Znane wydawnictwo ma nowego właściciela. Kupił je fundusz inwestycyjny
Spółka Marquard Media Polska, która była w upadłości, została w końcu sprzedana. Jej nowym właścicielem został fundusz inwestycyjny Venture Capital 2.0., który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Prezesem spółki jest Tomasz Musiał. więcejBędzie wielki remont studia TVN24 i „Faktów” TVN
TVN Warner Bros. Discovery ruszy w najbliższych tygodniach z remontem newsroomu z którego nadawane są programy kanału TVN24 i „Fakty” TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym realizacja programów newsowych grupy przeniesie się m.in. do studiów wirtualnych. więcejLiga Mistrzów w Canal+ w jakości 4K? Nadawca odpowiada
Choć Canal+ Polska szczegółowo poinformował o planach dotyczących transmisji z Ligi Mistrzów, to w komunikacie zabrakło informacji o dostępności rozgrywek w jakości Ultra HD. - UEFA w tym momencie nie gwarantuje żadnej określonej liczby transmisji w jakości 4K – tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. więcejByła korespondentka Telewizji Polskiej w TV Republika
Dominika Ćosić rozpoczęła współpracę z TV Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu br. Ćosić po ośmiu latach rozstała się z Telewizją Polską, gdzie pracowała w roli korespondentki w Brukseli. więcejTVP1 umocniła pozycję lidera. TVP Sport przed TV Republika
Dzięki transmisji z meczów Euro 2024 telewizyjna Jedynka umocniła pozycję lidera w czerwcu br., a kanał TVP awansował do czołówki najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Trafiła do niej też TV Republika, notująca wzrosty od grudnia ub.r. więcejBędzie wielki remont studia TVN24 i „Faktów” TVN
TVN Warner Bros. Discovery ruszy w najbliższych tygodniach z remontem newsroomu z którego nadawane są programy kanału TVN24 i „Fakty” TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym realizacja programów newsowych grupy przeniesie się m.in. do studiów wirtualnych. więcejLiga Mistrzów w Canal+ w jakości 4K? Nadawca odpowiada
Choć Canal+ Polska szczegółowo poinformował o planach dotyczących transmisji z Ligi Mistrzów, to w komunikacie zabrakło informacji o dostępności rozgrywek w jakości Ultra HD. - UEFA w tym momencie nie gwarantuje żadnej określonej liczby transmisji w jakości 4K – tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. więcejByła korespondentka Telewizji Polskiej w TV Republika
Dominika Ćosić rozpoczęła współpracę z TV Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu br. Ćosić po ośmiu latach rozstała się z Telewizją Polską, gdzie pracowała w roli korespondentki w Brukseli. więcejTVP1 umocniła pozycję lidera. TVP Sport przed TV Republika
Dzięki transmisji z meczów Euro 2024 telewizyjna Jedynka umocniła pozycję lidera w czerwcu br., a kanał TVP awansował do czołówki najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Trafiła do niej też TV Republika, notująca wzrosty od grudnia ub.r. więcejByła prezenterka "Wiadomości" i TVP Info w TV Puls. Poprowadzi odświeżony program
TV Puls planuje odświeżenie informacyjno-kulturalnego programu “Taki jest świat”, który jest tam emitowany od 15 lat. Na jesieni format powróci, ale z zupełnie nową prowadzącą i zmienionej odsłonie. Do roli gospodyni wybrano Annę Bogusiewicz, która wcześniej pracowała m.in. w “Wiadomościach” TVP. więcejTV Republika: prawie cztery razy mniej reklam, ceny spotów w dół
W czerwcu w TV Republika reklamowało się tylko 71 firm i wyemitowano blisko 4 razy mniej reklam niż rok temu. Niższe są też ceny spotów - teraz kosztują połowę tego co w marcu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejWniosek w sprawie stacji Wiadomości24 w KRRiT. „Byliśmy gotowi uruchomić ją już w grudniu”
Grupa MWE Networks zabiega o zmianę nazwy kanału Zakupy24.TV na Wiadomości24. - Wpłynął wniosek. Będzie rozpatrywany na jednym z najbliższych posiedzeń - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. Michał Winnicki właściciel firmy nie kryje, że stacje chciał uruchomić już w grudniu, kiedy doszło do zmian w TVP. więcejCanal+ Polska zaczyna sprzedaż pakietów z Ligą Mistrzów
Mecze Ligi Mistrzów abonenci Canal+ Polska będą mogli oglądać dzięki pakietowi Super Sport. Kosztuje 20 zł (z zobowiązaniem) lub 30 zł (bez zobowiązania) miesięcznie. 75 zł kosztuje natomiast paczka Entry+ Canal+ Więcej Sportu z pełną paczką Canal+, Ligą Mistrzów, Eleven Sports i Viaplay Medium. więcejInPost zatrudnił byłego dyrektora z Telewizji Polskiej
Były dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski został dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w firmie InPost. Wcześniej Szkolnikowski podkreślał, że nie przewiduje powrotu do mediów. więcejPełna lista uczestników nowej edycji "Twoja twarz brzmi znajomo"
W połowie lipca tego roku ruszy realizacja 21. edycji show “Twoja twarz brzmi znajomo”, którą jesienią pokaże Polsat. Znana jest pełna lista ośmiu uczestników, którzy wezmą udział w nowej serii programu. więcejWraca kultowy serial. Nowe odcinki od września
Od września telewizyjna Czwórka (należąca do Telewizji Polsat) będzie emitować premierowe odcinki serialu animowanego „Włatcy móch”. Animacja wraca po ponad dekadzie przerwy. więcejPrezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji
Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcejKRRiT zarzuca rządowi Tuska łamanie konstytucji. Żądają tego w imieniu TV Republika
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozesłała stanowisko, w którym protestuje przeciwko niewpuszczaniu dziennikarzy TV Republika na niektóre konferencje członków rządu. Zdaniem regulatora, obóz rządzący łamie konstytucję, ustawę o prawie prasowym, a także ustawę o dostępie do informacji publicznej. więcejPolski serial "Doppelganger. Sobowtór" w tym tygodniu na Max. Cztery odcinki thrillera z Jakubem Gierszałem
W piątek 5 lipca na platformie Max pojawi się nowy polski serial pt. “Doppelganger. Sobowtór”. Czteroodcinkowy thriller z Jakubem Gierszałem, Tomaszem Schuchardtem i Andrzejem Sewerynem to jedna z nowości przygotowanych na pierwszy miesiąc funkcjonowania serwisu w Polsce. O czym opowie? więcejPracował w TVP przez trzy dekady. Znany komentator przeszedł do Polsatu
Jacek Jońca nie jest już pracownikiem TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Komentator sportowy współpracuje obecnie z Polsatem, gdzie ma pracować przy spotkaniach Wimbledonu. więcej„Twoja twarz brzmi znajomo” ogłasza pierwszą uczestniczkę nowego sezonu
W jesiennej edycji show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” wystąpi aktorka, piosenkarka i prezenterka Patricia Kazadi. To pierwsza uczestniczka 21. serii formatu ogłoszona przez stację. więcejZmarł montażysta z TVP
Nie żyje Wojciech Ehrlichmann - montażysta przez lata związany z Telewizją Polską. Miał 50 lat. więcejWielkie zmiany w programie rozrywkowym TVN-u. Wracają po roku
Zapowiadany powrót programu “Lego Masters” na antenę TVN-u coraz bliżej. Jak poinformowała stacja, ruszył specjalny casting dla uczestników. Wezmą oni udział w mocno odświeżonym formacie. więcejKino Polska TV ma nową umowę z brokerem reklamowym
Firma Kino Polska TV w efekcie przetargu rozstrzygniętego jesienią ub.r. podpisała z Polsat Media umowę dotyczącą obsługi brokerskiej do końca przyszłego roku. więcejJak nadrobić lata bez przemyślanego e-marketingu?
Początkowo sądziłeś, że marketing nie jest Ci potrzebny. Potem nie miałeś czasu, by śledzić możliwości, jakie daje promocja w sieci. Teraz, gdy chcesz zrobić krok naprzód, okazuje się, że rozwiązań jest dużo i niektóre są dla Ciebie zagadką. Co więcej, wyprzedzenie rywali jest o wiele trudniejsze, niż Ci się wydawało. Jak to wszystko ugryźć? Od czego zacząć i jakie opcje masz do wyboru? materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Prezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji
Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcejResort klimatu unieważnił przetarg tuż przed jego rozstrzygnięciem
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zamiast rozstrzygnąć przetarg na ogólnopolską kampanię dotyczącą energetyki jądrowej, unieważniło postępowanie. Wpłynęło w nim 8 ofert, a budżet miał wynosić ponad 4,8 mln zł. więcejSylwia Bomba i Greg Collins rapują reklamując Lidla
Sylwia Bomba, znana głównie z programu “Gogglebox. Przed telewizorem” w TTV wraz ze swoim partnerem Gregiem Collinsem i córką Tosią reklamują sieć sklepów Lidl Polska. więcejBank Millennium z Maciejem Musiałem zapraszają na wakacje na luzie
W nowej wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy, korzystając z nowoczesnej aplikacji bankowej w trakcie urlopu. Kampania z udziałem aktora Macieja Musiała ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie. więcejMarcin Prokop, Kwolczi i Kuba Wojewódzki zachęcają: "Chwalcie siebie!"
Oranżada Hellena (Colian) wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki. więcej„Daj się zakręcić” z Vito Bambino i Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. więcejStarcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO
LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem. więcejLPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków
LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House, rusza z inicjatywą „Wear Your Story”, będącej drugą edycją kampanii Dbaj o Ubranie, oddaje w ręce konsumentów pulę voucherów na drobne usługi krawieckie. Partnerem akcji jest firma woshwosh. więcejSportowe nagrody w loterii Rexony
Marka Rexona serwuje klientom loterię z nagrodami, podkreślając swoje zaangażowanie w polską siatkówkę. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Cut The Mustard. więcejKerris odpowiada za rebranding Milestone Living
Agencja Kerris zwyciężyła w międzynarodowym konkursie ofert dla Milestone Living, firmy oferującej nowoczesne rozwiązania mieszkaniowe w różnych miastach Europy, skierowane głównie do studentów, młodych profesjonalistów i cyfrowych nomadów oraz seniorów. więcejRusza wakacyjna loteria wafli Familijnych „Mus to zobaczyć!”
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do Disneylandu. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. więcejMediaplus z obsługą marki Kikkoman
Mediaplus International rozpoczął współpracę z marką Kikkoman, producentem japońskich sosów sojowych. więcejPierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media
Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową – pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowy więcejNowa aplikacja „Rzeczpospolitej”
„Rzeczpospolita” zaproponowała czytelnikom nową aplikację mobilną, która pozwala na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. więcejZmiany w "Tygodniku Powszechnym". Już na pierwszej stronie
“Tygodnik Powszechny” wprowadza zmiany do wyglądu makiety pisma, które zainspirował pozytywny odzew odbiorców newslettera. Czytelnicy gazety zmiany zauważą już w środowym wydaniu o numerze 27/2024. Jak zaznaczono, “celem tej ewolucji jest podkreślenie (…) to pismo, które nie ma jednego punktu widzenia, ma - jak jego redakcja - szerokie horyzonty”. więcejKolejne przejście z Gazeta.pl do "Newsweeka"
Dominik Szczepański poinformował, że rozstaje się z portalem Gazeta.pl (Agora) i dołącza do „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). To kolejne takie przejście po transferze Jacka Gądka. więcejZnane wydawnictwo ma nowego właściciela. Kupił je fundusz inwestycyjny
Spółka Marquard Media Polska, która była w upadłości, została w końcu sprzedana. Jej nowym właścicielem został fundusz inwestycyjny Venture Capital 2.0., który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Prezesem spółki jest Tomasz Musiał. więcejGoogle Poland zarabia rekordowo. Ma już 1,4 tys. pracowników
Spółka Google Poland w ub.r. osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w swojej historii. Jej przychody poszły w górę o 18,6 proc. do 1,27 mld zł, a zysk netto - z 69,6 do 100,88 mln zł. więcejSerwis android.com.pl wzmacnia zespół. Transfer m.in. z WP
Do serwisu technologicznego android.com dołączyli Konstanty Młynarczyk i Maciej Piotrowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę z serwisem zaczęła też Sonia Gulina. więcejDziennikarz sportowy przechodzi z Goniec.pl do o2.pl
Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska). więcejObrzydliwy fejk news o Rafale Brzosce w sieci. Oburzony biznesmen z apelem
W sieci krąży ostatnio fejk news dotyczący życia prywatnego twórcy InPostu Rafała Brzoski i jego partnerki Omeny Menash. „Wierzę, że organy ścigania dorwą tych, którzy za tym stoją, a ja zamierzam dorwać tych, którzy czerpią z tych przestępstw korzyści finansowe - chociażby w postaci reklam” – grzmi wściekły biznesmen. więcejGrupa naTemat zarobiła mniej. Przez wzrost kosztów i niższe dywidendy
W ub.r. spółka Glob360, zarządzająca m.in. portalem naTemat.pl, przy spadku wpływów o 4 proc. i wzroście kosztów operacyjnych o 8,3 proc. zarobiła na czysto 1,1 mln zł, o ponad połowę mniej niż przed rokiem. więcejMinister cyfryzacji spotkał się w USA z przedstawicielami Google i Mety. Dziennikarze pytają: a co z sytuacją mediów?
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski przybył z wizytą do USA. W San Francisco, mieście znanym z Doliny Krzemowej, spotkał się z przedstawicielami firm Palo Alto Networks – Nvidia Intel, Visa, Google i Meta. Dziennikarze komentujący wizytę dopytują, czy wicepremier pytał big techy o wynagrodzenia dla polskich mediów za korzystanie z ich treści. więcejNiższe ceny tylko dla klubowiczów. E-sklepy odzieżowe z zarzutami
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił trzy zarzuty spółce AzaGroup dotyczące jej sklepów internetowych z odzieżą Renee.pl i Born2Be.pl. Według regulatora platformy nie dostosowały się do wymogów dyrektywy Omnibus i mogły wprowadzać klientów w błąd co do promocji cenowych. więcejPlaga oszustw w internecie. Jak sobie z nimi poradzić?
Blisko 5,5 mln internautów w 2023 roku uniknęło utraty danych lub oszczędności. CERT Orange Polska w zeszłym roku zablokował rekordową liczbę 360 tys. fałszywych witryn. Przestępcy podszywali się pod polskie media, sprzedawali nieistniejące pakiety płatnej telewizji, a nawet żądali przelewu za niepublikowanie kompromitujących nagrań. materiał reklamowy więcejOto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce
Marka Allegro dominuje w nowym badaniu YouGov BrandIndex, sprawdzającym oceny Polaków różnych marek. więcejW reklamach telewizyjnych jest coraz więcej osób po pięćdziesiątce
W 2024 roku zwiększył się udział osób powyżej 50. roku życia w reklamach telewizyjnych, jednak mimo zauważalnego trendu odsetek ten pozostaje niższy od rzeczywistego udziału osób 50+ w populacji - wynika z najnowszego badania biura reklamy i marketingu TVP. więcejCo piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek
Aż 22 proc. pracowników po 50-tce w branży komunikacyjnej doświadczyło dyskryminacji w miejscu pracy z uwagi na swój wiek - wynika z raportu „50-latkowie w branży reklamowej” agencji Mediahub, w której zdiagnozowano napięcia wynikające z dyskryminacji ze względu na wiek. więcejPolacy im starsi, tym bardziej skorzy do pracy? Nowe badanie
Z wiekiem spada poparcie Polaków dla 4-dniowego tygodnia pracy, chociaż to Zetki najbardziej obawiają się, że spowoduje on spadek wynagrodzeń – wynika z badania ClickMeeting. Polacy, niezależnie od wieku, woleliby pracować 4 dni w tygodniu po 8 godzin niż przez 5 dni po 6,4 godziny. więcejKoniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR), wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem, opracował nowy standard mierzenia skuteczności działań PR. W ramach tej inicjatywy powstał specjalny kalkulator umożliwiający automatyczne wyliczenie wskaźnika bazującego na przeliczaniu łącznego zasięgu danej kampanii przez populację grupy docelowej. więcejJolanta Stryjczak odpowiada za komunikację korporacyjną Shein
Do zespołu platformy e-commerce Shein dołączyła Jolanta Stryjczak. Objęła stanowisko szefowej komunikacji korporacyjnej marki w Polsce, regionie CEE i krajach nordyckich. więcejProkuratura bierze się za Polską Fundację Narodową. Chodzi o akcję, gdy w zarządzie był Świrski
Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej (PFN). Chodzi o kampanię „Sprawiedliwe Sądy” z 2017 roku. W zarządzie PFN był wówczas Maciej Świrski, obecnie przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejGiełdowy sukces lidera Konfederacji. Akcje mocno drożeją w debiucie
We wtorek kancelaria prawna Mentzen, należąca do fundacji rodzinnej Sławomira Mentzena - jednego z liderów Konfederacji, zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Akcje spółki zdrożały o ponad 50 proc. więcejByły analityk Polityki Insight w resorcie rodziny, pracy i polityki społecznej
Kastor Kużelewski rozpoczął pracę eksperta w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, kierowanym przez Agnieszkę Dziemianowicz-Bąk z Lewicy. Przeszedł z Polityki Insight. więcejSarota PR rozwija ofertę digitalową
Agencja Sarota PR poszerza budowaną od 12 lat ofertę digital marketingową i uruchamia stronę Sarota Digital. Za ofertę odpowiada wiceprezes firmy Jakub Misiura. więcejAnna Wereta w agencji N42 Creative Solutions
Anna Wereta objęła stanowisko head of creative w agencji N42 Creative Solutions. W ostatnim czasie pracowała jako head art director w agencji They.pl. więcejK+PR wygrywa przetarg PepsiCo
PepsiCo Polska w wyniku przetargu powierza K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. więcejChatGPT odsyła do nieistniejących stron zamiast do Business Insidera, The Atlantic czy Wall Street Journal
Wokół narzędzia ChatGPT stworzonego przez firmę OpenAI pojawiają się kolejne kontrowersje. Na tapet znów trafiła relacja między gigantami branży medialnej a chatbotem. Tym razem nie chodzi jednak o możliwe naruszenie praw autorskich, lecz odsyłanie do nieistniejących stron. Wśród poszkodowanych znalazły się takie media jak The Wall Street Journal, Associated Press, Le Monde, The Times, The Atlantic czy Financial Times. więcejObrzydliwy fejk news o Rafale Brzosce w sieci. Oburzony biznesmen z apelem
W sieci krąży ostatnio fejk news dotyczący życia prywatnego twórcy InPostu Rafała Brzoski i jego partnerki Omeny Menash. „Wierzę, że organy ścigania dorwą tych, którzy za tym stoją, a ja zamierzam dorwać tych, którzy czerpią z tych przestępstw korzyści finansowe - chociażby w postaci reklam” – grzmi wściekły biznesmen. więcejMinister cyfryzacji spotkał się w USA z przedstawicielami Google i Mety. Dziennikarze pytają: a co z sytuacją mediów?
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski przybył z wizytą do USA. W San Francisco, mieście znanym z Doliny Krzemowej, spotkał się z przedstawicielami firm Palo Alto Networks – Nvidia Intel, Visa, Google i Meta. Dziennikarze komentujący wizytę dopytują, czy wicepremier pytał big techy o wynagrodzenia dla polskich mediów za korzystanie z ich treści. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj