Wydawca „Super Expressu” i broker Grupy Radiowej Time zarabia więcej z reklam. 14 mln zł dla wspólników
Firma Time, wydająca m.in. „Super Express” i sprzedająca ofertę reklamową stacji z Grupy Radiowej Time, w ub.r. zwiększyła przychody o 6,8 proc. do 312,92 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 16,87 do 21,69 mln zł. więcejKto reklamował się przy meczu Polska - Holandia? "Całe Euro cieszy się dużym zainteresowaniem"
W blokach reklamowych przy niedzielnym spotkaniu Polska-Holandia w trakcie Euro 2024 w TVP wyemitowano po kilkanaście spotów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z poziomu wykorzystania zaplanowanego czasu reklamowego, jak i z poziomu przychodów. Rozmowy z reklamodawcami nadal trwają i będą trwać przez cały czas trwania turnieju - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Gudowicz z biura reklamy TVP. więcejCzęść kanałów i treści TVP nie działa w Canal+ online
Choć Canal+ online oferuje większość kanałów Telewizji Polskiej, to zamiast niektórych programów widzowie mogą oglądać jedynie plansze. Firmy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczą to względami licencyjnymi. Niektóre produkcje TVP może pokazywać tylko we własnym serwisie streamingowym TVP VOD. więcejEurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką
Grupa Eurozet wprowadza nową markę - Audio Broker. W swojej ofercie konsoliduje sprzedaż stacji radiowych FM oraz online z całego portfolio Eurozetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele Audio Brokera stoi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną. więcejTVN kręci 10. sezon popularnego reality-show. Emisja jesienią
Stacja TVN realizuje 10. sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym ślub biorą osoby nie znające się wcześniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gotowe odcinki mają trafić na antenę jesienią br. więcejKto reklamował się przy meczu Polska - Holandia? "Całe Euro cieszy się dużym zainteresowaniem"
W blokach reklamowych przy niedzielnym spotkaniu Polska-Holandia w trakcie Euro 2024 w TVP wyemitowano po kilkanaście spotów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z poziomu wykorzystania zaplanowanego czasu reklamowego, jak i z poziomu przychodów. Rozmowy z reklamodawcami nadal trwają i będą trwać przez cały czas trwania turnieju - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Gudowicz z biura reklamy TVP. więcejCzęść kanałów i treści TVP nie działa w Canal+ online
Choć Canal+ online oferuje większość kanałów Telewizji Polskiej, to zamiast niektórych programów widzowie mogą oglądać jedynie plansze. Firmy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczą to względami licencyjnymi. Niektóre produkcje TVP może pokazywać tylko we własnym serwisie streamingowym TVP VOD. więcejTVN kręci 10. sezon popularnego reality-show. Emisja jesienią
Stacja TVN realizuje 10. sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym ślub biorą osoby nie znające się wcześniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gotowe odcinki mają trafić na antenę jesienią br. więcejKRRiT obawia się wojny. Może uchylać koncesje w związku z zagrożeniem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła stanowisko w sprawie wojny hybrydowej. Zauważa w nim, że nadawcy są zobowiązani do nierozpowszechniania informacji, które mogą uderzać w bezpieczeństwo państwa. Przypomina, że w szczególnych sytuacjach może cofnąć udzieloną koncesję radiową czy telewizyjną. więcejUmarł król, niech żyje król, albo królowa. Recenzja drugiego sezonu „Rodu smoka”
Finał pierwszego sezonu „Rodu smoka” (prequela „Gry o tron”, opartego na powieści „Ogień i krew” George’a R. R. Martina) pokazał nam, że nie ma ratunku przed wojną. Gdy tylko król Viserys umiera, rozpoczyna się wyścig o koronę. I mimo że już w pierwszym odcinku obiecana została Rhaenyrze, to oczywiste jest, że jej droga do władzy nie będzie łatwa. A kto zaciekle walczy z Rhaenyrą? Inna kobieta, czyli Alicent, bo nikt tak dobrze nie strzeże opresyjnego patriarchatu jak same kobiety. więcejJacek Kurski wróci do polityki albo do mediów? "Nie znosi siedzenia w tylnych rzędach"
Po tym, co zrobił z telewizją publiczną, nie zaufali mu nawet wyborcy PiS. Jacek Kurski wrócił z Ameryki z marzeniami, ale tylko to o występie z Martyniukiem udało mu się spełnić. Z europarlamentem nie wyszło. Co teraz będzie robił? – Kilka lat temu miał pomysł telewizji krajów Grupy Wyszehradzkiej (...). Zarówno Jarosław Kaczyński, jak i PiS, po odcięciu od mediów narodowych potrzebują nowych kanałów dystrybucji swych treści, co może być nową drogą Kurskiego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego. więcejEuro 2024. Jakie filmy i seriale o piłkarzach obejrzymy w streamingu?
Euro 2024 ruszyło, a wraz z nim wzmożone zainteresowanie piłką nożną. Jeśli brakuje wam piłkarskich emocji na boisku, zapraszamy na przegląd filmów i seriali o gwiazdach futbolu. Platformy prześcigają się w opowiadaniu historii o najgłośniejszych nazwiskach tej uwielbianej na całym świecie dziedziny sportu. więcejPortal TVP Sport padł podczas meczu Polaków. "Atak DDOS"
W trakcie meczu Polska - Holandia na Euro 2024 nastąpiła duża awaria portalu internetowego TVP Sport. W konsekwencji wielu kibiców nie mogło tam oglądać transmisji. Szef TVP Sport tłumaczył, że to skutek ataku DDOS. więcejOla Adamska ze „Skazanej”: Serial pokazuje, że przyjaźnie pomiędzy kastami społecznymi są możliwe
Serial „Skazana” z główną rolą Agaty Kuleszy wrócił z czwartym sezonem, ale już na platformę Max. Kończy opowieść o Alicji Mazur, osadzonej w zakładzie karnym za – jak to zwykle w serialach bywa – niewinność. Ważną bohaterką serialu, która doczekała się już spin-offu jest przyjaciółka Alicji, Pati. Z Aleksandrą Adamską, odtwórczynią roli Pati rozmawiamy o tym, czy polskie osadzone oglądają „Skazaną”, dlaczego Pati budzi śmiech, ale i empatię oraz czy rzeczywiście kobiety są, surowiej niż mężczyźni, oceniane przez społeczeństwo za popełnione zbrodnie. więcejPolsat Box Go omyłkowo udostępnił klientom Eleven Sports 1
W ostatnim czasie subskrybenci pakietu Polsat Box Go Premium mogli oglądać kanał Eleven Sports 1, który wchodzi w skład pakietu Polsat Box Go Sport. Błąd już naprawiono. Katarzyna Adamczyk z biura prasowego Cyfrowego Polsatu tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że omyłkowo nadano uprawnienia. więcejMedialny gigant rezygnuje z fuzji. Szuka jednak partnerów
Shari Redstone, prezes National Amusements, głównego udziałowca Paramount Global zdecydowała, że fuzji z wytwórnią filmową Skydance Media nie będzie. Po sześciu miesiącach negocjacji strony doszły do porozumienia finansowego, ale według „The Wall Street Journal”, nie porozumiały się w innych kwestiach. więcej17 najlepszych odcinków na 17. rocznicę finału „Rodziny Soprano” HBO
10 czerwca minęło 17 lat od zakończenia kultowego serialu „Rodzina Soprano” HBO. Z tej okazji zapraszamy na przegląd najciekawszych i najbardziej przełomowych odcinków. Pamiętacie Adrianę i Christophera? A sąsiadów, którzy pogardzali Tonym? Albo jego wyjazd weekendowy z córką na przegląd wybranych uczelni? Wyruszamy do roku 1999. New Jersey. Dzień, w którym odleciały kaczki. więcejProducent „Klanu” zarobił trzy razy więcej
Spółka Triplan, od lat produkująca dla Telewizji Polskiej telenowelę „Klan”, w ub.r. przy wzroście przychodów o ponad jedną czwartą zarobiła na czysto 1,64 mln zł, prawie trzy razy więcej niż przed rokiem. więcejPolsat Sport dogadał się z Eurosportem ws. igrzysk. Szef stacji ujawnia szczegóły
Szef Polsatu Sport Marian Kmita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada m.in. o sytuacji na rynku telewizyjnym oraz planach stacji na igrzyska w Paryżu. Będzie m.in. specjalny program poświęcony siatkówce. - Udało nam się pójść na kompromis - przyznaje Kmita. więcejZnamy liczbę filmów i seriali Max w 4K. Czy warto kupić pakiet Premium?
Z bazy upflix.pl wynika, że nowa platforma Max oferuje 56 produkcji w jakości 4K. Są dostępne w najdroższej subskrypcji. W Ultra HD obejrzymy zarówno filmy o „Harrym Potterze”, jak i nowości, takie jak „Diuna: część druga” czy „Barbie”. W tej jakości są też oferowane największe hity serialowe serwisu. więcejCzekacie na drugi sezon „Rodu smoka”? Przypominamy najważniejsze wydarzenia z poprzedniej odsłony
Drugi sezon „Rodu smoka” zadebiutuje na platformie Max w poniedziałek 17 czerwca br. Finał pierwszej odsłony oglądaliśmy w październiku 2022 roku zatem dla tych, którzy nie pamiętają, co spotkało bohaterów w ostatnim odcinku, przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń i wątków domagających się rozwinięcia w nowym sezonie. więcejKolejna platforma cyfrowa pod szyldem Canal+
Platforma cyfrowa HD Austria 4 czerwca zmieniła nazwę na Canal+. Francuska firma dąży do oferowania usług w różnych częściach świata pod jednym silnym szyldem, aby skuteczniej rywalizować z amerykańskimi gigantami streamingu, takimi jak Netflix. więcejPrime Video z najniższym wskaźnikiem rezygnacji, Discovery+ z najwyższym
W ostatnim kwartale wskaźnik rezygnacji z subskrypcji w przypadku Amazon Prime Video wyniósł zaledwie 8 proc. To najlepszy wynik spośród największych serwisów streamingowych. Z badania Parks Associates wynika, że na przeciwległym biegunie jest Discovery+ (43 proc.). więcejTestowe emisje z Euro 2024 i igrzysk w 5G Broadcast
Związani z ARD nadawcy regionalni BR, NDR, RBB i SWR poinformowali, że będą wspólnie testować transmisje z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej i Letnich Igrzysk Olimpijskich w 5G Broadcast. Transmisje będzie można odebrać na smartfonach. więcejKanał TVP Info został zakodowany
W związku z rozpoczynającymi się w piątek Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej kanał TVP Info na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E został zakodowany. Czasowo dostęp do stacji stracili indywidualni odbiorcy satelitarni. więcejPolityczna hipokryzja w mediach przekroczyła dopuszczalne normy. A TV Republika w tym przoduje (felieton)
TV Republika w minionym tygodniu po raz kolejny podniosła raban w związku z niewpuszczeniem jej reporterów na konferencję prasową organizowaną przez członków rządu Donalda Tuska. I ja byłbym całym sercem za tymi protestami, gdyby nie jeden mały, malutki szczególik - podobne działania wobec innych redakcji jakoś prawicowym dziennikarzom nie przeszkadzały. więcejDorota Gawryluk zapewnia, że nie rozmawia z partiami o kandydowaniu
Dziennikarka Polsatu Dorota Gawryluk stwierdziła, że nie prowadzi rozmów z żadną partią polityczną na temat kandydowania na jakiekolwiek stanowiska. Nie zaprzeczyła przy tym, że w ogóle wyklucza start w wyborach prezydenckich. więcejWarner Bros. Discovery nie jest już właścicielem Formuły E. Transmisje w Eurosporcie i Max pod znakiem zapytania
Warner Bros. Discovery był do niedawna współwłaścicielem wyścigów samochodowych jednomiejscowych samochodów elektrycznych. Koncern, do którego należą TVN i serwis Max, właśnie odsprzedał swoje udziały firmie, która ma w swoim portfolio również Formułę 1 i MotoGP. więcejKonserwatywna stacja Newsmax planuje zwiększyć udział w streamingu i telewizji kablowej
Konserwatywny kanał Newsmax HD dostępny w Polsce za darmo z satelity planuje gwałtownie przyśpieszyć swój rozwój w streamingu i telewizji kablowej. W tym celu stacja planuje złożyć pierwszą ofertę publiczną i zarazem uzyskać do 225 mld dolarów od prywatnych inwestorów. więcejObserwator Finansowy uruchomił kanał „OF TV” nadający na żywo!
10 czerwca rozpoczął emisję „OF TV” - nowy tematyczny telewizyjny kanał informacyjno-publicystyczny prowadzony przez portal ekonomiczny Obserwator Finansowy Narodowego Banku Polskiego. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Eurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką
Grupa Eurozet wprowadza nową markę - Audio Broker. W swojej ofercie konsoliduje sprzedaż stacji radiowych FM oraz online z całego portfolio Eurozetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele Audio Brokera stoi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną. więcejKRRiT obawia się wojny. Może uchylać koncesje w związku z zagrożeniem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła stanowisko w sprawie wojny hybrydowej. Zauważa w nim, że nadawcy są zobowiązani do nierozpowszechniania informacji, które mogą uderzać w bezpieczeństwo państwa. Przypomina, że w szczególnych sytuacjach może cofnąć udzieloną koncesję radiową czy telewizyjną. więcejDziennikarka filmowa przeszła z Chilli ZET do Radia 357
Dziennikarka filmowa Anna Tatarska, dotąd związana z Chilli Zet, dołącza do Radia 357. Poprowadzi na antenie stacji program „Plan doskonały”. więcejWakacyjne programy w TOK FM. O fantastyce, LGBT+ i lekturach
Od poniedziałku 17 czerwca br. Radio TOK FM wprowadza wakacyjną ramówkę. Znajdą się w niej nowe audycje autorskie, a w nich tematy od fantastyki, przez prawa społeczności LGB, po kanon lektur szkolnych. więcejDwie trzecie więcej zysku RMF Classic
Spółka Opera FM nadająca RMF Classic w ub.r. wypracowała wzrost przychodów o 17,8 proc. do 10,47 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 753,1 tys. do 1,35 mln zł. więcejSzef KRRiT odpowiada likwidatorom. „Nagonka, oszczerstwa, dezinformacja”
Likwidatorzy stacji regionalnych Polskiego Radia skrytykowali przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego, wzywając go do dymisji. Świrski w obszernym oświadczeniu odpiera te zarzuty, określa je jako 'oszczerstwa" i elemente nagonki na niego. więcejAgora kupuje resztę Eurozetu. Podano ostateczną cenę
Agora podpisała umowę kupna od SFS Ventures pozostałych 49 proc. udziałów Eurozetu. Na realizację transakcji pozyskała niedawno kredyt. Większościowym właścicielem Eurozetu jest od lutego ub.r. więcejOgraniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
- Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu „transgraniczności“ - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcejMcCann Poland ma kolejne trzy nominacje na Cannes Lions
Agencja McCann Poland znalazła się na trzech kolejnych shortlistach tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który startuje dzisiaj. więcejIberion ma nową szefową marketingu
Aleksandra Głębicka w czerwcu awansowała na stanowisko head of marketing w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. więcejMarcin Arkuszewski client partnerem w dentsu X
Do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski na stanowisko client partnera. Wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska. więcejInfluencerzy Torii, PK Sisters, Coocharz w Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie). więcejKarolina Kusy i Stanisław Chmielarz w nowych rolach w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe stanowiska w Kinesso, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands. więcejOld Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią "Hands Up Confidence", kierowaną do pokolenia Z. więcejTrzy awanse w BeDigital
W agencji BeDigital awansowały trzy osoby: Piotr Malita, Patrycja Kasza i Kuba Bębenek. więcejRebel Media dla grupy spółek Danone
Przetarg grupy spółek Danone na obsługę działań niestandardowych rozstrzygnięty – będzie je realizować Rebel Media. więcejPublicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii
Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom czy Zenith wprowadza Attention Booster. Narzędzie to wykorzystuje zaawansowane technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych. więcejKoszyki niespodzianki w promocji Carrefoura
W sklepach Carrefour ruszyła przedwakacyjna odsłona “Koszyków Niespodzianek” - akcji, w ramach której sieć przygotowała 2500 koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się we wszystkich hipermarketach sieci w kraju i będą kosztować 150 zł, podczas gdy wartość produktów w nich umieszczonych wynosić będzie nawet 1300 zł. więcejShell rusza z wakacyjną loterią, do zdobycia samochód
Sieć stacji paliw Shell wystartowała z wakacyjną loterią „Podróże marzeń z Shell”. Do wygrania są w niej m.in. karty podarunkowe Shell, skutery Romet RETRO 125 oraz nagroda główna: kamper Volkswagen California 6.1 Ocean. Akcja potrwa aż do 1 września 2024 r. więcejFatalny początek lata w kinach w USA. Co na to Multikino, Helios i Cinema City?
Amerykański box office przeżywa katastrofalny początek letniego okresu. Zamiast wielkich hitów do kin trafiły produkcje, które nie przekonały do siebie masowego widza, a czerwiec wcale nie zapowiada się wiele lepiej. Po udanym początku roku znacznie trudniejszy moment przeżywa też rodzime kino. Jak na zbliżające się lato patrzą Multikino, Helios i Cinema City? więcejBiedronka obraziła się na parodię swojej reklamy. "Marketingowi i PR brak poczucia humoru"
Jakub Biel, marketingowiec i autor bloga o kreatywnych reklamach wstrzymuje serię “Szczere marki - gdyby tylko firmy mówiły prawdę” po tym, jak dostał wezwanie od sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Na detalistę spadła fala krytyki w sieci, zwłaszcza ze strony marketingowców. - Nasza reakcja dotyczy jedynie kwestii wykorzystania logo, a nie samej uwagi do funkcjonowania sklepów - broni się w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Konrad Nafalski z Biedronki. więcejInPost przedłuża sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski
Firma InPost przedłużyła umowę, w ramach której jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Piłki Nożnej. więcejCoca-Cola partnerem warszawskiej strefy kibica na Euro 2024
Marka Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica na błoniach PGE Narodowego, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje. więcejHologram na Dworcu Centralnym promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay. materiał reklamowy więcejWydawca „Super Expressu” i broker Grupy Radiowej Time zarabia więcej z reklam. 14 mln zł dla wspólników
Firma Time, wydająca m.in. „Super Express” i sprzedająca ofertę reklamową stacji z Grupy Radiowej Time, w ub.r. zwiększyła przychody o 6,8 proc. do 312,92 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 16,87 do 21,69 mln zł. więcejWniosek do NIK-u ws. mediów lokalnych. „Uważamy, że samorządy łamią prawo”
Stowarzyszenie Gazet Lokalnych „Gazety Lokalne - SGL” złożyło wniosek do Najwyższej Izby Kontroli o przeprowadzenie kontroli czterech samorządów województwa dolnośląskiego w sprawie gazet samorządowych. - Uważamy, że zapisy prawne są tutaj wprost łamane przez samorządy - mówi nam Andrzej Andrysiak, szef stowarzyszenia. więcejKolporter z mniejszym zyskiem. Wzrosła sprzedaż
Zajmujący się dystrybucją i sprzedażą prasy Kolporter w ub.r. przy wzroście przychodów o 2,4 proc. do 1,27 mld zł zarobił na czysto 7,64 mln zł. więcejMenedżer radiowy ma wejść do zarządu Agory
Wśród kandydatów zgłoszonych do zarządu Agory przez głównego akcjonariusza spółki jest Maciej Strzelecki, od ponad dwóch dekad zarządzający jej rozgłośniami radiowymi. więcejWydawca Gońca podwoił wpływy. Zysk mocno w górę
Firma Iberion, wydająca m.in. serwisy Goniec, Biznes Info, Smakosze i Świat Gwiazd, w ub.r. zanotowała 21,7 mln zł przychodów, nieco ponad dwa razy więcej niż przed rokiem. Mocno wzrosła też jej rentowność - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejOgraniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
- Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu „transgraniczności“ - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcejEuro 2024. Jakie filmy i seriale o piłkarzach obejrzymy w streamingu?
Euro 2024 ruszyło, a wraz z nim wzmożone zainteresowanie piłką nożną. Jeśli brakuje wam piłkarskich emocji na boisku, zapraszamy na przegląd filmów i seriali o gwiazdach futbolu. Platformy prześcigają się w opowiadaniu historii o najgłośniejszych nazwiskach tej uwielbianej na całym świecie dziedziny sportu. więcejByła dziennikarka „Wiadomości” z wywiadami na YouTubie
Do zespołu youtube’owego PRZEkanału, tworzonego od marca br. przez Bartłomieja Graczaka, dołącza Anna Pawelec, poprzednio reporterka „Wiadomości” TVP. więcejRashida Jones zaprzyjaźnia się z robotem. AppleTV+ zaprezentował zwiastun serialu „Sunny”
W nowej produkcji AppleTV+ gwiazda „Parks and Recreation”, Rashida Jones, zagra kobietę po rodzinnej tragedii, która zaprzyjaźnia się z robotem stanowiącym prezent „na pocieszenie” od firmy jej zaginionego męża. Serial już w lipcu zadebiutuje w ofercie platformy. więcejKolejna była dziennikarka TVP w Kanale Zero
Joanna Pinkwart dołączyła do Kanału Zero. W marcu br. informowaliśmy, że dziennikarka po 17 latach rozstała się z Telewizją Polską. więcejZmiany w WP po ostatnich zwolnieniach. "Serwisy nie są teraz aktualizowane"
Po ostatnich zwolnieniach w spółce Wirtualna Polska Media serwisy Teleshow.wp.pl oraz Gwiazdy.wp.pl przestały być aktualizowane - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie wykluczamy ponownego uruchomienia serwisów w przyszłości - mówi nam Michał Siegieda, rzecznik prasowy WP Holding. więcejByły gospodarz „Wiadomości” wycofał akt oskarżenia. Opisano, jak pobił partnerkę
Michał Adamczyk, w ostatnich latach jeden z prowadzących główne wydanie „Wiadomości” i szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, wycofał prywatny akt oskarżenia przeciw Mateuszowi Baczyńskiemu. Baczyński opisał, że ponad dwie dekady temu Adamczyk był oskarżony o pobicie partnerki, a sąd uznał go za winnego. więcejCreative triumfuje na EHA 2024 z podwójnymi wyróżnieniami za innowacyjne produkty
Poczuj i usłysz to, czego wcześniej nie mogłeś słyszeć, dzięki najnowszym zestawom słuchawkowym, w których magia technologii Super X-Fi rozwija się za jednym dotknięciem, ożywiając każdy dźwięk. materiał reklamowy więcejDaria Soroka w first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka. Obejmie stanowisko senior communication managera. więcejPolska kampania powalczy o nagrody IPRA Golden World Awards 2024
Jury międzynarodowego konkursu nominowało wsparcie OneMulti przy kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór" do nagrody IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2024 w kategorii „Kampania dla NGO - Agencja". więcejOgraniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
- Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu „transgraniczności“ - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcejPublicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii
Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom czy Zenith wprowadza Attention Booster. Narzędzie to wykorzystuje zaawansowane technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych. więcejWielkie zwycięstwo Elona Muska. Pozostanie najbogatszym człowiekiem świata
Elon Musk ma powody do radości. Prezes Tesli mógł się przez moment obawiać, czy otrzyma największy pakiet wynagrodzenia w historii korporacyjnej Ameryki, gdy decyzja została zablokowana przez sąd. Większość akcjonariuszy stanęła jednak murem za miliarderem. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj