Cyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejMaciej Dowbor dołącza do TVN. Poprowadzi flagowy program
Maciej Dowbor, do niedawna jedna z największych gwiazd Polsatu, dołącza do TVN – ogłoszono podczas Top of the Top Sopot Festival. Poprowadzi „Dzień dobry TVN”. więcejTVP2 koryguje ramówkę. Program Barbary Kurdej-Szatan w innym paśmie
Telewizja Polska jeszcze przed startem zmienia jesienną ramówkę Dwójki. Nowy program „Cudowne lata” prowadzony przez Barbarę Kurdej-Szatan będzie mieć premiery w niedziele, a nie w piątki. Inne pasma emisji zyskają też dwie inne produkcje Endemol Shine Polska: „Tak to leciało!” i „Postaw na milion”. więcejLewicowy publicysta w Kanale Zero. Będzie miał własny cykl
Jakub Dymek dołączył do Kanału Zero. Jak przekazał Wirtualnemedia.pl, w kanale Krzysztofa Stanowskiego będzie miał własny cykl commentary oraz prowadził debaty i rozmowy. więcejPolsat News bez głównych „Wydarzeń”. Co zamiast nich?
Kanał Polsat News od września br. nie będzie już pokazywać głównego wydania „Wydarzeń”. W ramówce zastąpi je emitowane równolegle w Polsat News Polityka „Studio Parlament”. więcejCyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejMaciej Dowbor dołącza do TVN. Poprowadzi flagowy program
Maciej Dowbor, do niedawna jedna z największych gwiazd Polsatu, dołącza do TVN – ogłoszono podczas Top of the Top Sopot Festival. Poprowadzi „Dzień dobry TVN”. więcejTVP2 koryguje ramówkę. Program Barbary Kurdej-Szatan w innym paśmie
Telewizja Polska jeszcze przed startem zmienia jesienną ramówkę Dwójki. Nowy program „Cudowne lata” prowadzony przez Barbarę Kurdej-Szatan będzie mieć premiery w niedziele, a nie w piątki. Inne pasma emisji zyskają też dwie inne produkcje Endemol Shine Polska: „Tak to leciało!” i „Postaw na milion”. więcejPolsat News bez głównych „Wydarzeń”. Co zamiast nich?
Kanał Polsat News od września br. nie będzie już pokazywać głównego wydania „Wydarzeń”. W ramówce zastąpi je emitowane równolegle w Polsat News Polityka „Studio Parlament”. więcejKolejne ministerstwo nie wpuszcza TV Republika na konferencję. „Nitras odpowie za to”
Ekipa reporterska Telewizji Republika nie dostała akredytacji na środową konferencję ministra sportu i turystyki Sławomira Nitrasa. - Tak bardzo Nitras boi się pytań niezależnych dziennikarzy. Próbuje ich uniknąć łamiąc prawo i polską konstytucję. Odpowie za to - zapowiada Jarosław Olechowski, szef wydawców w Republice. więcejByły szef informacji Radia Wrocław w regionalnej telewizji
Dariusz Wieczorkowski, poprzednio szef informacji i dziennikarz w publicznym Radiu Wrocław, przeszedł do dolnośląskiej Telewizji Echo24. więcej„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Empik wita w klubie wzorowo przygotowanych
Empik rusza z kampanią w ramach sezonu back to school, którą kieruje do rodziców i starszych uczniów. Działania obejmują telewizję, radio, digital i media społecznościowe oraz kanały własne Empiku. Towarzyszą im także współprace influencerskie. Autorem koncepcji spotu wideo jest agencja Ogilvy, a za produkcję odpowiada Papaya Films. więcejPiłkarze Legii znów na etykietach piwa Królewskiee
Marka piwa Królewskie oraz klub piłkarski Legia świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja butelek i puszek z wizerunkami „Królewskiej drużyny”. Na opakowaniach znalazły się sylwetki dziewięciu zawodników Legii Warszawa. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcejByły dziennikarz portalu Weszło wraca do "Przeglądu Sportowego"
Mateusz Janiak wraca do redakcji „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) po dwóch latach nieobecności. Współpracuje także z Eleven Sports oraz Kanałem Sportowym. więcejLewicowy publicysta w Kanale Zero. Będzie miał własny cykl
Jakub Dymek dołączył do Kanału Zero. Jak przekazał Wirtualnemedia.pl, w kanale Krzysztofa Stanowskiego będzie miał własny cykl commentary oraz prowadził debaty i rozmowy. więcejTomasz Pietrzyk i Mateusz Reska zajmą się social mediami Grupy ZPR Media
Tomasz Pietrzyk objął nowo utworzone stanowisko head of social produktów radiowych w Time, a Mateusz Reska został social media managerem w spółce. Obaj przechodzą z Radia Zet. więcejOkazana wdzięczność zawsze powraca - pomysł na wyjątkowy prezent na Dzień Nauczyciela
Okazana wdzięczność zawsze powraca, a zbliżający się Dzień Nauczyciela to doskonała okazja, by wyrazić swoje uznanie dla tych, którzy kształtują przyszłe pokolenia. Wybierając prezent dla nauczyciela czy prezent dla wychowawcy, warto postawić na coś wyjątkowego i pełnego znaczenia. Kosz prezentowy, wypełniony starannie dobranymi smakołykami i drobnymi upominkami, to idealny prezent na Dzień Nauczyciela, który z pewnością przyniesie radość i uśmiech na twarzy obdarowanego. Taki gest wdzięczności nie tylko wyraża naszą pamięć, ale także buduje piękne wspomnienia, które zostaną z nami na długo. materiał reklamowy więcejŁukasz Kowalski dyrektorem zarządzającym MSL
Łukasz Kowalski po kilkunastu latach pracy w MSL awansował w tej agencji na stanowisko managing partnera. więcejHuman Signs wspiera kampanię społeczną nt. raka płuc
Od sierpnia br. agencja Human Signs zapewnia komunikacyjne wsparcie organizacji Polskie Amazonki Ruch Społeczny przy realizacji projektu „Pospolite ruszenie. Hamuj raka! Daj szansę płucom!”. więcejCyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj