"Jesteśmy opleceni algorytmami". Debata Wirtualnemedia.pl o cyfrowej przyszłości
Portal Wirtualnemedia.pl ruszył z serią debat w ramach projektu „Wpływowi 2024”. W dyskusji „Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu” menedżerowie z Teads, adQuery, Booksy i Wirtualna Polska Media rozmawiali m.in. o korzyściach i ryzykach związanych ze sztuczną inteligencją, cyberbezpieczeństwem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. więcejPat w sporze związkowców z Wydawnictwem Bauer. Będzie strajk ostrzegawczy?
Na zorganizowanym w poniedziałek drugim spotkaniu mediacyjnym związków zawodowych z władzami Wydawnictwa Bauer i agencji AKPA Press Polska strony nie doszły do porozumienia. - 1 paździenika podpisujemy protokół rozbieżności. Do tego czasu możemy zorganizować strajk ostrzegawczy. A po podpisaniu protokołu zaczniemy organizować referendum strajkowe - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anita Zuchora, szefowa inicjatywy pracowniczej w Bauerze. więcejGdzie widzowie śledzą informacje o powodzie? TVP Info wyprzedziło TV Republika
Wszystkie stacje informacyjne, relacjonujące powódź na południu Polski, zanotowały w weekend wzrosty widowni. Największą oglądalność miało TVN24, a drugie miejsce zajęła stacja TVP Info, której widownia wzrosła najbardziej, pozwalając kanałowi telewizji publicznej pokonać Telewizję Republika. Najmniej zyskała telewizja wPolsce24.pl. więcejFirmy pomagają powodzianom. TVP szykuje specjalny blok reklamowy
Trwa walka ze skutkami powodzi, jaka nawiedziła Dolny Śląsk i Opolszczyznę. Kolejne firmy zaangażowały we wsparcie lokalnej społeczności. Pomagają także media - charytatywny blok reklamowy w niedzielę pokaże TVP1. więcejNiestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Obok informacji o aktualnej sytuacji powodziowej można też trafić na reklamy kaloszy w promocyjnej cenie, kurtek przeciwdeszczowych czy asystenta AI, który pomoże uratować firmę. - W ostatnich dniach widać, że niektóre firmy widzą okazję do nieprzemyślanych kampanii RTM (real-time marketing). Takie kampanie są nie tylko nietaktowne i pozbawione empatii, ale również nieodpowiedzialne, a dodatkowo mogą przerodzić się w bojkot konsumencki i kryzys wizerunkowy - komentuje Anna Parysz z SEC Newgate. więcejGdzie widzowie śledzą informacje o powodzie? TVP Info wyprzedziło TV Republika
Wszystkie stacje informacyjne, relacjonujące powódź na południu Polski, zanotowały w weekend wzrosty widowni. Największą oglądalność miało TVN24, a drugie miejsce zajęła stacja TVP Info, której widownia wzrosła najbardziej, pozwalając kanałowi telewizji publicznej pokonać Telewizję Republika. Najmniej zyskała telewizja wPolsce24.pl. więcejFirmy pomagają powodzianom. TVP szykuje specjalny blok reklamowy
Trwa walka ze skutkami powodzi, jaka nawiedziła Dolny Śląsk i Opolszczyznę. Kolejne firmy zaangażowały we wsparcie lokalnej społeczności. Pomagają także media - charytatywny blok reklamowy w niedzielę pokaże TVP1. więcejSzef KRRiT monitoruje przekazy o powodzi i broni TV Republika
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski poinformował, że monitoruje relacje mediów dotyczące powodzi. W stanowisku przesłanym Wirtualnemedia.pl zaapelował m.in. o niepodsycanie negatywnych emocji. Skrytykował też niewpuszczenie ekipy TV Republika na konferencję premiera Donalda Tuska. więcejRusza Liga Mistrzów. Rozmowy z Canal+ prowadzą jeszcze Play i Orange
Dzisiaj rozpoczyna się zasadnicza część rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Większość meczów pokażą stacje Canal+ Extra. Poza Canal+, są dostępne w ofercie sieci kablowych Vectry, Inea i Toya. Przedstawiciele Play i Orange Polska zapewniają Wirtualnemedia.pl, że stosowane negocjacje w sprawie dołączenia nowych kanałów trwają. więcejIle osób ogląda czwarty sezon „Azja Express” w TVN?
Czwarty sezon programu „Azja Express” po trzech odcinkach emisji gromadził przed telewizorami średnio 709 tys. widzów – wynika z danych Nielsena opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. To mniej niż w poprzednim sezonie, ale TVN w czasie emisji reality-show jest liderem rynku w grupach komercyjnych. więcejNowy sezon "MasterChefa" ma więcej widzów niż poprzedni
Pierwsze trzy odcinki 13. serii programu „MasterChef” w TVN obejrzało średnio 861 tys. widzów – wynika z danych Nielsena opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. To lepszy wynik niż w poprzednim sezonie. TVN w paśmie “MasterChefa” jest liderem w grupach komercyjnych. więcejStart programu TVP Info przełożony. „Trójkąt polityczny” z nową datą premiery
Planowana na wtorek premiera programu „Trójkąt polityczny” w stacji TVP Info została przesunięta na kolejny tydzień. To efekt zmian w ramówce spowodowanych sytuacją powodziową w kraju. więcejKrytyka Polsatu w związku z emisją „Tańca z Gwiazdami”. Jest stanowisko stacji
W niedzielę 15 września na antenie Polsatu ruszyła 15. edycja "Tańca z Gwiazdami”. Start rozrywkowego show zbiegł się w czasie z dramatyczną sytuacją powodziową w kilku regionach kraju, co wywołało krytyczne reakcje internautów w mediach społecznościowych. Zdaniem niektórych widzów, twórcom programu zabrakło empatii. Co na to stacja? więcejDisney wielkim wygranym Emmy 2024. Tryumf „Shōguna” i „The Bear”
W nocy z niedzieli na poniedziałek czasu polskiego wręczono nagrody Emmy, nazywane „telewizyjnymi Oscarami”. Najlepszym serialem dramatycznym okrzyknięto produkcję FX, opowiadającą o feudalnej Japonii „Shōgun”. Serial zgarnął najwięcej, bo aż osiemnaście nagród. Za najlepszą produkcję komediową jury uznało “Hacks” od HBO/MAX. więcej„Dzień dobry TVN” reaguje na powódź. Majewski nie zadebiutuje
W związku z powodzią na południu Polski „Dzień dobry TVN” przesuwa debiut w formacie Szymona Majewskiego. Prezenter nie poprowadzi na razie gościnnie porannego show. więcejSerial „Ranczo” w kolejnej stacji telewizyjnej. Pokaże go TV Puls
W październiku stacja TV Puls rozpocznie na swojej antenie emisję serialu Telewizji Polskiej „Ranczo”. Kultowa produkcja o losach mieszkańców Wilkowyj pojawi się w popołudniowym paśmie. więcejIQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online
IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Polskie Radio z nowym rzecznikiem. Monika Kuś żegna się z firmą po 19 latach
Piotr Daniluk został szefem public relations i nowym rzecznikiem prasowym Polskiego Radia - poinformowała spółka. Jak ustaliliśmy, dotychczasowa rzeczniczka rozgłośni Monika Kuś żegna się z firmą. więcejKRRiT ujawniła podmioty zainteresowane nadawaniem w dwóch miastach
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała listę podmiotów zainteresowanych nadawaniem w paśmie UKF w Szczecinie i Ostrowcu Świętokrzyskim. W konkursie dotyczącym pierwszego miasta wpłynęło dziewięć wniosków. W drugim postępowaniu aplikacje złożyło pięć podmiotów. więcejNowy program w Trójce. Przeniesiony z innej stacji
Program muzyczny Wojciecha Zawioły „Lewitacja” został przeniesiony z Radia Płock FM do radiowej Trójki - potwierdza biuro prasowe Polskiego Radia. Będzie emitowany co dwa tygodnie. więcejNiestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Obok informacji o aktualnej sytuacji powodziowej można też trafić na reklamy kaloszy w promocyjnej cenie, kurtek przeciwdeszczowych czy asystenta AI, który pomoże uratować firmę. - W ostatnich dniach widać, że niektóre firmy widzą okazję do nieprzemyślanych kampanii RTM (real-time marketing). Takie kampanie są nie tylko nietaktowne i pozbawione empatii, ale również nieodpowiedzialne, a dodatkowo mogą przerodzić się w bojkot konsumencki i kryzys wizerunkowy - komentuje Anna Parysz z SEC Newgate. więcejNowa nagroda w branży reklamowej. Rusza konkurs Crafty
Rusza pierwsza edycja nagród Crafty - SPR Awards organizowana przez Stowarzyszenie Producentów Reklamowych. Statuetki zostaną wręczone 30 września. więcejAktywność fizyczna łączy pokolenia w kampanii Zdrofit „Najbliżej do formy"
Ruszyła jesienna odsłona kampanii sieci klubów fitness Zdrofit, w której marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. Hasło przewodnie to „Najbliżej do formy”. więcejUnity Group zmienia nazwę na Univio
Unity Group, firma z rynku cyfrowej transformacji handlu oraz rozwiązań e-commerce, zmienia nazwę na Univio. To element strategii zagranicznej ekspansji firmy oraz kolejny etap na drodze budowania pozycji europejskiego lidera w dziedzinie nowoczesnych technologii. więcejEuropejskie miasto zakazuje reklam związanych z paliwami kopalnymi
Władze holenderskiego miasta Haga uchwaliły ustawę, która zakazuje reklam produktów i usług wykorzystujących paliwa kopalne. To pierwsze miasto na świecie z takim zakazem - podaje The Guardian. więcejPolska marka telefonów komórkowych z ogólnopolską kampanią
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki Hammer. Promuje ona telefony komórkowe firmy oraz programy wspierające klientów. więcejSebastian Górski przeszedł z Polsat Media do iPoster
Do firmy reklamy zewnętrznej iPoster dołączył Sebastian Górski. Objął stanowisko client sales partner, na którym będzie odpowiedzialny głównie za obsługę kluczowych klientów firmy. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media. więcejKatarzyna Hubiszta z awansem w dentsu Polska
Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę programmatic managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko biddable product directora. więcejEuvic z nowym klientem z branży finansowej
Agencja Euvic Organic Search (Euvic Performance), nawiązała współpracę z grupą kapitałową eFaktor w zakresie kompleksowej analizy i strategii działań SEO poszczególnych brandów. więcejBraughman Group Media liderem w segmencie reklamy wielkoformatowej
Liderem w segmencie reklamy wielkoformatowej jest firma Braughman Group Media - wynika z raportu OOH 2023. więcejRusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub
Agencja mediowa Mediahub oraz firma badawcza Ipsos wspólnie zrealizują projekt „Prawda o Pokoleniach”. Jego celem jest sprawdzenie, co tak naprawdę definiuje pokolenia, wykraczając poza stereotypy oparte na wieku. więcejReklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu
Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowy więcejPat w sporze związkowców z Wydawnictwem Bauer. Będzie strajk ostrzegawczy?
Na zorganizowanym w poniedziałek drugim spotkaniu mediacyjnym związków zawodowych z władzami Wydawnictwa Bauer i agencji AKPA Press Polska strony nie doszły do porozumienia. - 1 paździenika podpisujemy protokół rozbieżności. Do tego czasu możemy zorganizować strajk ostrzegawczy. A po podpisaniu protokołu zaczniemy organizować referendum strajkowe - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anita Zuchora, szefowa inicjatywy pracowniczej w Bauerze. więcej"Jesteśmy opleceni algorytmami". Debata Wirtualnemedia.pl o cyfrowej przyszłości
Portal Wirtualnemedia.pl ruszył z serią debat w ramach projektu „Wpływowi 2024”. W dyskusji „Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu” menedżerowie z Teads, adQuery, Booksy i Wirtualna Polska Media rozmawiali m.in. o korzyściach i ryzykach związanych ze sztuczną inteligencją, cyberbezpieczeństwem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. więcejByły naczelny Wirtualnej Polski szefem redakcji Kanału Zero
Piotr Mieśnik został szefem redakcji Kanału Zero. To nowe stanowisko w projekcie Krzysztofa Stanowskiego. Poprzednio Mieśnik był m.in. redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski oraz dyrektorem wydawniczym Grupy PTWP. więcejAgencja Sales&More została certyfikowanym partnerem WP Ads
Sales&More, agencja działająca w obszarze mediów cyfrowych, została certyfikowanym partnerem WP Ads. Certyfikacja to potwierdzenie praktycznej znajomości panelu reklamowego oraz ukończonych szkoleń. WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. W usłudze zarejestrowanych jest już ponad 2 tys. klientów. więcejDo portalu Grzegorza Nawackiego dołącza dziennikarz sportowy z „Gazety Wyborczej”
Do redakcji nowego serwisu XYZ dołączył dziennikarz sportowy Marek Deryło. Poprzednio był związany z „Gazetą Wyborczą”. więcejDziennikarz opuszcza portal Stanowskiego. Idzie do konkurencji
Jan Mazurek odchodzi z portalu Weszło.com należącego do Krzysztofa Stanowskiego, w którym pracował od 2019 roku. Przenosi się do portalu Interia.pl (Grupa Polsat Plus) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejHarlan Coben wyjaśnia, dlaczego tworzy seriale kończące się na jednym sezonie
Jeśli są dwie cecha wspólne seriali według pomysłu Harlana Cobena, to jest nią tajemnica, z którą zmagają się bohaterowie oraz fakt, że pisarz unika wielosezonowych produkcji. Ekranizacje jego powieści tworzone dla Netfliksa mają tylko jeden sezon. Autor wyjaśnił, skąd ten pomysł. więcejDoubleVerify poszerza zakres weryfikacji Brand Suitability wspieranej AI
Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital wprowadza do oferty kategorię Inflammatory Politics and News na Meta, w obszarze Brand Suitability. Umożliwia to reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych. więcejW eobuwiu odwołano prezesa. Stery przejmuje Miłek
Ze stanowiska prezesa Modivo (dawniej eobuwie.pl), jednej z głównych spółek zależnych grupy CCC, został odwołany Marcin Czyczerski. Nowym szefem będzie Dariusz Miłek, prezes i główny akcjonariusz CCC. więcejDPD stawia kolejne automaty. Koszty pracownicze obniżyły zysk
Do DPD Polska należy już ponad 8 tys. automatów paczkowych, za których produkcję odpowiada SwipBox. W ub.r. firma nieznacznie zwiększyła skonsolidowane przychody, a jej zyskowność najmocniej obciążył wzrost wydatków pracowniczych. więcejFortuna Playerem Onnetwork się toczy
Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna). materiał reklamowy więcejRusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub
Agencja mediowa Mediahub oraz firma badawcza Ipsos wspólnie zrealizują projekt „Prawda o Pokoleniach”. Jego celem jest sprawdzenie, co tak naprawdę definiuje pokolenia, wykraczając poza stereotypy oparte na wieku. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj