Nowa stacja naziemna. Wrócą gwiazdy „Wiadomości”, Ogórek i Łęski rano
W najbliższy poniedziałek emisję naziemną zacznie telewizja wPolsce24, należąca do wydawcy „Sieci” i wPolityce. W jej zespole jest wiele były gwiazd Telewizji Polskiej, m.in. Michał Adamczyk, Magdalena Ogórek, Marta Kielczyk i Jacek Łęski. Stacja podała pierwsze informacje o swojej ramówce. więcejWirtualna Polska rośnie na turystyce. WP Booster ożywi reklamę?
W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding zwiększyła przychody o 6 proc., głównie dzięki wzrostowi w turystyce, natomiast zmalała zyskowność segmentu mediów i subskrypcji. Firma wprowadza do oferty narzędzia reklamowe WP Booster oparte na sztucznej inteligencji. więcej„Pytanie na śniadanie” jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie
W „Pytaniu na śniadanie” trwają prace nad przeprowadzką do nowego studia, która najpewniej nastąpi pod koniec września. Przygotowywana jest też nowa czołówka, w której zamiast aktorów wystąpią widzowie śniadaniówki Dwójki – zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Ponadto do ekipy „Pytania na śniadanie” dołączy m.in. znana aktorka. więcejZmiany w Konkursie o Nagrodę Radia ZET. Gala nie odbędzie się jesienią
Organizatorzy Konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego podjęli decyzję o zmianie terminu gali wręczenia nagród. Odtąd będzie się ona odbywać na przełomie lutego i marca. więcejGrupa Polsat wzmacnia Czwórkę. Z Polsatu trafią tam odcinki paradokumentu
W nowym sezonie premierowe odcinki serialu docu-soap "Na ratunek 112" będą emitowane na antenie telewizyjnej Czwórki, a powtórki trafią do Polsatu. To celowa strategia stacji mająca na celu wzmocnienie TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcejNowa stacja naziemna. Wrócą gwiazdy „Wiadomości”, Ogórek i Łęski rano
W najbliższy poniedziałek emisję naziemną zacznie telewizja wPolsce24, należąca do wydawcy „Sieci” i wPolityce. W jej zespole jest wiele były gwiazd Telewizji Polskiej, m.in. Michał Adamczyk, Magdalena Ogórek, Marta Kielczyk i Jacek Łęski. Stacja podała pierwsze informacje o swojej ramówce. więcej„Pytanie na śniadanie” jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie
W „Pytaniu na śniadanie” trwają prace nad przeprowadzką do nowego studia, która najpewniej nastąpi pod koniec września. Przygotowywana jest też nowa czołówka, w której zamiast aktorów wystąpią widzowie śniadaniówki Dwójki – zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Ponadto do ekipy „Pytania na śniadanie” dołączy m.in. znana aktorka. więcejGrupa Polsat wzmacnia Czwórkę. Z Polsatu trafią tam odcinki paradokumentu
W nowym sezonie premierowe odcinki serialu docu-soap "Na ratunek 112" będą emitowane na antenie telewizyjnej Czwórki, a powtórki trafią do Polsatu. To celowa strategia stacji mająca na celu wzmocnienie TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcejPolsat ogłasza plany na igrzyska. Debiut byłej gwiazdy TVP
Super Polsat, sześć kanałów Polsat Sport oraz cztery serwisy Premium PPV pokażą igrzyska paralimpijskie w Paryżu. Imprezę w całości emituje Telewizja Polsat oraz serwis streamingowy Polsat Box Go. Przy okazji igrzysk zadebiutuje także Maciej Kurzajewski, który przez ostatnie 30 lat pracował w TVP. więcejTV Republika ma korespondenta w USA. Wcześniej współpracował z TVP
Współpracę z Telewizją Polską zaczął Tomasz Grzywaczewski - dziennikarz i podróżnik, w ostatnich latach związany m.in. z Telewizją Polską. Został wysłannikiem stacji w USA. więcejTVP wybrała firmy do kampanii promującej jesienną ramówkę
Telewizja Polska rozstrzygnęła częściowo przetarg na usługi reklamy jej jesiennej ramówki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała m.in. Sigmę Bis i Euvic Media. więcejDo mody wracają „Białe kołnierzyki”
Gwiazda serialu „Białe kołnierzyki”, Matt Bomer, ujawnił, na jakim etapie znajdują się prace nad reaktywacją, którą tworzy Jeff Eastin. więcejTVP będzie pokazywać Ligę Mistrzów
Telewizja Polska w ramach sublicencji od Canal+ będzie pokazywać wybrane mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Rozgrywki wrócą na antenę publicznego nadawcy po rocznej przerwie. więcejJesienna ramówka WP TV. Trzy nowości i kontynuacje znanych formatów
Premierowe odcinki ulubionych rozrywkowych formatów, ale i kilka nowości przygotowała na jesień Telewizja WP. Na antenę wracają „Mistrzowie kabaretu”, „Polska na weekend” czy „Policjanci z sąsiedztwa”. Wśród premier m.in. dokument o zaginięciu Iwony Wieczorek, który jest jedną z kilku propozycji dla fanów kryminalnych produkcji. więcejPola Lis ma nową pracę. Dołączyła do Canal+ Sport
Pola Lis została nową reporterką Canal+ Sport przy meczach piłkarskiej Ekstraklasy. Wcześniej współpracowała m.in. z „Przeglądem Sportowym”. więcejSzczere rozmowy o seksie w polskiej stacji. Amerykański hit „Sex Talk” nowością Antena HD
Jesienią na antenie kanału Antena HD zadebiutuje amerykański format „Sex Talk with dr. Lia” poświęcony wszelkim zagadnieniom seksualności. - Polska telewizja dawno nie widziała tak odważnego formatu – podkreśla Karol Warda, wiceprezes grupy MWE Networks, do której należy kanał. więcejJesień w TVP3 Wrocław. Nowe programy i zmiany w paśmie lokalnym
Osiem nowych programów, pięć godzin pasma lokalnego w nowym, bardziej scalonym układzie i rezygnacja z porannego wydania „Faktów” – to największe zmiany w jesiennej ramówce TVP3 Wrocław, która startuje 2 września. Sekretarz programu, Wojciech Malinowski, zapowiada “nowe otwarcie”. więcejHistoryczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024
Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Zmiany w Konkursie o Nagrodę Radia ZET. Gala nie odbędzie się jesienią
Organizatorzy Konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego podjęli decyzję o zmianie terminu gali wręczenia nagród. Odtąd będzie się ona odbywać na przełomie lutego i marca. więcejZnany dziennikarz odchodzi z TOK FM
Michał Janczura odchodzi ze stacji TOK FM (Grupa Radiowa Agory) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował tam jako reporter oraz twórca seriali dokumentalnych. więcejPolskie Radio dalej tnie koszty. Kolejna umowa wypowiedziana
Polskie Radio kończy współpracę z agencją AFP. To kolejna taka decyzja na tle finansowym publicznego nadawcy. więcejDrożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"
Grupa Radiowa Time uaktualniła cenniki reklam. Średnio o ok. 3 proc. wzrosną od 9 września br. ceny reklam w sieci Radia Eska i w pakiecie Total Time. Droższe będą też spoty w Drapaczu Chmur. więcejWydawca „Do Rzeczy” chce otworzyć radio
Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego” ogłasza start internetowego formatu „Kanał DoRzeczy”. Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM. więcej"Pewność niskich cen" w kampanii Auchan
Pod hasłem “Pewność niskich cen” ruszyła nowa kampania komunikacyjna sieci sklepów Auchan Polska. więcejSTS w nowej kampanii stawia na emocje
Firma bukmacherska STS zainaugurowała najnowszą kampanię wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Stanowi ona przełomowy krok w komunikacji marki, podkreślając przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry. więcejSzczęsny, Szyc i Chabior reklamują giełdę kryptowalut
Hasłem „Opowieści z krypto” promuje się giełda kryptowalut zondacrypto. W spocie występują piłkarz Wojciech Szczęsny oraz aktorzy Borys Szyc i Janusz Chabior. więcejSuperbet przedłuża sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy
Po roku współpracy firma bukmacherska Superbet postanowiła przedłużyć sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy. więcejMichał Pańko acting business directorem w Grow Now
Michał Pańko awansował w strukturach należącej do Group One agencji Grow Now na stanowisko acting business director. W nowej roli w ramach spółki odpowiadać będzie za rozwój działań operacyjnych na rynku lokalnym oraz międzynarodowym. więcejOmnicom Media Group z obsługą mediową Michelin
Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin. więcejStreetcom dla Raiffeisen Digital Bank
Do grona klientów agencji Streetcom dołączył nowy klient z sektora bankowego. W ramach projektu agencja realizuje kampanię product seedingową pod hasłem „Nie czekaj z planami" dla pożyczek gotówkowych Raiffeisen Digital Bank. więcejPiątnica promuje serki homogenizowane
Wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków. więcej„Gang produkciaków” w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną
W sklepach Biedronka startuje akcja lojalnościowa „Gang produkciaków”, w której do zdobycia jest 17 maskotek i książka dla dzieci. Jakie są zasady promocji? Jak zbierać punkty/naklejki za zakupy. więcejGrześki z konkursem „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”
Wystartował konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki (Colian). Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcejGoogle porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni
Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie „katastrofalnym”. więcejPolska dziennikarka ranna w ataku na Ukrainie
Dziennikarka Monika Andruszewska, relacjonująca wojnę na Ukrainie, została ranna wskutek ataku rakietowego. - Moja pierwsza osobista krew przelana za Ukrainę - akurat w Dzień Niepodległości. Po 10 latach wojny - napisała więcejWirtualna Polska rośnie na turystyce. WP Booster ożywi reklamę?
W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding zwiększyła przychody o 6 proc., głównie dzięki wzrostowi w turystyce, natomiast zmalała zyskowność segmentu mediów i subskrypcji. Firma wprowadza do oferty narzędzia reklamowe WP Booster oparte na sztucznej inteligencji. więcejStrony główne po zmianach w Mediapanelu. WP wyprzedziła Onet
Po zmianach w Medipanelu wśród stron głównych portalu horyzontalnych liderem jest WP.pl, która ma więcej użytkowników i przyciąga ich na dłużej niż analogiczna witryna Onetu. Natomiast na Interii stronę główną odwiedziło prawie dwa razy więcej użytkowników niż na Gazeta.pl. więcejKRRiT karze kolejnych infleuncerów. Ale zasłania się tajemnicą
Szef KRRiT Maciej Świrski nałożył kolejne kary na podmioty, które nie wpisały się do wykazu dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie – podał regulator. więcejGoogle porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni
Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie „katastrofalnym”. więcej„Emily w Paryżu” wraca z nowymi odcinkami we wrześniu
Finał czwartego sezonu „Emily w Paryżu” już 12 września. Po półmetku, który pozostawił widzów z większą liczbą pytań niż odpowiedzi, Netflix publikuje zapowiedź nadchodzących przygód Amerykanki w mieście miłości. więcejWydawca „Do Rzeczy” chce otworzyć radio
Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego” ogłasza start internetowego formatu „Kanał DoRzeczy”. Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM. więcejFlagowy program Kanału Zero ma nowego prowadzącego. To znany dziennikarz
Jakub Dymek zadebiutował w roli prowadzącego programu „Trzecie Śniadanie” w Kanale Zero. Wcześniej dołączył na stałe do projektu Krzysztofa Stanowskiego, gdzie ma już swój własny cykl commentary. więcej„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie
W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty „Vogue Polska”, których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowy więcejNASK ma nowego szefa komunikacji
Jacek Dziura został dyrektorem pionu mediów i komunikacji w podległej resortowi cyfryzacji Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej NASK. Zastąpił Sebastiana Wasilewskiego. więcejZmiana w kierownictwie PR marki Audi
Jadwiga Borowińska nie jest już kierownikiem ds. PR marki Audi (Volkswagen Group Polska) – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejarmińska radcowie prawni klientem oLIVE media
Agencja oLIVE media objęła obsługę procesów komunikacyjnych kancelarii armińska radcowie prawni. więcejCoca-Cola ma nowego dyrektora public affairs
Tomasz Czajkowski dołączył do zespołu public affairs i komunikacji w The Coca-Cola Company Polska w roli dyrektora public affairs. Zastąpił na stanowisku Jakuba Puźniaka. więcejPartner of Promotion dla Genertel
Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj