finansowy Narodowego Banku Polskiego. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
TOK FM płaci rekordową dywidendę Agorze i Polityce
Nadawca Radia TOK FM w ub.r. przy wzroście przychodów o 14,8 proc. do 19,12 mln zł osiągnął swój rekordowy zysk netto - 4,13 mln zł. W całości trafi wypłaci go udziałowcom: spółkom zależnym Agory i Polityki. więcejZmarł znany psycholog. Miał audycję muzyczną w Radiu Wnet
Nie żyje Roman Zawadzki - psycholog, tłumacz, pasjonat muzyki poważnej. Przez kilka lat współpracował z Radiem Wnet. Miał 77 lat. więcejKoalicja Obywatelska zmienia szefa sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu
Obecny szef sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu Bogdan Zdrojewski został wybrany do europarlamentu. W związku z tym Koalicja Obywatelska na przewodniczącego będzie rekomendować swojego posła Piotra Adamowicza. Potwierdził to PAP szef klubu KO Zbigniew Konwiński. więcejPrezeska Empiku na czele Effie Awards Poland
Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt pokieruje pracami jury 25. jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards Poland. Będzie również przewodniczyła obradom kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. więcejGroupM: polska reklama urośnie bardziej niż na całym świecie
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc. Przewiduje wzrost w Polsce powyżej globalnego - o 9,4 proc., do 16,313 mld zł na koniec 2024 roku. więcejPZL urosła na T-Mobile, zysk potrojony
W ub.r. przychody agencji reklamowej PZL poszły w górę o 52 proc., a zysk netto prawie się potroił. Agencja zaczęła pracować m.in. dla T-Mobile i marki Zott. więcejStanowski rozmawia z Bońkiem w reklamie Fuksiarza
Serwis bukmacherski Fuksiarz.pl ruszył z kampanią nawiązującą do Euro 2024. W spocie występują Zbigniew Boniek i Krzysztof Stanowski z Kanału Zero. więcejTrwa kampania platformy Max. „Podbija przestrzeń swoim kolorem”
W sobotę 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce, który ruszył 11 czerwca br. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję, prowadzone są też działania outdoroowe i ambientowe. Wykorzystano w niej m.in. wizerunek Igi Świątek. więcejKaufland rozdaje bony za każdy strzelony gol
W związku ze startującymi mistrzostwami piłkarskimi Euro 2024 sieć sklepów Kaufland rusza z akcją „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł. więcejPolacy wolą śledzić sport w telewizji niż w internecie. Lubią sportowców, cenią sponsoring
40 proc. Polaków deklaruje zainteresowanie sportem, najpopularniejszymi dyscyplinami są piłka nożna, siatkówka i dyscypliny olimpijskie – wynika z badania Havas Media Network – CSA. Wydarzenia sportowe wolimy oglądać w tradycyjnej telewizji niż w internecie. Doceniamy także sponsorów ulubionych drużyn. więcejPolskie studio na shorliście Titanium festiwalu Cannes Lions
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w konkursie reklamowym Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz Thinkhouse Ireland więcejMagazyn i koszulki reprezentacji w Biedronce na Euro 2024
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji, z okazji startującego Euro 2024 przygotowała specjalną ofertę dla kibiców, w tym produkty własne PZPN. To m.in. oficjalny magazyn i koszulki. więcejCarrefour zmienia strategię cenową
Sieć sklepów Carrefour wdraża nową strategią cenową na polskim rynku. Po zwiększeniu asortymentu pierwszocenowego i uruchomieniu strategii koszyków produktowych, firma obniżyła ceny niemal 3000 produktów codziennego użytku oraz zwiększyła częstotliwość wydawania katalogów handlowych. więcejGriezmann i Neymar w kampanii Pumy na Euro 2024 i Copa America
Puma rozpoczęła drugi rozdział swojej pierwszej od 10 lat ogólnoświatowej kampanii marki „Forever. Faster. – See The Game Like We Do”. Nowy etap jest w pełni poświęcony mistrzostwom UEFA Euro 2024 i 2024 Copa América. więcejPoznań rakiem wycofuje się z krytykowanego logo? "To jedynie symbol promujący akcje"
Po niecałym miesiącu od zaprezentowania nowej strategii marki miasta, obejmującej m.in. logo, władze Poznania stwierdziły, że to „tylko propozycja”. Pracę stracił pełnomocnik ds. marki miasta, który z prezydentem Jackiem Jaśkowiakiem prezentował logo na konferencji Impact. Tego faktu włodarze nie każą jednak łączyć z gigantyczną krytyką osławionej już identyfikacji z przewróconym „P”. więcejGrupa CCC z kolejnym zyskiem. HalfPrice wyprzedził Modivo
W zeszłym kwartale finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów o 9,5 proc. do 2,26 mld zł zarobiła na czysto 50,5 mln zł. Dodatnią rentowność netto osiągnęła drugi kwartał z rzędu. więcejZmiana we władzach EssenceMediacom. Odchodzą Grabowski i Muszyński
Od sierpnia zmieni się skład zarządu agencji mediowej EssenceMediacom (należącej do GroupM). Z firmą żegnają się Stanisław Grabowski i Jan Muszyński. więcejLidl ze specjalną ofertą dla kibiców na Euro 2024
Sieć sklepów Lidl ogłosiła, że z okazji Euro 2024 wychodzi z dwiema specjalnymi ofertami dla kibiców. W najbliższym czasie w dyskoncie zapłacimy mniej za rozmaite przekąski meczowe. Będzie też możliwość uzyskania sporego rabatu. więcejUstawa dopuszczająca dwie niedziele handlowe w miesiącu w Sejmie
Projekt ustawy dopuszczającej handel w dwie niedziele w miesiącu będzie procedowany przez Sejm w czwartek 13 czerwca. Zdaniem jego autorów z Polski 2050 wcześniejszy zakaz handlu nie pomógł lokalnym sklepom w starciu z sieciami handlowymi. więcejVML wypromuje nowy produkt Garniera
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. więcejCreative Brand Stories wspiera markę Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. więcejHologram na Dworcu Centralnym promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay. materiał reklamowy więcejTak dziennikarze typują występ Polaków na Euro 2024. Kto wygra turniej?
Już w piątek ruszają mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Z tej okazji portal Wirtualnemedia.pl porozmawiał z przedstawicielami mediów i zapytał ich o szanse naszej reprezentacji na turnieju rozgrywanym w Niemczech. Polacy trafili do grupy D z Austrią, Holandią i Francją. Jak spiszą się biało-czerwoni? Kto wygra Euro? więcejCoraz mocniejsze naciski na dziennikarzy. Szef parlamentarnej komisji bezpieczeństwa w tym kraju ostrzega
Przewodniczący parlamentarnej komisji bezpieczeństwa narodowego i wywiadu w Kanadzie David McGuinty zaprezentował niepokojący raport nt. wpływu obcych rządów na media. Dziennikarze z mediów tradycyjnych i głównego nurtu są poddawani coraz silniejszym naciskom. więcejPTWP zapowiada kolejną dywidendę
Zarząd PTWP proponuje, żeby spółka wypłaciła w br. 5,8 mln zł dywidendy, po 4,69 zł na akcję. - Ostatnie miesiące były szczególnie ważne z punktu widzenia inwestycji oraz budowania kompetencji w naszym zespole, co daje nam solidne podstawy do dalszego rozwoju - podkreśla szef i główny akcjonariusz firmy Wojciech Kuśpik. więcejOferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?
Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br. więcejFacebook usuwa wpisy lokalnych mediów. Błąd algorytmu?
Facebook kasuje bez ostrzeżenia posty lokalnych mediów, linkujące do artykułów o bieżących wydarzeniach czy rocznicach. – Cała sytuacja jest bardzo szkodliwa dla wydawców lokalnych. Post oznaczony jako spam oznacza spadek zasięgu całego fanpage – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Ślęzak ze Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. więcejNowy menedżer w Iberionie. Przeszedł z Burdy
Pracę w Iberionie (to wydawca m.in. Goniec.pl, Lelum.pl i Światgwiazd.pl) jako head of PMP zaczął Jacek Dąbrowski. Wcześniej był związany z Burda Media Polska i TVN. więcej„Reniferek” w top 10 wszech czasów Netfliksa. Wyrzucił z listy znany hit
„Reniferek” dołączył do dziesięciu najpopularniejszych anglojęzycznych seriali wszech czasów serwisu Netflix. Przed premierą nic nie wskazywało na to, że okaże się nowym hitem platformy, jednak – jak zauważają amerykańskie serwisy – produkcja ta dużo zawdzięcza rekomendacjom użytkowników, którzy dzielili się pozytywnymi opiniami na temat „Reniferka” tuż po premierze, a także recenzjom od tak opiniotwórczych osobowości jak Stephen King. więcejNetflix zapowiada nietypowy brytyjski serial o superbohaterach. Mamy zwiastun i datę premiery
Długo oczekiwany serial Netfliksa, stworzony i wyreżyserowany przez Rapmana, brytyjskiego rapera znanego z poruszania w swojej twórczości ważnych tematów społecznych, będzie miał premierę w czerwcu. więcejPolski gigant odzieżowy urósł w internecie o ponad 20 proc. Sklepy Sinsay przekroczyły dwa pułapy
W zeszłym kwartale finansowym koncern odzieżowy LPP zwiększył przychody o 18,3 proc. do 4,31 mld zł, a wpływy z e-commerce wzrosły nieco mocniej. Marka Sinsay przekroczyła poziom tysiąca sklepów stacjonarnych i 2 mld zł kwartalnych przychodów. więcejElon Musk postawił na swoim. Nadeszła wielka zmiana dla użytkowników X
Elon Musk kontynuuje swoją kampanię mającą na celu otwarcie portalu X na ostre, hejterskie a nawet treści dla dorosłych. Na dawnym Twitterze właśnie doszło do kolejnej ważnej zmiany. Już nikt obcy nie będzie wiedział, co polubiliśmy. więcejShein podwyższa ceny produktów. Niektóre wzrosły nawet o ponad 30 procent
Marka Shein zdecydowanie podniosła ceny kluczowych produktów. Jak wynika z analiz przeprowadzonych rok do roku, w USA ceny sukienek podbito o 28 proc., w Wielkiej Brytanii ceny wzrosły o 15 proc., a w niektórych europejskich krajach mowa nawet o podwyżce rzędu ponad 30 procent. więcejPonad 200 tys. Polaków zalega z pieniędzmi dla firm telekomunikacyjnych. Ile wynosi średni dług?
Krajowy Rejestr Długów opublikował nowy raport dotyczący dłużników firm telekomunikacyjnych. Jak się okazuje, średni dług konsumentów wobec firm telekomunikacyjnych wynosi 3 tys. zł. Najczęściej nie płacą osoby w wieku 36-45 lat, przeważnie za internet i telefon. więcejViaplay z Onnetwork!
Firmy Onnetwork i Viaplay rozpoczęły współpracę przy redystrybucji kontentu wideo w internecie. materiał reklamowy więcejPolacy wolą śledzić sport w telewizji niż w internecie. Lubią sportowców, cenią sponsoring
40 proc. Polaków deklaruje zainteresowanie sportem, najpopularniejszymi dyscyplinami są piłka nożna, siatkówka i dyscypliny olimpijskie – wynika z badania Havas Media Network – CSA. Wydarzenia sportowe wolimy oglądać w tradycyjnej telewizji niż w internecie. Doceniamy także sponsorów ulubionych drużyn. więcejHill & Knowlton w Polsce to teraz Burson
W ramach globalnego procesu rebrandingowego, polski oddział agencji public relations Hill & Knowlton Strategies działać będzie pod zunifikowaną nazwą Burson. więcejPiotr Dembiński partnerem zarządzającym w Icon Strategies
Piotr Dembiński, były szef PR Nexteer Automotive w Europie, Afryce i Ameryce Południowej, został partnerem zarządzającym w agencji Icon Strategies. więcejPublic Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu. więcejPowstaje międzynarodowa koalicja przeciwko dezinformacji
Trzynaście organizacji z sześciu krajów tworzy międzynarodowe konsorcjum CEDMO, które zajmie się badaniem i przeciwdziałaniem dezinformacji w Polsce, Czechach i Słowacji.Z ramienia naszego kraju w projekt zaangażowane są Uniwersytet SWPS, Stowarzyszenie Demagog i NASK. więcejWedług nowego raportu 6,6 proc. firm w Polsce korzysta z AI. Mogą mieć wkrótce problem
47 proc. firm w Polsce przyznaje, że sztuczna inteligencja nie będzie mieć żadnego zastosowania w ich branży, a 6,6 proc. korzysta z niej - wynika z badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Dodano, że 7,2 proc. firm nie wykorzystuje AI, ale planuje to w przyszłości. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj