Wirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
W ofercie Wirtualnej Polski pojawiają się nowe narzędzia dla reklamodawców oparte na sztucznej inteligencji. Ma to pomóc wydawcy zwiększać przychody mimo słabej koniunktury na rynku reklamowym. - Nie mamy wątpliwości, że ta koniunktura kiedyś wróci, to kwestia czasu - podkreśla prezes spółki Jacek Świderski. więcejPolsat odświeża "Must be the music". Nowi jurorzy i prowadzący
Polsat znacząco odświeża program „Must be the music”, w którym jedynie Maciej Rock wróci do swojej poprzedniej roli prowadzącego. W nowej edycji wspierać go będą jednak dwie nowe twarze. Całkowicie zmieni się też skład jury. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, produkcja zabiega o udział Natalii Szroeder w muzycznym show. więcejPlay nie płaci już tyle właścicielowi. Koszty i kredyty obniżyły zysk
Po dwóch latach rekordowych dywidend operator sieci Play przekazał swojemu właścicielowi, Grupie Iliad, znacznie mniej - niecałe 750 mln zł. W 2023 roku grupa Play zanotowała spore wzrosty kosztów działalności operacyjnej i obsługi zadłużenia, przez co zmalała jej zyskowność. więcejKultowa audycja Polskiego Radia pozostanie na antenie dłużej. Dyrektorka tłumaczy
Audycja „Lato z Radiem” w tym roku będzie emitowana także po zakończeniu wakacji - a konkretnie do 21 września. - To zapowiedź kontynuacji zmian i nowych pozycji, które pojawią się już jesienią - mówi dyrektorka Programu I Polskiego Radia, Paulina Stolarek - Marat. więcejTyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty
Zwolnienie 120 osób ze spółki mediowej kosztowało Wirtualną Polskę Holding prawie 9 mln zł. W pierwszej połowie 2024 roku koszty pracownicze i usług obcych rosły dużo mocniej od przychodów. Redukcja zatrudnienia i inne oszczędności mają obniżyć wydatki firmy o ok. 20 mln zł rocznie. więcejPolsat odświeża "Must be the music". Nowi jurorzy i prowadzący
Polsat znacząco odświeża program „Must be the music”, w którym jedynie Maciej Rock wróci do swojej poprzedniej roli prowadzącego. W nowej edycji wspierać go będą jednak dwie nowe twarze. Całkowicie zmieni się też skład jury. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, produkcja zabiega o udział Natalii Szroeder w muzycznym show. więcejWysyp premier w Teatrze Telewizji. Englert, Seweryn i Peszek znów w TVP
Kilkanaście premier z udziałem takich gwiazd jak: Anna Polony, Jan Englert, Andrzej Seweryn czy Jan Peszek pokaże jesienią Teatr Telewizji. W poniedziałek 9 września nowy sezon otworzy powtórka obsypanego nagrodami spektaklu „1989”. więcej„Reporterzy” TVP1 z nowym dziennikarzem. Przeszedł z TVP World
Do zespołu programu "Reporterzy" w TVP1 dołączył Marcin Nowak. Do tej pory związany był z TVP World jako wydawca, a wcześniej jako prezenter i korespondent wojenny – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejPolsat wznawia kulisy „Tańca z Gwiazdami”. W innej stacji
Wraz z 15. edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” wracają także kulisy programu. Wiadomo jednak, że tym razem uzupełniający format nie pojawi się w Polsat Cafe, a na antenie naziemnego kanału Eska TV. I to właśnie prezenterzy tej stacji będą jego gospodarzami. więcejZlot fanów serialu Czwórki. Wejściówki rozeszły się w mig
Telewizyjna Czwórka szykuje specjalny przedpremierowy pokaz serialu „Policjantki i Policjanci”, który odbędzie się w najbliższą sobotę na zlocie fanów serialu we Wrocławiu. Wejściówki na wydarzenie rozeszły się w ciągu kilku minut. więcejTVN24 z nowym reporterem we Wrocławiu
Paweł Popkowski ma wkrótce zostać nowym reporterem TVN24 we Wrocławiu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl więcejKolejny nadawca uruchomi kanały FAST
Nadawca telewizyjny A+E Networks, nadawca stacji History, zaoferuje pięć kanałów w modelu FAST. Trafią one na platformę Plex. więcejZmiany w "Dzień Dobry TVN". Nowa odsłona serwisu i nowe cykle na antenie
W nowym sezonie magazyn „Dzień Dobry TVN” stawia na zmiany nie tylko na ekranie – nowe twarze i cykle na antenie, ale i w sieci. Wraz ze startem regularnych wydań programu ruszyła także nowa odsłona strony głównej serwisu dziendobry.tvn.pl. Zastosowane zmiany są adresowane nie tylko do widzów, ale i reklamodawców. więcejKultowe polskie bajki na antenie TV Republika
W ramówce uruchomionego niedawno drugiego kanału Telewizji Republika pojawił się cykl „Najpiękniejsze polskie bajki”. więcejKultowy serial znika z Polsatu. Robi miejsce na teleturniej
Polsat modyfikuje sobotnie pasmo popołudniowe, z którego znikają powtórki cyklu dokumentalnego „Chłopaki do wzięcia”. Jesienią zamiast nich pojawi się m.in. teleturniej „Awantura o kasę”. więcejNowy serial z udziałem Kate Winslet
„Reżim” z Kate Winslet nie okazał się hitem na miarę „Mare z Easttown”, ale pojawiła się szansa na kolejną ciekawą produkcję z udziałem gwiazdy. Aktorka dołączyła do obsady serialu twórcy „Pełnego koła”. więcejHistoryczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024
Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Kultowa audycja Polskiego Radia pozostanie na antenie dłużej. Dyrektorka tłumaczy
Audycja „Lato z Radiem” w tym roku będzie emitowana także po zakończeniu wakacji - a konkretnie do 21 września. - To zapowiedź kontynuacji zmian i nowych pozycji, które pojawią się już jesienią - mówi dyrektorka Programu I Polskiego Radia, Paulina Stolarek - Marat. więcejObniżone ceny reklam w Trójce do końca roku
Po tym jak wiosną br. Agencja Reklamy Polskiego Radia obniżyła ceny reklam o ok. 60 proc., oferta nie ulegnie zmianie. Aktualne stawki będą obowiązywać do grudnia tego roku. - Mamy wzrost przychodów z rynku komercyjnego o 16 proc. w pierwszym półroczu i wrócili do nas klienci, którzy nie reklamowali się w publicznym radiu przez ostatnie lata - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcejRadio 357 będzie grać dłużej. Nowe audycje, zostają hity z wakacji
Jesienią na antenie Radia 357 pozostaje kilka audycji z wakacyjnej ramówki, m.in. „Niewidzialne Światy” i „Nocna Grupa Wsparcia”, pojawią się też premiery. Współpracę z rozgłośnią zaczyna Marcin Makowski. Stacja będzie emitować premierowe treści dłużej, minimum do godz. 1:00 w nocy. więcejNowy szef „Popołudniówki” w Radiu 357. Pracuje także w TVP
Bartek Wasilewski został nowym szefem „Popołudniówki” w internetowym Radiu 357. Równocześnie współpracuje z TVP3 Warszawa. więcejTalenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich
W poniedziałek 2 września rusza tegoroczna, trzecia edycja akcji “Szkoły Pełne Talentów” sieci sklepów Lidl Polska. W tej edycji, mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. W reklamach ją promujących nie ma już jednak Anny i Roberta Lewandowskich. więcejOSM Piątnica z nową dyrektorką marketingu
Stanowisko dyrektorki marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkty. więcejSantander Bank Polska wybrał McCann Poland do obsługi kreatywnej
Santander Bank Polska powierzył agencji McCann Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i Young - McCann będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. więcejOmnicom konsoliduje agencje kreatywne w ramach nowej jednostki OAG
Omnicom ogłosił powstanie Omnicom Advertising Group (OAG), nowej globalnej organizacji obejmującej agencje BBDO, DDB i TBWA, a także wiodące agencje wchodzące w skład Advertising Collective (w tym Goodby Silverstein & Partners, GSD&M, Merkley+Partners i Zimmerman). więcejTwisto ma dwóch nowych menedżerów
Rok po przejęciu czeskiego Twisto przez turecki Param zmieniają się osoby na kluczowych stanowiskach. František Nadymáček dołącza do Twisto z Alza, największego czeskiego sklepu internetowego, a Milan Žáček pochodzi z ČSOB, jednej z największych instytucji bankowych w Czechach. więcejDwa awanse i nowa osoba w Brand Kolektyw
Patrycja Dzięcielak i Mateusz Ensztejn awansowali w zespole client service obejmując nowe stanowiska i poszerzając zakres swoich obowiązków w Brand Kolektyw. Powiększył się zespół kreatywny agencji - stanowisko copywritera objął Michał Smyk. więcejFilip Kupczyński szefem sprzedaży w Grupie Eura7
Filip Kupczyński awansował na stanowisko head of sales w Grupie Eura7. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w ramach portfela marek Grupy, w tym Eura7, abanana oraz Viscale. więcejŻabka rozwija biznes w Rumunii. Otwarto flagowy sklep
Froo Romania Retail, spółka należąca do Grupy Żabka, otworzyła w sierpniu br. w Bukareszcie 20. sklep Froo na rynku rumuńskim. Wszystkie placówki sieci działają w formule partnerstw biznesowych z lokalnymi przedsiębiorcami. więcejASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców
Marka ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br. więcejSzwedzka marka wykorzystała rekord świata rodaka w skoku o tyczce
Pochodząca ze Szwecji marka restauracyjna MAX Premium Burgers postanowiła uczcić sukces swojego rodaka Armanda Duplantisa , który ustanowił w Polsce nowy rekord świata w koku o tyczce. Cenę jednego z burgerów ustalono na równi z wynikiem szwedzkiego lekkoatlety. więcejKolejne grzywny za nieuczciwe pokazy handlowe. UOKiK zawiadomił prokuraturę
Prezes UOKiK ukarał trzy spółki, w tym członków ich zarządów, za nieprawidłowości przy organizacji pokazów handlowych. Łącznie mają zapłacić ponad 3,6 mln zł. więcejNowy szef sieci sklepów budowlanych
Stanowisko prezesa sieci Bricomarché w Polsce (Grupa Muszkieterów) objął Marek Sawa. Z firmą jest związany od półtorej dekady. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcejByły korespondent Telewizji Polskiej dołączył do PAP
Tomasz Jędruchów po rozstaniu z Telewizją Polską nawiązał współpracę z Polską Agencją Prasową. Redaktor naczelny Wojciech Tumidajski mówi nam, czym dziennikarz zajmuje się w Agencji. więcejTak maleje sprzedaż miesięczników. Na czele „Kobieta i Życie”, „Glamour” mocno w górę (top44)
W drugim kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 44 miesięczników audytowana przez PBC zmalała r/r o ponad 10 proc. Na czele jest „Kobieta i Życie” przez „Poradnikiem 50+”, to jedynie pisma sprzedające się średnio w ponad 100 tys. egz. Kilka tytułów, m.in. „Glamour”, „Świat Nauki” i „Newsweek Polska Historia” zanotowało jednak spore wzrosty. więcejNowy redaktor naczelny Moto.pl
Od września br. nowym redaktorem naczelnym serwisu Moto.pl będzie Łukasz Kifer - potwierdza nam biuro prasowe Grupy Agora. więcejWirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
W ofercie Wirtualnej Polski pojawiają się nowe narzędzia dla reklamodawców oparte na sztucznej inteligencji. Ma to pomóc wydawcy zwiększać przychody mimo słabej koniunktury na rynku reklamowym. - Nie mamy wątpliwości, że ta koniunktura kiedyś wróci, to kwestia czasu - podkreśla prezes spółki Jacek Świderski. więcejTyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty
Zwolnienie 120 osób ze spółki mediowej kosztowało Wirtualną Polskę Holding prawie 9 mln zł. W pierwszej połowie 2024 roku koszty pracownicze i usług obcych rosły dużo mocniej od przychodów. Redukcja zatrudnienia i inne oszczędności mają obniżyć wydatki firmy o ok. 20 mln zł rocznie. więcej„Wypadek” to nowy hit Netfliksa. Widzowie kochają, krytycy nie znoszą
Nowy hit Netfliksa to meksykański serial „Wypadek”. W Polsce tytuł również znajduje się na pierwszym miejscu najpopularniejszych produkcji platformy. Zadebiutował zaledwie kilka dni temu, a już wzbudził spore emocje zarówno wśród widzów, jak i krytyków. więcejBranża cyfrowa pisze do polskiego rządu. Chce usunięcia barier na rynku
Europa pozostaje w tyle pod względem technologicznym – twierdzi CEE Digital Coalition, koalicja 19 organizacji branży cyfrowej z 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W piśmie wysłanym do polskiego rządu podkreśla, że zbliżająca się polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to według przedstawicieli sektora nowych technologii wielka szansa, aby nadrobić technologiczne zaległości względem Stanów Zjednoczonych czy Azji. Żeby to jednak osiągnąć, trzeba spełnić kilka warunków. więcejSzef Mety: administracja Bidena naciskała na cenzurowanie Facebooka w czasie pandemii
Mark Zuckerberg, szef Meta Platforms w ujawnionym liście stwierdził, że urzędnicy administracji prezydenta USA Joego Bidena w czasie globalnej pandemii koronawirusa wywierali presję na jego firmę, aby cenzurowała treści związane z Covid-19 - podała we wtorek agencja Reutera. więcejBiznesmen z branży gier w Kanale Zero. To znany użytkownik X
Szymon Janus, szef produkującej gry wideo spółki Intermarum, zaczął współpracę z Kanałem Zero. Janus jest od dawna aktywny na portalu X, gdzie komentuje bieżącą politykę krajową oraz zagraniczną. więcejKomentator sportowy Viaplay rozstał się z Interią
Dziennikarz sportowy Wojciech Górski poinformował na portalu X, że rozstaje się z portalem Interią. Górski na co dzień komentuje także Bundesligę w Viaplay. więcejSnapchat ma nowy format reklamowy
Snapchat wprowadza do oferty nowy format reklamowy: First Lens Unlimited. Będzie on od teraz dostępny na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie Snapchat jest reprezentowany przez Aleph jako partnera sprzedażowego. więcej„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie
W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty „Vogue Polska”, których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowy więcejWojciech Jabczyński ponownie przewodniczącym jury konkursu PR Wings
Pracami jury czwartej edycji PR Wings pokieruje Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). więcejWirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
W ofercie Wirtualnej Polski pojawiają się nowe narzędzia dla reklamodawców oparte na sztucznej inteligencji. Ma to pomóc wydawcy zwiększać przychody mimo słabej koniunktury na rynku reklamowym. - Nie mamy wątpliwości, że ta koniunktura kiedyś wróci, to kwestia czasu - podkreśla prezes spółki Jacek Świderski. więcejPlay nie płaci już tyle właścicielowi. Koszty i kredyty obniżyły zysk
Po dwóch latach rekordowych dywidend operator sieci Play przekazał swojemu właścicielowi, Grupie Iliad, znacznie mniej - niecałe 750 mln zł. W 2023 roku grupa Play zanotowała spore wzrosty kosztów działalności operacyjnej i obsługi zadłużenia, przez co zmalała jej zyskowność. więcejBranża cyfrowa pisze do polskiego rządu. Chce usunięcia barier na rynku
Europa pozostaje w tyle pod względem technologicznym – twierdzi CEE Digital Coalition, koalicja 19 organizacji branży cyfrowej z 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W piśmie wysłanym do polskiego rządu podkreśla, że zbliżająca się polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to według przedstawicieli sektora nowych technologii wielka szansa, aby nadrobić technologiczne zaległości względem Stanów Zjednoczonych czy Azji. Żeby to jednak osiągnąć, trzeba spełnić kilka warunków. więcejApple szykuje się do premiery iPhone’a z AI
Według amerykańskich mediów Apple pokaże pierwszy model iPhone'a z generatywną sztuczną inteligencją podczas eventu 9 września. więcejUber z ogromną grzywną. Za przesyłanie danych kierowców
Platforma przewozowa Uber została ukarana przez holenderski urząd ochrony danych grzywną w wysokości 290 mln euro. Uznano, że przesyłając prywatne dane europejskich kierowców do USA, koncern naruszył RODO. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj