TVN stawia na sprawdzone hity i nowy układ ramówki. "Telewizja się zmienia"
Mimo że jesienią na antenie TVN nie zabraknie nowości, to siłą stacji są przede wszystkim dobrze znane programy. Lidia Kazen, która od ponad dwóch lat szefuje stacji, kontynuuje zapowiedzianą wcześniej ewolucję anteny. W odpowiedzi na nowe potrzeby widzów zaszły istotne zmiany w ramówce. Weekendowe show ruszą już o 19.30, a pod koniec sierpnia w paśmie „Milionerów” zadebiutuje telenowela dokumentalna „B&B Love”. więcejCyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejNiezależni wydawcy łączą siły. Cel: negocjacje z bigtechami
Grupa 10 wydawców mediów internetowych tworzy grupę Niezależni Wydawcy. Ich celem będzie wspólne negocjowanie z big techami wynagrodzeń za wykorzystywanie treści dziennikarskich. Przysługuje ono mediom w ramach znowelizowanego prawa autorskiego. więcejMaciej Dowbor dołącza do TVN. Poprowadzi flagowy program
Maciej Dowbor, do niedawna jedna z największych gwiazd Polsatu, dołącza do telewizji TVN – ogłoszono podczas Top of the Top Sopot Festival. Poprowadzi „Dzień dobry TVN”. więcejTrójce ubyła jedna czwarta reklam. Duże wzrosty Radia ZET i TOK FM (Top10)
W pierwsze połowie 2024 roku stacje radiowe zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe o 8,6 proc. Najmocniej wzrosły przychody z reklam RMF Classic, Radia ZET i TOK FM, zaś największeh spadki odnotowały rozgłośnie Polskiego Radia: Trójka i Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTVN stawia na sprawdzone hity i nowy układ ramówki. "Telewizja się zmienia"
Mimo że jesienią na antenie TVN nie zabraknie nowości, to siłą stacji są przede wszystkim dobrze znane programy. Lidia Kazen, która od ponad dwóch lat szefuje stacji, kontynuuje zapowiedzianą wcześniej ewolucję anteny. W odpowiedzi na nowe potrzeby widzów zaszły istotne zmiany w ramówce. Weekendowe show ruszą już o 19.30, a pod koniec sierpnia w paśmie „Milionerów” zadebiutuje telenowela dokumentalna „B&B Love”. więcejCyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejMaciej Dowbor dołącza do TVN. Poprowadzi flagowy program
Maciej Dowbor, do niedawna jedna z największych gwiazd Polsatu, dołącza do telewizji TVN – ogłoszono podczas Top of the Top Sopot Festival. Poprowadzi „Dzień dobry TVN”. więcejCanal+ rezygnuje z ligi francuskiej. Gdzie oglądać mecze?
W nadchodzącym sezonie mecze piłkarskiej ligi francuskiej będzie w Polsce pokazywał wyłącznie Eleven Sports. Z transmisji rozgrywek zrezygnował natomiast Canal+ Polska. więcejTVP Info przesuwa start programu Kasi i Markowskiego
Nowy program Katarzyny Kasi oraz Grzegorza Markowskiego w TVP Info nie ruszy 2 września br., a tydzień później. Ma być emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 21.00. więcejNowa twarz w „Halo tu Polsat”. To była gwiazda TVP
Do zespołu śniadaniowego programu „Halo tu Polsat” dołączyła Marcelina Zawadzka, niegdyś prowadząca „Pytanie na śniadanie” w TVP. więcejTelewizja Polsat pod presją kosztów. Więcej z reklam
W zeszłym kwartale Telewizja Polsat z Interią zanotowała spadek zysku EBITDA, chociaż jej wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosły o ponad 5 proc. Polsat podwyższył swoją prognozę co do całorocznej dynamiki tego rynku. więcejTVP inwestuje w sprzęt dla Jedynki i Dwójki
Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego wyda prawie 0,9 mln zł na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby TVP i TVP2. więcejTelewizja WP pokaże seriale ze znanej platformy streamingowej
Telewizja WP (Wirtualna Polska Media) wyemituje seriale dokumentalne "Tajemnice polskich morderstw” oraz „Sprawa Iwony Wieczorek” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie produkcje zrealizowano dla platfrormy Viaplay. więcejKolejne szczegóły nowego programu Macieja Orłosia w TVP
Program Macieja Orłosia w TVP1 ma być emitowany od 22 września co niedzielę o godzinie 17.35. Bohaterami będą osoby zasłużone w różnych dziedzinach życia. więcejNadawca Active Family zarobił rekordowo
Spółka R.D.F. Entertainment, nadająca kanał Active Family, w 2023 roku zwiększyła przychody o nieco ponad 35 proc., zarabiając na czysto 4,1 mln zł. To rekordowe wyniki w historii nadawcy. więcejRuszają igrzyska paraolimpijskie. Relacje w telewizji naziemnej
Ceremonia otwarcia i magazyn o paraolimpiadzie będą pokazywane przez Super Polsat, dostępny bez opłat w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z informacji przekazanych przez nadawcę. Igrzyska ruszają już w środę 28 sierpnia br. więcejTVP Nauka z drugim sezonem programu „Stacja Arktyka”. Za produkcję odpowiada Odeta Moro
Kanał TVP Nauka jesienią br. pokaże drugi sezon programu „Stacja Arktyka”, opowiadającego o pracy naukowców w Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitzbergenie. Program produkuje firma, której współwłaścicielką jest Odeta Moro. więcejHBO pokaże dokument o fenomenie „Rodziny Soprano” i jego twórcy. Mamy zwiastun
HBO ogłosiło, że amerykańska premiera produkcji „Wise Guy: David Chase and The Sopranos”, czyli dwuczęściowego dokumentu o kultowym dramacie mafijnym „Rodzina Soprano” i stojącym za nim wizjonerze telewizji premium, będzie miała swoją premierę 7 września. więcejW Polsat Box Go i Netia Go pierwsze odcinki hitowych seriali z Disney+
W serwisie Polsat Box Go, a także w ofercie Netia Go, w ramach akcji promocyjnej można oglądać pierwsze odcinki popularnych seriali Disney+. Na start będą to pierwsze dwa odcinki każdego z hitów tj.: „The Mandalorian”, „Loki”, „Zbrodnie po sąsiedzku”, „Bez granic z Chrisem Hemsworthem” i „The Bear”. Co tydzień kolekcja tytułów będzie się powiększać o kolejne, razem będzie ich piętnaście. więcejTVP2 koryguje ramówkę. Program Barbary Kurdej-Szatan w innym paśmie
Telewizja Polska jeszcze przed startem zmienia jesienną ramówkę Dwójki. Nowy program „Cudowne lata” prowadzony przez Barbarę Kurdej-Szatan będzie mieć premiery w niedziele, a nie w piątki. Inne pasma emisji zyskają też dwie inne produkcje Endemol Shine Polska: „Tak to leciało!” i „Postaw na milion”. więcejPolsat News bez głównych „Wydarzeń”. Co zamiast nich?
Kanał Polsat News od września br. nie będzie już pokazywać głównego wydania „Wydarzeń”. W ramówce zastąpi je emitowane równolegle w Polsat News Polityka „Studio Parlament”. więcejKolejne ministerstwo nie wpuszcza TV Republika na konferencję. „Nitras odpowie za to”
Ekipa reporterska Telewizji Republika nie dostała akredytacji na środową konferencję ministra sportu i turystyki Sławomira Nitrasa. - Tak bardzo Nitras boi się pytań niezależnych dziennikarzy. Próbuje ich uniknąć łamiąc prawo i polską konstytucję. Odpowie za to - zapowiada Jarosław Olechowski, szef wydawców w Republice. więcejByły szef informacji Radia Wrocław w regionalnej telewizji
Dariusz Wieczorkowski, poprzednio szef informacji i dziennikarz w publicznym Radiu Wrocław, przeszedł do dolnośląskiej Telewizji Echo24. więcej„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Trójce ubyła jedna czwarta reklam. Duże wzrosty Radia ZET i TOK FM (Top10)
W pierwsze połowie 2024 roku stacje radiowe zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe o 8,6 proc. Najmocniej wzrosły przychody z reklam RMF Classic, Radia ZET i TOK FM, zaś największeh spadki odnotowały rozgłośnie Polskiego Radia: Trójka i Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejByła prezes Polskiego Radia ma nową pracę. Jako dyrektorka w IPN
Agnieszka Kamińska, poprzednia prezes Polskiego Radia, objęła funkcję dyrektor Centralnego Przystanku Historia wchodzącego w skład Instytutu Pamięci Narodowej. Publicznym nadawcą kierowała przez prawie cztery lata. więcejEnea z nowym dyrektorem sponsoringu i promocji. Przeszedł z Amica Group
Do spółki Enea SA dołączył Paweł Rydz, obejmując stanowisko dyrektora ds. sponsoringu, promocji i zarządzania marką - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejforBET partnerem Superligi
forBET Zakłady Bukmacherskie został oficjalnym partnerem rozgrywek Orlen Superligi, Orlen Superligi Kobiet oraz Superpucharu Polski w piłce ręcznej – Łódź ’24. Firma, wspólnie z Superligą, przygotuje specjalny program dofinansowania opraw dla kibiców, którzy mogą liczyć również na dedykowaną ofertę zawierania zakładów. więcejGoogle z Netfliksem zachęca do zakupów fanki serialu „Emily w Paryżu”
Google współpracuje z Netfliksem przy promocji czwartego sezonu „Emily w Paryżu”. Widownia serialu może skorzystać z aplikacji Google Lense, aby kupować ubrania podobne do tych, które noszą bohaterki serialu. więcejEmpik wita w klubie wzorowo przygotowanych
Empik rusza z kampanią w ramach sezonu back to school, którą kieruje do rodziców i starszych uczniów. Działania obejmują telewizję, radio, digital i media społecznościowe oraz kanały własne Empiku. Towarzyszą im także współprace influencerskie. Autorem koncepcji spotu wideo jest agencja Ogilvy, a za produkcję odpowiada Papaya Films. więcejPiłkarze Legii znów na etykietach piwa Królewskiee
Marka piwa Królewskie oraz klub piłkarski Legia świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja butelek i puszek z wizerunkami „Królewskiej drużyny”. Na opakowaniach znalazły się sylwetki dziewięciu zawodników Legii Warszawa. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcej„Gazeta Polska” blisko „Do Rzeczy”, „Gość Niedzielny” i „Angora” ze sporymi spadkami
Z tygodników opinii określanych jako prawicowe duży wzrost sprzedaży w drugim kwartale 2024 roku otrzymała tylko „Gazeta Polska”, zbliżając się pod tym względem do „Do Rzeczy”. Spore spadki zanotowały „Gość Niedzielny” i „Angora”, a zdecydowanie na czele pozostaje „Polityka”. więcejByły dziennikarz portalu Weszło wraca do "Przeglądu Sportowego"
Mateusz Janiak wraca do redakcji „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) po dwóch latach nieobecności. Współpracuje także z Eleven Sports oraz Kanałem Sportowym. więcejNiezależni wydawcy łączą siły. Cel: negocjacje z bigtechami
Grupa 10 wydawców mediów internetowych tworzy grupę Niezależni Wydawcy. Ich celem będzie wspólne negocjowanie z big techami wynagrodzeń za wykorzystywanie treści dziennikarskich. Przysługuje ono mediom w ramach znowelizowanego prawa autorskiego. więcejZ WP SportowychFaktów odchodzi dziennikarz piłkarski
Po prawie czterech latach pracy z serwisem WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) żegna się dziennikarz piłkarski Piotr Koźmiński. więcejLewicowy publicysta w Kanale Zero. Będzie miał własny cykl
Jakub Dymek dołączył do Kanału Zero. Jak przekazał Wirtualnemedia.pl, w kanale Krzysztofa Stanowskiego będzie miał własny cykl commentary oraz prowadził debaty i rozmowy. więcejTomasz Pietrzyk i Mateusz Reska zajmą się social mediami Grupy ZPR Media
Tomasz Pietrzyk objął nowo utworzone stanowisko head of social produktów radiowych w Time, a Mateusz Reska został social media managerem w spółce. Obaj przechodzą z Radia Zet. więcejOkazana wdzięczność zawsze powraca - pomysł na wyjątkowy prezent na Dzień Nauczyciela
Okazana wdzięczność zawsze powraca, a zbliżający się Dzień Nauczyciela to doskonała okazja, by wyrazić swoje uznanie dla tych, którzy kształtują przyszłe pokolenia. Wybierając prezent dla nauczyciela czy prezent dla wychowawcy, warto postawić na coś wyjątkowego i pełnego znaczenia. Kosz prezentowy, wypełniony starannie dobranymi smakołykami i drobnymi upominkami, to idealny prezent na Dzień Nauczyciela, który z pewnością przyniesie radość i uśmiech na twarzy obdarowanego. Taki gest wdzięczności nie tylko wyraża naszą pamięć, ale także buduje piękne wspomnienia, które zostaną z nami na długo. materiał reklamowy więcejŁukasz Kowalski dyrektorem zarządzającym MSL
Łukasz Kowalski po kilkunastu latach pracy w MSL awansował w tej agencji na stanowisko managing partnera. więcejHuman Signs wspiera kampanię społeczną nt. raka płuc
Od sierpnia br. agencja Human Signs zapewnia komunikacyjne wsparcie organizacji Polskie Amazonki Ruch Społeczny przy realizacji projektu „Pospolite ruszenie. Hamuj raka! Daj szansę płucom!”. więcejCyfrowy Polsat zarobił więcej. Dług trochę mniej ciąży
W drugim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 5 proc., mimo spadku liczby klientów usługi telewizyjnej, mocno zwiększyła zysk netto. Przyczyniły się do tego m.in. niższe koszty obsługi zadłużenia. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj