Rusza dodatkowa stacja TV Republika. „Myślimy o trzech kanałach”
Od czwartku poza informacyjno-publicystyczną Republiką w internecie ma nadawać stacja TV Republika o profilu uniwersalnym. Jarosław Olechowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że firma myśli już o kolejnych kanałach tematycznych. więcejOrganizator z fałszywym patronatem od „Dziennika Gazety Prawnej”. Stanowcza reakcja
Infor PL, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” w oficjalnym komunikacie zdementował informacje, że tytuł objął patronat medialny nad wydarzeniem organizowanym przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. – Naszym celem jest doprowadzenie do usunięcia nieprawdziwych informacji ze strony internetowej agencji oraz zabezpieczenie naszej reputacji jako wiarygodnego źródła informacji – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marzena Nikiel z zarządu Inforu. więcejBiedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
W pierwszej połowie roku media zarobiły na reklamach ponad 10 proc. więcej niż przed rokiem. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły: Procter&Gamble Polska, Jeronimo Martins Polska i Lidl Polska – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejKanał braci Sekielskich dużo zyskowniejszy. Dzięki reklamom, mniej od widzów
Należąca do Tomasza i Marka Sekielskich spółka Kombinat Medialny, zarządzająca głównie ich kanałem youtube’owym, w 2023 roku prawie podwoiła przychody reklamowe. Dzięki temu mimo spadku z wpłat na Patronite jej zysk podskoczył o ponad 150 proc. więcejTak kurczą się dzienniki regionalne. Spadki nawet powyżej 20 proc.
W pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 22 dzienników regionalnych zmalała rok do roku o prawie 15 proc. Niektóre tytuły zanotowały spadki nawet sporo powyżej 20 proc., wynik „Gazety Olsztyńskiej” / „Dziennika Elbląskiego” poszedł w dół o ponad połowę, zaś niewielki wzrost osiągnęły tylko „Nowiny”. Liderem pozostaje „Gazeta Pomorska”. więcejRusza dodatkowa stacja TV Republika. „Myślimy o trzech kanałach”
Od czwartku poza informacyjno-publicystyczną Republiką w internecie ma nadawać stacja TV Republika o profilu uniwersalnym. Jarosław Olechowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że firma myśli już o kolejnych kanałach tematycznych. więcejMax udoskonala system rekomendacji. Widzowie mają dłużej korzystać z platformy
Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zmodyfikował zawartość swojej strony głównej. Treści związane z zainteresowaniami użytkownika pojawiają się teraz znacznie wyżej. Wprowadzono również nowy system rekomendacji. Zmiany powodują, że subskrybenci spędzają z produkcjami platformy więcej czasu. więcejGigantyczna strata właściciela TVN. Przecenił telewizję
W zeszłym kwartale przychody Warner Bros. Discovery zmalały o 6 proc. do 9,7 mld dolarów, a wskutek odpisów dotyczących głównie telewizji strata netto sięgnęła 10 mld. Platformy streamingowe firmy przekroczyły pułap 100 mln subskrybentów. więcej„Fizjoterapeuta i chiropraktyk” w „Pytanu na śniadanie”. Interweniuje izba zawodowa
Po jednym z wydań programu „Pytanie na śniadanie” Krajowa Izba Fizjoterapeutów domaga się sprostowania. Czekała ponad miesiąc na odpowiedź ze strony TVP, która przekazała następnie, że odmawia wykonania wniosku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejGoogle pokazuje nowe przystawki do streamingu
Google zaprezentował urządzenie Google TV Streamer 4K, które jest następcą przystawek typu Chromecast. Przedsprzedaż odtwarzacza, który może dać nowe życie starym telewizorom, ruszyła 6 sierpnia. Sprzęt pojawi się na rynku 24 września. Ma kosztować 99,99 dol. w Google Store lub za pośrednictwem innych sklepów. więcejNowe polskie propozycje na kanałach A+E Networks
Na kanałach History Channel oraz Crime+Investigation Polsat (A+E Networks) pojawią się od września br. nowe polskie produkcje. więcejDisney z pierwszym zyskiem w streamingu. Telewizja dalej maleje
W zeszłym kwartale segment streamingowy Disneya, obejmujący głównie platformy Disney+, Hulu i ESPN+, osiągnął pierwszy w historii zysk operacyjny. Dalej maleją natomiast wyniki pionu telewizyjnego koncernu. więcejTV Republika bez wstępu na konferencje. Szef kancelarii premiera wyjaśnia
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wyjaśnia, że reporterzy TV Republika nie są wpuszczani na konferencje rządowe z powodu złamania „zasad dotyczących udziału w wydarzeniu”. – Zapewniam, że nie zabraknie nam determinacji w walce o obronę praw i wolności obywatelskich – grzmi w mediach społecznościowych Jarosław Olechowski, szef wydawców TV Republika. więcejKino Polska TV z rekordowym zyskiem wiosną
W drugim kwartale 2024 roku grupa kapitałowa Kino Polska TV według wstępnych danych przy wzroście przychodów o 8 proc. zarobiła na czysto 17,6 mln zł. To jej rekordowa rentowność w drugim kwartale. więcejWyróżnienia dla Szpakowskiego, Gurjewa i Babiarza. Za olimpijski staż
Z okazji 100-lecia Światowego Stowarzyszenia Prasy Sportowej (AIPS) uhonorowano dziennikarzy, którzy relacjonowali minimum dziesięć edycji igrzysk olimpijskich. W tej grupie są m.in. Dariusz Szpakowski, Cezary Gurjew, Marek Rudziński, Wojciech Atys i Przemysław Babiarz. więcej„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
W Trójce śniadaniowa audycja z politykami bez polityki
Radiowa Trójka w sierpniu zamiast debaty z politykami emituje cykl „Śniadanie bez polityki”. Jego gospodarzem jest Paweł Turski. więcejBiedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
W pierwszej połowie roku media zarobiły na reklamach ponad 10 proc. więcej niż przed rokiem. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły: Procter&Gamble Polska, Jeronimo Martins Polska i Lidl Polska – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu na obsługę kampanii internetowej, która dotyczyć będzie kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Jej budżet to 2 mln zł. więcejBędzie nowa kampania o zbyt szybkiej jeździe. Ministerstwo szykuje przetarg
Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Infrastruktury szykuje przetarg dotyczący realizacji nowej kampanii społecznej dot. przekraczania dopuszczalnej prędkości. Zaprasza agencje do składania odpowiedzi na zapytanie, by móc oszacować wartość planowanych działań. więcejAleph wyłącznym partnerem Pinterest w Polsce
Pinterest rozszerza współpracę z Aleph na rynku polskim oraz kilku wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Aleph będzie od teraz wyłącznym partnerem tej platformy i całościowo przejmuje obsługę reklamodawców w Polsce i regionie CEE. Jednocześnie Aleph staje się też partnerem reklamowym Pinterest na kilkunastu nowych rynkach świata, w regionach: LATAM, Azji, Środkowego Wschodu oraz Afryki. więcejGrażyna Sudzińska-Amroziewicz nową prezes Link4
Rada Nadzorcza państwowego ubezpieczyciela Link4 powołała w skład zarządu Grażynę Sudzińską-Amroziewicz, powierzając jej funkcję prezesa zarządu pod warunkiem uzyskania zgody Komisji Nadzoru Finansowego. więcejHotel Marriott znika z Warszawy
Warszawski Marriott Hotel żegna się z globalną siecią Marriott International. Jego właściciel toczy z nią spory prawne dotyczące m.in. płatności za czas lockodownów covidowych. więcejPaczki z GLS do odbioru i nadania w popularnych dyskontach
Od sierpnia można odbierać paczki GLS i nadawać zwroty w ponad 900 sklepach Lidl. Partnerstwo jest największą dotąd współpracą GLS z siecią detaliczną w Polsce. więcejNarodowy Fundusz Zdrowia edukuje: „Zdrowie na pierwszym planie”
Narodowy Fundusz Zdrowia przygotował serię filmów edukacyjnych pod szyldem „Zdrowie na pierwszym planie”. Pierwszy odcinek poświęcony jest przyczynom otyłości u dzieci. Kolejne publikowane są co dwa tygodnie na kanale YouTube Akademia NFZ. więcejAnna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w Saatchi&Saatchi
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w agencji Saatchi & Saatchi. Jako creative technology director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii. więcejVolkswagen przedłuża globalną współpracę z agencją DDB
Volkswagen, flagowa marka samochodowa należąca do Volkswagen Group, przedłużyła globalny kontrakt kreatywny z agencją DDB (Omnicom) na kolejne trzy lata. Zdecydowano tak bez formalnego przetargu z udziałem innych agencji. więcejPikniki „800 plus” pod lupą prokuratury. Zawiadamia NIK
Prezes Najwyższej Izby Kontroli Marian Banaś przekazał, że kierowana przez niego instytucja skierowała 5 zawiadomień do prokuratury po kontroli w resortach rodziny i spraw zagranicznych, biurze Rzecznika Praw Dziecka, IPN i ZUS, w ramach wykonania budżetu za 2023 r. Chodzi m.in. o podejrzenie niegospodarności w związku z promocją programu „800 plus” w formie eventów. więcejPerlux z nową identyfikacją wizualną
Polski producent środków czystości, Lakma Strefa ogłasza relaunch marki środków do prania Perlux. Zmianę będzie można zaobserwować w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach. więcejBack to School – sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych
Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowy więcejOrganizator z fałszywym patronatem od „Dziennika Gazety Prawnej”. Stanowcza reakcja
Infor PL, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” w oficjalnym komunikacie zdementował informacje, że tytuł objął patronat medialny nad wydarzeniem organizowanym przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. – Naszym celem jest doprowadzenie do usunięcia nieprawdziwych informacji ze strony internetowej agencji oraz zabezpieczenie naszej reputacji jako wiarygodnego źródła informacji – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marzena Nikiel z zarządu Inforu. więcejTak kurczą się dzienniki regionalne. Spadki nawet powyżej 20 proc.
W pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 22 dzienników regionalnych zmalała rok do roku o prawie 15 proc. Niektóre tytuły zanotowały spadki nawet sporo powyżej 20 proc., wynik „Gazety Olsztyńskiej” / „Dziennika Elbląskiego” poszedł w dół o ponad połowę, zaś niewielki wzrost osiągnęły tylko „Nowiny”. Liderem pozostaje „Gazeta Pomorska”. więcejPR managerka rozstaje się z Gremi Media
Kamila Bujakowska żegna się z biurem prasowym Gremi Media. Jej obowiązki przejęła Milena Ostolska. więcejKanał braci Sekielskich dużo zyskowniejszy. Dzięki reklamom, mniej od widzów
Należąca do Tomasza i Marka Sekielskich spółka Kombinat Medialny, zarządzająca głównie ich kanałem youtube’owym, w 2023 roku prawie podwoiła przychody reklamowe. Dzięki temu mimo spadku z wpłat na Patronite jej zysk podskoczył o ponad 150 proc. więcejNetflix chce podnieść ceny?
Kolejni analitycy spekulują, że w końcówce roku Netflix ogłosi podwyżkę cen swoich pakietów. więcejPolski serwis streamingowy dalej rośnie. Blisko rekordowego zysku
Spółka CDA w drugim kwartale 2024 roku zwiększyła przychody o 35 proc., zarabiając na czysto 7,7 mln zł. Kolejny raz zbliżyła się do poziomu 8 mln zł kwartalnego zysku netto. Na jej platformie CDA Premium było aktywnych ponad 630 tys. subskrypcji. więcejElon Musk wypowiada wojnę reklamodawcom. Pozew za bojkot platformy X
Platforma X pozwała we wtorek grupę reklamodawców, twierdząc, że "ich masowy bojkot" pozbawił firmę miliardów dolarów przychodów. - Teraz jest wojna - ogłosił właściciel X, miliarder Elon Musk. więcejWPlatform dla niezależnych wydawców
Wirtualna Polska Holding z myślą o niezależnych wydawcach internetowych udostępniła WP Platform - zestaw autorskich narzędzi do efektywnego zarządzania treściami i ofertą reklamową. Pierwszym partnerem platformy został serwis Panoramaplock.pl. O korzystaniu z WPlatform opowiada Anna Piotrowska, prezes i redaktor naczelny serwisu. materiał reklamowy więcejCzy rząd Donalda Tuska realizuje obietnice wyborcze? Polacy krytyczni
Ponad połowa badanych twierdzi, że rząd Donalda Tuska nie wywiązuje się z obietnic złożonych w kampanii wyborczej. Odmiennego zdania jest 40 proc. respondentów - wynika z sondażu United Surveys. więcejPrzed nami Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Znamy program
Po raz 24. w Rzeszowie spotkają się eksperci zajmujący się public relations. Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie już 19 i 20 września. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym kongresu. więcejPorty Szczecin i Świnoujście mają nową rzeczniczkę prasową
Do zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście dołączyła Weronika Gocłowska. Od 1 sierpnia pełni funkcję rzeczniczki prasowej Spółki. więcejPolpharma klientem Havas PR Warsaw
Havas PR Warsaw nawiązuje współpracę z Polpharmą, która inicjuje ogólnopolski program edukacyjny dla przedszkoli. więcejAll About Parenting stawia na more communications agency
Od końca lipca 2024 more communications agency rozpoczęło współpracę z All About Pareting. więcejGoogle pokazuje nowe przystawki do streamingu
Google zaprezentował urządzenie Google TV Streamer 4K, które jest następcą przystawek typu Chromecast. Przedsprzedaż odtwarzacza, który może dać nowe życie starym telewizorom, ruszyła 6 sierpnia. Sprzęt pojawi się na rynku 24 września. Ma kosztować 99,99 dol. w Google Store lub za pośrednictwem innych sklepów. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj