TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze odbudowy
- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. więcejW TV Republika kolejne osoby z TVP. Była prowadząca „Wiadomości” na zmianę z Holecką
Na początku września do zespołu Telewizji Republika dołączą kolejne osoby związane poprzednio z Telewizją Polską. To m.in. była gospodyni „Wiadomości” Edyta Lewandowska, która na zmianę z Danutą Holecką będzie prowadziła program „Dzisiaj” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejWysyp nowości w TVP1 i TVP2. Będą roszady w ramówce i nowe twarze
Liczne nowe seriale na czele z „Grą z cieniem” i „Profilerką”, premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Niektóre pozycje zmienią pasma emisji, a „Jeden z dziesięciu” i „Akacjowa 38” zamienią się antenami. Sporo programów zmieni prowadzących. więcejNetflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc. więcejButy z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
Widzowie Kanału Zero mogli we wtorek obejrzeć wywiad Krzysztofa Stanowskiego z legendą koszykówki, Shaquille'm O'Nealem, który przyjechał do Polski w związku z tym, że marka jego butów pojawi się w sieci sklepów CCC. Rozmowa ta została mocno skrytykowana, bo koszykarz w odpowiedzi na każde pytanie mówił o “przystępnych cenowo butach”. “Absolutnie wszystko tam było inaczej niż ustalono i moim zdaniem CCC dostaje rykoszetem” - skomentował Krzysztof Stanowski. więcejTVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze odbudowy
- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. więcejW TV Republika kolejne osoby z TVP. Była prowadząca „Wiadomości” na zmianę z Holecką
Na początku września do zespołu Telewizji Republika dołączą kolejne osoby związane poprzednio z Telewizją Polską. To m.in. była gospodyni „Wiadomości” Edyta Lewandowska, która na zmianę z Danutą Holecką będzie prowadziła program „Dzisiaj” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejWysyp nowości w TVP1 i TVP2. Będą roszady w ramówce i nowe twarze
Liczne nowe seriale na czele z „Grą z cieniem” i „Profilerką”, premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Niektóre pozycje zmienią pasma emisji, a „Jeden z dziesięciu” i „Akacjowa 38” zamienią się antenami. Sporo programów zmieni prowadzących. więcejNetflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc. więcejNowa stacja odkrywa karty. Ogórek i Łęski rano przez trzy godziny
Telewizja wPolsce24, która w najbliższy poniedziałek zacznie emisję naziemną, zaczęła zapowiadać swoje najważniejsze programy. Poranne pasmo publicystyczne, prowadzone m.in. przez Magdalenę Ogórek, Jacka Łęskiego i Małgorzatę Opczowską, będzie trwać trzy godziny. więcejNowa szefowa Fundacji Telewizji Polskiej
Katarzyna Dowbor, która od stycznia br. prowadzi „Pytanie na śniadanie” w TVP2, zostanie nową szefową Fundacji TVP. Zapowiedział to podczas jesiennej konferencji ramówkowej Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. więcejTVP Info stawia na nowe pasma. "Kwiatki polskie” główną nowością wieczoru
Kanał TVP Info jesienią pokaże nowe programy. Od 9 września br. rano, w dzień i wieczorem pojawią się nowe pasma informacyjne. Wieczorny program komentatorski Grzegorza Markowskiego i Katarzyny Kasi nazywać się będzie „Kwiatki polskie". Kanał zyska też nową oprawę graficzną i nowe studio. więcejDziennikarz TVP Info rozstaje się z wydawcą „Super Expressu”
Michał Kozłowski żegna się z Grupa ZPR Media, gdzie pracował jako wydawca. Pozostaje natomiast w zespole TVP Info. więcejNowy program TVP w streamingu
Platforma streamingowa Telewizji Polskiej zaoferuje nowy program „Rozmowy TVP VOD”. W pierwszym odcinku pojawi się Robert Janowski. więcejNowa stacja także w kablówkach. Zastąpi wPolsce.pl
Kanał wPolsce24 (Fratria) wraz ze startem 2 września w naziemnej telewizji cyfrowej pojawi się także w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Zastąpi tam nadawaną od kilku lat Telewizję wPolsce.pl. więcejZmiana u producenta „Familiady”. Założyciel nie ma już większości akcji
Ryszard Krajewski, założyciel i wieloletni szef spółki Astro, produkującej teleturniej „Familiada” oraz nadającej stacje E-Sport TV i News24, nie jest już w niej większościowym inwestorem. Sprzedał podmiot, za pośrednictwem którego miał 29 proc. jej akcji. więcejSeriale TV4 jesienią o nowych porach. Zmiana w wieczornym paśmie
Jesienią na widzów telewizyjnej Czwórki czekają drobne zmiany w ramówce. Wracające na antenę z nowymi odcinkami seriale „Uroczysko” i „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny” będą emitowane o nowej porze. więcejCEO Smartbees o słodko-gorzkim procesie rebrandingu swojego software house’u
Minął ponad miesiąc od rebrandingu jednego z najbardziej rozpoznawalnych software house’ów Drupala i Magento w Polsce. O procesie, zmianach i planach na kolejne miesiące opowiedział nam założyciel i CEO Smartbees - Piotr Kujawa. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio 357 będzie grać dłużej. Nowe audycje, zostają hity z wakacji
Jesienią na antenie Radia 357 pozostaje kilka audycji z wakacyjnej ramówki, m.in. „Niewidzialne Światy” i „Nocna Grupa Wsparcia”, pojawią się też premiery. Współpracę z rozgłośnią zaczyna Marcin Makowski. Stacja będzie emitować premierowe treści dłużej, minimum do godz. 1:00 w nocy. więcejObniżone ceny reklam w Trójce do końca roku
Po tym jak wiosną br. Agencja Reklamy Polskiego Radia obniżyła ceny reklam o ok. 60 proc., oferta nie ulegnie zmianie. Aktualne stawki będą obowiązywać do grudnia tego roku. - Mamy wzrost przychodów z rynku komercyjnego o 16 proc. w pierwszym półroczu i wrócili do nas klienci, którzy nie reklamowali się w publicznym radiu przez ostatnie lata - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcejDziennikarka po 20 latach odchodzi z TOK FM
Elżbieta Mazur-Bielat po 20 latach pracy w Radiu TOK FM żegna się ze stacją, ale zostaje w Radiu Złote Przeboje w Bieszczadach (także Grupa Eurozet). więcejButy z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
Widzowie Kanału Zero mogli we wtorek obejrzeć wywiad Krzysztofa Stanowskiego z legendą koszykówki, Shaquille'm O'Nealem, który przyjechał do Polski w związku z tym, że marka jego butów pojawi się w sieci sklepów CCC. Rozmowa ta została mocno skrytykowana, bo koszykarz w odpowiedzi na każde pytanie mówił o “przystępnych cenowo butach”. “Absolutnie wszystko tam było inaczej niż ustalono i moim zdaniem CCC dostaje rykoszetem” - skomentował Krzysztof Stanowski. więcejSklepy najmocniej reklamowane. Temu przed Media Expert
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji dominują koncerny farmaceutyczne – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2024. Chińska platforma Temu wyprzedza reklamowo w digitalu Media Expert, w telewizji liderem jest Lidl. Z kolei Media Expert dominuje w radiu. więcejNCBR szuka agencji do obsługi w internecie
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących je w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejFundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy
Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu „cringe marketing”. W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych. więcejOshee Sparkling z reklamą na Times Square w Nowym Jorku
Nowy napój Oshee Sparkling debiutuje właśnie z reklamą na Times Square w Nowym Jorku. więcejGLS klientem agencji Insignia, Qczaj w kampanii
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). więcejKerris kontynuuje kampanię promującą bursztyn bałtycki
Agencja Kerris, w ramach dalszej realizacji kampanii „Potencjał ukryty w bursztynie”, zaprezentowała serwis contentowy Amber Stories, zainaugurowała działania związane z wystawą „Kapsuła Przyszłości” oraz nawiązała współpracę z influencerami. Celem tych aktywności jest odkrycie potencjału bursztynu na nowo oraz zachęcenie młodych ludzi do zgłębiania jego wszechstronnych zastosowań. więcej„Muzyka Napędza Biznes” hasłem kampanii ZAiKS
Nowa kampania ZAiKS-u „Muzyka Napędza Biznes” nie tylko podkreśla znaczenie odpowiedniej oprawy dźwiękowej, ale także dostarcza przedsiębiorcom konkretnych narzędzi i danych, które mogą przekształcić ich strategie marketingowe. więcejLavazza reklamuje się z gwiazdami „The Office”
Pod hasłem „Przyjemność to ludzka sprawa” rusza kampania marki kawy Lavazza z udziałem Steve'a Carella i Johna Krasinskiego, znanych z kultowego amerykańskiego serialu „The Office”. więcejNuOrder wzmacnia dział strategii
Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcej„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w lipcu. W internetowej czołówce Wirtualnemedia.pl
Według najnowszego rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media” Instytutu Monitorowania Mediów, w lipcu najczęściej cytowana przez inne redakcje była „Gazeta Wyborcza”. W pierwszej piątce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl. więcejKrzyk rozpaczy rosyjskiej dziennikarki. Publicznie grozi podcięciem sobie żył
Rosyjska dziennikarka Maria Ponomarienko, skazana za rozpowszechnianie "fejk newsów" o armii rosyjskiej, oznajmiła, że zamierza podciąć sobie żyły. To protest przeciw torturom w kolonii karnej – podał w środę niezależny portal rosyjski Meduza. więcejNetflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc. więcejFrisco dalej zyskuje, chociaż klienci trzymają się za portfele
W drugim kwartale 2024 przychody supermarketu internetowego Frisco (należącego do Eurocashu) zwiększyły się o 21 proc., dzięki większej liczbie klientów i zamówień. Wzrosty zanotowała też sieć sklepów alkoholowych Duży Ben. więcejPoznajmy obsadę serialu „Potwory”. Nowy sezon hitu Netfliksa
Serial „Potwory: Historia Lyle’a i Erika Menendezów” pojawi się na Netfliksie po sukcesie produkcji „Potwór: Historia Jeffreya Dahmera”, który znalazł się na szczycie amerykańskiego rankingu Nielsena pokazującego wyniki oglądalności seriali w serwisach streamingowych w tygodniu, w którym miał swoją premierę (we wrześniu 2022 r.) i zgromadził prawie 4,4 mld obejrzanych minut do drugiego tygodnia od premiery. więcejZmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski
Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński. więcejX chce konkurować z LinkedIn i Microsoft Teams. Testuje nowe narzędzie
Platforma X rozwija swoją strategię „video-first”. Aby konkurować na rynku business-to-business i rywalizować z innymi platformami wideokonferencyjnymi, testuje narzędzie do wideokonferencji, które umożliwi użytkownikom rozpoczynanie konferencji bezpośrednio z aplikacji. więcejFundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy
Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu „cringe marketing”. W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych. więcejZmiany w portalu parentingowym MjakMama
Portal parentingowy MjakMama.pl (Grupa ZPR Media) zmienił logo, layout, pojawił się też nowy układ treści. Serwis uruchomił również profil na Tik Toku. więcejGrupa Pracuj mniej zyskowna w Polsce. Rekord na Ukrainie
W drugim kwartale 2024 roku Grupa Pracuj zwiększyła przychody r/r/ o 5 proc., m.in. dzięki wzrostowi o jedną piątą na Ukrainie. Zmalał natomiast jej zysk, bo pogorszyła się rentowność działalności w Polsce. więcej„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie
W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty „Vogue Polska”, których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowy więcejPolacy nie chcą Donalda Tuska w wyborach na prezydenta
Ponad dwie trzecie Polaków nie chce, żeby Donald Tusk kandydował na prezydenta. Odmiennego zdania jest tylko 16,5 proc. ankietowanych - wynika z sondażu IBRiS dla Radia ZET. więcejLoveBrands Group wzmacnia zespół medical
Emilia Jędrzejczyk dołączyła do LoveBrands Group jako communications consutlant w zespole LoveBrands Medical. Na jego czele stoi Katarzyna Puchacz. więcejPolacy nie chcą Donalda Tuska w wyborach na prezydenta
Ponad dwie trzecie Polaków nie chce, żeby Donald Tusk kandydował na prezydenta. Odmiennego zdania jest tylko 16,5 proc. ankietowanych - wynika z sondażu IBRiS dla Radia ZET. więcejCD Projekt śpi na pieniądzach. „Widmo wolności” ożywiło sprzedaż „Cyberpunka”
W pierwszej połowie 2024 roku grupa CD Projekt znacząco zwiększyła przychody, m.in. dzięki dodatkowi do „Cyberpunka 2077”. Firma ma coraz większe zapasy pieniężne, kontynuuje prace nad grami Polaris i Orion. Ta druga będzie osadzona w uniwersum „Cyberpunka”. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj