Michał Probierz na Euro 2024 imponuje strojem i charyzmą. Pojawi się w reklamach?
Po niedzielnym meczu Polski z Holandią media na świecie zwróciły uwagę na elegancję i styl Michała Probierza oraz jego kulturalne zachowanie wobec holenderskiego selekcjonera. - Zazwyczaj osoby w wieku polskiego selekcjonera, które odnoszą sukcesy na swoim polu, oglądamy w kampaniach marek premium. On sam jest natomiast na tyle nieszablonowym człowiekiem, że wśród kibiców będzie wzbudzał pozytywne emocje w każdej roli. Pod warunkiem, że wyniki i gra kadry będą go broniły - uważa Grzegorz Kordylas. więcejJak sobie radzi Max w Polsce? Szef streamingu w TVN WBD o starcie platformy
Podczas debaty portalu Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, group vice president - streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce był pytany o debiut serwisu Max, który zastąpił HBO Max. Stwierdził, że platforma radzi sobie znakomicie, a menadżerowie firmy z innych krajów są zaskoczeni wynikami filmu „Sami swoi. Początek”. więcejTV Republika w wakacje pokaże kontynuację „Resetu”. Będzie drugi sezon
W ciągu dwóch tygodni Telewizja Republika zacznie emisję serialu dokumentalnego „Zgoda” autorstwa Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza. To kontynuacja ich „Resetu” znanego z anten TVP. - Serial jest w trakcie montażu. Na pewno będzie podzielony na sezony - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcejPatologie w przetargach PR to ciągle smutna norma. Drenaż pomysłów, niejasne zasady oceny
W ciągu ostatniego roku większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach, które w ocenie połowy badanych stanowią aż 30-50 proc. wszystkich postępowań w branży PR – wynika z badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich Związku Firm Public Relations przez K+Research. Opublikowany raport ZFPR sprawdza doświadczenia przetargowe agencji PR stanowi początek kampanii „Partnerski Przetarg”. więcejU sąsiadów już po golu, a u nas nie? TVP VOD z najmniejszym opóźnieniem w streamingu
Dzisiaj o godz. 18 mecz Polska-Austria. Jeśli obejrzymy spotkanie w streamingu, to istnieje ryzyko, że o bramce dowiemy się z wyprzedzeniem dzięki okrzykom sąsiadów. Takie transmisje są bowiem bardziej opóźnione niż te z tradycyjnej telewizji. Portal Wirtualnemedia.pl sprawdził jak opóźnione są mecze Euro 2024 w różnych aplikacjach. Najlepiej poradziła sobie TVP VOD. więcejJak sobie radzi Max w Polsce? Szef streamingu w TVN WBD o starcie platformy
Podczas debaty portalu Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, group vice president - streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce był pytany o debiut serwisu Max, który zastąpił HBO Max. Stwierdził, że platforma radzi sobie znakomicie, a menadżerowie firmy z innych krajów są zaskoczeni wynikami filmu „Sami swoi. Początek”. więcejTV Republika w wakacje pokaże kontynuację „Resetu”. Będzie drugi sezon
W ciągu dwóch tygodni Telewizja Republika zacznie emisję serialu dokumentalnego „Zgoda” autorstwa Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza. To kontynuacja ich „Resetu” znanego z anten TVP. - Serial jest w trakcie montażu. Na pewno będzie podzielony na sezony - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcejU sąsiadów już po golu, a u nas nie? TVP VOD z najmniejszym opóźnieniem w streamingu
Dzisiaj o godz. 18 mecz Polska-Austria. Jeśli obejrzymy spotkanie w streamingu, to istnieje ryzyko, że o bramce dowiemy się z wyprzedzeniem dzięki okrzykom sąsiadów. Takie transmisje są bowiem bardziej opóźnione niż te z tradycyjnej telewizji. Portal Wirtualnemedia.pl sprawdził jak opóźnione są mecze Euro 2024 w różnych aplikacjach. Najlepiej poradziła sobie TVP VOD. więcejTVN24 umocnił pozycję lidera. TV Republika z ogromnym wzrostem
W maju br. niezmiennie liderem oglądalności wśród kanałów newsowych był kanał TVN24. Na drugie miejsce po ogromnym wzroście awansowała TV Republika. Na podium znalazł się też Polsat News, a wypadło z niego TVP Info. więcejMax partnerem streamingowym olimpijskiej reprezentacji Polski. Będzie specjalna kolekcja ubrań
Platforma Max, która pokazywać będzie igrzyska olimpijskie w Paryżu, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Z kolei efejetm współpracy Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP będzie specjalna kolekcja ubrań z postaciami znanymi z Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania TeamPL w igrzyskach. więcej„Pingwin” jesienią w serwisie Max. Mamy zwiastun
Max opublikował nowy zwiastun „Pingwina”, serialu Warner Bros.Television i DC Studios. Premiera odbędzie się jesienią. W roli głównej wystąpi Colin Farrell jako Oz Cobb (Pingwin). Produkcja będzie składała się z ośmiu odcinków. więcejKacper Sitek przechodzi z TVP do Festival Group
Kacper Sitek, starszy specjalista w zespole marketingu online w biurze programowym, po pięciu latach pracy rozstał się z Telewizją Polską. Rozpoczyna pracę w firmie Festival Group. więcejInwestorzy Cyfrowego Polsatu znów z pustymi rękami. Szefowa finansów prosi o cierpliwość
Zgodnie z propozycją swoich władz Cyfrowy Polsat cały zeszłoroczny zysk netto przeznaczy na kapitał zapasowy. Do rady nadzorczej firmy została powołana Justyna Kulka, poprzednio menedżerka Polkomtelu. więcejTVP pożegnała się z byłym wiceszefem radiowej Trójki. „Przede mną arcyciekawe wyzwania”
Z Telewizją Polską oficjalnie pożegnał się Mirosław Rogalski - poprzedni szef Akademii Telewizyjnej TVP, a wcześniej m.in. wicedyrektor radiowej Trójki. - Przede mną arcyciekawe wyzwania dokumentalne i biznesowe - zapowiada. więcejSzefowa "Pytania na śniadania": nie ma już nadętych tancerek i durnych chłopczyków
Kierująca od kilku miesięcy redakcją „Pytania na śniadanie” Kinga Dobrzyńska starła się w internetowej dyskusji z widzami krytykującymi program. Kąśliwie podsumowała poprzednią ekipę prowadzących, pisząc „nie ma już nadętych tancerek i durnych chłopczyków”. więcejBank Pekao wprowadza 20 nowych wizerunków kart płatniczych oraz tła w aplikacji PeoPay, motywem sport i muzyka
Bank Pekao S.A. wprowadził na rynek 20 nowych wizerunków kart płatniczych w systemie Mastercard oraz tła w aplikacji PeoPay. 10 motywów dedykowanych dla miłośników muzyki, a 10 - dla entuzjastów sportu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Lato w RMF FM bez rozmów Mazurka. Nowością „OK! Boomer”
Radio RMF FM wprowadza letnią ramówkę. Pojawi się w niej nowa audycja „Ok! Boomer”. Zniknie popołudniowa rozmowa RMF FM, a w porannej – zamiast Roberta Mazurka pojawiać się będą inni dziennikarze rozgłośni. więcejRadio 357 odkrywa karty na lato. Nowe audycje Tatarskiej i Kwaśniewskiego
W letniej ramówce Radia 357 pojawią się m.in. audycja filmowa Anny Tatarskiej, nocny program Tomasza Kwaśniewskiego oraz odświeżona odsłona „Placu na rozdrożu”. Przerwy wakacyjnej nie będzie miał cykl Kuby Strzyczkowskiego, który zmieni nazwę na „Co Państwo? Lato!”. więcejAgora ma już cały Eurozet. Ile zapłaciła?
Agora sfinalizowała kupno pozostałych 49 proc. udziałów Eurozetu, właściciela m.in. Radia ZET. Jego więkoszściowy pakiet kupiła na początku ub.r., a mniejszościowy pakiet przejęła cztery lata wcześniej. więcejNowi publicyści Trójki i wiceszef Jedynki we wspólnym podcaście. Emisja w PR24
Związani od kilku miesięcy z Trójką Renata Grochal i Jarosław Kuźniar, a także wicedyrektor Jedynki Jacek Czarnecki będą razem tworzyli cykl publicystyczny „Strefa wpływów”. Będzie on emitowany na antenie Polskiego Radia 24. więcejWręczono nagrody w Młodzieżowym Konkursie Dziennikarskim Radia ZET
Jagoda Łuszczak, Eliza Kunath i Emilia Putek zostały laureatkami pierwszej edycji Młodzieżowego Konkursu Dziennikarskiego Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Jego organizatorem byli studenci uczestniczący w projekcie edukacyjnym II Forum Dziennikarskie, a partnerami merytorycznymi Uniwersytet SWPS, Radio ZET i telewizja TVN24. Uroczysta gala kończąca projekt odbyła się 19 czerwca br. w Warszawie. więcejMichał Probierz na Euro 2024 imponuje strojem i charyzmą. Pojawi się w reklamach?
Po niedzielnym meczu Polski z Holandią media na świecie zwróciły uwagę na elegancję i styl Michała Probierza oraz jego kulturalne zachowanie wobec holenderskiego selekcjonera. - Zazwyczaj osoby w wieku polskiego selekcjonera, które odnoszą sukcesy na swoim polu, oglądamy w kampaniach marek premium. On sam jest natomiast na tyle nieszablonowym człowiekiem, że wśród kibiców będzie wzbudzał pozytywne emocje w każdej roli. Pod warunkiem, że wyniki i gra kadry będą go broniły - uważa Grzegorz Kordylas. więcejElon Musk w Cannes chce się pogodzić z reklamodawcami
Ekscentryczny miliarder Elon Musk jeszcze kilkanaście miesięcy temu kazał reklamodawcom wycofującym się z jego platformy X „iść się pier***”. Dziś już łagodzi retorykę – we francuskim Cannes, gdzie trwa największa globalna konferencja branży marketingowej, Musk stara się przekonać marki, by wróciły na X z budżetami. więcejTiktoker Jasper ambasadorem Sweet Factory
Sweet Factory Store, właściciel sklepu online i 26 sklepów stacjonarnych na terenie Polski, oferujący szeroki wybór słodyczy, ogłosił rozpoczęcie współpracy z Jasperem jako nowym ambasadorem marki. więcejCztery agencje wygrały przetarg na obsługę Tauronu w internecie
Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do współpracy 4 agencje - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będą dla niej pracować półtora roku. więcejMarcin Dobrzyniecki awansował w dentsu Polska
Marcin Dobrzyniecki, od blisko 6 lat pracujący w dentsu Polska, awansował na stanowisko chief delivery officer - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejPZPN ma nowego sponsora trzech lig. Rekordowa umowa
Nowym sponsorem tytularnym 1. Ligi, 2. Ligi i 3. Ligi w piłce nożnej została firma bukmacherska Betclic. Wybrane mecze będą transmitowane w jej aplikacji. więcejKrzysztof Skórzyński w reklamie. "Ciężko wysiąść" z VW Passata
Krzysztof Skórzyński, prowadzący “Dzień Dobry TVN” wystąpił w nowej kampanii wizerunkowej samochodu marki Volkswagen Passat. Działania potrwają do połowy lipca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejArleta Robinson w zarządzie europejskiego stowarzyszenia producentów reklamowych
Arleta Robinson, prezeska polskiego Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) i domu produkcyjnego Lucky Luciano, jako pierwsza Polka weszła do zarządu Commercial Film Producers of Europe (CFP-e). Organizacja zrzesza stowarzyszenia producentów reklamowych z całej Europy. więcej„Dobrze wybrać dobrze” w kampanii Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br. więcejCEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce
Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do „cookieless” wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowy więcejZmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy. Prezesem dalej Frąckowiak
Walne zgromadzenie członków Izby Wydawców Prasy wybrało zarząd na nową kadencję. Prezesem organizacji dalej będzie Marek Frąckowiak. więcejDziennikarz „GW” więziony na Białorusi honorowym obywatelem Warszawy
Na czwartkowej sesji radni nadali tytuł Honorowego Obywatela Miasta Stołecznego Warszawy pięciu osobom. Wśród nich jest osadzony w kolonii karnej dziennikarz i działacz mniejszości polskiej na Białorusi Andrzej Poczobut. więcejPTWP krok bliżej głównego rynku giełdowego
Spółka Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydająca magazyny specjalistyczne i organizująca eventy, złożyła wniosek o przeniesienie notowań jej akcji na rynek główny warszawskiej giełdy. KNF zatwierdziła kolejny suplement do jej prospektu. więcejDezinformacja uderza w aktywistki
Ofiarami treści dezinformacyjnych w Polsce częściej są kobiety zaangażowane w różne formy aktywizmu – pokazuje raport Instytutu Zamenhofa. Będzie to pierwsza w Polsce publikacja poświęcona dezinformacji ze względu na płeć. Jej pełną treść poznamy w lipcu, pierwsze wnioski zaprezentowano na konferencji portalu Wirtualnemedia.pl. więcejPolska spółka Facebooka zarobiła mniej
Firma Facebook Poland, należąc do Meta Platforms, w ub.r. przy minimalnym spadku przychodów zarobiła na czysto 34,2 mln zł, o ponad 10 mln zł mniej niż rok wcześniej. więcejNowa menedżerka na czele Empik Go i Virtualo
Anna Winnicka, która do tej pory pełniła obowiązki dyrektorki ds. rozwoju biznesu w Empik Go, objęła stanowisko senior director of digital content. Od czerwca pełni również rolę prezeski spółki Virtualo. Zastąpiła na tych stanowiskach Kubę Piotrkowicza. więcejTwórca Uwaga! Naukowy Bełkot z agencją Were Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot, podejmuje współpracę managerską z agencją Were Fantasy, należącą do grupy Fantasyexpo. więcejPaczki z Poczty Polskiej w sklepach Duży Ben i Euro Sklep
Poczta Polska rozwija sieć punktów partnerskich. Od teraz przesyłki można odbierać także w sklepach Duży Ben i Euro Sklep. więcejByła dziennikarka WP po 13 latach kończy z mediami
Żaneta Gotowalska-Wróblewska zdecydowała zakończyć swoją działalność w mediach po 13 latach pracy. Dziennikarka w maju została objęta zwolnienia grupowymi w Wirtualnej Polsce Media. - To, co wydarzyło się w WP, było dla mnie poniekąd przysługą - napisała. więcejOgraniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
- Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu „transgraniczności“ - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. materiał reklamowy więcejPatologie w przetargach PR to ciągle smutna norma. Drenaż pomysłów, niejasne zasady oceny
W ciągu ostatniego roku większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach, które w ocenie połowy badanych stanowią aż 30-50 proc. wszystkich postępowań w branży PR – wynika z badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich Związku Firm Public Relations przez K+Research. Opublikowany raport ZFPR sprawdza doświadczenia przetargowe agencji PR stanowi początek kampanii „Partnerski Przetarg”. więcejBadania kosmicznej pogody będą coraz bardziej potrzebne
Nad Polską widać było silną zorzę polarną. To wynik wyjątkowej aktywności Słońca, która wpływa na urządzenia na Ziemi i orbicie. Naukowcy tworzą coraz lepsze prognozy, pozwalające unikać wielu problemów z wpływem pogody kosmicznej na telekomunikację, nawigację i infrastrukturę - mówi prof. Iwona Stanisławska z Centrum Prognoz Heliogeofizycznych w CBK PAN. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj