Grupa ZPR Media uruchomi kilka kanałów. W nowym formacie
Oferta bezpłatnych kanałów w formacie FAST w Polsce niebawem się poszerzy. - W pierwszej kolejności myślimy o trzech kanałach: Super Express TV, Murator i Zdrowie, które ruszą równolegle do końca lata. W dalszej kolejności będziemy myśleć o eskowych i pozostałych brandach – mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz Grupy ZPR Media. więcejTVN zarobił więcej z reklam i subskrypcji. Ile wyniósł zysk w 2023 roku?
W 2023 roku grupa TVN zwiększyła przychody o 5 proc. do 2,25 mld zł, a znacznie słabszym wzroście kosztów jej zysk netto poszedł w górę o ponad jedną czwartą. Nadawca zatrudnia 2,4 tys. pracowników. więcejTVP2 kręci nowy show „Cudowne lata”. Barbara Kurdej-Szatan prowadzącą
Czym różnią się boomerzy od milenialsów? Tego dowiedzą się widzowie z nowego rozrywkowego show TVP2 „Cudowne lata”, do którego ruszyły właśnie zdjęcia. Program trafi na antenę jesienią. Jak potwierdziła nam TVP, show poprowadzi Barbara Kurdej-Szatan, która wraca do telewizji publicznej. więcejCanal+ 360 zamiast Canal+ Family. Wniosek trafił do KRRiT
Ostatnio Canal+ Polska zapowiedział, że stacja Canal+ 360 zastąpi jeden z działających kanałów nadawcy. Nie ujawnił jego nazwy. - W lipcu wpłynął wniosek o zmianę nazwy programu z Canal+ Family na Canal+ 360 - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejFałszywe reklamy zalewają Facebooka. Znany portal zawiadamia prokuraturę
Na platformach społecznościowych, m.in. Facebooku, prawdziwą plagą stają się oszukańcze reklamy podszywające się pod wiarygodne źródła informacji, jak duże portale internetowe. Ostatnio cyberprzestępcy korzystają z layoutu do złudzenia przypominającego Gazetę.pl (Agora). Wobec braku zdecydowanej reakcji Mety, prawnicy portalu złożyli zawiadomienie do prokuratury. więcejTVN zarobił więcej z reklam i subskrypcji. Ile wyniósł zysk w 2023 roku?
W 2023 roku grupa TVN zwiększyła przychody o 5 proc. do 2,25 mld zł, a znacznie słabszym wzroście kosztów jej zysk netto poszedł w górę o ponad jedną czwartą. Nadawca zatrudnia 2,4 tys. pracowników. więcejTVP2 kręci nowy show „Cudowne lata”. Barbara Kurdej-Szatan prowadzącą
Czym różnią się boomerzy od milenialsów? Tego dowiedzą się widzowie z nowego rozrywkowego show TVP2 „Cudowne lata”, do którego ruszyły właśnie zdjęcia. Program trafi na antenę jesienią. Jak potwierdziła nam TVP, show poprowadzi Barbara Kurdej-Szatan, która wraca do telewizji publicznej. więcejCanal+ 360 zamiast Canal+ Family. Wniosek trafił do KRRiT
Ostatnio Canal+ Polska zapowiedział, że stacja Canal+ 360 zastąpi jeden z działających kanałów nadawcy. Nie ujawnił jego nazwy. - W lipcu wpłynął wniosek o zmianę nazwy programu z Canal+ Family na Canal+ 360 - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejByły szef "Wiadomości" zbiera pieniądze na film m.in. o przejęciu TVP. Kiedy premiera?
W kwietniu br. ruszyła zbiórka pieniędzy na film dokumentalny byłego wiceszefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Marcina Tulickiego. “Przejęcie” ma ukazać kulisy zmian w różnych instytucjach, w tym w TVP, pod rządami nowej koalicji. Do końca akcji został jednak niecały tydzień, a udało się zebrać tylko 9 proc. oczekiwanej kwoty. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl były szef “Wiadomości” ujawnia, co dalej z projektem. więcejDziennikarka zwolniona z „Wyborczej” dołączyła do TVP
Katarzyna Ludwińska po rozstaniu z oddziałem „Gazety Wyborczej” w Radomiu (Agora) dołączyła do TVP Warszawa. Ogłosiła to w mediach społecznościowych. więcejTVP wraca do Zakopanego. Pierwszy koncert nowej trasy
W najbliższą sobotę rusza wspólna trasa „Lato z Radiem i Telewizją Polską”. W Zakopanem wystąpią m.in. Doda, Urszula, Big Cyc oraz grupa Velvet. Transmisja w TVP2 od godziny 20.00. więcejNowy sezon hitowego serialu Playera trafi na platformę Max. Jest data premiery
Platforma Max w czwartek 11 lipca świętowała miesiąc swojej obecności w Polsce. Z tej okazji Warner Bros. Discovery ujawniło listę najpopularniejszych produkcji, a przy okazji zapowiedziało kilka istotnych nowości na drugą połowę roku. Wśród nich wymieniono serial “Szadź”, który wbrew pierwotnym zapowiedziom nie powrócił na wiosnę br. więcejNowa bezpłatna aplikacja na telewizory z polskimi filmami
Redge Technologies, dostawca rozwiązań dla serwisów streamingowych, wygrał przetarg na dostarczenie platformy dla Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego. Dzięki temu na telewizorach Smart TV można będzie korzystać z bezpłatnej usługi Ninateka. Znajdziemy w niej polskie klasyki filmowe. więcejTVP szykuje się do promocji jesiennej ramówki, ruszył przetarg
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi reklamy jesiennej oferty programowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyda na nią blisko 5 mln zł netto. więcejCNN likwiduje 100 etatów
Amerykańska stacja informacyjna CNN w ramach reorganizacji struktury zlikwiduje około 100 miejsc pracy – podaje Reuters. Telewizja chce wzmocnić swój dział digital kosztem newsroomu. więcejPółfinałowe mecze Euro 2024 hitami TVP. Hiszpania - Francja z lepszym wynikiem
Turniej Euro 2024 wszedł w tym tygodniu w najważniejszą fazę, a co za tym idzie zaczął też przyciągać większą widownię przed ekrany telewizorów i do aplikacji TVP Sport. Ilu widzów oglądało mecze między Hiszpanią a Francją oraz Holandią a Anglią? Znamy dokładne wyniki. więcejDziennikarka rozstała się z TVP Sport
Agata Bachanek pożegnała się z redakcją TVP Sport, ale pozostaje na Woronicza, przenosząc się do TVP Info, gdzie dalej będzie opowiadać o sporcie. więcejMax jest w Polsce już od miesiąca. Te filmy i seriale oglądano najchętniej
Serwis Max zadebiutował oficjalnie w Polsce dokładnie 11 czerwca. Od tej chwili minął więc pierwszy miesiąc korzystania przez rodaków z platformy, która zastąpiła HBO Max. Ujawniono, które filmy i seriale były w tym czasie najpopularniejsze. więcejTVN24 wyprzedził TVN pod koniec czerwca. „19.30” znów pokonała „Fakty”
Firma Nielsen udostępniła podsumowanie widowni w ostatnim tygodniu czerwca tego roku w telewizji. W zestawieniu top 20 programów nadal dominowały mecze Euro 2024, a na czele znalazło się spotkanie Polska-Francja. W zestawieniu znalazły się też mecze siatkówki. Liderem rynku była dalej TVP1, a TVN24 znalazł się wyżej niż TVN. więcejW „Wiadomościach” był pierwszym Polakiem lecącym do USA bez wizy. Teraz pracuje w TV Republika
Do zespołu redakcyjnego Telewizji Republika dołączył Marcin Bakalarski. Poprzednio przez kilka lat pracował w Telewizji Polskiej, a wcześniej współpracował z politykami Prawa i Sprawiedliwości. więcejZagraniczna wersja „The Traitors” w polskiej telewizji
Program „The Traitors. Zdrajcy” był jedną z nowości wiosennej ramówki TVN. Z kolei w sierpniu inna należąca do TVN Warner Bros. Discovery stacja planuje zacząć emisję amerykańskiej wersji formatu. więcejBank Pekao S.A. partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci
W piątek, 5 lipca rozpoczęła się tegoroczna odsłona Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci. Jednym z partnerów wydarzenia jest Bank Pekao S.A. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Bank PKO BP z nowym szefem marketingu. Przeszedł z mBanku
Funkcję chief marketing officera banku PKO BP objął Marcin Szymkowiak. Przez kilka ostatnich lat pracował w dziale marketingu mBanku. więcejWłaściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy
Firma MediaMarktSaturn, właściciel sieci sklepów MediaMarkt, zakończyła trwający od wielu miesięcy przetarg na obsługę mediową. Był to największy międzynarodowy przetarg w jej historii. więcejMarcin Mroczek i Andrzej Błachut w zespole 2012 Agency
Do zespołu 2012 Agency z początkiem września dołącza team kreatywny: Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. więcejTVP szykuje się do promocji jesiennej ramówki, ruszył przetarg
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi reklamy jesiennej oferty programowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyda na nią blisko 5 mln zł netto. więcejKrupa, Babiarz, Starsburger i Pakosińska w reklamie Tymbarku
Pod hasłem “Kapsel pasuje!” ruszyła nowa kampania marki napojów Tymbark (Maspex), w której hasła spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd: Joanny Krupy, Karola Starsburgera, Przemysława Babiarza i Katarzyny Pakosińskiej. więcejJustyna Górniak nową CEO Papaya Films
Z początkiem lipca 2024 r. w Papaya Films awansowała Justynę Górniak, dotychczasową chief growth officer, na stanowisko chief executive officer. Dotychczas pełniący tę funkcję Kacper Sawicki pozostaje prezesem zarządu. więcejŻabka ze wzrostem sprzedaży i długu. Ile wydaje na marketing?
W ub.r. grupa kapitałowa Żabka Polska osiągnęła wzrost przychodów o prawie jedną czwartą do 19,8 mld zł, a jej zysk netto nieznacznie zmalał. Firma ma ponad 10 tys. sklepów, przez rok jej długi netto pogłębił się o 1,4 mld zł. więcejPLL LOT wybiera agencję do strategicznej obsługi reklamowej
Polska Grupa Lotnicza ruszyła z przetargiem na wybór strategicznej agencji reklamowej dla Polskich Lonii Lotniczych LOT. Oferty można składać do 22 lipca. więcejMarcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy Grupy Infor
Marcin Ośmiałowski, dotąd związany z Agencją Reklamy Polskiego Radia, został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie Infor. więcejPepsi oficjalnym partnerem SBM FFestiwal
Marka Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM, tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. więcejStreetcom dla marek Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio Bunge: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. więcejabanana ma szefową ds social mediów
Agnieszka Skrabalak, dotychczasowa head of creative w agencji kreatywnej abanana należącej do Grupy Eura7, obejmuje stanowisko head of social media. W nowej roli bezpośrednio podlegać zarządowi i kierować działaniami w sferze mediów społecznościowych. więcejGPD autorem nowej kolekcji marki John Dog i premierowego eventu w Chałupach
Marka John Dog wprowadziła nową kolekcję dla psów i ich opiekunów o nazwie No i Hel! Kolekcję zaprojektowała agencja GPD, kitóra odpowiada również za kampanię wizerunkową oraz przygotowanie miesięcznego eventu w Chałupach. więcejW WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe
WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowy więcejGrupa ZPR Media uruchomi kilka kanałów. W nowym formacie
Oferta bezpłatnych kanałów w formacie FAST w Polsce niebawem się poszerzy. - W pierwszej kolejności myślimy o trzech kanałach: Super Express TV, Murator i Zdrowie, które ruszą równolegle do końca lata. W dalszej kolejności będziemy myśleć o eskowych i pozostałych brandach – mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz Grupy ZPR Media. więcej„Sieci” i wPolityce na koniec rządów PiS urosły na reklamach. Dywidenda blisko rekordu
Fratria, wydawca m.in. „Sieci”, wPolityce i Telewizji wPolsce, w 2023 roku zwiększyła przychody prawie 11 proc. głównie dzięki wyższym wpływom reklamowym. Z zysku wypłaci udziałowcom 6,7 mln zł. Większa dywidenda od spółki była jedynie w 2021 roku. więcejTygodnik „Polityka” podrożał
Cena egzemplarzowa tygodnika „Polityka” wzrosła o złotówkę i wynosi 12,90 zł. Poprzednio podwyższono ją w styczniu ubiegłego roku. więcejMarcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy Grupy Infor
Marcin Ośmiałowski, dotąd związany z Agencją Reklamy Polskiego Radia, został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie Infor. więcejWiceminister kultury: rząd podziela obawy wydawców
We czwartek senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu zajmuje się nowelą ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Podczas jej posiedzenia wiceminister kultury Andrzej Wyrobiec powiedział, że rząd podziela obawy wydawców prasy i dlatego pojął się propozycji rozwiązania ustawowego, które nie będzie kontrowersyjne na gruncie fundamentalnych zasad ustrojowych. więcejZmarł były dziennikarz „Machiny”, „Faktu” i „Naszej Legii”
Nie żyje Łukasz Kowalski - były dziennikarz prasowy i internetowy, związany m.in. z „Machiną”, „Faktem”, „Ślizgiem” i „Naszą Legią”. więcejNie żyje dziennikarz i filmowiec Zygmunt Gutowski
Zmarł Zygmunt Gutowski, wieloletni członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich (SDP), organizator festiwali "Niepokalana" i "Losy Polaków". Miał 84 lata - poinformowano we wtorek na stronie SDP. więcejGrupa ZPR Media uruchomi kilka kanałów. W nowym formacie
Oferta bezpłatnych kanałów w formacie FAST w Polsce niebawem się poszerzy. - W pierwszej kolejności myślimy o trzech kanałach: Super Express TV, Murator i Zdrowie, które ruszą równolegle do końca lata. W dalszej kolejności będziemy myśleć o eskowych i pozostałych brandach – mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz Grupy ZPR Media. więcejFałszywe reklamy zalewają Facebooka. Znany portal zawiadamia prokuraturę
Na platformach społecznościowych, m.in. Facebooku, prawdziwą plagą stają się oszukańcze reklamy podszywające się pod wiarygodne źródła informacji, jak duże portale internetowe. Ostatnio cyberprzestępcy korzystają z layoutu do złudzenia przypominającego Gazetę.pl (Agora). Wobec braku zdecydowanej reakcji Mety, prawnicy portalu złożyli zawiadomienie do prokuratury. więcejUOKiK nie będzie rozsądzać mediów i big techów? Ważne słowa prezesa
– Chciałbym podziękować za zaufanie, jakim obdarzyła nas Lewica, formułując poprawkę, przypisującą również nam pewne obowiązki. Jest to pewna godność, której z punktu widzenia prawa nie możemy przyjąć – powiedział na posiedzeniu senackiej komisji mediów i środków przekazu prezes UOKiK Tomasz Chróstny. To właśnie UOKiK był brany do tej pory pod uwagę przy arbitrażu między mediami a big techami w sporach o tantiemy. więcejWiceminister kultury: rząd podziela obawy wydawców
We czwartek senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu zajmuje się nowelą ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Podczas jej posiedzenia wiceminister kultury Andrzej Wyrobiec powiedział, że rząd podziela obawy wydawców prasy i dlatego pojął się propozycji rozwiązania ustawowego, które nie będzie kontrowersyjne na gruncie fundamentalnych zasad ustrojowych. więcejRuszył wideopodcast „Finansowy Luz Blues”
Pod nazwą „Finansowy Luz Blues” wystartował wideopodcast, w którym Tomasz H. Pągowski prezentuje wiedzę z sektora bankowości i finansów. Za wsparcie komunikacyjne projektu odpowiada Iskrzenie Studio. więcejW WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe
WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowy więcejFałszywe reklamy zalewają Facebooka. Znany portal zawiadamia prokuraturę
Na platformach społecznościowych, m.in. Facebooku, prawdziwą plagą stają się oszukańcze reklamy podszywające się pod wiarygodne źródła informacji, jak duże portale internetowe. Ostatnio cyberprzestępcy korzystają z layoutu do złudzenia przypominającego Gazetę.pl (Agora). Wobec braku zdecydowanej reakcji Mety, prawnicy portalu złożyli zawiadomienie do prokuratury. więcejŻabka Polska stawia na AI. Szersza współpraca z Microsoftem
Żabka Polska poszerza współpracę z Microsoftem dotyczącą sztucznej inteligencji. Wyposaży część swoich pracowników w inteligentnego asystenta - Copilota dla Microsoft 365. więcejOszuści internetowi kradną głos Dawida Podsiadły. Uwaga
CSIRT KNF - Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego - ostrzega przed kolejną formą oszustwa internetowego z użyciem fałszywego głosu znanych osób, np. piosenkarza Dawida Podsiadły. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj