Rusza "Halo tu Polsat". Miszczak: będziemy rozpychać się na rynku
W piątek o 8.00 rusza nowy program śniadaniowy “Halo tu Polsat”, który nadawany będzie w Polsacie trzy razy w tygodniu. Magazyn poprowadzą trzy duety gospodarzy - Nasze pary mają za sobą doskonałe doświadczenie we wspólnym prowadzeniu programów. Bardzo doświadczony jest też skład produkcyjny - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, członek zarządu i dyrektor programowy Telewizji Polsat. więcejStacja braci Karnowskich w naziemnej telewizji. Sakiewicz: niech próbują
W najbliższy poniedziałek w naziemnej telewizji cyfrowej ruszy stacja wPolsce24 należąca do „Fratrii”, wydawcy „Sieci” i wPolityce. Od półtora miesiąca naziemnie nadaje już Republika. - Życzymy każdemu, kto próbuje - nawet jeżeli ma niedużą szansę - sukcesu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcejPolska Press nie dla Wirtualnej Polski? „Prasa to nie nasz wymarzony scenariusz”
Wirtualna Polska Holding kręci nosem przed inwestowaniem w wydawcę działającego w obszarze prasy drukowanej. - Nie jest to nasz wymarzony scenariusz - mówi szef firmy Jacek Świderski. Na sprzedaż przez Orlen wystawiona jest Polska Press, która oprócz serwisów internetowych wydaje notujące duże spadki dzienniki regionalne. więcejCyfrowy Polsat powalczył w sądach. Uniknie ponad połowy kary ws. Euro
Grzywna nałożona przez prezesa UOKiK na Cyfrowy Polsat za utrudnianie klientom w czasie Euro 2026 dostępu do dwóch niemieckich stacji pokazujących mecze uprawomocniła się. Przy czym po kilku latach sporu sądowego jej kwotę obniżono o prawie 60 proc. więcejWięcej z budżetu państwa dla KRRiT. Jej instytut badawczy ma urosnąć
W projekcie budżetu na 2025 roku zapisano prawie 52 mln zł dotacji dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, o 16 proc. niż w br. Nadzorowany przez KRRiT Krajowy Instytut Mediów ma zwiększyć przychody o ponad jedną czwartą i osiągnąć niewielki zysk. więcejRusza "Halo tu Polsat". Miszczak: będziemy rozpychać się na rynku
W piątek o 8.00 rusza nowy program śniadaniowy “Halo tu Polsat”, który nadawany będzie w Polsacie trzy razy w tygodniu. Magazyn poprowadzą trzy duety gospodarzy - Nasze pary mają za sobą doskonałe doświadczenie we wspólnym prowadzeniu programów. Bardzo doświadczony jest też skład produkcyjny - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, członek zarządu i dyrektor programowy Telewizji Polsat. więcejStacja braci Karnowskich w naziemnej telewizji. Sakiewicz: niech próbują
W najbliższy poniedziałek w naziemnej telewizji cyfrowej ruszy stacja wPolsce24 należąca do „Fratrii”, wydawcy „Sieci” i wPolityce. Od półtora miesiąca naziemnie nadaje już Republika. - Życzymy każdemu, kto próbuje - nawet jeżeli ma niedużą szansę - sukcesu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcejCyfrowy Polsat powalczył w sądach. Uniknie ponad połowy kary ws. Euro
Grzywna nałożona przez prezesa UOKiK na Cyfrowy Polsat za utrudnianie klientom w czasie Euro 2026 dostępu do dwóch niemieckich stacji pokazujących mecze uprawomocniła się. Przy czym po kilku latach sporu sądowego jej kwotę obniżono o prawie 60 proc. więcejIlu widzów ogląda „Agorę Klarenbacha” w TV Republika?
Program „Agora Klarenbacha”, który w TV Republika powadzi Adrian Klarenbach, gromadzi średnio 380 tys. widzów. Publicystyczny magazyn nadawany jest w paśmie „Forum” emitowanego w TVP Info. więcejNowe stacje Canal+ w kolejnej sieci kablowej
Kanały Canal+ Extra 1-7 pojawią się w ofercie sieci Jambox (Grupa Vectra) - informuje nadawca. To na tych kanałach można od niedawna oglądać rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów. więcejNowy polski kanał w ofercie Orange TV
Kabaret TV (Wirtualna Polska Media) pojawił się na liście kanałów Orange IPTV. To kolejna sieć, w której znajdziemy nową polską stację rozrywkową. więcejCzy nowy serial medyczny Maxa to plagiat „Ostrego dyżuru”?
„The Pitt” to nowy projekt Maxa, który zdaniem spadkobierców twórcy „Ostrego dyżuru” jest plagiatem hitowego dramatu medycznego. Czy sprawa zakończy się w sądzie? więcejPolsat pokaże finał konkursu piękności
Gala finałowa konkursu Queen of Poland będzie transmitowana w sobotę 31 sierpnia w Polsacie - informuje nadawca. Uczestniczki powalczą o zwycięstwo w hiszpańskiej Marbelli. więcejNowy polski reality show na Prime Video? O przetrwanie powalczą Koterscy i Derpieński
Należąca do Amazona platforma Prime Video ujawnia uczestników nowego reality show produkcji własnej zatytułowanego „Good Luck Guys”. Wśród dwunastu osób, które będą walczyć o przetrwanie na malezyjskiej wyspie znaleźli się influencerzy popularni w mediach społecznościowych oraz nazwiska znane ze świata muzyki i show-biznesu. więcejCNN International w ofercie Maksa w kolejnych krajach
Kanał informacyjny CNN International pojawi się w ofercie streamingu Max w kolejnych krajach Europy – podał w komunikacie Warner Bros. Discovery. więcejTVP pokaże znany serial Canal+. Jest data premiery
TVP pokaże pierwszy sezon serialu „Minuta ciszy” produkcji Canal+. Premiera w przyszły piątek 6 września w Jedynce. więcejPlatforma Disneya będzie dalej pokazywać US Open. Umowa na kilkanaście lat
Stacja ESPN (The Walt Disney Company) będzie co najmniej do 2037 roku transmitować turniej wielkoszlemowy US Open w tenisie - informuje agencja Reuters. więcejTVP z kampanią wizerunkową „Poznajmy się na nowo!". W spocie Kwiat Jabłoni
Startuje kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej „Poznajmy się na nowo!". W spocie występują największe gwiazdy nadawcy, melodią przewodnią jest „Od nowa” Kwiatu Jabłoni. więcejByły dziennikarz Agory w nowym programie Kasi i Markowskiego w TVP
Bartłomiej Marcinkowski dołączył do zespołu programu Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info. Start emisji audycji już 9 września br. więcejERC - event nie tylko kosmicznej przyszłości. Cały biznes może na nim skorzystać
- ERC jest uznawany przez zawodników za najtrudniejszy tego typu konkurs na świecie. I najbardziej prestiżowy - mówi Łukasz Wilczyński, pomysłodawca European Rover Challenge. Organizowane od 10 lat wydarzenie to nie tylko zawody marsjańskich łazików, ale też strefa wystawców i konferencja skierowana do biznesu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Więcej z budżetu państwa dla KRRiT. Jej instytut badawczy ma urosnąć
W projekcie budżetu na 2025 roku zapisano prawie 52 mln zł dotacji dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, o 16 proc. niż w br. Nadzorowany przez KRRiT Krajowy Instytut Mediów ma zwiększyć przychody o ponad jedną czwartą i osiągnąć niewielki zysk. więcejKolejna sieć kinowa wyszła na plus. Pomogła sprzedaż działki z kinem
W zeszłym roku finansowym Multikino przy wzroście przychodów o 30 proc. zarobiło na czysto 61 mln zł. To pierwszy zysk netto firmy po covidzie. Pomogła sprzedaż za prawie 90 mln zł działki na warszawskim Ursynowie. więcejVanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila
W telewizji i w internecie pojawiła się nowa reklama odplamiacza Vanish, w której marka podważa skuteczność usuwania plam przez kapsułki piorące Ariel i Persil. więcejGwiazdor serialu „The Bear” reklamuje Calvina Kleina
Jeremy Allen White ponownie wystąpił w kampanii reklamowej Calvina Kleina. Sesja fotograficzna z aktorem wzbudza emocje, ponieważ łamie on kolejne tabu na temat kanonów męskiej urody. Jako mężczyzna średniego wzrostu ignoruje koncept, wedle którego tylko wysocy panowie mogą promować marki modowe. więcejButy Shaquille’a O’Neala to nie wszystko. CCC zapowiada kolejne marki
Grupa CCC jest blisko pozyskania licencji do sprzedaży kolejny marek z portfolio Authentic Brands Group, zarządzającej m.in. markami Reebok, Shaquille O’Neal i David Beckham. Jamie Salter, założyciel i szef amerykańskiego koncernu, będzie doradzał zarządowi CCC. Marka Reebok stanowi już prawie 10 proc. sprzedaży polskiej firmy. więcejBosch partnerem śniadaniówki Polsatu
Już 30 sierpnia startuje nowy program śniadaniowy “halo tu polsat”. Partnerem strefy kulinarnej formatu będzie marka Bosch. więcejPerfumeria LYKO już w Polsce
LYKO, szwedzka perfumeria internetowa, która podbiła serca milionów klientów w całej Skandynawii, niedawno zadebiutowała na polskim rynku. więcejArtur Szatkowski w Dentsu Creative
Do Dentsu Creative dołączył Artur Szatkowski i objął stanowisko creative technology directora. To kluczowa rola w strukturze, w ramach której będzie rozwijał unikalną ofertę kreatywno-technologiczną agencji oraz powstałego w Warszawie globalnego centrum technologicznego Dentsu Lab na międzynarodową skalę. więcejEurobest ogłasza pierwszą przewodniczącą jury Creative B2B
Organizatorzy konkursu kreatywnego Eurobest ogłosili jurorów tegorocznej jego edycji. Sarah Higgins stanie na czele jurorów Creative B2B. więcejEwa Chodakowska reklamuje kolejną markę odzieżową. Dalej na sportowo
Trenerka fitness Ewa Chodakowska nawiązała współpracę z Grupą CCC, w ramach której będzie m.in. współtwórczynią kolekcji marki sportowej Reebok. więcejKraków chce zatrudnić influencerów do promocji Stref Czystego Transportu. Budżet 800 tys. zł
Władze Krakowa planują kampanię promującą miejsce Strefy Czystego Transportu. W działania mogą zostać zaangażowani youtuberzy. Koszt całej kampanii to 800 tysięcy złotych. więcejCity break z Cezarym Pazura i Pascalem Brodnickim w kampanii eSky
W jesiennej kampanii „City break to MY" platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. Przygodom w Amsterdamie towarzyszyć będzie głos Adasia z kultowego „Nic śmiesznego" (Cezary Pazura), a unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne podróżnikom zagwarantuje głos francusko-polskiego kucharza Pascala Brodnickiego. więcejSpór o ładowanie zmywarki w spocie Dr Prakti
Rusza kampania reklamowa marki żelu do zmywarki Dr Prakti (Clovin). Producent przekonuje w niej, że „przestaniemy się kłócić o to, jak ustawiać naczynia w zmywarce”. więcej"Turbodopalanie na studia" – innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media
iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowy więcejPolska Press nie dla Wirtualnej Polski? „Prasa to nie nasz wymarzony scenariusz”
Wirtualna Polska Holding kręci nosem przed inwestowaniem w wydawcę działającego w obszarze prasy drukowanej. - Nie jest to nasz wymarzony scenariusz - mówi szef firmy Jacek Świderski. Na sprzedaż przez Orlen wystawiona jest Polska Press, która oprócz serwisów internetowych wydaje notujące duże spadki dzienniki regionalne. więcej„Gazeta Olsztyńska” prosi czytelników o wsparcie. Na razie mało wpłat
„Gazeta Olsztyńska” (Grupa WM) uruchomiła zbiórkę na Patronite. Niedawno o wsparcie finansowe prosił na łamach gazety jej redaktor naczelny Maciej Matera. więcejNowa dyrektorka w Bauer Media. Przeszła z Akzo Nobel
Adrianna Pietraszczyk-Kiniorska z początkiem września dołączy do Grupy Bauer Media jako director procurement w Polsce. więcejPolska Press nie dla Wirtualnej Polski? „Prasa to nie nasz wymarzony scenariusz”
Wirtualna Polska Holding kręci nosem przed inwestowaniem w wydawcę działającego w obszarze prasy drukowanej. - Nie jest to nasz wymarzony scenariusz - mówi szef firmy Jacek Świderski. Na sprzedaż przez Orlen wystawiona jest Polska Press, która oprócz serwisów internetowych wydaje notujące duże spadki dzienniki regionalne. więcejCzy macie ochotę pobawić się mitologią grecką? Recenzja serialu „Kaos” Netfliksa
Brytyjski „Kaos” przyciąga uwagę nazwiskiem twórczyni. Charlie Covell ma na koncie sukces serialu „The End of the F…ing World”, który był prawdziwym objawieniem roku 2017. „Kaos” to komediodramat bawiący się mitami kultury greckiej i śmiało interpretujący je we współczesnych dekoracjach. Czy to wystarczy, żeby widownia dopisała? więcejPodwójne zamówienia w Wolcie
Platforma food delivery Wolt wprowadza do Polski nową funkcję. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy. więcejAgencja Rokmates dołączyła do IAB Polska
Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. więcejPatoyoutuber skazany prawomocnie za pobicie starszego mężczyzny
Sąd Okręgowy w Szczecinie potwierdził wyrok pierwszej instancji sprzed dwóch lat, na mocy którego patoyoutuber Kamerzysta został skazany za uderzenie starszego mężczyzny na pół roku ograniczenia wolności i prace społeczne. więcejGrupa PMPG Polskie Media z nowym portalem medycznym
PMPG Polskie Media startuje z nowym projektem wydawniczym o profilu medycznym o nazwie NewsMed.pl. Redaktorką naczelną portalu została Katarzyna Pinkosz. więcej„Vogue Polska” liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie
W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty „Vogue Polska”, których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowy więcejDziennikarz naTemat odchodzi z mediów. Dołącza do Fundacji GrowSpace
Po 5 latach pracy w mediach dziennikarz naTemat, Alan Wysocki odchodzi z branży. Od 1 września rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektora ds. PR i komunikacji Fundacji GrowSpace. więcejUrszula Borzym na czele działu w Lighthouse
Do zespołu Lighthouse dołączyła Urszula Borzym, która jako dyrektorka stanie na czele działu komunikacji korporacyjnej i public affairs. więcejMuzeum Historii Kobiet klientem FleishmanHillard Polska
Fundacja Muzeum Historii Kobiet rozpoczyna współpracę z agencją FleishmanHillard w zakresie komunikacji. Podpisane porozumienie zakłada wsparcie pro bono działań Fundacji popularyzujących rolę i znaczenie kobiet w historii Polski, edukację w obrębie równości płci i inkluzywnego języka oraz budowę stacjonarnego Muzeum Historii Kobiet w Polsce. więcejAgencja Lepont dla Bath & Body Works
Lepont rozszerza portfolio klientów o amerykańską markę Bath & Body Works, oferującą produkty do pielęgnacji i zapachy do domu. W ramach współpracy otwarty został drugi w Warszawie salon marki, w centrum handlowym Westfield Arkadia. więcejPlay zyskuje także klientów na kartę. Bez szastania na reklamy
W drugim kwartale 2024 roku grupa Play (należy też do niej UPC Polska) zanotowała wzrosty liczby nie tylko abonentów usług mobilnych i stacjonarnych, lecz także klientów ofert prepaidowych. Zysk telekomu mocno wzrósł, bo zwiększa przychody, a koszty, także marketingowe i obsugi zadłużenia, trzyma w ryzach. więcejPodwójne zamówienia w Wolcie
Platforma food delivery Wolt wprowadza do Polski nową funkcję. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy. więcejIle Toniebox i Tamagotchi wiedzą o dzieciach? Naukowcy ostrzegają
Nowoczesne, inteligentne i interaktywne zabawki dla dzieci, takie jak Tamagotchi, Toniebox i Tiptoi, budzą poważne obawy dotyczące prywatności. Niektóre z nich gromadzą obszerne dane behawioralne o użytkownikach - ostrzegają badacze z Uniwersytetu w Bazylei. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj