Prof. Bralczyk nie w Kanale Zero. Będzie miał program telewizyjny
W jesiennej ofercie ramówkowej Telewizji Polskiej znajdzie się autorski program prof. Jerzego Bralczyka. Językoznawca nie będzie natomiast prowadził zapowiedzianego kilka miesięcy temu cyklu w youtube’owym Kanale Zero. więcejKosmiczny wzrost fundacji mediów Tomasza Sakiewicza. Widzowie zasypali ją wpłatami
W 2023 roku Fundacja Niezależne Media, wspierająca media zarządzane przez Tomasza Sakiewicza, osiągnęła 16 mln zł przychodów, z czego ponad 10 mln zł z darowizn. Od drugiej połowy grudnia do wpłat na fundację mocno zachęca Telewizja Republika. więcejZnany nadawca rozważa walkę o MUX-5
Jednym z podmiotów, który powalczy o miejsca na MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej może być Grupa MWE Networks. - Aktualnie jesteśmy w trakcie analizowania sytuacji dotyczącej MUX-8 oraz naszych możliwości odwoławczych. W kwestii MUX-5, również rozważamy nasze różne opcje - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, wiceprezes firmy. więcejInternauci wspierają producenta paluszków Beskidzkie."Postawa prezesa jest czymś rzadkim"
W social mediach przybywa postów i zdjęć marki paluszków Beskidzkie, do zakupu których użytkownicy wzywają po to, by wesprzeć jej producenta po pożarze fabryki. Zdaniem ekspertów akcja cieszy się popularnością, bo dotyczy polskiej firmy, a nie globalnej korporacji, zaś jej prezes jest autentyczny i naturalny. - Taka postawa jest czymś tak rzadkim, że nie dziwi powszechne wsparcie czy szturm na sklepy. Łatwo dać się porwać tej fali, bo marka budzi dobre skojarzenia, daje szansę na poczucie się częścią wspólnoty – uważa Urszula Podraza. więcejProducent seriali Polsatu podwoił zysk
Spółka Polot Media, produkująca seriale głównie dla Telewizji Polsat, w 2023 roku zwiększyła przychody o 17 proc., a jej zysk netto poszedł w górę z 11,5 do 23,2 mln zł. więcejProf. Bralczyk nie w Kanale Zero. Będzie miał program telewizyjny
W jesiennej ofercie ramówkowej Telewizji Polskiej znajdzie się autorski program prof. Jerzego Bralczyka. Językoznawca nie będzie natomiast prowadził zapowiedzianego kilka miesięcy temu cyklu w youtube’owym Kanale Zero. więcejZnany nadawca rozważa walkę o MUX-5
Jednym z podmiotów, który powalczy o miejsca na MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej może być Grupa MWE Networks. - Aktualnie jesteśmy w trakcie analizowania sytuacji dotyczącej MUX-8 oraz naszych możliwości odwoławczych. W kwestii MUX-5, również rozważamy nasze różne opcje - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, wiceprezes firmy. więcejProducent seriali Polsatu podwoił zysk
Spółka Polot Media, produkująca seriale głównie dla Telewizji Polsat, w 2023 roku zwiększyła przychody o 17 proc., a jej zysk netto poszedł w górę z 11,5 do 23,2 mln zł. więcejNowy szef magazynu reporterskiego TVP1. Wcześniej w TVN i Polsacie
Szefem redakcji magazynu „Reporterzy” w TVP1 od początku sierpnia będzie Jerzy Kamiński. Poprzednio pracował w TVP World, a wcześniej m.in. w TVN i Polsacie. więcejKRRiT przeleje abonament RTV kolejnym spółkom. Pieniądze otrzyma tylko 6 stacji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w środę uchwały o wypłacie środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego dla Radia Rzeszów i Radia Łódź. Tym samym rozgłośnie regionalne dołączą do czterech innych spółek mediów publicznych, które otrzymują środki. Wciąż nie mogą na nie liczyć m.in. Telewizja Polska i Polskie Radio. więcejByły wiceszef TAI reaguje na doniesienia „Wyborczej” i zapowiada proces
Marcin Tulicki zareagował na doniesienia „Gazety Wyborczej” o honorariach przy serialu TVP „Reset”. - Nie zarobiłem ani złotówki - przekonuje. więcejNowy komentator w „Szkle kontaktowym”
Jako komentator w magazynie TVN24 „Szkło kontaktowe” zadebiutował dziennikarz radiowy Marcin Bisiorek - obecnie związany z Radiem 357, a wcześniej m.in. z Radiem Eska, Eska Rock i Muzo.FM. więcejViaplay stracił licencje w Polsce. Czy obniży ceny?
Telewizja Polsat przejęła prawa do Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, które w ostatnich latach posiadał Viaplay. Nie oznacza to jednak obniżki cen dla klientów skandynawskiej platformy. Biuro prasowe Viaplay informuje Wirtualnemedia.pl, że subskrybenci będą mogli korzystać z usługi na dotychczasowych warunkach do jej wycofania się z Polski. więcejTwórca „The Boys” mówi o tym, jak finał czwartego sezonu wpłynie na zakończenie serialu Amazona
Twórca „The Boys”, Erik Kripke tak skomentował finał czwartej odsłony serialu: „Myślę, że finał czwartego sezonu naprawdę pokazuje, że planowaliśmy od samego początku pięć transz. W serialu przedstawiamy naszą wizję współczesnej apokalipsy”. Wyjaśnia, jak potoczą się dalsze losy Chłopców i świata. W tekście znajdują się spoilery. więcejPojawił się plakat promujący nowy sezon „Zbrodni po sąsiedzku”. Premiera już w sierpniu
W czwartym sezonie „Zbrodni po sąsiedzku” trójkę podcasterów spotykamy w tym samym miejscu, w którym rozstaliśmy się z nimi w trzeciej odsłonie, gdy zamordowana została dublerka Charlesa, Sazz Pataki. Pytanie, czy to Charles był celem zbrodni, zaprowadzi bohaterów aż do Los Angeles, gdzie hollywoodzkie studio przygotowuje film o podcaście „Zbrodnie po sąsiedzku”. więcejBank Pekao S.A. partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci
W piątek, 5 lipca rozpoczęła się tegoroczna odsłona Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci. Jednym z partnerów wydarzenia jest Bank Pekao S.A. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT przyznała dwie koncesje naziemne. Jedna trafi do biblioteki
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że w Sierpcu w województwie mazowieckim będzie dostępne Radio 7. Konkurs na częstotliwość w Andrychowie wygrała z kolei Miejska Biblioteka Publiczna z tego miasta. Uruchomi Radio Andrychów. więcejSzef KRRiT nie tak szybko przed Trybunałem Stanu. Wniosek do uzupełnienia
Grupa posłów Koalicji Obywatelskiej chce postawienia przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu. W środę sejmowa Komisja Odpowiedzialności Konstytucyjnej oceniła jednomyślnie, że ich wstępny wniosek wymaga uzupełnień. więcejKRRiT przeleje abonament RTV kolejnym spółkom. Pieniądze otrzyma tylko 6 stacji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w środę uchwały o wypłacie środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego dla Radia Rzeszów i Radia Łódź. Tym samym rozgłośnie regionalne dołączą do czterech innych spółek mediów publicznych, które otrzymują środki. Wciąż nie mogą na nie liczyć m.in. Telewizja Polska i Polskie Radio. więcejZ Radia ZET odchodzi gospodarz serwisów informacyjnych. Po trzech dekadach pracy
Z Radiem ZET po 30 latach pracy żegna się Sławomir Mierzejewski, który przygotowywał i prowadził serwisy informacyjne. więcejPierwsza godzina transmisji z ceremonii otwarcia igrzysk bez reklam
Stacja NBCUniversal ogłosiła, że transmisja na żywo ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, która rozpocznie się w piątek 26 lipca na kanałach NBC i Peacock, przez pierwszą godzinę będzie pozbawiona reklam. więcej14 agencji chce pracować dla Ministerstwa Cyfryzacji
Do przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych zgłosiło się 14 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. GPD, Stor_9, Doldensubmarine i Euvic Digital. więcejMazda zmieni logo
Mazda złożyła wniosek o rejestrację nowego logo. Emblemat przeszedł drobne zmiany - nie jest już tak obszerny. więcejJacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska
Jacobs Douwe Egberts rozpoczął współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Ogilvy Polska. Agencja będzie głównie odpowiedzialna za lokalne wsparcie komunikacyjne marki Jacobs oparte o globalną strategię marki. więcejVML Poland i VML France z projektem dla Futuroscope
Agencja VML w ścisłej współpracy biur z Polski i Francji przygotowała nową stronę internetową dla Futuroscope, drugiego największego parku rozrywki we Francji. więcejAgencja Whites ma dwóch nowych business ownerów
Agencja digitalowa Whites wprowadza zmiany w strukturze powołując dwóch niezależnych business ownerów w obszarach SEO i contentu. Ma to pozwolić na pracę w mniejszych i bardziej zwinnych zespołach o dużej autonomii i elastyczności. więcejLeo Burnett Warszawa promuje partnerstwo Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler. więcejW Biedronce paragony cyfrowe. Dla użytkowników Moja Biedronka
Sieć Biedronka wprowadza paragony fiskalne w wersji cyfrowej. Mogą z nich korzystać klienci używający kart i aplikacji mobilnej Moja Biedronka. więcejMałgorzata Flor i Bartek Krawczyński w FCB
Małgorzata Flor i Bartek Krawczyński rozpoczynają współpracę z agencją kreatywno-strategiczną FCB. Wzmocnią zespól jako seniorski team kreatywny. więcejeToro z pierwszą w historii kampanią wygenerowaną przez sztuczną inteligencję
Platforma inwestycyjna eToro rusza z pierwszą w historii kampanią reklamową stworzoną niemal w całości przy użyciu sztucznej inteligencji. Kampania będzie emitowana przez 16 dni relacji na żywo z Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 na kanale Eurosport oraz w Discover+ i Max – na 45 rynkach i w 19 językach. więcejStefan Batory szefem jury konkursu Innovation 2024
SAR i KTR ogłaszają nazwiska przewodniczących jury konkursu Innovation. Pracami jurorów pokieruje Stefan Batory, przedsiębiorca i CEO platformy Booksy. więcejBack to School – sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych
Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowy więcejKosmiczny wzrost fundacji mediów Tomasza Sakiewicza. Widzowie zasypali ją wpłatami
W 2023 roku Fundacja Niezależne Media, wspierająca media zarządzane przez Tomasza Sakiewicza, osiągnęła 16 mln zł przychodów, z czego ponad 10 mln zł z darowizn. Od drugiej połowy grudnia do wpłat na fundację mocno zachęca Telewizja Republika. więcejSenat przyjął prawo autorskie
W środę Senat przyjął nowelizacją projektu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, implementujących unijne dyrektywy SATCAB II i DSM. więcejRoszady w PTWP. Odchodzi naczelna kilku tytułów i szef newsroomu
Portal Wirtualnemedia.pl potwierdził, że z Grupy PTWP odeszła dwójka redaktorów zajmujących stanowiska menadżerskie: Magdalena Brzózka i Piotr Rodzik. Zapytaliśmy, czy w związku z planowanym przyjściem nowego redaktora naczelnego w firmie planowana jest większa restrukturyzacja. Oto czego się dowiedzieliśmy. więcejPiński nie zniesławił dziennikarza „Gazety Polskiej”. Chodzi o współpracę z CBA
Redaktor naczelny Wieści24 Jan Piński wygrał proces karny wytoczony mu przez Piotra Nisztora, dziennikarza Telewizji Republika i „Gazety Polskiej”. Wyrok jest nieprawomocny. więcejNowe informacje prokuratury ws. byłego youtubera Stuu
Minął już prawie rok od zatrzymania byłego youtubera Stuarta B., znanego jako Stuu. Główny bohater Pandora Gate pozostaje w Wielkiej Brytanii, gdzie trwa postępowanie ekstradycyjne przez sądem apelacyjnym - przekazała nam polska Prokuratura. więcejSenat przyjął prawo autorskie
W środę Senat przyjął nowelizacją projektu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, implementujących unijne dyrektywy SATCAB II i DSM. więcejZaskakująca decyzja Filipa Chajzera ws. walki w Fame MMA
Filip Chajzer ogłosił, że zrywa współpracę z Fame MMA i nie wystąpi na gali tej organizacji. Miał walczyć z youtuberem Gimperem, któremu proponuje teraz inne rozwiązanie. więcejZalando rozda vouchery. To skutek decyzji UOKiK
Platforma e-commerce’owa Zalando zmieni sposób przedstawiania informacji o statusie zewnętrznych sprzedawców, a kupującym przyzna vouchery po 40 zł. To efekt postępowania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcejPudelek zachęca do zakładania kont. Niespodzianki dla czytelników
Serwis showbiznesowy Pudelek (Wirtualna Polska Media) uruchomiła platformę VIP dla najbardziej zaangażowanych czytelników. Znajdą się w niej m.in. treści premium. więcejTechnologiczny startup odrzuca ofertę właściciela Google
Startup Wiz, tworzący rozwiązania cyberbezpieczeństwa, odrzucił wartą 23 miliardy dolarów ofertę kupna, złożoną przez Alphabet, spółkę-matkę Google. więcejSpotify coraz zyskowniejsze. 26 mln subskrybentów więcej
W drugim kwartale 2024 roku platforma streamingowa Spotify przy wzroście przychodów o jedną piątą zarobiła na czysto 266 mln euro. Liczba jej użytkowników zwiększyła się przez rok o 75 mln do 626 mln, z czego subskrybentów przybyło 26 mln. więcejWiemy, kto będzie głównym bohaterem czwartego sezonu „Bridgertonów” Netfliksa
Netflix i Shondaland informują, że czwarty sezon popularnych „Bridgertonów” skupi się na historii miłosnej Benedicta (w tej roli Luke Thompson). W zwiastunie zapowiadającym kolejną odsłonę produkcji, bohater określany jest mianem „najlepszej partii nowego sezonu”. więcejOchrona sygnalistów - Kiedy trzeba wprowadzić? Jakie aplikacje?
Ochrona sygnalistów jest dziś coraz popularniejszym tematem w kontekście etyki w biznesie i transparentności organizacyjnej. Z dniem 25 września 2024 roku w Polsce wejdzie w życie ustawa o ochronie sygnalistów, która jest odpowiedzią na unijne regulacje zawarte w dyrektywie 2019/1937. Celem tego dokumentu jest nie tylko ochrona osób zgłaszających naruszenia prawa, ale również promowanie kultury odpowiedzialności w miejscach pracy. W tym artykule porozmawiamy o tym jakie obowiązki nakłada nowa ustawa na pracodawców, jakie aplikacje mogą wspierać sygnalistów oraz jak skutecznie wdrożyć systemy zgłaszania. Poznajcie ten temat razem z nami! materiał reklamowy więcejPrawie połowa Polaków niezadowolonych z sytuacji w kraju
47 proc. badanych uważa, że sytuacja w Polsce zmierza w złym kierunku. Pozytywnie ocenia ją 35 proc. osób. Zadowolenie z sytuacji w kraju najczęściej deklarują zwolennicy Koalicji Obywatelskiej. Najbardziej pesymistyczne są osoby popierające Prawo i Sprawiedliwość – wynika z sondażu CBOS. więcejInternauci wspierają producenta paluszków Beskidzkie."Postawa prezesa jest czymś rzadkim"
W social mediach przybywa postów i zdjęć marki paluszków Beskidzkie, do zakupu których użytkownicy wzywają po to, by wesprzeć jej producenta po pożarze fabryki. Zdaniem ekspertów akcja cieszy się popularnością, bo dotyczy polskiej firmy, a nie globalnej korporacji, zaś jej prezes jest autentyczny i naturalny. - Taka postawa jest czymś tak rzadkim, że nie dziwi powszechne wsparcie czy szturm na sklepy. Łatwo dać się porwać tej fali, bo marka budzi dobre skojarzenia, daje szansę na poczucie się częścią wspólnoty – uważa Urszula Podraza. więcejAgencja Neuron PR ma dwóch nowych klientów
Do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca z nowymi klientami obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations. więcejWspółtwórca Netfliksa daje miliony na kampanię Kamali Harris
Współzałożyciel Netflixa, Reed Hastings, przekazał 7 milionów dolarów organizacji Super PAC, która zbiera datki na rzecz kandydatury wiceprezydent Kamali Harris w wyborach prezydenta USA - podało we wtorek agencję Reuters źródło zbliżone do Hastingsa. więcejLasy Państwowe mają nową rzeczniczkę prasową
Anna Choszcz-Sendrowska została nową rzeczniczką Lasów Państwowych. Kandydatka wyłoniona w wyniku otwartego konkursu wzmocni szeregi biura prasowego Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych. więcejElon Musk wycofuje się z finansowania kampanii Trumpa?
Elon Musk po dłuższym czasie odniósł się do spekulacji medialnych, dotyczących jego gigantycznego wsparcia finansowego ubiegającego się o prezydenturę USA Donalda Trumpa. więcejSpotify coraz zyskowniejsze. 26 mln subskrybentów więcej
W drugim kwartale 2024 roku platforma streamingowa Spotify przy wzroście przychodów o jedną piątą zarobiła na czysto 266 mln euro. Liczba jej użytkowników zwiększyła się przez rok o 75 mln do 626 mln, z czego subskrybentów przybyło 26 mln. więcejW Biedronce paragony cyfrowe. Dla użytkowników Moja Biedronka
Sieć Biedronka wprowadza paragony fiskalne w wersji cyfrowej. Mogą z nich korzystać klienci używający kart i aplikacji mobilnej Moja Biedronka. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj